Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Czy spółka Lotnisko Leszno otrzyma od miasta nieruchomości, którymi zarządza? (2022)

Opis
28 listopada 2022, Radio Elka Leszno.
Fragment audycji Leszno Kwadrans Samorządowy
Goście: Kazimierz Jęcz (PiS), Przemysław Górzny (KO), Tomasz Malepszy (PL18), Stefania Ratajczak (Polska 2050)
Rozmawia: Jarek Adamek
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/112443/80/


Ocena: 2.5 (122 głosów)


Komentarze (49)  

 
#1 peterpan 2022-11-28 12:50
a załóżmy ,że spółka przekazane grunty przeznaczy na zabezpieczenie kredytu , którego nie spłaci .....wejdzie komornik i będzie galeria lub osiedle developerskie
 
#2 Hmm.... 2022-11-28 13:12
Już (...)
 
#3 Hmm... Do kom1. 2022-11-28 13:13
Przecież właśnie o to chodzi.
Spółka wcale nie kryje tego, ze maja zamiar brać kredyty na rzekomy rozwój.
To jest plan na dalsze zadłużenie miasta, tylko że nie bezpośrednio ;)
 
#4 Boe Jiden 2022-11-28 13:26
Przede wszystkim, nie podejmować pochopnych decyzji, których za 10 lat miasto będzie żałować.

Po latach roszad personalnych, gruntowych itp., lotnisko w końcu wyszło na prostą. Największym tego dowodem jest Airshow, który w kilka lat stał się jedną z czołowych imprez lotniczych w kraju. W przyszłym roku większą imprezą będzie pewnie tylko Airshow w Radomiu.
 
#5 haha 2022-11-28 13:35
Pani radna jaka optymistka, większego ... już chyba nie będzie :)
 
#6 & B 2022-11-28 13:35
Piotrusiu z Twoim myśleniem to ty nigdy do niczego nie dojdziesz. Przecież można zobowiazac miasto do spłaty takich kredytów, to wszystko kwestia zapisów. Obwarować to tak żeby żaden komornik tego nie ruszyl.
 
#7 Himalaje intelektu. 2022-11-28 13:37
pani Radna a który inwestor wybuduje cos o wartości 60-80 mln złotych na gruncie który tylko dzierżawi? Wlaczcie tam myślenie u góry bo widać że nie ogarniacie a pchacie się na stołki
 
#8 do kom. 1 2022-11-28 13:41
Tutaj akurat trzeba by było jeszcze zmienić plan zagospodarowani a przestrzennego. Choć z drugiej strony nie znam go, a kilka mieszkań już jest przy lotnisku. Więc pewnie da się jakoś to załatwić.
 
#9 myśleć 2022-11-28 13:41
No niby sie rozwija p. Górzny ale jak się wiąże ręce, nogi, skrzydła to juz dalej sie chyba nie da . Do pewnego momentu a potem pas. W każdej firmie tak jest. Dajcie im światło tylko żeby zrobić tez to z głową zeby nikt się nie mógł połasić na te frukty. Wasza odpowiedzialnoś ć by to zrobić dobrze i bezpiecznie!
 
#10 Komuna 2022-11-28 13:46
Panie Malepszy. Komuna już była. Teraz jest wolny rynek. Jak Pan X założył sobie spółkę to niecha ta spółka w przetargu nieograniczonym zaoferuje kwotę, za którą będzie można wydzierżawić ten obiekt np na 20lat.
Możliwie, że podczas przetargu znajdzie się zewetrzny oferent, który przedłoży korzystna dla Nas mieszkańców ofertę. Pan Malepszy jako Radny za pomnina się, że mieszkańcy Leszna tutaj mają najwięcej do powiedzenia.
 
#11 Olaf 2022-11-28 14:19
Spółka zarządzająca lotniskiem dobrze sobie radzi więc niech tak będzie dalej. Przekazać spółce grunt wart 12 milionów? Wszystko prowadzi do tego żeby jedynym człowiekiem który będzie miał coś do powiedzenia w tej sprawie będzie prezydent a przecież od zarządzania miastem są Radni! Wtedy jest szansa że nie dojdzie do malwersacji. Obecny prezydent na koniec swojej kadencji chce to zmienić, przecież to śmierdzi na kilometr.
Za rok dwa dowiemy się że macza łapki w Hotelu który ma tam powstać.
 
#12 Henryk 2022-11-28 14:25
Jak to Spółka pięknie się rozwija? Przecież wynik finansowy jest kiepski. Oddanie kontroli nad terenami na lotnisku to katastrofa. Zostaną zaciągnięte kredyty, a ziemia przejdzie na własność banku, a potem prywatnego inwestora.
Poza tym, cóż wielkiego tam się dzieje? Zabudowano płytę, co grozi wypadkiem, szczególnie szybowcowym, a poza tym, to lotnisko, to centrum spadochronowe, nie widzicie tego?
Skoro Radni są odpowiedzialni za majątek Miasta Leszna, to nie wolno Im przekazać takiego majątku na zewnątrz. Nie ma tu racji Pan Łęcz, kontrola zostanie utracona, a Radni i mieszkańcy, będą jedynie obserwować rozbiór majątku w ręce prywatne.
Wspomnicie ten wpis.
 
#13 bankowiec 2022-11-28 14:30
Jak już grunt nie będzie miasta tylko spółki to jest 1000 sposobów jak go legalnie przejąć mimo sprzeciwu władzy... Nie takie grunty w prywatne ręce legalnie (choć niemoralnie) trafiały i pani Ratajczak dobrze czuje. Wystarczy kilku cwaniaków z warszawki ustawionych w strukturach i radni nic nie poradzą bo to będzie spółki a nie miasta...
 
#14 Jan 2022-11-28 14:37
Oto fakty:
- Aeroklub Leszczyński ciągle nieuwłaszczony na hangarze, zapewnienia były inne, więc Prezydent złamał przyrzeczenie,
- hotel nieruszony, ponieważ nikt nie zainwestuje w nieswój grunt, zatem Prezydent złamał przyrzeczenie.
Tak więc, choćby tylko te dwa fakty winny dać do myślenia i potwierdzić, że Aeroklub zaraz do wyprowadzki, a ziemia pod hotel zostanie wydzielona z całości przekazanej działki i sprzedana prywatnemu inwestorowi. Reszta majątku pod zastaw dla rozbudowy infrastruktury kumpli Prezydenta i Prezesa Graczyka.
Otwórzcie oczy!!! Tu nie mówi się i nie robi niczego dla latania!!!
Air Show (po dotacji z Miasta i wpływach z biletów nie dało pozytywnego wyniku finansowego - SZOKKKKK!) nie jest działalnością docelową tej Spółki, celem jest aktywne latanie, ale nie w postaci rozwoju skoków spadochronowych .
Szybownictwo, czyli historia i misja tego terenu umiera!!!
 
#15 popieram 13 2022-11-28 14:41
A z pewnością warszawka będzie krążyć nad Lesznem.
 
#16 Marek 2022-11-28 14:43
Leszczynianie!
Przecież Radni winni wynająć opinię ekspercką wskazującą potencjalne zagrożenia!
Potem spotkanie Radnych i Prezydenta z mieszkańcami, celem prezentacji audytu, argumentacja i mamy odpowiedź.
Jasnym jest, że cień wątpliwości zamyka sprawę
To proste.
 
#17 Ogar 2022-11-28 14:45
Spółka o której mowa zarządza lotniskiem, nikt ze spółki nie powiedział jak mają zamiar to wykorzystać, przedstawili jakiś plan? Cokolwiek? NIE! Wszystko jest na twarz.
Najgorsze jest to że w Radzie Miasta znajduje się 80% ludzi zależnych od prezydenta (nauczyciele, dyrektorzy szkół itp) będę się wstrzymywać od głosu bo się boją. Tak nie powinno być.
 
#18 Egon 2022-11-28 14:51
Ja się pytam kogo oni słuchają jakiś Ratajczak która zdradziła PIS ona nie ma nic do zaoferowania
 
#19 M 2022-11-28 15:13
Proponuję referendum w tej sprawie , niech mieszkańcy decydują w tak ważnych kwestiach , a nie garstka ich przedstawicieli , którzy mogą się ' mylić'.
 
#20 Tak sobie myślę, że 2022-11-28 15:38
Najważniejsze są intencje oraz alternatywne możliwości. Czy najważniejszy jest tutaj grunt, czy hotel? Jeżeli hotel, czy nie da się go postawić gdzieś po sąsiedzku? Czy przejście przez ulicę dla pilota lub baloniarza jest na tyle dużym utrudnieniem, że nie skorzystają ani z noclegu w nim, ani z naszego lotniska?
 
#21 żuczek 2022-11-28 15:51
do kom 6 ....a życie pisze swoje scenariusze
 
#22 referendum! 2022-11-28 16:27
Zapytać mieszkańców! Referendum! To jest nasz majątek!
 
#23 spiskowcy 2022-11-28 16:32
małomiasteczkow e myślenie, ale tu trąci zacofaniem
 
#24 kania 2022-11-28 16:37
do przekazania grunty pod hotel. Jak bedzie postawiony to nie będzie mowy ze tam powstanie osiedle czy market bo kto wyburzy inwestycje za kilkadziesiąt milionow? to jakie tu jest zagrożenie.
Wydzielić tylko ten teren nie całość tak jak chyba ma być + odpowiednie zapisy zabezpieczające + plan miejscowy i radni oraz połowa komentujących obstru kcji ze strachu juz nie dostaną.
 
#25 no tak, 2022-11-28 16:42
ładnie się rozwija bo teraz są odpowiedni ludzie którzy tym zarzadzaja i tego nadzoruja. znam osobiscie i poki oni akurat są, to nic zlego nie moze sie wydarzyc dla lotniska i miasta ale co potem.... cwaniakow jest sporo i na kogo trafi niewiadomo? zrobic to z glową
 
#26 Podsiadło 2022-11-28 16:51
do kom 23
Pan wielkomiejski oportunista , robiący interesy na styku prywatno- publicznym , bez zabezpieczenia we własnym kapitale...
sprzedajmy lotnisko , a pieniądze na oświatę , teatr, basen ...
 
#27 Do 14 2022-11-28 17:32
Janie,szybownic two i szkolenie ma się bardzo dobrze,a tylu Szybowcowych imprez często bardzo wysokiej rangi w Lesznie jest co roku najwięcej.
 
#28 Do Podsiadly 2022-11-28 18:14
1. Nie robie żadnych interesów na takim styku
2. Pracuje na własnym ryzyku i w przeciwieństwie tej całej budżetówki i samorządu odpowiadam całym majątkiem i swoja wolnością bo biorę za wszystko odpowiedzialnos c
3. Jestem daleki od rozdawnictwa i wkurzają mnie te wszystkie plusy
A teraz Ci odpowiem ze jest tak dużo możliwości tego zabezpieczenia i zrobienia z tego perełki, ale jak widzę tych wszystkich hamulcowych i doradców to sie zbiera na wymioty.
 
#29 do kom. 24 2022-11-28 19:32
A teraz proszę trochę pomyśleć i zastanowić się po co wyburzać hotel, gdy się chce go przerobić na mieszkania? Jeżeli już podajemy jakieś przykłady czy porównania, to niech one będą chociaż zdroworozsądkow e.
 
#30 scorp 2022-11-28 19:39
Do 4:Airshow (jesli to wlasciwa nazwa dla tamtej imprezy) w Radomiu jest od bodaj ponad 10 lat najwieksza taka impreza w Polsca. W tym roku bylo tam ponad 200 000 widzow.z
 
#31 do kom. 19 i 22 2022-11-28 19:44
Referendum w takiej sprawie to byłoby totalne nieporozumienie , niepotrzebne emocje i zmarnowane pieniądze. O tym powinna decydować władza wraz z RM, ale na podstawie rzetelnych opinii ekspertów. Ja nie mam wątpliwości co do tego, że inwestor chce ograniczyć własne ryzyko. I nie ma w tym nic złego dla niego. Każdy powinien to robić. Zgaduję, że nie chce wykładać zbyt wiele pieniędzy. Ziemia od miasta, a finansowanie zapewne z banku, który zabezpieczy swe interesy zastawiając nieruchomości. W tym grunt. Czy biznes się powiedzie, tego nikt nie wie. Do tego potrzeba dużej aktywności lotniska, a może też ... wesel, jako źródeł regularnego finansowania. Choć mając już tak blisko odrodzony hotel Akwawit, nie dałbym głowy za rentowność tego przedsięwzięcia . Ale wróżką nie jestem.
 
#32 gfds 2022-11-28 19:47
Jeżeli pani radna St.Ratajczak nazywa obojętnie jakiego prezydenta miasta, wybranego w demokratycznych wyborach, oszołomem, to na jaką ocenę prezydenta mogą pozwolić sobie mieszkańcy? Z artykułu wynika, że pani radna oczywiście ma zaufanie do aktualnego prezydenta. Tak się składa, że zaufania do prezydenta nie mają wszyscy mieszkańcy i radni, również pani St.Ratajczak, powinni to brać pod uwagę. Jak dotąd żaden radny nie pozwolił sobie na oficjalną deklarację, że ma zaufanie do prezydenta. Przerażające. I tylko miasta żal.
 
#33 do kom. 32 2022-11-28 20:20
Mi z kolei podoba się język Pani Ratajczak. Nie da się go co prawda czasami nazwać dyplomatycznym, ale jest za to przenikający prostotą i szczerością. Wg Słownika Języka Polskiego PWN oszołom to człowiek ślepo podporządkowany jakiejś idei i wierzący w nią bezgranicznie lub ktoś zachowujący się nienormalnie. Wg mnie takie określenie bez trudu można dopasować do części osób dążących do objęcia władzy. Zarówno tej na poziomie krajowym jak i samorządowym. Może nawet światowym, bo czyż nie dałoby się tak określić chociażby Putina?
 
#34 s 2022-11-28 20:23
To już można przypuszczać, kto nie przyjdzie na sesję.
 
#35 do kom. 33 2022-11-28 20:25
Nie, to nie powinnno być słownictwo radnego. Radny powinien trzymać poziom.
 
#36 do 27 od Jana 14 2022-11-28 20:39
27, powodzenia.
Klasyk mawiał coś, co się Pani/Pana tyczy: "oglądasz teatr, a nie widzisz sztuki".
Pozdrowienia
 
#37 ad 33 2022-11-28 20:52
Pani radna powiedziała o konkretnej osobie. Co będzie miał myśleć kolejny prezydent, który będzie następny, po obecnym? Że być może jest oszołomem? Jak tak można? Są granice słownictwa potocznego tym bardziej o konkretnej osobie a słowo oszołom jest pogardliwe..

Oszołom  pogardliwie osoba, której poglądy (i wynikające z nich działania) mówiący uważa za niewłaściwe, sprzeczne z powszechnie obowiązującą wiedzą i ze zdrowym rozsądkiem i sądzi, że takie osoby nie powinny się w ogóle wypowiadać ani działać w życiu publicznym. (wsjp)
 
#38 do kom. 35 i 37 2022-11-28 21:07
Nie wiem co będą myśleli przyszli kandydaci na to stanowisko, ale w przeszłości mieliśmy już takich, do których takie określenie mogłoby pasować. Może więc niech ktoś taki zawczasu pomyśli, czy powinien startować, skoro może być tak nazywany. Radni przed wszystkim powininni podejmować racjonalne decyzje, które zabezpieczają interesy miasta i mieszkańców. Cóż nam po takim, który trzyma poziom słowotwórczy, jeśli potrafi głównie podnosić rękę wtedy, gdy ktoś tego od niego oczekuje? Czasami nie zawsze to, co ładniej błyszczy, jest dla nas lepsze.
 
#39 Bulbutier 2022-11-28 21:21
By rzecz ująć z detalami
Temat tak zakończyć mogę:
Budowaliśmy z kumplami
Coś płaskiego, jakby drogę,
A że praca była ostra
I częściowo za darmochę,
Droga wyszła dosyć prosta,
Tylko wyboista trochę
Lecz świeciła nam myśl główna,
Którą tak bym ujął tu:
Przyjdzie walec i wyrówna,
Przyjdzie walec i wyró,
Przyjdzie walec i wyró!
Więc choć się z początku
Sporo orłów na niej wywijało,
Niemniej, rzecz ogólnie biorąc,
Iść się po tej drodze dało,
Sprawa była oczywista,
Siwy mróz czy lipiec duszny,
Nic, że droga wyboista,
Ważne, że kierunek słuszny!
Niezależnie zaś myśl główna,
Wciąż nam dodawała tchu,
Przyjdzie walec i wyrówna,
Przyjdzie walec i wyró,
Przyjdzie walec i wyró!
Aż ktoś dostrzegł, że wertepy
Szlak nasz znaczą jako żywo,
Nie z nadmiernej, panie, krzepy,
Nie z romantycznego zrywu,
Tylko nacią od pietruszki
Wisi ludziom ta robota
Tylko każdy własnej dróżki
Szuka cichcem po wykrotach
Ale krzyczy, jak on krzyczy!
Jak on krzyczy, że rzecz główna
Dalej, szybciej, naprzód, lu,
Przyjdzie walec i wyrówna,
Przyjdzie walec i wyró,
Przyjdzie walec i wyró!
A kto sobie koleiny już
Wydeptał, bierze szmalec
I odwala partaninę
Powołując się na walec,
A ten przeto gromkim basem
Wnoszę ludziom ku przestrodze
Przypomnijmy sobie czasem
Jak trza iść po równej drodze
Przyda się ta sztuka trudna,
Gdy naprawdę w którymś dniu
Przyjdzie walec i wyrówna,
Przyjdzie walec i wyró,
Przyjdzie walec i wyró!
Gdy się za się me wezwanie
Panie i Panowie mili
Śmiejąc się z politowaniem
Mimo uszu znów puścili
Wiedzcie że ja też, broń Boże,
Tu nie będę zębem zgrzytał
Gdy się komuś nagle może
Nie spodobać moja płyta
No to co, że forma brudna
I że błędy tam i tu?
Przyjdzie walec i wyrówna,
Przyjdzie walec i wyró,
Przyjdzie walec i wyró!
 
#40 Do 30 2022-11-28 22:09
Ciekawe skąd masz taką informację o frekwencji, skoro ostatnia edycja Airshow w Radomiu odbyła się zdaje się w 2018 roku.
 
#41 A ja 2022-11-28 23:04
Jestem zbudowany/a poziomem, na jakim toczy się dyskusja. Niewiarygodne, to jest ta sama elka, gdzie ludzie obrzucają się błotem? Ludzie, muszę się uszczypnąć. Kochani Rodacy! Potraficie człowieka zaskoczyć. No proszę, nie jest z nami Polakami jeszcze tak źle. Wprawdzie zdania są podzielone, ale jakże pięknie wszyscy tu się do siebie zwracają. Czy dziś jest jakieś święto? Kochani, utrzymajmy ten poziom dłużej. Może już tak zostanie? Oby nie zapeszyć! :):):) Pozdrawiam serdecznie!
 
#42 Do 17 2022-11-29 00:22
Dyrektorzy szkół nie mogą zasiadać w Radzie Miejskiej
 
#43 Krzysztof 2022-11-29 09:05
Wniesienie nieruchomości do majątku spółki oznacza to,że spółka uzyskuje do niej tyt. prawny , a co za tym idzie, zostaje uprawnienia do dokonywania w stosunku do nieruchomości wszystkich uprawnień własnościowych.
 
#44 odn. 42 2022-11-29 09:19
Dyrektorzy szkół mogą zasiadać w Radzie Miejskiej i zasiadają ale Prezydent Miasta nie może być ich pracodawcą. Radni Leszna, mieszkańcy Leszna, będący dyrektorami są zatrudnieni poza Lesznem, w szkołach poza Lesznem.
 
#45 podatnik 2022-11-29 09:19
Po przekazaniu ziemi aportem do spółki RADA MIASTA, będzie
miała wpływ TYLKO na : sprzedaż udziałów,dofina nsowanie spółki,
likwidację. Ziemia stanie się własnością spółki, nie będzie już nigdy
własnością MIASTA
 
#46 do kom. 43 2022-11-29 09:52
Ale chyba jednak są możliwe ograniczenia w korzystaniu z tych praw? Akwawit też - z tego co pamiętam - wystawił swego czasu pływalnię na sprzedaż, ale potencjalny nabywca musiał nadal prowadzić tam pływalnię.
 
#47 Sympatyk 2022-11-29 11:44
Oj, ta sprawa oraz wiele innych wymagają zdecydowanie innych zachowań mieszkańców Leszna. Potrzeba ostrego sprzeciwu, działań, a nie pisania o tym, co potencjalnie się stanie w wyniku działań Radnych i Prezydenta.
Jeśli nie podejmie się zablokowania tej decyzji przez aktywnych mieszkańców, to ziemia przejdzie do Spółki i zostanie utracona raz na zawsze, nie widzicie tego???
Wszyscy tu piszą, kalkulują, dywagują, a Prezydent i Prezes Graczyk się śmieją z naiwności mieszkańców. No przecież to Radni zdecydowali, my nic, my tylko wnosiliśmy. Wedle prawa decyzję podejmą Radni, a mieszkańcy zostaną bez majątku do nich należącego. Potem przemieli się trochę złości na forach i przyjdą święta, Prezydent przekaże słodkie życzenia "Szanownym Państwu", którzy to machną ręką i obejrzą kolejny odcinek serialu "Ranczo", bo to przecież wypisz, wymaluj historia stamtąd.
 
#48 Shark 2022-11-29 14:22
Ten tytuł mówi bardzo dużo i wystarcza za komentarz...
 
#49 Henryk do Shark 2022-11-29 18:50
Shark, nie, nie wystarcza. Prezydenta, który nie dba o sprawy Miasta mamy już teraz, nie trzeba na niego czekać. Poza tym, tak, zgadza się, tylko w Twoim czy tytułu artykułu rozumieniu, będzie jeszcze gorszy, a to bardzo możliwe.
Pozdrawiam Cię.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama