Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Wypadki

1638 wyświetleń
1248 wyświetleń
671 wyświetleń
1523 wyświetleń
2192 wyświetleń
578 wyświetleń
3142 wyświetleń
5161 wyświetleń
4717 wyświetleń
450 wyświetleń
5728 wyświetleń
5282 wyświetleń
3356 wyświetleń
3769 wyświetleń
4525 wyświetleń
4849 wyświetleń
6172 wyświetleń
6236 wyświetleń
5764 wyświetleń
4439 wyświetleń
5655 wyświetleń
3847 wyświetleń
27920 wyświetleń
9390 wyświetleń
6401 wyświetleń
11715 wyświetleń
7163 wyświetleń
8535 wyświetleń
6948 wyświetleń
9071 wyświetleń
3541 wyświetleń
9109 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Śmiertelny wypadek motocyklisty na Alejach Jana Pawła II w Lesznie (2021)

Opis
11 maja 2021, Leszno.
reporter: Filip Wybieralski


Ocena: 2.5 (99 głosów)


Komentarze (137)  

 
#1 INFO 2021-05-11 21:51
Mocne uderzenie w bok auta nie mial szans sad osadzi winnych
 
#2 fx 2021-05-11 21:55
W ubiegłą niedzielę Leszno opanowali motocykliści, jeden ryk silników a Policji nie było widać nigdzie. Brak zdrowego rozsądku w tym narodzie
 
#3 tak o 2021-05-11 21:58
mój kolega to widział z okna,pozdrawiam serdecznie
 
#4 Kierowca 2021-05-11 21:58
Który wjechał na czerwonym i z jaką szybkością .
Motocykliści planujcie na tych szlifierkach
 
#5 Szok 2021-05-11 22:00
Chwilę wcześniej zasuwał na pełnej prędkości przez al. Konstytucji...
 
#6 przykre to 2021-05-11 22:06
żal
 
#7 Tadeusz 2021-05-11 22:11
Niepojęte - proste skrzyżowanie ze światłami i do wypadku śmiertelnego dochodzi! (...)
 
#8 Pxx 2021-05-11 22:11
To robią motocykliści na Al.Konstytucji 3 Maja to jakaś masakra.Tak to musiało się skończyć.
 
#9 Leszno 2021-05-11 22:16
Motocykliści są wszędzie oczy do okola głowy by trzeba mieć nie pisze o wszystkich bo są tacy co uważniej jeżdżą ale co niektórzy wyprzedzają środkiem ulicy prędkość i są skutki giną śmiercią tragiczną uważajcie na siebie i innych użytkowników drogi wieczny odpoczynek daj mu Panie
 
#10 Abc 2021-05-11 22:20
To co motocykliści wyprawiali w niedzielę na S5 szkoda komentować Pędzą z taką prędkość, pojawiają się nagle więc o wypadek nie trudno Jak było tym razem się okaże
 
#11 Sts 2021-05-11 22:22
W Lipnie na starej 5 zorganizowali sobie tor wyścigowy. (...)
 
#12 Xyz 2021-05-11 22:23
Chwilę wcześniej wyprzedził mnie i pędził jak wariat
 
#13 Ewa 2021-05-11 22:25
Wieczny odpoczynek rac mu dać panie
 
#14 Antym 2021-05-11 22:25
Kierowco osobówki trzymaj i się szybkiego powrotu do zdrowia. Żal mi Ciebie, że akurat Ty trafiłeś (...).
 
#15 Apel do motocyklistów 2021-05-11 22:29
Mieszkam w okolicy Konstytucji i Jana Pawła II i to co dziś wyprawiali tam motocykliści to jakieś szaleństwo. Mistrzowie długiej prostej ogarnijcie się, miasto to nie tor wyścigowy! Nie jesteście sami na drogach, są też inni mieszkańcy. Chcecie się wyszaleć to znajdźcie sobie inne miejsce.
Nie znam przyczyny wypadku, ale żal mi człowieka który zginął.
 
#16 Moto 2021-05-11 22:31
Weźcie sie ludzie opamiętajcie, nic nie wiadomo a oceniacie. Nie zycze nikomu zle ale oby sie okazalo ze osobówka byla winna i mam nadzieje ze kazdy z Was przeprosi.
 
#17 Jo 2021-05-11 22:36
Wina motocyklisty wina motocyklisty...
ŻAL mi was ludzie co tak sądzą !!!
Jak słyszę komentarze typu oni jeździć nie umieją dawcy i inne, a cała reszta tych super kierowców samochodów gdzie jest jak jeden z drugim na S5, 250km /h lecą merolami starego z salonu to jest dobrze, ci którzy nigdy nie jeździli motocyklami polecam spróbować a potem się wypowiadać bo to nie jest taka lekka bajka latać motorem to nie rower.
Mówienie na motocyklistów dawcy to bardzo proszę chwycić się za swój wór i iść oddać krew też dawcą będziesz a nie w domu płakać że igła za duża. Tacy z was wielcy ludzie pomocni jak nie wiem co a nie umiecie oddać najcenniejszego daru zdrowia jaką jest krew.
"nie pozdrawiam"
 
#18 Motobiker 2021-05-11 22:36
Sam mam i jeżdże sportowym motocyklem. Dzisiaj zrobiłem 150 km i cały i zdrowy wróciłem do domu. Szkoda, że temu motocykliście się to nie udało. Naprawdę wielka szkoda, szkoda, że w taki sposób zaczął sezon i jednocześnie skończył. Ogromna strata, moje kondolencje dla rodziny i najbliższych, niech jeżdzi po niebieskich autostradach :( RIP
 
#19 do 2 FX 2021-05-11 22:39
Święta PRAWDA
 
#20 Do 14 2021-05-11 22:40
Akurat motocyklista jechał prawidłowo. Winny jest kierowca osobówki ktory jadac od strony konstytucji 3 maja, wjechal na czerwonym skrecajac w lewo w ulice Grunwaldzka. Zal czytać takie komentarze jak twoj. Zginął czlowiek, zostawil zone, corka w szpitalu. Zastanow sie co piszesz.
 
#21 no niestety 2021-05-11 22:40
wczoraj byłam zwiadkiem dziecinnego pokazu jazdy na motorze BMW na ul. Jana Pawła II. Motocyklista w dojrzałym wieku tańczył na motorze przed jadącą za nim motocyklistka ...(...)
 
#22 BLACHA 2021-05-11 22:45
wszyscy jak zawsze specjaliści w każdym temacie.
"na pełnej prędkości" "jechał jak wariat"
To że głośno, to nie znaczy że szybko.
Sam mam głośniejszy wydech, bo na oryginalnym, notorycznie inni użytkownicy dróg wymuszali pierwszeństwo.
Nikt nie zaryzykuje utraty prawo jazdy za przekroczenie prędkości w terenie zabudowanym.
Współczuję rodzinie i znajomym.
 
#23 Apel do komentujących 2021-05-11 22:45
Nie podano żadnych konkretnych informacji, niewiadomo kto zawinił. Stała się tragedia a większość z was już wie czyja to wina.
Narzekacie na motocyklistów bo zaczął się sezon, a ja idiotów w samochodach widzę cały rok...
 
#24 ? 2021-05-11 22:46
A po co są ścigacze?! Hałas, prędkość, i do tego publika!
To ich kręci! Są ofiary ale widocznie ten luz, te emocje są warte tego?!
Adrenalina! Narkotyk!
Zamiast toru motocrossowego zbudować tor wyścigowy POZNAÑ-BIS!
Niechby tam się wyżywali! (...)
 
#25 ppuh 2021-05-11 22:47
Według mnie zarówno kierowcy aut jak i motocyklistów zamiast wyzywac się pod komentarzami z artykułami o wypadkach powinni wyciągać z takich zdarzeń wnioski i starać się żeby nie doprowadzić do tego (zarówno motocykliści jak i samochodowcy)
 
#26 Abi 2021-05-11 22:47
Do wszystkich głupich komentarzy, to była wina pani kierującej autem bo wjechała na skrzyżowanie jak już miała czerwone światło a nie wina motocyklisty. Niestety widziałam ten wypadek.
 
#27 D 2021-05-11 22:53
Potwierdzam wina kierowcy z osobówki.
 
#28 Waldek 2021-05-11 22:56
(...)
Motocykliści (...) stanowią poważne zagrożenie w ruchu drogowym nie tylko w Lesznie (Aleje Konstytucji to istny moto-cyrk; ryk silników, wyprzedzanie na trzeciego na jednym kole to normalka). Policja nie reaguje, chociaż wszyscy Leszczynianie wiedzą co tam się dzieje. (...)
 
#29 Nie tak 2021-05-11 22:57
Skandal! Połowa z was nie wie jak to było a obwiniacie motocyklistę, dramat
 
#30 Jo 2021-05-11 23:01
Jo uważasz, że jazda 200 km/h w terenie zabudowanym jest ok?
 
#31 Greg 2021-05-11 23:02
Pozdrawiam wszystkich znawców ruchu drogowego,
mistrzów kierownicy. Starych tetryków co zielonego pojęcia nie mają o motocyklach .
Ginie człowiek a te (...)
 
#32 Ryszard 2021-05-11 23:02
To co się dzieje na drogach to tragedia. Tak jak wyżej ktoś pisał, dzisiaj przez pół dnia na trasie Lipno-Leszno istny tor wyścigowy. Starsza kobieta która jechała rowerem o mało nie skończyła by pod kołami. Odległość jaką zachowali od niej z taką prędkością to max 30cm. Zróbcie tam ścieżkę jakąś!!!
 
#33 Przykro 2021-05-11 23:02
To naprawdę przykre, że człowiek traci życie, a ludzie uznają za stosowne pisanie komentarzy na temat tego jak motocykliści jeżdżą, nie znając nawet faktów. Zastanówcie się nad sobą....
 
#34 Czerwone 2021-05-11 23:03
Bóg tak chciał.
 
#35 Waldek 2021-05-11 23:04
A co na to (jeżeli istnieje) zapis z kamer lub innych rejestratorów policyjnych na skrzyżowaniach w Lesznie?
 
#36 Ja 2021-05-11 23:06
Każdy hejtuje, ale jak przejeżdża koło was motocykl to każdy zwraca uwagę..... czerwone to czerwone. Głośny tłumik nie oznacza wielkich prędkości (...)
 
#37 koko 2021-05-11 23:06
W Lesznie w kółko jeżdżą na czerwonym, zero reakcji policji, to muszą być ofiary :( Jak masz zielone to zawsze musisz poczekać aż łaskawie jeszcze z trzech opuści skrzyżowanie co wjechali na czerwonym, tak jest nawet przy wiadukcie, gdzie są sekundniki
 
#38 Wuja 2021-05-11 23:10
To jest tragedia obu rodzin. Jedna straciła ojca, męża, syna, druga jest zdruzgotana córką, bo nie wiadomo co dalej. Jestem kierowcą zawodowym i nie oceniajmy tej dziewczyny, bo sam wiem z własnego doświadczenia, że czasami sekunda dzieli od tragedii.
Dwa tygodnie temu na Słowacji z podporządkowane j wyjechał mi dziadek z dwójką dzieci i tylko dlatego, że miałem dozwoloną prędkość, nie doszło do tragedii. To, że towar się uszkodził w tym momencie nie miało znaczenia.
Być może podobnie było tutaj. Być może gdyby motocyklista jechał z dozwoloną prędkością, być może gdyby nie wjechała na czerwonym, być może... Łatwo osądzać będąc anonimowym w internecie.
Wystarczy chwila, wiem, że to może nie tłumaczyć tej kobiety, ale wystarczy zła decyzja kiedy oślepi Cię słońce i jest sytuacja plus minus. Dla obu rodzin, wiele siły.
 
#39 Raf 2021-05-11 23:14
Dziś jadąc z dzieckeim przez przejad rowerowy na al. Jana Pawła II w stronę ul. Grunwaldziej mając zielone światło, pani białym autkiem wjedza na skrzyżowanie pod nas od ul. Grunwaldzkiej. Pokazałem jej że ma czerwone to jeszcze miała coś do powiedzenia. A światło miała czerwone. Chyba że daltonistka.
 
#40 po prawdzie 2021-05-11 23:14
W Lesznie kierowcy trąbią przed galerią (parking) jak ktoś zgodnie z przepisami ustępuje pierwszeństwa pojazdom z prawej strony.
W Lesznie "nie działają" rogatki na przejazdach kolejowych
Leszno to stan umysłu .
Niestety.
Egocentryzm przeplatany narcyzmem.
Motor, samochód co za różnica.
 
#41 123 2021-05-11 23:31
Prosta kalkulacja, niby wina osobówki, bo wjechała od razu za czerwone, ale z jaką prędkością jechał motocyklista, że zdążył idealnie na zmianę na zielone? Jedno drugiemu winne. Światła nie zmieniają się w tej samej sekundzie.
 
#42 miki 2021-05-11 23:34
A czytać ze zrozumieniem ktoś potrafi? Przecież wyraźnie napisali kto winny.
 
#43 www 2021-05-11 23:38
Dziewczyna w moim wieku, mój tata trochę starszy, nawet nie potrafię sobie wyobrazić jaki to ból. Wyrazy współczucia
 
#44 Witek 2021-05-11 23:39
A gdzie te sekundniki przy sygnalizacji? Może to uratowało by czyjeś życie bo przy wiadukcie sprawdzają się świetnie.. Wyrazy współczucia dla rodziny
 
#45 ograniczyć 2021-05-11 23:49
Jak mam zauważyć motocyklistę pędzącego z prędkością 200 km/h ? CZY KTOŚ WE¬MIE SIÊ ZA MOTOCYKLISTÓW >?
 
#46 Marcin 2021-05-11 23:53
Jakie ma znaczenie teraz kto był winny? Gość który jedzie na motorze i uderza na w osobówkę prawie nie ma szans przy średniej prędkości takiej maszyny. A co dopiero przy większej? Pora zastanowić się Panowie i Panie z coniedzielnej brawurki leszczynskiej ile znaczy ten wasz motorek przy takich skrajnych sytuacjach? Zanim wsiądziecie jeszcze raz, pomyślcie, czy warto, a przynajmniej czy warto dla adrenaliny tracić życie i jescze przy tym być może niszczyć je komuś, kto przecież na pewno nie wyjechał specjalnie.

P. S. Mam dość tych niedzielnych hałasów i pobudek córeczki w wózeczku, bo jakiś debil pierdzi Yamaszką, Suzuczką, czy innym rupieciem. PEACE!
 
#47 Mieszkaniec 2021-05-11 23:56
Ja mam takie zdanie gdyby motocyklista jechał 70km/h to wypadku by nie było . Nie zauważyć samochodu który skręca przy normalnej prędkości graniczy z cudem . I ja tu nikogo strony nie trzymam ale przesada jest to z jaką prędkością jeżdżą motocykliści. Jak się na przepisach nie zna to do książek A nie na motor . I oczywiście wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego.
 
#48 asder 2021-05-11 23:57
Tragedia straszna, uszanujcie brakiem komentarzy ból rodziny. Nie każdy motocyklista jedzie jak wariant, zostawcie sobie te mądrości w domach.
 
#49 Marcin 2021-05-11 23:59
Czy ktoś słyszy, co teraz się dzieje na Alejach Jana Pawła? Halo Policja? Gdzie monitoring miejski? Hyh. Jest właśnie północ!!! Hałas i brawura na motorkach. Śmierć szuka dalej.
 
#50 do 34. 2021-05-12 00:00
Ogarnij się.

Bóg dał ludziom wolną wolę.

W podobnym tonie wyrażają się marksiści.

Niech spoczywa w pokoju wiecznym.
 
#51 ona 2021-05-12 00:03
człowiek zginął i to bardzo przykre i bardzo współczuję i rodzinie zmarłego i sprawczyni wypadku ale...
jest godzina 24, a na alejach Konstytucji na wysokości galerii słychać od jakiegoś czasu ryk silników motocykli i nie przejeżdżającyc h spokojnie... gdzie jest policja???
 
#52 realia 2021-05-12 00:19
w Dubaju za przekroczenie prędkości o 10 km/h - mandat w wysokości 15 000 zł, u nas za wjazd na czerwonym i spowodowanie wypadku mandat 500 zł !!!
 
#53 Dominik 2021-05-12 00:20
Dziwi mnie fakt że zaczął się sezon motocyklowy i odrazu same wypadki z ich udziałem. Fakt nie osadzam kto zawinił, kto zrobił błąd. Wiem jedno, noga z gazu bo nie wiesz kiedy ci sarna wyskoczy czy przeleci ktoś na czerwonym.
 
#54 INFO 2021-05-12 00:24
00:24 wlasnie odjechaly sluzby
 
#55 D 2021-05-12 00:36
Szanuję reportera za wykonanie zdjęć przy zachowaniu taktu i szacunku do ofiar.(...)
Współczuję rodzinie ofiar.
 
#56 Kierowca 2021-05-12 05:08
Chwila nieuwagi i dwóm rodzinom życie się przewróciło do góry nogami tylko współczuć
 
#57 Motocyklista 2021-05-12 05:15
Kupując pierwszy motocykl usłyszałem radę od sprzedającego: w terenie zabudowanym do 50km/h poza zabudowanym do 70km/h masz duże szanse na przeżycie bo nawet jak ktoś Ci wyjedzie, a wyjedzie na pewno to zawsze albo zdążysz wyhamować i nic się nie stanie, albo na tyle zminimalizujesz skutki zderzenia, że z dużym prawdopodobieńs twem przeżyjesz. Do dzisiaj pamiętam te słowa, ale ja jestem w gronie szczęśliwców, któremu bardzo szybko udało się przekonać o słuszności tych słów jak pewnego dnia Pani wyjechała mi z ul. Prochownia w ul. Grunwaldzka. Na szczęście dla mnie jechałem od ul. Niepodległości i z niewielką prędkością i udało mi się zatrzymać. Po czasie nawet nie mam pretensji do tamtej Pani bo może była po ciężkim dni w pracy, itp. i po prostu mnie nie zauważyła, bo przecież specjalnie tego nie zrobiła. Różnica tylko taka, że skutki zderzenia dwóch aut będą zapewne zupełnie inne bo jest tam więcej blachy do pogięcia, która pochłonie energię uderzenia.

Ku przestrodze kochani na drodze niestety trzeba uważać za innych (tzw. zasada ograniczonego zaufania) i życzę Wam, żeby każdy z Was (czy to na 4 czy na 2 kółkach) przekonał się o tym tak bezboleśnie jak ja.

Niech spoczywa w pokoju
 
#58 Xxdd 2021-05-12 05:35
Do wszystkich kretyńskich komentarzy żal mi was!!! Widać że nie macie żadnej pasji tylko siedzieć w domu narzekać
żalić się i komentować jakie to wszystko złe i nie dobre!!! Jak tam prędzej kolega napisał lepiej chwyćcie się za wory i zacznijcie pomagać a nie krytykować!!! I zacznijcie czytać ze zrozumieniem!!! Kto zawinił!!! W 95% giną motocykliści z nie swojej winy zazwyczaj w taki sposób jak ten wczoraj przez nieuwagę kierowcy skręcającego w lewo. Zaznaczam manewr skrętu w lewo!!! W tym przypadku proszę was kierowcy zwróćcie szczególną uwagę na ten manewr zacznijcie bardziej skupiać się i obserwować otoczenie przed tym manewrem skrętu w lewo!!! Kondolencje dla rodziny i zdrowia dla córki tego motocyklisty!!!
 
#59 Przykre 2021-05-12 05:47
A może dziewczyna wjechała na skrzyżowanie na późnym pomarańczowym i nad autem zapaliło się czerwone światło? Nie sądzę, żeby świadomie wjechała na czerwonym. Z drugiej strony motocyklista MOIM ZDANIEM wjechał także na pomarańczowym tylko że na tym za czerwonym.
Ten moment wcale nie upoważnia do wjazdu tylko do przygotowania się. Wystarczyło, że nie ruszył z miejsca tylko dojechal do skrzyżowania co wskazywałoby że nie musiał hamować więc miał już prędkość.Jeden za późno, jeden
 
#60 Hmm 2021-05-12 05:49
Pomyślcie bez opluwania przez chwilę, skoro kobieta wjechała juz na czerwonym to koles jadąc od wiaduktu na pełnej prędkości lecial , skoro chwile wczesniej musiał widziec skręcające pezed nim pojazdy? Albo tak poganiał albo kobieta zrobila taki manewr niespodziewany. To jest proste skrzyżowanie ze światłami. Jedni kończą inni zaczynają manewry. Cos mi tu nie gra z ta wina kierowcy, wygląda na wspolwine.
 
#61 Przykre 2021-05-12 05:53
Jeden za późno, jeden za wcześnie, zazębili się i doszło do tragedii... Wystarczyłoby, żeby po zmianie pierwszeństwa na każdym sygnalizatorze byloby zaledwie 5 sekund czerwonego żeby na pewno każdy zjechał, a nie że światła są na zakładkę. Nie pozdrawiam nikogo
 
#62 Bajka 2021-05-12 06:03
Z drugiej strony jakby motocyklista jechał przez skrzyżowanie z prawidłową prędkością pewnie by przeżył...
 
#63 Paweł 2021-05-12 06:04
Aż żal czytać wasze komentarze. Brak empatii, co by nie było zawsze motocyklista winny, bo autami to kierują tylko święci bez winy. Brak słów.
 
#64 Jar 2021-05-12 06:05
Zgadzam się z powyższym komentarzem. A gadają że tylko w Dgrach jest kiepsko
 
#65 Obytatel 2021-05-12 06:07
Jeśli ta kobieta nawet wjechała na "późnym żółtym" to z jaką prędkością musial jechac ten (...) na motocyklu ze dopiero przy włączeniu zielonego światła już miał taką prędkość zeby się zabic...
(...)
 
#66 Ania 2021-05-12 06:08
A ja uważam, że (...) powinna ponieść konsekwencje (...) wyjeżdżając na czerwonym była świadoma tego że ktoś w tym czasie już jedzie i może spowodować wypadek... nikt rozumny tak się nie zachowuje
 
#67 Xxxxxx 2021-05-12 06:11
Nie rozumiem tego xD wina osobówki ale motory i tak najgorsze xD jak to czytam mam wrażenie ze to piszą typowe osoby co maja ból (...) ze my mamy a wy nie xD
 
#68 Do 28 2021-05-12 06:39
Kierowcy puszek stanowią istne zagrożenie!@@ na al. Konstytucji robią sobie tor wyścigowy.... itd. Pomyśl Waldemarze zanim coś naskrobiesz. Radzę znaleźć spbie jakieś zajęcie
 
#69 do 38 2021-05-12 06:44
Bardzo mądry komentarz. Dokładnie, wystarczy chwila, drobny błąd i tragedia dla obu rodzin. Niestety dziewczyna wjechała na czerwonym ... Wina bezsporna. Wątpię jednak by było to na zasadzie "jestem sprytna, uda mi się", kobiety tak nie jeżdżą. Może słońce? Brak doświadczenia i strach przed nagłym hamowaniem? Zły czas reakcji? Pytanie, czy dziewczyna się z tego podniesie. Znam przypadki, gdzie dziewczyny - uczestniczki, nie sprawczynie wypadków - kończyły u psychologa, latami nie wsiadały do auta ... Niestety na kursach, badaniach na prawo jazdy takich tematów jak konsekwencje takich błędów się nie porusza. Często słyszałem na kursie, że jak wjadę na skrzyżowanie na żółtym to spokojnie mam jechać dalej, bo mam czas na opuszczenie skrzyżowania ...I ani słowa na ten temat, że to "spokojnie" może spowodować, że będzie już czerwone, czego już nie zobaczę, a ktoś może wjechać na skrzyżowanie, bo będzie już mieć zielone. Ani słowa o tym, by na drodze patrzeć "szerzej", bo ktoś może popełnić błąd, a ja mogę być ranny w takim wypadku ... Badanie czasu reakcji, odczytywanie "znaków" przy oślepiającym świetle miałem dopiero na badaniach na kierowcę zawodowego. Na kursie na prawo jazdy w zamian za to wzorowo nauczyłem się parkować ... Parodia ... Jednej i drugiej dziewczynie życzę dużo siły w tych trudnych chwilach ...
 
#70 Abcd 2021-05-12 06:49
Motocykliści faktycznie jeżdżą czasami jak by obowiązywały ich inne prawa ale zastanów się jeden z drugim (...) czy ty byś z dzieckiem na plecach ryzykował życie swoje i jego...
 
#71 Ytrew 2021-05-12 07:08
Jeszcze nie jedna osoba będzie płakać i rodzina. Sezon dopiero się zaczyna
 
#72 Basia 2021-05-12 07:29
Głośność motoru nie świadczy o prędkości ! ! ! ! Nie dawajcie wszystkich pod jedną kreskę ! ! ! Motocykliści, kierowcy aut, rowerzyści, piesi na każdego można poszukać jakiegoś haka.
 
#73 Ja997 2021-05-12 07:33
Wyrazy współczucia dla wszystkich związanych z tym wypadkiem. Zapewne nikt tego nie chciał, doszło do olbrzymiej tragedii. Jedno co jest pewne, to to, że szybkość zabija - niestety. Jazda z dozwoloną prędkością przez motocyklistę, nawet gdyby kierująca samochodem naruszyła przepisy, nie skończyłaby się zapewne tak tragicznie. Teraz pozostaje tylko SMUTEK i ŻAL
 
#74 Ja 2021-05-12 07:46
Te komentarze nie powinny być anonimowe - byłeś na miejscu zdarzenia? Widziałeś ile jechał? Nie? To po co komentujesz!! Nie wszyscy to wariaci na drodze.
 
#75 Kaaa 2021-05-12 08:11
To nie powinno się wydarzyć --są światła i ewidentnie ktoś zawinił jadąc na czerwonym Kondolencje dla Rodziny.
 
#76 Leszczynianka 2021-05-12 08:14
Z tego co wstępnie ustalono to wina pani kierowcy z peugeota.
Młodej pasażerce wytrwałości w walce.Mloda walcz masz wszystko przed sobą. Trzymam kciuki.
Wyrazy wspolczucia.
 
#77 Tyka 2021-05-12 08:22
(...).Opinię motocyklistów ja to nazywam weekendowych którzy świętują wolne dni od pracy by rozładować się na drodze sami kręcą na siebie bat.To że motocykl jest szybszy od samochodu to każdy wie ale czy ktoś widział motor wolniejszy od jadącego samochodu-ja nigdy.
 
#78 Dany 2021-05-12 08:38
Ludzie opanujcie się człowiek zginął
A wy pomyje wylewacie
My motocykliści pozdrawiamy niedzielnych kierowców kierowców co myślą że są sami na drodze i po co wam lusterka
 
#79 do 41 2021-05-12 08:39
Z jaką prędkością jechał motocyklista, że zdążył idealnie na zielone? To proste - raczej z dopuszczalną. Często jeżdżę tą drogą i wiem, że jadąc szybciej, po prostu na kolejnym skrzyżowaniu trafię na czerwone i będę czekać - zielona fala. Gdyby i on jechał za szybko, ruszałby spod skrzyżowania po zmianie świateł i nie byłoby takich skutków zderzenia ...
 
#80 Mike 2021-05-12 08:53
Niech Pan Bog ma w opiece wszystkich uczestników tego tragicznego zdarzenia
 
#81 popieram 61 2021-05-12 08:57
Z tymi światłami to rzeczywiście przydałoby się 5 sekund czerwonego, żeby na pewno każdy zjechał a nie światła na zakładkę.
 
#82 Tak 2021-05-12 09:06
A policja na dozynkowej w środku lasku na łuku drogi mierzy i wlepia mandaty, prostszy pieniądz
 
#83 GM 2021-05-12 09:19
SEKUNDNIKI Juz dawno powinny być i nie żadne budżety obywatelskie a takie drobne kwoty na to, obligatoryjnie w budżecie miasta powinny się znaleźć.
 
#84 JARO 2021-05-12 09:23
KOLOR SWIATŁA NIE ZWALNIA Z MYSLENIA!!!! I PRZEWIDYWANIA!! ! A NASZE PRAWO KULAWE JEST POD WZGLEDEM PRZEROCZENIA PREDKOSCI!!! BO WAZNIEJSZE JEST MYMUSZENIE NIZ 3 KROTNE PRZEKROCZENIE PREDKOSCI PRZE FANÓW MOTOCYKLI!! ADRENALINA PREDKOSCI WYŁ¡CZA MYSLENIE!!! WPROWADZIC PRZEPIS JEZELI 2 KROTNIE PRZEKROCZONA PREDKOSC Z AUTOMATU WINNY ZA ZDARZENIE PRZEKRACZAJACY PREDKOSC!!!!
 
#85 Do 79 2021-05-12 09:35
Dokładnie tak - na tej drodze jest zielona fala i jazda ze zbyt dużą prędkością kończy się hamowaniem na czerwonym na kolejnych światłach...
 
#86 Ik 2021-05-12 09:46
Czy wy (...)rozumiecie ze czyta to rodzina !Napisane jak wół ze 21 latka wymusila prawdopodobnie pierwszeństwo i doprowadziła do zderzenia z motocyklem! Mąż i ojciec zginął, 47 lat! Komuś wlasnie zawalil sie świat, trochę empatii (...)!
 
#87 Praca leszczyńskiej drogówki 2021-05-12 09:48
To obraza obywateli, przepraszam lecz coraz częściej myślę, że leszczyńscy policjanci jaja sobie robią.
 
#88 Bajka 2021-05-12 09:48
I dlatego mam kamerkę w samochodzie abym w razie wypadku nie musiała udowadniać że jestem garbatym koniem.
Policja źle zrobiła że już po godzinie wydała wstępne oświadczenie o tym kto jest winny. W tak trudnych sprawach jeden dzień zwłoki może wiele zmienić w ocenie materiału dowodowego.
Współczucia dla rodziny zmarłego motocyklisty oraz dla kierowcy samochodu osobowego.
 
#89 Al 2021-05-12 09:59
Kondolencje dla rodziny. 
 
#90 Ok 2021-05-12 10:31
Do wszystkich znawców gdyby motocykl zapierniczał, to urwał by przód w tym małym autku. Chciałbym zwrócić uwagę na coś innego, na plagę jęzdzących kobiet z telefonem w ręku. Jezdze busem i z góry widać że 90% kobiet zamiast być skupionym na jeździe.
Zajmuje się telefonem
 
#91 igor 2021-05-12 10:59
Jeśli jest 50 czy 70 to wszystkich obowiązuje a nie tylko auta bo motocykliści jak nieśmiertelni pędzą a jak się coś stanie to zawsze winien kierowca auta .
Wykonując manewr sprawdzasz nie ma nikogo ale nagle wyłania się motocykl który pędzi jak szalony i jak potem nie ma być wypadku .
Niech motocykliści zaczną przestrzegać przepisy /prędkość /wtedy będzie mniej ofiar .Kondolencje dla Rodziny
 
#92 junak 2021-05-12 11:06
....nawet jakby był tor motocyklowy to i tak motocyklici będą szybko jezdzic na ulicach bo...tam ludzie patrzą...dzrewa szybko mijają...ktos znajomy zobaczy....kierowcy samochodów tylko moga popatrzeć na tylne koło...itd itd...jednym słowem popisywacze.Mam kolege -ten za to mówi ,że najbardziej lubi sie zatrzynywać zeby ludzie sobie na niego i jego motor popatrzeli.
 
#93 chłopok 2021-05-12 11:08
Leszczyńskie chłopoki jeżeli macie potrzebę szybkiej jazdy motocyklem, to wykupcie sobie jazdy na torze Poznań i dajcie upust emocjom. No tak tylko że chłopoki oszczędzają pieniążki i wolą szaleć w Lesznie. W godzinach poprzedzających nieszczęśliwy wypadek (w inne dni również) w Lesznie miał miejsce niesamowity hałas motocykli. Policjanci, proszę: kierować na dodatkowe badania niesprawne motocykle (hałas), karać za przegięte, nieczytelne tablice rejestracyjne, karać za nadmierną prędkość, za przejeżdżanie na czerwonym. Ustawcie na Jana Pawła II i na Konstytucji fotoradary mobilne. Proszę o bezpieczną jazdę, w trosce o zdrowie i życie nas wszystkich.
 
#94 Mieciu 2021-05-12 11:11
dla motocykli powinno być ograniczenie w mieście do 50km/h mieszkając przy Konstytucji 3-go Maja nie idzie okien otworzyć taki hałas miasto powinno coś z tym zrobić
 
#95 Adam 2021-05-12 11:14
W pierwszej kolejności szkoda człowieka który stracił życie, kondolencje dla rodziny która straciła tatę, męża. Współczucie dla kierowcy samochodu.

Smutna historia tyle pokrzywdzonych.

Zapamiętajmy że wszelkie pojazdy którymi kierujemy to potencjalne źródło cierpienia. Uważajmy na siebie i innych.
 
#96 Matylda 2021-05-12 11:15
Byłam świadkiem jak motocyklista na jednym kole wyprzedzał trzy auta na obwodnicy Świeciechowa.Wyrazy współczucia dla rodziny.
 
#97 Ludek 2021-05-12 11:27
O mój Jezu a nasz panie daj mu wieczne spoczywanie :-(
 
#98 Lelka 2021-05-12 11:28
Tak się zastanawiam,czy wy ludzie jesteście normalni ? Dlaczego obwiniacie motocyklistę ? Przecież to on jest ofiarą , młoda (...) wjeżdża na czerwonym (...) i jeszcze ja bronicie ? Paranoja . Jesteście żałośni . Wstyd i żenada .
 
#99 Motor 2021-05-12 11:31
Przykład z wczoraj jechałem motorem z dozwolona prędkością, a jakieś wariat z osobówki wszedł z ogromna prędkością w zakręt jechał prosto na mnie w ostatniej chwili udało mu się go wyciągnąć, brakowały mm
 
#100 Ja 2021-05-12 11:48
Kto jest winny ustali policja, ale gdyby motocyklista miał na budziku 50 to nawet przy wymuszeniu pierwszeństwa przez auto miał by czas przyhamować i zredukować prędkość do takiej która w momencie uderzenia nie skutkowałaby śmiercią.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama