Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Policja, Niebezpieczeństwo

2629 wyświetleń
2510 wyświetleń
3075 wyświetleń
6073 wyświetleń
1903 wyświetleń
5851 wyświetleń
10631 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Lekarz zaatakowany na dyżurze (2019)



Ocena: 2.9 (478 głosów)


Komentarze (153)  

 
#1 rabarbar 2019-11-29 16:49
SORRY TAKI MAMY "NARUT"
 
#2 ja 2019-11-29 16:51
Lać krzyżaka jak zasłużył !!!
 
#3 Z Leszna 2019-11-29 16:53
W Lesznie coraz mniej bezpiecznie! Kolejny tego przykład.
 
#4 Tomek 2019-11-29 16:53
Absolutnie nie popieram takiego zachowania. Dobrze byłoby jednak, by ci "funkcjonariusze publiczni" również zachowywali się tak jak należy. Z tym jednak jest bardzo różnie.
 
#5 ¬LE 2019-11-29 17:05
MAMY TAKI STAN SŁUŻBY ZDROWIA ŻE PEWNIE FACETOWI PUSCIŁY NERWY I ZROBIŁ ZŁY KROK
 
#6 Lesznianin 2019-11-29 17:22
Jak patrze na lekarzy ktorzy dyzuruja na naszej wieczorynce, to nie dziwię sie ze ktoś nie wytrzymal. Scyzoryk sie e kieszeni otwiera od ich podejscia i profesjonalizmu .... zapewne doktorek sam jest sobie winien...
 
#7 Kropka 2019-11-29 17:33
Nie wierzę, że w komentarzach zamiast potępić takie zachowanie znajduje się miejsce na pochwały do agresora
 
#8 niko 2019-11-29 17:34
obraz w ful HD :)
 
#9 Rem 2019-11-29 17:41
Zachowanie lekarzy często jest dużo gorsze niż tego powiedzmy desperata. Mógł zostać sprowokowany hamskim zachowaniem Pana lekarza, który z pewnością sobie zasłużył...
 
#10 bbb 2019-11-29 17:47
Ja osobiście doświadczyłem agresji od lekarza w szpitalu (nie Leszno) Oni też aniołkami nie są a w szpitalach jest coraz bardziej nerwowo.
 
#11 Mariola 2019-11-29 17:49
żona tego pana była diagnozowana, ale dlaczego informacja jest nierzetelna? ona czekała ponad 3 godziny cierpiąc! na tym całym sor jest znieczulica, niekompetencja i lekceważenie ludzi! Byłam tam z mamą (74 lata), mama zemdlała na ulicy i upadła na betonowe płyty, mocno się poocierała. Pielęgniarka wprowadzając ją po prawie 2h czekania powiadomiła lekarza mianowicie tak: "porysana karoseria"... tak się szanuje ludzi na sor w Lesznie, więc jakoś mnie nie dziwi wiadomośc, że temu panu nerwy puściły, bo kto wie jak przy oględzinach jego żony wyrażono się o nie?
 
#12 leszczynianka 2019-11-29 17:50
Aż prosi się o profesjonalną ochronę a nie rencistów z II grupą
 
#13 Milq 2019-11-29 17:51
znając naszych lekarzy to nie dziwie sie ze komus pusciky nerwy. opieszali od niechcenia diagnozuja ...ludzi chorych traktuja jak zlo konieczne. Sami siedza w pracy jak za kare a nie ku pomocy
 
#14 Xxx 2019-11-29 17:56
Niestety jestem jeden lekarz który pracuje na SORze w tym szpitalu który jest bardzo nie miły to mało powiedziane. Jakby za kare tam pracował. Panie dyrektorze polecam wgłębnie spojrzeć na usługi medyczne świadczone na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w Pana szpitalu... Jest duzo do poprawy by chociaż troszkę zbliżyć się do norm europejskich.
 
#15 Genia 2019-11-29 18:02
Do kom. 5

Sorry ale to tylko świadczy o inteligencji i wychowaniu tego pana...jezeli mu sie nie podobalo mogl sobie wybrac inny SOR....a nie znecac sie na lekarzu ktory moze byl po pracy na oddziale i zszedl dalej na sluzbe na SOR...dla mnie to jego zachowanie świadczy o zwyklym chamstwie wobec ludzi, ktorzy mimo tak juz majacej zlej opini wyimaginowanej przez ludzi ktorzy trafiaja moze i nawet przez przypadek na SOR bo od tego jest WIECZORYNKA... Wiecej EMPATI do tego zawodu....
 
#16 Do 11 i 6 2019-11-29 18:09
SOR jest dla ludzi, których życie jest zagrożone. Są na nim poszczególne kategorie pacjentów. Czekają ci, którzy mogą. Poza kolejnością przyjmowane są osoby w najcięższych stanie. Tak trudno to zrozumieć? Nie mylcie SORu z tzw. wieczorynką.
Oczywiście należy traktować pacjentów z szacunkiem. Nie oznacza to jednak, że może dochodzić do rękoczynów, nawet jeśli któryś pacjent został nieuprzejmie potraktowany.
A tak poza tym nie istnieje coś takiego jak lesznianin. Są leszczynianie.
 
#17 dodane do powyżej,,, 2019-11-29 18:12
potwierdzam, lekarze na SOR w Lesznie to Święte krowy !!!!!, zainteresują się chorym średnio po 2 - 3 godzinach mimo, ze nie maja innych pacjentów!!! Nawet Anioł by wpadł w Nerwa !
 
#18 minister zdrowia 2019-11-29 18:18
nie dziwie sie facetowi ze pusciły nerwy bo lekarz pewie siedzial i popijal kawke zamiast diagnozowac jego cierpiaca zone wiele razy mozna wywnioskowac po ich zachowaniu po co tu przychodzicie
 
#19 Bolesław B. 2019-11-29 18:18
Zachowanie jak najbardziej naganne. Dlaczego nikt się nie odezwie i nie powie, że po prostu lekarzy jest za mało. Ci co pracują na SOR-ach to i tak desperaci. Służba zdrowia jest źle zorganizowana i niedofinansowan a. Za chwilę na SOR-ze w Lesznie może w ogóle nie być lekarza. No ale cóż wystarczy 500+. Rozumiem też drugą stronę, ale nie ma zgody na takie zachowanie. I niestety kara musi być. Gdyby sąd w Lesznie poważnie podchodził do każdego zgłoszonego przypadku agresji wobec personelu medycznego do takich sytuacji by nie dochodziło. Myślę, że mężczyzna agresor odczuje poważnie przede wszystkim finansowo, że zachował się głupio. Życzę wszystkim zdrowia i spokoju.
 
#20 Ura 2019-11-29 18:18
Mnie zachowanie tzw agresora zupełnie dziwi. Choć takich zachowań absolutnie nie pochwalam.
 
#21 DDD 2019-11-29 18:20
CZAS BY LUDZIE UPOMNIELI SIÊ O DOBR¡ SŁUŻBÊ ZDROWIA ! CZAS POWIEDZIEĆ DOTYCHCZAOWYM RZ¡DOM STANOWCZO !!! NIE !!!OCZYWIŚCIE W CYWILIZOWANY SPOSÓB
 
#22 Papuga 2019-11-29 18:23
Kto był w szpitalu to wie jakie czasami jest chamstwo lekarzy...jak nie masz znajomości albo nie płacisz to mogą nerwy czasami puścić
 
#23 Leszczynianka 2019-11-29 18:25
Nie dziwię się bo mnie też by nerwy puściły naszą medycyną lekarską w lesznie to powinna być do wymiany na nóżkach lekarze spia i jeszcze pretensje maja ze muszą udzielić pomocy
 
#24 Alibi 2019-11-29 18:26
Jeśli tak traktowali tę panią jak większość pacjentów którzy jadą na SOR to się nie dziwię że panu puściły nerwy!!! To co lekarze tam robią to się w głowie nie mieści &-
 
#25 Kinia 2019-11-29 18:27
Jak Wam tak zle to trzeba bylo sie uczyc tego zawodu i zobaczylibyscie jak to jest tylko aby zdobyc takie kwalifikacje trzeba poswiecic dobrych 6 lat ciezkiej nauki....dla przykladu pielegniarka ktora ma mature po jakims czasie dostaje prikaz...(zrobienia kursu ratownika medycznego....ZA WLASNE PIENIADZE co trwa 2 lata)....a zeby isc z duchem czasu w wyksztalceniu teraz mgr to maly pikus. Ludzie wiecej empadki jeden do drugiego....
 
#26 i 2019-11-29 18:42
ludziom brakuje cierpliwości. Brakuje lekarzy, brakuje w sklepach kasjerów, brakuje urzędników obsługujących petentów. Obwiniajcie ich przełożonych a nie tych którzy Was obsługują to oni odpowiadają za ilość osób zatrudnionych czy to w szpitalu czy w markecie, banku, urzędzie
 
#27 Lena 2019-11-29 18:45
Bezczelność leszczyńskich lekarzy to już norma , co się dziwić że ludzie nie wytrzymują.
 
#28 . 2019-11-29 18:50
Do kom 6 sor a wieczorynka to dwa rozne miejsca w szpitalu
 
#29 nfztowski dziadyga 2019-11-29 18:53
Dali 500+ , nie ma za co finansować służby zdrowia, to macie to, co wybraliście. Lekarze uciekają za granice, bo nie będą harować za marne grosze przez 48h bez przerwy.Wylewane są żale na personel za to, że rząd nie umie zadbać o służbę zdrowia, bo nie ma komu leczyć i S¡ KOLEJKI DO LEKARZY I BÊDZIE JESZCZE GORZEJ. Radzę te 500 chować na prywatną opekę medyczną.
 
#30 Kalna 2019-11-29 18:56
A bedzie jeszcze gorzej.....

W momencie kiedy na SORZ-e bedzie przyjmowal lekarz z ratownikami medycznymi...Ratownik medyczny to nie wykwalifikowana pielegniarka...pielegniarki z SOR-u zostaja rozparcelowane po oddzialach szpitalnych do czego to dochodzi....strach sie bac o wlasne zycie a gdzie prosic o pomoc...lekarz na wieczorynce i tak zwali robote na SOR- WSPOLCZUC TYLKO tym ludziom ktorzy pelnia posluge innym a sa poniewierani... wyzywani...nie raz zmieszani z blotem SZOK.... ODPOWIEDNIO UKARAC DLA PRZYKLADU by nikt inny nie odwazył sie podniesc reki na lekarza....
 
#31 DO 14 KOMENATRZA 2019-11-29 18:58
dO 14. Masz rację! Już w innych miastach zamykają oddziały.
To wina rządu, a ludzie wyżywają się na personelu, który jest zmęczony i pracuje ponad normę, albo w dwóch szpitalach, bo tylu ludzi choruje! Ciekawe czy wy po dwóch dobach dyżuru będziecie się uśmiechać i szanować każdego pieniacza. Służba zdrowia już ledwo zipie.
 
#32 AGRESOR 2019-11-29 19:01
OBEJRZAŁEM DWA RAZY I JA WIDZE LEKARZA KTÓRY ATAKUJE JAKIEGOŚ STARSZEGO OTYŁEGO MÊŻCZYZNÊ. MI SIÊ WYDAJE ŻE LEKARZ ATAKUJE TEGO GOŚCIA I ON JEST AGRESOREM.
 
#33 nick 2019-11-29 19:04
Fakt, że w Lesznie szpital jest zaściankowy i personel też. Są lekarze i pielęgniarki wspaniałe, do rany przyłóż, a ale są też tacy, co człowieka upodlą i w ogóle wydaje im się, że nadal jest komuna i mogą robić co im się żywnie podoba. Jeśli możecie, to leczcie się w poznaniu, tam szanują każdego, nie tylko w obecności rodziny czy lekarza.
 
#34 Wiechu 2019-11-29 19:05
Mozesz konać z bólu maja to w d.... bo oni ponoć pracują szybciej nie mogą co najgorsze facet będzie teraz miał problem nerwy mu puściły a tam jeszcze nie jednemu puszcza nie warto się z takim szarpać sa jeszcze lekarze z powołania proszę mi wierzyć choć jest ich mało ..z
 
#35 ja 2 2019-11-29 19:09
Koleś czekał 12h aż go przyjmą poźniej jeszcze pewnie musiał wysłuchiwać ze po co tu przyjechał mógł isc do rodzinnego to nie wytrzymał.Rozumiem gościa
 
#36 Leszczynianka 2019-11-29 19:17
Ja sie jemu wcale nie dziwie . po godzinie juz czlowiekowi nerwy puszczaja. A malo bylo zgonow na sorze bo lekarze noe mieli czasu by przyjac pacjenta ? Ale na romansowanie z poelegniarkami maja czas . Zasluzyl moze w koncu sie wezma porzadnie za swoja prace .! Przecoez tam mozna zwariowac czekajac tyle godzin *!!!
 
#37 Jarek 2019-11-29 19:23
Nie pochwalam! Ale - zachowanie niektórych lekarzy na SOR to totalna kpina z pacjentów!! Osobiście doświadczyłem skandalicznego potraktowania
 
#38 kornik 2019-11-29 19:27
Ukarać i to przykładnie agresora. Nic nie tłumaczy takiego zachowania. Za chwilę przywali nauczycielowi, bo dziecko dostanie słabą ocenę lub kasjerce w markecie bo książe musi chwilę poczekać.
 
#39 Hiho 2019-11-29 19:29
Brawo
 
#40 Doktor 2019-11-29 19:38
Okropne.. strach iść do pracy, nie ma się co dziwić ze lekarze nie chcą pracować na dyżurach w szpitalach, ale biorąc pod uwagę coraz mniejszą liczbę pracujących lekarzy już niedługo nie będziecie mieć kogo atakować :)
P.S. Niestety drodzy Pacjenci musicie pojąć ze SOR nie to nie jest McDonald, do którego przychodzicie i będziecie obsłużeni po 5min, zawsze pierwszeństwo maja karetki i stany zagrożenia zdrowia, osoby stabilne niestety ale musza cierpliwie czekać na swoją kolej.
Ciekawe czy Wy przychodząc czy przyjeżdżając karetka do szpitala z podejrzeniem zawału chcielibyście żeby wszystkie przeziębienia zostały zbadane przed Wami?
 
#41 Do 14 2019-11-29 19:48
My ratownicy wiemy jak bardzo wy pielęgniarki płaczecie z powodu decyzji pana dyrektora w związku z przeniesieniem na oddziały. Niestety ratownicy i tak będą pracować w sorze i nic tego nie zmieni. Tak więc nie straszcie społeczeństwa o zagrożeniu życia bo ratownik będzie z lekarzem.
 
#42 SOKRATES 2019-11-29 19:49
W ten sam dzień byłam z dzieckiem na SORZE. Czas oczekiwania 3 godziny od wejścia do wyjścia. Jakoś mi nerwy nie puściły tylko mam żal do pani która zakładała gips dziecku pod moją nieobecność i która to bardzo nie miło odzywała się do mojego dziecka! Dziecko powiedziało mi to dopiero w domu. Proponuję zmienić profesję jeśli pani nie radzi sobie że stresem w miejscu pracy! Dzieci to nie przedmioty!
 
#43 LOL 2019-11-29 19:51
Kiedy do ludzi dotrze, że służba zdrowia musi zostać sprywatyzowana? Oczywiście oddając ludziom pieniądze zabrane w podatkach. Mówi się, że prywatna służba zdrowia spowoduje, że ludzie pod płotem będą umierać. To jest nieprawda. To teraz w socjalizmie ludzie umierają i biją się na korytarzach, lekarze nie chcą pracować w takich warunkach, a ministrowie zdrowie i inni urzędnicy tylko liczą pieniądze, które ludzie pracy mają siłą zabierane z wypłaty.
 
#44 do kom.11 2019-11-29 19:51
Po akcji lekarz pojdzie na zwolnienie i pacjenci nie 3 a 6 godzin będą czekac. Dobra zmiana sie kłania.
 
#45 ups 2019-11-29 19:56
Do kogo te bóle, żale? Macie szpitalu z zawodu dyrektora?Dymać z pretensjami.Niech się niedojda wykazuje.
 
#46 cichy 2019-11-29 20:06
Znieczulica na SOR to co się dzieje to jest jakaś Masakra .Lekarz przyjmuje po 17 godzinach od zarejestrowania .Każdemu nery by puściły.
lekarz jak święta krowa , prywatnie na pewno w 5 minut by przyjął.
 
#47 Ratownik medyczny 2019-11-29 20:19
Do Kalina, do kom.14. Proszę przeczytać ustawę o zawodzie ratownika medycznego i o uprawnieniach które posiada, oraz zapoznać się z programem kształcenia ratownikow. Ratownik medyczny to osoba po wyższych studiach z uprawnieniami do medycznych czynności ratunkowych, których zakres jest bardzo szeroki prosze najpierw przeczytać sie rozeznać a pozniej sie wypowiadać.
 
#48 zielonyPL 2019-11-29 20:24
Nie popieram takiego zachowania ale sam kiedyś byłem na SoRze spędziłem długi czas aż łaskawie lekarz wstanie i przyjmie mojego Tatę... Później w tych nerwach z niewiedzy co się dzieje opierdzieliłem rejestratorkę..Ale tak już jest w naszym Kraju że wszędzie mają nas w du..e
 
#49 Myślący Ted 2019-11-29 20:28
Każdy chory z atakiem niewydolności nerek, woreczka żółciowego i innych powodujących ataki bólu chce jak najszybciej otrzymać pomoc. Niestety pracownicy SOR u nie mają empatii. Każą czekać tłumacząc się innymi zajęciami. Sam kiedyś z nerwów załomotałem do drzwi gabinetu. Personel spał. Takie zachowanie to nie jest tylko przypadłość Leszczyńskiego SORu.Będąć w sanatorium musiałem skorzystać Bielsku Białej z wieczorynki lekarz kazał mi jechać do swego Lekarza rodzinnego 360 km. Tak się skończyła moja pilna wizyta u Lekarza Państwa Dobrej Zmiany. Udałem się do apteki- pomocy doraźnej udzieliła aptekarka. O jakości obiektu sanatoryjnego i poziomie usług nawet nie chce wspominać. Minimalny wkład max zysku. Obiekt w stylu późny Gierek. Odniosłem wrażenie jak by jakaś mafia rządziła w sanatorium. Aż wreszcie sami to udowodnili. Nasłali goryla, który na tarasie mi groził, żebym zaprzestał wnosić uwagi.
 
#50 Myślę, że 2019-11-29 20:32
Ludzie stają się coraz bardziej nerwowi, pretensjonalni i roszczeniowi. A na SOR akurat potrzeba przede wszystkim cierpliwości. Tam trzeba mieć zdrowie, aby się leczyć.
 
#51 kk 2019-11-29 20:39
Na tym oddziale to każdemu mogą puścić nerwy,a wiedzą to ci co mieli okazję tam być.
 
#52 Iti 2019-11-29 20:40
Czytając wszytskie komentarze dochodzę do jednej konkluzji - zamknąć szpital w (...) Będziemy jeździć do poznania albo Wrocławia. Albo jeszcze lepiej - góry albo wschowy. Cieszmy się że są jactkokwiek lekarze bo jak zabraknie tych co są to wtedy będziemy leżeć i kwiczec.
 
#53 prawda 2019-11-29 20:43
Czasami pacjent wie lepiej od lekarza.Bylem dwa lata temu z silnym bólem kręgosłupa na odcinku szyjnym.To się powtarza. Przeciwbólowe leki nie pomagały. Pojechałem,chci ałem coś przeciwbólowego .Lekarz zbywa mnie,że mam wziąść kenatol, który brałem i nic.Po negocjacjach pielęgniarka dała zastrzyk przeciwbólowy i było lepiej. Trzeba walczyć o swoje !
 
#54 Pytam 2019-11-29 20:48
Wychodzi że Agata wazniejsza od dyrektora -
 
#55 Aga 2019-11-29 20:51
Czyżby dyzur mial pan doktor ze wschowy???? Hahhahahahaha
 
#56 do kom 14 2019-11-29 20:52
No będzie gorzej z ratownikami ale dla kogo? Zabraknie tych waszych "trafionych " komentarzy i przyjaznych dyskusji z "doktorami" zachowujecie się i podburzacie innych jakby to był pomysł ratowników o zmianie obsady pretensje do dyrektora przyjmuje obok kwiaciarni
 
#57 iga 2019-11-29 21:02
Ludzie co z wami ,jeszcze trochę a będą atakowani pracownicy za brak towarów na półce w sklepie!Nie ma przyzwolenia na ataki fizyczne na innych ludzi.Nie wiem co za mentalność mają ci co to popierają.Chyba jakieś bandziory to pochwalają.
 
#58 miks42 2019-11-29 21:05
Mnie to nie dziwi, zawsze pijani mieli pierwszeństwo. Dziw, że nikt wcześniej tego nie zrobił
 
#59 Martyna 2019-11-29 21:12
Państwo rozdaje 500 plus to niestety inne dziedziny są niedofinansowan e tak jak służba zdrowia...a będzie jeszcze gorzej!
 
#60 ŁUKI 2019-11-29 21:23
No i super. Byłem kilka razy na SOR i czasami aż się...lekarz prosi o lekcję wychowawczą. A gdzie ochrona po 70 ??? Hahaha
 
#61 Luko 2019-11-29 21:25
Z 1,5 rocznym dzieckiem z kartą natychmiastoweg o przyjęcia czekaliśmy ponad pół godziny i ta wielka łaską jaką robią ,jakby za kare.
 
#62 AREK 2019-11-29 21:35
Wszystkich zwolnić z tego SORU należało mu się wszystkich bym tam poustawiał zachowują się w nie ludzki sposób tylko dyrektor tego nie widzi Artur
 
#63 wiechu 2019-11-29 21:46
gdyby lekarze normalnie pracowali A nie pili kawę w pracy to byłoby sprawnie i spokojnie A nie jeszcze strajki o podwyżki
 
#64 jakub 2019-11-29 21:49
Byłem tam kilka razy i za każdym razem czekałem kilka godzin.Widocznie jak osoba tam o własnych siłach przyjedzie to może czekać. Tylko się zastanawiam po co się tak spieszyłem jadąc na SOR skoro personel tam się nie spieszy :)Może do przodu trzeba sobie miejsce rezerwować ???
 
#65 Mariusz 2019-11-29 21:53
Na pewno nie uda się spełnić wszystkich oczekiwań ale z
własnego doświadczenia oceniam Leszczyński szpital dobrze.
Wizyta na wieczorynce z objawami infekcji dróg oddechowych,po kilkunastu minutach wychodziłem od lekarza.Szybko,sprawnie ,grzecznie,leki trafnie dobrane.
Zona przyjęta na sor z podejrzeniem złamania palca,otrzymała pomoc po około godzinie.
Starsza osoba z naszej rodziny z problemem dotyczącym stymulatora serca,przyjęta na wieczorynce po 2 godzinach na oddziale kardiologicznym pod opieką specjalisty.
Pewien pacjent na ulicy UDAJ¡CY padaczkę alkoholową po kilkunastu minutach badany w karetce.
Opisuję prawdziwe sytuacje z okresu 2018-1019.
Nie jestem pracownikiem służby zdrowia,czasem tylko korzystam z pomocy.
Myślę że powinniśmy częściej pisać prawdę najlepiej z własnego doświadczenia.
 
#66 Darek 2019-11-29 22:33
Po 5 godzinach oczekiwania z mamą ,która potrzebowała pomocy chciałem zrobić to samo !!!...puściły mu nerwy i dobrze zrobił
 
#67 Dno 2019-11-29 22:38
Ludzie pomyślcie trochę czasami. Jest zbyt mało lekarzy, pracują więcej niż wy w tygodniu tylko po to by oddziały nie były zamykane a wy i gak macie do nich problem. Jeśli sami umiecie się zdiagnozować to po co przychodzicie do lekarzy? SOR to nie przychodnia, nie ma woreczka żółciowego tylko jest pęcherzyki żółciowy oraz nie ma służby zdrowia a ochrona zdrowia.
 
#68 Dodatek 2019-11-29 22:40
Przy okazji nie można pacjenta przyjąć na podłodze, diagnoza nie trwa 2 min tylko trzeba jeszcze przeprowadzić badania. Pacjent musi być w odpowiednim miejscu więc niektórzy też muszą zaczekać.
 
#69 Ala 2019-11-29 22:44
Czekałam z mamą 12 GODZIN. Diagnoza złamana noga.
 
#70 ONA 2019-11-29 22:52
Ja na sorze w Gostyniu czekałam 2,5 godziny z chorym mężem niestety odesłano nas z kwitkiem, bo akurat nie było żadnego lekarza dla dorosłych tylko od dzieci,następne go dnia po ubłaganiu innej pani doktor również na SORZE która miała choć trochę serca aby przebadała i zdiagnozowała go stwierdziła ewidentnie ZAPALENIE PŁUC!!! Dodam że zanim byliśmy w szpitalu rodziny lekarz nawet męża nie osłuchał tylko zapisał syropki na kaszel i zlecił inhalacje. SKANDAL !
 
#71 NaczelnyYanusch 2019-11-29 22:54
Nie ekscytujcie się aż tak mocno drodzy Yanusche. Niedługo nie będzie już prawie w ogóle lekarzy w tym kraju i będziecie mieli spokój.Szybciej niż Wam się wydaje:)
 
#72 PL 2019-11-29 22:57
Dwa razy byłem na SOR. Też trzeba było czekać. Wszyscy czekali. Byla tez dwóka pacjentów, którzy bardzo cierpieli z powodu silnego bólu. Prwda jest taka, że brakuje lekarzy. NIkt nie chce pracować na SOR. Niedawno jeden z lekarzy z innego miasta powiedził mi, że wolałby nawet zapłacić ale pracować na innym oddziale. Szanujmy tych lekarzy co nam jeszcze pozostali bo wierzcie mi będzie jeszcze gorzej.Niestety służba zdrowia za tego rządu nie jest najważniejsza bo nic nie robi się aby coś powprawić. Zyczę dużo zdrowia.
 
#73 oooo 2019-11-29 23:04
Do wszystkich komentujących a Byliście ze skargą albo pisaliście skargi do dyrekcji lub NFZ? Czy teraz tylko tak z nudów popisujecie się! Przyjedzcie do Wrocka to się przekonacie co to są kolejki na SOR małomiasteczkow e biadolenie zachowujecie się jak mieszkańcy Góry mieli gdzieś jak zamykali szpital a teraz też płaczą więc pisać skargi i wtedy albo się poprawi albo zamkną jak w Górze i zapraszam do Wrocka.
 
#74 Pooo 2019-11-29 23:32
Takie zachowanie raczej nie przyspieszylo kolejki wrecz zapewne ja opoznilo. Jeden lekarz w godzine raczej nie zdiagnozuje 20 pacjentow, tym bardziej ze na segregacji dostajemy kolor teczki i to on decyduje o szybkosci udzielenia pomocy.
 
#75 Marek 2019-11-29 23:44
"Biedny lekarz"...
 
#76 Kuba 2019-11-30 00:38
Ludzie, powtórzę po PL: "szanujmy tych lekarzy co nam jeszcze pozostali bo wierzcie mi będzie tylko gorzej". Uwierzcie, że nikt nie chce pracować na SORze, bo tam jest taka ciężka praca. Ci co tam jeszcze pracują są dla mnie super ludźmi, bo ratują nie tylko zdrowie i życie, ale także SOR przed zamknięciem.
 
#77 Archanioł 2019-11-30 05:54
JEDNA STRONA MEDALU to, że rząd uczy ludzi że przecież wszystko im się zwyczajnie należy, kłamie mówiąc, że w służbie zdrowia się poprawia i kompletnie nie szanuje ani pracowników, ani pacjentów, a druga, że leszczyński szpital to już chyba zbyt wiele wspólnego z powoli obcobrzmiącym pojęciem: służbą zdrowia, nie ma.
Idiotyczne, podkreślam IDIOTYCZNE, pomysły i akcje z białymi niedzielami i dniami bez kolejek też, wbrew pozorom, robią paskudna robotę.
To i trudno się potem dziwić, że w tragicznym zderzeniu z rzeczywistością nerwy puszczają.
 
#78 Michał 2019-11-30 05:54
Lekarze powinni płacić za studia albo podpisywać kwity, że zostają w kraju po ukończeniu studiów. Tak ksztalcimy tylko kadry dla zachodu.
 
#79 Do 73 2019-11-30 06:29
Skargi? HAHA Pisaliśmy i nic. Śmieszny jesteś z tymi skargami.
 
#80 on 2019-11-30 06:47
Tak gadacie a co by było gdyby przez opieszałość SORu ta pacjentka np zmarła ? Wtedy też byście uważali, że mąż jest winien. Wiem co się na SORach dzieje. Pacjenci potulnie siedzą a oni se w gabinetach śmichy chichy urządzają taka jest prawda. Pacjent to jest dla nich kolejny problem a nie osoba, której trzeba pomóc bo cierpi. Lekarzy z powołania w służbie zdrowia jak na lekarstwo za to wszyscy by chcieli kapuchę tylko kosić.
 
#81 Taaa 2019-11-30 06:59
Po tym jak niedawno zostałam potraktowana przez jednego z tych funkcjonariuszy ... Chyba mnie to nie dziwi że ktoś nie wytrzymał... Są też wspaniali ludzie w tym szpitalu (ratownicy i pielęgniarki zwłaszcza) i na szczęście jest ich większość...
 
#82 Nie oceniam 2019-11-30 07:09
Nie oceniam, ale stare przysłowie pszczół mówi: traktuj ludzi tak, jakbyś sam chciał być traktowanym. Ergo: chamstwo lekarzy poznał chyba każdy w naszym kraju.
 
#83 Lola 2019-11-30 07:32
Popieram kom 40 Ludzie ogarnijcie się. Jak wszyscy tak będziemy się zachować, to będziemy musieli się leczyć sami. WSTYD WSTYD i jeszcze raz WSTYD
 
#84 Yyyy 2019-11-30 07:42
Kiedyś z ramą ciętą na 8 szwów czekałem 2 godziny w poczekalni chociaż byłem tam całkowicie sam jestem cierpliwy A krew zatamowałem dobrze więc ugryzłem się w język, ale gdyby moja żona musiała czekać tyle, bez powodu to możliwe, że lekarza bym zwolnił z dyżuru
 
#85 DK 2019-11-30 08:34
W tym szpitalu lekarze chodzą jak święte krowy... zdążyłem zaobserwować siedząc 7 godzin na sor
 
#86 333 2019-11-30 08:57
do kom nr 47 ratownika medycznego,
sorki lecz nie wszyscy ratownicy medyczni mają studia wyższe, prawda jest taka ,iż jest ich mniej zdecydowanie....
 
#87 kimku 2019-11-30 09:47
efekty dobrej zmiany zaczynają wchodzić powoli w życie dotyczy to jednej jak i drugiej strony,no wypada tylko pogratulowac suwerenowi wyboru...
 
#88 zenek 2019-11-30 09:48
Poziom komentarzy przerażający. Widać, ze na korytarzu sporo osób. Pewnie full roboty. A hejt na SOR jak zwykle. Polską wadą narodową jest bezmózgowie.
 
#89 do 65 2019-11-30 09:53
Leszczyński szpital oceniasz dobrze? To znaczy, że nigdy nie byłeś w dobrym szpitalu. Ja bywałem w różnych. Powrót do leszczyńskiego zawsze kojarzył mi się z powrotem do piekła... Leszczyński szpital jest jak dobra kawa. Wchodzisz i już masz ciśnienie podniesione...
 
#90 Leszno 2019-11-30 10:01
Mój ojciec zapisywał się na operację na zaćmę. Czekanie bardzo długo, dodzwonić się nie można. Leszczyński szpital kojarzy mi się bardzo źle.
 
#91 do 73 2019-11-30 11:30
Pisać skargi? Na kogo? Swego czasu miałem ochotę napisać skargę na bezczelnego lekarza bez identyfikatora (na SOR). Kilkanaście razy pytałem o nazwisko. Usłyszałem w końcu: z uwagi na Rodo nie podaje danych osobowych Funkcjonariusz publiczny, więc więcej zrobić nie mogłem choć miałem ochotę wziąć go za fraki i przejść się po oddziale z pytaniem kto zna tego pana bo nie wiem na kogo pisać skargę. Skargi nie napisałem. Tak, to było w leszczyńskim szpitalu
 
#92 Rob 2019-11-30 11:34
Trafiłem na SOR w Lesznie po porażenie prądem. Zostałem przyjęty natychmiast a wspaniała pani dr Moskal zrobiła wszystko co możliwe abym był zdrowy. Dziekuje
 
#93 do 89 i 90 2019-11-30 11:35
A ja kilka razy leżałem w leszczyńskim szpitalu na czterech oddziałach i jestem bardzo zadowolony. A co do operacji zaćmy, to mój znajomy miał zrobioną ponad pół roku wcześniej, niż było zaplanowane. Polacy, jak zwykle. Mi coś nie pasuje, to ogólnie jest do d....
 
#94 Tomek 2019-11-30 11:35
Ale co za problem?, pobity lekarz przecież może się ustawić w kolejkę po pomoc na SOR, już za 6 góra 7 godzin ktoś się nim zajmie :) Pewnie dostanie APAP
 
#95 Gość 2019-11-30 12:12
Mam przyjechać na operację do Leszna.Teraz jestem w kropce.Szukac gdzie indziej?.Nie wiem co robić po tak złych opiniach o tej placówce
 
#96 xx 2019-11-30 12:13
LEKARZE TO ŚWIÊTE KROWY ! Przynajmniej tak się zachowują.Przepraszam ,za wyrażenie, jednak brak szacunku dla pacjenta, dla nich są ludźmi gorszej kategorii.
 
#97 rh 2019-11-30 12:16
Porownujac leszczynski i koscianski SOR i szpital,to zawsze wybiore leszczynski.Dobry SOR i dobra opieka na oddziale.
 
#98 ob ama 2019-11-30 12:21
(...)wiem jacy bezczelni potrafią być lekarze mnie przez błędną diagnozę jednego felczera już by na tym świecie nie było ale na szczęście trafiłem na innego porządnego co pomógł i doradził - niestety ale takich jest mniejszość.
 
#99 olo 2019-11-30 12:28
doktory mówicie, że mało zarabiacie to skąd te piękne fury pod pięknymi willami ?? (...) Dlaczego was Urząd Skarbowy nie prześwietli. Po niektórych ewidentnie widać, że wydają więcej niż oficjalnie zarabiają. Nikt z tym nic nie robi a niestety takich jest bardzo wielu w waszym środowisku - rzekłbym z 70%. Potem zdziwienie, że komuś puszczają nerwy.
 
#100 Piotr 2019-11-30 12:51
Skoro tak dużo ludzi wylewa pomyje na lekarzy na SOR albo ogólnie na lekarzy to mam dla tych osób dobrą informację. Niedługo przyjdzie się Wam leczyć prywatnie bo nikt nie będzie chciał pracować w publicznej służbie tak zwanego zdrowia. Szkoda nerwów i zdrowia. Pieniaczy coraz więcej jak widać w Naszym pięknym kraju. Podziękujcie Naszemu pięknemu Premierowi i ministrowi zdrowia, że kasa na 13 emerytury jest, na górników pewnie za chwilę się znajdzie, na socjal jest no ale na ulepszenie służby zdrowia nie ma. Nikt nie broni nikomu iść do prywatnego szpitala się leczyć. Więc po co się pchacie tam gdzie uważacie, że jest źle. Tak samo nikt nie idzie do złego mechanika tylko wybiera najlepszego. A poza tym macie 500+ i inne socjalne pieniądze, więc nie możecie powiedzieć, że nie macie za co się leczyć prywatnie!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous