Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody
Opis
29 września 2017, Leszno, Ratusz.
reporter: Bartosz Klupś


Ocena: 2.8 (622 głosów)


Komentarze (45)  

 
#1 mitch 2017-09-29 15:47
Dawno tam nie byłem. Czy zjeżdżalnie obecnie są czynne? Czy potrzebna kolejna stówka?
 
#2 Piotr 2017-09-29 15:58
W końcu prezydent zrobił cokolwiek w tej kwestii ...
 
#3 ktoś 2017-09-29 16:12
To jest jakieś nieporozumienie że oni jeszcze stawiają warunki.Panie Prezydencie życzę powodzenia przy następnych wyborach i może miasto wykupi u mnie vouchery.
 
#4 zielonyPL 2017-09-29 16:20
Ja bym olał ten basen..Bo od kilku lat kupuje karnety na ten basen i nic tam się nie dzieje w dodatku działa tylko jedna zjeżdżalnia (ta mała) nie będę wspominał że zimą na basenie jest zimno ...Milionerzy kupili Akwawit i podzielili na części a że sam basen wedle nich nie ma zysków to trzeba wcisnąć Miastu...Jak to się mówi "Wydoili Krowę i chcą oddać chabete
 
#5 Spostrzegawczy 2017-09-29 16:56
Na zdjęciu na pierwszym planie jak zwykle ..., a pan prezydent jak zwykle w tle.
 
#6 klijent 2017-09-29 17:10
dzis bylismy z zona cisza i zero atrakcji zimna woda a nie wspomne o sauunach powodzenia i pozdrawiam
 
#7 Tomek72 2017-09-29 17:17
Dobry krok ...

Trzymam kciuki ...

Jeśli miasto odkupi obiekt (a moim zdaniem ma to większy sens jeśli kupi hotel i basen) - wtedy poniekąd AUTOMATYCZNIE pozbędzie się KWASÓW między SPADKOBIERCAMI ...

A to jest jedna z GŁÓWNYCH PRZYCZYN problemów pływalni...

Trzymam kciuki za prezydenta i jego ekipę, aby WYNEGOCJOWALI możliwie NAJLEPSZE warunki dla miasta ...
 
#8 wyborca 2017-09-29 17:31
Jestem przeciw. Komu jeszcze Panowie dołożą z naszych pieniędzy?
 
#9 do Tomek 72 2017-09-29 18:00
bzdury facet piszesz kto ci kazał to robić ? myślisz ,że idioci tu mieszkają jak Borowiak to zrobi to na 100% skończy sie jego kariera
 
#10 Brawo Panie Borowiak. 2017-09-29 18:15
Tak dalej.
Leszno potrzebuje drugiego basenu
 
#11 Mieszkaniec Leszna 2017-09-29 18:18
Sam fakt podjęcia konstruktywnych rozmów należy uznać za pozytyw dla obu stron. Na podsumowanie efektów jest jednak zdecydowanie za wcześnie.

Chciałbym tylko zapytać na jakie podstawie Prezydent obiecuje ulgi podatkowe? Czy spółka ma jakieś zaległości podatkowe względem miasta?

Cytuję z netu:
Właściwość rzeczową organów podatkowych w sprawach stosowania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych określa rozporządzenie z 22 sierpnia 2005 r. w sprawie właściwości organów podatkowych (dalej: rozporządzenie) .

Wójtowie (burmistrzowie i prezydenci miast) jako organy podatkowe są upoważnieni - zgodnie z § 15 ust. 1 pkt 3-5 i ust. 2 rozporządzenia - do:

" odraczania terminu płatności oraz rozkładania na raty zapłaty podatku - bez ograniczenia kwoty oraz okresu spłaty,

" odraczania oraz rozkładania na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę lub odsetek określonych w decyzji, o której mowa w art. 53a Ordynacji podatkowej - bez ograniczenia kwoty oraz okresu spłaty,

" umarzania w całości lub w części zaległości podatkowych, odsetek za zwłokę lub opłaty prolongacyjnej - bez ograniczenia kwoty.
 
#12 Wiecho blacharz 2017-09-29 18:23
Po serii bezowocnych rewitalizacji Rynku i i okolic miasto przystępuje do rewitalizacji basenu. Ale taka akacja ma tylko sens JEŚLI MIASTO ODKUPI BASEN i to za rozsądną cenę jak jezioro Zaborowo. Jak tylko Guzowaci poczują krew, to będą działać jak mafia i żądać coraz wyższych dopłat, aż do dnia, gdy znowu zagrożą spuszczeniem wody, to ŚLEPA ULICZKA.
 
#13 adam 2017-09-29 18:35
Widać konstruktywne podejście do tematu tylko ze strony miasta. Właściciele basenu chcą gotówki i nic więcej. Nie szukają ratunku dla basenu. Moim zdaniem odpuścić temat i niech padnie. Miasto nie stać na to aby ratować prywatny basen.
 
#14 Archanioł 2017-09-29 18:37
To z całą pewnością kontrowersyjny krok, ale w obecnej sytuacji wydaje się najlepszym, jaki obie strony (a w zasadzie tylko Miasto) mogły zrobić. I tu, mimo mojego wiadomego stosunku do polityków, muszę oddać honor prezydentowi. Ma on w tym pewnie wyborczy interes, ale mimo wszystko wybierał między katastrofą, a tragedią, a to nie łatwy wybór. Oby psB kierownik tego obiektu i właściciel to docenili to stanowisko (choć na to specjalnie nie liczę), bo innego partnera do rozmowy nie będzie. No może jedynie słynny właściciel niebieskich samochodów przewożących paszę zechce tu koleją fermę drobiu zrobić, ale to mieszkańcom mogłoby nie przypaść do gustu. Choć wtedy też by były niezłe jajca, nieco inne niż teraz.
W tej rundzie też 1:0 dla miasta.
 
#15 Tomek72 2017-09-29 19:55
do kom 9.
Nikt nic mi nie kazał.
Jak widać (chyba) z Nicka Tomek72 - jestem rocznik 72.

Cieszyłem się jak dziecko jak Pan dyrektor Stefan Grys - wybudował basen w formie na której KORZYSTAŁO MIASTO (MIESZKAÑCY) i Akwawit.

WIELOKROTNIE PISAŁEM, że MIESZKAÑCOM potrzebny jest WŁAŚNIE TAKI OBIEKT - KOMPLEKS RODZINNY - czyli basen sportowy, baseny dziecięce i rekreacyjne, jacuzzi, zjeżdżalnie, sauny i solaria...

KTO MA DZIECI - i zależy mu na ich zdrowiu / sprawności fizycznej / PODSTAWOWYCH UMIEJÊTNOŚCIACH - wie o czym mówię / piszę ...

Dziś na basen ze swoimi dziećmi przychodzą rodzice, KTÓRZY UCZYLI SIÊ JAKO DZIECI na tym basenie ...

Basen przy SP7 - ani inny podobny, funkcji kompleksu rodzinnego NIE SPEŁNIA. To jest typowy basen szkolny.

Jedni lubią siedzieć przed telewizorem, inni pójść na piwo, jeszcze inni jeżdżą rowerem, grają w piłkę czy chodzą na żużel ... jeszcze inni łączą te przyjemności

Nic mi do tego - uważam, że W INTERESIE WIÊKSZOŚCI mieszkańców jest aby w Lesznie był taki KOMPLEKS BASENOWY ...

I ZAWSZE PISAŁEM że przy założeniu, że taki kompleks chcemy posiadać - miasto powinno podjąć najbardziej EKONOMICZN¡ DECYZJÊ ... niezależnie od tego, czy będzie to BUDOWA NOWEGO BASENU, czy WYKUP TEGO co z teg "kompleksu hotelowo / basenowego" zostało.

Trzeba to RZETELNIE WYCENIĆ, policzyć różne opcje łącznie z pompami ciepła czy geotermią - i WYBRAĆ NAJKORZYSTNIEJS Z¡ OPCJÊ.
 
#16 jazgot 2017-09-29 20:15
czyli spokojnie mogę inwestować w Lesznie a jak mi nie pójdzie interes to za kilkanaście lat miasto doinwestuje zdewastowany interes a wcześniej przed tym z kasy zebranej od podatników jeszcze będzie mnie utrzymywać na powierzchni i załatwi mi klientów a samo wykupi bilety i je rozda licząc na cud że podniosę interes i zmienię zdanie a jeśli marchewka nie będzie zbyt słodka załatwi mi rabaty w nieruchomościac h, czytam ten artykuł i aż się ciśnie by walnąć pięścią w komputer i zgłosić się do Pana Prezydenta o pomoc w końcu jak jednemu się pomaga to należy pomóc innym więc proponuje ustawą zwolnić wszystkich przedsiębiorców z płacenia od nieruchomości, podatków i zusó-w a oni w zamian będą trzymać swoje biznesy dając zarobić swoim pracownikom najniższą krajową jak to w Lesznie jest przyjęte w związku ze zmową prywaciarzy którzy patrzą tylko wydoić ludzi i pozbawić ich godności płacąc im frytki za wykonywaną pracę!
 
#17 GOŚKA 2017-09-29 20:21
.
My będziemy tego przejmować, bo Pływalnia "Akwawit" wymaga kapitalnego remontu. Odpadają płytki, uszkodzone jest dno toru płytszego, z rur wystają metalowe zbrojenia.
Remont "Akwawitu" będzie kosztował 10 milionów bo remont porównywalnego choć nieco starszego basenu w Śremie kosztował aż 12 milionów i trwał rok.
Tak wyglądał remont basenu w Śremie.
.
 
#18 Miki 2017-09-29 20:49
Ten basen to ruina guzowaci licza na czysta kase z miasta
 
#19 luk 2017-09-29 21:51
Właściciel basenu obiekt wydoił, nie inwestował, o remontach bierzacych nie wspomnę a teraz miasto chce wydoić.
 
#20 do 14 2017-09-29 21:58
Bedzie 2:0 dla miasta jesli za ta sprzedaz odpowiedzą prezydent Malepszy i minister Kaczmarek Czuwaj!
 
#21 bankier 2017-09-29 22:56
Może pan prezydent kupi sobie jako służbowe stare rozsypujące się auto wymagające licznych nakładów finansowych.
Odpowiedź byłaby zapewne taka: czemu nie, ciągłe naprawy i tak będą finansowane z podatków mieszkańców.
Ale to jest tylko moje odczucie.
 
#22 do 17. Dodane przez GOŚKA, 2017-09-29 22:59
może tradycyjnie zrób sesję zdjęciową z pływania, bo ja nie widziałem odpadających płytek, a tym bardziej rur ze zbrojeniami!?!? jedno co jest w naprawdę kiepskim stanie to zjeżdżalnie zewnętrzne, ale głównie chodzi o estetykę, po prostu tworzywo ma już swoje lata, a nie jest to trwały materiał. Ogólnie pogłoski o ruinie na basenie uważam za przesadzone, na pewno nie jest to obiekt luksusowy na dzisiejsze standardy, ale spokojnie miedzy 2 a 3 gwiazdki się mieści, cały problem to jego rozmiar i nieekonomicznoś ć ogrzewania, wiec zamiast gadać z Guzowatymi od basenu lepiej dogadać się z Guzowatymi od Akwawitu co teraz ciepło pompują w efekt cieplarniany.
 
#23 do kom. 14 2017-09-29 23:08
Podoba mi się to jak piszesz. Mimo stosunkowo częstej, choć konstruktywnej krytyki obecnych władz, potrafisz oddać im honor, gdy na to zasługują. Szkoda, że tak mało polityków ma podobne podejście i ucieka w skrajności, wychwalając wszystko, co własne i krytykując wszystko, co opozycji.
 
#24 analityk 2017-09-30 01:15
Według mojej obserwacji Borowiak na siłę próbuje w różnych miejscach powołać kolejną miejską spółkę. Czyżby szykował sobie posadkę na czas po przegranych wyborach? A to spółka basenowa, a to spółka na lotnisku. I to wszystko za nasze mieszkańców pieniądze.
 
#25 olga 2017-09-30 05:54
Czyli m wszyscy doplacimy Guzowaym do interesu.Bo ich bardzo lubimy :)
 
#26 Otwarte Oczy 2017-09-30 08:15
W tej części Unii Europejskiej cena energii jest wysoka zwłaszcza gazu (z domieszką wody dla Polaków
Dla porównania - w Niemczech, dokąd także rosyjski surowiec trafia via Jamał znajduje się instalacja osuszania gazu i dzięki temu surowiec trafia dalej na rynki. - My nie mamy takiej oczyszczalni. Nie pozwolili nam na to partnerzy rosyjscy w trakcie budowy gazociągu jamalskiego - powiedział Woźniak.https://www.salon24.pl/u/energetyka/788460,z-rosji-plynie-do-polski-zawodniony-gaz-zbudujemy-instalacje-do-jego-osuszania

operator polskiego systemu przesyłowego, firma Gaz-System, z powodu spadku jakości wstrzymał pobór gazu z Jamału do polskich gazociągów. Spadek jakości spowodowany jest zawodnieniem gazu, czyli pojawieniem się w tłoczonym surowcu wody w ilości przekraczającej normy.
http://www.pap.pl/aktualnosci/news,985425,gaz-system-wznowil-odbior-gazu-z-gazociagu-jamalskiego-jest-poprawa-jakosci.html )

Huty na Zatorzu nie ma .
Nie ma energi i jako produktu ubocznego do ogrzania basenu skoro Guzowatym się nie opłaca.


Dopłacanie mieszkańców miasta do tego aby ktoś ze wsi przyjechał i się wykąpał jaki ma sens w gospodarce wolnorynkowej?

Dla dojezdnych będą droższe bilety?


Jedyne co można zrobić to przejąć za długi pływalnie z działką skoro się nie opłaca i to pod warunkiem , że pod nią są gorące źródła i miasto zrobi odwiert.
 
#27 Archanioł 2017-09-30 08:26
do 20. 2:0 jest już bo samo podejście do rozmów z leżącym na dechach i dogorywającym Akwawitem (niby, bo kasa na hotel niby jest) i sposób w jaki prezydent uświadomił psB kierownikowi, że ma pokazać konkretne cyferki (o których ten (jak wynika z różnych relacji) nie ma zielonego pojęcia to było 1:0. Teraz jest 2:0.

do 23. Dziękuję za uznanie, choć nie o to tu chodzi, ale o realizm i zdrowy rozsądek. Jak ktoś jest du...a, to nie można mu mówić, że jest piękną kula z przedziałkiem na środku, tylko nazywać po imieniu. Ale i odwrotnie: jeżeli jest dobry, to trzeba to przyznać. Lokalne media tego zwyczajnie nie potrafią. Cytując Ciebie: "...tak mało polityków ma podobne podejście i ucieka w skrajności, wychwalając wszystko, co własne i krytykując wszystko, co opozycji." - nie mało polityków, ale żaden, bo to ludzie bez własnego zdania, a ze zdaniem o którym mówią, że to ich własne. I to jest prawdziwy problem.
 
#28 renia 2017-09-30 09:54
Moim zdaniem,należy wymienić kierownika,brak kreatywności,go spodarności.Zamknięte przejście od Miśnieńskiej,ut rudnienie dla klientów,bałaga n,przez lata służyło uczniom i korzystających z basenu.Dobry gospodarz otwiera drzwi,dla przynoszących pieniądze.
 
#29 Do 23 2017-09-30 09:59
Skąd wiesz ze Archanioł to polityk ? trochę to dziwne !
 
#30 Leszczynianka 2017-09-30 10:13
Jestem przeciwna. Dlaczego Właściciele przez te lata od powstania pływalni nie inwestowali w nią zarobionych pieniędzy, tylko zyski były "przejadane", a teraz jak stał się nierentowny i potrzeba bardzo dużo nakładów, żeby go odremontować, to im się znudziło posiadanie. Chamstwo. O tyle smutne, że na tę pływalnie przyjeżdżały autobusy z dziećmi i nie tylko z regionów kilkaset kilometrów oddalonych od Leszna, a na zjechanie ze zjeżdżalni czekało się naprawdę długo, bo taka była kolejka. Nie wierzę, że wtedy pływalnia nie przynosiła zysków. I gdzie te zyski... NIE dla wykupu pływalni.
 
#31 wiawa 2017-09-30 10:19
kIEDYŚ TO BYŁA CHLUBA lESZNA I OKOLIC tak jak dzisiejsze galerie handlowe po co do Poznania i Wrocławia jak mamy mini ale jest na miejscu itd Miasto powinno to odebrać i sprzedac lub przejać na wieczny panstwowy wicht tylko czy to realne co cwaniaki poprzednie robili i dzisiaj tam siedza jak tak mozna było .ja bym to przejoł na 25 lat i bym tam zrobił OAZA ale funduszy brak a panowie i tak zrobia i zarobia na tym z pomoca prezydenta i taka będzie przyszłosć
 
#32 Andrzej 2017-09-30 10:54
Jak będę mieć firmę, która świadczy mieszkańcom usługi i dopadnie mnie dół finansowy liczę na pomoc włodarzy miasta w postaci dodatacji do działalności w utrzymaniu firmy nie pozdrawiam...
 
#33 Archanioł 2017-09-30 13:31
do 29 i 23. Wyjaśniam: nie jestem, na całe szczęście, politykiem, choć podchody żebym wstąpił trwają i trwają. Ale jest to niemożliwe ze wzg. na jedną zasadniczą przeszkodę: w odróżnieniu od polityków mam własne zdanie i zdrowy rozsądek i nie zamierzam z tego rezygnować.
 
#34 ubawiony jęczeniem 2017-09-30 14:25
Śmieszne są te jęki tzw. przedsiębiorców " (prawdopodobnie jakieś malutkie, nic nie znaczące firemki o których mało kto słyszał..) płaczących, że gdy im biznes pójdzie słabo, miasto i im powinno pomóc. Tak się składa, że takie biznesiki niewiele wnoszą dla miasta i jego mieszkańców - padnie jedna powstanie druga. Kogo to obchodzi? Akwawit to jednak coś innego. Obiekt istotny dla społeczeństwa Leszna i coś czego tak z dnia na dzień nie odbudujemy. We wszystkich miastach podobne baseny są wspierane z kasy publicznej. To się nigdy nie utrzyma samo.
 
#35 Do kom. 5 2017-09-30 15:47
Po zdjęciu widać kto rządzi w Lesznie a kto jest tylko tłem. Szkoda Panie Prezydencie :(
 
#36 Rynce opadajo 2017-09-30 16:27
Jak już szastają kasą podatników to lepiej zburzyć dziadostwo i postawić nowy Aquapark. Niech to przejmie miasto. Kogoś sponsorować za nasze pieniądze to śmiechu warte. Na ten czas wolimy jechać na poznańskie termy lub do Wrocławia. Czysto i więcej atrakcji.
 
#37 ups 2017-09-30 16:32
Gdy się coś dostanie za darmo, to się o to nie dba.
 
#38 gh 2017-09-30 19:24
Do "Rynce opadajo" (wpis 36) . Tak, tak "opadajo" jak się czyta takich "inteligentów" jak ty,. Faktycznie, gdy ktoś często plywa będzie jeżdził do Poznania lub Wrocławia ... Tak, tak - geniusz intelektu z ciebie...To jest typowe spojrzenie takich jak ty, nie umiesz pływać to i innym zazdrościsz..
 
#39 Bruno 2017-09-30 21:16
Na tą chwilę bardzo dobry ruch Panie Prezydencie. Trzymam kciuki za dalsze negocjacje.
 
#40 do kom. 29 2017-09-30 21:31
Nigdzie nie napisałem w kom. 23, że Archanioł to polityk. Najwidoczniej moja wypowiedź została mylnie zinterpretowana .
 
#41 Łubu dubu, łubu dubu,... 2017-09-30 23:47
Najpierw sprywatyzowali zyski, przeżarli, doprowadzili do ruiny... Teraz chcą łapkami urzędników nacjonalizować straty! Tacy cwaniacy to zlośliwy guz na zdrowym ciele społeczeństwa. Najbardziej zastanawia określenie \"miasto współwłaściciel em\" Że niby zyski na prywatne konta w Szwajcarii, zaś koszty do budżetu miasta? Tymi szwindlami już dawno powinno zająć się CBA! Niechybnie zbliża się moment, kiedy i Leszno będzie miało swojego \"Waltza\"! I nie wiem co zrobią politycy. Wiem co zrobiłby ja, oraz każdy dobry gospodarz i biznesmen. Najprościej ujmując, gest \"Kozakiewicza\" w kwestii jakichkolwiek publicznych pieniędzy, likwidacja wszelkich ulg, egzekucja należności i czekanie kiedy ten bankrut sam zaproponuje wykup za 1/4 ceny! Oczywiście, może nie zaproponować. Wowczas miasto za kilka lat przejmie pływalnię za długi. To bankrutowi zależy na uratowaniu maks. wartosci obiektu. Zwłaszcza kiedy po jednej ostrej, maksymalnie dwuch zimach, nieużywany, nieogrzewany obiekt będzie już tylko ruiną do wyburzenia. Wystarczy wysłać nadzór budowlany nałożyć kary i nakazać rozbiórkę. Czy tym politykom, intelektualisto m trzeba tłumaczyć tak proste rzeczy? Wszelkie pozytywne głosy poparcia proponowanej patologii są pomijalne statystycznie. To głównie osoby chcące utrzymać biznesy polegające głównie na płatnych naukach pływania, kosztem podatników. Po przeniesieniu zajęć szkolnych na plywalnię SP7, z powodu zwężenia ram czasowych wypadną z biznesu. Dziękuję za uwagę. To byłem Ja, Jarząbek Wiesław.
 
#42 wyborca 2017-10-01 06:26
Bardzo zły ruch Panie Prezydencie.
 
#43 kk 2017-10-01 20:57
Basen nie może upaść dopóki niema w Lesznie alternatywy. Trzeba się, niestety, gogadać...
 
#44 AA 2017-10-03 11:43
Skromny basen to 7-9 mln PLN, budowa trwa 14 miesięcy. Czyli w porównaniu z ofertą Akwawitu miasto wyjdzie na plus po 6-7 latach. A Akwawit zostanie z kosztami rozbiórki basenu. I kto tu ma silna pozycje przetargową?Jendą zimę bez basenu przeżyjemy:
 
#45 Podatnik 2017-10-08 16:08
Panie Borowiak, mojego glosu juz pan nie dostanie,To jest prywatny obiekt !!!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous