Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Audycje/Radio

189 wyświetleń
3119 wyświetleń
4285 wyświetleń
3551 wyświetleń
4245 wyświetleń
3271 wyświetleń
3127 wyświetleń
3288 wyświetleń
19255 wyświetleń
5715 wyświetleń
5185 wyświetleń
5668 wyświetleń
7009 wyświetleń
4414 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń
View Video
7715 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Kto donosił na Sławomira Szczota? (2023)



Ocena: 2.9 (120 głosów)


Komentarze (95)  

 
#1 Witek 2023-02-28 12:29
Kto donosił ?
 
#2 Heniek 2023-02-28 12:38
https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,29006332,37-ludzi-pis-zatrudnionych-w-enei-i-spolkach-jej-podleglych.html

Zarabiając pół miliona rocznie nie dziwota, że nie jeździ koleją jak inni...
 
#3 Kiedyś byłem harcerzem 2023-02-28 12:42
Przecież nominacja jest po linii partyjnej- przyda się dodatkowy urlop, kolejne przywileje, a ty obywatelu na to płacisz !!!!

Ciągle mało zarabia

Pensja Enea - 40 tys. miesięcznie ??????
Członek rady nadzorczej mpec Leszno - 4 tys. miesięcznie ????
 
#4 Olek 2023-02-28 13:03
Prawdziwi bohaterowie siedzieli jak panu nie wstyd
 
#5 Peterpan 2023-02-28 13:21
Mieli oddział w parku Jonstona i doniósł na nich woxny z 7 ki
 
#6 Kasia 2023-02-28 13:34
Że-na-da... Po ostatnim artykule ja bym się zapadła pod ziemię, nie jestem taką tupeciarą, która wciąż chce się boksować z cieniami. Takie imputowanie sobie czegoś co pewnie nie miało żadnego znaczenia dla historii czy dla upadku komunizmu jest typowe dla osób, które wszędzie włażą "po trupach" byle tu i byle "ja" a ogólnie dla opcji, która już od wielu lat szkodzi społeczeństwu.
Raczej powinno się wystrzegać rycia, szukania, byleby tylko jakiegoś intratnego stołka się dochrapać. Zawsze trzeba pamiętać, że karma wraca.
 
#7 leszczyniak 2023-02-28 13:52
Panie Szczot, jakież to załosne.
 
#8 do pana 2023-02-28 13:53
Proszę Pana chyba Pana sumienie gryzie. Winny się tłumaczy. Niech Pan na siłę nie zalicza się do bohaterów.
 
#9 Xiążę 2023-02-28 13:57
Tak walczył z komuną a potem zapisał się do komunistów wierzących-PiS
 
#10 Plus 2023-02-28 14:01
Kim jest szczot co zrobił nic (...)
 
#11 zorientowany 2023-02-28 14:03
A kogo to obchodzi! Krzyż Virtuti mu przyznać.
 
#12 Ja 2023-02-28 14:06
Przykre , ze takich ludzi oglądamy i przykre , że zajmują nasz czas
 
#13 Kimi 2023-02-28 14:22
No to wykreował się na bohatera a MPEC jak wunglem stał tak stoi. Pisowscy specjaliści &&.
 
#14 Mnie 2023-02-28 14:23
To przypomina jako żywo "prześladowania", których w dniu ogłoszenia stanu wojennego doświadczył pryncypał tego pana, czyli Kaczyński. Nawet się nim nikt nie zainteresował tak był mało istotny.

Poczucia wstydu dziś nikt nie ma. Klasa polityków to upadek i żenada. Teraz to robienie z siebie pośmiewiska jest powodem do dumy. Obciach stał się trendy.
 
#15 N-,el. ZST (1983-1990r). 2023-02-28 14:24
Ten uczniak w n.Zespole Szkolnym się niczym nie wyróżniał ,przeciętniak ..no może głośniej krzyczał ma przerwach po których spóźniał się na lekcje).W n.Szkole prym wiodła Organizacja Młodzieżowa o nazwie ZSMP..o harcerstwie niewielu słyszało,było marginalne..i przypisywanie teraz sobie tzw ,"zasług,, antykomunistycz nych" jest pomieszaniem z poplataniemCzy człowiek w wieku niespełna lat 20 może komuś zaszkodzic...a już mówienie że. .donosił na niego z-ca dyr.ZST...jest zwykłym kłamstwem.Jedyny wtedy z-ca dyr.ZST nawet nie znał go uczniaka _jednego z tłumu wtedy... no może jeśli to swoim kolegom ze szczepu - a był bardzo klotliwy...!!Przechodząc do tzw dorosłości w PiS...niezasłużenie odbiera wielkie pieniądze ze stanowiska do którego nie ma przygotowania zawodowego kierunkowego z ukończona w systemie stacjonarnym akademickiej uczelni państwowej.A zatem obsadzanie dobrze płatnych stanowisk swoimi...przypomina nam minione czasy PZPR...mierny ,bierny ale wierny,?. W ten oto sposób za takie praktyki PiS-przegra wybory parlamentarne w.biez. roku. Dziękuję Państwu..za uwagę.(mgr S.-obecnie emeryt.).
 
#16 Oświadczenie majatkowe 2023-02-28 14:26
https://bip.leszno.pl/oswiadczenie-majatkowe/1379/szczot-slawomir
 
#17 Tak walczono 2023-02-28 14:29
Tak walczono z czerwoną komuną, że zmieniła barwy na zielone, siedzi w brukseli i nakszuje nam pozbyć się samochodów i jeść robaki.
Brawo.....
 
#18 55 lat 2023-02-28 14:46
Człowieku kiedy Ty walczyłeś z tą komuną , w wieku 13-14 lat? Szkoda słów na takiegogo pisowca- żenada.
 
#19 Lata 80 2023-02-28 14:51
W roku 80 miałeś raptem 12 lat , Pamiętam Ciebie ze szkoły , spokojny cichy - pewno bardzo głęboko zakonspirowany. Co za wstyd .
 
#20 Władysław Jurczyk (Cegielski) 2023-02-28 14:56
Ale sobie wlewa! Jaka ważna persona! (...) kto i z jakiego powodu miałby donosić na ciebie skoro znaczenie twej osoby za komuny było zerowe, żadne!!! Typowy pisowiec! (...) oceniający innych swoją miarką... (...), gdyśmy z komuną walczyli toś ty jeszcze smarki pod nosem miał
 
#21 hihot historii 2023-02-28 14:57
Może skwer,lub ulice jego imieniem nadajcie.Mój dziadek w 1980 dał jednemu komuniście w pysk to jest dopiero zasługa ! Jeden mały " rycerz " z Żoliborza przespał u mamy stan wojenny i też jest zasłużony.
 
#22 Mieszkaniec 2023-02-28 14:59
(...)..................brak słów a na pewno takich, któe można by tutaj zacytować i napisać w komentarzu co do jego osoby.
 
#23 Adam 2023-02-28 14:59
Co ten człowiek sobie przypisuje ?, ludzie, którzy walczyli, siedzieli w aresztach i pili gorzką kawę. A może to tylko wspomnienia z podwórka i koledzy skarżyli, a nie donosili.
 
#24 J. 2023-02-28 15:08
Wszystko zaczęło się od tego, że otrzymał pan z Instytutu Pamięci Narodowej informację, że został uznany za osobę poszkodowaną przez komunistyczne służby? I dopiero wtedy złożył pan wniosek o dostęp do dokumentów? Ktoś znajomy pana o tym poinformował? I teczka nie zaginęła?

Bo widzi pan, ja ponoć też miałem teczkę, o czym mnie panowie z SB poinformowali po pijaku, chcąc mnie pobić w parku. Pod koniec PRL śmiem twierdzić, że podpadałem władzy przynajmniej nie mniej niż pan. Była i sprawa sądowa, przesłuchanie, dołek, liczny udział w manifestacjach różnych miast. Ale nikt mnie z IPN o tym nie poinformował. Co więcej moja teczka zaginęła. Nie było tam nic, poza zgodą na wydanie paszportu z końcówki PRLu. Oczywiście chciałem poznać zawartość teczki tylko z czystej ciekawości, dla siebie. Ale szczęściarz z pana, że nikt tych akt nie zniszczył.
 
#25 byly dzialacz 2023-02-28 15:19
Prosze pana czy kiedys za pana dzialalnoisc dostal pan pala po grzbiecie i po dup...Przykladal pan sobie mokre reczniki zeby nie bolalo ?Ja dostalem.
Jezeli pan nie dostal to gow.. a nie dzialalnosc.
 
#26 Tak się zastanawiam 2023-02-28 15:26
Zrobił to pan dla siebie i dla rodziny, po czym poprosił kolegę partyjnego lub zgodził się na to, aby on oznajmił to radzie miasta i światu? Gdzieś tutaj mi się wiarygodność tej wypowiedzi nie spina.
 
#27 Kiki 2023-02-28 16:03
Ale boli was to ze ktoś zarabia?
 
#28 Górak 2023-02-28 16:07
to był tow. piotrowicz
 
#29 W kontrze 2023-02-28 16:46
W kontrze do wszystkich lewaków, którzy tu się produkują. Boli was, że ktoś w młodym wieku już walczył? A wy co robiliście? machaliście czerwonymi chorągiewkami swoim towarzyszom? Ja jeszcze pamiętam jak groźna potrafiła być komuna i jak dużą trzeba było mieć odwagę, by przeciw niej działać.
 
#30 Jarek 2023-02-28 16:47
Gość wie kto na niego donosił????
A pamięta na kogo ON SAM DONOSIŁ???? Przecież obecna sytuacja sięga absurdu!!!
Co jeszccze wymyślą przed wyborami??? Czego się boją??
 
#31 senior 2 sort 2023-02-28 17:05
Czyli ten IPN jednych "kombatantów" o zawartości teczek informuje, a innych nie..... Jaka jest prawda? Tym, którzy rzeczywiście walczyli z tamtym systemem - teczki opróżnia lub były puste, a (...), harcerzykom daje do ręki i jeszcze informuje, że przysługują im przywileje. Cienko to tłumaczenie "kombatanta" Szczota wygląda - nieprawdaż? Pozdrowienia dla prawdziwych weteranów walki z komuną!
 
#32 swój 2023-02-28 17:13
Widocznie w Lesznie było tylu ubeków że na jednego opozycjonistę przypadało co najmniej pięciu plus tyle samo ucholi. Współczuję panie szczot.
 
#33 leszczyniak 2023-02-28 17:21
To dziwne. O tym,że był inwigilowany dowiedział się dopiero z teczki ipn Ciekawe więc było to "pzreśladowanie" przez SB .
 
#34 Miki 2023-02-28 17:37
A jak wyglądało to zwalczanie komuny? Cały artykuł jest o tym jak to tego pana śledzili. A co on takiego zrobił? Jakoś w tamtych latach była o nim cisza.
 
#35 Do pana w kontrze 2023-02-28 17:45
My też pamiętamy ciche przerwy w liceach (z dzisiejszego punktu widzenia dziecinada, ale był jakiś gest) stawianie zniczy w kształcie krzyża przed szkołami (też gest dziecinny ale rodzaj sprzeciwu za który było relegowanie że szkoly) strajk na uczelni i ZOMO przed uczelnią z pałami, obłędem w oczach i tarczami. Stali tak jak pretorianie a my na uczelni w potrzasku na wiecu. Gazowanie. Ulotki i powielacze te klimaty. Pamiętamy. Nikomu czerwonymi fłażkami nie machaliśmy. Ale pana Szczota nie pamiętam. Natomiast pamiętam wielu działaczy studenckich. Precz z pisokomuną. Precz z PiS.
 
