POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.TV
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj
 

Inne z Ulica/Pożary

618 wyświetleń
3762 wyświetleń
3128 wyświetleń
3147 wyświetleń
3633 wyświetleń
5341 wyświetleń
14637 wyświetleń
2267 wyświetleń
3179 wyświetleń
10675 wyświetleń
8905 wyświetleń
6526 wyświetleń
6091 wyświetleń
8245 wyświetleń
3881 wyświetleń
6004 wyświetleń
2097 wyświetleń
4747 wyświetleń
4953 wyświetleń
2963 wyświetleń
3754 wyświetleń
View Video
4666 wyświetleń
reklama

Paliły się auta na leszczyńskim Gronowie

Opis
3 listopada 2015, Leszno - Gronowo.



Ocena: 2.8 (406 głosów)


Komentarze (33)  

 
#1 Ewka 2015-11-03 07:57
jak się cieszymy, że w naszym ELITARNYM Grzybowie nie mamy bloków socjalnych, a mieszkańcom Gronowa? cóż tylko współczuć i pogratulować sąsiada, pana Malepszego :)
 
 
#2 Jan 2015-11-03 08:14
Złapać gnoja i spalić mu łapy do łokci!!!
 
 
#3 DGRs 2015-11-03 08:32
W Lesznie co chwile coś podpalają Markety ,Domy, setki samochodów . Nigdy nikogo nie ujęto
 
 
#4 mór 2015-11-03 08:32
Ktoś komuś nie zapłacił. Klasyka.
 
 
#5 tino 2015-11-03 09:44
Dlaczego nie czarny mercedes slk?
 
 
#6 pacjent 2015-11-03 09:47
Ja nic nie chce mowic ale tu na Gronowie to juz jest patologia naprawde - tu patrole powinny ujeżdżać non stop.

Nie brakuje małolatów po jakichś środkach odurzających , niech sie w koncu wezma za to bo jak tak dalej pojdzie to stanie sie tragedia. Stodole spalił jakis jelen , teraz dwa samochody ktos podpala - masakra jakas.

I to jeszcze w takim miejscu gdzie mieszka policjant z drogówki.Ja proponuje sprawdzić monitoring z bloków na Jagiełły - żabka , może coś sie uda namierzyc :)
 
 
#7 kom.1 2015-11-03 10:53
Elitarne? Ło ło ? W którym miejscu? W tych styropianach? Nigdy nie wiadomo? Ale zakompleksione babsko z rana sie wysila na portalu?!
Gronowo jest ok.
 
 
#8 xxx 2015-11-03 10:54
to wlasnie dlatego ze mieszka tam jelen z drogowki. jak sie komus nie podoba mieszkanie na gronowie to won ! i temat uwazam za zamkniety.
 
 
#9 do kom 1 2015-11-03 10:58
Ewka, Ty i Tobie podobni chyba macie jakiś problem ze sobą i to poważny. Elitarne grzybowo? Wmawiajcie sobie, to może się lepiej poczujecie... Elitarne Buce. Żeby się nie okazało, że podpalacz przeczyta Twój komentarz i następne podpalenie będzie na tym waszym wypuczajewie
 
 
#10 GWO 2015-11-03 11:33
Jak ktos ruszy slk to sam spłonie.
 
 
#11 sushi 2015-11-03 12:10
czemu paliła się skrzynka na listy?
 
 
#12 x 2015-11-03 12:31
Się wsiowi rozliczają między sobą. Chwilę zaczekać, ktoś dostanie po łbie i sprawa zakończona.
 
 
#13 pacient 2015-11-03 14:00
moze to spod 3 kolesiowi samochód spalono , przez to ta skrzynka tez splonela hmm CSI elka by sie przydala heheeh :))
 
 
#14 Marta 2015-11-03 14:19
A może to ten dziad stary co komendę podpalił? Wypuścili go i może znowu podpala!
 
 
#15 mieszkanka leszna 2015-11-03 14:23
To napewno podpalenie. Wygląda to na zemstę jakąś...
 
 
#16 sasiadka 2015-11-03 15:55
ten co komende podpalil to by za grosze rodzine sprzedal...
 
 
#17 Piotr 2015-11-03 16:05
popieram kom. Marty, faktycznie moze ten stary popdalacz z komendy za jakas sumke znowu sie pokusil pobawic zapalkami;d
 
 
#18 jolanta 2015-11-03 16:48
Jak się jest hazardzistą to tak później jest
 
 
#19 ola 2015-11-03 18:34
do kom.18 Jolanta-ani kierowca PEUGEOTA,ani MATIZA,nie byli hazardzistami :(
 
 
#20 wiwi 2015-11-03 18:36
jak sie gra w maszynki to tak sie pozniej dzieje
 
 
#21 znajoma 2015-11-03 18:41
przepraszam a kto tu hazardzista jest?
 
 
#22 bliska 2015-11-03 19:01
Jolanta uważaj co piszesz masz na to dowody ?łatwo kogoś na foru obsmarować...
 
 
#23 18 i 20 2015-11-03 19:12
Jak nie wiecie o co chodzi to sie nie wypowiadajcie
 
 
#24 koko 2015-11-03 19:42
TO imigranci !! ;)
 
 
#25 Jolanta 2015-11-03 20:19
A może trzeba szukać wśród rodziny.
 
 
#26 kaczor 2015-11-03 20:32
to wina TUSKA
 
 
#27 znajoma 2015-11-03 21:35
Jolanta! Przestań sie wkońcu wypowiadać ,bo głupoty wypisujesz!
 
 
#28 gołgoł 2015-11-03 22:50
jednoreki bandyta
 
 
#29 GwR 2015-11-03 23:08
Gronowo jest ok. Ktos byl narobany lub... .
I sie stało a wy ludzie juz wymyślacie historie i o nasze Gronowie dziwne historie gadacie.
 
 
#30 handlarz_zdzisław 2015-11-04 09:13
Coraz więcej patologii w naszym mieście. Apropo to mam na sprzedaż Daewoo Matiz. Sprowadzony z Niemiec (Niemiec płakał jak oddawał !), auto od 100% Niemca dziadka być może SS, a nie żadnego Turka, najprawdopodobn iej jeździł tylko do kościoła. Auto zadbane, bezwypadkowe. Kierowca niepalący !!! Tanio.
 
 
#31 Kox 2015-11-04 13:26
Chłopaczyna byl zdesperowany
 
 
#32 Sowa 2015-11-04 17:57
To wszystko wina Jarka ?
 
 
#33 2016-03-29 10:23
Dwa auta wyceniono na 10000 .W niemczech jedno auto wyceniono by na 30 -35 tyś ,a polaczki szroty po frycu klepią .Dziękujemy tobie zjednoczona europo za dary w których nie masz miary
 
reklama

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież

 
reklama