POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.TV
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj
 

Inne z Muzyka/Teledyski

238 wyświetleń
438 wyświetleń
5151 wyświetleń
839 wyświetleń
2483 wyświetleń
1401 wyświetleń
920 wyświetleń
1470 wyświetleń
1493 wyświetleń
1250 wyświetleń
1551 wyświetleń
1305 wyświetleń
1374 wyświetleń
2302 wyświetleń
2656 wyświetleń
2085 wyświetleń
2611 wyświetleń
6397 wyświetleń
2513 wyświetleń
3083 wyświetleń
2540 wyświetleń
2444 wyświetleń
3130 wyświetleń
2714 wyświetleń
2437 wyświetleń
2626 wyświetleń
6504 wyświetleń
3006 wyświetleń
3673 wyświetleń
4054 wyświetleń
3581 wyświetleń
2731 wyświetleń
3978 wyświetleń
4905 wyświetleń
3578 wyświetleń
4186 wyświetleń
3343 wyświetleń
3730 wyświetleń
2882 wyświetleń
3777 wyświetleń
reklama

Ma Kochana - Lovmiusic

Opis
listopad 2017, Leszno, Rydzyna.
Pierwszy teledysk formacji Lovmiusic, której wokalistą jest - pochodzący z Leszna - Marek Nowakowski.

Ocena: 2.6 (60 głosów)


Dodano: 2017-10-11 15:15:14 Radio ElkaUdostępnij

Komentarze (45)  

 
#1 slaw 2017-10-11 16:49
Co to k..... jest?
 
 
#2 KIKI 2017-10-11 19:52
Brawo Marku! Nasza EKIPA!!!!
 
 
#3 Polo TV 2017-10-11 22:03
Teledysk Lovmiusic Marek Nowakowski Mieszkaniec Powiatu Leszczyńskiego Kompozycja własna aranz i słowa zrobione Przez samego wokaliste i takie kawałki powinni robic inni diskopolowcy utwór opracowany od poczatku do konca przez wykonawce zespołu Lovmiusic zapraszamy do ogladania .
 
 
#4 hm 2017-10-12 09:59
nazwa zespołu jest chyba źle napisana? Nie wiem co autor miał na myśli, ale to powinno się pisać "Love music" jeśli już... i ten głęboki tekst piosenki: "Kocham Cię to wiele znaczy, czy miłość mi to wytłumaczy"...
 
 
#5 Beny 2017-10-12 10:07
No fajnie fajnie sobie ktos zycie umila za 500+, ktire dostaje na dzieci. Fajnie. Pogratulować
 
 
#6 Geniu 2017-10-12 11:01
Fajne
 
 
#7 Geniu 2017-10-12 11:02
Fajne pozdro
 
 
#8 Gumis 2017-10-12 11:13
:lol: :lol:
 
 
#9 Haha 2017-10-12 11:57
Do komentarza 3 (i autora tego "czegoś").
Nie na to jak pisać komentarze w imieniu stacji telewizyjnej... panie Nowakowski. Radzę wrócić do szkoły i nauczyc sie interpunkcji oraz zasad pisowni.
 
 
#10 xxx 2017-10-12 12:30
jaka muzyka takie modelki
 
 
#11 leszlesz 2017-10-12 14:05
Co to jest za mega qpa i te wiejskie wyginaczki? Ta z rozem to juz chyba nie wie co ma robic by ją zauwazono... porazka na calej linii fuj ble i wgl ughhhh
 
 
#12 betti 2017-10-12 14:46
Żal i te panienki ha ha
 
 
#13 Michal 2017-10-12 16:28
O k....
ale piosenka :(
a jaki teledysk,:(
no i te trzy dziewczyny :(
Ale wszystko kwestią gustu jest
 
 
#14 xxxx 2017-10-12 17:01
glos nawet nawet szacun ale Panie nad ruchami powinny popracowac bo za sztywno im to idzie tak na marginesie
 
 
#15 mmm 2017-10-12 17:02
po prostu zal panienki jak by przy drodze stały i do teledysku na etat dodatkowy poszly
 
 
#16 kasia 2017-10-12 19:36
Całkiem fajnie :) tylko musi się podszkolic :)
 
 
#17 Obserwator 2017-10-12 20:20
WIekszej tandety w zyciu nie widzialem. Najzabawniejsze sa dziewczyny z klipu, caly wachlarz...od brzydkich po grube. Kazdy cos znajdzie dla siebie...i tylko o to chyba chodzilo wykonawcy
 
 
#18 Gość 2017-10-12 22:20
Żenada
 
 
#19 Damian 2017-10-12 22:36
Dramat !! Jak one tańczą
 
 
#20 Jacek 2017-10-12 23:05
Jestem z branzy muzycznej I troche teledyskow w zyciu widzialem, ale to co teraz widze, to jest jakies nieporozumienie . Tutaj najbardziej cisnie side name usta powiedzenie " jaki wykonawca taki teledysk ".
 
 
#21 Mariusz 2017-10-13 08:01
Przepraszam , ale uważam , że te dziewczyny to jakaś porażka !! Co to w ogóle jest ??
One nawet tańczyć nie potrafią , pogrążają sie tym samym psują cały teledysk ...
 
 
#22 Kamil . D 2017-10-13 08:08
To są nasze podprowadzające !!! TRAGEDIA JAK ONE WYGLĄDAJĄ ! Mam nadzieję , że Unia zmieni na kolejny sezon , bo to jest najgorsza ich partia...
 
 
#23 Jacek 2017-10-13 09:26
ale tandeta...cos w tym jest...jaki wykonawca, taki teledysk
 
 
#24 Sławomir 2017-10-13 09:49
Dziewczyny promujące Leszna - Żenada . Nawiążę tutaj do teledysku jak i zarazem do Uni , bo ruszają się jakby były sparaliżowane i tak samo ruszają sie pod taśmą na stadionie totalny niewypał . Kto organizuje nabory Ludzie macie oczy !!!
 
 
#25 Daek 2017-10-13 13:41
Co to za dziewczyny !! No dajcie spokój !! Nadały wioche temu teledyskowi
 
 
#26 Dajana 2017-10-13 13:43
Muszę przyznać że mnie rozbawily te dziewczyny jak one tańczą o wygląd nie zaczepił każdy ma swoje zdanie Ale te ruchy wydaje się że mają wrażenie że sa supergirl Ale to nie jest dobre
 
 
#27 Ala 2017-10-13 13:45
Kto je tak ubrał !! Tyle ładnych dziewczyn w lesznie i okolicy a Tu taki cyrk
 
 
#28 Adam 2017-10-13 13:48
Dziewczyny mogły być fajnie kojarzone jako miłe dziewczyny z pod startu po co pchacie się przed kamerę ?! Nie zrobicie z siebie gwiazdy nie ten styl ... jesteście zwykłymi dziewczynami i nie potrzebujecie rozgłosu więc zastanówcie się nad swoim zachowaniem.
Co chcecie udowodnić że jesteście piękne? Sexy? Nie tędy droga ...
 
 
#29 Lovmiusic 2017-10-13 18:09
Lovmiusic to nazwa poprawna a jesli ktos madrzejszy to niech so wymysli swoja az zal ze to pisze ktos z leszna jak sie komus nie podoba to nie patrzec a ps 500+ jest dla dzieci a widze rodzinka zazdrosci
 
 
#30 Gość1 2017-10-13 20:29
Dziewczyny z pod startu z tego co wiem są kojarzone jako łatwe, a z teledysku jako puste dziewuchy które niby chcą zostać supergirl Wszystkie te komentarze są nie trafne a to dlatego że nikt ich nie zna a wiem że to dobre dziewczyny które nic nie muszą udowadniać. A każdy ma prawo spróbować czegoś nowego w swoim życiu np występu w teledysku bo raz się żyje. Mimo że wiadomo będzie też spotkanie z opiniami pozytywnymi jak i tymi negatywnymi znajdującymi się powyzej ;b Nie oceniamy ludzi zbyt pochopnie a w szczególności gdy się ich nie zna ;) Dajmy się rozwijać a nie gaśmy bo jak na pierwszy występ jest dobrze
 
 
#31 Dzasta44 2017-10-13 22:46
Hmm - Jak czytam te wywody ludzi krutykujących -wszystkich i wszystko ,to prawdę powiedziawszy, zal mi ich
 
 
#32 KIKI 2017-10-14 00:10
Tak Marku masz racje!
Prawda taka jak mowi Lovmiusic jest to stworzona nazwa celowo i nie ma byc wcale love tak jak to wypowiedzial hm, kolejna sprawa to taka ze komentarz Polo TV nie napisal tej wiadomosci marek pod taka nazwa i tu ktos byl w bledzie ze sugeruje cos takiego ze marek to napisal. Jedziecie na dziewczyny, ok kazdy ma inny gust ale nie wazny jaki teledysk, kazdy kolejny bedzie coraz lepszy a to jest jego pierwszy teledysk wiec ludzie troszke wyrozumialosci! i sluchajcie spiewu tekstu i muzyki bo to jest najwazniejsze a nie teledysk... teledysk jest dodatkiem

i dodajac jeszcze co do dziewczyn... sa bardzo mile, przyjazne z zasadami, za to je bardzo lubie. Nie ma idealow na swiecie i nie mylic ich w zadnym wypadku z dziewczynami ktore nie zasluguja na szacunek...

Jezeli komus sie cos nie podoba to niech zamilknie a nie z zazdrosci pisze takie glupie komentarze... te dziewczyny maja dobry charakter... lepiej cos robic udzielac sie niz siedziec w domu i nie miec nic z zycia prawda? przynajmniej sie realizuja a nie tak jak wiekszosc z was potraficie hejtowac kogos bo w zyciu wam sie nie uklada. Masz parcie na swoje cele to je realizuj a nie siedzisz w necie i sie wysmiewasz z kazdego... a jak nie masz parcia to siedz w 4 katach i hejtuj bo widocznie tobie nic innego nie pozostalo a do grobu wezmiesz pustke zero wspomnien i zero satysfakcji z zycia
 
 
#33 KIKI 2017-10-14 00:15
no wlasnie i wspomne o 500+ co za glupoty ktos wypisuje... 500+ nam sie nalezy bo sama jestem matka i co tu dziwnego...? marek ich nie dostaje tylko matka ktorej sie nalezy tak jak i mi... wiec daj na luz pseudo beny
 
 
#34 Kajda 2017-10-14 03:52
Haha co to jest ? naprawdę myślisz ze ktoś Ci zazdrości ? Ja piernicze. Szok Haha
 
 
#35 Zuza 2017-10-14 08:26
Weźcie przestańcie. Nie jest źle. Muzyka wpada w ucho, głos całkiem spoko. Dziewczyny rzeczywiście mogłyby trochę ładniej potańczyć, ale to nie wina wokalisty przecież.
 
 
#36 Beny 2017-10-14 14:31
Do kiki:
Nie znam tego człowieka osobiście i nie wiedziałem ze dostaje 500+. Ale jednak trafiłem w sedno jak widać.
 
 
#37 kiki 2017-10-14 19:09
jasne ze nie znasz... czolg mi jedzie w lewym oku... czepiasz sie 500+ a co pewnie brakuje ci tego 500 plus by dostawac? bo jestes taka/i osamotniona/y ze nikt cie nie chce wiec z tego powodu brak ci dzieci i masz zal ze ty nie dostajesz? podkreslilam sama jestem matka i tez dostaje 500 plus i co takiego... to chyba dobrze ze panstwo daje i pomyslalo o rodzinach?
 
 
#38 doKIKI 2017-10-15 11:52
500+ sie nalezy dzieciom a nie rodzicom... druga sprawa ze widze postanowiliscie bronic wlasnej kupki xD 3 sprawa gdzie jest ta wspaniała pani filmowiec/fotograf hahah niech sie przedstawi bo chce poznać. Po czwarte okropna jest muzyka wokalista ze spiewu i wygladu i same dziewczyny "podprowadzajace Unii Leszno" Dlatego apel do wszystkich napiszcie petycje do Unii Leszno i Mercedesa który je sponsorzy zeby poszli po rozum do głowy i znalezli nowe hahahaha, beka w 3 rozsyłąm to wszystkim znajomym i licze na same 1 bo to pierwsze miejsce w byciu porażką roku hhaaha
 
 
#39 jess 2017-10-18 17:16
W teledysku dziewczyny nie były podprowadzający mi tylko dziewczynami. Co jest na stadionie to jest na stadionie i tam zostaje a co poza nim to jest życie prywatne i proszę nie mieszać dwuch pojęć. Co by dziewczyny nie zrobiły to i tak zawsze będzie źle bo nie tak wyglądają czy stoją. Może tak krytykujący ruszą tyłki i coś zrobią od siebie bo krytykować to każdy potrafi a zrobić coś od siebie to już nie. A co do wyboru dziewczyn to mieszkańcy Leszna właśnie je wybierali a każda dziewczyna miała szansę by się zgłosić do tego konkursu
 
 
#40 Dzasta44 2017-10-18 17:39
Zgoszkniali ludzie tyle w was jadu ...nie potraficie docenić czyjejś pracy ,pasji do której dążył latami ..tylko rzygać umiecie nienawiścią .Może ktoś z was napiszę jakąś piosenkę- oczywiście lepszą ,No i nagra sam teledysk oczywiście, będzie wspaniały, bo tu hejtrują sami zdolni i piękni ludzie.
 
 
#41 KIKI 2017-10-20 20:01
no bo oczywiscie ze dostaje opiekun na swoje dzieci pieniadze bo same dzieci nie moga wladac... Zenada z twojego pisania
apropo twojego tekstu: Po czwarte okropna jest muzyka wokalista ze spiewu i wygladu i same dziewczyny "podprowadzajace Unii Leszno"

widze ze pisze to dziewczyna ktora jest zazdrosna ktora siedzi w domu w 4 scianach i nie ma nic z zycia
 
 
#42 Zaneya 2017-10-23 19:08
Tak ?? Zazdrosna?? A czegontu zazdrościć ?
A ja mogę stwierdzić że dobre komentarze piszą same sobie dziewczyny i kółko się zamyka
 
 
#43 Patrycja 2017-10-23 19:09
Z całym szacunkiem ale nie ma czego zazdrościć
 
 
#44 Dzasta44 2017-10-26 11:45
A ja myślę że jest czego zazdrościć- bo dziewczyny mają jakiś pomysł na siebie, i robią coś w życiu , żeby coś osiągnąć.A krytykują tylko ci co nie wiedzą czego tak naprawdę chcą w życiu ...z braku jakiś pasji a może lenistwa??? Oto jest pytanie??
 
 
#45 Lovmiusic. ME Marzenie 2017-11-07 14:55
Drugi teledysk "Lovmiusic" pod tytułem (( Me Marzenie )) Lovmiusic ogłasza konkurs zagłosuj na naszą piosenke i wez udzial w zagraniu w teledysku Świątecznym piosenka Lovmiusic tytuł Wesołych Świat trzy osoby zostaną wylosowane nagranie już wkrótce zapraszamy udostępniać Lajkować Lovmiusic Nowość ( Me Marzenie ) Dziekujemy i ZAPRASZAMY.

https://youtu.be/-9FoChlB-Fg
 
reklama

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież

 
reklama