Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Żużel/2022

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Czy Leszno stać na ekstraligowy żużel? (2022)

Opis
26 maja 2022, Radio Elka Leszno.
Gość: Józef Dworakowski, Fogo Unia Leszno
Rozmawia: Jarek Adamek
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/109757/80/


Ocena: 2.6 (82 głosów)


Komentarze (210)  

 
#1 JA 2022-05-26 14:10
Skandaliczne zachowanie Dworakowskiego, tyle w temacie.
 
#2 jupi 2022-05-26 14:22
Panie Józefie niech pan da od siebie.
 
#3 Piotr 2022-05-26 14:28
Jeżeli nie daja sobie sami rady to po co ozywiac trupa?
Sa w wazniejsze sprawy niz żużel!
 
#4 Uuuu 2022-05-26 14:30
A podobno wszędzie 0 % VAT : (
 
#5 kibic 2022-05-26 14:30
DO JUPI kom 2
Na końcu jest napisane, że dał ze swoich grubo ponad milion.
 
#6 Kibic 2022-05-26 14:36
Głupota ludzka nie zna granic.
Jak ludzie piszecie głupoty to lepiej zamilczcie.
Jak żużel zniknie z Leszna to miasto umrze.
Ale może udało by się pozyskać kilu sponsorów jeszcze jakiś większych.
I postawić swój stadion np nie w Lesznie A gdzieś obok. Leszno Nie zarobią stadion tak się sypie gdyby nie unia to. Stadion już dawno byłby zniszczony
A może Np między Lipnem a Śmiglem. Miejsce. Się znajdzie i postawić stadion. I wtedy leszno straci więcej. Wszędzie na stadionach jest mniej kibiców to postawić stadion na 12 tys ludzi. Będzie troszkę mniejszy ale będzie bezpieczniejszy np dla kibiców od 4 lat schody miały być zrobione na wejściu i nic nie robią. Zabytek nie stadion.
3mam kciuki za Unię Leszno.
 
#7 Dokladnie 2022-05-26 14:36
Tak małego miasta nie stać na ekstraligę ,niestety sport dla biznesmenów albo znajdą się sesnowini biznes sponsorzy albo miasto ma odemnie stanowcze NIE . Wiem Leszno to najjj lepszy klub w Polsce i jego miejsce jest w eksrraidze ale ludzie wszystko ma swoje granice niestety sport poszedł w złą stronę nie ma sponsorów nie ma dobrej drużyny a zadłużać nasza ziemię i dobyteg pokoleń dla zaspokojenia ambicji na które brak kasy. Nie tędy droga trzeba szukać sponsorów jak nie będzie to niestety może nice liga to nasze miesiące budżetowe.
 
#8 Maxs 2022-05-26 14:36
Te pieniądze im się po prostu należą
 
#9 Do kom 1 2022-05-26 14:37
Od Pana Jozefa wara chlopcze!
 
#10 lesz 2022-05-26 14:40
To może będzie miejski klub?
 
#11 Refleksje 2022-05-26 14:45
Facet nie mieszka w Lesznie ale tutaj uderza o pieniądze z miejskiej kasy. Jeśli jest coraz mniej kibiców to przyczyny są dwie- albo żużel się kończy albo kibice wolą emocję przed tv a nie na żywo na stadionie.
Wnioski niech wyciągną działacze co dalej z żużlem w Lesznie i pod tym kątem niech planują budżet klubu
 
#12 Leszczyniak 2022-05-26 14:47
Jeżeli ten wywiad miał jeszcze bardziej nastawić negatywnie mieszkańców Leszna wobec Unii Leszno, to trzeba przyznać, że panu Dworakowskiemu się to znakomicie udało.
 
#13 mieszkaniec 2022-05-26 14:50
nie zgadzam się by z publicznych pieniędzy dofinansowywać prywatny klub. niech poszukają sobie sponsorów.
 
#14 jak to jest? 2022-05-26 14:51
Co to znaczy są konieczne? Bo co? Które to jest zadanie miasta? Gdzie jest napisane, że miasto ma obowiązek finansować prywatną firmę sportową?
 
#15 im 2022-05-26 14:52
Im gorzej, tym lepiej.
 
#16 ... 2022-05-26 14:56
Zlikwidować UNIÊ!!!
 
#17 Antyfan 2022-05-26 15:02
Jak nie stać Unię na utrzymanie to zamknąć wrota i do roboty a nie aby dać i dać.
 
#18 Ubiór 2022-05-26 15:02
Z czego te ubiory dla pracowników obsługi, - chyba że zlota
 
#19 Anna 2022-05-26 15:08
Można się spierać o wysokość dofinansowania UNii Leszno, ale bez dofinansowanie ten klub nie przetrwa. Przykładem jest też leszczyńskie lotnisko, które coraz bardziej podupada, a miało być samowystarczaln e. Takze basen Awawit i nawet odkryte baseny są już zmkniete. Czy wszystko w Lesznie ma umrzeć?
 
#20 Krystyna 2022-05-26 15:15
Szanowny Panie ja dla dzieci nie kupuje chleb za netto,tylko brutto, podobnie miasto,czyli podatnicy mają przekazać brutto tj.1,5 miliona.Podsumowujac 1 mln już otrzymany plus odwodnienie ponad 1 mln ,1.5 mln to razem 3,5 mln. To jest taki prosty rachunek Panie Dworakowski.
 
#21 mieszkanka 2022-05-26 15:28
Nie zgadzam się na to żeby pieniądze wszystkich podatników szły na rozrywki garstki! Jak kasa się nie spina to trzeba podnieść ceny biletów bo miasto i tak już dokłada ogromne pieniądze z podatków do utrzymania stadionu i otoczenia... Dlaczego wszyscy mamy płacić po równo??? A jak spółka nie daje rady to może miasto zostanie jej właścicielem i wtedy będzie ją utrzymywało!
 
#22 Jan 2022-05-26 15:28
A może niech pan dworakowski dolozy
 
#23 Jan 2022-05-26 15:29
PANIE JÓZEFIE GLOWA DO GÓRY
DAMY RADÊ
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KIBICÓW UNII LESZNO
 
#24 Leszczynisk 2022-05-26 15:29
Gościu pogoń igielskiego i spółkę bo chyba się zasiedzieli i beak pomysłów i promocji. Ludzi już nie kręci pokaz toyoty i malowanie twarzy w alejce. Może czas ma tańsze bilety i pełny stadion niż drogie bilety i max 5 tysia na stadionie? Teraz wyjście z rodzina na zuzel to około 400 zł bez szaleństwa. Warunki kiepskie sikanie w tory toju to żadna przyjemność stadion podzielony na sektory to tez głupota baza gastronomiczna to już wogole żenada. Piwo w cenie szampana lane po pół kubka i najtańsza kiełbasa w cenie przepiórek smażona na śmierdzącym grillu do tego wszędzie koleji. Może czas na jakiś przetarg i godziwe warunki albo niech klub sam to robi i zarabia na tych produktach. Najprościej prosic mieszkańców o kase niż zakasać rękawy.
 
#25 Pawel 2022-05-26 15:30
Ten gościu jest betonowy. On nie rozumie ze czasy się zmieniają. To co było kiedyś teraz nie robi wrażenia na młodych. Czas na zmiany
 
#26 Bronek 2022-05-26 15:31
Ciagle ten ton i krzyk jak nie psuje
 
#27 Stefek 2022-05-26 15:37
I teraz te nieuki radni będą głosować czy inteligentom, wyedukowanym żużlowcom mamy dać kasę.
 
#28 xxl do 19 2022-05-26 15:38
Pani już dawno na lotnisku nie była i wypisuje bzdury ..proszę się wybrać.... oraz poczytać lokalne portale !!! ostatnie informacje o przedłużeniu utwardzonego pasa startowego :)
 
#29 abc 2022-05-26 15:40
Słuchałam tej rozmowy na zywo i ton roszczeniowy Pana Dworakowskiego. Panie Dworakowski pandemia dotknela nie tylko zuzel, ale wszystkich Polakow, do tego wojna na Ukrainie, a Pan opowiada o ciuchach dla obsługi- do tego w większosci sponsorowanej.Wstyd!
 
#30 Do 19 2022-05-26 15:41
6 nowych hangarów od czasu powstania spółki Lotnisko Leszno, to upadek? Antidotum Airshow gdzie było 30000 ludzi to tez upadek tak? Ogrodzenie lotniska, budowa oświetlonego pasa o długości 950 metrów, budowa lądowiska dla helikopterów, czy remont murowanego hangaru to syndromy upadku jak rozumiem?
 
#31 Kasia 2022-05-26 15:42
Do kom. 6 To Leszno już przecież umarło dawno, jak przestało być miastem wojewódzkim. Zeszło na psy.
 
#32 Nie kibic 2022-05-26 15:44
Brakuje to woła "dajcie, dajcie" . A jak nie brakowało i klub był do przodu to ile razy Unia dołożyła do kasy miasta ??
 
#33 Do 19 2022-05-26 15:45
Co Ty za bzdury piszesz.Od 2 -3 lat lotnisko w Lesznie ma się bardzo dobrze.Są inwestycje,nowe hangary, pas startowy z oświetleniem. Organizowane są pokazy lotnicze na skalę europejską, czy wydarzenia szybowcowe ,balonowe światowej rangi. Co do Unii to te 2 mln co sezon powinny być od miasta,bo to duma Leszna i klub bardzo rozpoznawalny i najbardziej utytułowany.
 
#34 Kibic 2022-05-26 15:52
Jakby nie ten Pan Dworakowski to taki klub by nie istniał na takim poziomie,,Józin z bagien Unię Leszno wyciągnął "
 
#35 tom 2022-05-26 15:54
my wyborcy i mieszkańcy Leszna mówimy stanowcze NIE dla kolejnych milionów... wpisujcie NIE
 
#36 Bla bla 2022-05-26 15:56
Zróbcie bilety po 100 zł,to będzie pełen stadion,a średnia pójdzie w górę B
 
#37 Xd 2022-05-26 15:56
Jak mam prywatną firmę i mi się budżet nie spina to próbuję coś zmienić,a jak nie daję rady zamykam interes . To samo dotyczy uni ,niech ten pan ruszy głową i się wykaże jakąś inicjatywą,a nie chodzi do radia płacze ,że nie ma kasy,do roboty cwaniaki.
 
#38 olek 2022-05-26 16:00
Szacunek dla pana Dworakowskiego on już kiedyś uratował ten klub i dalej go wspiera, to jest jego pasja i bardzo dobrze ze tacy ludzie są. Jednak moją pasją nie jest żużel i chciałbym żeby miasto wspomogło inną sekcję sportową gdzie trenują moje dzieci. Podobnie jak Pan Dworakowski też wspomagam ta sekcję z własnych środków oczywiście na miarę moich możliwości. Dlaczego jedne kluby mają mieć kosmiczne dotacje a inne bardzo niskie lub zerowe ? Może gdyby wsparcie dla innych było równie wysokie to byśmy mieli w Lesznie ekstraligę koszykarską ? piłki ręcznej ? może olimpijczyków w lekkiej atletyce ? Jak klubu nie stać na zawodników po co ich kontraktować albo po co takich drogich przecież można taniej ?
 
#39 XXX 2022-05-26 16:02
A kiedy nowe toalety????
 
#40 Anna 2022-05-26 16:04
Tu nie chodzi o sport- tu chodzi ioto, by się działaczom o żużlowcom kasa na koncie zgadzała Biedni tacy, że aż strach. Oni tego nie robią dla Leszna tylko dla siebie. A Leszno umiera z żużlem czy bez. Wystarczy pójść do miasta.
 
#41 Anatol 2022-05-26 16:08
Jeszcze wyższe kontrakty dla zakutych łbów!!! Obniżyć kontrakty, zmniejszyć wartość za wywalczony punt, zlikwidować bonusy, bo one nic do wyniku meczu nie wnoszą ale są zmorą dla kasjerów klubowych. A potem jeźdźcy lansik w lokalach, wypasione fury itp. itd
 
#42 Jan 2022-05-26 16:08
Budżet 12 mln - według Pana z Unii czyli: - szybkie wyliczenie

- 6,5 mln z Ekstraligi ????
- 1,5 mln tytularny sponsor ???
- 1 mln miasto Leszno ???
- 1,5 mln - udziałowcy wszyscy - średnia ????
- 2 mln - kibice przez rok ????
- 1 mln pozostali sponsorzy ????

= 13,5 mln zł
plus kolejny 1 mln z Miasta ???

= 14,5 mln - czyli 2,5 mln więcej niz kwota minimalna

Zgadza się ????????
 
#43 Fan Wielkiej Unii Leszno! 2022-05-26 16:10
Pieniądze na żużel muszę się znaleźć i tyle . Inne miasta dokładają więcej i jest ok ,ale w Lesznie zawsze źle,a buczą tylko nieliczni bo ci co są za dofinansowaniem nawet nie piszą bo po co się stresować. Leszno żużlem stoi i nikt tego nie zmieni no chyba ,że faktycznie upadnie 8 garstka
 
#44 Fan Wielkiej Unii Leszno! 2022-05-26 16:11
I garstka ludzi będzie zadowolona
 
#45 Fan 2022-05-26 16:14
W Lesznie 1 liga też fajnie....i dużo dużo taniej....już Leszno jest przesycone żużlem dlatego tak słaba frekwencja....dość pompowania kasy...ważne są inne priorytety...Święciechowska , Trapez,Basen ,drogi,szkoły,b oiska
 
#46 incognito 2022-05-26 16:16
Gdy biznes się wali i nie osiąga dochodu to zamyka się taki biznes. Sprzedawca w warzywniaku na targu (z szacunkiem dla sprzedawców) ma tego świadomość a wybitni biznesmeni tego nie wiedzą? Żądanie wpisania sponsorowania klubu w budżet miasta to już szczyt. Szkoda że pan nie zaproponował komu obciąć aby dać klubowi. Może oświata, remonty budynków komunalnych, komunikacja, pomoc potrzebującym itd obejdą się bez tych w sumie dwóch milionów? Najgorsze że po naszych włodarzach można się tego spodziewać.
Co się stanie gdy klub spadnie ligę niżej? Nic. Słońce będzie dalej wschodzić i zachodzić.
 
#47 Omg 2022-05-26 16:29
To była rozmowa? Wywiad? O zgrozo&.ten ton. Pytania to nie atak tylko pytania&.
 
#48 do 1,2 3,13 2022-05-26 16:51
geniusze od cudzych pieniędzy.....firmy które sponsorują żużel w lesznie płacą miliony złotych podatków, które trafiają do budżetu...........proszę mi wytłumaczyć dlaczego mają iść na chodnik czy 500 plus.....bo w wy tak chcecie...bo wpłacacie 10tys do budżetu a wyciągnąć chcecie 50 tys w różnej formie....to to jest nie normalne, niemoralne, bezwstydne i bezczelne
pasożytnicze społeczeństwo 21-wieku. Na koniec dodam tylko tyle że nie powinien otwierać gęby nikt kto nie osiągnął min tyle co dworakowski
 
#49 fan 2022-05-26 16:53
Jeśli budżet ekstraligowego klubu ma wynosić 12 mln,jak mówi Prezes,to w czym problem,aby miasto co roku przekazywało 2 mln ? Nie jest to wygórowana kwota,a klub jeździ dalej w ekstralidze.
 
#50 Vh 2022-05-26 17:01
Ale ze unia dostała milion od miasta na odwodnienie to nie wspomnieli
 
#51 Adam 2022-05-26 17:03
Ten ubiór pracowników za 200 tys. to chyba ze złota. Panie Dworakowski nie tylko żużel jest w Lesznie, który na wielu nie robi wrażenia. Są ważniejsze zadania. Poza tym krzykiem nic Pan nie zdziała, a miniona epoka butności już nie wróci.
 
#52 ONO 2022-05-26 17:04
LUDZIE, NIE NAKRÊCAJCIE SIE ! ZMIEÑCIE KANAŁ. NIE SŁUCHAM NAWET !!! BO I TAK ZROBI¡, TO CO ZROBI¡ I PO CO TEN WYSTÊP ? DAJ, CI¡GLE MODNE ;/
CZY KTOŚ W LESZNIE SŁUCHA MIESZKAÑCÓW ????
 
#53 Rejtana 2022-05-26 17:08
Ten człowiek to Wstyd Dla Leszna !
Jeżeli " Radni " zgodzą się na tak kosmiczne dofinansowanie, na te wszystkie obelgi i groźby od tego człowieka - Radni sami siebie wyśmieją.
Czas odmówić. Czas, żeby wyszczuplić pensję, znaleźć zewnętrznych sponsorów.
Ludzie w jakich my czasach żyjemy, żeby najpierw ten człowiek rzucał na mieszkańców, Prezydenta takie obelgi jakie rzucał - teraz kolejny raz w roku żądał takich kwot?
Śmieję mu się w twarz
 
#54 Afroamerykanin 2022-05-26 17:10
Nie każdy w tym mieście jest fanem tego sportu
 
#55 ups 2022-05-26 17:12
Niech mi Jaśnie Wielmożny Pan Józef Dworakowski wyjaśni jakimi to "kruczkmi księgowymi" powinno się wpisać wydatki miasta", to cytat Józia, na prywatny biznes? Nie stać was chłopcy, to rezygnujecie. Klub piłkarski Wisła Kraków poleciał z ligi ile lat? 30 . Inny przykład z Krakowa . Też Wisła . Koszykówka kobiet. Kiedyś potęga w kraju, teraz potyka się z Tęczą Leszno po zapłociach jakichkolwiek lig. Just business. Nie stać was, nie świgajcie dupami. Wyżej pępka nie skoczycie. Tak mówił mój ojciec. Krawiec. Potraficie to zrozumieć? Dworakowski, Ciesiółka, Mikołajczak. Dociera to do Was? Nie dociera
 
#56 Kibic 2022-05-26 17:13
Żałosny człowiek !!! , można zrobić tyle dobrego za takie pieniądze ... starsze osoby , dzieci które chorują , zieleń itd . 5 DMP gdzie są te pieniądze ... złodzieje!!!
 
#57 Anatol 2022-05-26 17:15
Gość z komentarza 30 to chyba płatny miejski PR-owiec. Ale tym razem nie napisał o koncertach dla 20 tysięcy ludzi...
 
#58 były kibic 2022-05-26 17:16
Szanowny Panie.
My mieszkańcy nic nie musimy dawać na prywatny klub.Jezeli coś jest nie tak z pieniędzmi w klubie to albo za dużo dajecie zawodnikom albo nie potraficie szukać sponsorów i pieniędzy. Co robi dyrektor klubu?
Jak ja nie mam na mąkę to nie upiekę chleba lub upiekę mniej.Miasto mnie nie wspomoże.
Tyle w temacie.
 
#59 Nima 2022-05-26 17:28
Po co dla klubu telewizory?
 
#60 Do kom 40 2022-05-26 17:30
No i chodzę do miasta,jeżdżę samochodem,czas em rowerem po Lesznie i widzę niemal na każdym kroku inwestycję, a to nowe parki, budują nową dużą kolejną galerię, powstała piękna biblioteka na Metziga,nowe drogi jak Fabryczna,zrobi ona DK 12,wcześniej kilka ulic jak Osiecka, Strzelecką,West erplatte,Dekana ,utwardzono kilkanaście ulic w Zaborowie,Grono wie.Widzę jak powstają nowe osiedla,bloki,d omy szeregowe .Leszno nie umiera,ale się rozwija.Trwa rewitalizacja starych młynów, pomp.Pięknie zmieniła się Skarbowa,nowe apartamenty.Ratusz piękne odnowiony .Dla Unii 2 mln się należą !
 
#61 mieszkaniec 2022-05-26 17:30
To jest skandal! Skoro nie ma pieniędzy to trzeba jeździć w lidze niższej albo zamknąć ten klub i po sprawie
 
#62 papkin 2022-05-26 17:35
. Czy ludzie rządzący nas zauważają? Nawet jak nas zauważą to nie pozwalają nam mówić, jak już pozwolą nam mówić, to nie słuchają najczęściej. Jeżeli nawet słuchają, to zazwyczaj nie rozumieją co mówimy. Jeśli nawet zrozumieją, to nie uwierzą najczęściej. A jeśli nawet uwierzą, to nie zapamiętają. Dlatego może próżno się trudzić, a jednak chcielibyśmy być zauważani. Chcielibyśmy, żeby pozwolono nam mieszkańcom co mają inne zdanie - czasem mówić, choć dla wielu mówienie, zwłaszcza publiczne, jest znaczną niedogodnością co przekonaliśmy się w tej audycji.
A oto kilka faktów z przeszłości:
3 marca 2021 r.
1,3 tys. zł Rozłożenie na raty płatności zaległej opłaty (składki, wpłaty, kary) lub zaległej opłaty (składki, wpłaty, kary) wraz z odsetkami
Prezydent Miasta Leszno Pomoc de minimis
25 lutego 2021 r.
1,4 tys. zł Rozłożenie na raty płatności zaległej opłaty (składki, wpłaty, kary) lub zaległej opłaty (składki, wpłaty, kary) wraz z odsetkami
Prezydent Miasta Leszno Pomoc de minimis

24 sierpnia 2020 r.
98 tys. zł Dotacja Prezydent Miasta Leszno Pozostała pomoc kryzysowa

20 czerwca 2020 r.
6,2 tys. zł Umorzenie opłaty (składki, wpłaty) Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Pomoc rekompensująca negatywne konsekwencje ekonomiczne związane z COVID-19, udzielana w ramach limitu 800 000 euro na przedsiębiorcę
30 maja 2020 r.
9,9 tys. zł Umorzenie opłaty (składki, wpłaty) Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Pomoc rekompensująca negatywne konsekwencje ekonomiczne związane z COVID-19, udzielana w ramach limitu 800 000 euro na przedsiębiorcę
30 maja 2020 r.
5,3 tys. zł Umorzenie opłaty (składki, wpłaty) Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Pomoc rekompensująca negatywne konsekwencje ekonomiczne związane z COVID-19, udzielana w ramach limitu 800 000 euro na przedsiębiorcę
14 maja 2020 r.
1 mln zł Zaliczka zwrotna z Polski Fundusz Rozwoju S.A.
Na sesji w czerwcu radni ustalili, że w roku 2020 na promocję miasta przez sport wydanych będzie 850.000 zł. O podziale tej kwoty zdecydowały władze miasta i urzędnicy. 800.000 złotych dostała sportowa spółka akcyjna Unia Leszno. - Na wsparcie klubów, promocję miasta przez sport, rozwój sportu itp. miasto Leszno przeznacza w tym roku łącznie 1.750.000 zł. Oprócz 850.000 zł na promocję przez sport wyasygnowano 200.000 zł na wsparcie klubów sportowych i 700.000 zł na rozwój sportu
Pan Prezydent Borowiak - ( & ) 18 mln zł miasto wydało w okresie 10 lat na modernizację tego stadionu. (&) [Protokół z Sesji Rady Miasta Leszna, 27.02.2020 r. str. 40/77]
 
#63 podatnik 2022-05-26 17:38
Skoro kibice tego klubu chcą żeby się utrzymał to niech najpierw wyłożą za siebie no przecież na kochany klub nie można żałować a nie tylko patrzeć na resztę mieszkańców którzy nie maj a nic wspólnego z tymi zabawkami kilku niby fanatyków tego sportu ale jak nie wiadomo o co chodzi to.........
 
#64 mates 2022-05-26 17:40
Kibice Unii też płacą podatki, nie zapominajcie o tym.
 
#65 Do kom 57 2022-05-26 17:45
Zapomniał też dodać że wszyscy Lesznu zazdroszczą wszystkiego.
 
#66 adam 2022-05-26 17:58
dlaczego z moich pieniedzy ma isc 2 mln zł na prywatny klub !!! jak ich nie stac na zuzel to trzeba go zlikwidowac , niech dworakowski ze swoich pieniedzy utrzymuje zuzel , a stadion rozebrac i park wodny zbudowac
 
#67 Jua 2022-05-26 18:03
Precz z Unią i z tym środowiskiem !
 
#68 Do 58 2022-05-26 18:04
Raczej nie jest to nikt z PR. To jest moim zdaniem starsza osoba która pamięta czasy gdy miasto było stolicą województwa i z nostalgia wspomina tamte czasy. Nie może się z tego co widzę pogodzić z tym że Leszno już w niczym nie przypomina tamtego miasta ale na siłę próbuje wmówić że Leszno jest wielkie stąd ta agresja gdy ktoś ma inne zdanie. Najlepiej ignorować go, każdy wie jak jest w mieście i wie że jest źle.
 
#69 I 2022-05-26 18:09
Józef ma swój styl...chce chłop dobrze
 
#70 żałosne 2022-05-26 18:28
Jeśli biznes na siebie nie zarabia to się go zamka! Proste panie filozofie! komuna się przypomina widzę!
 
#71 kornik 2022-05-26 18:31
Brawo p. Józefie, jest Pan człowiekiem biznesu i sukcesu, umie Pan robić wielkie rzeczy. Proszę się nie poddawać i działać na rzecz żużla w Lesznie, osobiście jestem pełen uznania i szacunku dla takich ludzi jak Pan, kreatywnych, przedsiębiorczy ch, mających wiele sukcesów na swoim koncie. Powodzenia i dużo zdrowia dla Pana.
 
#72 Nowo 2022-05-26 18:34
Panie Dworakowski doluz Pan ze swoich!!!
 
#73 edi 2022-05-26 18:57
ani grosza - tak wszystko robi charytatywnie hehehe tu mi jezdzi . A po za tym cham
 
#74 meteor 2022-05-26 19:04
Szkoda, że p. Adamek nie zapytał kto z urzędników miejskich otrzymuje za dramo wejściówki na sektor ViP. Może niech dziennikarze poproszą tych urzędników, radnych, którzy zasiadają na VIP-ie aby pokazali publicznie swoje karnety. Czy p. Borowiak dostaje karnet za free czy płaci za niego?
 
#75 Leszczyniak 2022-05-26 19:18
Panie Dworakowski! Człowiek o zdrowych zmysłach by takich dyrdymałów nie gadał. Jeżeli Pan tak bardzo chce, to proszę całe swoje dochody przeznaczyć na ten klub.
 
#76 Leszczyniak 2022-05-26 19:19
Może warto zrobić w Lesznie referendum na ten temat?
Czy miasto powinno dołożyć prywatnemu klubowi.
Jak dla mnie 1 liga też fajnie.
 
#77 Ja piernicze 2022-05-26 19:21
Dworakowski mowi ze w ostatnim roku dal ze swoich ponad milion a jakis jeden z drugim zoladkuje sie tutaj ze Dworakowski ma dac ze swoich. Czytacie w ogole to co komentujecie? Ten swiat zszedl juz na psy.
 
#78 Szanujmy się 2022-05-26 19:44
Nie te czasy, aby agresją coś zdziałać. Czasy, gdy tak prowadzono rozmowy dawno minęły proszę pana. Liczy się merytoryka, inteligencja, wspólny dialog, nie obrażający rozmówcy , dwie szanujące się strony. Dzisiaj biznesu już by pan nie rozkręcił. Nie tym stylem. Czas to zrozumieć. Raczej ten "wywiad" nie pomógł klubowi. Życzę zdrowia !
 
#79 nie jestem kibicem 2022-05-26 19:46
Nie jestem kibicem, chociaż sportem się interesuję. Wywiadu wysłuchałem z zaciekawieniem ale i niesmakiem. Pan Dworakowski był bardzo emocjonalny, arogancki i nie wypadł dobrze. Obrażał radnych, media i wszystkich którzy maja inne zdanie (potem rzeczywiście przepraszał, chyba poczuł, że troszkę się zagalopował. Z niektórymi opiniami pana Dworakowskiego można by się zgodzić, inne są absurdalne i dziwne. Faktem jest, ze ten niszowy sport coraz bardziej przypomina np. wrestling czy inne tego typu widowisko. Od dawna mam wrażenie, że wiele rzeczy w tym sporcie to ustawki, liczy się oglądalność (w TV) i kasa, kasa, kasa ... . Czas na zmiany, zużel prosze pozostawić pasjonatom, i niech się sami finansują.
 
#80 Życie 2022-05-26 19:57
Nie wyrażam aby moje podatki szły na Unię. Tyle i tylko tyle. Niech panowie zrozumieją. A oni się bogacą. Bo im się należy.
 
#81 ja acek 2022-05-26 19:59
Jakoś nie wyobrażam sobie Leszna bez Unii. Na pewno warto by w miarę możliwości miasto wspomagało ten Klub. A do frustratów: równie dobrze można napisać, że miasto nie powinno wydawać na inne społeczne cele (bo co p. mnie obchodzi boisko dla cudzych dzieci czy ulica w dzielnicy w której nie bywam?). Tak nie można,.
Unia to marka jak mało która w Lesznie. Warto wspierać tak utytułowany Klub. Jednak promuje on Leszno. Ponadto wielu Leszczynian jest kibicami żużla i wobec tego środki przekazywane na Unię służą lokalnemu środowisku. Inna rzecz, że Unia powinna zainwestować w porządny marketing. Należy skupić się na pozyskaniu w zamian za reklamę kolejnych sponsorów także spoza regionu.
 
#82 K 2022-05-26 20:07
Był podobno duży sponsor, które chciał kupić całą Unię. ? Proszę opowiedzieć o tym i dlaczego nikt nie zgodził się tego oddać? Nie było by teraz tematu!
 
#83 wierny kibic 2022-05-26 20:23
Szacunek,dla Pana mam zawsze.Brawo Panie Józefie. Leszno powinno mieć zapisane,aby co roku przekazywać Unii 2 mln.To nie jest wygórowana kwota,przy budżecie miasta ok. 500 mln.Mamy drużynę, która jest symbolem żużla, marką samą w sobie.W historii było kilka bardzo dobrych drużyn jak Rybnik, Gorzów Wlkp,Bydgoszcz, Zielona Góra i inne.Jednak to Leszno jest symbolem tego sportu i jest najbardziej zasłużonym klubem.Najwięcej tytułów, najwięcej medali.Jedyna Królowa i to się chwali.Miasto nie może o tym zapomnieć, bo Leszno to Unia.Cieszmy,się, że w niewielkim Lesznie jest taki klub.Inne znacznie większe miasta mogą nam tylko zazdrościć, bo mają kluby w niższych ligach,czy to żużlowych, czy to piłkarskich i to bez większych sukcesów. Teraz w żużlu Lublin zaczął szaleć, ale awansowali 3 lata temu,po 24 latach,nie mają swojego wychowanka nawet na juniorce,są głodni bo nigdy jeszcze nie zdobyli tytułu DMP,na dodatek mają finansowanie spółek skarbu państwa i na siłę chcą z nich zrobić mistrza.
 
#84 Z Leszna 2022-05-26 20:29
NIE dla sponsorowania prywatnej spółki z moich pieniędzy. Pan Dworakowski najchętniej przeprowadziłby wywiad sam ze sobą. Mieszkańców Leszna i tak nie przekona, ludzie potrafią myśleć sami i wyciągać wnioski.
 
#85 Józew DDR 2022-05-26 20:39
to jest to
 
#86 123 2022-05-26 20:52
Do Berdychowa z tą unią.
 
#87 mgr inż. AW. 2022-05-26 20:54
Zarabiam nieźle. Ale milion dać tak ot na klub to bardzo ciekawa sprawa. Może by się tak przyjrzeć bliżej tym finansom, skąd zwykły człowieczek ma takie dochody. A życie przecież "nic nie kosztuje"
 
#88 Proste... 2022-05-26 21:12
Jak taka słaba inwestycja w ten klub, to dlaczego nie sprzedadzą innemu inwestorowi? Przecież jest chetny!!!
 
#89 Do kom 59 2022-05-26 21:13
Jeśli ktoś nie wie po co telewizory w boksie to po co się tu wypowiada z żużlem zero wspólnego......
 
#90 Nie 2022-05-26 21:13
Zdecydowanie nie zgadzam się.
 
#91 Uhu 2022-05-26 21:20
0 dla uni tyle w temacie
 
#92 Kibic 2022-05-26 21:22
Panie Józefie, rodziny z dziećmi z chęcią pójdą na mecz Unii nawet w 1 lidze, wyjdzie mniej niż teraz 200 zł. za mecz/rodzinę
.
 
#93 Jaro 2022-05-26 21:22
A dlaczego zawsze okrągła kwota? Dlaczego nie milion osiemset tysięcy albo nie dwa miliony trzysta tysięcy. Tylko okrągła kwota wzięta z sufitu. Jest jakiś kosztorys, kalkulacje, rachunki na konkretne rzeczy? Przecież to wszystko kosztuje konkretną kwotę a nie zawsze okrąglutkie miliony.
 
#94 Nie 2022-05-26 21:24
Nie - dla dalszego dawania Uni w tym roku, każda firma w tych czasach ma trudno a i my mieszkańcy coraz bardziej mamy pod górkę. Ja chcę Panie Prezydencie mieć obiecaną pływalnię, bo muszę jeździć na rehabilitację ponad 70 km. To jest skandaliczne aby wymuszać pieniądze od miasta przez obrażanie wszystkich panie Dworakowski, dlatego nie życzę sobie dawania prywaciarzom. Nie, nie, nie dla Uni.
 
#95 Mieszkaniec Leszna 2022-05-26 21:25
To już powinno być wpisane w listopadzie w budżet miasta? Te 2 miliony z budżetu miasta na sezon 2022 i później 2023 muszą być przeznaczone? Nie wierzę w to, co czytam...
 
#96 M 2022-05-26 21:31
Jak można dopłacać z naszych pieniędzy do firmy gdzie pracownicy w unii zarabiają bardzo duże pieniądze. Banda nieudaczników .
 
#97 Tak się zastanawiam 2022-05-26 21:39
Dzięki wypowiedzi Pana Dworakowskiego poznaliśmy wreszcie trochę liczb. Ale czy naprawdę do tej pory wsparcie z miasta wyniosło niewiele ponad 800 tysięcy złotych rocznie? Można wierzyć w te słowa czytając o kwotach rzędu 2,5 mln złotych rocznie? https://elka.pl/content/view/98191/80/ Czy miał Pan na myśli tylko rok pandemiczny, który być może był słabszy i pozwolił na przedstawienie teraz rzekomo tak niskiej kwoty opinii publicznej? Czy bierze pan pod uwagę także wydatki miasta na stadion, monitoring, odwodnienie, itp. których beneficjentem jest niemal wyłącznie Unia? Poza tym czy dbałość o finanse spółki, to obowiązek miasta? Skoro spółka wcześniej notowała jakieś zyski i nie wypłacała dywidend, a w ub. roku pierwszy raz miała małą stratę to znaczy, że wcześniejszymi nadwyżkami udało się ją pokryć. Już nie chcę drążyć tego tematu, ale należałoby jeszcze przyjrzeć się kosztom spółki żeby mieć pełniejszy pogląd w tej sprawie. Zwłaszcza kosztom zarządu.
 
#98 Proszę nie! 2022-05-26 21:47
Tylko nie piszcie, że miasto i ma przejąć Unię. To będzie tragedia. Duet Borowiak Kryjom to gotowa recepta na druga ligę. Poza tym, skoro miasto nie ma teraz 2 milionów dla Unii to skąd weźmie 12, bo takie jest budżet klubu.
 
#99 Xxx 2022-05-26 21:53
Popieram w pełni kom.92
Komuś z prywatnego klubiku ubyło w ostatnich dwóch latach przez Covid to trzeba to nadrobić wołając od miasta.
Nikt by w tym nie był gdyby nie zarabiał.co roku był mistrz ,kasa z tego tytułu i gdzie to jest?
Poszło na krewetki i mirabelki
 
#100 Polak 2022-05-26 21:54
Jak komuś nie podoba się żużel to morda w kubeł. Ewentualnie wyprowadź się z Leszna. Leszno od setek lat - żyje i pachnie żużlem. A p. Dworakowski to osoba zaufania.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous