Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody
Opis
1 lutego 2018, Radio Elka Leszno.
Gość: Adam Mytych, wiceprezydent Leszna
Rozmawia: Jarek Adamek

Tematy poruszane podczas rozmowy:
- przetarg na autobusy elektryczne będzie powtórzony
- postulaty mieszkańców Zaborowa, Zatorza i Gronowa
- będą eksmisje na bruk?
- nabór czonków Komitetu Rewitalizacji


Ocena: 3.0 (611 głosów)


Komentarze (31)  

 
#1 hahahaha 2018-02-01 10:45
Miał być "skok cywilizacyjny" a wpadliśmy w czarną dziurę.
To jest #dobrazmiana.
A świstak zawija w sreberka.
 
#2 haha 2018-02-01 11:31
a ja bym wolała, aby autobusy leszczyńskiego MZK jeździły punktualnie bez względu na źródło zasilania
 
#3 LOL 2018-02-01 13:51
Który to już przetarg, którego nie udało się zrealizować, bo ktoś w urzędzie źle obliczył koszty? Rozumiem, że można się machnąć o pół, ba, nawet bańkę, ale jeśli ktoś się myli o 7 milionów, to znaczy, że się na robocie nie zna. Kogo pan prezydent sobie tam zatrudnia, że takie gafy się zdarzają. Przykre to. I zamiast skoku cywilizacyjnego będzie "podskok"...
 
#4 zaniepokojony 2018-02-01 14:43
Zero Emissiom. Prawie zero szans na zakup autobusów z napędem elektrycznym. P. Mytych obecnie mówi o autobusach hybrydowych ( bardziej skomplikowanych od elektrycznych posiadających oprócz silnika elektrycznego, silnik spalinowy, skomplikowany układ elektroniczny itd.- droższych w eksploatacji od elektrycznych )tylko wyłącznie z tego powodu, że są one tańsze w zakupie od elektrycznych i to jest jedyne kryterium zmiany polityki zakupu autobusów.Nadal ani słowem, dlaczego tak późno ogłoszono przetarg i stąd właśnie taki skutek - brak środków na zakup w pełni elektrycznych, bo w miedzyczasie autobusy elektryczne znacznie zdrożały. Kto imiennie za to odpowiada ?. Ten problem winien niepokoić media i członków Rady Miejskiej. W tej sprawie winno się włąśnie powołać komisję doraźną Rady Miejskiej, a nie w sprawie Akwawitu, która w wielu kwestiach omawianych publicznie na Sesji przez Prezydenta będzie mogła co najwyżej poprzebierać palcami, jak trafnie to omówił radny p. Rusiecki.
 
#5 peterpan 2018-02-01 15:50
Proponuję zacząć od przetargów na piaskownice , a przydadzą się .....Leszno tu chce się wyć
 
#6 Karina 2018-02-01 16:48
Pora jesienią na zmiany w tym urzędzie. Od samej góry.
 
#7 do 5 2018-02-01 17:44
To wyj ! W Lesznie i tak sie dobrze zyje,fakt w urzedzie amatorzy !
 
#8 xxx 2018-02-01 18:34
Panie Mytych! Autobus to nie kwiatek,gdzie chciałem kupić różę, ale nie - po wejściu do kwiaciarni kupię goździk. Czy dociera do Was, że w trakcie Waszej kadencji, która za parę miesięcy się kończy nie zakupiliście żadnego autobusu dla Miejskiego Zakładu Komunikacji, a w tym czasie autobusy w tym zakładzie " zestarzały się"prawie o 4 lata. Tylko gratulować i do bólu "wyjaśnić", dlaczego mimo wielu zapytań ostatecznie ofertę w poprzednim przetargu złożyła jedna firma.
 
#9 BOLO 2018-02-01 19:24
NIECH PORZADNIE TE RZECHY WYREMONTUJA . A NIE MARZA O NOWYCH.I TO BEDZIE PRAWDZIWY SKOK W NASZYM MIESCIE.
 
#10 Archanioł 2018-02-01 19:26
do 1. Nie ma się z czego śmiać! Skakać w tył też można. Nie słyszał kolega? Można nawet w tym przodować, a w statystykach dla zmanipulowanych mas podawać wartości bezwzględne.
 
#11 do kom. 10 2018-02-01 20:43
Gdzieżbym śmiał się śmiać z Dobrej Zmiany?
 
#12 1,2,3 2018-02-02 09:06
Prezydent Malepszy nie mając specjalistyczne go Biura Projektów Współfinansowan ych podległego bezpośrednio Prezydentowi Borowiakowi rozstrzygnął poprzedni przetarg bez problemu kupując dla MZK 11 szt. autobusów renomowanej firmy Solaris.Prawdopodobnie nie rzecz w mnogości komórek organizacyjnych U.M.
 
#13 Sandro Ramirez 2018-02-02 09:56
Koncepcje, wizje, cuda, wianki, ale żeby choć jeden przetarg przeprowadzić bezproblemowo....
 
#14 co tam, czy taki, czy może taki w czym problem 2018-02-02 10:36
Panie Mytych! Wspomina Pan o hybrydach z konieczności.O jakich hybrydach: klasycznych tzn. silnik spalinowy dużej mocy i pojemności i silnik elektryczny,czy hybrydach elektrykach tzn. baterie, silnik elektryczny i mały silnik spalinowy?
Proszę porozmawiać z fachowcami, którzy eksploatują autobusy z różnymi napędami: www. transport-publiczny.pl.Hybrydy to niestety kosztowny serwis i naprawy , czyli dla MZK wysokie koszty eksploatacji.Tylko elektryki i to renomowanej firmy, a nie firmy która wyprodukowała , a dokładniej zmontowała z podzespołów przysłowiowy 1 autobus.
 
#15 Obiektywny 2018-02-02 13:28
Panie Mytych - jak się Pan nie zna to odpuść Pan.
Żenada, co Pan wyprawia w tym temacie. Pan tego tematu nie doprowadzi do właściwego zakończenia do końca swojej kadencji - tylko kto pokryje koszty tego nieudacznictwa !!!
 
#16 zatroskany 2018-02-02 14:23
No to macie problem. Bez komisji się nie obejdzie.Panie Jęcz - jest Pan przewodniczącym Komisji Rozwoju i Infrastruktury Miejskiej Rady Miejskiej i nie dostrzega Pan problemu?
 
#17 xxx 2018-02-02 14:48
Zacytuję wypowiedź Prezesa Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie p. Kuźmińskiego publikowanej w internecie w Prawie&Finansach cyt." Warszawa chce autobusy na prąd i gaz.Jeżeli autobus jeździ średnio 13 km/h i mniej, to hybryda może się opłacać.Jeżeli szybciej, to koszty są porównywalne, albo nawet wyższe od autobusu ze standardowym wyposażeniem ". W MZK Leszno ta prędkość - prędkość techniczna jest zdecydowanie wyższa niż 13 km/h".
Wszystko w tym temacie.W Lesznie albo diesle, albo elektryki p. Mytych.
 
#18 do 17 2018-02-02 15:56
Tylko w mojej ocenie tu nie chodzi o ekologię, o zmniejszanie kosztów, tylko o marketing. "Kupujemy elektryczne autobusy" i mieszkańcy szczęśliwi, że władze miasta stawiają na ekologię (nie myśląc o kosztach eksploatacji itd), więc jak pada hasło hybrydy, to ludzie dalej myślą, że no może nie do końca ekologicznie, ale bardziej niż teraz, bo to "hybrydy". Kto tam panie u nas myśli o kosztach? Będzie trzeba zadłuży się miasto jeszcze bardziej, ale pieniądze się znajdą, a lud będzie szczęśliwy, że są "ekologiczne" autobusy. Ciekawe, czy udzie wiedzą skąd mamy prąd i jak ekologicznie go wytwarzamy... hehe
 
#19 xxx 2018-02-02 19:45
Zaprzepaszczono w sposób nieodwracalny możliwość zakupu niezwykle oszczędnych jeśli chodzi o koszty eksploatacji autobusów elektrycznych i dodatkowo obniżono ich ilość z 11 szt. do 8 szt. co moim zdaniem było iracjonalnym posunięciem uwzględniając fakt 85% dofinansowania środkami unijnymi, o średnim wieku taboru MZK Leszno wynoszącym około 10 lat nie wspominając.Ktoś osobiście ponosi odpowiedzialnoś ć za taki stan rzeczy i tym właśnie powinna zająć się w trybie pilnym Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej i jej przewodniczący p. Marek Goryniak względnie Komisja Rozwoju i Infrastruktury Miejskiej z jej przewodniczącym p. Kazimierzem Jęczem.
W tej sytuacji uwzględniając powyższe komentarze i doświadczenia innych komunikacji miejskich m.in. MZA w Warszawie zapewne absurdalnym byłby zakup skomplikowanych w konstrukcji swojej i wyjątkowo drogich w eksploatacji z uwagi na wysokie koszty napraw i serwisu autobusów z napędem hybrydowym, które w warunkach leszczyńskich generowałyby prawdopodobnie wyższe koszty niż autobusy tradycyjne z silnikiem diesla.
Uwzględniając powyższe osobiście uważam, że trzeba zrobić wszystko i przekonać służby Marszałka Województwa Wielkopolskiego do sfinansowania środkami unijnymi zakupu około 15-16 autobusów z silnikiem diesla spełniającymi co najmniej normę emisji spalin Euro 6. Zabezpieczone środki unijne na to zadanie wystarcza na zakup 15-16 autobusów o których mowa wyżej.
Pragnę poinformować,że Przedsiębiorstw o Transportowe Translub z Lubonia rozpisało przetarg na dwa fabrycznie nowe autobusy klasy MAXI z silnikami spełniającymi co najmniej normę emisji spalin Euro 6 współfinansowan y przez Unię Europejską ze środków przeznaczonych na wspieranie niskoemisyjnej mobilności miejskiej w obszarze funkcjonalnym Poznania.Myślę, że są szanse i trzeba zdecydowanie działać, bo na potrzeby MZK w Lesznie trzeba kupić bez wątpienia nowe autobusy i to z napędem elektrycznym względnie z silnikami diesla spełniającymi co najmniej normę emisji spalin Euro 6, a nie hybrydy.
 
#20 1111111 2018-02-03 10:09
Godna zwrócenia uwagi jest treść ostatniego zdania newsa cyt. " Wyjaśniona ma być też sprawa dlaczego mimo wielu zapytań ostatecznie ofertę w poprzednim przetargu złożyła jedna firma".Sprawdzone działanie - temat zastępczy bez jakiegokolwiek znaczenia.Sprawdzić niezwłocznie to bez wątpienia należy, dlaczego tak późno ogłoszono przetarg - i kto osobiście ponosi za to odpowiedzialnoś ć wiedząc o dofinansowaniu środkami unijnymi przed podpisaniem umowy z Marszałkiem to znaczy, że dokumentacja przetargowa winna "czekać" na jej podpisanie - i bez sensu, a dodatkowo jak się okazuje ze skutkiem niekorzystnym dla ogłaszającego przetarg wielokrotnie przesuwano termin składania ofert, tylko niby po to, żeby odpowiedzieć oferentom na liczne zapytania. Zasada jest taka, albo zamawiający - ogłaszający przetarg zna zagadnienie i wie czego chce, albo SIWZ piszą potencjalni oferenci swoimi zapytaniami i to wielokrotnie ze skutkiem jak w Lesznie. Włodarze tego miasta - jest już luty, ale 2018r. i nadal nie wiadomo , jakie i ile autobusów zakupi Prezydent Borowiak na potrzeby MZK i czy w ogóle zakupi ( fizycznie to zapewne nie zdąży w roku wyborczym ).To wiele mówi.
 
#21 xxx 2018-02-03 11:02
Ogłaszając teraz przetarg na dostawę obojętnie jakiego autobusu jeśli chodzi o napęd ( diesel, elektryk, hybryda ) renomowanej firmy zapewne trzeba zakładać czas realizacji 400 dni lub dłuższy.
 
#22 2222 2018-02-03 12:07
Na stronie mzk jedynie fotografie. Nic nie wiemy o zakładzie, żadnych danych. Informacje są przed nami konsekwentnie i od dawna ukrywane.
Wszystkie dokumenty związane z tym projektem i finansowaniem unijnym powinny być publicznie dostępne: szczegóły umowy o dofinansowanie, całe postępowanie przetargowe, ogłoszenia o przetargu, wybór oferty, itd. Ta sprawa z pewnością będzie musiała być publicznie wyjaśniana. Na razie zrobią wszystko, by do wyborów sprawę przyciszyć. Przez prawie cztery lata w sprawie koniecznych zmian w komunikacji miejskiej nie zrobiono nic, poza zatrudnieniem kolejnego dyrektora.
 
#23 1111111 2018-02-03 18:51
Autobusy to nie parasolki, wstążki i leżaki.
 
#24 do komentarza nr 17 2018-02-04 10:28
Faktycznie o tym mówi Prezes MZA Warszawa - patrz:
www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/dlaczego-warszawa-chce-autobusy-na-prad-i-gaz-a-nie-chce-hybrydy-57788html
 
#25 do komentarza 21 2018-02-04 12:17
Faktycznie tego samego dnia tj. 10 lipca 2017r. umowę z Marszałkiem Województwa Wielkopolskiego w sprawie dofinansowania środkami unijnymi zakupu autobusów o niskiej emisji spalin podpisali:
samorząd Konina, MPK so. z o.o. w Gnieźnie i Prezydent Borowiak. I co dalej:
dnia 15 grudnia 2017r. MZK w Koninie odebrało 8 szt. nowych 12m autobusów z silnikami diesla spełniająymi wymogi normy emisji spalin Euro 6 za wartość brutto 9.817.368 zł,
dnia 27 października 2017r. MPK sp. z o.o. w Gnieźnie i Solaris podpisali umowę na dostawę 12 szt. nowych niskopodłogowyc h autobusów o długości 10,5 m z silnikami diesla spełniającymi wymogi normy emisji spalin Euro 6 na wartość 11,8 mln. zł brutto - pierwsze autobusy dostawa już w kwietniu 2018r..
A Leszno - Leszno w "lesie ". Tylko gratulować.
 
#26 do komentarza 25 2018-02-04 13:40
Co jeszcze trzeba do dymisji - być może honoru.
 
#27 do komentarza 25 2018-02-04 15:01
Konin,Gniezno potrafiły,Leszn o niestety nie.Kompromitacja
 
#28 do 25 2018-02-04 18:11
Na 8 szt. autobusów elektrycznych o odpowiedniej kompletacji ze znacznym niczym uzasadnionym opóźnieniem ogłoszono przetarg z określonymi wymaganiami co do baterii, jej gwarancji itp. nie zapoznając się z realiami rynku i aktualnymi cenami, pomimo tego, że opracowywano dokumentację przetargową wyjątkowo długo. Miasto Leszno posiadało środki zabezpieczające to zamówienie , ale w okresie 2015/2016, niestety nie w 2017.Niestety oczekiwania minęły się z możliwościami i ktoś za to ponosi odpowiedzialnoś ć. Obecne zamówienia producenci autobusów realizują w I kwartale 2019r. P. Mytych nie poinformował nas kiedy, jakie i ile autobusów Otrzyma MZK Leszno.Wychodzi na to, że w tej kadencji samorządu mieszkańcy Leszna nie otrzymają żadnego autobusu. Co nas czeka. Albo 5-6 autobusów elektryków, ale to wymaga zgody Marszałka i zmiany umowy, albo niepożądane hybrydy, których cena obecnie kształtuje się na poziomie około 1,8 mln. zł, albo 15-16 autobusów z silnikiem diesla spełniających wymogi normy emisji spalin Euro 6 w cenie około 950.000 zł - obecnie najwłaściwszy wybór, ale to także wymaga zmiany umowy i zgody Marszałka.Niestety podejmując się pewnych obowiązków trzeba nim podołać.
 
#29 aaaa 2018-02-04 20:27
Powyższe wpisy dowodzą jednego, a mianowicie troski o nasze wspólne dobro jakim jest komunikacja publiczna, ale niestety dowodzą także popełnionych błędów. Po pierwsze przy bardzo wysokim dofinansowaniu zakupu autobusów środkami unijnymi, bo w wysokości 85%, obniżono ilość autobusów z 11 szt. do 8 szt. co uwzględniając średni wiek autobusów w MZK i z ekonomicznego punktu widzenia jest niewytłumaczaln e. Następnie składając wniosek do Marszałka o dofinansowanie tego zadania, mimo znacznego upływu czasu do momentu ogłoszenia przetargu wartość zadania nie została urealniona. Np. na dzisiaj bateria akumulatorów w zamówionych w przetargu autobusach kosztuje około 1,0 mln. zł.Sytuacja jest taka, ze gdyby powtórzyć przetarg na 8 szt. autobusów elektrycznych bez istotnej zmiany treści SIWZ rozstrzygnięcie będzie identyczne, albo jeszcze droższe.
Hybrydy o których wspomina p. Mytych. Niestety w Lesznie nigdy nie było na jazdach testowych żadnego autobusu z napędem hybrydowym, a chcąc wydać tak znaczną kwotę wręcz należałoby takie jazdy testowe wykonać, aby być pewnym, że koszty eksploatacji tego typu autobusu nie są wyższe niż autobusu z klasycznym silnikiem diesla. Taka jazda testowa winna trwać dłuższy czas - około miesiąca na różnych liniach i co najwyżej z udziałem 3 wytypowanych kierowców.
Przy okazji nie można zapominać, że na dzisiaj autobus z napędem hybrydowym kosztuje około 1,6 mln. zł, a czas realizacji zamówienia to co najmniej rok.
No i pozostaje trzecia wersja - 15-16 szt autobusów z klasycznym napędem - z silnikiem dieslowskim - spełniającym wymogi normy emisji spalin Euro 6 w cenie około 950.000 zł.
Niestety teraz potrzeba wyjątkowo przemyślanych i skutecznych działań.
 
#30 do komentarza 29 2018-02-05 18:57
Oczywiście bez testów autobusu z napędem hybrydowym - pytanie której firmy, a może kilku firm to wydawanie społecznych pieniędzy tylko dlatego, że ich nie starcza na zakup autobusów elektrycznych mija się z celem.Ponadto standard wyposażenia nowych autobusów nie może być niższy niż obecnie eksploatowanych Solarisów, a wyższy o inny system monitoringu wew. + monitoring zew., oświetlenie wnętrza ledowe,porty USB, biletomaty umożliwiające zakup biletów jednorazowych i okresowych itd.
 
#31 Zainteresowany 2018-02-06 20:05
Kiedy kolejne autobusy?Czy chociażby w 2019r?
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama