Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Leszno Kwadrans Samorządowy - Hanna Kotomska (PL 18), Przemysław Górzny (KO), Adam Kośmider (PiS) (2022)



Ocena: 2.5 (61 głosów)


Komentarze (103)  

 
#1 obserwator 2022-07-27 15:31
Autentycznie - to są jaja. Jak długo jeszcze będzie trwał proceder finansowania prywatnej spółki z pieniędzy wszystkich mieszkańców?
 
#2 Łojej 2022-07-27 15:34
Jak dadzą nawet 3 miliony to nic nie pomoże.
Chyba na tym polega promocja miasta. Wszyscy w Polsce słyszeli o Lesznie ze względu na sponsorowanie przez miasto prywatnego klubu.
 
#3 Flejtuch 2022-07-27 15:34
Promocja przez sport hehehehe. Mistrzostwo świata w przelewaniu pieniążków.
 
#4 Zzs 2022-07-27 15:40
Farsa. Niech unia utrzymuje się sama
 
#5 nie dla finansowania prywatnego klubu 2022-07-27 15:41
dramat
 
#6 Ecik 2022-07-27 15:45
Co tam 480 000 najlepiej cały budżet miasta przeznaczyć na ten prywatny klubik.
 
#7 jupi 2022-07-27 15:47
Śmiech. Plują ludziom w twarz tą dotacją na UL.
 
#8 F 5 2022-07-27 16:01
A jeśli unia by spadła do 1 ligi to co? Świat by się zawalił? Leszno przestało by istnieć? A może dzięki temu byśmy mieli pieniądze na choćby odkryty basen czy organizacje rajdu rowerowego jak za dawnych lat. Może reszta drużyn sportowych by odżyła.
 
#9 Gruby Dolar 2022-07-27 16:02
A jeśli spadną to co? Co złego się stanie? Łódź, Bydgoszcz, Gdańsk, Zielona Góra. To ośrodki większe niż Leszno, a jeżdżą tak, jak im budżet pozwala. I co się złego stało? Może kiedyś będzie lepiej, może będą sponsorzy, może będzie inny zarząd, może bilety będą po 20-30 złotych, może ludzie przyjdą, może zasilą odpowiednio poprzez ilość osób razy, może wrócimy do najwyższej serii.
 
#10 Krzysztof 2022-07-27 16:10
Wydane z budżetu miasta w 2022r już to 990000 promocja przez sport,1.020.000 odwodnienie toru ,35.000 na rozwój sportu,szkoleni e młodzieży,ważne wydarzenia .Wg radnych 480000 mają otrzymać. Razem to kwota 2.525.000 na sport żużlowy.
 
#11 Really??? 2022-07-27 16:17
Naprawdę??? Czy wlodarze i radni naprawde nie widzą ze ich wyborcy sobie nie życzą wydawania pieniędzy na te pseudogwiazdy???
 
#12 Rodzic 2022-07-27 16:18
Lepiej przeznaczyć środki na basen, oświatę. Nie na prywatny klub
 
#13 PL 2022-07-27 16:21
Basen na Strzeleckiej to też SPORT i to przez duże S!
Pół miliona w modernizację tego obiektu z myślą o najmłodszych mieszkańcach tego śmiesznego miasteczka!
Oni nie głosują?
Młodzi Duńczycy czy Australijczycy też nie!
Pierwszy etap już teraz aby brodzik dzieciom udostępnić!
 
#14 Dziki Plastuś 2022-07-27 16:24
Porażka. Na obecnych radnych, na tych co będą głosować za tym pomysłem. A zwłaszcza za tym aby tak duże pieniądze przeznaczyć na UL nigdy swojego głosu już nie oddam. Co to za problem gdyby UL miała spaść ligę niżej? Świat się nie zawali. Zrozumiałbym i byłbym zadowolony gdyby dofinansowano kluby szkolące dzieci i młodzież.
Zamiast na UL wydawać pieniądze to może należałoby kupić z 2-3 kosiarki i wykosić te badyle rosnące przy drogach w mieście.
 
#15 mieszkaniec 2022-07-27 16:26
Co znowu kasa dla prywatnej firmy?! Za jaką promocje miasta? Pojechali do Ostrowa i co było wstydu na całą Polskę narobili kibice Uni wszynajac burdy i rozruby, taką oto promocje nam narobili. Kryzys idzie a oni na prywatny klub będą wydawać! Wystarczy spojrzeć na trybuny jak małe zainteresowanie jest tym sportem i to połowa ludzi jeszcze jest z poza Leszna! Nie macie pieniędzy to spadać do ligi niższej takiej na jaką was stać!
 
#16 uniaeuropejska 2022-07-27 16:26
to prawda ze w Polsce jest brak wolności i portal elka blokuje wolność slowa
 
#17 sztos 2022-07-27 16:29
... bo się należy ...
 
#18 Kibic 2022-07-27 16:31
A dla FUTSALU nic?
 
#19 optymista 2022-07-27 16:34
Dobrze, że aż 50tyś na basen pójdzie. Będziemy mieli śliczną pływalnię ze zjeżdżalniami, brodzikiem i innymi bajerami którą nam będą wszystkie naokoło miejscowości zazdrościły.

A tak na poważnie wolę oglądać drugą ligę i widzieć inwestycje w miasto! II-liga to również ceny biletów które spadły by do poziomu takiego, że byłoby stać na nie przeciętnego Kowalskiego. Frekwencja na stadionie jeszcze Wam niczego nie uświadomiła?
 
#20 Księgowy 2022-07-27 16:50
Liczcie dobrze. Odwodnienie 2 mln, teraz 0,5 mln. Jeszcze plandeka, kwoty nie znam. A w innych klubach bieda aż piszczy. Lwia część to powinna iść na młodzież, a nie prywatny klub!!!!
Aż strach podsumować ile kasy utopiono w tym klubie za kadencji tej ekipy.
 
#21 Piotr 2022-07-27 16:57
Panie radny niema pieniędzy dla Tęczy Leszno i zaczynaja od drugiej ligi to dlaczego unia ma być traktowana inaczej podzielić równo wszystkie pieniądze bo następna może być piłka ręczna
 
#22 Liga 2022-07-27 16:59
Spadek do niższej ligi? A co ma kasa z ligą?!
Spadek finansowy całej klubowej świty to tak!
 
#23 Heh 2022-07-27 16:59
Niech spadną najpierw do I a potem II ligi i może skończy się te rozdawnicze szaleństwo.
 
#24 Eugeniusz 2022-07-27 17:02
No widać ,że żużel w naszym mieście połączył nawet dwa obozy , które w kraju się zwalczają , czyli PiS i PO .Brawo radni tak ma być .Przynajmniej Wy wiecie co Leszno promuje w Polsce ..Natomiast starzy "działacze" dostaną szału jak coś jest nie według ich myśli -popzdrawiam
 
#25 Adam 2022-07-27 17:14
no i jaj zawsze.. S.A. pól miliona a całe reszta sportu ochłapy!!!
 
#26 Kierowca. 2022-07-27 17:19
Chyba was pogiglało nie okradać proszę społeczeństwa.
 
#27 Bodo 2022-07-27 17:22
To jest grabież publicznych pieniędzy to jest klub prywatny a żużel jest sportem zawodowym miasto proszę porównać przez inwestycje i rozwój gospodarczy i kulture
 
#28 Adam 2022-07-27 17:52
To jak będę w Lsznie miał spółkę akcyjną to także dostane 500 000 zł i stadion do dyspozycji? Czy trzeba mieć jakieś specjalne względy?
 
#29 info 2022-07-27 18:08
klubiki amatorskie potrzebują innych kwot, innych kwot potrzebuje WIELKI KLUB. po co amatorskiemu klubowi jakiegos brydza czy karatekow na przyklad 2 miliony na jakis materac czy ubrania?? bo ktos napisze sobie?? im nalezne jest z 80 tysiecy i je dostana. i jeszcz jedno - wszystkie kluby są MIEJSKIE. a TA kasa jest za promocje miasta, gdyby nie pewien KLUB Leszno by nigdy nie istnialo na mapie, a tak zna je kazdy jako SŁYNNE MIASTO. a jak ktos pisze jakies farmazony ze w LESZNIE jest KLUB prywatny to jest chyba od tych co spozywaja napoje najgorszej jakosci z polnocy kraju i nie powinien sie odzywac, bo tamci nie istnieja KOMPLETNIE. pozdrawiam serdecznie
 
#30 Hmm.... 2022-07-27 18:18
Durnie a nie władza samorządowa.
 
#31 Arkadio Czerepach 2022-07-27 18:27
I bardzo dobrze!!!! UNIA LESZNO NASZ KS!!!!!
 
#32 Kibic speedwaya! 2022-07-27 18:27
A ja jestem za tym żeby była dotacja na Unię to jest mój klub nasza duma!!! Forever Unia Leszno!
 
#33 Do 29 2022-07-27 18:28
100% racji ! Tylko stado maruderow tego nie zrozumie!!!
 
#34 Bulbutier 2022-07-27 18:47
Skandal, Borowiak przestań nas obrażać.
 
#35 abc 2022-07-27 18:57
Proszę mi wytłumaczyc na czym polega promocja Leszna przez Unię? Kojarzenie miasta jak to mowią z niepolskim klubem? A moze z tego powodu, ze jest Unia tłumy turystow walą do naszego miasta? Nic Leszno z tego niema oprócz wydatkow.Oddanie 500tys tylko po to by nie spadli? Moze czas wielki aby spadli z ekstraligi i zaczęli zarabiac sami na siebie.
 
#36 mieszkaniec 2022-07-27 19:19
Dlaczego moje pieniądze? Czy ja dałem pełnomocnictwo do dysponowania moim kontem bankowym ?Kto mnie wspomoże jak już nie daje rady. Panie prezydencie i rado pomocy potrzebuję 20 tys.Bede Was promował chwalił i wybierał.
 
#37 Jaguar 2022-07-27 19:38
Ty maruder 33 może byś z własnej kasy coś dożucił !!!!
 
#38 m77 2022-07-27 19:39
Znowu kasa dla (...) jeżdżących w lewo spalających tony paliwa zaśmiecających powietrze chemicznie i generujących mega chałas.... Kw.... = leszczyńscy radni....
 
#39 fan 2022-07-27 19:40
Unia powinna dostawać od miasta co roku minimum 1,5 mln.To Nasza Duma,tradycja i NAJBARDZIEJ zasłużony klub w Polsce.
 
#40 m77 2022-07-27 19:41
Radni siedzą w kieszeni działaczy UNI LEszno..... Hańba !!! sprzedawczyki zapamiętamy to sobie.
 
#41 Promocja Leszna a "Łunia" 2022-07-27 20:12
Może dla kibiców żużla Leszno kojarzy się z Unią Leszno. Ale to garstka ludzi w Polsce. Dla większości Polaków Unia Leszno nie kojarzy się z Lesznem, bo zdecydowana większość nie interesuje się żużlem. Jeżdżę po Polsce i wiem, co napisałem. Ale dla władz Leszna to miłe, że właściciele i działacze Unii kłaniają się w pas. Dość finansowania prywatnego biznesu z pieniędzy mieszkańców Leszna. Niech Pan Rusiecki zadba, aby jego śmieci nie paliły się tak często, to może będzie miał więcej pieniędzy na swoje hobby. Dziwię się działaczom PO, że nie czuja atmosfery w Lesznie i wpisują się w niepopularne decyzje. Nie tędy droga, aby pogonić tych nieudaczników z pisu.
 
#42 tak tylko pytam 2022-07-27 20:37
a jak ta prywatna spółka wygeneruje zysk to się dzieli nim z miastem ???
 
#43 Karolek 2022-07-27 20:44
Proponuję,aby swoją dietę radnej ns klub Unia przekazała pani Kotomska.
 
#44 rr 2022-07-27 20:49
Widzę, że większość nie rozumie słowa promocja. Nic nie ujmując np. Polonii ale czy piłka na poziomie 5 klasy rozgrywkowej może promować miasto?
 
#45 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2022-07-27 20:58
Jaka promocja miasta Leszna przez sport, a dokładnie przez Unię Leszno S.S.A. Kibiców coraz mniej, średnio ma meczach Unii niewiele ponad 5.000, a z tego mieszkańców Leszna ilu? 2-2 500 i to wszystko. W telewizji transmisje na specjalnych platformach i tyle. Niestety fachowcy dostrzegają postępujący, pełzajacych zmierzch żużla. Nadto w tej sytuacji jest to niestety sport niszowy. Oczywiscie Unia Leszno to wielce zasłużony klub i tego nikt nie kwestionuje, ale historię trzeba znać, a nie ciągle nią żyć. Jest , albo było wiele zasłużonych klubów np. ROW Rybnik, czy Śląsk Świętochłowice i niestety życie toczy się dalej.. Trzeba pamiętać, że żużlem interesuje się pewna stała grupa kibiców, która sie kurczy i o jakiej promocji miasta przez sport mówimy szanowni radni. Nie mijacie sie z prawdą? Jakie macie analizy i badania na ten temat? Jest to tylko zwykłe gadanie, bo w Lesznie o żużlu należy mówić tylko dobrze i oczywiście wspierać społecznym groszem, a nie swoim wbrew opinii wielu piszących komentarze. Jako radni boicie się stracić poparcie przyszłych wyborców mówiąc inaczej, co jest złudne. Prawdą jest to, że Leszna nie stać na utrzymywanie i finansowanie prywatnej spółki jaką jest Unia Leszno. To miasto nie może w br. własnych wydatków pokryć własnymi przychodami, co roku zwiększa zadłużenie, podobnie jak w tym roku. Emituje obligacje, roluje dług, czyli sie nadal zadłuża, nie stać radnych, aby zrobili na basenie odkrytym płytyki brodzik dla dzieci, ale rękę podnieśli za odwodnieniem toru za przeszło bańkę, akceptują porozumienie prezydenta z Unią na wydanie kolejnego miliona, a teraz znowu pół bańki. To jest chore. m
Miasta nie stać na wiele rzeczy, a na Unię w tym roku przeszło 2,5 bańki. Całe szczęście, że zmienił się w tym roku regulamin PGE Ekstraligi, bo według zeszłorocznego prawdopodobnie Unii nie byłoby nawet w play - offach. Odnosnie promocji miasta przez sport. Podałem wyżej, że to jest niezmierzalne i niestety nie jest promocją. To jest wytrych, aby sięgnąć po pieniądze z budżetu miasta i finansować prywatną spókę, sport zawodowy i komercyjny. Ustawa o sporcie wyraźnie to precyzuje. To powinni wiedzieć radni i o tym mówić wprost i jasno mieszkańcom Leszna, a nie bezmyślnie mówić nam o jakiejś promocji. Jakiej promocji? Co z tego mają mieszkańcy Leszna, a co Miasto? Cóż ta promocja dobrego dała nam, za wyjątkiem dalszego zadłużenia miasta, bo to jest niestety wydatek, którym np. można by było zbudować piękny letni park wodny z prawdziwego zdarzenia, czy np. spłacić część porażąjącego zadłużenia. No coż tak to już mamy w Lesznie, bo nasze pieniadze, to niczyje pieniadze,.
 
#46 Do Jaguar 2022-07-27 21:44
Twoja Polonistka jak czyta teraz Twoj bełkot to włosy z glowy wyrywa&..Słownik ortograficzny w łapy a nie za komentowanie sie zabierac fizolu!
 
#47 Xxx 2022-07-27 21:49
To sa jakies zarty... Prywatny klub powinien sie utrzymac sam...a nie z budzetu miasta... Im mozna dac wielkie pieniadze a jednosta pozostalym obcina sie wszystko...zal
 
#48 Wacek 2022-07-27 21:53
Bardzo dobry, obiektywny i wyważony komentarz nr 45, proponuję zmniejszyć kwotę dotacji na Unię o 20 tys. zł a pieniądze te przeznaczyć na budowę toalet w nowopowstałych parkach naszego miasta. Zapach moczu i fekalii w parku przy ul. Unii Europejskiej, szczególnie przy wysokich, tegorocznych temperaturach, już teraz ,,pięknie promuje Leszno". Co będzie za pół roku ? Tego radni nie czują i widzą a szkoda, bo tak żywiołowo walczyli o nadanie nazwy parku. Może zmienić nazwę na ,,Śmierdzący park ". Przykre ale prawdziwe !
 
#49 Kibic 2022-07-27 21:53
Dziękujemy bardzo !!!
 
#50 Unia Leszno - na zawsze ! Duma i Chwała! 2022-07-27 21:57
Najbardziej zasłuzony Klub Zuzlowy w Polsce czy wam sie podoba pieski czy nie&. Nasza Wielkopolska duma i tradycja! Zaden kmiot , zyciowa łamaga tego nie zmieni ! A miasto jest niczemu winne, ze jeden cep z drugim nie ma odpowiednich kwalifikacji zawodowych by podjac dobra prace!
Takze po melisce wypic, gumke w gajdach zluzowac i za robote sie zabrac!
 
#51 Marzena 2022-07-27 21:59
Bardzo dobra decyzja radnych ! Brawo! 100% popieram ! Leszno to Unia!!! A Unia to Leszno !!!
 
#52 ups 2022-07-27 22:00
Chcecie wiedzieć jaki jest realny efekt promocji miasta przez sport? Obejrzyjcie "wujka z więzienia" kabaretu ani mru mru.
 
#53 Dość 2022-07-27 22:39
Tego się już nie da czytać! Ludzie swoje radni swoje. Brawo! Sami strzelacie sobie w kolano! Nie słuchacie wyborców. Czas na zmiany, a czas żużla dobiega końca. Sami będziecie się lansować na trybunach VIP bo ludzi tam nie będzie, idą ciężkie czasy.
 
#54 12345 2022-07-27 23:16
Mogą dostać ale ZERO .
 
#55 podatnik PL 2022-07-28 00:19
Niech się kibice razem z Borowiakiem złożą na tą całą waszą unie .
 
#56 Mieszkaniec Leszna 2022-07-28 00:23
Nie dawajcie Państwo tych pieniędzy na żużel. Po pierwsze sprawdzicie, czy ta argumentacja o spadku klubu, ma pokrycie w rzeczywistości. Ostatecznie to zadanie zarządu spółki i to ich należałoby obarczyć ew. spadkiem do niższej klasy rozgrywek, a nie miasto. Po drugie, nawet jeśli Unia spadnie, to zarząd będzie mógł wykazać się swą aktywnością, aby przewrócić klub do Ekstraklasy. A taki wysiłek i sukces na pewno zostałby dostrzeżony i doceniony przez ekspertów. Mówiono by o tym we wszystkich mediach, co dałoby klubowi i miastu jeszcze większy efekt promocyjny. Nie idźmy prostą drogą donikąd; szukajmy nietypowych i tańszych rozwiązań.
 
#57 mieszkaniec 2022-07-28 00:44
Czy Ci radni mogą choć raz posłuchać mieszkańców którzy wypowiadają się NIE dla dawania pieniędzy dla Uni Leszno!
 
#58 Egon 2022-07-28 01:15
50 - nie martw się. To się leczy. Także tabletkami.
 
#59 Patrycja 2022-07-28 01:41
Jak najwiecej przeznaczyc na Dume Wielkopolski!
gdyby nie Unia to nikt by o tej dziurze leszczynskiej nie slyszal!
Jedyna Krolowa Speedwaya!
A reszta dzbanow niech placze w komentarzach bo nic innego wam nie pozostalo!!
 
#60 Grzegorz 2022-07-28 04:14
Jestem za tym, aby cały powiat leszczyński dołożył się dla klubu Unia Leszno. Gdyby nie Unia nikt by nie słyszał o Lesznie i okolicy. Pozdrowienia dla fanów naszej Unii.
 
#61 Mieszkaniec 2022-07-28 04:18
Radni sprzedali miasto.
Jak Wam nie wstyd? No tak, trzeba mieć honor....
 
#62 mieszkaniec 2022-07-28 06:22
ZERO//////////////////////////////////////////////////////////
 
#63 Robi 2022-07-28 07:02
Żużel to zawsze był w Polsce sport niszowy a teraz ten sport powoli umiera co widać gołym okiem. O wiele bardziej by mieszkańcy byli zadowoleni gdyby te fundusze były przeznaczone na rzeczy/sprawy bardziej wartościowe. Dawanie tak ogromnych kwot jest o tyle wkurzające gdy spojrzy się jak Leszno jest zadłużone czy na to jak wyglądają inne kluby (Koszykówka żeńska musiała wycofać się z rozgrywek 1 ligowych).
 
#64 KSUL FAN 2022-07-28 08:17
CZY TO S¡ JAKIEŚ ŻARTY??? CO TO JEST ZA KWOTA. WSTYD!!! NAJLEPSZY KLUB W POLSCE, DUMA LESZNA POWINIEN BYĆ DOCENIANY PORZ¡DNYMI KWOTAMI. MYŚLÊ ŻE CHOCIAŻ 2 MILIONY, TO I TAK NIE JEST DUŻO PATRZ¡C NA INNE MIASTA ŻUŻLOWE. UNIA ZAWSZE DOSTAJE NAJMNIEJ. PRZECIEŻ TO WIZYTÓWKA NASZEGO MIASTA. CZY JAKIŚ INNY SPORT KOJARZY SIÊ Z LESZNEM?? NIE!!! KOGO SIÊ NIE SPYTA ZAWSZE JEST TA SAMA ODPOWIED¬ ŻE LESZNO TO ŻUŻEL. TRZEBA WSZYSTKO ZROBIĆ ABY ZNÓW BYŁO GŁOŚNO O UNII I BYŁA NA SZCZYCIE. TAKIE 2 MILIONY ZNACZNIE BY UŁATWIŁY BUDOWANIE DRUŻYNY.
APELUJE DO PANA PREZYDENTA :RADNI DADZ¡ OCHŁAPY BO NIE SA KIBICAMI, JAK PAN PREZYDENT, WIÊC WIERZÊ ŻE DOTACJA DKA UNII BÊDZIE KONKRETNA!!!
A LUDZIE NIECH SOBIE PISZ¡ I LAMENTUJ¡ ZAWSZE TAK BYŁO I BÊDZIE.
WSPIERAJMY NASZ KLUB, BO UNIA TO MY!!!!!
TRZEBA WRÓCIĆ NA SZCZYT (minimum 2 miliny się należą). ZAWSZE TAK BYŁO ŻE LESZNO W POLSCE RZ¡DZIŁO!!!!!!! !!!!!!!
 
#65 obiektywny 2022-07-28 08:18
Kazde miasto, ktore ma zuzel ekstraligowy coś dorzuca do budżetu klubu.
UNia to wizytówka Leszna i w pewnym sensie też tego regionu. To klub z tradycją i wielkim sportowym wynikiem. Jestem za pomocą temu klubowi bo wszystko sie może zmienic ale ten klub to jest wartość dodana również wizerunkowo czy to się komuś podoba czy nie.
 
#66 Do 59 2022-07-28 08:56
Odpowiada tobie dzban.
Każdy jeden sport motorowy, czy to motocyklowy, czy samochodowy musi mieć sprawne hamulce.Tak jest w normalnym sporcie motorowym. Znalazła się garstka ludzi, którzy uważają, że jazda bez hamulców motorem to też sport. A potem narzekają, że ten się przewrócił, innemu podjechali, jeszcze inny wjechał w bandę i trzeba zbierać na leczenie. Uważam, że z definicji ten sport powinien zostać zakazany, gdyż jaka to frajda jeździć z prędkością ponad 100 km/h bez hamulców i narażać swoje zdrowie i czasami życie do tego sportu.
Dawanie pieniędzy przez P. Borowiaka na ten sport w pewnym stopniu przyczynia się do prawdopodobnego kalectwa tych ludzi, którzy to uprawiają.
 
#67 obywatel L 2022-07-28 08:58
na to są wybrani przez nas radni którzy są najmądrzejsi , nieomylni i zawsze podejmują właściwe decyzje !!! wszelka polemika z ich decyzjami i planami decyzji jest bez sensu .
 
#68 Regio 2022-07-28 09:03
Czy Aeroklub Leszczyński dostanie jakieś pieniądze na szkolenie naszej młodzieży?
 
#69 Do ludzi pokrzywdzonych 2022-07-28 09:18
Komentarze 59,50. Obrażając innych piszących klubowi nie pomagasz, wręcz przeciwnie. Pokazujesz tylko swój niski poziom, złość i niedowierzanie, że tyle ludzi jest przeciwko. Proponuje spacer i luźniejszą bieliznę. Poziom dno.
 
#70 Adam 2022-07-28 09:40
Rozdawnictwo jak w całym kraju.
 
#71 peterpan 2022-07-28 10:08
Do wszystkich dumnych kibiców : to nie jest KS Unia tylko Fogo Unia,
a skład w większości to wyrobnicy ,którym wisi dla którego klubu robią punkty. to znaczy że jest to komercja pod barwami Leszna , a w telewizyjnych relacjach nawet nie widać logo miasta i byk jest malutki.
Pieniądze z promocji w żaden sposób nie przekładają się na wzrost zainteresowania miastem i na pewno nie wracają. Ale zawsze fajnie jako włodarze oglądać mecz z loży Vipowskiej......
Jeżeli więc tak mocno kochacie ten klub to zróbcie zrzutkę na " sie pomaga" i zobaczymy jak mocno kochacie ten klub
 
#72 do kom.64 2022-07-28 10:36
No i...kojarzenie Uni z Lesznem i na tym się konczy. Przyjezdza garstka kibicow z konkurencyjego miasta-holowani przez policję. Moze kupią na stadionie piwo i jedzenie i na tym konczy sie wielka promocja.
 
#73 Do 71 2022-07-28 10:39
Dla dumnych i oddanych kibicow bedzie zawsze KS UNIA LESZNO !!!
Amen.
 
#74 ups 2022-07-28 11:00
Irytuje mnie argumentacja Górznego, że "grozi nam spadek". Komu NAM panie Górzny? Tobie zapewne tak, po decyzjach, które podejmujesz. Mnie żaden spadek nie groz, gdyż działam racjonalnie. Tak więc nie wprowadzaj odpowiedzialnos ci zbiorowej. Chyba, że integrujesz się, utożsamiasz się z zarządem Unii a nie z miastem. To już inna inszość. To nawet nie inność. To bezczelność.
 
#75 Do komentarza nr 71 2022-07-28 11:03
W punkt.Koniec kropka.
 
#76 mad max 2022-07-28 11:24
Proponuję dotację do węgla dla MPEC, bo rachunki za ciepło dobiją mieszkańców Leszna a wtedy nie będzie na bilety a dla was zostaną tylko taczki....
 
#77 sebaPL 2022-07-28 11:49
Popieram w 100 % kom.71
 
#78 Do kom 71 2022-07-28 12:05
Dla Piknikow Fogo Unia , dla wiernych i oddanych KS UNIA
 
#79 mieszkaniec 2022-07-28 12:11
Mecze żużlowe ( m.in. i w Lesznie) komentuje wiele redakcji tv i radiowych. Sprawozdania " na żywo " kilkanaście razy w roku. W tv pokazują nie tylko stadion ale i piękno leszczyńskiego krajobrazu. I to jest promocja Leszna !
Za sekundowe reklamy w tv trzeba płacić miliony a słowo Leszno w przekazach medialnych idzie w eter kilkaset a może kilka tysięcy razy w roku.
Nie będzie w Lesznie żużla - ok. ,można to sobie wyobrazić tak jak upadłą, bez życia Starówkę, która kiedyś była bijącym sercem miasta. Łatwo coś
zniszczyć ale odbudowa może trwać wiele lat. Porządne dofinansowanie Unii Leszno powinno być priorytetem w wydatkach miasta.
 
#80 Do 71 2022-07-28 12:13
Nie zapominaj,że to już nie te czasy gdzie jeździło się tylko swoimi wychowankami,a Unia i tak zdobywała złote medale i to wielokrotnie.W Unii jest najlepsze szkolenie i jeżdżą też swoi,a niektórzy jak Janek są w Lesznie od wielu lat.Zawodnicy Unii jeżdżą w innych klubach Ekstraligii, 1 ligii,2 ligii.Taki Lublin nic nie szkoli i nie ma nawet jednego wychowanka.Unii należą się z miasta co rok 2 mln,bo to tradycja,histor ia,rozpoznawaln y klub i znany w całej Polsce już od 1938.
 
#81 on... 2022-07-28 12:18
Jeżli nie dacie pieniędzy to będzie Fogo Przysieka? Nie! Jedyne finansowanie prywatnego klubu to darmowe udostępnienie stadionu!
 
#82 aja 2022-07-28 13:06
Dwukrotnie , w 1999 i 2019 r. najlepszym sportowcem Polski został żużlowiec. Popularność tej dyscypliny w Polsce jest ogromna.
 
#83 On... 2022-07-28 13:18
Prosimy o informację ilu turystów, ilu inwerterów zdecydowało się odwiedzić Leszno i wydać tu pieniądze kierując się reklamą miasta przez żużel.
 
#84 kibic 2022-07-28 13:29
dotacja 10 no 20 tysi to rozumim ale pincet tysi ? a inne sporty np. kijki ,bieganie , rowery ?
 
#85 Do kom 83 2022-07-28 14:10
Ani jeden.
 
#86 do podatnika 2022-07-28 14:56
Unia tłuste lata ma za sobą, przyszedł czas by trochę pokazać się w niższej lidze. Ostatnie wyniki zawodników na to wskazują. Więcej na piłkarzy ręcznych więcej kasy proponuję , bo co mogą zakontraktować za te 20% do spółki z piłkarzami nożnymi. No, ale unia to konik prezia i dopóki będzie przy korycie władał Lesznem to nic nie wskóramy.
 
#87 Pepe 2022-07-28 15:08
Kujwa a może rozwiązać ten nieudaczny klub
 
#88 Miras 2022-07-28 16:01
A ! I dlatego za wynajem od miasta lokalu biurowego otrzymałem podwyżkę !!!
Kogoś trza dobić żeby komuś dać w prezencie ! To jest system lub strategia ostatnich lat :/
A zasłużyli sobie na to ? Czym ?
 
#89 dziś przeczytane 2022-07-28 16:14
Żużlowcy nie muszą mieć żadnych kompleksów, bo w kolejnym sezonie szansę na zarobienie przynajmniej 1,8 mln złotych będą mieli praktycznie wszyscy kluczowi zawodnicy, sześciu drużyn uczestniczących w fazie play-off. W czołowych klubach PGE Ekstraligi nikogo nie dziwią już zarobki rzędu 0,6-1 mln złotych za podpis i 6-10 tysięcy złotych za każdy zdobyty punkt. Przy 20 meczach i solidnej średniej na poziomie 10 punktów na mecz, wychodzi minimalnie 1,8 mln złotych, a w optymistycznym wariancie ponad 3 mln złotych. MOŻE JUŻ CZAS ODPUŚCIĆ TEN WYŚCIK SZCZURÓW PANOWIE RADNI
 
#90 Koło fortuny 2022-07-28 16:18
Czyli co? Karnecik dla Radnych za głosowanie za kasą dla prywatnego klubu? Jak to się nazywa?
Kategoria CBA, hasło: ŁA_Ó_ _A
 
#91 do kom. 79 2022-07-28 16:39
Zanim coś takiego napiszesz sprawdź jak ta rzekoma promocja przekłada się na turystykę w Lesznie. Nijak. Tak samo jak mieszkańcy Leszna nie jeżdżą zwiedzać Piły czy Rybnika, tak i inni nie przyjeżdżają przez to do Leszna. Na stronie miasta są dane o ilość miejsc noclegowych w mieście oraz o ich wykorzystaniu https://www.leszno.pl Gdyby nie kilka imprez lotniczych czy koniarskich, to byłoby jeszcze gorzej. Promocja jest potrzebna gdy przekłada się na efekty. W przypadku zużla ich nie widać. /Broszura_Leszno _w_liczbach_202 1_online.html
 
#92 Radni i 2022-07-28 17:10
P. Górzny chcecie dawać, proszę bardzo, ale z własnej kieszeni.
 
#93 Wicek 2022-07-28 17:25
To jest na promocje Leszna w osobie prezydenta darmowe wejściówki i imprezy z unią
A do tego wyjazd do stanów z Mlotkiem i tymi co walczą drutami
Ile prezydent płaci za wizyty na meczach (O)czyli nic no hyba ze to za miliony z miasta
Miasto i my płacimy a on korzysta taki to przywilej gdy się kasę dzieli
 
#94 podatnik 2022-07-28 18:09
Nic dodać i ująć co do kom.91.Zastanawiam się czy te dotacje to nie jest pralnia żeby prywatnej spółce dawać ciężkie pieniądze .
 
#95 jot23 2022-07-28 18:41
niech miasto się tak rzadzi, by tu działały duże firmy, a wtedy one niech dają, jak będą chciały sie przez to promować
 
#96 Sprawiedliwość 2022-07-28 19:11
Jeżeli jeden z udziałowców daje klubowi co roku 1 mln ( tak się pochwalił w wywiadzie) to dlaczego reszta nie może ? Jest ich pięciu tak ?
 
#97 tom 2022-07-28 20:13
NIE NIE NIE!!! STOP TRWONIENIU NASZYCH PIENIÊDZY.
 
#98 Sulejuk 2022-07-28 21:29
Tak, tak, tak !!! Unia nasza duma i wiara!!! Brawo dla Rady Miasta!!! A mieszkancy ? Za robote a nie beczec !!
 
#99 KOM.94 2022-07-29 12:32
NIE DENERWUJCIE TYCH PRYWACIARZY BO WAS OSZCZEKAJ¡
SKOML¡ I SKOML¡ A ROZLICZAJ¡ SIÊ Z TEJ KASY CZY TAK PRO FORMA CO PEWIEN CZAS BIADOL¡ ; /
 
#100 kamyczek 2022-07-29 12:38
Nie wyrażam zgody wydawania pieniędzy na prywatny klub przez zadłużone miasto Leszno. Jeśli będą w Lesznie spełnione wszystkie inne konieczne potrzeby mieszkańców to można wspólnie pomyśleć na co wydać nadwyżkę. Co miasto promuje przez żużel? Te długi bankowe na bieżącą działalność. Ta sprawa wygląda na jakiś brudny układ!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous