POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.TV
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj
 

Inne z Żużel/2011

4557 wyświetleń
4701 wyświetleń
3268 wyświetleń
4166 wyświetleń
3344 wyświetleń
reklama

Janusz Kołodziej żegna się z kibicami Leszna

Opis
9 listopada 2011, Leszno, studio Radia Elka.

Janusz Kołodziej żegna się z kibicami Leszna


Ocena: 2.7 (996 głosów)


Komentarze (101)  

 
#1 qwerty 2011-11-09 15:25
no i? co mi po tych zdjęciach?
 
 
#2 nata 2011-11-09 15:37
janek wroc kiedys do leszna prosze
 
 
#3 Bajbek 2011-11-09 15:38
Janusz trzymaj się !!!
Bajbek!!
 
 
#4 Kołodziejowa 2011-11-09 15:39
Janusz ty zawsze byłeś i będziesz Moim Leszczyńskim "Bykiem". Ja zawsze w Ciebie wierzyłam i zawsze wierzyć będę. Do Tarnowa się wybiorę i szalik Tarnowa już mam. Uwielbiam cię.
 
 
#5 olo 2011-11-09 15:46
szkoda KOLDI że cię niebędzie w Lesznie niemoge sobie wyobrazić Tego,ale takie życie,powodzonk a w życiu prywatnym jak i sportowym,trzym am kciuki samych 3 PISZCZAŁKA
 
 
#6 JarasUL 2011-11-09 15:54
Janku, wielkie podziekowania za te dwa piekne sezony. Zalujemy wszyscy, ze z bykiem na plastronie nie bedziemy mogli Cie juz podziwiac, ale widze, ze mimo wszystko zawsze bedziemy z Toba. Zyczymy dalszych sukcesow, w zyciu osobistym, ale i w tym sportowym.
 
 
#7 Jacek 2011-11-09 15:56
Janusz mu mieć niesamowitą partnerkę skoro chce jej tak dużo poświęcić.
Pozostaje tylko pogratulować, mimo drobnego smutku.
Rozsądku także gratuluję.
 
 
#8 Kibic UL 2011-11-09 16:00
Heh równie dobrze Janusz mógł zrezygnować z ligi szwedzkiej zamieszkać w Lesznie wraz z partnerką. No niestety wybrał Tarnów (na pewno też i dla kasy, każdy by powiedział że nie chodzi o pieniądze). Będę go wspominał miło ale jak będzie meczyk leszno-tarnów to napewno nie bede go witał oklaskami.
 
 
#9 ritkaaa 2011-11-09 16:08
Wszystkiego dobrego Janusz! ;) W Lesznie zawsze będziesz miło widziany na stadionie im. Smoczyka. Powodzenia ;)
 
 
#10 ull 2011-11-09 16:29
kolodziej powiedz prawde dlaczego odszedles a nie mydlisz juz caly rok kibicom oczy dlaczego nie powiesz prawdy????a zreszta to juz nie wazne za rok nikt o tobie tu w lesznie nie bedzie pamietac
 
 
#11 adam 2011-11-09 16:32
janusz, dziekujemy, nie wiem jak wladze klubu, ale dla mnie i mysle dla wiekszasci kibicow jak bedziesz mogl wracaj do leszna, jestes bykiem, a bykiem zostaje sie na cale zycie, szanujemy twoja decyzje choc tak naprawde mysle ze... jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze... i nie mam tu na mysli ze janek chcial wiecej czy tym podobne, nie mysle ze tu zawarzyla sprawa pawlickich, jezeli beda jezdzic oboje w meczu to problem bylby dla janka, troya, czy damiana, tak wiec jezeli janek moze jezdzic caly mecz ale gdzies indziej to w porzadku, w kazdym badz razie dziekuje i zycze poeodzenie,
 
 
#12 biks 2011-11-09 16:34
Powodzenia Januszu.
 
 
#13 ull 2011-11-09 16:34
powiedz prawde kolodziej ze nawet ty tego nie zakomunikowales prezesowi tylko twoj menago cegla a ze odchodzisz to wiedziales juz rok temu i powiedz prawde o prawdziwych przyczynach odejscia
 
 
#14 CARALUCH 2011-11-09 16:43
choć na na krótko zamieniłeś Jaskółki na Byki to w dużej mierze dzięki Twojej pracy znów poznaliśmy smak złota w 2010 i za to będziemy zawsze Cię miło wspominać!! I tez za to że jesteś szczerym i równym facetem !!DZIÊKUJE!!!
 
 
#15 !!! Kibice KS Unia Leszno !!! 2011-11-09 16:45
Dziękujemy !!! Kibice KS Unia Leszno !!!
 
 
#16 fanka 2011-11-09 16:52
Gdzie można odsłuchać rozmowę z Januszem?
 
 
#17 :) 2011-11-09 17:18
Brawo Janusz !!!
 
 
#18 tomek 2011-11-09 17:31
dzieki za 2 lata .szacunek za uczciwosc,
 
 
#19 Mati 2011-11-09 17:32
Dziękujemy Janek:))
 
 
#20 qwerty 2011-11-09 17:35
No cóż... "życie"
 
 
#21 maras 2011-11-09 17:37
konfident zawsze bedzie w Lesznie nie mile widziany niech jego forma spadnie do zera a tarnów do 1 ligi!!!
 
 
#22 ~miss~ 2011-11-09 17:46
Dziękujemy i życzymy samych sukcesów.
 
 
#23 skromna fanka żuzża 2011-11-09 17:47
Januszu jesteś Wielki. Potrafisz wybrać to co cenne. TOP przemija a życie osobiste pozostaje na zawsze - bo na stanowisku się bywa a Człowiekiem się jest!!! Dziękuję Tobie za wszystkie emocje jakich nam Twoim kibicom dostarczałeś. Niech spotka Cię w życiu tyko to co najlepsze. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ NAJLEPSZEGO w życiu osobistym i na torze żuzlowym!!!!
 
 
#24 xyz 2011-11-09 17:51
kurcze Janusz naprawdę szkoda że odszedłeś :(
 
 
#25 Grand Prix 2011-11-09 17:51
Sprawy osobiste, a nie finansowe zdecydowały :)buhaha
 
 
#26 prawda 2011-11-09 17:59
Ja się czuję oszukany, po co gada jak tu super jest w Lesznie, że chce zostać ale to zależy od Dworakowskiego. A na końcu sam decyduje się na powrót do Tarnowa. A jeszcze zrezygnował z Elitserien, tzn. że niezła kaska musiała pójść. Moja opinia jest taka że w Tarnowie albo będzie w super formie i mocnym punktem drużyny, albo będzie woził ogony i przegrywał z asami typu Iverssen, Davidsson czy Zengota.
 
 
#27 MIETU1973 2011-11-09 18:06
JANEK DZIÊKI ZA ,,WSPANIAŁE" DWA LATA - WIELKI SZACUN!!!
 
 
#28 Gosjan 2011-11-09 18:10
Jesteś po prostu wyjątkowym facetem Janusz. Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)
 
 
#29 ZG 2011-11-09 18:50
Janek od razu trzeba było mówić! Nie martw się Leszczyńscy kibice Ci wybaczą!:)
i mam nadzieję że kiedyś jeszcze będziesz jeździł z BYKIEM na plastronie !^^
Pozdrawiam z Zielonej Góry !:D
 
 
#30 gregorian 2011-11-09 18:51
Janusz wszystkiego dobrego. Jesteś super gość!
 
 
#31 unienka 2011-11-09 18:57
koffam te foty i cb tez:D
 
 
#32 i like elka 2011-11-09 19:04
JANUSZ JA ROZUMIEM WSZYSTKO. KASA JEST NA PIERWSZYM MIEJSC. POZDRO FROM POZNAN
 
 
#33 i like elka 2011-11-09 19:07
JANUSZ dla mnie zawsze bedziesz nr, 1
 
 
#34 Przemko 2011-11-09 19:15
Dziękujemy za miłe chwile Jaśku.Powodzenia.
 
 
#35 olga 2011-11-09 19:40
szacunek i powodzenia KOLDI,coś tu niegra jak chodzi o życie prywatne dziewczyne itd.bo jeśli zrezygnowałeś ze szwecji to jak tak FAJNIE BYŁO W LESZNIE to czeba było się sprowadzić tutaj z dziewczyną,chyb a że cię owinęła koło palca lub to ściema.moje zdanie,szkoda wielka szkoda życze zdrówka i samych trójek
 
 
#36 Magdalena 2011-11-09 19:52
Dziękujemy za wspaniałe emocje, chwile. Pomimo, że już nie bedziesz w "BYKACH" to życzę Ci tak wspaniałych chwil jak u nas przeżyłeś i oczywiście zwycięstw!! Pozdrawiam.
 
 
#37 Kibic z Leszna 2011-11-09 20:08
Dzięuję za to, że tutaj w Lesznie jeździłeś. Jesteś super gościem, na poziomie. Trzymaj się Jaśku.
 
 
#38 slimak 2011-11-09 20:08
jak juz robicie porzadny wywiad i to nie z byle kim, to moglibyscie chociaz kawe postawic i jakies ciacho do przygrychy ;) takiemu sportowcowi chyba sie nalezy...
 
 
#39 aaa 2011-11-09 20:20
Do komentarza nr 10. Chamstwo się szerzy kolego. Wstyd wogóle że taki ktoś ja ty jest za Unią. Brak szacunku. pfff żal
 
 
#40 marek 2011-11-09 20:22
KOLDI - trzymam kciuki i życzę sukcesów. Pamiętaj o Lesznie.
 
 
#41 HAna 2011-11-09 20:25
Jasiek - WIELKIE DZIÊKI za sezon 2010 i tę piękną jazdę w parze z Balonem - tego się nie zapomina ! Kibicom brak będzie Ciebie w Unii , a kolegą żużlowcom w parkingu , gdzie byłeś dobrym , bardzo lubianym kumplem ! Koldi - jesteś GOŚĆ - tak ciepło mówisz o prezesie Dworakowskim , a ..... (?). Jasiek - życzę Tobie powodzenia na torze i w życiu osobistym , no i dalszej przyjażni z Krzysztofem ! Pozdrawiam Ciebie i Menago , choć żal serce ściska - do zobaczenia na torze i na szklanym ekranie !
 
 
#42 GRZEŚ 2011-11-09 20:33
JANUSZ TRZYMAJ SIÊ DASZ SOBIE RADÊ ZYCIE RODZINNE NAJWAŻNIEJSZE A RESZTE SIÊ CI SIÊ UŁOŻY Z ZUŻLEM POWODZENIA DASZ SOBIE RADÊ TY JESTEŚ NASZYM ZUZLOWCEM
 
 
#43 Adrian 2011-11-09 20:36
Witam życzę Janusz tobie wszystkiego naj naj naj lepszego ale powiem wam że ten co odchodzi z Leszna jego kariera spada na dno lub się kończy. Pozdrawiam kibiców UNII LESZNO
 
 
#44 dudu 2011-11-09 21:00
Janek będzie dobrze za rok w uni a na razie to macie niezły skład w tym Tarnowie!!!!!!! !!!!!
 
 
#45 antykoldi najemnik 2011-11-09 21:03
KASA KASA KASA KASA I TYLE W TEMACIE, nie czaruj, zobaczysz jak tarnów przy takiej załamce jak miałes w tym sezonie ciebie potraktuje, bedziesz grzał ławe i psycha tobie siądzie ...
 
 
#46 bardzo dziwne 2011-11-09 21:12
Totalne dziwactwo ze strony Janusza. Miesiąc temu twierdził, że chce zostać w Lesznie. Za chwile zmienia zdanie, a powodem tego jest dziewczyna?? Co za problem dojechać z dziewczyną raz na dwa tygodnie do Leszna na mecz?? Dziewczyna mu nie pozwoliła, chce siedzieć 24h w domu w Tarnowie??? Rezygnacja ze Szwecji??? To jest jakaś maskara. Dobrze,że żona Adamsa pozwalała mu dojeżdżać z Anglii na mecze do Leszna. Janek ciemno to widzę. Pantoflarz będziesz, a nie żużlowiec.
 
 
#47 hanio lansio 2011-11-09 21:17
po tym co zrobiles prezesowi i calemu zarzadowi jak pozegnales sie z lesznem przez cegle i do tego telefonicznie cegla zadzwonil to nikt z prawdziwych kibicow cie nie bedzie juz w lesznie szanowal i mam nadzieje ze na smoku dostaniesz prawdziwa porcje gwizdow a ci co pisza ze szkoda ze odszedles i aho i ohy to poprostu nie chodza na zuzel i sie tym nie intersuja bo wtajemniczeni wiedza ococ chodzi zegnaj i obys nie byl juz bykiem nigdy
 
 
#48 Elkomaniak 2011-11-09 21:19
Jednak są dwie rzeczy które rządzą światem nawet hehe żuż LOVY m
 
 
#49 cc unia 2011-11-09 21:31
Po części Kołodzieja rozumiem,zatęsk nił za rodzinnymi stronami i tyle,jednak nie mogę zrozumieć dlaczego pod koniec sezonu zarówno Kołodziej jak i Cegielski na każdym kroku podkreślali że będą wszystko robić żeby startować w UNII Leszno.
 
 
#50 Lenaa:) 2011-11-09 21:58
JANUSZ WRACAJ DO LESZNA!!!!
partnerka powinna to zrozumieć jak chce z toba być :)))
 
 
#51 Patrol91 2011-11-09 21:59
Janusz, dziękujemy za te 2 wspaniałe lata! :))
Na zawsze pozostaniesz w sercach leszczyńskich kibiców i ode mnie dostaniesz w Lesznie owację na stojąco. Trzymaj się Koldi!
 
 
#52 smerda jajeczny 2011-11-09 21:59
szkoda chłopa dobry był z ciebie herbatnik
 
 
#53 ann 2011-11-09 22:03
Dziękujemy Janek! Pamiętaj ,że w leszczyńskich kibicach zawsze masz wsparcie :)
 
 
#54 irka 2011-11-09 22:11
koldi dzienkuje ci za wszystko. Powodzenia W Tarnowie:)
 
 
#55 KIbic 2011-11-09 22:21
Zobaczycie jak KOLDI W TArnoWie będzie wymiatał .Zapamiętajcie te słowa Będzie wymiatał
 
 
#56 kibic UL 2011-11-09 22:26
Dzieki Janusz za wspaniale dwa lata.Trzymaj sie oby jak najdluzej w swietnej formie fizycznej i psychicznej.Kochamy Ciebie tutaj w Lesznie i zalujemy,ze nas opusciles.Wszystkiego dobrego i przemysl powrot jak najszybciej do nas,bo my tutaj bedziemy czekali!
 
 
#57 przemo 2011-11-09 23:28
WRACAJ DO LESZNA KOLDI !!!!
 
 
#58 unia-tak! 2011-11-10 00:22
do kibic UL-pisz smarku w swoim imieniu!ty będziesz na niego czekał-nie my!a te wspaniałe dwa lata-według mnie to jeden rok, bo drugi to cieniutko ,oj,bardzo cieniutko!i nie kochamy tylko kocham go-tak pisz,bo nikt akurat nie prosił ciebie o te niezasłużone peamy na jego cześć-kapewu?!no to paciorek,siusiu i spać!
 
 
#59 Toya 2011-11-10 01:20
Już wierzę a szczerość na miarę 2-letniego treningu.Wersja o rodzinnych magnesach jest chyba w modzie a zawsze i tak chodzi o kasę, która się nie zgadza a mże nerwy nie wytrzymały,bo ta Szwecja odwołana dziwna jest.A może szwedzkie zarobki rzeczywiście takie cienkie,że szkoda zdrowia i sił żeby się wlec promem przez morze.Pożegnania też nie w modzie - "znów jesteś obcy,obcy tak..". A tak chciał zostać a tu taka wdzięczność za poddaństwo i ciepłe jarząbkowe słowa.No ale jest plus- Janek uwolnił się z "zawiasów" i jak Skóra załapie głębszy oddech i oboje przyjadą tu powymiatać na obowiązkowo równym torze hehehe - honor i fair play nadejdą z wiosną 2012 a ich brak nie każdy może udźwignąć. Teraz Jarek ze spokojem sobie pojeździ i tu, i w GP -niekonkurent nie będzie mu w szprychy właził,jak w tym roku.Jarek Hampel, Jarek!!
 
 
#60 miko 2011-11-10 07:09
Powodzenia Janek. Czekamy na Ciebie w Lesznie!!!
 
 
#61 pawel 2011-11-10 08:01
Janusz w tym sporcie nie ma sie sentymenu dla klubu, liczy sie kasa. ja to rozumiem tylko po co takie bzdety opowiedasz:)
 
 
#62 pinel 2011-11-10 08:58
co drugi z was to kibic sukcesu..... nie interesuje sie zuzlem.... ale kazdy ma prawo jezdzic tu czy tu.....wiec po co piszecie te beznadziejne kom. powodzenia Janek:)
 
 
#63 martinez 2011-11-10 09:05
Jasiek powiem krotko: jestes jak choragiewka na wietrze.
 
 
#64 JANY 2011-11-10 09:10
Nie rozumiem niektórych. Przecież to jest zwykły pracownik, który zmienia zakład pracy, bo dostaję większą kasę. Nie ma mowy o sentymentach. To tylko twarda rzeczywistość. Nauczka na przyszłość, że nie ma co przywiązywać się do spadkowiczów/emigrantów, bo i tak odchodzą. Wyjątkiem był Leigh Adams, to był ewenement! Tak więc nie ma co płakać, życzyć mu zdrowia i cieszyć się, że mamy w klubie coraz więcej swojaków, własnych wychowanków.
 
 
#65 kibic2 2011-11-10 09:34
Jeździł dla Unii i było super. Teraz odchodzi i ma takie prawo. Dlatego komentarze tych niezadowolonych są zbyteczne. Przez te dwa lata był całym sercem i zaangażowaniem z klubem, który reprezentował ito poważam. Nawet jak dostał w Tarnowie większe pieniądze to takie jest życie. Wszyscy niezadowoleni kibice tez poszliby za kasą. Inna sprawa jak z tym nowym zespołem będzie. o co zrobił dla Unii było super. D Z I Ê K I Janusz.
 
 
#66 heniek 2011-11-10 09:45
Janek nie przejmuj sie tymi negatywnymi opiniami oni nie wiedza co to dla zawodowego sportowca jest jezdzic dla swojego miasta skad sie pochodzi do nas wrocili bracia Pawliccy Stoklosa tez ma pieniadze.Szacun powodzenia
 
 
#67 Fion 2011-11-10 10:28
Janusz - Wielkie Dziękuje za dwa piękne lata.
 
 
#68 ul'77 2011-11-10 10:36
Dobra bajka Panie Januszu...
 
 
#69 olas 2011-11-10 10:46
do adam ty nie będziesz paniętał bo chyba masz skleroze KOLDI POWODZENIA
 
 
#70 hmm... 2011-11-10 11:31
A KOGO TO INTERESUJE?? Niech jedzie gdzie chce i nie zawraca innym gitary!!!!
:)
 
 
#71 nina 2011-11-10 11:36
Dzięki Januszek za te dwa lata, choć teraz bez Ciebie to już nie będzie to samo;( mimo wszystko powodzenia w Tarnowie -....no i do zobaczenia w Lesznie w sezonie 2012. Czekamy !!!
 
 
#72 bartas 2011-11-10 11:46
dzięki Janek
 
 
#73 gosia 2011-11-10 12:42
dziekujemy i powodzenia janusz:)my też miło bedziemy cie wspominac:)
 
 
#74 2011-11-10 14:46
Wszystkiego dobrego Janusz! Dziękuję za wspólne sezony i powodzenia w dalszej karierze żużlowej. W Lesznie, będziesz zawsze miło widziany :)
P.S. Są i ludzie krytykując, oni zawsze będą, niezadowoleni z życia, sfrustrowani, agresywni. Egoiści, którzy patrzą wyłącznie przez własny pryzmat, którym ciągle jest źle, ale w Lesznie przez tysiące "normalnych" ludzi zawsze będziesz przyjęty z uśmiechem i otwartymi rękami ;)
Powodzenia!
 
 
#75 sisi 2011-11-10 15:20
Rozumiem Janka.. Żużel to tylko sport, to jego pasja. Jednak miłość jest ważniejsza. Skoro czuje, że w Tarnowie będzie mógł pogodzić te dwie sprawy, to myślę, że wyjdzie mu to na lepsze. Mi bardzo smutno, że odszedł, ale nie zmienia to faktu, że uważam go za jednego z najsympatycznie jszych zawodników. Mam nadzieję, że nie zapomni o Lesznie i o kibicach. Bo my będziemy kibicować Jaśkowi zawsze. Nawet w Tarnowie życzę mu samych 3.. Niech mu się powodzi też w życiu osobistym :) I dziękujemy za te dwa świetne dla Unii lata.
 
 
#76 ;) 2011-11-10 16:14
Janek ;D Dziękujemy!;* Powodzenia ;]
 
 
#77 leszczyniak 2011-11-10 17:43
Januszu dużo sukcesów i pamiętaj, w Lesznie masz zawsze swoich fanów. Dziękuję za to dla Nas zrobiłeś.
 
 
#78 Werix 2011-11-10 18:38
Jakie to wzruszające ...
Ale cóż ... Życieee ! To osobiste jest najważniejsze!

Powodzenia ;)
I czekamy na Ciebie w Lesznie na meczu z Unią :)
 
 
#79 jegomość 2011-11-10 19:02
Po tym wywiadzie w radiu to ja już jestem pewien że ten koleś to równo pod sufitem nie ma.Kręcił że aż się mdło robiło i oby nie skończył tak jak Kurmański,Dados czy Romanek.Sam sie chłopak gubił w tym co mówił i tyle.I dla mnie to UNIA bez niego sobie doskonale poradzi a tak jak już ktoś wyżej napisał to za chwile nikt ponim nie będzie juz płakał !!
 
 
#80 Hadrian IV 2011-11-10 19:46
Takie życie każdy pujdzie tam gdzie dadzą mu więcej ... taka praca, :) chciałbym aby tak było w budowlance ;) Powodzenia Janek ...
 
 
#81 smon 2011-11-10 20:03
Nie rozumiem niektórych komentarzy. Dopóki jeździł z Bykiem na plastronie to byliście w nim zakochani a teraz traktujecie go jakby był jakimś zakłamanym intruzem sugerując gwizdy na stadionie? Nie macie prawa w takim razie nazywać się kibicami. Janek to naprawdę wspaniały człowiek i żużlowiec. Zawsze będę mu życzył wszystkiego najlepszego bez znaczenia gdzie jeździ. Takich ludzi w żużlu ze świecą szukać.
I życzę opamiętania co niektórym "kibicom".
 
 
#82 krasnal 2011-11-10 20:46
no i ... ???

1. nic wielkiego nie zrobił
2. w lidze pojechał poniżej oczekiwań
3. może coś pokaże podczas na meczu z Unią Leszno :)))
 
 
#83 El Chico Paco 2011-11-10 20:54
Janusz Powodzenia a zawistnym kibicom życzę zdrowia bo rozumu już nie mają i mieć nie będą. PRAWDZIWI KIBICE UNII LESZNO DZIÊKUJ¡ ZA TE 2 LATA :)
 
 
#84 piotrek 2011-11-10 21:03
Nie żałuje że odchodzisz!!!Lu dzie nie mający swojego zdania są nikim.Krzysiek wybrał Tarnów nie ty.Jesteś cienki!
 
 
#85 2011-11-10 22:05
kołodziej nie pirnicz ale dzienki za te dwa lata mam nadzieje że nie zapomnisz o nas o lesznie i wrócisz do nas czekamy na ciebie powodzenia.
 
 
#86 Marcin 2011-11-10 23:24
Janek, szkoda że odchodzisz. nie byłeś najlepszy ale starałeś się z całych sił mieć jak najwięcej pkt. dla na naszej Unii. i teraz staraj się jechać dobrze w tarnowie ;] i życzę powodzenia w żużlu i w życiu prywatnym ;))
odwiedź nas kiedyś.
Powodzenia ! Dużo szczęścia ;)) !!
 
 
#87 mati 2011-11-10 23:36
Dzieki z te 2 lata w UL. Powodzenia w dalszej karierze i do zobaczenia w Lesznie( jeszcze wrócisz do UNII)
 
 
#88 wiktoria 2011-11-11 09:58
koldi proszę zostań
 
 
#89 ... 2011-11-11 10:10
do komentarza 81 - popieram !
Janek dzięki za te 2 lata ;] !
 
 
#90 kris 2011-11-11 12:01
masz złoty Jasiu czekamy na twój powrót dziękujemy!!! dziękujemy!!! dziękujemy!!!
 
 
#91 do 79 ... 2011-11-11 14:13
...jegomość - jesteś pewien , że u Ciebie pod sufitem jest oki ???? ---- Bardzo żle , że Koldi nie powiedział , że przegrał , bo wybrano Troya. Przecież Janusz mówił , że CHCE! zostać w Lesznie , a teraz mówi "Ciężko się odchodzi z miejsca , gdzie było ŚWIETNIE ". Janusz w subtelny sposób mówi o Prezesie , a wypowiedż Prezesa o odejściu Janusza daleka była nawet od dyplomatycznej. Janusza przyjmowano do Unii z honorami i "dzikusem" na GP w kieszeni , co wręcz oburzało wielu kibiców , którzy z "dzikusem" widzieli Damiana , ale kiedy obaj fruwali po torze w sezonie 2010 , już tematu nie było. Janusz miał pecha z tym koszmarnym upadkiem podczas GP w 2011 r. , co skutkowało słabszą jazdą. Kiedy Janusz coraz dotkliwiej odczuwał skutki upadku , kontuzji uległ Jurek , Damian itd. i Janusz był potrzebny w drużynie , no i na leczenie nie było czasu. Koldi jest ambitny , a że woził ogony zdołował się. Fajnie , że 27.letni Koldi znalazł miłość i chce stabilizacji życiowej , ale to nie powód odejścia , bo wybranka z MIŁOŚCI dotarłaby do Leszna. ------ Gdyby kibicom pozwolono wybierać ; Janusz czy Troy ? - wygrana Janusza w 100% ! -- Może się mylę ?
 
 
#92 2011-11-11 16:03
dziękujemy ci za waszystko !

Czekamy na twój powrót do Uni :)
 
 
#93 XX 2011-11-11 16:39
Dziękujemy Ci Janusz za 2 lata spędzone w Unii Leszno. Dostarczyłeś nam wiele wzruszeń i emocji. Tego się nie zapomina. Bardzo żałuję, że nie będzie Cię już w naszym zespole. Jest mi naprawdę smutno z tego powodu i bardzo żałuję, że tak się to wszystko potoczyło. Zawsze moja rodzina utożsamiała Cię z Unią Leszno. Kto będzie tak fruwał tuż przy bandach? Nie żegnam Cię i mam nadzieję, że jeszcze znów będziesz jeżdził dla Unii Leszno. Pozdrawiam i życzę sukcesów!
 
 
#94 Ulka 2011-11-11 17:52
Janek miłość by zaczekała:)
 
 
#95 Maciek 2011-11-12 19:25
Janek nie odchodz
zostań w Lesznie:(
 
 
#96 Jacek 2011-11-14 08:20
ten janek to juz nie leszczyniak tylko z tarnowa zegna nas bo mistrza nie mielismy a po 2 to tyle kasy niee dostał pewnie o tarnow daje mu wiecej kasu niz unia leszno taaka prawda
 
 
#97 Godzilla:D 2011-11-14 12:37
Szkoda że Janusz od nas odchodzi:(
Dzięki za dwa lata u nas w Uni
 
 
#98 pemko 2011-11-14 15:49
dzięki janek za to co zarobiłeś w tym sezonie dla uni
 
 
#99 ;) 2011-11-27 01:54
do kom. 81
Masz rację niektórzy to byli zachwyceni Kołodziejem a teraz kiedy wrócił do Tarnowa to jeżdżą po nim. Tacy nie mogą się nazywać prawdziwymi kibicami.
Dzięki Koldi za te dwa wspaniałe sezony spędzone z nami :)
 
 
#100 Zbychu 2011-12-03 09:56
jak możecie mówic naszemu NAJLEPSZEMU zawodnikowi Unii Leszno w sezonie 2010 ze idze tam tylko dla kasy??? ja będe mu kibicowac dalej.i podczas meczu Unii Leszno z Tarnowem. przywitam go oklaskami
 
reklama

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież

 
reklama