Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Pomagamy Ukrainie

46 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Pomagamy Ukrainie: brakuje jedzenia dla uchodźców! (2022)



Ocena: 2.7 (70 głosów)


Komentarze (128)  

 
#1 Jjjj 2022-05-04 20:46
I bardzo dobrze niech biorą się do roboty albo jak się nie podoba bilet darmowy na pociąg mają wyjazd do siebie
 
#2 Jasiu 2022-05-04 20:51
Ile można pomagać skończcie ten temat u nas bieda też wszystko drogie
 
#3 Ulalalala 2022-05-04 20:52
z 4 tys. 3 już samodzielne? są szybsi niż Polacy w Londynie, choć oni jechali raczej z zapasem oszczędności w funtach
 
#4 niech się do pracy wezmą 2022-05-04 20:56
i sobie kupią jedzenie i tyle w temacie. Mi nikt nic nie dał i podejrzewam, że gdyby teoretycznie Niemcy napadły na Polskę to byśmy ze strony Ukrainy nie dostali wsparcia tylko nóż w plecy i zabrali by nam Sanok i Rzeszów
 
#5 Eh 2022-05-04 21:00
Gdzieś ci uchodźcy mieszkają. Osoby u których są dostają 40 zł na dzień aby je utrzymać i wyżywić więc nie rozumiem gdzie mieszkasz te 1000 osób że musi przychodzić do banku po jedzenie?
 
#6 Tygrys 2022-05-04 21:00
Ja czekam na zasiłek drugi miesiąc i nikt się nie spyta za co żyje,a dla nich brakuje? UK ważniejszy niż Polak który przez 27 lat płacił podatki do Państwa. Gdzie tu sprawiedliwość?
 
#7 Tygrys 2022-05-04 21:02
Ja czekam na zasiłek drugi miesiąc i nikt się nie spyta za co żyje,a dla nich brakuje? UK ważniejszy niż Polak który przez 27 lat płacił podatki do Państwa. Gdzie tu sprawiedliwość?
 
#8 s 2022-05-04 21:15
Dlaczego macie pod opieką osoby spoza Leszna? Może już czas dbać jedynie o osoby z Leszna.
 
#9 Dodruk pieniądza i hiperinflacja 2022-05-04 21:15
Nie mamy pieniędzy by pomagać ! Biedni Polacy nie są wstanie utrzymać całej Ukrainy. Paliwo prawie po 8pln rachunki wzrosły razy 2. Żywność zdrożała niesamowicie często o 50-100%. Węgiel i gaz to już nie mówię ale koszmar. Niedługo Polacy będą w mocnych tarapatach finansowych a jak tu jeszcze utrzymać innych ludzi i sponsorować wojnę.
 
#10 4 MILIONY 2022-05-04 21:18
SAMA POLSKA NIE JEST WSTANIE OGARN¡Ć WSZYSTKICH UCHOD¬CÓW Z UKRAINY
 
#11 ok 2022-05-04 21:18
Od dwóch miesięcy to samo tłumaczenie a na końcu, że nie znają języka. Nie znają, bo jadą na telefonicznym, internetowym translatorze i to wszystko. Nie widać lasu rąk chęci do nauki języka polskiego.
 
#12 Nie ciekawie 2022-05-04 21:20
Aby pomóc trzeba samemu mieć.
A pazerni pracodawcy już wyczuli temat, albo rodaczko pracujesz za minimum, albo koleżanka ze wschodu cię zastąpi,
Jakoś z niechęcią chce się pomagać, jak się widzi czarno przyszłość.
 
#13 xyz 2022-05-04 21:20
Osoby dostają zł dziennie i skończmy ten temat.
 
#14 Tom 2022-05-04 21:21
Ukraina do siebie bronić kraju
 
#15 isc 2022-05-04 21:23
Czy gdziekolwiek na świecie ktoś się martwi, za co pracownik przeżyje do pierwszej wypłaty? Są jednostki miasta, tam proszę iść, do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.
 
#16 jak długo 2022-05-04 21:24
Jak długo ma trwać tak nienormalny stan?
 
#17 Kkk 2022-05-04 21:25
Nikt nie zmusza pomagać tym co nie mogą czy nie chcą Nie wolno zniechęcać do pomogania!!
Niestety inflacja ropa stopy itd.zjadają wypłaty przeciętnego Kowalskiego i niema z czego pomagać
 
#18 ile 2022-05-04 21:26
Pensji netto mają minimum nie dwa tysiące zł a 2363,56 zł.
 
#19 X 2022-05-04 21:27
Do roboty, nie ma za darmo
 
#20 lista 2022-05-04 21:27
Po prostu to stowarzyszenie wzięło sobie na cel zbyt wielu podopiecznych.
 
#21 Mikel 2022-05-04 21:30
Dziś wróciłem z granicy ukraińskiej. Tyle samochodów na lawetach i na tablicach celnych jeszcze nie widziałem ile Ukraińcy ciągną do swojego kraju. Wszystko powyżej 2015r. Chcesz ich karmić sprzedaj dom na zatorzu starczy na trochę. Proste rozwiązanie
 
#22 Staś 2022-05-04 21:33
Stanąć z garnuszkiem przy kościele,
nie podobno aby przegonili...
 
#23 Max 2022-05-04 21:41
Uderz w stół a nożyce się odezwą - zasiłek i zasiłek - weź się do roboty a nie Ukraińcom zazdrościsz.
 
#24 A co z nami? 2022-05-04 21:42
Nam nikt nic nie daje. Niech radni oddadzą chociaż jedną dietę. Prezydent i jego zastępcy też mają kupię forsy. Może do nich po pomoc? Skąd mają brać zwykli mieszkańcy?
 
#25 _aress__ 2022-05-04 21:44
Mam do umycia trzy okna w mieszkaniu w bloku. Za umycie stawiam dobry obiad z dwóch dań dla dwóch osób.
 
#26 Hehe 2022-05-04 21:45
Do pracy rodacy chcecie pomagać to trzeba brać drugi etat i pracować na naszych sąsiadów. A oni się z was śmieją hehe. Zrozumieć wkoncu że państwo żeby dać musi zabrać bo nie ma własnych pieniędzy.
 
#27 On 2022-05-04 21:51
A co,myśleliście, że zwykli obywatele będą w nieskończoność przynosić dary?
 
#28 Madeleine 2022-05-04 21:53
Euforia pomocy powoli się kończy. To jest normalna kolej rzeczy. Do Polaków w dniu końcu dociera, że niektórym sytuacja życiowa się pogorszyła, więc trzeba pomyśleć też o swoim bycie, tym bardziej że Ukraińcom powodzi się u nas całkiem dobrze na nasz koszt.
 
#29 Leszczynianka 2022-05-04 21:58
Nie rozumiem, to gdzie jest te 1 000 osób, na dworcu? Stadionie? Czy pod wiaduktem. Skoro są Lesznie, to mają zakwaterowanie i psim obowiązkiem miasta jest pomoc, którą później odbiorą w grantach unijnych.
 
#30 Gdzzv 2022-05-04 21:59
Nie mam sam dla siebie, to jak mam dać? Pis i covid okradł nas z wszystkiego. Putin już za to dobija. Rarujmy swoje rodziny i Polaków, Ukraincy do pracy.
 
#31 Mm 2022-05-04 22:15
Wszędzie tylko łapy wszyscy wyciągają na pomoc tym czy tamtym a człowiekowi który ma na to wszystko robić ciągle kłody pod nogi . Niech dają lekarze którzy nas okradali na pandemii,
 
#32 do 25 2022-05-04 22:22
Zaraz zapytają, w jakim stanie są te okna, czy nie za brudne.
 
#33 Propozycja 2022-05-04 22:24
Proszę Pań, proszę się zwrócić do księży kościoła katolickiego.
 
#34 Kim wy jesteście? 2022-05-04 22:25
Wszystkich was powinno się zapakować do pociągu i zawieźć na jeden dzień na front, niekoniecznie do samego Mariupola. Zobaczylibyście ulice pełne trupów, może by was ostrzelano po drodze, a może jakaś rakieta zaświszczałaby tuż nad głową... Każdy z was chociaż raz powinien umrzeć ze strachu, a wtedy inaczej byście patrzyli na uchodźców...
Obyśmy sami nimi nie zostali.
 
#35 popieram 26 2022-05-04 22:27
Przecież wiadomo, że się śmieją z naszej naiwności, bo to jest naiwność. W marcu br. wóz strażacki ze Święciechowy jako prezent pojechał na Ukrainę a po sąsiedzku Lotnisko Leszno zbiera pieniądze na coś o wiele skromniejszego. Wniosek: pozbywamy się na hura, zamiast najpierw pomyśleć o nas samych.
 
#36 Niech się wykażą... 2022-05-04 22:29
A gdzie jest Mateuszek i jego ekipa? Tak ochoczo i aktywnie rozprawia o pomocy i wzywa pół świata do wojny. Niech się wykażą...oczywiście za swoje.
 
#37 taka prawda 2022-05-04 22:29
Chcą z nas wycisnąć wszystko, do końca, żebyśmy zostali bez niczego.
 
#38 Leszczynianka do max 23 2022-05-04 22:32
Zapierdzielam na swoje utrzymanie, nie łapię się na żadne plusy srusy itp. Płacę podatki w mieście, w którym mieszkam choć mogłabym płacić gdzie wykonuję pracę i parę groszy bym zaoszczędziła. Problem jest globalny, gdyby nasze "mądre" głowy rządzące działały zgidnie6z prawem, pieniędzy dla uchodźców by nie brakowało.
 
#39 ja 2022-05-04 22:33
Nie mam żadnego zaufania do takich wiadomości.
 
#40 Leszczynianka do max 2022-05-04 22:35
Miało być, przez max, pozdrawiam.
 
#41 ??? 2022-05-04 22:38
Bez podtekstów, trollingu i służb
Po prostu pytam.
Wiem, że to cyniczne, a zwykłych ludzi naprawdę szkoda.
Jednak biorąc po uwagę fakt, że Putin i jego ludzie to urodzeni zbrodniarze,
a "chwała Ukrainie, bohaterom chwała" to zawołanie UPA
to która opcja zwycięstwa jest dla nas naprawdę dobra...?
 
#42 Mieszkaniec Leszna 2022-05-04 22:38
Musiałem ochłonąć po złośliwych komentarzach.

To co robią Panie Karolina i Agnieszka przez tak długi czas, zasługuje na wyjątkowe słowa uznania. O ile nie na więcej. Ale panie wzięłyście na siebie ciężar, który będzie Wam ciężko udźwignąć.

Ograniczenie dobrowolnej pomocy ze strony mieszkańców jest czymś naturalnym, niestety. Jedni już się trochę tym zmęczyli, innym to spowszedniało, jeszcze inni sami mają mało, a i to nie wszystkie przypadki.

Pomóc może teraz przede wszystkim państwo, pracodawcy i wynagrodzenie tych ludzi, z którego mogliby się sami utrzymać. Wiem, że są tacy, którzy szukają pracy, choćby dorywczej. Muszą mieć jak najszybciej środki do życia. Skromnego, ale uczciwego, które pozwoli im przeżyć.
 
#43 do kom 34 2022-05-04 22:40
to nie jest nasza wojna i nie będziemy w niej uczestniczyć i tego samego oczekuję od naszych głupich polityków. Nam w takiej sytuacji by nikt nie pomógł my i tak wiele robimy ale jestem przeciwny pomocy wojskowej tylko humanitarna i żywność
 
#44 Do 34 2022-05-04 22:40
Aktualna władza bardzo mocno nad tym pracuje i małe sukcesy już widać...
 
#45 k 2022-05-04 22:48
Brak żywności? Dziwne, może warto sprawdzić czy ludzie, którzy dostają 40zł kupują im żywność a nie płacić w ciemno.
 
#46 do kom. 41 2022-05-04 22:51
Myślę, że to źle zadane pytanie, bo z góry sugeruje, że innej opcji nie ma. A teraz mamy wyjątkową szansę na zbudowanie trwałych i pozytywnych relacji pomiędzy mieszkańcami Polski i Ukrainy. I to jest jest opcja, której powinniśmy pomagać. Zazwyczaj tylko szukamy tego, co nas różni z sąsiadami Polski. Teraz wreszcie możemy poszukać tego, co łączy. Nigdy dotąd takie szansy z Ukrainą nie było. I jeżeli teraz jej nie wykorzystamy, to szybko znowu się nie pojawi.
 
#47 Mieszkaniec 2022-05-04 22:52
Czas do pracy się zabrać .....pomoc pomącą ale i ona ma swoje granice
 
#48 do kom. 43 2022-05-04 22:54
Cieszmy się, że to nie nasza wojna. I doceniajmy to, że inni próbują się starać, aby to nie była nasza wojna. Zobaczymy jak będzie w Mołdawii. Oni też jeszcze mogą mówić, że to nie ich wojna. Oby to przekonanie już u nich pozostało na zawsze.
 
#49 do 34 2022-05-04 22:55
Chciałbyś odebrać nam to, co jest w naszej lodówce?
 
#50 Pis nas wykończy 2022-05-04 22:58
Kaczyński powiedział, że jesteśmy 3 razy bogatsi od Ukrainy i będziemy utrzymywać i budować Ukrainę za nasze pieniądze
 
#51 Zenada 2022-05-04 23:06
Te komentarze to jest dramat. Pokazuje jak ludzie są mali, jak zawistni. Te opinie to tylko potwierdzają jak nas postrzegają. Rozumiem rozgoryczenie tym ze wielu nie starcza , rozumiem złość ze wszystko drożeje w tempie lawinowym, ale wygłaszać takie tezy bo ktoś zabiera wam darmochę , rozdawnictwo na które i tak jakies jednostki muszą zarabiać. Polaczki roszczeniowe sie odezwały cala grupą .
 
#52 Leszczyniok 2022-05-04 23:07
Za pomoc należy dziękować darczyńcom, a zwykle pochwały zbierają organizacje które pośredniczą w przekazywaniu pomocy. Z czego utrzymują się zarządzający bankami żywności, organizacjami charytatywnymi ?
 
#53 nie popieram 46 2022-05-04 23:10
To jest skandaliczne, że oficjalnie mówi się o jakiejś unii polsko-ukraińskiej bez granic. Żadnej unii polsko-ukraińskiej! Tu jest Polska i tylko Polska!
 
#54 do 34 2022-05-04 23:25
Jestem realistką, a nie idealistką (może niestety), i mimo niesamowitej pomocy indywidualnej i państw, będzie czarny scenariusz (obym się myliła). I pytanie, jaki to wszystko ma sens?
 
#55 Tak sobie czytam 2022-05-04 23:36
I mam tylko jeden wniosek. Przecież te wszystkie wpisy (oprócz jedynych rozsądnych 42 i 46) są dziełem jednej, dwóch osób. I na dodatek dokładnie wiadomo których. To albo ktoś z młodzieży wszechpolskiej, albo od Korwina. No jakby czytać ich wystąpienia na facebokach i insta. Im płacą w rublach? To jest oczywiste jak słońce.
Pozdrawiam tylko osoby z kom 42 i 46
Reszta to spamboty.
 
#56 Tak sobie myślę, że 2022-05-04 23:37
W pierwszej kolejności należałoby chyba dotrzeć do beneficjentów tej pomocy. Trzeba wytłumaczyć Ukraińcom skąd bierze się tam żywność i, że z powodu wyjątkowo dużej ilości aktualnej zainteresowanyc h jej otrzymywaniem, możliwości wsparcia ograniczyły się znacząco. Albo trzeba zweryfikować, czy wszyscy naprawdę wymagają takiej pomocy, albo zaapelować do nich, aby sami z niej zrezygnowali jeśli naprawdę nie jest to absolutnie konieczne. To nie jest studnia bez dna i powinni to zrozumieć. Choć wiem też, że do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja.
 
#57 Edirok 2022-05-04 23:42
Do kom. 46, Proszę oddać swoje pieniądze i budować piękne relacje z Ukraińcami.. Biedniejemy z dnia dzień, co kto miał to pomógł i beczka bez dna. Mają wszystko za darmo, leczenie bez składki zdrowotnej, socjal itp. Wysłać Ich do pracy, niech wreszcie zobaczą realne oblicze życia Polaków za średnią krajową. A nie od rana do wieczora łazić po mieście i wypoczywać.
 
#58 scorp 2022-05-04 23:59
Do 43:Tak, to nie nasza wojna i oby nigdy nie stala sie takze nasza. Ale aby nie zostala takze nam narzucona, musimy wspierac Ukraine takze zbrojnie, bo jesli Rosja wygra tam, to rozochocona tym, napadnie takze na nas - jak to zrobila 17.09.1939r.
 
#59 do kom. 51 2022-05-05 00:15
Jestem przekonany, że ten dramat to dzieło tylko kilku osób, którzy albo są już tacy z natury, albo po prostu hejtują z jakiegoś powodu. Dobrym przykładem tego jest kom. nr 13 z poniższego artykułu https://elka.pl/content/view/109308/80/. Komentujący nawet nie przeczytał go, bo najwidoczniej albo nie płacą mu za czytanie, tylko za pisanie, albo z natury swej chce tylko komuś dołożyć.
 
#60 Leszczynianin 2022-05-05 00:42
Sytuacja jest trudna a Wojna może trwać i trwać. Mieliśmy pandemie zamykaliśmy gospodarkę. Teraz inflacja dwadzieścia procent jak nie więcej. A będzie jeszcze gorzej .Ceny paliw gazu wody śmieci itp.Niestety okazuje się że głowa kościoła mówi wprost szczekaliśmy pod drzwiami .Nie zazdrośćmy Ukrainca za chwilę możemy mieć ten sam problem .Nie ma już autorytetów liczą się tylko pieniądze. Przykre to kiedy Świat się obudzi.Zal dzieci ludzi zwierząt. Żal wszystkiego co Nas otacza do czego człowiek jest zdolny jako istota myślącą.
 
#61 Avip 2022-05-05 06:12
Znam uxhodzcow, ktorzy poszli w Lesznie do pracy i nie licza na to, ze ktos im da papu.
 
#62 Alf 2022-05-05 06:23
Najpierw cowid seowid dwa lata przez 24h,teraz ukraina,haha.
 
#63 DO KOM 34 i 51 2022-05-05 06:33
Do 34 już zostaliśmy sami nie raz. Przypomnij sobie IIWŚ jak byliśmy sami i KTO NAM WBIŁ NÓŻ W PLECY ile lat jesteśmy ciągle pod kogoś butem. Polska jest ciągle rozbierana przez sąsiadów lub dojona jak dojna krowa.
 
#64 Gregor 2022-05-05 07:19
¬le to się dzieje na poczcie w Osiecznej . Wczoraj pani za okienka odprawiła z kwitkiem Ukrainkę i na koniec jej pomogła słowami że ma szukać sobie w Internecie!!! Wstyd mi za tą panią!!!
 
#65 Egon 2022-05-05 07:20
Do numeru 1 masz rację wypad na wschód do siebie bo im się wszystko należy
 
#66 Rychu 2022-05-05 07:32
Pomagać ale mądrze. Dać wędkę nie rybę. 1,8 mln dodatkowych ludzi żyjących na koszt państwa spowoduje konflikt na linii Polacy - ukraińcy
 
#67 Do 51 2022-05-05 07:37
To nie "Polaczki" roszczeniowe. To jest działanie celowe. Wystarczy poczytać, co mówi o uchodźcach i o wojnie Korwin i jego młodzieżówka. Niestety to mi wygląda na zaplanowany sabotaż. To są teksty jakby żywcem wyjęte z ust ich przywódcy.

I nie myślmy, my pozostali Polacy, o sobie w zły sposób. Bo są wśród nas też tacy, jak ci z ostatnich komentarzy (42, 46, 48,51 ). Normalni i zatroskani. Tacy, którzy zdają sobie sprawę z powagi sytuacji i nie wykorzystują jej do swoich celów, a zarazem celów Rosji. Korwiniści, a przynajmniej zwolennicy Janusza, jawnie popierają Rosję. Nie wiem czy są ich narzędziem, czy po prostu chcą ugrać kapitał polityczny.
 
#68 o 51 2022-05-05 07:53
Kto tu jest roszczeniowy?
 
#69 do 51 2022-05-05 07:57
Tak samo widzieli mieszkańcy UK i zagłosowali za wyjściem z Unii Europejskiej.
 
#70 Do 53 2022-05-05 08:02
Tu jest Polska i Unia Europejska i bardzo dobrze. A jak Ukraina wejdzie do Unii też będzie jej członkiem na tych samych prawach co Polska. Unia robi teraz robotę, choć spóźnioną i niespójną, ale coś robi. No i wypowiedziała się jednoznacznie na temat Putina, mimo wcześniejszych z nim romansów. O węgierskiej piątej kolumnie nie mówię, bo to rosyjska agentura jest..
 
#71 o co chodzi? 2022-05-05 08:04
Życie w Kijowie powoli wraca do normy. Działają kina i teatry. W stolicy Ukrainy otwarto nawet kilka atrakcji turystycznych. Wojna toczy się głównie na wschodzie i południu kraju. Ukraińcy mogą wrócić na Ukrainę. Czyli o co chodzi?
 
#72 do 55 2022-05-05 08:07
Żadne spamboty, onuce, sputniki. Bronimy Polski, Polaków, Leszno a tych, którzy mają inne zdanie nie przezywamy. Na argumenty proszę.
 
#73 Do 55 suplement 2022-05-05 08:09
Na chwilę obecną wśród rozsądnych, którzy piszą i myślą, a nie wyżywają się dodaję jeszcze 48 51 56 54.
 
#74 AlfonsVonWarden 2022-05-05 08:35
zgłoscie się o pomoc do Policji oni wszystkim pomagają że hoho
 
#75 Do 55 2022-05-05 08:45
Wszechpolacy też wpinają sobię w klapę barwy obcego kraju. Tylko normalni Korwin i Braun zostali na politycznej mapie. Tak, czy siak nie sądzę by to oni napisali 70 komentarzy na elce. Na twoje nieszczeście Polacy zaczynają widzieć, a właściwie czuć na własnej skórze co się tu wyprawia i widać to w komentarzach. Ty dalej żyj w świecie nazywania ruskimi onucami wszystkich o innych poglądach, PRO Polskich poglądach.
 
#76 ad 70 2022-05-05 08:49
Najpierw Ukraina musi do Unii wejść.
 
#77 Zdziwiony 2022-05-05 09:05
Podobno Polska to katolicki kraj... głodnych nakarmić spragnionych napoić... ale to chyba zasady innej religii bo po wpisach widzę że prawdziwy patriota katolik wyznaje takie zasady: wypad do siebie bo moje jest moje i się nie podzielę a jeszcze pokrzyczę że też mi się należy pomoc bo tak... ciekawe co na to powie Sędzia na sądzie ostatecznym...
 
#78 Do 58 2022-05-05 09:09
Nie zgodzę się. To jest nasza wojna. To jest wojna całej cywilizowanej Europy. Przecież wszyscy jesteśmy w nią zaangażowani. W taki czy inny sposób. Ona ma charakter wojny światowej. My mamy uchodźców, cała Europa stara się o sankcje, dostarcza broń, idzie trudno, ale da radę w końcu. Uzależnili się tak od Rosji, że nie mogą tego zrobić ot tak na pstryk. To potrwa, ale jeśli Europa będzie wytrwała to osiągnie cel. Teraz Rosja wypstryka się z broni, a nowej nie wyprodukuje, ani nie kupi, bo za co. I o to chodzi. I tu należy się szacun Ukrainie. Koszt jaki ponoszą jest koszmarny. Trzymać za nich kciuki i za zachód, żeby się nie znudził i był konsekwentny.

Ktoś wspomniał o Franciszku. To człowiek z innego kontynentu. On nie rozumie Europy i jej nie czuje. Dla ludzi z Ameryki Południowej NATO i USA to największe zło. Mają takie doświadczenia. My mamy zgoła inne i tego musimy się trzymać. Myślę, że przywódcy religijni powinni pozostać przy tym, co im wychodzi najlepiej. Przy modlitwie. I nie próbować bawić się w dyplomację. To nigdy im na dobre nie wychodzi.
 
#79 do kom. 78 2022-05-05 09:33
Trochę popłynąłeś, przed chwilą też miałeś globalną wojnę ze świrusem, która skończyła się tym, ze wybuchła kolejna wojna, niewiele potrzeba mieć w głowie, by połączyć kropki, no ale jak widać, niektórzy mają z tym problem. Bieda zajrzy w oczy, to może pojmiesz jakie głupoty pisałeś.
 
#80 popieram 75 2022-05-05 09:45
To nie jest nasza wojna. To nie jest nasz konflikt. Jakoś inne, niedawne konflikty nie przeszkadzały światu tak bardzo i nie były światowe. Jeden Grzegorz Braun z Konfederacją na polu chwały, na polu tego, co Polaków, co polskie.
 
#81 Życie 2022-05-05 09:57
W tej pomocy Uchodźcom - gdzie jest całej maści KOŚCIÓŁ. Zero pomocy, albo bardzo bardzo niewiele.
Kler opłacany jest za nasze podatki, do tego sowity fundusz kościelny (obliczany w oparciu o najniższą krajową, która ciągle wzrasta dzięki PIS, aby się im przypodobać, szukać wyborców) i wiele dziwnych fundacji kościelnych; wspomnę też oJcA RRRR.
A Polakom płacącym podatki ma starczyć miska ryżu!!! To jest niesamowite jak może tak rzad gadać. Ciekawe ile OSOBY zatrudnione w całym rządzie i agencjach, funduszach, państwowych molochach - zatrudnieni na intratnych stanowiskach - ze swoich gaży (nie z państwowej kiesy) dali na Ukraińców i dalej pomagają.
Zdrowia dla wszystkich.
 
#82 Do 78 i 79 bo to to samo 2022-05-05 10:18
Konfederacją i wszystko jasne. Czyli słusznie uważam, że ten trolling proputinowski na początku to młodzieżówka Korwina. Ok z wami nie polemizuje. To jest niewykonalne ;)
 
#83 Oczywiście 2022-05-05 10:21
Nie chodziło o 78 i 79 , bo 78 jest ok. Komfa to 79 i 80. Z nimi nie ma pola dyskusji. To beton niereformowalny który nie mysli tylko powiela teksty jakiegoś brauna.
 
#84 olo 2022-05-05 10:25
Ktoś coś wie jak pan Rydzyk pomaga?
 
#85 Srovid19 2022-05-05 10:57
Panie Adamek, zapewniam, że nie każdy ogląda "przekaz medialny". Z tego prostego powodu, że telewizja KŁAMIE. Kłamała, kłamie i będzie kłamać.
No cóż należy się zwrócić do mateuszka kłamczuszka, żeby wincej i wincej drukował banknotów. Jak widać po braku protestów ze strony Polaków, podoba im się, że są okłamywani, okradani i oszukiwani. Następnie "przekaz medialny" będzie wam wciskał kity, że ufo atakuje.
 
#86 Do 80 2022-05-05 11:00
Ale głupi komentarz. Pole chwały ( lol ) normalnie leże i kwicze jak słyszę te dęte gadki. Młodzieżówka do nauki bo zawsze będziesz siedzieć już w oślej ławce.
 
#87 ja 2022-05-05 11:11
gdzie jest rząd Unii Europejskiej ???? To rząd Unii Europejskiej powinien dać pieniądze
 
#88 do kom. 71 2022-05-05 11:28
Masz pewność, że nawet jeśli dzisiaj coś otwierają, to za chwilę tego nie zamkną? Potrafisz przewidzieć przyszłość i wiesz, gdzie jutro zaczną spadać bomby Putina?
 
#89 do kom. 80 2022-05-05 11:41
To nie jest nasza wojna? Jeśli na Ukrainie nie powstrzyma się Rosjan, to może być to jak najbardziej nasza wojna. To tylko kwestia czasu. Wystarczy wyobrazić sobie jaką siłą i niezaspokojonym apetytem dysponowałaby Rosja, gdyby wchłonęła Ukrainę i na wschodzie z bezpiecznych sąsiadów pozostałbym nam tylko przesmyk na Litwę. Niektórym po prostu brakuje wyobraźni.

Ci, którzy twierdzą, że to nie nasza wojna, zapomnieli już chyba o 1920 roku, gdy Polska otrzymywała wsparcie podczas wojny z bolszewikami. Głównie z Węgier, ale też z Francji oraz trochę z Wielkiej Brytanii i USA. Z Ameryki była to głównie pomoc humanitarna. To wtedy też nie była ich wojna.
 
#90 aga 2022-05-05 12:29
Moja kuzynka szuka ludzi do zrywania truskawek na polu i jest mało chętnych.
 
#91 xxx 2022-05-05 12:43
masz miekie serce musisz miec twarda dupe ale skoro mowa o jedzeniu to zaproponowac marketom aby nie wrzucaly do kontenera a ludziom zaproponowac i ustawic chlodnie a nie kubly bio bo tam idzie najwiecej jedzenia
 
#92 Oczywiście 2022-05-05 12:43
Ta wojna jest jak najbardziej nasza. Ja tego nie chce. Nie chcę tej wojny i nie chce żeby była nasza. Ale moje zachcianki nie mają tu nic do rzeczy. Mogę udawać, że to mnie nie dotyczy, że nie wiem jakie straszne rzeczy się tam dzieją i że gdyby dać spokój Putinowi i na niego nie "szczekać", byłby potulny jak baranek. Tylko, że takie moje głupie myślenie nie miałoby nic wspólnego z realiami. Lepiej spojrzeć prawdzie w oczy i się z nią zmierzyć. Ktoś tu pisze, że 70 negatywnych wpisów nie może spreparować jedna lub dwie osoby. Otóż wyjaśniam tej naiwnej osobie. Na tym polega trolling, że ktoś siedzi i pisze. Wciąż na jeden temat na tą samą nutę.
Co do "prawdziwych polaków" czyli Korwina. Ciekawe pytanie ktoś mu kiedyś zadał. Czy gdyby Putin obiecał mu, że zaprowadzi w Polsce takie "prawo" jak Korwin wymyślił, to pozwoliłby rządzić Putinowi w Polsce. Odpowiedź była kosmiczna: Tak, niech nawet robi tu swoją republikę. Oto ci niby-polacy. Kto rozumny słucha tych bredni?
 
#93 Do 87 2022-05-05 13:04
Chce dać ale nikt nie chce wnioskować. PiS jest obrażony na Unię i nie będzie składał wniosku. PiS jest obrażony na Unię i nie zrobi nic żeby uruchomić kasę która się mam należy po pandemii. PiS jest do wymiany.
 
#94 popieram 79 2022-05-05 13:05
No właśnie, potrafimy łączyć kropki. Dopiero co globalna pandemia dwa lata szalała, po dwóch dniach (w lutym, w sezonie grypowym) poszła sobie a teraz globalna wojna.
 
#95 Do 84 2022-05-05 13:07
Ja wiem. On bierze, a wierni mu dają. Jak dawniej w ZSRR. Oni brali od nas węgiel, a my dawaliśmy im zboże. Ten sam mechanizm ;)
 
#96 Do 79 2022-05-05 13:29
No właśnie. Problem polega na tym że niektórzy zajmują się rozrywka na poziomie przedszkola tj. łączą kropki. Życie to nie prosta kolorowanka i łączenie kropek się tu nie sprawdza. To wyższa szkoła jazdy, ale tego kropkowcy nie potrafią.Bieda zagląda nam w oczy bo PiS nas rozwalił socjalem dla każdego jak leci. Socjal ok dla potrzebujących niezaradnych. Zadłużenie umiarkowanie ok ale na słuszne cele nie dla prywaty. Najnowsze info donosi, że plotki o świrusiei tzw. plandemii a nie pandemii rozpowszechniał y trole Putina i podsycały nastroje antyszczepionko we. Po prostu trole Putina dyma.y antyszczepionko wców . Jesteś w doborowym towarzystwie.
 
#97 Ja 2022-05-05 15:04
Witam. Byłem z rodziną w miejscowości Kórnik. Bardzo ładne miasteczko. Śliczne jezioro. Prawie całe można obejść promenadą. Ludzi masa. Co chwilę słychać język ukraiński. Głównie ludzie w wieku ok 25-35 lat. Nie czepiam się też mają prawo wypoczywać i zwiedzać jak my gdziekolwiek na świecie. Zastanawia mnie tylko kto tam walczy na Ukrainie skoro w tak małej miejscowości jak Kórnik było tylu mężczyzn ukraińskich w wieku poborowym. Żeby nie było. Pracuje z żoną legalnie w Lesznie . Mamy 2 dzieci. Auto 14 letnie. Kupiliśmy sobie po kawie i gałce loda, bo ceny jak nad morzem..... Stoliki przy których siedzieli nasi wschodni sąsiedzi były zastawione jedzeniem i piciem. Na parkingach większość ich aut młodsze dużo od mojego... Na pewno ta Ukraina taka biedna?
 
#98 Do 97 2022-05-05 16:05
Witam. A Białą Damę widziałeś? A co kwitnie w parku? Dużo było ludzi, czy tylko Ukraińcy? Jakie święto odchodzą teraz w Kórniku? Co jedli Ukraińcy? Szampan i kawior, czy może "fułagra"? Mieli buty adidasa, czy Nike. Mieli Rolexy czy Longinesy. Pisali piórami Mont Blank i robili zdjęcia najnowszym i-phonem? Proszę o więcej tych jakże fascynujących szczegółów. Jesteśmy spragnieni tej "wiedzy". Czyli jeżdżą do Kornika i szastają kasą a w Lesznie dziadują po bankach żywności? Zgaduj zgadula.
 
#99 ja 2022-05-05 17:06
Popieram 97 i dziękuję za komentarz.
 
#100 Ja POMAGAM 2022-05-05 17:36
Ale w was jadu ,zazdrości i nienawiści fujjjjjjj Jak kogoś stać to pomoże i nic wam do tego.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama