Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

113 wyświetleń
88 wyświetleń
4238 wyświetleń
4761 wyświetleń
3984 wyświetleń
5764 wyświetleń
6407 wyświetleń
6059 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Marlena Maląg, Minister Rodziny i Polityki Społecznej w Radiu Elka (2023)



Ocena: 2.7 (155 głosów)


Komentarze (78)  

 
#1 wyborcy_konfederacji 2023-01-24 12:06
Propaganda rodem z socjalizmu i podręczników Marksa i Engelsa. Jeżeli Pani szuka winnych to niech spojrzy na rząd i państwo. Czym więcej nakładają podatków, tym mniej pieniędzy mają rodziny, żeby posiadać więcej dzieci. Niech państwo zabiera się od polskich rodzin i polskiej gospodarki, to będzie lepiej.
 
#2 Abcd 2023-01-24 12:11
Hahahaha co?? Ja mam sprowadzać, życie na świat żeby później z nim uciekać po świecie, bo pis sobie wymyśli wojenkę albo, dlatego że dają marne 500zł, które wystarczy na jedne zakupy lub 1/10 opłat miesięcznych? Albo może dlatego, że sytuacja się "polepszy" jak Po przejmie władze i będę dziecko od urodzenia uczył niemieckiego, bo wszystko im opchną.
 
#3 Popieram kom. 1 2023-01-24 12:11
Popieram kom. 1.
 
#4 rh 2023-01-24 12:20
Zaprosili do programu kobiete ktora tylko powiela slogany prezesa. Co ta kobieta wie o zyciu samotnych matek,o zyciu mlodych rodzin zyjacych na skraju ubostwa? Sama otoczona wianuszkiem pieniedzy,ze sztucznym usmiechem gledzi klamstwa nic nie majace z rzeczywistoscia . Ta niby pomoc jej resortu to tylko sciema dla plebsu zyjacego z zasilkow. 700zl renty socjalnej za Tuska,tylko wtedy mozna za ta kase bylo kupic tone wegla,300 bochenkow chleba..wyliczac dalej nie ma sensu. Biede zafundowal dopiero rzad Kopacz i Morawieckiego. Ludzi z tzw Kongresowki nie powinni zasiadac w parlamencie i rzadzie. W wiekszosci proponuja nam zycie na wzor rosyjski jaki z mlekiem matek wyssali. To do nich Kaczynski wrzeszczal w Sejmie ..chamska holota.. a ze nie mial odwagi spojrzec w prawo...to oznaka tchorzostwa prezesa.
 
#5 Andrzej 2023-01-24 12:26
Wstydu nie ma obniżcie ceny chleba i dajcie podwyżki pensji urzędnikom państwowym i nauczycielom a nie podwyższanie pensje wyłącznie rękami prywatnych przedsiębiorców
 
#6 Ciekawe 2023-01-24 12:28
Dzieci z roku na rok mniej ale to wina rządu podczas którego rodziło się więcej dzieci. Czy tylko ja nie rozumiem tej kobiety? Nie potrafią się przyznać że 500+ to strata pieniędzy.
 
#7 Nick 2023-01-24 12:30
To sobie jeszcze poczekacie.
 
#8 efg 2023-01-24 12:35
Od 7 lat, no może od 6 nas Polaków powinno przybywać, jak mamili nas, nie tylko w tym zakresie pisowczycy. Tymczasem ubywa nas. Dzietność spada za sprawą ich nieudacznictwa, i szkodnictwa. Afera goni aferę. Najgorsze jest to, że chodź ludzie widzą tą nieudolość, niekompetencję i wielu przypadkach wręcz przestępcze działania "rządzących", ich poparcie sądażowe utrzymuje się na tak wysokim poziomie. Wynika z tego, że inflacja przez nich sprokurowana musi jeszcze "popracować". Jak to mówią: " przez żołądek do serca".
 
#9 obssrwator 2023-01-24 12:38
A cóż oni nowego mogą powiedzieć??

W 2015 za 500 PLN mogłem kupić 277 litrów mleka, a dzisiaj już tylko 125 litrów.

W 2015 za 500 PLN mogłem kupić 277 bochenków chleba który kupuję w moim sklepie w Lesznie. Dzisiaj tego samego chleba mogę kupić już tylko 80 szt za te 500 PLN.

Przepowiednia prezesa się spełniła : POLSKA W RUINIE, i nie w 2015 a właśnie teraz po siedmiu latach "nierządu" PIS.

Igrzyska dla ludu "sylwester w zakopanym" a pieniądze dla Pisiewiczów i Obajtków
 
#10 gyftydftu 2023-01-24 12:44
otwieranie nowych przedszkoli, żłobków albo posyłanie dzieci do szkół to....... polityka prorodzinna? PRZYWRÓĆMY RZECZOM NAZWY PRAWDZIWE! Jak można oddawanie swoich dzieci pod opiekę obcym ludziom nazywać polityką prorodzinną?! Powrót PRLu, majka jeżowska - wszystkie dzieci nasze są : ))) Nie! Nie są nasze! Są rodziców! I łapy precz od rodziny! A lud powinien, w końcu, uzmysłowić sobie, że życie nie polega na robieniu sobie dobrze. To nie komfort i bezpieczeństwo są najważniejsze! Ludzie, gdzie wy zmierzacie?!!!! Zamknijcie oczy na moment i wyobraźcie sobie, że lecą bomby na wasze miasto. Co wam zostaje? Samochód? Przecież zaraz nie będzie paliwa! Dom? Przecież zaraz spadnie na niego pocisk! Telefon komórkowy? Zaraz przestanie funkcjonowac sieć! Ludzie!!! Co was odróżnia od zwierząt? Heloł! Jest tam coś?! W środku?! Czy tylko to, co macie w łąpach się liczy?! Warto czasem coś przeczytać. Nie graetkowską czy tokarczuk ale poważną literaturę, o tym, co było i jak sobie z tym radzono. Co liczyło się najbardziej. Warto też pojechac czasem w świat. I nie na zortganizowane wycieczko-wczasy. Pojechać gdzieś, gdzie nie organizuje się takich rzeczy. Jeźcie na kubę, do jej środka. Jedźcie na Filipiny ale nie tam gdzie kuriorty. Ech... Głos wołającego na pustyni
 
#11 alfa 2023-01-24 12:52
ile jest warte 500+?? jendo-tygodniowe zakupy dla 4 osobowej rodziny bez chemii i dodatków...tak że gówno warte
 
#12 Dav 2023-01-24 12:58
Już znowu wszystko się POpaprancom nie podoba a łapy pierwsi po 500+ wyciągają. Znam takich na osiedlu tylko wrzeszczą PiS to PiS tamto a łapy po 500 , 13 ,14 itd pierwsi wyciągają...
 
#13 x 2023-01-24 13:02
popieram 1 i 2. W sedno.
 
#14 Ola 2023-01-24 13:10
Niech ta pani wraca do Warszawy i te głupoty opowiada kaczorowi.
 
#15 Gg 2023-01-24 13:17
Kocham pis
 
#16 Do kom 10 2023-01-24 13:20
Chodzi czy o to żeby ludzie kopulowali że sobą i mieli dużo dzieci i problemy. To się chyba nazywa patologia.
 
#17 ??? 2023-01-24 13:23
Maląg - weź już nic nie mów i się nie ośmieszaj
 
#18 PisPOjednozło 2023-01-24 13:26
I mówi to osoba z partii, dzięki działaniom której mamy ponad 200tys nadmiarowych zgonów i panuje jakaś dziwna naglica. Opłakana służba niezdrowia, trucizna a nie jedzenie, skażone środowisko. Dziesiątki podatków i danin. Tragiczny poziom edukacji. Ale goje rozmnażajcie się, bo potrzebujemy ciągu niewolników. W końcu dzieci "elyty" też muszą mieć kim zarządzać.
 
#19 DO KOM.10 2023-01-24 13:33
to właściwie o co ci konkretnie chodzi?
 
#20 leszczyniak 2023-01-24 13:37
I Elka łyknła bajania tej pańci , jak pelikan rybę?, no , chyuba nie.
 
#21 On... 2023-01-24 13:38
Słuchając naszych komentujących można odnieść wrażenie, że 500 plus ogranicza dzietność. Dzieci jest mniej bo obecnie jest taka moda. Od lat słyszymy, że kobiety mają poświęcić się karierze, a nie wychowywaniu dzieci. Chcą kariery to proszę bardzo. Ale nie miejcie później pretensji, że jest mniej dzieci Mówienie, że dzisiaj kogoś nie stać na dziecko jest absurdem. Kiedyś było o wiele ciężej. Dzisiaj są większe aspiracje i oczekiwania. 500 plus? Z pewnością łatwiej jest wychować dziecko mając dodatkowe 500 zł niż go nie mieć.
 
#22 peterpan 2023-01-24 13:42
popieram 1
w punkt
 
#23 gosc 2023-01-24 13:58
Bezczelni namawiac spoleczenstwo na płodzenie dzieci jeszcze szczuć śmiesznym 500 plus żenada!!!! Tylko patole to robią do p[ieniędzy!!!Bę dzie mało dzieci poniewaz ludzie w tych czasach sa za wygodni!!!
 
#24 Zalamany 2023-01-24 14:04
Z komentarzy wynika ze 500 zł od rządu jest jakimś obciążeniem. Że gdyby tego nie było żyłoby się lepiej i łatwiej... Paranoja
 
#25 Egon 2023-01-24 14:13
Ja jestem za odebraniem 500+ bo rozdawnictwo to zły sposób na życie
 
#26 Mieszkaniec Leszna 2023-01-24 14:14
Zrzucanie winnych na innych i wybielanie siebie, to bardzo nieeleganckie metody wypowiedzi. Przeszłość jest z przyszłością mocno powiązana i nie da się jej zmienić czarodziejską różdżką. Poprzednia władza była daleka od doskonałości, ale i tej obecnej nie jest bliżej do ideału. Większość Polaków żyje w dużej niepewności, a to nie sprzyja zakładaniu rodzin. Życie na 30 m2 bez dzieci nie jest łatwe, ale z nimi bywa już bardzo trudne. Dla wszystkich. Niestety wielu młodych ludzi nawet na taką powierzchnię mieszkania nie stać. Wizja zmniejszenia się populacji z 38 mln do 17 mln jest przerażająca i zapewne skończy się dużym napływem emigrantów.
 
#27 do kom. 21 2023-01-24 14:32
Chyba nie słuchałeś Prezesa.
Żadne tam mody, żadne kariery, tylko jak to powiedział PREZES w trakcie spotkania z mieszkańcami Ełku (lipiec 2022) - " Jeżeli na przykład utrzyma się taki stan, że do 25. roku życia dziewczęta, młode kobiety, piją tyle samo co ich rówieśnicy, to dzieci nie będzie"
i dalej
"... ale jak do 25. roku życia daje w szyję to, trochę żartuję, ale nie jest to dobry prognostyk w tych sprawach ".
PREZES w końcu jest PREZESEM i wie co mówi.
:)
 
#28 Kom 4 2023-01-24 14:55
Sorki,popelnile m blad,zamiast Kopacz miala byc placzka "im sie nalezy" Szydlo.
 
#29 Ja 2023-01-24 15:04
Proszę przywrócić do pracy ośrodek Szpital w Poznaniu który zajmował się leczeniem bezpłodności i zabiegami z tym związanymi na N FZ, 6 lat temu wykonywano ostatnie tego typu zabiegi pomagające zajściu w ciążę, wszystko zlikwidowane jaką pomóc mają kobiety z problem,500plus to nie wszystko w bloku w którym mieszkam sąsiadom 1500zl pasuje mogą codziennie pić a dzieci biedne kontroli brak ile my możemy interweniować a gdzie odpowiednie instytucje tylko dużo się mówi mało robi.
 
#30 Ja 2023-01-24 15:09
Proszę przywrócić do pracy ośrodek Szpital w Poznaniu który zajmował się leczeniem bezpłodności i zabiegami z tym związanymi na N FZ, 6 lat temu wykonywano ostatnie tego typu zabiegi pomagające zajściu w ciążę, wszystko zlikwidowane jaką pomóc mają kobiety z problem,500plus to nie wszystko w bloku w którym mieszkam sąsiadom 1500zl pasuje mogą codziennie pić a dzieci biedne kontroli brak ile my możemy interweniować a gdzie odpowiednie instytucje tylko dużo się mówi mało robi.
 
#31 europ 2023-01-24 15:27
maląg nie jest grzechem się przyznać do błędu ale tkwić w tym błędzie to zbrodnia której nie wybacza się tyle w tym temacie o 500 zł plus to była porażka i głupi pomysł co widać po dzisiejszej inflacji i drenażu portfeli ambitnych polaków zabraliście pisiory wielu milionom polaków im oszczędności całego życia forując tzw lumpen proletariat i patologię społeczną także przychodzi czas na rozliczenie tej złodziejskiej polityki i poniesienie kary
 
#32 aaaa 2023-01-24 15:29
...jak radio ...lecz jest różnica, gdyż radio moge sobie wyłączyć a jej nie :(
 
#33 Do29 2023-01-24 16:01
Po co leczenie bezpłodności,je st tyle dzieci w domach dziecka ,które czekają na mamę , tatę.Najpierw łykanie tonami tabletek antykoncepcyjny ch,a potem ok. 30 przebudzenie ,wielkie staranie o dziecko ,a tu zonk,nie ma.Jak chcesz leczyć bezpłodność ,to za swoje.
 
#34 Popieram kom.6 2023-01-24 16:02
Wszystko i wszyscy winni tylko nie obecne rządy. Oszukują nas na wszystkim, nakładają nowe podatki na developerów, zakłady płacą horendalne kwoty za rachunki, a kto będzie za to płacił finalnie- konsument. Poprostu
 
#35 robol 2023-01-24 16:35
STOP pisowskiemu 500+ . Jak można rozdawać w tym ciągle biednym kraju pieniądze za darmo ? Te pieniądze powinny zostać przeznaczone na szpitale i służbę zdrowia.
 
#36 Leszczynianin 2023-01-24 16:52
Ta Pani jest oderwana od rzeczywistości...
Idą Ciężkie czasy społeczeństwo mlode widzi co się dzieje. Polityka doprowadzi Nas do ruiny albo jeszcze gorzej.
 
#37 mieszkaniec tego grajdołu. 2023-01-24 17:04
Do pisowskich wyborów i tak w większości poczłapią ci od 500+ oraz emeryci od 13stki i 14stki . Ludzi w tym kraju można tylko przekupić darmową kasą jak to robi od kilku lat pis. Ale słyszę już od jakiegoś czasu gdzie nie którzy ci od 500+ i emeryci mają za tą pisowską drożyznę tą ich darowiznę .
 
#38 On... 2023-01-24 17:42
500+ to rozdawnictwo? Slogan dla wyborców opozycji. Jeżeli pieniądze dla dzieci to nie inwestycja to co nią jest? Dlaczego rodzice wielodzietnych rodzin mają sami ponosić koszty wychowywania przyszłego podatnika, który będzie utrzymywać system emerytalny? Koszt rocznego 500 plus dla jednego dziecka to 6 tys. złotych. Tarcza dla przedsiębiorców , np. dla małej pizzeri ponad 100 tys. Więc co jest rozdawnictwem to bym się jednak wstrzymał.
 
#39 Dav 2023-01-24 18:43
Do 38 Brawo kolego nic dodać nic ująć pieniążki z tarczy nie śmierdzą a to jest rozdawnictwo!
 
#40 KSK 2023-01-24 19:31
Jak w temacie dzietności Polacy biorą przykład z Prezesa PiS , posła Dziedziczaka lub Pani Pawłowicz - to takie mamy rezultaty ! ! !
 
#41 do kom. 38 2023-01-24 19:34
Statystyka uczy wyraźnie: PORÓWNUJE SIÊ TYLKO DANE PORÓWNYWALNE! Rozumiem, że mógł Pan nie studiować takiego przedmiotu, ale proszę nigdy więcej nie porównywać tak różnych form pomocy, w oparciu o tak odmienną bazę wyjściową do obliczeń.
 
#42 Obywatel 2023-01-24 19:55
Jaki widzisz SYSTEM emerytalny ? Co brałeś ? Robienie w jajo ludzi którzy przepracowali 40 lat legalnie na umowę o prace i od tego był odprowadzany ZUS tez legal i bez krętactwa ?!?!

SYSTEM zniewalający człowieka ! chamstwo. Nigdy takich krętactw w naliczeniach emerytury nie było !! Rolowanie obywateli, jawne i otwarte, nawet sady przytakują syf syf syf
 
#43 Hmm 2023-01-24 19:59
Do kom 38 i 39. Ja uważam że i to i to jest rozdawnictwo jednak z tarczy korzystają firmy w potrzebie a z 500+ każde dziecko bo rząd w taki sposób kupuje wyborców. Mógł zrobić jakiś limitu górny dochodów do 500+ ale wtedy nie byłoby to tak medialne.
 
#44 On... 2023-01-24 20:43
Z tarczy korzystają tylko przedsiębiorcy w potrzebie? Ludzie zainteresujcie się kto brał pieniądze i w jakiej wysokości. Przy 500+ tarcza to jest morze pieniędzy. Każdy może sprawdzić ile kto wziął. Wystarczy w wyszukiwarce wpisać NIP firmy. Nie było żadnych limitów zarobków, dochodów, przychodów ani żadnych kryteriów na co można wydać. Jedni wydali na firmę, inni na samochody, wycieczki czy konsumpcję. No cóż, 500 plus można krytykować atakując biednych (chociaż biorą wszyscy), przedsiębiorców nie można krytykować bo to przecież Ci podobno lepsi. Im się zawsze należy. Nie opłaca się prowadzenie firmy? To zmienić pracę i wziąć kredyt.
 
#45 Do 42 2023-01-24 20:45
To zapytaj babci skąd ma emeryturę skoro nie ma systemu.
 
#46 Do 43 2023-01-24 20:47
Tarcze ? Nie dla wszystkich i mogą sobie wsadzić . Medialne tarcze tak jak 'zamrażanie cen ' kto nie ma styczności to wierzy mediom i myśli ze wszystko cacy a w rzeczywistości zamykanie małych firm trwa, puste lokale przybywają w miescie po zakładzikach ale władza hepi !
 
#47 Do 43 2023-01-24 20:50
500+ od dochodów? Dlaczego ludzie uważają, że Ci którzy lepiej zarabiają, mają nie dostać 500? Dlatego, że sobie lepiej radzą, że to z ich podatków utrzymuje się takie programy? W tym kraju opłaca się nie pracować, żeby się załapać na różne dodatki, takie jak np tarcza antyinflacyjnej . Jednym słowem chory kraj. ..
 
#48 Leszek 2023-01-24 22:47
Tak dają palec biorą rękę i to jest Pomoc?
 
#49 mieszkaniec 2023-01-24 22:59
500zł wystarcza na 60 l paliwa spala mi śr 10l. wychodzi, że 3 razy do Wrocka i z powrotem. A to tylko przejazd. Dodrukowali pieniądza ,a tu nie chodzi oto by on był by go mieć tylko o to co można za niego kupić? inflacja jest wysoka a to rządzącym nawet na rękę jest!
 
#50 do 43 2023-01-25 01:08
Dokładnie powinno byc na odwrót Ci którzy pracują i wnoszą cokolwiek do systemu powinni otrzymywać takie 500+. Słów brakuje rozdawanie ludziom pieniędzy niczemu nie służy oprócz rozmnażania się patologii!! Oczywiście że dzieci przybywa ale tych, które w przyszłości będą wyłącznie kolejnymi nierobami jak ich rodzice, którzy wyłącznie jedynie co potrafią to krzyczeć "dej, dej i dej" bo mi się należy. WTF?! Wspierać powinno się rodziny wyłącznie te które coś wnoszą do systemu , których dzieci będą potrafiły te chore państwo utrzymywać bo po to one są "robione" aby spłacać poprzednie długi, wcześniejszych pokoleń. Bodajże w Szwecji (mogę się mylić, bynajmniej któreś z państw skandynawskich ) rozdaje pieniądze na dzieci, ale tylko rodzicom, którzy pracują o ile warunki będą spełnione a co za tym wszystkim idzie ? Że nie mnoży się tam patologia a każde kolejne pokolenie w większym czy mniejszym stopniu coś wnosi do systemu. A u nas? Matka z ojcem leżą nic nie robią, piją i palą za dziecka 500+ i wołają o więcej a dzieci żebrają, czego ostatnio sama doświadczyłam gdy podeszło do mnie dziecko brudne, zaniedbane i poprosiło o 1zł na bułkę. Gdzie my żyjemy ?? Jak w kraju rozdawnictwa dzieci mogą chodzić zaniedbane i głodne? Zapewniam ze będzie tego więcej. W dodatku kolejna hołota z Ukrainy zaczyna się uczyć tego samego, bo po co pracować jak dają.....
 
#51 Daw 2023-01-25 07:43
Do 47 skoro uważasz że w tym kraju opłaca się nie pracować to po co pracujesz? Siedź w domu i zobaczymy czy będzie tak kolorowo. Ja pracuję bo w tym kraju warto pracować mimo dużych obciążeń.
 
#52 Pani Klementyna 2023-01-25 08:07
Wieloletnich zaniechań, a to dobre, chyba że te "wieloletnie" to ostatnie 6 lat :)))))))))) sytuacja przeciętnych Polaków najbardziej się pogorszyła za rządów PISu! Opłaca się tylko być prostym, najmniej zarabiającym, bez zawodu, żyjącym z zasiłków, dodatków i "plusów". O czym ta kobieta bredzi, nie ma żadnej polityki prorodzinnej, jest tylko bezmyślne i prymitywne drukowanie pieniędzy.
 
#53 antyPOPiS 2023-01-25 09:19
Ale ściwema dla naiwnych.
 
#54 leszczyniak 2023-01-25 09:23
To samozadowolenie tej osoby jest oburzjące, podobnie jak wszystkich z tej "nacji".
 
#55 On...Do 52 2023-01-25 09:29
Tak się pogorszyła, że średnia krajowa to już 7300. Za rządów PO 3899. Minimalna krajowa obecnie 3600. Za PO minimalna 1700.
Paliwo najdrożej za Tuska 6 zł
Za PiSu najdrozej 8 zł

Obecnie Polak może kupić za swoją pensje więcej niż to było przed rządami PiS.
Pomimo wojny na Ukrainie i covida
 
#56 Michu 2023-01-25 09:52
Z obrzydzeniem czytam takie informację z ust propagandy PIS-u. Po co oni jeszcze zabierają głos. Nikt nigdy tak nie sprowadził nasz kraj na kolana jak oni. Tak jak przeważnie coś mówią jest wręcz odwrotnie, ten przykład dzietności aż za bardzo to pakazuje, jeszcze nigdy tak źle nie było.
 
#57 hgdiftgeiufhe 2023-01-25 10:01
Wspaniałe są te sprzeczko-samozaorania, mówiąc kolokwialnie: za peło było lepi a tera za pisu jest tragedia. Hehe... Spróbujcie przez miesiąc zrobić sobie detoks od telewizora i gadania głupot z psiapsiułkami czy w robocie z żarliwymi napastnikami. Rzecz nie w 500 plus czy ciężkiej sytuacji mieszkaniowej/bytowej/finansowej etc. Problem w moralności i w duchowości. Ludzie! Wy naprawdę nie wiecie, że poza ciałem macie też duszę?! Jeśli macie tak zamknięte łby, żeby w to wierzyć, to szkoda na was słów... NIGDY NIE BYŁO TAK DOBRZE w historii świata jak teraz. A dzieci się rodziły. I dzięki temu cywilizacja przetrwała. Co z tego, że macie auta, domy, rzeczy jeśli wasza egzystencja jest ograniczona? Za kilka lat, dekad nie będzie po was śladu! Macie to w d***e, że nikt po was nie zapłacze i nikt kwiatka nie położy na mogile?! Ludzie! Nie myślicie o tym, co zaraz będzie. Życie się skończy. Dajcie coś, co może przetrwać. Dajcie ŻYCIE! Miejcie dzieci, wychowujcie je, kochajcie, przekazujcie wiarę. Reszta jest wielkim gó**em! I nie beczcie jak barany, że ni ma piniędzy! Bycie dobrym i szczęśliwym człowiekiem to nie najlepsza szkołą i najlepsze rzeczy, czy nawet świetna robota! Pomyślcie! Będziecie rozliczeni z każdego słowa, każdego czynu. z wszystkiego.
 
#58 do 55 2023-01-25 11:22
Nie interesuje mnie ani średnia ani minimalna. Nie interesuje mnie też w jakiej biedronce czy netto jest akurat czteropak piwa "Żubr" w promocji. Widzisz, nie wszyscy mają w tym kraju wykształcenie niepełne podstawowe. Czego można teraz kupić więcej? misek ryżu, gazowanej wody o smaku truskawki, czy może m2 mieszkania albo węgla? Wstydź się tej prymitywnej telewizyjnej propagandy. A covidowa histeria i miliony uprzywilejowany ch turystów z UA w Polsce to też sprawka pisu akurat.
 
#59 Do kom. 55 2023-01-25 16:15
Tylko przy okazji wszystko inne zdrożało. I z tego dobrobytu zostaje coraz mniej i mniej. Paliwo było po 6zł ale bardzo krótko i to wtedy kiedy baryłkę kosztowała 100 dolarów, teraz nawet jak mogło być taniej to nie było.
 
#60 On ..do 58 2023-01-25 16:51
Widocznie Ty potrzebujesz jednak tego żubra skoro o nim wspominasz. Nie interesuje Cię to, nie interesuje Cię tamto. Szkoda. Może właśnie powinieneś się dokształcić. Skoro sam nie potrafisz wyciągnąć swoich zeznań podatkowych sprzed lat i porównać z dzisiejszymi. Nastęnie porównaj ceny produktów sprzed 10 lat i z dzisiaj. I tu szok, możesz sobie pozwolić na więcej. Chyba, że porownujesz ceny samochodów i ich zaawansowanie techniczne 10 lat temu do tych zaawansowanych technicznie dzisiaj. Oczekiwania i standardy poszybowały ostro w górę. No jest jeszcze jedna opcja. Może straciłeś posadę z nadania poprzedniej ekipy, a pisowcy nie chcą dać Ci innej.
 
#61 obiektywny 2023-01-25 17:02
z roku na rok coraz gorzej polaka sie zyje,milony ukrainców w polsce,cudowny kraj poprostu a inne panstwa maja wypiete na nich, pis polska w odbudowie,co oni takiego zrobili przez tyle lat?jak odbudwali polske,500 plus i ludzikow sobie kupili,kiedy ludzie beda godnie zarabiac?za10 a moze za 20 lat zenada do roboty sie nawet nie chce chodzic.grosze brutto rzeczywistosc mamy smutna.
 
#62 obiektywny 2023-01-25 17:19
Polska A i Polska B była i będzie do konca naszych dni,PIS nic nie zmienilł i nie zmieni.
 
#63 Elwis 2023-01-25 17:24
Tylko głupcy się łudzili, ze te 500 zwiększy dzietność. Jak młodzi maja się decydować na dzieci jeżeli musza 50% swojej wypłaty (a czasami więcej) wydać na wynajęcie mieszkania.
Druga sprawa to wyjazdy młodych za granice i tam przenoszenie swoich rodzin. I często takie rodziny z dziećmi maja łatwiej w obcym kraju niż w swoim.
 
#64 Do elwisa 2023-01-25 19:27
Nie rozumiesz podstawowej rzeczy. Dzietnosc spada we wszystkich krajach rozwiniętych. Każdy pieniądz przekazany rodzicom jest formą pomocy i działań prorodzinnych. Skoro sam wymieniłeś powody dlaczego dzietność spada to sam sobie odpowiedź na pytanie czy gdyby jeszcze ludziom odebrać 500 plus to czy dzieci byłoby mniej czy więcej. I podaj jeszcze kiedy to w Polsce młodych ludzi było stać na mieszkanie, dziecko i całą resztę.
 
#65 Do 64 2023-01-25 21:08
Dobrze rozumiem, jeżeli dzietność spada na zachodzie z wygody to i podobnie jest tutaj. Wiec te 500 to jak woda w piach. Czy by te pieniądze były czy nie, to i tak tyle samo się dzieci by urodziło.
Inna sprawa jest, ze wiele dzieci już pełnoletnich, ale jeszcze uczących się zostało wykluczone z tego programu i dodatkowo odebrano studentom możliwość zarabiania w weekendy przez zamknięcie sklepów w niedziele
No i gdzie to prorodzinne wsparcie? Nie należy się? Te 500 to zwykła łapówka wyborcza jak i te 12 i 14 emerytury. A za inflacje płaca wszyscy..
 
#66 A mi 2023-01-25 22:55
To pani katechetka kazała stosować kalendarzyk małżeński żeby nie mieć dzieci. To nie mam bo stosuje. A i daje w szyję dlatego pewnie też nie mam. Kobiety pamiętajcie nie chcecie mieć dzieci? Tylko dawać w szyję i patrzeć na kalendarzyk. A zapomnialam nie mam też chłopa. No ale przeca dzieci znajduje się w kapuście to po co do tego mi chłop.
 
#67 Pis 2023-01-25 22:59
PiS powinien płacić 500+ bocianom żeby więcej dzieci przynosiły Polakom. Co drugi bocian to Polak.
 
#68 Do 10 2023-01-25 23:47
Radzisz nam wyprawy do biednych miejsc i bardzo niebezpiecznych . Wiem coś o tym i nie polecam. Niech każdy żyje jak mu w duszy gra. Czytamy dobre książki. Nie tylko ,"poważne". Rozwijamy swoją duchowość, ale nie w kk bo on ją zabija, wreszcie po co płodzić dzieci w świecie skazanym na zagładę? Nie znoszę ludzi którzy chcą mi układać życie a ty zdaje się specem jesteś. Ech .... Szkoda słów. Mądrala s.ala.
 
#69 ja 2023-01-26 06:00
Dbam o dzietność tego kraju jak nikt inny hehe mam 7 dzieciaczków wszystkie wykapany Tatuś każde z inną mamusia i wiecie jak te kobitki są mi wdzięczne? Ustawione na 18 lat i jeszcze chcą więcej jesteśmy umówieni za 18 lat na powtórki hehe Każda dostała od rządu 500+ plus i inne takie srakie a ja mam radość bo zaludniam planetę bądźcie mi wdzięczni bo dzięki mnie będziecie miały papu na starość Atrakcyjny Jan Marian
 
#70 Ciekawe 2023-01-26 09:57
Ileż to pociech ma każdy z panów zachwalający nam tu to 500+. I ciekawe jakie im zapewnił wykształcenie. Po poziomie wpisów wnioskuje, że raczej będą nosić woreczki, ze względu na niechęć do noszenia teczki. Tak tak więcej patologii niech się rodzi i Polska już zawsze będzie wyrobem państwopodobnym i pisokształtnym. Shame.
 
#71 do 70 2023-01-26 10:51
Żona była przekonana, że złożyła podanie o 500+, pomyliła z dodatkiem na rozpoczęcie roku szkolnego i przepadło.
Tak więc przeciwnicy 500+ cieszcie się.
Z tym, że dziwne to ,że polskiemu dziecku nie wypłacą jak podania w terminie roztargniony rodzic nie złoży a dla cudzoziemskich dzieci są pieniądze.


Takie luźne spostrzeżenie dla zwolenników jak i przeciwników 500+

Rozumiem również rozżalenie kom. 70 nawet procedura invitro nie zawsze się powodzi.
Ale nie miejmy żalu o swoje niepowodzenia do nosicieli woreczków.
 
#72 Do 71 2023-01-26 12:15
A tu cię zaskoczę. Nie mam, nie chce i nie będę. Ten świat nie jest dobrym miejscem do życia. A jeśli już tu jestem to będę żyć na maksa. Maksa przyjemności i i luksusu. A na dodatek w kontakcie z kulturą i sztuka i nauka. I to w moim własnym domu. Mam wykształcenie spełnienie i szczęście. I co najważniejsze nie potrzebuje od nikogo kasy, bo ją zarabiam. I mnie stać i na Kubę i na Bali. A teraz wbij ząbki w ścianę i przeżywaj. I zatańcz z pociechami kółko graniaste czterokanciaste . Połamane i bęc.
 
#73 Do 71 2023-01-26 12:17
Oj tam nie zwalaj na żonę, że niekumata. Naprawdę taką sobie wziąłeś za żonę. Moja żona świadczy o mnie :)
 
#74 Do 71 2023-01-26 12:36
Wiesz, invitro większości nie interesuje. Raczej skuteczna antykoncepcja. Ale rozumiem twoje rozżalenie, nie miej do mnie pretensji, że żyje mi się dobrze bez datków i jałmużny od państwa. I że nie toleruję rozdawnictwa na nierobów.

Już tak mam - wychowano mnie na człowieka światłego i zaradnego życiowo. Rozumiem, że możesz mieć żal o to do swoich rodzicieli, że tobie tej wiedzy poskąpili. Shame on you.
 
#75 Ładny gips 2023-01-26 21:49
Mamy tu szereg przykładów jak za pieniądze można dziś kupić ludzi. Ta pani mówi te bajki, bo jej za to płacą. Wyborcy głosują, bo im za to płacą. Co więcej, za to, że im płacą powtarzają też bzdury tej pani. I jest jeszcze jeden smaczek. Nie dość, że im płacą, to oni mają jeszcze pretensje, że czegoś nie dostali, bo nie zgłosili się po datek w terminie. Vide kom. 71. To jest już szczyt bezczelności ze strony naszych roszczeniowców. Czy ten gen roszczeniowości da się w Polakach kiedyś wyplenić?
 
#76 Jan 2023-01-27 08:16
Myślałem, że żeby zrobić dziecko wystarczy chwila nieuwagi, a tu się okazuje, że 8 lat to za mało.
 
#77 aa 2023-01-27 12:12
Że co ??? Chciałem się wybudować, płacić normalny kredyt, a teraz co? Z dzieciakami na dwóch pokojach bo ceny to z kosmosu. 500+ i wszyscy lecą odnawiać dzietność. W tym kraju jest coraz gorzej, a jak się słucha rządzących teraz to tym bardziej się odechciewa.
 
#78 Radna demokraryczna 2023-01-28 09:41
Pierwszą rzeczą po wygranej to ukrycić 500( i 13 i 14 darmozjadom
Tylko demokratyczna opozycja uratuje Uni3 przed posiłkami.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama