Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Muzyka/Koncerty

253 wyświetleń
223 wyświetleń
213 wyświetleń
3 wyświetleń
3398 wyświetleń
3549 wyświetleń
3393 wyświetleń
2898 wyświetleń
3521 wyświetleń
3066 wyświetleń
4013 wyświetleń
5358 wyświetleń
4467 wyświetleń
6191 wyświetleń
5416 wyświetleń
5248 wyświetleń
5531 wyświetleń
5449 wyświetleń
5553 wyświetleń
5435 wyświetleń
6080 wyświetleń
7527 wyświetleń
8142 wyświetleń
6008 wyświetleń
5513 wyświetleń
6003 wyświetleń
5260 wyświetleń
5065 wyświetleń
5843 wyświetleń
6199 wyświetleń
6553 wyświetleń
7753 wyświetleń
5172 wyświetleń
6391 wyświetleń
7269 wyświetleń
5911 wyświetleń
7806 wyświetleń
6340 wyświetleń
6192 wyświetleń
View Video
384 wyświetleń
View Video
6908 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Retrospective - koncert w PWSZ Leszno (2017)

Opis
10 lutego 2017, Leszno, aula PWSZ.
Retrospective:
Beata Łagoda - klawisz, wokal
Jakub Roszak - wokal
Alan Szczepaniak - gitara
Maciej Klimek - gitara
Łukasz Marszałek - bas
Robert Kusik - perkusja

1. Swallow The Green Tones
2. Rest Another Time
3. Roller Coaster
4. Look In The Mirror
5. Huge, Black Hole
6. Last Breath
7. Standby
8. Ocean Of A Little Thoughts
9. Heaven Is Here
10. The End Of Their World
11. Right Way
12. The Wisest Man On Earth
13. The End Of The Winter Lethargy
14. Lunch

Koncert pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Leszna

Współorganizator koncertu:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie

Oświetlenie: Color S.C.
Realizacja światła: Grzegorz Tanczyn
Nagłośnienie: PK Sounds
Realizacja dźwięku: Tomasz Pawłowski

Kamera i montaż: Arek Wojciechowski
Produkcja video: Radio Elka


Ocena: 3.0 (738 głosów)


Komentarze (25)  

 
#1 www 2017-02-11 12:00
Koncert bardzo dobry i niech żałują Ci którzy nie byli. Nowy materiał prezentuje się bardzo dobrze. Jeśli miałbym się czegoś przyczepić to tylko nagłośnienia. Gitary i bas chyba za bardzo wysunięte do przodu, co sprawiło, że klawisze Beaty słychać było w głównie w spokojniejszych momentach. No i szkoda też, że w programie koncertu nie znalazł się Enemy World Vision, którego zresztą część publiczności bardzo się domagała
 
#2 Witold Spisz 2017-02-11 15:31
Nagłośnienie było ok. W zależności od miejsca różnie słychać. Sprawdziłem fotografując koncert.
 
#3 seniorka z Leszna 2017-02-11 17:34
Gratuluję. Takich muzycznych inicjatyw w Lesznie - jak najwięcej. Dobrze, że w PWSZ a nie na B.Chrobrego. Na widowni za mało młodzieży. Ale jak ma być, skoro na lodowisku słyszałam grane, o zgrozo, disco - polo. My, dorośli, jesteśmy odpowiedzialni za kształtowanie dobrych gustów, także muzycznych.
 
#4 do kom. 1 2017-02-11 22:42
Żałuję, ale nie mogłem być w dwóch miejscach jednocześnie. Trzymam kciuki za dalszy rozwój osobisty i muzyczny tej ekipy.
 
#5 Longer 2017-02-12 00:41
Świetny koncerty, szósty raz na Retrospective i zawsze jestem pod wrażeniem. Może to nie muzyka pop, disco polo, ale warto byłoby żeby trafiła do szerszego grona w kraju. Przydałaby się winda, która wzniesie ich nie na salony popularnej papki, bo to nie ten gatunek, ale pokaże ich kunszt, kreatywność. Może pokazanie się w jakiejś TV, bo są tego warci i zdolni by żyć wyłączni z muzyki. Wcześniej liczyłem, że zobaczę ich w MBTM, nie po to by wygrać, a pozwolić się dostrzec Polakom.
 
#6 wiking 2017-02-12 08:19
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony są coraz lepsi muzycznie i to się czuje. Kompozycje wpadają w ucho i mogą przyjąć się w radio jeśli przebijają się przez mainstream. Zabrakło mi ekspresji co pewnie wynika z konieczności skupienia się na trudnych partiach. Nie postrzegam też ich twórczości jako muzyka progresywna, która tworzy większą opowieść, składa się z dłuższych nieradiowych zróżnicowanych wewnętrznie utworów, która czymś mogłaby mnie zaskoczyć. I ostatnia sprawa,język angielski. Frontman i pani klawiszowiec mają piękne mocne głosy które na koncercie zginęły w angielskich ą ę. Na płycie po kilku dublach i remasteringu to może nie być problemem, ale na koncercie kłuło. Czekam na materiał po polsku, to pozwoli uwolnić potencjał ich głosów imho.
 
#7 do kom. 2 2017-02-12 11:32
A to nie wiedziałem, a szkoda, bo było trochę wolnych miejsc w innej części sali.
 
#8 Monika 2017-02-12 14:14
Bywam na koncertach Retrospective jak tylko mogę. To był 5 koncert z rzędu. Trochę sledzę ich poczynania w internecie. To jest mój styl muzyki, słuchania jej i wnikania w siebie w sposób najglębszy i najbardziej spontaniczny zarazem.Ona schematyzuje człowieka stanowiąc dla niego miarę wszechrzeczy co pozwala zarazem wcielać się w innych.To wlaśnie ten rodzaj muzyki, śpiew, wykonanie z całą oprawą, iluminacje itp.dają przeżycia niezwykłe, niepowtarzalne. Tak bywa za każdym razem kiedy ich slucham. W Lesznie brakuje tradycji muzycznych tego rodzaju i wydaje mnie się, że to glówny powód dlaczego tak mało jest o zespole w mediach? Znaleźli się chłopaki i dziewczyna i zapalili się by tworzyć coś innego, z wizją, z ideą. Życzę zespołowi wielkich sukcesów, niech otwierają się przed nim estrady w kraju i zagranicą.
 
#9 Castro 2017-02-13 13:17
O ile wyemitują mój komentarz, chciałbym wyrazić swoją opinię w nieco chłodniejszym tonie niż większość recenzentów przede mną.

Otóż niestety, twór pod nazwą Retrospective nie przemawia do mnie.
Cały zespół jest nieautentyczny.
Na siłę próbują robić coś, co w ich mniemaniu jest \"progresywne\".
Dla mnie to papka zgranych, wytartych brzmień, na dodatek bardzo nieudolnie zlepionych w całość. Całość, która jest przydługa i nudna. Może to wynika z mizernego warsztatu, a może po prostu ze zwykłego braku talentu. Żeby wyjść na scenę, nie wystarczy a może raczej nie trzeba kończyć konserwatorium muzycznego! Albo się to ma albo nie. Nie porywają wcale, w ogóle i w żadnym razie.
Gdybym podróżował po kanałach muzycznych tv, i na jednym z nich leciałby ich \"przebój\", przeskoczyłbym w mgnieniu oka na kolejny kanał, bo w ich muzyce niema absolutnie nic co przyciągnęłoby moją uwagę.
I to jest odpowiedź na pytanie, dlaczego niema ich i nie będzie w żadnej stacji radiowej ani tv, poza leszczyńskimi \"mediami\" gdzie są, bo sami je tworzą. Stąd zresztą cały \"bum\" na ten zespół w Lesznie.
Do tego brak im prawdziwego scenicznego przekazu. To co widzę to schematyczne, mało artystyczne odgrywanie ról zagranych już dawno na niejednej scenie.
Całe \"dzieło\" dobijają często niegramatyczne, źle napisane i zaśpiewane teksty w języku angielskim. Na Boga po co ludzie porywają się na język angielski, jeśli nie potrafią wyrazić emocji w tym języku? Po co komu tekst, którego większość nie zrozumie, a ci którzy zrozumieją wyśmieją?
Gdyby śpiewali chociaż w ojczystym języku, może wtedy doszukałby się człowiek jakiegoś sensu w tym całym ich muzykowaniu.
A tak, wielkie rozczarowanie i szkoda czasu.....

P.S. Chciałbym zaznaczyć, że jest to moja subiektywna opinia. Opinia człowieka, który od kilku dekad słucha, gra na wielu instrumentach i zna się na muzyce różnego kalibru, i niema znaczenia czy jest to Penderecki, Michael Jackson czy Cannibal Corpse.

Pozdrawiam wszystkich fanów Retrospective i zespól w rzeczy samej, ale jak mawiał klasyk:
\"Ludwiku Dorn i Sabo.......\"
 
#10 kropka 2017-02-13 14:20
Castro i pewnie jesteś przedstawiciele m jedynej słusznej leszczyńskiej muzyki zwanej bluesem, grasz po weselach i uczysz muzyki innych. Wszak nic innego się nie udało;)
 
#11 muzyk 2017-02-13 14:23
Castro! Jeśli znasz się na muzyce różnego kalibru (słowo to do sztuki się ma jak smark do rękawa), to się nie znasz wcale. dlatego dostrzegasz zlepki różnych styli, bo tylko te wybrane zlepki słuchasz i jak podkreślasz z rożnych stacji. Latasz jak kot z pęcherzem bo nie potrafisz się odnaleźć w jednym stylu. Jak z ciebie taki znawca i autorytet i to również w dziedzinie gramatyki i języka angielskiego to się ujawnij a nie pod pseudo się ukrywasz. Odnoszę wrażenie, że jesteś człowiekiem który nie może odnaleźć się ani w muzyce, ani innej dziedzinie dlatego nie dostrzegasz jak sam napisałeś "sensu" w muzykowaniu.
 
#12 Jarek 2017-02-13 15:44
Coś mi się wydaje, że to ten sam Castro co tak Kubę załatwił na dziesiątki lat. Tylko teraz za grobu daje znać, że na wszystkim się zna. Teraz już nie na polityce i gospodarce ale na muzyce wszelakiej, językach, gramatyce, przekazach scenicznych. Ot znawca. A swoją drogą życzę zespołowi udanej "trasy koncertowej" w Polsce i zagranicą.
 
#13 Klaudia 2017-02-13 16:04
Pro publico bono... taki talent jak pan Castro kształcić powinien dzieci w szkole muzycznej. Jeden nauczyciel uczący gry na wszystkich instrumentach. Mam pytanie -Jak sie z panem skontaktować, bo mam trzy córki, które biorą nauki gry ale w rożnych ogniskach muzycznych. Łatwiej by było w jednym miejscu uczyć nasze pociechy. Będziemy się mogli jakoś skontaktować? A jeszcze dodam, że mąż kiepsko tańczy i może by coś w tym kierunku? Czekamy
 
#14 S4E 2017-02-13 16:16
Kazdy ma prawo do opini -nawet pan CASTRO . nie zapominajmy ze jestesmy w LESZNIE- mieście gdzie pewni mozemy byc dwóch rzeczy- śmierci i krytyki.

Darujmy sobie słowa tego pana. cóz.. jeden znaleść sie musi.
Na koncercie byłam- rewelacyjny i szczerze zycze samych sukcesów..oby tak dalej i do przodu.a głos Beaty- boskiiiiii..hihihi
 
#15 2017-02-13 17:18
Cześć!
Nie ma co się czepiać Pana Castro za komentarz, bo mam prawo do tego jak Ci co biją pokłony przed twórczością Retrospective. Moim zdaniem zespół w swoim bardzo wąskim wycinku (rock progresive - lub jakkolwiek to nazwać) z całego spectrum jakim jest muzyka jest OK, dają radę i są moim zdaniem dobrym zespołem progresywnym i... tu się ten zespół kończy jak i zaczyna, bo nic więcej nie ma pod nazwą Retrospective. Z całym szacunkiem dla zespołu, ale miałem wrażenie, że przez cały koncert odgrywany jest jeden kawałek. Aranż schematyczny, ale może to wina gatunku muzycznego. Wokalista mimo świetnego głosu, brzmi identycznie w każdym kawałku (może tak ma być, nie wiem, ale dla mnie trącało mocno jakąś manierą). Dla urozmaicenia dałbym więcej wokalistki i przebrałbym ją w zbroję rycerską (taką miałem wizję na koncercie) i więcej ognia na scenie;) W swoim małym progresywnym ogródku, to naprawdę dobry zespół, ale jeżeli ktoś nie jest zażartym fanem progresywnego rocka, to wynudził się tam solidnie. Z biedy wmawiałem sobie, że jestem na koncercie Iron Maiden - nie pytajcie czemu

Czy ktoś jeszcze zauważył, że krzycząc po koncercie "LesznoSzczecin" brzmi identycznie jak "Retrospective"? Oo

Pozdrawiam cały zespół i grajcie dalej, bo moim zdaniem jesteście mimo wszystkim dobrą kapelą.
 
#16 2017-02-13 19:46
Widzę że zawrzało w kręgach "retro-maniaków"

Dzieciaczki Wy moje kochane, tylko potwierdziliści e moją tezę.. tak Was ubodło?
Przepraszam, myślałem że tak wspaniali artyści zniosą słowa krytyki starego głupka spod budki z piwem;-)
Zrozumcie, prawdziwy artysta wychodząc na scenę musi liczyć się z KRYTYKĄ!!!
Każdy prawdziwy artysta wie, że trzeba mieć dystans do otoczenia, do świata a przede wszystkim do siebie!!!
Pisząc sobie sami komentarze wychwalające swoją twórczość, tylko błaźnicie się zamiast przyjąć godnie słowa krytyki i wyciągnąć wnioski.
Najwięksi kończyli się w momencie kiedy dawali do zrozumienia że są najmądrzejsi, najpiękniejsi, najsilniejsi, najwspanialsi i nieomylni...

Teraz odniosę się bezpośrednio do każdego przemiłego recenzenta, który był łaskaw zwrócić się do mnie per Castro

A zatem:
"Kropka" - niestety muszę Cię rozczarować co do Twoich sugestii jakobym wpisywał się w typowo leszczyński nurt blues'a, grania po weselach i indoktrynacji muzycznej... podobnie jak Ty uważam, że jest to strasznie przykre, że żyjemy w tak ograniczonym zaściankowym miasteczku gdzie tylko takie coś jest "na tapecie"..
I w tym momencie mogę przyklasnąć inicjatywie zwanej "Retrospective" bo jest to coś innego. To prawda, pod tym względem przyznaję, jest to coś co nie jest blues'em, disco polo czy inną chałturą.
Ja chyba nie zostałem dobrze zrozumiany w poprzednim komentarzu. Nie jestem przeciwny pomysłowi "Retro..." ale bardziej wykonaniu czy może narzędziom którymi posługuje się "Retro..." w swoim przekazie.
Inicjatywa na +
Realizacja -
Czy to wystarczające sprostowanie Panie/Pani "Kropka"?

Teraz szanowny Pan/Pani "Muzyk" - Masz rację, nie potrafię odnaleźć się w jednym stylu, dzięki temu nie ograniczam się do jednego stylu i dzięki temu potrafię oddzielić "ziarno od plew", wiem skąd, kiedy i gdzie powstał dany gatunek muzyczny, a także skąd czerpał inspiracje dany muzyk. Taką przewagę daje mi znajomość historii muzyki

Teraz "Jarek"- Obyś nie wypowiedział tego w złą godzinę z tym Castro zza grobu
Cóż Castro może za to, że jest człowiekiem renesansu i w wielu dziedzinach biegły jest?

Kto tam jeszcze... a "Klaudia" - Klaudio kochana, jeśli mogę w ten sposób, broń Boże dzieci do jednego muzyka posyłać co to gra na wszystkich instrumentach! Niech Cię ręka boska broni! Osobiście nie wierzę, że można być tak samo dobrym na puzonie jak na klawesynie.
Sam znam swoje słabości i w jednym jestem lepszym a w innym trochę gorszym, a to znowu na czymś jeszcze lepszym niż na tym pierwszym, ale i tak nie radziłbym Ci posyłać dzieci do mnie. Wybierz najlepszego nauczyciela z każdego instrumentu, na którym chcesz aby nauczyło się grać Twoje dziecko Pisałaś coś jeszcze, że mąż słabo tańczy? W tej kwestii raczej nie pomogę...poza tangiem, flamenco i foxtrot'em nic nie umiem, marny więc ze mnie pożytek, ale podobno nowa seria "Tańca z gwiazdami" powstaje to może niech tam się zakręci?

Na koniec "S4E" - Cóż mam Ci napisać odnośnie pewności tego co nieuniknione....hm..
Napisałeś śmierć - masz rację, napisałeś krytyka - masz rację, dodam podatki, powiesz - racja i co z tego?
Nie ma znaczenia czy to Leszno, Radom czy Helsinki, ludzie krytykowali, krytykują i krytykować będą trzeba się z tym pogodzić wychodząc na scenę, na arenę, boisko, skocznię czy na mównicę sejmową!
Jesteś w blasku falsh'y szykuj się na miazgę. Osiągniesz sukces, będą nosić Cię na rękach, pójdzie coś nie tak wygwizdają i zapomną. W obu przypadkach znajdzie się ktoś, kto będzie chciał Ci dokopać tak dla zasady, ale znajdzie się i taki, który merytorycznie i rzeczowo kopnie Cię w jaja[nie wiem w co trzeba kopnąć kobietę żeby zabolało tak jak faceta bolą jaja, więc mam nadzieję że ci od równouprawnieni a mnie nie dojadą ] , I co wtedy? Popłaczesz się i naskarżysz mamie? Rzucisz się na niego, jak każde przestraszone zwierze? A może pokażesz, że jesteś tu gdzie jesteś bo wiesz czego chcesz i masz w dupie opinie innych co?


Zastanówcie się nad tym na spokojnie moi Kochani "Retrospective'ianie" i poluzujcie majty '-)


Życzę Wam samych sukcesów i gorąco 3mam kciuki!

Pokój z Wami!

Aha i będę Was obserwował
 
#17 2017-02-13 20:57
Dziękuję redakcji za opublikowanie koncertu. Bardzo fajna pamiątka dla tych, którzy tam wtedy byli. A od 1:07:00 do 1:09:25 dosłownie ciarki na plecach
 
#18 nika 2017-02-13 22:52
Mnie się koncert bardzo podobał oba zespoły jak dla mnie zaprezentowały się świetnie , oby więcej takich koncertów w Lesznie . Uderzyła mnie też pozytywnie akustyka i nagłośnienie czym niestety nie bardzo mogą się poszczycić leszczyńskie domy kultury ; co do zespołu świetna robota . Powodzenia i udanej trasy koncertowej :)
 
#19 2017-02-13 23:26
Zgadzam się z Castro. Ten zespół to duże zadęcie a małe pierdnięcie. Nie ma w ich muzyce nic świeżego i odkrywczego, nie ma "pazura". Daleko im do klasyków progresywnego grania, nie wróżę im dużej kariery. Ale życzę wszystkiego dobrego.
 
#20 uczestniczący w koncercie 2017-02-14 00:54
Komentarz 15 też pisał Castro. Ten sam styl a raczej bez stylu. Z życzeniami tymi samymi i nawet na wstępie zaznaczył, że ma prawo do tego. Masz prawo chłopie nie tylko do tego. Psy szczekają a karawana jedzie dalej. Z pozdrowieniami. A zespołowi gratuluję determinacji w tym przedsięwzięciu i życzę dalszych sukcesów.
 
#21 dar 2017-02-14 06:12
Dziękuję redakcji za opublikowanie koncertu. Jest to bardzo fajna pamiątka, zwłaszcza dla tych, którzy tam wtedy byli. Jak tak teraz to oglądam i słucham to od 1:07:00 do 1:09:25 aż mi ciarki przechodzą po plecach. Zresztą na koncercie też tak było.
 
#22 2017-02-14 11:48
Nie dziecinko, nie pisał tego Castro. Wyobraź sobie, że byli tam też ludzie "całkiem przypadkiem", którzy z ciekawością i bez większych namiętności podchodzą do Retrospective. Pierwszy raz miałem okazję posłuchać tego zespołu na żywo i chciałem podzielić się swoimi wrażeniami jakie odniosłem (może trochę zbyt luźne, ale na pewno starałem się być obiektywny na tyle, na ile pozwala mi moja wrażliwość muzycznej). Biłem szczere brawa, które należały im się, ale wynudziłem się odrobinę, bo nie jestem fanem tego typu gatunku muzycznego. I też im życzę wszystkiego dobrego, dalszych sukcesów itp. Kumasz już?
 
#23 2017-02-14 16:15
Pani kropka
Szkoda, że odniósł się Pan tylko do wybranych rzeczy ww "recenzentów"
I proszę nie zakładać też z góry, że jeżeli ktoś pisze dobrze o zespole Retrospective to musi być członkiem tego zespołu.
Skoro wg Pana zespół musi liczyć się z krytyką (zgadzam się, ale o tym za moment) to pewnie i na dobre opinie liczyć może, prawda?
Natomiast osobiście nie znoszę tzw. "hejtu" w czystej postaci, którego się Pan dopuścił. O zgrozo podpierając się swoim bogatym doświadczeniem nie tylko w dziedzinie muzyki, ale też lingwistyki, etyki i czego tam dusza zapragnie.

P.s.
Po Pana kolejnym wpisie jestem już pewna, że naucza Pan muzyki i para się chałturą. Trafiłam?
 
#24 2017-02-16 20:05
Widzisz Castro szydziłam z ciebie o muzyce dla dzieci a przede wszystkim o mężu i tańcach. Dałeś się nabrać jak dziecko i nie potrafisz rozróżnić pewnych rzeczy. I tak się ma ta twoja znajomość na muzyce itp. Używasz zwrotów, znaczeń, których sam nie znasz. Czasu ci nie szkoda, bo nawet nie potrafisz go docenić. A więc moja rada -lecz się chłopie póki co i kimkolwiek jesteś. Może jeszcze nie jest za późno
 
#25 mlody 2017-02-18 20:37
A ja napiszę tylko tyle. Zazdrość w oczy kole. Nikt powtarzam NIKT w Lesznie nie zorganizował na przestrzeni ostatnich kilku lat takiego wydarzenia. Ani jeden leszczyński zespół grający OBOJÊTNIE jaką muzykę, nie może poszczycić się graniem w Lesznie, na takiej scenie, z taką akustyką i z takim oświetleniem i przy takiej publiczności i to wszystko załatwiane własną ciężką pracą.
Nie ma i dłuuuugo nie będzie zespołu w Lesznie, który wydał 3 płyty w profesjonalnej wytwórni. Niech mi ktoś powie z czego muzycznie Leszno słynie? Z masy projektów ,które powstają by za chwilę przestać istnieć? W których co chwila widać te same twarze? No proszę Was...
Szacunek i do przodu!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama