Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zdrowie

3142 wyświetleń
3140 wyświetleń
3426 wyświetleń
4321 wyświetleń
40718 wyświetleń
3512 wyświetleń
4763 wyświetleń
3733 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Karmiński: Jest źle, może być jeszcze gorzej (2020)



Ocena: 2.7 (239 głosów)


Komentarze (93)  

 
#1 AKATU 2020-01-02 10:54
Dyrektor nie zrobił nic, żeby zatrzymać lekarzy w szpitalu. Przerosło go to dyrektorowanie.
 
#2 Oko 2020-01-02 11:06
A jak idziemy do prywatnego gabonetu lekarskiego, gdzie się płaci świeżą gotówką to tam problemów nie widzimy!
 
#3 Z Leszna 2020-01-02 11:06
To że leszczyński szpital jest w tragicznej sytuacji było wiadomo, cieszy to że w końcu zaczyna ktoś o tym mówić głosno.
 
#4 pacjent do kom 2 2020-01-02 11:15
tak,masz racje,tylko prywatny gabinet,po zainkasowaniu bejmow,odesle ciebie do szpitala publicznego... i kolko sie zamknie. co wtedy????
 
#5 Mieszkaniec 2020-01-02 11:16
Zgadzam sie z wypowiedzią dyrektora szpitala. Wiele lat temu założono (chyba na przełomie wieku), że będzie ograniczenie w przyjęciach na studiach medycznych, jednocześnie zaczęto forsować prywatne placówki medyczne przez ludzi zainteresowanyc h robieniem biznesu na służbie zdrowia i teraz mamy tego efekty.
 
#6 PIOTR 2020-01-02 11:20
do kom 2 - no i jakieś wnioski...czyli w prywatnech gabinetach ceny są urealnione , lekarz czy pielegniarki odpowiedzialni za życie nie mogą zarabiać mniej niz kierowca ciężarówki i nie chodzi oto ze kierowca zarabia za dużo, a reszta to niewidzialna ręka rynku
 
#7 peterpan 2020-01-02 11:27
ale o co wam chodzi , jako wyborcy chcecie nowe pomniki , f-35, remontów koszar , narodowej fundacji , wojska co biega po lesie ... a w szpitalach są tylko chorzy ludzie , oni nie pasują do obrazu Polski wstającej z kolan
 
#8 do kom. 7 2020-01-02 11:36
Ja widzę Polskę na kolanach, po wyborach następnych może zaczną wstawać!
 
#9 ja 2020-01-02 11:36
Na pomnik, zamiast pomóc szpitalowi, było?
 
#10 colo1 2020-01-02 11:37
Ale jak to zwalić na TUSKA?! Hmmmmm.... coś się wymyśli!!!
 
#11 życie 2020-01-02 11:40
Służba zdrowia zniszczona (lekarze, ograniczenia w specjalizacji-były limity po kilka osób, teraz są braki). sędziowie niszczeni, za chwilę będzie ich brak, a jeszcze trochę nie będzie nauczycieli, bo też ich zgnojono. I o taką dobrą zmianę rządzącym chodziło. Ludzie widzą tylko to co dostali, ale to za chwilę nie będzie nic warte. Kiedy się obudzicie? W jakim celu są podwyżki w wojsku, policji? By miał kto nas za mordę złapać w razie fikania!
 
#12 Do kom.7 2020-01-02 11:41
Brawo
 
#13 leszczynianka 2020-01-02 11:48
Może należy się zastanowić dlaczego wszyscy lub większość lekarzy z wewnętrznego odeszła ze szpitala? Według mnie winę za to ponosi bezpośrednio ordynator, który podlega dyrektorowi. Od dobrego szefa nikt nie odchodzi!!
 
#14 Elmo 2020-01-02 11:54
Proponuję stworzyć nowe ministerstwo, które prześle pare baniek ojcu z Torunia w intencji poprawy sytuacji w służbie zdrowia.
 
#15 emeryt 2020-01-02 12:03
Prawda jest zawarta w kom. 7 i 11. Czy ktoś odważy się głośno powiedzieć prawdę jak to wyglądalo za tzw. komuny? Bo ja pamiętam- z racji wieku , nie z opowieści nawiedzonych a z autopsji.
 
#16 Maria W. 2020-01-02 12:12
Nie mam zaufania do lekarzy i nie bede publicznie pisac jakie mam zdanie na ich temat.
Kilka miesiecy temu przez nieuctwo i niedbalstwo jeden doprowadził do smierci mojej mamy a cała reszta kolesiostwa go kryje...
 
#17 Rafal 2020-01-02 12:19
Jakość leczenia w leszczyńskim szpitalu, byla/jest żenująca, proszę zobaczyć jak funkcjonuje w Gostyniu, czy Nowej Soli..... niebo/ziemia, obok szpitala klinika kardiologii, której szpital nie udostępnił możliwości podłączenia wody/ścieków - nie działa, a teraz okazuje się że szpital sam się wykończył. Kilku krotnie korzystałem z SOR w Lesznie, na problemh z sercem, przyjmuje mnie chirurg, A na szycie ręki po rozcieciu pila, czekałem 9h, w później otrzymuje info czy nie będzie potrzeby amputacja palca, wraz ze mna czekal czkowiek okolo 6h, ktory jak pozniej sie okazalo przrchodzil zawal. Panie dyrektorze to jest szpital??
 
#18 do kom 11 2020-01-02 12:33
w policji są podwyżki bo tam też nie ma kto robić
 
#19 Satyr ;-) 2020-01-02 12:41
A mie to nie interesuje. Mom pińcet plus, sylwester marzeń w TVP z disco polo i to mi storczy!
 
#20 Popieram 2020-01-02 12:45
Popieram komentarz 17 że w Lesznie szpital funkcjonuje fatalnie. Ale my możemy tylko ponarzekać
 
#21 Satyr ;-) 2020-01-02 12:48
Aaaaaa, nie interesuje mie tyż demokracja, ekologia, konstytucja, wolne sądy, zjednoczona europa i inne tego typu dyrdymały! Powtorzom, liczy sie tyko pińcet plus!
 
#22 IJO 2020-01-02 13:18
Zgadzam się z komentarzem 13. Od dawna się mówi o doktorze K. Nie nadaje się? Dziękujemy. Proste
 
#23 Mieszkaniec Leszna 2020-01-02 13:40
Od chorób się nie ucieknie. Ale najlepsze wyjście to żyć jak najzdrowiej. Nie wszystko co prawda zależy od nas, ale widać wyraźnie, że nie ma innego wyjścia - trzeba zacząć mocno dbać o swoje zdrowie. Bo coraz trudniej będzie można liczyć na innych. Widać wyraźnie, że żarty się kończą.
 
#24 do kom. 11 2020-01-02 13:43
I niech jeszcze zlikwidują międzynarodową maturę, po której sporo osób deklaruje pójście na studia medyczne. Perspektywiczne myślenie nie jest naszą silną stroną. Liczy się tylko tu i teraz. I najbliższe wybory.
 
#25 taka tam 2020-01-02 13:52
Mili Państwo,
Ministerstwo Zdrowia przekazuje pieniadze do Urzedow Marszalkowskich wraz zapotrzebowanie m ilosci mlodych lekarzy, ktorych chce ksztalcic w wybranych specjalizacjach . Niestety ilosci te sa za male na ilosc konczacych studia.
Co za tym idzie szpitale nie zatrudnia z wlasnych srodkow mlodego lekarza, aby zrobil specjalizacje, bo bedzie powiekszal swoj dlug.
to jest bardzo prosta konstrukcja.
mlody czlowiek po 6 latach studiow i 13 miesiecznym stazu na ktorym zarabia 1.700,00 na reke, ktore to pieniazki daje Ministerstwo Zdrowia.
kolko sie zamyka.
Wg tych danych, a osoby, ktorych to dotyczy wiedza bardzo dobrze, bedzie malec liczba wolnych miejsc na specjalizacjach . Jest po kilkanascie miejsc w trybie tzw pozarezydenckim , za ktore to mlodzi lekarze nie otrzymuja w ogole pieniedzy, tylko pracuja w wolontariacie.
Nie mnie oceniac dlaczego starsi lekarze odchodza ze szpitala, byc moze sa za bardzo zmeczeni ciaglymi dyzurami. Pieniazki owszem zarabiaja, ale jakim kosztem?
Uwierzcie, ze to nie jest prosta "praca", trzeba sie caly czas ksztalcic i nadazac za nowymi trendami w medycynie.
Za chwile zostana sami "staruszkowie" na etatach. A mlodzi no coz, sa lakomym kaskiem dla innych krajow, gdzie ich poziom wiedzy jest niepornywalnie wyzszy.
Dlatego trzeba Ministerstwem wstrzasnac, aby mogli mlodzi pracowc i leczyc zgodnie ze swoim powolaniem.
 
#26 ja 2020-01-02 14:15
Nie stać Leszna na międzynarodowe matury i klasy dwujęzyczne.
 
#27 Piotr 2020-01-02 14:24
Gdybym był lekarzem w życiu bym nie pracował w publicznej służbie zdrowia. Po tak ciężkich studiach, specjalizacji użerać się za śmieszne pieniądze z tymi rozwrzeszczanym i, roszczeniowymi ludźmi. Mowy nie ma. W ogóle się nie dziwię, że publiczna służba zdrowia umiera. A dla obecnej władzy lekarze, prawnicy, nauczyciele to wróg. Więc nie dość, że w takim szpitalu duża część klientów może doprowadzić lekarza do szewskiej pasji, to jeszcze władza mam cię w & Dobra specjalizacja i prywatnie 300 zł za godzinę. Kompletnie się nie dziwię lekarzom.
A i od razu możecie sobie darować teksty typu : niech najpierw odpracuje darmowe studia, bo w ten sposób można się odnieść do każdego zawodu- toż przecież zawodówki, technika i inne kierunki studiów są darmowe. Poza tym rodzice i dziadkowie tychże płacili podatki, w odróżnieniu od całej masy np. rolników.
 
#28 QWERT 2020-01-02 14:31
DOBRA ZMIANA NADESZŁA Z NOWYMI ELITAMI 4RP. DISCOPOLO 500+DROŻYZNA W SKLEPACH,PODATK I NOWE I WYŻSZE. BRAWOOOOOO.
 
#29 Adam 2020-01-02 14:33
Popieram wpis 7.
Wypowiedź dyrektora rozsądna i szczera. PiS a przed nim PO konsekwentnie zniszczyli szpitalnictwo w naszym kraju. Bez podniesienia składki zdrowotnej nikt nic już nie jest w stanie dobrego zrobić. Polacy rozpuścili się w tym kapitalizmie a oczekiwania mają nadal socjalistyczne - wszystko im się należy i nic nie chcą za to płacić. A zbilansowany budżet kraju w tej sytuacji to bujdy Morawieckiego.
 
#30 Mieszkaniec powiatu 2020-01-02 14:50
Zgadzam się z niektórymi wypowiedziami.Leszczyński szpital był
kiedyś szpitalem przyjaznym do którego pacjenci przyjeżdżali
z różnych stron gdzie było warto.Kiedy w roku 2019 byłem w
szpitalu pytałem czy to ten szpital,w którym kiedyś przebywałem ,czy to gdzieś daleko na prowincji.Popieram
kom.7-11.Nie wspomnę już o poradniach działających w tym szpitalu.moim zdaniem winę ponosi dyrekcja
 
#31 oj ludzie ludzie 2020-01-02 15:01
Tak głosowaliście tak macie, do kogo te pretensje. A wystarczy pokonać jakies 300km i zobaczyć jak funkcjonuje np. szpital w niemczech
 
#32 Kasia 2020-01-02 15:02
Ciekawe jak długo potrwa w leszczyńskim szpitalu ten ekperyment na ludziach
 
#33 wiesiek 2020-01-02 15:20
Ewidentna wina Dyrektora
Ja będę brał jego pensję , siedział na jego stołku i po miesiącu wszystko wróci do normy .
Tylko trzeba umieć .
 
#34 leszczyniak 2020-01-02 15:26
Gdy były cztery szpitale w Lesznie nie było takich problemów.
 
#35 ania 2020-01-02 15:41
Tylko 500+ i pomniki, a reszta nie ma znaczenia
 
#36 Ja 2020-01-02 16:30
Proszę ukrucic cic mobing na tym oddziale, bo niedługo średniego personelu też tam nie będzie
 
#37 Ciekawski 2020-01-02 16:59
Dlaczego w Polsce nie zrobić na wzór USA ,aby lekarz który pracuje w prywatnej przychodni nie mógł pracować w szpitalu .Każdy wie, że to jest konflikt interesów .A student medycyny który na koszt państwa studiuję odpracował studia przez 10lat w szpitalu publicznym.W Lesznie ogólnie służba zdrowia jest w stanie wegetatywnym ,przykre ale prawdziwe.Najlepsze by było z prywatyzowanie służby zdrowia ,wolny rynek sam by pokazał dobrych lekarzy od .....Pozdrawiam
 
#38 Maria 2020-01-02 17:32
Juz rozumiem dlaczego trzymają dr (...) na oddziale wewnetrznym...

Lekarka która najpierw powinna nad sobą sie zastanowić,a potem leczyć pacjentow k ich rodziny...
 
#39 malwina 2020-01-02 17:57
Sadownictwo i adwokatur z prok..watura strajkuja ze swiecami (...) przed sadami teraz tzw.lekarze barwy czerwonej prowadza sabotaz zaraz przystapia nieuki w szkolach i mamy polityczne nieposluszenstw o aby obalic ten demokratyczny NIE na ich modle wybrany rzad.Wy w bialych kitlach jestescie wszyscy do wymiany bo jesli was nie wymienia to tendencja poczeta w 2016 roku bedzie stromo wzrastala. Nie chcieliscie polubownie to macie tak jak wiekszosc podziemia chce.
 
#40 do kom. 26 2020-01-02 18:27
A na co nas jeszcze stać? Jeżeli nie stać nas na lepszą oświatę, na dobrą służbę zdrowia, to co chcemy zaoferować młodym, ambitnym? Okrzyki na stadionie?
 
#41 do kom. 11 2020-01-02 18:55
Jeśli chodzi o wojsko, to może chodzi o to, aby trzymali gębę na kłódkę o faktycznym stanie polskiej armii. A ta - poza niewielkimi siłami specjalnymi - istnieje już tylko teoretycznie. Bez problemu można o tym poczytać w mediach. Np. https://gazetaplus.pl/polska-armia-teoretyczna-szokujace-opinie-wojskowych-amerykanskich-o-polskiej-armii/
 
#42 AA 2020-01-02 18:59
Na wszystko sa pomysly a na szpital nie zamiast krus zus i calobc zus razem z krus ale ze skladka zusowska pobiera szpital
 
#43 FD 2020-01-02 19:01
Dlaczego sa doplaty rolnicze do bydla swin i ziemi a nie ma na szpitale
 
#44 nasze zdrowie 2020-01-02 19:02
O co chodzi z obecnymi zaleceniami (info wiadomości tv), żeby utrudniać nam dostęp do antybiotyków i leczyć się bez nich najdłużej, jak się da? Może, lecząc się krótko i skutecznie antybiotykiem, kupujemy wtedy za mało innych leków? Ktoś się martwi naszym zdrowiem na przyszłość, że niby antybiotyki tylko wtedy, gdy naprawdę potrzebne?
 
#45 KK 2020-01-02 19:04
No my musimy się zbroić a nie leczyć.
 
#46 do 11 2020-01-02 19:06
wez sie czlowieku otrzes w Nowym Roku. Lepszego Rzadu niz dzisiejszy jeszczesmy niemieli w powojennej Polsce.Trzeba robic porzadki bo winni jestesmy , ze na to przyzwolilismy. Ja jeste winny bo zwialem z powojennej Polski jaruzelskiego widocznie tez. Mlodziez nie uczyla sie matematyki na mature przez ok. 20 lat i jest wymordzona dzis jeszcze przez srajfony. Nie lepsi SOMMM ich rodzice a dziadkow w polowie niepezydatni.Nauczyciele sa do wymiany bo brali pieniadze robili z nozki na nozke i iloraz inteligencji w Narodzie ulegl glebokiej redukcji.Sedziowie w ilosci conajmniej 700 natychmiast do wymiany a kilka tys. pod nimi jeszcze w tej kadencji.Lekarze z malymi wyjatkami jak np. tu opisany Pan Dr. Pioterek do w y m i a n y ALBO niech sie wyeksportuja jak ja przed 1982 rokiem.
 
#47 kto 2020-01-02 19:06
Chcieliście dobra zmianę?To macie...
 
#48 Anonim 2020-01-02 19:11
NIE MA NAS KTO LECZYĆ,BO NIEMCY PODKUPUJ¡ NASZYCH LEKARZY!!!TRZEB A JAK NAJSZYBCIEJ Z TYM SKOÑCZYĆ.
DLACZEGO W POLSCE NIE MOG¡ LECZYĆ LEKARZE Z UKRAINY?
NO BO KASTA LEKARSKA TAK JAK SÊDZIOWSKA NIE CHCE ROBIĆ SOBIE KONKURENCJI,I TAK TO WŁAŚNIE WYGL¡DA W NASZYM KRAJU.POWIEM TAK GONIĆ TYCH DZIADÓW SKORUMPOWANYCH I WIÊCEJ MIEJSC NA UCZELNIACH POLSKICH MUSI BYĆ.
 
#49 ?! 2020-01-02 19:43
p. Karminski....to nazwisko już gdzieś słyszalne było...w gminie LIPNO. Jakoś nic spektakularnego tam się nie wydarzyło dla mieszkańców.
 
#50 Do 42 2020-01-02 20:07
Nie da się wyleczyć antybiotykiem wszystkiego. Na zakażenia bakteryjne działają, ale jeśli ktoś ma grzybicze czy wirusowe no to nie mają po prostu jak.
 
#51 wiesiek 2020-01-02 20:29
Prawo budżetowe , ministerstwo zdrowia dostaje kase , kupuje nowe auta , premie , nowe meble
I to co zostaje dostaje NFZ i kupują nowe meble , , premie 13 i 14 i 15 żeby za dużo do szpitali nie doszło
I to co zostaje dostają szpitale
To taki komunistyczny przepis , jak w KPR - czytaj urząd miasta lenna
 
#52 wiesiek 2020-01-02 20:31
Pamiętam jak chciałem iść na medycyne za komuny to było
Tylko dzieci ub, sb i lekaży rusków
 
#53 Karol 2020-01-02 20:54
Wiesiek... Z taką ortografią i tak byś daleko nie zaszedł
 
#54 do 50 2020-01-02 21:04
DO 50 To dobrze,że nie poszedłeś na lekarza,buraku jeden.Jak miałbyś tak leczyć jak Twoja ortografia,to żal.
 
#55 do 22 2020-01-02 21:18
no i podziękowali
 
#56 Edyta 2020-01-02 21:34
Co tam szpital.
Ważne, że miasto da 200 tys. na biedną Unię.
 
#57 tak 2020-01-02 21:44
Jak się zmieni "dyrektora" na ekonomistę, to sytuacja szpitala od razu się polepszy :)
 
#58 do 50 2020-01-02 21:48
jakbys slyszao o czym rozmawiaja lekarze przy operacjach i jak im smieszno pochylajac sie nad stolem operacyjnym to bys zmadrzal i przestal chorowac . Tylko Ty niewiesz co zrobic aby przestac chorowac za to bledow ortogr. malo co popelniasz.Liczy sie spryt w palcach i inteligencja jak to operowal jako 16 latek przyszly prof. Religa.Mimo, ze komuch i palil ale lekarzem byl z powolania. Takich dzis ze swieca szukac a dowodem jest zdanie z pow. tekstu ".. poza tym przed studentami medycyny otwiera się bardzo wiele możliwości specjalizowania się w dyscyplinach pozaszpitalnych . To powoduje, że młodzi lekarze wolą szukać pracy w przychodniach i poradniach prywatnych, których przybywa i które są coraz lepiej finansowane przez NFZ"Wola szukac pracy wszedzie tylko nie w szpitalu kasiora, kasiora bez brudzenia raczek.Etyka dzisiejszego lekarza jest na rowni z robotnikiem kolejowym pracujacym przy latami zamknietym przejezdzie kolejowym ul. Slowianskiej i Tamy Kolejowej.
 
#59 Xxx 2020-01-02 21:48
Służba zdrowia jak nazwa wskazuje powinna służyć pacjentowi a jaka jest rzeczywistość.wg mnie lekarz który kończy studia państwowe powinien to odpracować w szpitalu . Chcę również zauważyć jak to jest w por.ortopedycznej w leszczyńskim szpitalu począwszy od rejestracji pani albo odbierze telefon lub nie chociaż jest na miejscu a sama poczekalnia w ciasnej piwnicy gdy przyjmuje np 2 ortopedów i jeszcze chirurg to już jest szał zwłaszcza w poniedziałki .
 
#60 do k. 55 2020-01-02 22:01
Był dyrektor ekonomista, bankowiec, ale był nie swój i niedobry. Tyle w temacie.
 
#61 Julek 2020-01-02 22:13
Poszedłem kiedyś do Pana doktora z problemem że nie mogę do ubikacji od 11 dni. A on że się za mnie nie (...). dziś jestem po operacji już jest ok uratował mnie znany leszczynski chirurg który nie pracuje w naszym szpitalu. Czemu? Bo tego buca ktory tam pracuje nie da się zniesc....
 
#62 Piotr 2020-01-03 08:33
Propaganda w Elce nie rozwiąże problemów, panie dyrektorze!
 
#63 pacjentka 2020-01-03 09:33
"Jest źle a będzie jeszcze gorzej". Z całym szacunkiem Panie dyrektorze niech Pan nie straszy tylko weźmie się do roboty.!!
Byłam ostatnio w szpitalu w kolejce do okienka jednej z poradni, aby się zarejestrować stałam ponad godzinę. To samo w laboratorium, niby numerki a stoimy godzinami. Życzę dużo zdrowia w nowym roku.
 
#64 do kom. 57 2020-01-03 10:27
Naprawdę wierzysz, że to takie proste. Dla mnie to znacznie bardziej złożony problem. Począwszy od niskich nakładów na zdrowie, skończywszy na braku konkurencji wśród lekarzy. Niektórzy tutaj komentujący narzekają na niektórych lekarzy. Może i to nawet prawda, ale co ma zrobić dyrektor poza ew. rozmową? Nie zwolni ich, bo wtedy nie będzie miał nikogo na ich miejsce.
 
#65 do kom. 58 2020-01-03 10:31
A może te śmiechy nad stołem operacyjnym, to tylko reakcja obronna na stres i przemęczenie?
 
#66 Następny 2020-01-03 11:10
Następny gwóźdź do trumny dla dobrej zmiany. Jak zaczną zamykać szpitale to może suweren otworzy oczy
 
#67 Wiesiek z Lipowej 2020-01-03 11:33
W Polsce zlodziej na zlodzieju zlodziejem pogania.Jaki kon kazdy widzi. Obojetnie czy to mechanik samochodowy czy wiertacz/studniarz, hydraulik, adwokat, bankier czy lekarz wszyscy z bardzo malymi wyjatkami zlodziejaszki i oszusci.Niestety mamy rok 2020 i sam kochana Prawo iSprawiedliwosc tego wozu na sztabowych kolach nie uciagnie.Komuna zrobila swoje i uwaga MUSI BYC TAK ROZEBRANA DO NAGA I PO PUPIE DOSTAC W FORMIE DEKOMUNIZACJI JAK NORYMBERSKA DENAZYFIKACJA a moze i dokladniej bo 1500 tzw nazistow hitlerowcow ukaranych po wojnie to tylko wierzcholeg gory lodowej z 20 mln poleglych niemieckich zolnierzy a wyborcow adolfa bylo ponad 60 mln.Nasienia komusze zasialy bolszewicki nielad i robote na odpiepsz i tak ciagniemy to od 1945 nawet niezdajac sobie sprawy w jakim szambie tkwimy.
 
#68 tyr 2020-01-03 11:53
Lecz mimo tego czyli nijakiej ochrony zdrowia i powodowania udawania sie społeczeństwa na prywatki i placenia za za każdą usługę
nie zauważyłem żeby zwolnili mnie i innych obywateli z płatności na państwową ochronę zdrowia z której nie korzystam i nie mam.

Czyli płać i płacz bo innej alternatywy nie ma !!
 
#69 x 2020-01-03 11:57
Rozdawalnictwo i kasa na nieroby działa prężnie dawajcie na MOPSy bo to wielkie zakłady ostatnio i wspierajcie nierobów bo to oni po pijaku bez kolejki idą
 
#70 do66 2020-01-03 11:59
A co myślisz że cudem naprodukują lekarzy? Te problemy zaczęły się już za rządów PO.Studia lekarskie trwają kilka ładnych lat.
 
#71 Xxx 2020-01-03 12:03
Czy ktoś czyta te nasze komentarze?A miało być tak pięknie za poprzedniej ekipy pieniądz miał podążać za pacjentem jak w prywatnej klinice lekarz z uśmiechem na twarzy witał pacjenta i co zostało?ekipa wyjechała do Brukseli.Emeryci mieli wypoczywać pod palmami i co mamy? Zdrowia życzę wszystkim żebyśmy omijali szpital chociaż wiem że to mało realne.
 
#72 Ed 2020-01-03 12:21
Lekarz stażysta dostaje tyle co sprzątaczka, czyli najniższą krajową
 
#73 Dodane do powyżej (cyrk), 2020-01-03 12:59
Przez ostatnie pieć lat pisowskich rządów były pieniądze dla Rydzyka, gdzie poszczególne ministerstwa od tak sobie przekazywały nasz Narodowy Dorobek na biznes Rydzyka - nawet takie Ministerstwo jak Ministerstwo Zdrowi wielotysięczne sumy przekazywało osobiści na biznes Rydzyka zamiast na upadające Szpitale; nie mówiąc o milionowych odprawach dla Pisowskiej Kasty ulokowanej w Spółkach Skarbu Państwa; nie mówiąc no tej ich "fikcyjnej" narodowej fundacji, co wykazało sprawozdanie za rok 2018; nie mówiąc na te fikcyjne - bzdetne nowe stanowiska i ministerstwa w obecnym i poprzednim pisowskim rządzie !!!!!Tam są pieniądze z naszego narodowego Budżetu, ale dla Polskich Szpitali, dla osób niepełnosprawny ch TO NIE MA !!!!!. To jest ta ich Pisowska Sprawiedliwość i Pisowskie Bezprawie !!!!!!
 
#74 emeryt 2020-01-03 13:15
Od dawna daje się zauważyć ,że ten naród głupieje. Tempo jednak nawet mnie zaskakuje.Tego nie da się czytać. Ale tzw. suweren ponoć tego chciał. No to ma.
 
#75 do kom. 73 2020-01-03 13:22
PRAWDA. Tylko niewielu to rozumiejących.
 
#76 Xxx 2020-01-03 14:52
Piszemy komentarze a czy jest jakiś plan naprawczy wg p.dyrektora? Za chwilę przejdzie artykuł na str. 2 i po temacie
 
#77 tony 2020-01-03 15:58
Przecież plan Dyrektor mat - lekarze z Nefrologii mają zająć się dodatkowo pacjentami z interny i może Ktoś wróci z tych co się zwolnili. Ciekawe jak sobie poradzą, bo Dyrektor mówił,że wszystkie oddziały mają problemy kadrowe, a będą mieli pewnie 2x więcej pacjentów.
 
#78 xyx 2020-01-03 16:36
Jak można tak mówić z usmiechem na twarzy ?!! To jakis przypadek ten stołek bo sie nie orientuję. A powiem tak w Skarbowym tłumacząc się i też z uśmiechem. Grzywna murowana !
 
#79 Adam 2020-01-03 16:55
Bez istotnego podniesienia składki zdrowotnej - nic się nie poprawi. Rezerwy oszczędnościowe i organizacyjne zostały już w szpitalach w pełni wykorzystane. Dalej jest ściana - czyli likwidacja oddziałów i całych szpitali. A może o to chodzi obecnej władzy?
 
#80 Xxx 2020-01-03 17:09
I to jest plan na jak długo m c czy rok?
 
#81 wladzapieniadza 2020-01-03 18:27
w pewnym szpitalu na jedno łóżko przypadały cztery pielęgniarki więc dyrektor chciał zmniejszyc liczbę niepotrzebnych pielęgniarek, interweniowały związki zawodowe i dyrektora zwolniono. Wszelkie dodatkowe pieniądze na służbę zdrowia to pieniądze na wypłaty a to worek bez dna. MOZE WIECEJ STRAJKÓW DLA PACJENTA, UCZNIA...SŁUŻBA DLA DOBRA portfela
 
#82 Aniela z ul. Bocznej 2020-01-03 19:06
czy juz przeniesiono ortopedie na 7 pietro jak przed miesiacem czy dwoma tu pisano?chore pomysly w poczekalni?Dlaczego kierownik szpitala pozwala na takie chore pomysly. (...)
 
#83 KOM.73 2020-01-03 19:13
PRAWDA KOM.73. TAAAK PIENI¡DZE SAME SIÊ PRZELEWAJ¡ ? TO JEST ZAGŁADA !
 
#84 1 2020-01-03 20:26
Cytuje Pana Dyrektora słowa "Jakby tego było mało, rośnie niezadowolenie z powodu spłaszczenia siatki płac, czyli pensje najmniej zarabiającego dotąd personelu zbliżyły się do wynagrodzenia pracowników o wysokich kwalifikacjach". Czyli rozumiem, że w leszczyńskim szpitalu pielęgniarki, lekarze zarabiają po około 2800 - 3000 tys. netto??? Chyba na 1/2 wymiaru czasu pracy. Tak można wywnioskować z Pana słów, bo jeśli po zmianach przepisów płacowych przyszła pensja szpitalnego personelu sprzątającego z 20 i więcej letnim stażem płacy wyniesie około 2200 tys. netto to dużo, to naprawdę kazał bym panu żyć za te ochłapy. A, bez nich to szpital brudem i mchem zarośnie i Pan sobie z tego dobrze zdaje sprawę.
 
#85 ZZ 2020-01-03 20:43
ZROBIC TO CO NA ZACHODZIE DAC LEKARZOM WYBOR PRACA NA ETACIE PANSTWOWYM CZY PRYWATKA INACZEJ BEDZIE BEZ ZMIAN
 
#86 Prawdziwek 2020-01-03 21:48
ZNAJOMA MI LEKARKA w tym szpitalu pracuje we wszystkie weekendy 4 razy 48 godzin i za godzine minimum 100 zlotych wieczorynka tez jest w tym oprocz tego pracuje na pelnym etacie jako rodzinna przy (...) dokladniej niemoge napisac bloniewlolno. Jesli tak sie oplaca lekarzy a niektorzy podobno maja po 250 zl/h to nie dziwota, ze wszystko pada a droga wewnetrzna na terenie szpitala za prosektorium od powstania jego czyli od 1978 roku gory doliny rower trzeba prowadzic bo by lancuch spadl i jeszcze szczeka wypadla.
 
#87 ups 2020-01-03 22:06
Posta metoda. Uwolnić zawód lekarza z kieratu. ko jest dobry , da sobie rade.(...)
 
#88 TAK 2020-01-03 23:48
Lekarzy brak, ale chociaż został w szpitalu dyrektor. Jest nadzieja
 
#89 bzdury 2020-01-07 18:49
Niech żyją lekarze! Pół roku oczekiwania do specjalisty, dzienny poślizg to średnio 3 godziny, w trakcie wizyty tenże specjalista odbiera telefony w sprawie przyjęć na swoją prywatkę - czyli mało zainteresowany pacjentem :-(
brrrrr brawa słuzba zdrowia i dyrektor ! żale i żale za prace trza się zabrać !!!
 
#90 Janek 2020-01-10 12:46
Niestety! Tak to właśnie jest, do specjalisty trzeba długo czekać, a prywatnie często ciężko znaleźć kogoś dobrego. Zgadzam się z Tobą w pełni, ale nie wiem czy widziałeś, że mamy w Warszawie dobrą klinikę. Co prawda, prywatna, ale ceny przyzwoite https://klinika37.pl
 
#91 Uczciwy jak banaś 2020-01-12 14:49
Do " Wieska z Lipowej" Ty chyba jesteś kryształ jak Banaś ciekawe czy to powiedziałeś swoim rodzicom komuszym. A tak naprawdę to wszyscy chyba w twojej rodzince chorzy tak jak ty.
 
#92 Znachor 2020-01-12 15:00
Co w tym dziwnego, że brak lekarzy. Jedną posłanka z "dojnej zmiany" powiedziała w sejmie do lekarzy " niech wyjadą" i posłuchali. A może by tak pieniądze z "fundacji" co to niby miała promować Polskę a robiła tylko samo zło, przeznaczyć na NFZ. Zresztą rząd sam się "wyżywi" patrz " kule" do prezesa.
 
#93 Gun 2020-01-22 21:22
Nie będę tego bajzlu wam naprawiał, bowiem wasze komentarze świadczą o tym, że na to nie zasługujecie ...
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous