Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Cała gmina Lipno w granicach miasta Leszna? (2017)



Ocena: 2.9 (1129 głosów)


Komentarze (65)  

 
#1 zolo 2017-02-09 13:58
Jak widzimy, polityków PiS opanowała nowa mania przyłaczania wszystkiego i wszystkich. To tak mozna paluszkiem wskazac i przyłaczyc?jeden nawiedzony w warszawie juz sie wycofał. W swoim stylu oczywiscie robiac "z tata wariata"wiec sadze ze i tu na naszym terenie nastapi teraz opamietanie.Wiecej pracy na poziomie oczu i mniej wpatrywania sie w chmury. chociaz dzis, jak pokazuja wyniki badania powietrza to tam trzeba szukac rozwiazania istotnych problemów mieszkanców. Tych co sie teraz ma.
 
#2 abc 2017-02-09 14:01
To jakas nowa moda na przylaczanie okolicznych miejscowosci?Przylaczmy Lipno, to juz maly krok aby przylaczyc Poznan do Leszna :)
 
#3 jarek 2017-02-09 14:01
panie szczot panu juz dziekujemy.nie nadaje sie pan na stanowisko przewodniczaceg o rady ..nie slucha pan ludzi.to pana ostatnia kadencja
 
#4 Tomek72 2017-02-09 14:18
Temat wymaga POWAŻNEJ i merytorycznej dyskusji ... trzeba przeduskutować koszty i korzyści i przekonać ludzi ...

Wtedy dopiero można zapytać o zdanie mieszkańców (zarówno Leszna jak i przyłączanych terenów) PRZY OKAZJI kolejnych wyborów (najlepiej samorządowych) nie generując dodatkowych kosztów oddzielnego referendum.
 
#5 fredek 2017-02-09 14:21
A może by tak utworzyć Metropolię Leszczyńską i przyłączyć Rydzynę?
 
#6 leszcz 2017-02-09 14:26
Część Swięciechowy, która zostanie odgrodzona od reszty wsi drogą S5 powinna zostać wg mnie włączona do Leszna i nie ma co ironizować panie Ganowicz. Oczywiście są to tereny przynoszące jakiś tam dochód gminie Święciechowa, ale...
 
#7 ja 2017-02-09 14:27
a ten znowu swoje, masakra. Proszę o odsunięcie tego pana od wszelkiej władzy, od mediów, od społeczeństwa. Wyjdzie to dobre wszystkim, również temu panu.
 
#8 Leszno 2017-02-09 14:39
Leszno od morza po Tatry. Byle zdążyć przed Warszawą.
 
#9 Charceż betlejemski 2017-02-09 14:42
A może by tak przyłączyć Leszno do Wilkowic?...
 
#10 Marianna 2017-02-09 14:44
Następna metropolia?
 
#11 stachu 2017-02-09 14:45
przylaczcie gmine Gora-jestem za
 
#12 klik 2017-02-09 14:58
Dlaczego jeszcze nie zdjęto p. Szczota z funkcji przewodnicząceg o RM . Jest w mniejszości i ma coraz dziwniejsze pomysły.
 
#13 zorba 2017-02-09 15:07
moze boja sie wiekszego nadzoru lub utraty stanowisk i dawno wyrobionych wplywow,
 
#14 Lafajet 2017-02-09 15:07
Gdyby Leszno to była Warszawa to można by się przyłączyć.
Metro,Tramwaje, kina,teatry.

Zacznijmy od budowy międzygminnego związku komunikacyjnego .
Wprowadzić obowiązkową opłatę od osoby tak jak za śmieci a zlikwidować bilety.
Jak ja płacę za śmieci bogola to niech bogol łoży na mój przejazd -ekologia .
Od montażu czujników smogu smogu nie ubędzie.
 
#15 antek 2017-02-09 15:09
Czują że zostaną wykopani i szukają elektoratu. Szczocik zachorował na sasinowe rozwolnienie? Panie Szczot Panu już dziękujemy. Pan to już nawet nie nadaje się na przewodniczącą Koła Gospodyń Wiejskich (przepraszam serdecznie Panie z KGW) a gdzie Panu do metropolity leszczyńskiego! Przestańcie do jasnej cholery psuć ten kraj!
 
#16 ared 2017-02-09 15:13
Przyłączyć jeszcze Górkę Duchowną do Leszna,a będziemy mieli w Lesznie miejsce kultu ,i pisowcy nie będą musieli wyjeżdżać do Torunia na nieszpory.
 
#17 Krzysztof 2017-02-09 15:35
Może by tak z całego powiatu leszczynskiego zrezygnować i zrobić jedno wielkie miasto LESZNO.
 
#18 Obywatel 2017-02-09 15:54
Każdy pomysł Jarka dla pisowców staje się prawdą objawioną. Bezrefleksyjnie powtarzają wszelkie dyrdymały. Panowie i panie stoicie w szambie po samą szyję i robicie przysiady.
 
#19 Dan 2017-02-09 15:58
Panie Szczot kończ waść ......
 
#20 wowo 2017-02-09 16:15
Panie Szczot. Nie drogą Sasina.
 
#21 Wrrr 2017-02-09 16:45
Wezcie (...) odwolajcie.
 
#22 OBSERWATOR 2017-02-09 17:00
Widać że bunciciel S,działa teraz przez swojego szefa Sz i znalazło się teraz dwóch upierdliwców , którzy będą dążyć do celu
 
#23 Andrzej 2017-02-09 17:03
Teraz na PIS psioczy była postkomuna wszystko co zrobi PIS im się nie podoba, ale zapomnieli że za komuny do Leszna przyłączyli Zaborowo ,Gronowo i część Strzyżewic i jakoś im to nie przeszkadzało, nikt mieszkańców tych miejscowości się nie pytał A teraz właśnie ci są najbardziej przeciwni i wypisują dyrdymały na temat przyłączenia . Ich zasada my mogliśmy a inni nie mogą.
 
#24 olek 2017-02-09 17:18
Leszno żąda dostępu do morza!!!

Co za megalomania w wykonaniu pisiorków...
 
#25 nos w sos 2017-02-09 17:18
Panie Szczota, może dosyć już wojenek podjazdowych? Czego pan nie zrozumiał po konsultacjach społecznych? Może wyjaśnić bliżej, co znaczy NIE?! Kończ waść, wstydu sobie oszczędź.
 
#26 do kom. 3 2017-02-09 17:22
Jak zdejmą Szczota z przewodnicząceg o to im zabiorą kasę na przebudowę dwunastki. Teraz tak to działa
 
#27 kornik 2017-02-09 17:27
Bardzo dobra propozycja przew. Szczota, świadcząca o tym, iż ma wizje i zna realia samorządowe. A krytycy... no cóż, hejt widać ma się dobrze.
 
#28 Janek 2017-02-09 18:15
Nie jeden by się zdziwił trzeba zapytać o to wszystkich mieszkańców gminy Lipna i co by było gdyby mieszkańcy opowiedzieli się za przyłaczeniem do Leszna?
 
#29 Karol 2017-02-09 18:25
Proponuję najpierw odłączyć Szczota od funkcji przewodnicząceg o rady.Przestanie szkodzić.
 
#30 haha 2017-02-09 18:34
panie Szczot, szabelek w Lesznie zabrakło?
 
#31 2017-02-09 19:22
Lipno do Leszna,Leszno doTorunia Toruń do Watykanu.Namiestnikiem papieskim na Leszno niejaki Szczot.On się na wszystkim zna.
 
#32 tr 2017-02-09 19:35
tzw. "arogancja władzy" w wykonaniu PiS zdecydowanie przewyższa poprzednią partię rządzącą PO. Mieszkańcy Wilkowic już się wypowiedzieli, co sądzą o tym pomyśle, nawet elkowy sondaż pokazuje, że zdecydowana większość jest przeciw.
 
#33 REF 2017-02-09 19:50
-JEDEN ROZSADNY WPIS 23 ANDRZEJ A RESZTA TO FRUSTRACI STALE SZUKAJACY DZIURY W CALYM A Z DRUGIEJ STRONY BYLO REFERENDUM I POWININ BYC TEMAT ZAKONCZONY !
 
#34 ja 2017-02-09 20:05
jesteśmy mieszkańcami Wijewa - Wijewo też chce do Leszna
 
#35 max 2017-02-09 20:06
No, ale do Poznania będzie bliżej!
 
#36 xxx 2017-02-09 20:14
Pis-iole i radni Leszna łapy precz od Lipna, nie potraficie ogarnąć Leszna, kasy szukajcie gdzie indziej , a nie w naszych gruntach i podatkach!!
 
#37 Divertimento 2017-02-09 21:29
Szczot, przyłącz sobie więcej oleju.
 
#38 rr 2017-02-09 22:22
Wschowa do Leszna i robimy metro, a co!
 
#39 do kom. 6 2017-02-09 22:25
Po co się ograniczać, wszystko co poniżej A2 i powyżej A4 do Leszna też przyłączmy! A co tam!
 
#40 xyz 2017-02-09 22:27
Po co do Leszna, zaraz będziemy wszyscy WARSZAW¡.
 
#41 Irma 2017-02-09 22:57
Do 39 masz rację od razu do Warszawy
 
#42 on 2017-02-09 23:04
M.st Leszno
 
#43 Tak sobie myślę, że ... 2017-02-09 23:06
Zabieranie innym, mówienie co ludzie mają robić i rozdawanie nie swojego, to chyba najczęstsze sposoby "aktywności" niektórych polityków. Co za rasa ...
 
#44 2017-02-09 23:43
Najpierw pukał pan Jessa, potem pan Miłek w sprawie Galerii Goplana i co? I wielkie NIC! Tak im żeście jako lewica na czele z byłym już prezydentem kłody pod nogi rzucali, że póki co to mamy w tym rejonie wielki śmierdzący basen.
 
#45 Do 11 2017-02-10 06:17
Góra z Chruscina marzy o połączeniu z Lesznem + Czernina NAPRAWDÊ
 
#46 "wielbiciel" sławka 2017-02-10 06:27
Szczot (...) za wszelką cenę chcesz zostawić po sobie jakiś ślad nie ważne że pamięć po tobie będzie zła ważne że będzie jako jedyny cudowny w swoim rodzaju o...
 
#47 reni 2017-02-10 07:28
Panie Szczot , a mnie sie wydaje ,że w przyłączeniu Wilkowic to pewnie Pan ma swój prywatny interes.
 
#48 Pp 2017-02-10 07:45
Kto by pomyślał, że idee komunistyczne ciągle mogą być w modzie. Centralizacja wszystkiego. Narodzie obudź się
 
#49 Szukając inspiracji 2017-02-10 08:23
Ktoś chyba pozazdrościł Wyspiańskiemu, gdy mówił "Teatr swój widzę ogromny" i pomyślał sobie "Miasto swe widzę ogromne".
 
#50 rr 2017-02-10 08:45
Powiększenie Leszna jest koniecznością jeśli miasto ma się rozwijać.Im szybciej tym lepiej dla miasta, a w sąsiednich gminach boją się, że zniknie kilka stołków i układzików.
 
#51 antek 2017-02-10 09:07
Panie Szczot proponuje przyłączyć do Leszna San Escobar. Nie trzeba będzie ganiać nad bajorko na Zaborowie albo tłoczyć się w Osiecznie albo w Boszkowie. Będziemy mieli ekskluzywną dzielnicą wypoczynkową o światowym wymiarze. To dopiero będzie promocja miasta a nie przez prymitywne bicie i smarowanie bohomazów po ścianach miasta!
 
#52 do 48 2017-02-10 09:40
Proszę nie obrażać innych i nie mierzyć wszystkich swoją miarą. Z czego wynika ta konieczność rozrostu (nie mylić z rozwojem)? Jak miasto zamierza dbać o rolników? Pytań jest setki, a odpowiedź w dziwnych ambicjach lub kompleksach lub w śmiesznej mani wielkości.
 
#53 do kom. 48 2017-02-10 10:40
Bzdury argument, populistyczna hasło, z którym nawet trudno polemizować. A gmina Lipno nie musi się rozwijać? Ale dlaczego kosztem sąsiadów? Niech się rozwija w granice, które mu wyznaczono.
 
#54 MOHEREK 2017-02-10 13:36
Uważam, że gminy okalające Leszno, tzw pierwszym i drugim pierścieniem powinny być przyłączone do metropolii Leszno; a więc Osieczna, Krzemieniewo, Rydzyna, Święciechowa, Lipno oraz Poniec, Bojanowo, Śmigiel, Krzywiń i Włoszakowice. I powstanie jedna owczarnia i jeden pasterz.
 
#55 mieszkaniec wilkowic 2017-02-10 14:19
A co macie przeciwko? Jestem za przyłączeniem Wilkowic do Leszna. Dużo korzyści. Bzdury ludzie gadają a wy jak matoły powtarzacie. Stawki podatków, opłat i tak będą zrównane.
 
#56 kajtek 2017-02-10 16:32
CAŁKOWICIE POPIERAM KOMENTARZ NUMER 23 !!!!!
 
#57 Karol 2017-02-10 17:52
Proponuję natychmiastowe przyłączenie Leszna do gminy Lipno.
Korzyści:
1.Rozsądny wójt oraz radni
2.Przestaja rządzić w Lesznie dotychczasowe władze prezydenci oraż przewodniczący rady
3.w wyborach będę głosował na konkretnego człowieka a nie na listę ustanowioną przez kacyków partyjnych
Panie Jacku spokojnie poradzisz sobie.
 
#58 Leszczyński nacjonalista 2017-02-10 18:05
TO JUŻ CZAS !!! ODDZIELMY POWIAT OD PAÑSTWA I PROKLAMUJMY NIEPODLEGŁE XIÊSTWO LESZCZYÑSKIE !!1!!!
 
#59 Kamyczek 2017-02-10 20:56
A co na to Zbigniew Boniek?

Poza Łyszkowicami farmy mają też stanąć w Lesznie. Czy staną - to się dopiero okaże, bo sprzeciwiają się temu okoliczni mieszkańcy. W czerwcu tego roku na ich wniosek rada gminy zmieniła plan zagospodarowani a terenu, tak by w miejscu, gdzie miała powstać farma, nie można było stawiać wiatraków. Bonwind się nie poddaje i najprawdopodobn iej będzie próbować dochodzić swoich racji na drodze sądowej. Tym bardziej że w projekt elektrowni w Lesznie Boniek i jego spółki zainwestowali już kilka milionów złotych.

Dużo mniej wiadomo o włoskich interesach nowego prezesa PZPN we Włoszech.
http://finanse.wp.pl/kat,1033823,title,Celebryta-menedzer-lobbysta-Wszystkie-twarze-Bonka,wid,15076660,wiadomosc.html?ticaid=1189a5
 
#60 mieszkaniec 2017-02-11 06:41
Dobrało się kila osób z Leszna (patriotów)któr zy za bezcen kopiło działki w Wilkowicach a teraz chcą do miasta ok zrobić gamoniom dopłatę do dziale. brak slow dla tych to chcą to zrobić chcieli wyjść z miasta a teraz chcą z powrotem do Leszna.Sprzedajcie swoje wloscin i kupcie w Lesznie - droga wolna a Gamonie
 
#61 dod.przez mieszkaniec wilkowic do kom. 55 11.02.2017r. 2017-02-11 07:34
Tylko Jacka kacyk może takie brednie pisać.Rozsądna rada ,Rozsądny Jacek ,aj bym napisał złodzieje i oszuści pasuje ci to. Jak nie to do szkoły na lekcje historii współczesnej.
 
#62 do kom. 47 2017-02-11 08:53
Wyspiański też pisał też "Miałeś chamie złoty róg bez tą czapkę z pawich piór ostał Ci się jeno sznur". Można sobie to zinterpretować!
 
#63 przeek 2017-02-11 11:50
POPIERAM KOMENTARZ NUMER 23 !
 
#64 grzes 2017-02-11 20:18
Ten pisowski Szczot niech się zajmie innymi sprawami pytam się Szczot tak buczałeś ze tablety wejdą do szkół i co mondralo ucichło
 
#65 2017-03-05 23:02
Pomysł przyłączenia całej gminy Lipno do Leszna traktuję w kategoriach rozrywkowych, chyba że mówimy o jej LIKWIDACJI z podziałem na trzy części przyłączone odpowiednio do Leszna, Święciechowy i Osiecznej. Cały pomysł przyłączenia Wilkowic do Leszna na zasadach kontraktu społecznego zasadzał się jedynie na zmianie granic miasta z pozostawieniem do czasu pełnej urbanizacji sołectwa Wilkowice jako wsi leżącej w jego granicach administracyjny ch, a nie jak to jest obecnie w granicach gminy Lipno. Dzięki temu sołectwo mogłoby pozyskać za pośrednictwem miasta DODATKOWE środki z funduszów celowych UE na poprawę swojej infrastruktury. Szacuje się, że byłoby to od 20 do 50 milionów złotych w ciągu 5 lat, licząc od momentu połączenia jednostki pomocniczej jaką jest sołectwo z miastem. Sam proces integracji trwa od dwóch do trzech lat, więc czasu na pozyskanie unijnych funduszy zostało nam naprawdę niewiele, co stało się motorem działania dla Grupy Inicjatywnej. To, że akurat teraz władzę ma PiS nie ma tu żadnego znaczenia. Takie są fakty. Być może, że za kilka lat układ polityczny w Lesznie będzie inny, ale wtedy znów będą ci za i ci przeciw, tylko i wyłącznie z powodów politycznych, wbrew zdrowemu rozsądkowi i dobru mieszkańców obu społeczności, z priorytetem dla własnych partykularnych interesów. Brak formalnej odpowiedzi na PISMO Zespołu inicjatywnego, zarówno ze strony Prezydenta miasta, jak i Rady miasta Leszna, jest także efektem bezmyślnej walki politycznej. Wystarczyła bezczelność władz Gminy Lipno i ich zwolenników popieranych przez Starostwo Powiatowe, personalne niewybredne ataki na włodarzy miasta, zarządzenie konsultacji w Wilkowicach zanim miasto zdążyło przedstawić swoje stanowisko, że o propozycjach kontraktu nie wspomnę, by Pan Prezydent zajął neutralne stanowisko w sprawie, a partykularne interesy leszczyńskiej opozycji sparaliżowały dalsze działania rady w tej sprawie. Prędzej czy później Wilkowice i tak staną się częścią Leszna, ale wtedy nie będzie już unijnych pieniędzy, a my do tego czasu będziemy swoimi podatkami wspomagać tonącą w długach Gminę, równocześnie sami tonąc w błocie na wilkowickich drogach. Nie zdziwię się jak za rok czy dwa tylko Maryszewice zmienią włodarza, chyba że "dobra zmiana" po wyborach samorządowych zmiecie wszystkie gminy z administracyjne j mapy Polski.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous