Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Mieszkańcy os. Grzybowo w Lesznie wystąpili z petycją o wybudowanie tu ronda (2019)



Ocena: 2.9 (376 głosów)


Komentarze (109)  

 
#1 Kolo 2019-02-11 13:09
Coś poszło nie tak, można powiedzieć "nie mamy tego"
 
#2 Mieszkaniec 2019-02-11 13:21
Przykre jest, że jeszcze któryś z urzędników a Prezydent popiera budowę skrzyżowania świetlnego na Ul. Popiełuszki i Osieckiej. Ronda się tak sprawdzają a tu ktoś z bublem świetlnym wylatuje!!!
 
#3 asd 2019-02-11 13:30
Jak mieszkańcy GRZYBOWA dorzucą do budowy WIADUKTU (różnica pewnie jakiś 20 mln złotych) to nie widzę problemu...
 
#4 rr 2019-02-11 13:37
Tym razem przesadzili.
 
#5 Hej 2019-02-11 13:45
To ja dorzucam wiadukt do budowy na Zaborowie.
 
#6 Chuck Norris 2019-02-11 13:52
Do tych wszystkich postulatów dorzuciłbym jeszcze metro. Jak szaleć to szaleć.
A tak na poważnie to ta petycja to chyba jakiś żart. To nie może być na poważnie.
 
#7 Flejtuch 2019-02-11 13:55
Jestem Flejtuchem z Grzybowa.
 
#8 sweet 2019-02-11 13:55
Z rondem się zgadzam - w Lesznie ludzie odpowiedzialni za regulowanie świateł niezbyt sobie radzą, więc pewnie zielone paliłoby się 5 sekund, a czerwone 2 minuty Ale z wiaduktem to już przesada
 
#9 Jan 2019-02-11 13:56
Popieram rondo. Budujmy na lata !!!!
 
#10 DLW 2019-02-11 14:02
A co na to najmądrzejsza "KINGA z GRZYBOWA"? Może sama zasponsoruje wiadukt, rondo i obwodnicę Grzybowa, jak taka wspaniała i bogata?
 
#11 Egon 2019-02-11 14:06
Jeżeli mieszkańcy Grzybowa mają takie marzenia to niech dorzucą do budowy kasę tak jak kolega nr.3 napisał 20mln
 
#12 marian 2019-02-11 14:22
w takim razie na Dożynkowej też chcemy wiadukt, a i na 1Maja także, koniecznie , chodzi o bezpieczeństwo i komfort mieszkańców
 
#13 Leśny Władek 2019-02-11 14:25
Szkoda , że lotniska pasażerskiego sobie jeszcze nie zażyczyli.
 
#14 :) 2019-02-11 14:31
a do Osiecznej to w ogóle metro, plus ruchome schody do centrum i oczywiście pod Galerię, lądowisko spadochronów i filię Cape Canaveral! Grzybowianie!, do piór, Andersen 'is left the building', świat baśni czeka! Albo choć awansem prima aprilis!
 
#15 Panie Redaktorze, 2019-02-11 14:43
Po pierwsze to nie "chcą" a jedynie "proszą o uwzględnienie" ale rozumiem, że Pan Redaktor lubi dolać oliwy do ognia. Obiektywny redaktor mógłby zatytułować po prostu "CHC¡ BEZPIECZEÑSTWA I PŁYNNOŚCI RUCHU".
Po drugie - i tu pozdrawiam komentujących - to mieszkańcy Leszna (jak i Grzybowa) płacą podatki, zakupili nieruchomości na przetargach od Miasta Leszna i budują swoje ulice przy wsparciu Komitetów lokalnych więc mają prawo wypowiadać się w kwestiach inwestycji miejskich!
 
#16 Jan 2019-02-11 14:45
utrzymanie ronda jest tańsze i raz na zawsze załatwia sprawę a światła to regulacje potem nie ma kto naprawić przepalonych żarówek albo uszkodzenia bramownicy i jest 4mies. okres naprawy i koszta
 
#17 W 2019-02-11 14:49
Nie jestem z Grzybowa, ale popieram ich we wszystkich pkt. oprócz wiaduktu chociaż pomysł z wiaduktem dobry tylko na razie za drogi. Dla mnie to jest w dzisiejszych czasach chore że budujemy czy remontujemu ulicę a chodnik robimy z jednej strony i to jeszcze z tej co nikt nie mieszka, propozycja z rondem też bardzo dobra.
 
#18 hahaha 2019-02-11 14:56
To się obudzili - jak dawno jest projekt, wydane pozwolenia i ruszył przetarg... Brawo wy...
 
#19 Ale pojechali... 2019-02-11 15:17
Rondo tak, ale wiadukt!? To nie jest jakiś super zatłoczony przejazd! Jeżdżę tamtędy prawie codziennie i rzadko trafiam na zamknięty przejazd. A jeżeli już to góra 5 minut i można jechać dalej. Szkoda pieniędzy na takie coś!
 
#20 Gejsza 2019-02-11 15:26
KINGA Z GRZYBOWA to boska kobieta. Spotykam ją czasem w sklepie Dino na naszym osiedlu. Zawsze jezdzi czarnym Mercedesem G klasa.
 
#21 ALF 2019-02-11 15:27
Budowa wiaduktu pochłonie więcej pieniędzy niż cały remont Osieckiej, jestem za, ale to nierealne. Natomiast rondo jak najbardziej.
 
#22 do k. 15 2019-02-11 15:39
Komitety lokalne wydają pieniądze z podatków płaconych przez podatników, a nie ze swojej kieszeni.
 
#23 wddfa 2019-02-11 15:42
rondem sie zajmijcie kolo wojska bo wyjechac od strony grunwaldzka-17stycznia bo jest porazka z jazda.
 
#24 obo 2019-02-11 15:43
Uważam że rondoooo oczywiście na tak !
Chodniki na tak, im sie należą bo są tak bardzo odcięci od świata ....az smutno patrzyć..
Wiadukt na nie ! Kłania się ekonomia (czy tam jeszcze jeżdżą pociągi jakoś nie trafiłem na zamknięte rogatki)
 
#25 hahahaha 2019-02-11 15:43
Nie wiedzieli gdzie domy stawiają?
Wiadukt? Nad torami? Chyba predzej na Zaborowo.
 
#26 Halo 2019-02-11 15:45
Rondo musi być, ale wiadukt po co? Ta linia jest używana rzadko, 10 razy dziennie. Nie potrzeba wiaduktu nie przesadzajmy.
 
#27 lukas 2019-02-11 15:50
mieszkańcy Grzybowa nie siedzą biernie w swoich domach tylko czynnie biorą udział w tym co się wokół nich dzieje i potrafią się odezwać, napisać petycję, zebrać podpisy i to boli innych. mieszkańcy innych dzielnic też pewnie mają wiele pomysłów, uwag czy zmian w inwestycjach ale nie ma komu się ruszyć i złożyć petycji do miasta.
 
#28 Wychyl 2019-02-11 16:11
rondo, a nie żadne sygnalizacje świetlne... jak widzę np.te światła na starej piątce na wysokości Rydzyny to mnie szlag trafia... nikt nie przechodzi, nikt nie przejeżdża i czerwone... a do tego ta synchronizacja, jak stoisz na jednych, a potem jedziesz przepisowo to na drugich też stoisz!!! byłyby ronda, nie byłoby problemu
 
#29 czesio 2019-02-11 16:14
Poczekajcie jeszcze będziecie mieli dworzec PKP w Grzybowie przecież radny tow. Sowa to obiecał!
 
#30 Mur 2019-02-11 16:16
Jak już jest mowa o rondach to może ktoś mi powie kto wpadł na genialny pomysł umieszczania na rondach znaków z nazwami miejscowości zasłaniających widoczność(rond o gronowo,podwale ).Jeżdżę troche po Europie i jeszcze się nie spotkałem np.w Niemczech Czechach z czymś podobnym
 
#31 Mieszkaniec Leszna 2019-02-11 16:19
Rondo przy Popiełuszki powinno być od samego początku. Już kiedyś o tym wspominałem. Choćby nieduże.
 
#32 Sekretarz 2019-02-11 16:44
A może jeszcze panie albo panów do towarzystwa.Co?
Macie poczucie humoru.
 
#33 grzybowo 2019-02-11 16:46
Na wybudowanie wiaduktu niestety miasta Leszna nie stać. Dodatkowo też byłyby problemy z terenem. Pozostałe postulaty jak najbardziej zasadne. Istniejące przejście dla pieszych zostanie przesunięte w kierunku Osiecznej. Kto chcąc iść do centrum pójdzie w kierunku Osiecznej żeby się cofnąć??? Sygnalizacja świetlna zbędna. Najlepiej rondo, albo zostawić tak jak jest teraz.
 
#34 xxl 2019-02-11 16:56
Ten wiadukt może się jednak przydać . Ta linia ma być z elektryfikowana i jej znaczenie się zmieni. "Przebudowa linii kolejowej jest pewna
Przebudowa linii kolejowej nr 14 Ostrów Wlkp.KrotoszynLesznoGniezno jest co do zasady przesądzona, bo taka jest wola zarządu spółki PKP PLK.
 W tej chwili prowadzone są prace studialne. Linia jest na liście rezerwowej inwestycji przewidzianych do dofinansowania ze środków unijnych. To oznacza, że na 100 proc. PKP PLK wyrazi zgodę na jej przebudowę. Projekt podlega uzgodnieniom z samorządami, przedsiębiorcam i i Zakładami Linii Kolejowych. Firma konsultingowa zaproponowała kilka wariantów. Wariant ostateczny zostanie wybrany przez zarząd spółki PKP PLK  powiedział nam Krzysztof Włodarczyk, dyrektor PKP PLK SA Zakład Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim."
 
#35 lump z centrum 2019-02-11 17:08
wszystko na tak oprócz wiaduktu , z tym wiaduktem ktos trochę popłynął'
 
#36 przemek 2019-02-11 17:21
wiadukt ? HA HA HA raz na ruski rok pociąg przejedzie a oni chcą wiaduktu heheheh
 
#37 Polo Prawica 2019-02-11 18:03
Ostatni postulat powinien być pierwszym bo już 26.06.2017 r.
PKP Polskie Linie Kolejowe rozpisały przetarg na opracowanie studium wykonalności dla projektu modernizacji trzech linii kolejowych przebiegających przez województwo wielkopolskie, lubuskie i dolnośląskie. W zakresie prac przewidziano również elektryfikację odcinka linii z Krotoszyna do Głogowa.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/przygotowania-do-elektryfikacji-linii-z-krotoszyna-do-glogowa-82289.html
A jak obawiacie się hałasu i smogu w okolicy waszych domów to ułóżcie cztery tory z grzybowa do wiaduktu S5 w Wilkowicach pod lasem (linia na Wolsztyn) przez punkt węzłowy Leszno i pobudujcie stację kolejiwo -samochodową.

Obecnie Grupa PKP Cargo obsługuje ok. 20 pociągów tygodniowo kursujących między Chinami a Polską.
Grupa PKP Cargo zapowiada, że w zależności od dynamiki rozwoju połączenia kolejowego z Chinami, będzie inwestować w tabor i infrastrukturę do obsługi tych przewozów.
- Obecnie odbieramy 15 nowoczesnych lokomotyw wielosystemowyc h do obsługi połączeń za granicą, będziemy też inwestować w platformy do przewozu kontenerów
- W segmencie intermodalnym Nowy Jedwabny Szlak ma szczególne miejsce, ponieważ w coraz większym stopniu odpowiada on za rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce. Liczymy na dalszy wzrost transportu intermodalnego - dodał Fingas.
mhttps://www.rp.pl/Koleje/306189976-Transport-towarow-koleja-z-Chin-do-Polski-jest-szybszy-i-tanszy-niz-statkiem-czy-samolotem.htl
 
#38 BELFER 2019-02-11 18:10
Tylko po co nocującym na Grzybowie wiadukt, chyba, że do Leszna jeżdżą przez Osieczną. Powinni się starać także o szpital, urząd miasta Grzybowa, szkołę, przedszkole, żłobek, aptekę, komisariat policji i staży miejskiej, kościół, duży kompleks handlowy, basen, lotnisko i dobrze że na cmentarz mają blisko bo i to jeszcze by im sie przydało. Na to wszystko niech sobie zrobią zrzutkę i sobie wybudują. Powstanie takie nowe miasto Grzybowo a Leszno będzie jego dzielnicą.
 
#39 kaza 2019-02-11 18:35
Tak u mnie na wsi już 5 lat robią 1800metra chodnika i jeszcze konca nie widac to jest XXI wiek i dlaego im sie nie dziwię
 
#40 wójt 2019-02-11 18:51
Proponuję metro i lądowisko
 
#41 Adam Kośmider 2019-02-11 19:05
Zaborowo to ja rozumiem. Ale grzybowo to za wiele lat. Przecież tam pociąg jezdzi 3 razy dziennie. Mamy ważniejsze inwestycje do zrealizowania. Co do ronda pełna zgoda i moje poparcie!
 
#42 Egon 2019-02-11 19:08
Jak Grzybowo chce mieć wiadukt i rondo to niech wyłożą 20 mln zł a nie kosztem zadłużenia dla Leszna
 
#43 LESZCZYNIAK 2019-02-11 19:09
No i co wstyd wam opublikować tą prawdę
 
#44 Tomek72 2019-02-11 19:11
Co do wiaduktu - to jeżdżę tam często, ale to jest przerost FORMY NAD TREŚCI¡ ...

Tam jeździ "5 pociągów na krzyż" ... w tym chyba TYLKO 2 osobowe

Problemem jest, że PKP ZBYT WCZEŚNIE ZAMYKA przejazd i ZBYT długo trzyma przejazd zamknięty (nie tylko tam zresztą).

Dziś w dobie GPS w każdym pociągu powinien być GPS, i w zależności od prędkości pociągu przejazd powinien zamykać się 30 sek do minuty przed nadjechaniem pociągu ...

Ja jestem nawet przeciwnikiem szlabanów - światła + kamery + WYSOKI MANDAT, za przejazd na czerwonym - w zupełności by wystarczył.

Jak ktoś chce popełnić samobójstwo to ani szlaban ani wiadukt mu NIE PRZESZKODZI ...
 
#45 Archanioł 2019-02-11 19:14
RACZEJ NIE MA SZANS. IPeeN może się nie zgodzić, bo słowo WSCHODNIEJ w stwierdzeniu ,,po wschodniej stronie ulicy,, przekreśla najmniejsze nawet szanse na realizację.
 
#46 Gronowo 2019-02-11 19:23
W Lesznie przydałoby się jeszcze jedno polaczenie dróg.
Połączenie Wschód-Zachod ronda przy Tesco/Karcher (jeden wyjazd z ronda jest nieczynny) wzdłuż (lub zamiast) nieczynnych torów kolejowych właśnie z ulicą osiecką i taka droga połączyłaby sie z ulicą osiecka w pobliżu przejazdu kolejowego.
Do tego gdyby od ronda Antoniny wybudować drogę na północ do Gronowskiej to sporo domów które wybudował się w południowej części gronowa (np Kasztelanska itp) uzyskalyby idealny dojazd do swoich posesji od Osieckiej, od fabrycznej i od Ronda antoniny.
Ta Droga bylaby chyba bardziej przydatna wzdloz torow niz Popiełuszki
 
#47 Emefek 2019-02-11 19:29
Wiadukt na 3 pociagi dziennie? Szkoda ze metra nie chcieli. Teraz chca dojscia do sklepu a niedawno nie chcieli sklepu. Kto tam mieszka?
 
#48 do 38 i 40 2019-02-11 19:49
Brawo, brawo, brawo...
 
#49 Giedymin 2019-02-11 20:22
Ja najpierw jestem Grzybowiakiem a potem Lasznianianem.
 
#50 Lemi 2019-02-11 20:31
2 pociągi na dzień i wiadukt hahaha...
 
#51 usa 2019-02-11 20:40
i FRYTKI do tego:)
 
#52 Jan 2019-02-11 20:42
Osiedle nowe ładne niech się dorzucą do ronda chyba że wszystko wybudowane na kredytach i teraz oglądają każdą złotówkę za nim wydadzą
 
#53 nie podszywającym się 2019-02-11 20:51
chyba chciałes napisac że jesteś z 13 dzielnicy
Grzybowiakiem to bedziesz jak na M1 pójdziesz na cmentarz
 
#54 Dobre 2019-02-11 21:24
Przecież tam 5 pociągów na dobę jedzie.
 
#55 mieszkanka Gronowa 2019-02-11 21:35
Do kom. 41-Pana Adama Kośmidra. W obietnicach przedwyborczych obiecał Pan radny połączenia ronda Antoniny z Gronowem. Na jakim etapie jest spełnianie tej obietnicy?

Prawdę ma osoba z kom. 46. W Lesznie są dwa dziwne twory. Nie zdarzyło mi widzieć tak dziwnych rond nigdzie indziej, żeby jeden wyjazd był zamknięty, a raczej ślepy. Zarówno rondo Antoniny jak i rondo przy Tesco, oba dojazdy do rond z Gronowa idealnie udrożniłyby ruch.

Skoro już mamy dziś koncert życzeń. Ostatnio Zatorze wywalczyło sobie remont ul. Święciechowskie j, teraz mieszkańcy Grzybowa. W takim razie ja zwracam się z prośbą o połączenie Gronowo z dwoma rondami (przy Tesco i Antoninach) oraz doprowadzić do remontu jednej z najdłuższych ulic w Gronowie, która została wyremontowana w 2/3, a reszta kiedy?

Rondo przy skrzyżowaniu ulic Osiecka-Popiełuszki to "oczywista-oczywistość", tak powinno zostać zaplanowane w projekcie i o to powinni walczyć radni, a nie mieszkańcy.

Pomysł z wiaduktem pozostawię bez komentarza :-), taki wiadukt zdecydowanie musi być w Zaborowie, ponieważ tam przepustowość jest beznadziejna, a już zupełnym absurdem jest wjazd z Zaborowa do centrum przez obwodnicę Leszna, dla tych co oczywiście nie mają czasu stać w korku na ul. 1 Maja.
 
#56 rozbawiona 2019-02-11 21:49
hahaha z tym wiaduktem to ale wymietli DK5 w Klonówcu przez tyle lat nie miała wiaduktu,, ruch tam był olbrzymi, tory wiecznie zamknięte i dopiero teraz jest on budowany. No proszę Was. Przez cały dzień ile tam będą rogatki zamknięte? Godzinę?
 
#57 hmmm... 2019-02-11 21:52
Grzybowo i Wilkowice. Dwie najbardziej roszczeniowe dzielnice/wioski. Pępki świata.
 
#58 Patryk 2019-02-11 21:55
Do Tomek72. Co do części pańskiego komentarza o zbyt wczesnym zamykaniu przejazdów kolejowych i zbyt długim czasie ich zamknięcia.
Wiem , bo moja mama pracuje jako dyżurna ruchu. Takie w PKP mają procedury. Dyżurny ruchu dostaje telefon że pociąg nr X z np. Leszna do Ostrowa Wlkp. zbliża się do danego przejazdu i zaraz po tym telefonie dyżurny jest zobowiązany zamknąć przejazd.
 
#59 xddddd 2019-02-11 22:21
Ile tych wiaduktów ludzie wami się w d(...)poprzewracało bo 10 min zamknięty przejazd to w d(...)sie nie podoba
 
#60 hhahaha 2019-02-11 22:26
Tak to jest jak ktoś nie ma pojęcia ile trwa budowa wiaduktu, tam jedzie ile 10-15 pociągów na dobę a na wilkowickiej o wile więcej tam wiadukt rozumiem ale tu na Grzybowie czy wy ludzie myślicie to jest bez sensowe wyrzucanie kasy
 
#61 do kom 46 2019-02-11 22:54
Tak wyglądałyby drogi z propozycji komentarza nr 46.
myślę, że przydałoby się takie połączenie.
Tory od wielu, wielu lat nieużywane
 
#62 do 46 2019-02-12 06:26
Autor komentarza 46 chce rozebrania torów kolejowych? Ja się nie zgadzam. Nie chcemy połączenia kolejowego Leszno - Gostyń?
 
#63 abw 2019-02-12 06:37
pilne !!!! MY MIESZKANCY GRZYBOWA DOMAGAMY SIE BUDOWY WIADUKTU
 
#64 12345 2019-02-12 07:35
Moim zdaniem najważniejszy punkt tej petycji to chodnik po obu stronach ulicy!Przy dość dużym nasileniu ruchu przechodzenie przez jezdnię -zwłaszcza przez dzieci i młodzież jest bardzo niebezpieczne!A dzieje się to nagminnie przed CPN-em na wysokości przystanku MPK!
 
#65 o rondo 2019-02-12 08:40
o rondo
 
#66 Do 62. 2019-02-12 09:04
Nie tymi torami kolejowymi o ktorych myslisz. Polaczenie z Gostyniem biegnie po calkiem innych torach - za Gronowem, a nie tymi przed Gronowem.
Kojazysz przejazd kolejowy jescze przed Rondem Gronowo? Te tory kolejowe? Nie tedy biegnie polaczenie z Gostyniem. Mieszkajac w Leznie od ponad 30 lat nie przypominam sobie aby te tory byly uzywane :)
Sa zbedne, a idealnoe dalyby dojazd mieszkancom poludniowej czesci gronowa.
Tory o ktory mch Ty mowiesz przebiegaja za Gronowem :)
Zajzyj do Google Maps
 
#67 do k. 64 2019-02-12 09:08
Przejście jak najbardziej i do tego chopki przed i za przejściem, aby co niektórym w główce się nie poprzewracało.
 
#68 Jack 2019-02-12 09:37
Postulat o chodnik odrzucony: właśnie budują wam sklep także nie będziecie musieli chodzić do biedronki.
A rąk poza tym Total ciężko jest przejść przez ulicę?
Po stronie zachodniej jest jest ładny chodnik.
Są w Lesznie miejsca gdzie w ogóle brakuje chodników np Leszno-Wilkowice. Od tego bym zaczął
 
#69 Opty 2019-02-12 09:55
To może tramwaj?
 
#70 Don Wasyl 2019-02-12 10:19
A dokąd Ci mieszkańcy Gronowa chcą sie przeprawiać tym wiaduktem?!
 
#71 Tomek72 2019-02-12 10:25
To ja nie będę gorszy - ja też chcę WIADUKT KOLEJOWY. Na wylocie z Leszna (Gronowa) dokładniej na wylocie z Myśliwskiej na Gronówko / Wyciążkowo / Goniembice) - to TA SAMA LINIA KOLEJOWA ...
 
#72 do 66 2019-02-12 10:26
Ok.
 
#73 grzybowianin 2019-02-12 10:36
Wiadukt jest nam NIEZBÊDNY.
Nie po to kupowaliśmy działki w najbardziej elitarnej części Leszna, aby teraz dziadować.
Ten wiadukt SIÊ PO PROSTU NAM NALEŻY!
 
#74 Do kom 73 2019-02-12 11:50
Jaki z Ciebie grzybowianin bo jak kupowałeś te działki to należały do Leszna. I jakie elitarne nie znałeś cen za grunty to pomyśl trochę. Wiadukt po co dla paru pociągów? Jeszce nie dawno dziki Wam przeszkadzały a teraz pociągi. Biedaku na kredycie hipotecznym. Ja mam chatę 300 m2 i też mieszkam blisko Was ale widzę że coś nie podoba w tym rejonie Leszna. Więc po co się tam budowałeś.
 
#75 Opty 2019-02-12 12:00
Pozwoliłem sobie pokazać docelowy układ komunikacji tramwajowej dla mieszkańców Grzybowa. Linia czerwona prowadzi na Rynek. Najkrótsza trasa jest w linii prostej, więc konieczne będą wyburzenia, ale nie dużo. Podobnie w przypadku trasy niebieskiej do centrum handlowego. Dużo tańsze będą trasa fioletowa do lasu, żółta na cmentarz i zielona na pole. Myślmy przyszłościowo.
 
#76 do 74 2019-02-12 12:35
Sam Pan jesteś biedak.
Miał być basen pierwotnie u nas, na Grzybowie i co? Obiecanki cacanki.
Dali nam w zamian za to jakieś bloki. CO TO MA BYĆ!?
Tu miały być same apartamenty, a nie jakieś chatki.
Będziemy walczyć i o chodnik, i o wiadukt czy to się komuś podoba, czy nie!
 
#77 Jacek 2019-02-12 12:40
Mam syna, ma 12 lat. Nigdy nie pozwolę żeby żył w Polsce i zawistnym Lesznie.
 
#78 Leszno 2019-02-12 12:57
Mieszkam na drodze trasy niebieskiej i nie wyrażam zgody na linię tramwajową Grzybowo - Centrum Handlowe.
 
#79 Mieszkaniec Grzybowa 2019-02-12 13:13
Ale dajecie się podpuścić. Mieszkam na tym niby prestiżowym osiedlu ale chodniki są tak samo zasrane przez psy jak wszędzie . Mieszkają też normalni ludzie, którzy często pracują we Wrocławiu Poznaniu lub dalej. Znam tu ze 20 rodzin i nie ma się czego wstydzić . Odnośnie petycji to oczywiście dyskutowałem na temat wiaduktu i nie wiecie dlaczego jest tam wpisany to nie dyskutujcie i nie krytykujcie. Jak dziecko chce cukierka to tez prosi o dwa . Przecież taki wiadukt nie jest potrzebny nikomu z grzybowa a miastu lub ludziom dojeżdżającym do miasta, tak samo rondo czy ścieżka . Qrwa nikt nic nie robi to dobrze Coś chcesz zrobić to zaraz ze złodzieje . Dodam ze wydajemy dziesiątki tysięcy z własnych pieniędzy żeby zbudować drogi lub oświetlenie wiec naprawdę weźcie się do roboty i patrzcie na siebie najlepiej .
 
#80 Mistrz Swiata i Okolic 2019-02-12 13:18
Zauwazylem bardzo ciekawa rzecz w komentarzach - zdarzaja sie ludzie ktorzy maja pojecie o planowaniu i zarzadzaniu inwestycjami i maja wiele trafnych komentarzy - mysle ze warto wykorzystac ich do merytorycznej dyskusji dotyczacej rozbudowy miasta/dzielnicy.

Zakladam ze sa to niestety ludzie majacy tam domu, pracujacy za granica lub po za miastem i nie mogacy uczestniczych w konultacjach jakie mialy miejsce na szybownikow.

Moze warto aby ktos z urzedy miasta opdowiedzialny i decyzyjny zapoznal sie z tym.

Po raz kolejny zworce uwage ze niestety ale pracuja tam ludzie ktorzy nie maja pojecia o inwestycjach a ich praca sprwadza sie do zajmowania stolka w jednej firmie lub kilku w okolicach i brak spojrzenia na swiat z perspektywy inwestycji - projektow miedzynarodowyc h


pozdrawiam wszystkich ktorzy mieszkaja i wydaja swoje zarobione pieniadze w tym miescie ktore ma potencjal ale... nie niestety nie idelanie zarzadzane dazy do zapomnienia
 
#81 Każdy wilkiem 2019-02-12 13:55
Czytając te komentarze, w 100 lecie niepodległości tego kraju, zastanawiam się poważnie czy było to warte zachodu. Utwierdzam się w przekonaniu, że nie ma przyszłości dla tego zawistnego narodu.

Smutne :(
 
#82 Do kom 76 2019-02-12 14:04
Facet prawdę pisał i tyle a Ty (...) bez sensu wtrąciłeś się.
 
#83 Opty 2019-02-12 14:21
Ad. 80. Dziękuję za ciepłe słowa.
 
#84 murasz 2019-02-12 15:39
Kto ma największy dom na Grzybowie ?
 
#85 jaro 2019-02-12 16:43
Do 84. prawdopodobnie disnej.
 
#86 obserwator 2019-02-12 19:31
po co rondo.... walnijcie lepiej od razu bezkolizyjne trzypoziomowe skrzyżowanie ze stacją metra w podziemiu....
 
#87 hehe 2019-02-12 19:57
wiadukt na grzybowie to chyba żart, tam pociąg rzadko przejeżdza
 
#88 ja 2019-02-12 20:14
Odpowiedź na petycję też powinna być tutaj opisana artykułem.
 
#89 balon 2019-02-12 20:59
ten OPTY to chyba uciekł z psychiartyka.Co gorsze -na długo przed ukończeniem leczenia!
 
#90 ... 2019-02-12 21:08
Wiadukt? A tam to pociągi jeżdżą co 10 minut?
 
#91 AA..... 2019-02-12 21:43
Rondo w Grzybowie to już przesada hahaha
 
#92 max 2019-02-12 22:12
ludziska se kupili od dewoooloperów chałupy i Żądają METRA , WIADUKTÓW ITP. ITD RONDA tyż się przyda jedynie w jednym przypadku jak alternatywna trasa będzie z DK 12 na DK 5 omijając ulice Unii Europejskiej ....wiadukt PO CO 7 par pociągów jedzie przez 24 godziny ...tzn co godzinę 0.8 ..składu ... działki za blisko żeby stworzyć taki posąg wiaduktowy , zaraz po otwarciu bedą zgrzyty ...jak mamy do cmentarz DOJECHAC
 
#93 prawda 2019-02-13 08:26
Rondo - jak najbardziej...wiadukt hahahahah..no tu się uśmiałem
 
#94 Olga nie z grzybowa 2019-02-13 09:30
Na chodniku wzdłuz Osieckiej najbardziej powinno zalezec działkowiczom i pozostałym rowerzystom zeby im sie piesi pod koła nie pchali a na rondzie mieszkańcom Osiecznej dojezdzającym do Leszna, no ale lepiej plic na innych i jątrzyc niż pomyśleć. Jakie to typowo polskie...
 
#95 leszczyniak 2019-02-13 09:50
do kom 46 i 61 macie nikłe pojęcie o Lesznie. radziłbym spacer po okolicy i może się odrobinkę rozjaśni. dobrego dnia. rondo na osieckiej - dobry pomysł. wiadukt może kiedyś. każde bezkolizyjne skrzyżowanie poprawia komunikację.
 
#96 Valkir 2019-02-13 10:13
My mieszkańcy Grzybowa płacimy najwyższe podatki.Jeśli odłaczymy się od Leszna, to dopiero odczujecie. O nowej pływalni zapomnicie na dziesieciolecia i skonczy sie miejska kasa na Unie Leszno
 
#97 Leszczynianka 2019-02-13 12:24
Niestety nie ma możliwości sprawdzenia gdzie mieszkają osoby podające sue w sieci za mieszkańców Grzybowa i szczujący tutaj przeciwko nim. Świetnie się bawią ich kosztem a ludzie czytają i myślą jakie to snoby i chamy na tym Grzybowie mieszkają
 
#98 Do 96 2019-02-13 13:09
Jak odłączycie się od Leszna to staniecie się wiochą zabitą dechami i co wtedy. Drogi chidniki za 50 lat wam zrobią.
 
#99 SMOK 2019-02-13 13:23
(...)
Mieszkam na Grzybowie, pracuję w Kościanie. Codziennie jadę przez Osieczną do pracy. Każdy normalny wie, że wiadukt w tym miejscu to absurd a rondo na Popieuszki niezbędne. Ale jeszcze więcej daje się podpuszczać trolom ....
 
#100 Matt 2019-02-13 15:16
Ileż jadu w komentarzach. Większość blokersów sie tu wypowiada, w mieszkaniach po rodzicach czy dziadkach więc nie rozumieją problemu nowych osiedli domków. Sam mieszkam przy nieutwardzonej drodze i wiem jaka to męczarnia.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama