POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.TV
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj
 

Inne z Ulica/Pożary

618 wyświetleń
3762 wyświetleń
3128 wyświetleń
3147 wyświetleń
3633 wyświetleń
5341 wyświetleń
14637 wyświetleń
2267 wyświetleń
3179 wyświetleń
10675 wyświetleń
8905 wyświetleń
6526 wyświetleń
6091 wyświetleń
8245 wyświetleń
3881 wyświetleń
6004 wyświetleń
2097 wyświetleń
4747 wyświetleń
4953 wyświetleń
2963 wyświetleń
3754 wyświetleń
View Video
4666 wyświetleń
reklama

Pożar w Gimnazjum nr 1 we Wschowie cz.2

Opis
13 kwietnia 2013, Wschowa.

Film zamieszczony przez użytkownika


Ocena: 2.7 (834 głosów)


Komentarze (35)  

 
#1 anonim 2012-04-13 11:30
Ta szkoła już dawno powinna być zamknięta, narażacie życie uczniów i ludzi którzy tam pracują. Zal
 
 
#2 .... 2012-04-13 12:09
po co od razu takie wnioski o zamykaniu wysuwac ? zamiast sie cieszyć, że nic nikomu sie nie stalo...nie było kasy na kominiarza ?
 
 
#3 ?! 2012-04-13 12:26
kominiarz to współcześnie inkasent i sprzedawca kalendarzy!!!
 
 
#4 ... 2012-04-13 12:26
ta juz zamykać a co z uczniami którzy chodza do tej szkoły? z jakis przyczyn ją pewnie wybrali i dlaczego oni mają na tym tracić?
 
 
#5 ..... 2012-04-13 12:42
jak nie ma kasy na remonty to co wy chcecie...
 
 
#6 szkic 2012-04-13 12:57
czytajac ten artykul przypomnialy mi sie czasy jak to kiedys marzylismy, aby nasza szkola sie palila...
 
 
#7 ..... 2012-04-13 14:17
wy juz byscie chcieli zeby zamkneli ta szkole nie chodzicie tam i nie wiecie jak tam jest fajnie i jaka panuje atmosfera miła więc dajcie sobie na luz (...) !
 
 
#8 gal 2012-04-13 14:44
nie ma kasy na remonty , ale na niepotrzebne etaty
dla (...) w instytucjach wschowskiej budżetówki
to kasa jest . brawo
 
 
#9 2012-04-13 15:30
piatek 13
 
 
#10 Marek 2012-04-13 15:44
Ciekawy jestem gdzie jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ... Dobrze że uczniom nic się nie stało ale jak widać nikt sobie nie wziął do serca podobnych sytuacji ale co tam zawsze w Polsce się nie przestrzegało zasad bezpieczeństwa i jest tak do dziś niestety ile osób jeszcze musi zginąć aby się poprawiło ?
 
 
#11 G 2012-04-13 16:20
PIATEK 13
 
 
#12 damian 2012-04-13 16:38
jestem uczniem tej szkoły i wiem co nie co tak naprawdę to kominiarz zawinił źle wyczyścił komin a szkoła nie ma kasy przez cięcia na oświatę.Nasza szkoła mimo rozmiaru jest najlepsze we Wschowie przyjdźcie i zobaczcie jak u nas ładnie niedawno odnawiali klasy
 
 
#13 Maryśka 2012-04-13 17:49
Całe szczęście, że nikomu nic się nie stało. Dym był tak wielki, że cała okolica była zadymiona. Mieszkam przy Daszyńskiego, miałam pozamykane okna, a myślałam, że pali się w moim mieszkaniu, tak śmierdziało dymem.
 
 
#14 gimnazjum nr 2 wschowa uiczeń 18 2012-04-13 18:10
szkoła powina być zamknięta
 
 
#15 malownka 2012-04-13 18:16
Ta szkoła jest super, sama do niej chodzę i wiem jak tam jest . Nie dawajcie takich komentarzy jak nie wiecie , Dyrektor i Dyrektorka nie przewidzieli takiej sytuacji. A tak naprawdę nic się nie stało . !!
 
 
#16 olek koleś oli 2012-04-13 18:38
niestety, Wschowa to od pewnego czasu "wielka dziura" stagnacja włodarzy miasta - szkoda
 
 
#17 UCZEÑ 2012-04-13 20:34
Ja myślę że palacz przesadził i poszło ....kto to widział w kwietniu tak hajcować.
 
 
#18 Mateusz 2012-04-13 21:23
Nie rozumiem komentarzy tych "złosliwców" Gimnazjum nr 1 to jedna z najlepszych szkół do jakiej chodziłem. Panuje tam wspaniała atmosfera i każdy jest traktowany indywidualnie
Wielkie BRAWA dla pani i pana dyrektora za tak szybką reakcje oraz za podjęcie odpowiedniej decyzji o zwolnieniu uczniów do domu. Nie mniejsze słowa uznania należą się strażakom którzy przeprowadzili szybką i udaną akcje.
 
 
#19 Maja 2012-04-13 22:15
Szkoła nie jest dla atmosfery ale po to by uczyć. Już dawno powinno tu być ogrzewanie gazowe. Panie Burmistrzu najpierw szkoła potem podległe urzędy tu było jak podajeci 200 osób
 
 
#20 Ogień 2012-04-13 22:15
Do kom.nr 3
Masz rację.Ten kominiarz także ma w swej opiece kamienicę,w której mieszkam i potwierdzam,że z pewnością nie wychodzi na dach,nie czyści kominów a jedynie wysyła młodego a sam zajmuje się promowaniem swojej firmy.Aż żal....:(
 
 
#21 2012-04-13 23:02
nie (...) chrzanem wolne mieliscie cieszcie sie bo Lapek by wam zrobił fizyke na boisku
 
 
#22 2012-04-14 07:29
TAK PANIE BURMISTRZU-MOŻE W KOŃCU WARTO ZAINWESTOWAĆ W MŁODZIEŻ???
TO JUŻ NIE PRZELEWKI.MOGLI ZGINĄĆ LUDZIE...DZIECI...
W KOŃCU PO COŚ PANA KIEDYŚ WYBRALIŚMY.
SZKOŁA WYMAGA POMOCY,GRUNTOWN EJ.NIE ZAMYKANIA A POMOCY BY MOGŁA NADAL SŁUŻYĆ MŁODZIEŻY.
NIE CHCEMY ZE STRACHEM PUSZCZAĆ DZIECI DO SZKOŁY!

USZANOWANIE I WIELKIE PODZIĘKOWANIE DLA DYREKCJI SZKOŁY ZA SZYBKĄ EWAKUACJE DZIECI ORAZ DLA STRAŻAKÓW
DZIĘKUJEMY ŻE NIC ŻADNEMU DZIECKU SIE NIE STAŁO
 
 
#23 jolka 2012-04-14 09:08
Jakie piękne komentarze pisze Pani o sobie Pani wicedyrektor - TAK , TAK - WICEDYREKTOR a nie DYREKTOR. Ale chwali się ,że nie zapomina Pani o nr 1 - czyli o SWOIM dyrektorze
 
 
#24 2012-04-14 10:08
xD Mogła sie zjarac !!!
 
 
#25 WSCHOWIANIN 2012-04-14 10:14
JEŚLI BURMISTRZ NIE ZAINTERESUJE SIÊ T¡ SZKOŁ¡ NIE ZADBA O STAN JAK I INWESTYCJE
TO POSTULUJE ZA USUNIÊCIEM PANA BURMISTRZA Z CIEPŁEGO STOŁKA SKORO BRAK JEST PIENIÊDZY TO NIE BIERZCIE DIET
 
 
#26 rodzic 2012-04-14 15:44
byłem na miejscu zdarzenia i wyrazy szacunku dla strażaków którzy brali udział w akcji
powinni dostać nagrodę od komendanta lub burmistrza że ocalili tą szkołę
to cud że dach się nie zajął i że nikomu nic się nie stało
 
 
#27 hydraulik 2012-04-15 13:00
Zmienić piec na gazowy,włożyć wkład kominowy i po kłopocie...
 
 
#28 asd 2012-04-15 15:30
zeby założyc tam piec gazowy trzeba by zmienic cała instalacje, a na to nie ma kasy
 
 
#29 ojciec 2012-04-16 16:39
Ja też widialem tę szkołę i jako ojciec nie posłałbym dziecka do tej szkoły. Bezpieczeństwo jest najważniejsze i nie należy tego lekceważyć. A jeśli chodzi o nauczycieli, atmosferę w szole czy poziom nauczania to nieoszukujmy się te gimnazja są na takim samm poziomie, a w dwójce dziecko jest bardziej bezpieczne.
 
 
#30 no właśnie. 2012-04-16 20:34
Do komentarza 29. wypisujesz ze w dwójce dziecko jest bardziej bezpieczne, bo Twoje dziecko tam pewnie chodzi ;) (poza tym jest większe).
Ale mimo wszystko jestem uczennicą tego gimnazjum. Jestem niezmiernie zadowolona z wyboru gimnazjum ;] Byłam w gim2 na zawodach i idąc przez te szkolne korytarze to po prostu śmiać się z tych wszystkich chce .. Każda osoba krzywo spogląda i zaraz obgaduje. jednym słowem DZIECIARNIA. W gim1 tak nie jest. To jest w pełni normalna szkoła, atmosfera jest świetna. Z resztą tu nie chodzi o samą atmosferę, bo jest dobry poziom nauczania, wymagający nauczyciele, którzy potrafią nauczyć, tylko trzeba zaangażować się w lekcje. Uczniowie mają dobry kontakt z nauczycielami. Jeżeli chodzi o ten pożar, to był jeden wielki wypadek. co się zdarzyło to nie nie odstanie.. Komin pewnie był trochę zaniedbany. No ale jaki kominiarz dobrze wyczyści komin? Żaden! Także proszę, aby każdy kto ma zamiar głupoty pisać na tą szkołę niech sobie lepiej oszczędzi komentarza ;) Albo niech najpierw przyjdzie zobaczyć jak jak w środku i zapozna się z tym wszystkim, bo na prawdę polecam tą szkołę. ;]
 
 
#31 obserwator 2012-04-17 08:06
Radni,Panie Burmistrzu zamykajcie tą szkole.! Teraz komin potem okna tzn jest zimno w klasach. I co dalej ? kadra pedagogiczna jest do kitu na czele z panią WICEDYREKTOR. Bez komentarzy....
 
 
#32 zyzio 2012-04-19 06:30
a dyrektorowi nic nie zrobią, bo jemu tylko wolno brac kasę, i po miescie biegać
 
 
#33 Majka 2012-04-19 12:51
Ludzie o czym w mówicie o nauczycielach, poziomie nauczania? jakie to ma znaczenie? Wszyscy wiedzą, na czele z panem burmistrzem, ta szkoła wymaga remontu!!! Tym razem się udało, a co będzie następnym razem? Potrzeba czyjejś śmierci by dotarło? To gimnazjum miało być zlikwidowane czy nie ze względów bezpieczeństwa również? Odwagi zamknąć tę szkołę zanim coś się wydarzy!!! A rodzice powinni się zastanowić czy posłać dziecko do tego gimnazjum
 
 
#34 Jarek 2012-04-21 03:29
powinni zamknąć tę szkołę jeszcze za czasów PRL chodziłam do tej szkoły, chodziły tam również moje dzieci, szkoła jest niebezpieczna pod względem p.poż i pod wieloma innymi. kadra cienka wymieniana co rok ,mało kto ma etat dłuższy niż rok. utrzymywanie tej placówki na siłę do niczego nie prowadzi powinna być zlikwidowana przecież jest gim nr 2 które przejmie uczniów i pewnie dobrych nauczycieli też.
tak naprawdę to większość rodziców walczących nie zdaje sobie sprawy z tego jaki poziom reprezentuje ta czy inna szkoła,ale sami się przekonają jak ich dzieci będą już w szkołach wyższych...
tak ktoś pisał w grudniu i nie był trzeba długo czekać, ta szkoła naraża zdrowie i życie dzieci
 
 
#35 ktośktosiek 2012-06-25 08:42
wy chyba nie znacie się , która szkoła jest najlepsza. Oczywiście , że gim nr 2 ! . a co do tego to , wina jest kominiarza i tyle , a kasy wiadomo , że nie ma bo nasz rząd bierze wszystko dla siebie.xd
 
reklama

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież

 
reklama