#36 Jędrzej 2023-02-28 17:48
Złośliwe komentarze wstyd- jak by zawitał ruski mir przerażające ile by się okazało zdrajców
 
#37 1234p 2023-02-28 18:27
Panie Szczot,Taką działalnością w tamtym okresie może poszczycić może i kilkaset tysięcy osób.Jest tylko taka różnica,że te osoby nie są obecnie działaczami czy choćby członkami PiS-u.Wstyd panie Szczot,że przy pomocy rządzącej partii chce pan wypłynąć na wielką wodę,Osobiście uważam ,że jest pan karierowiczem.
 
#38 Mieszkaniec poZNANIA 2023-02-28 19:17
Ale was to boli klakierzy. A podobno młodzi Demokraci walczyli z hejtem. Pozdrawiam serdecznie Sławek
 
#39 ciekawy 2023-02-28 19:18
I może nie byłoby całego tego zamieszania, gdyby z p. Kośmidrem nie urządzili tej hecy z wręczaniem, odznaczaniem, uznawaniem itd.
Wstyd.
 
#40 Bolesław 2023-02-28 19:27
oPOzycja wystartowała w komentarzach. Jacy wy jesteście żałośni.
 
#41 do kom. 29 2023-02-28 19:33
Ale gdzie jest napisane, że ten człowiek działał przeciwko komunie? Wcześniej była tylko informacja o tym, że chciał działać w takim harcerstwie, które miało być bliżej Kościoła Katolickiego. Ale to wcale nie znaczy, że walczył z komuną.

W czym konkretnie wykazał odwagę? Nawet gdy w Lesznie zorganizowaliśm y marsz przeciwko obecności wojsk rosyjskich w Polsce, to jego nie było na nim. Opisujmy to, co było faktycznie, a nie przypisujmy komuś cnot do papierów.
 
#42 żałosne 2023-02-28 19:40
tylko patrzeć jak kośmider wyleci z wnioskiem o medal za bitwę pod Grunwaldem
 
#43 do kom. 29 2023-02-28 20:04
Odwagę to mieli ci, których zastraszano, zamykano lub relegowano ze szkół lub uczelni, a mimo tego dalej walczyli z komuną. Z powyższych relacji wynika, że nikt go tak nie traktował. On zbliżał się w działalności harcerskiej w stronę KK więc ktoś się tym zainteresował. Ale on wtedy nawet nie wiedział, że ktoś na niego doniósł. Gdzie w tym jest odwaga??
 
#44 europ 2023-02-28 20:12
ja pamiętam lata 80 te ubiegłego wieku jak młodsi niż ja działacze partyjni nominowali się do weteranów bojowników o wolność w walce z niemieckim i faszystami zaznaczam że jestem rocznik 1950 i latach 80tych miałem 30 lat a ci partyjniaki mieli po 26 lat i widzę że teraz to wróciło z pisorami no chyba że w przedszkolu już donosili na swoich rówieśników dzieciaki stąd wniosek tak przedszkola były kuźnią donosicieli dzisiaj sygnalistów
 
#45 Pamiętamy 2023-02-28 20:21
W każdej pracy byli donosiciele, niestety, w tym działacze Solidarności. Udawali dobrych kolegów, pili kawkę, palili papierosy, dyskutowali, a potem pisali i donosili. Po latach, wydało się kto był kto. Najgorsze, że powody dla których współpracowali z milicją, były błahe i mało znaczące.
 
#46 antyPOPiS 2023-02-28 20:30
''Kombatant'' na miarę kliki pookrągłostołow ej.
 
#47 do 40 2023-02-28 20:39
Bolek - zmień lekarza, bo ten ciebie okłamuje...
 
#48 Jarek 2023-02-28 20:47
Panie Bolesław. My przynajmniej nie chowamy się za piskomuną tak jak pan. Poza tym pan bohater artykułu był poprostu za młody by walczyć z komuną. Tymczasem obecnie chowa się w szeregach piskomunistów. Bawcie się dalej
 
#49 ups 2023-02-28 21:02
Jestem rówieśnikiem Szczota. Mogę powiedzieć tyle: Widywałem go jako 17-19 latek. Ja uczyłem się, marzyłem o studiach( które ukończyłem, okazuje się nie wiadomo po co ) a tu kolo w harcerskim mundurku i krótkich spodenkach.Nie ukrywam, uważałem go za niespełna rozumu.Okazało się , ze to ja byłem gapa.Dziś takim Szczotom moja wiedza nie jest potrzebna. Szczoty wiedzą lepiej. Tym niemniej , gdy Szczot "walczył " z komuną ta zła komuna dawała mi , dziecku robotników z leszczyńskiej fabryki paszport na wyjazdy do NRD, Czechosłowacji, gdzie poznawałem młodych wtedy ludzi, chłopaków, dziewczęta, którzy mieli w poważaniu komunizm i cieszyliśmy się swoją obecnością. Czas najwyższy przestac mitologizować Szczota Adamku! Piękne imprezy kulturalne działy się w Lesznie i okolicach Adamku o których nie masz zielonego pojęcia (...)
 
#50 Lechu 2023-02-28 21:14
Przez szalejącą inflację wartość Orderu Orła Białego tak spadła, że i Sławusiowi za historyczne zasługi pewnie Prezydent RP go przyzna. Co tam order? Wiadro orderów, a do tego dołożą mu jeszcze ryzę dyplomów i odszkodowanie za martyrologię. Słusznie się chłopu należy. Czuwaj druhu!
 
#51 do kom. 44 2023-02-28 21:21
Ja słyszałem o jednym panu z Leszna, który był małym dzieckiem w czasie II wojny światowej, ale załapał się na status kombatanta i już jako starszy człowiek hojnie z tych przywilejów korzystał. I wcale nie nosił granatów do lasu, ani nie ostrzegał partyzantów. Ponoć spędził kilka dni na leszczyńskiej Ćwiczni wraz z mamą, gdzie spędzono wielu mieszkańców. Nie wnikałem już nawet czy takie zdarzenie miało faktycznie miejsce, ale miałem nadzieję, że czasy podobnych "bohaterów" już dawno są za nami. Byłem w błędzie.
 
#52 Tak sobie myślę, że 2023-02-28 21:24
Nie zdobywa się szacunku, przy kreacji wizerunku.
 
#53 Michał 2023-02-28 21:47
Lech Wałęsa jest w pełni odpowiedzialny za ten cały burdel w kraju, gdyby miał wtedy tyle odwagi by się przyznać do współpracy ze służbami, co bardziej niż prawdopodobne byłoby mu wybaczone przez społeczeństwo to nie... To on uwierzył w te bajki o samym sobie,to on uwalił rząd Olszewskiego. Gdyby wtedy wszystkie karty zostały odkryte to Polska by była innym krajem... Te stare capy po dziś dzień grają teczkami. Jak nie uwalenie ustawy lustracyjnej to do dziś tajny aneks do raportu WSI. Cały nasz "świecznik" to albo służby,które przyjechały na czołgach "wyzwalajacej" armii czerwonej albo konfidenci lub ich rodziny. Jeden wielki syf i bagno moralne tylko dziś nazywane "politykiem" lub "biznesmenem". A Ten "Tu" to już totalne dno moralne by myśleć, że coś tym wygra w warunkach w jakich jego koledzy nas usytuowali przez te wszyskie lata. A szkoda pisać, dno i tyle.
 
#54 Leon 2023-02-28 21:54
Jeździł szeryf nyską.
 
#55 serio?! 2023-02-28 21:59
Panie Szczot! Jakoś żadna z wymienionych osób (Eugeniusz Matyjas, Waldemar Handke, Zdzisław Drost czy Barbara Krawiec) nie potwierdza, aby kiedykolwiek miała z panem do czynienia jako działaczem opozycji!!! (...) wam się w tym pisie całkiem we łbach pokaszaniło! przecież każda z wymienionych osób może łatwo zweryfikować tę pana wielką współpracę! ogarnij się (...) wstyd dla Leszna! a wszystko zaczęło się o kretyńskiego pomysłu tego kolejnego pisowskiego (...)
 
#56 Pol katolik 2023-02-28 22:06
Sławek WSTYDZ SIÊ
 
#57 Tak było 2023-03-01 00:20
On pomagał robić mołotowy na czołgi razem z moawieckim, a kamieniami rzucał w dinozaury z Kidawą
 
#58 Mikke 2023-03-01 00:40
Popieram Pana Sławka miał odwage przeciwstawić się komunie gdy większość świadomie lub nie jak pieski jej słuzyła. Załosne jest chwalić się ze dali z łaski paszport do DDR to tak jak dziś dostać przepuske na Białoruś
 
#59 leszczyniok 2023-03-01 07:02
Jestem tylko ciekaw tego czy gdyby nie był pisowcem czy też by taki medalik dostał ?
 
#60 Umcyk 2023-03-01 07:14
Przyzwoity człowiek wstydziłby się o taki honory wystąpić! No ale to tylko Szczot więc nie ma się co dziwić że wyszło jak wyszło, kolejny pisowski absurd :)
 
#61 Hej 2023-03-01 08:15
Komedia. Realni ludzie, którzy coś robili to poumierali w biedzie. Reszta, co się ustawiła na komunistycznych postulatach solidarności to wiadomo kim była.
 
#62 pracownik ENEA 2023-03-01 08:58
Jakie 40 tys. tyle to ja zarabiam na stanowisku specjalisty
 
#63 do kom. 53 2023-03-01 09:50
Brawo, w punkt.
 
#64 do 58 2023-03-01 10:05
Napisz chociaż o jednej rzeczy, której przeciwstawił sie twój ulubieniec.
 
#65 harcerz 2023-03-01 11:07
ja śledziłem Szczota na podchodach w lesie
 
#66 do 53 2023-03-01 11:34
Masz 100% racji. Niestety tak zostaliśmy wykołowani przez komuchów i ich służby, że sami wybraliśmy bolka na prezydenta.
 
#67 dodatek 2023-03-01 11:36
https://www.kombatanci.gov.pl/pl/uprawnienia/sprawy-zdrowotne-i-socjalne/dzia%C5%82acze-opozycji-i-osoby-represjonowane/319-%C5%9Bwiadczenie-pieni%C4%99%C5%BCne-dla-dzia%C5%82aczy-opozycji-antykomunistycznej-os%C3%B3b-represjonowanych-z-powod%C3%B3w-politycznych.html
 
#68 do kom. 58 2023-03-01 12:30
W książsce napisanej przez Pana Waldemara Handke pt: "Solidarność Leszczyńska 1980 - 1990, wydanie I z 2010 roku przez Instytut im. gen. Stefana "Grota" Roweckiego i Bibliotekę "GROTA", trudno znależć najmniejszą wzmiankę o kombatanckiej walce z komuną pana SSz.
 
#69 Fandorin 2023-03-01 14:05
Nie jestem wielkim fanem p.Szczota, jednakże jako Jego były podkomendny w drużynie harcerskiej dobrze pamiętam tamten okres, szczególnie połowę lat 80-tych. I tu niestety muszę przyznać rację p.Sławomirowi. Jako drużynowy nie był pupilem ówczesnej wierchuszki leszczyńskiego ZHP jak i pomniejszych "czerwonych" działaczy tej organizacji. Mimo młodego wieku (kończył wówczas technikum mechaniczne) głosił otwarcie poglądy nie sprzyjające ówczesnej władzy, otaczając się ludźmi myślącymi podobnie. I takim go zapamiętałem. Co robi dzisiaj, to Jego osobista sprawa. Tak więc, jeśli chodzi o sprawę otrzymania przez p.Szczota statusu osoby poszkodowanej przez poprzedni ustrój, to proszę nie pisać dyrdymałów, nie znając ówczesnej działalności tego człowieka. I przed umieszczeniem niezbyt mądrych komentarzy, proszę jeszcze raz przeczytać ten artykuł, lecz tym razem ze zrozumieniem.
 
#70 historyk 2023-03-01 14:44
Za sto lat będą opowiadali legendy o bohaterskim harcerzu który mając 12 lat obalił komunizm,może ukarzą się znaczki albo monety z jego nieskazitelnym wizerunkiem ,ludzie to się dzieje !!
 
#71 do kom. 70 2023-03-01 15:37
Tak, to jest możliwe. Pamięć ludzka jest ulotna. Poza tym społeczeństwo będzie się starzało, wymierało, a ci, którzy będą sięgali do starych dokumentów, będą czytali o jego "bohaterskich wyczynach", o działalności jako wykładowca, samorządowiec i menadżer. I co - da się tak?
 
#72 do kom. 69 2023-03-01 15:44
Którego konkretnie fragmentu artykułu krytycy nie doczytali? Głosił poglądy nie sprzyjające ówczesnej władzy. No, prawdziwy zuch. Przepraszam - harcerz. Już dużo później lubił wydawać gazetki. Za czasów harcerskich też je kolportował z tymi swoimi niewygodnymi władzy poglądami? Czy wtedy jeszcze na to nie wpadł?
 
#73 Boleś 2023-03-01 17:08
jakiś delikatny pomnik, aleja , skwer ,osiedle ... jestem za !!!
 
#74 Jadwiga 2023-03-01 17:19
kompletny brak szacunku dla osób faktycznie represjonowanyc h i krzywdzonych w tamtych czasach w naszym regionie
 
#75 do 69 2023-03-01 18:22
Ja też mam dziś i głoszę poglądy niesprzyjające obecnej władzy .Wcale się z tym nie kryję. I co dostanę za to order i profity do emerytury? Pan Szczot oberwał za to od kogoś? Zabił jakiegoś komunistę ?Pozbawił go samochodu czy mieszkania ?A może wysadził w powietrze część stacjonującej tu jednostki wojskowej ? Chłopie nie ośmieszaj się .Liczą się czyny a nie poglądy.
 
#76 jasnowidz 2023-03-01 18:52
Jak widać to pisowcy już nie mają wstydu wcale. Na chłopca w krótkich portkach i gilem pod nosem ktoś donosił ;)
 
#77 konfederata 2023-03-01 19:16
towarzyszu szczot a moze by was tez zapisali do zbowidu?pogadajcie z towarzyszem czarzastym.dlaczego nie?moze kiedys sie przyda i z moskwy jakis order dostaniecie za krzewienie socjalizmu w prl-u bis.towarzysz lenini bylby dumny z pisuarow dzielnie budujacych druga komune w prl-u bis
 
#78 hahahaha 2023-03-01 19:18
(...) maja sie super! jak nie z aws to z pis zawsze jakas posadka sie trafi za gruba kase,a teraz jeszcze weteran walki z komuna! ciekawe czy pieluche gubil jak przed zomo uciekal?
 
#79 miejscowy 2023-03-01 19:40
Mówili mi , że ma tupet ale że poszedł do radia się pożalić i bić pianę? ŻENUŁA . Pewnie zmyślone historia i konfabulacja.
 
#80 Jarek 2023-03-01 19:51
Fortuna kołem się toczy panie Szczocie i tobie podobni! zobaczymy jak będziecie śpiewać gdy przyjdzie do rozliczenia tych wszystkich kradzieży, nadużyć i bezczelności! Oby jak najszybciej! ręki bym ci chłopi nie podał!
 
#81 1234p 2023-03-01 20:05
Do 69.Jestem dużo starszy i ciągle krytykowałem rządy komuny,a wieć robiłem to samo co pan Szczot.Czzy uważa więc pan ,że należy mi się także odznaczenie?Krytyka to za mało.Pańskie wywody są na poziomie ucznia podstawówki.
 
#82 Mieszkaniec Leszna 2023-03-01 21:09
I jak Panie Sławku - jest wdzięczność z Pana strony dla donosicieli? Podziękuje im Pan za to, że donosili? Bez nich przecież ten status byłby dla Pana nieosiągalny, bo gdyby nie było teczki, to sama ta działalność niczym wybitnym w obalaniu komuny nie była. Przyzna Pan chyba, że nie były to żadne odważne wyczyny wymagające poświęcenia i narażania swojego życia lub zdrowia?
 
#83 stary leszczyniak 2023-03-01 22:46
Działalność Szczota kojarzy mi się z krążącym swego czasu dowcipem. Otóż pewnego razu starsza Pani chciała wstąpić do ZBOWIDU. Stojąc przed komisją weryfikacyjną otrzymała pytanie o zasługi w działalności konspiracyjnej w czasie wojny. Na to starsza Pani oświadczyła że partyzantom do lasu zupę nosiła ! Natomiast przewodniczący komisji stwierdził że dokumenty mówią nie byli to partyzanci a Niemcy. Starsza Pani z pełnym zadowoleniem i przekonaniem oświadczyła że owszem byli to Niemcy ale z NRD. Wnioski w sprawie wybitnej działalności opozycyjnej Szczota niech każdy sobie sam wyciągnie. Per analogia czy ja jako 6 - cio latek w styczniu 1945 roku dostałem po gębie od gówniarza z Hitlerjugend też mam prawo do bycia poszkodowanym kombatantem ?
 
#84 Zyga 2023-03-01 23:03
Mam nadzieję że " WIOCHA " się obudzi , otworzy oczy i coś wreszcie zrozumie z tego co się naprawdę dzieje . "Łyne dawali" betonowy elektorat chętnie brał bo po co pracować skoro można dostać . Jeśli mam rację to będzie jedyny plus dla " bohatera" tego artykułu
 
#85 Nonie 2023-03-02 13:23
Komuna padła w 1989r Ty miałeś bodaj 21 lat a do 1988 chodziłeś do szkoły. O co ci chodzi??? Z kim walczyłeś. Podaruj sobie.
 
#86 stary 2023-03-02 14:39
A Szczot na kogo donosił ?
 
#87 Adam 2023-03-02 22:18
Partyjniak z odpowiednim stołkiem, aby nie huczał. Żenada. PZPR miał więcej honoru.
 
#88 Ciekawski 2023-03-03 09:25
Wspomniał Pan w wywiadzie, że był w wojsku. Czy składał Pan wtedy przysięgę na wierność Związkowi Radzieckiemu?
 
#89 Tak się zastanawiam 2023-03-03 09:53
Pod koniec wywiadu powiedział Pan, że rezygnuje z kandydowania na szefa szefa leszczyńskiego PiSu, zostawiając miejsce młodym, z większą energią. Ci młodsi to p. Kośmider, czy innych też mają lokalne struktury tej partii? Bo na zdjęciu ich zbyt wielu nie widać https://elka.pl/content/view/113206/80/

Szczerze pisząc kiepsko to Pana usunięcie się w cień wygląda. Jarosław Kaczyński jest od Pana 19 lat starszy a nadal działa. W Pana przypadku można odnieść wrażenie, że cel został osiągnięty. Zbiegło się to jednak w czasie z uzyskaniem ciepłego stołka i dużych wynagrodzeń, a to się zawsze źle kojarzy. W każdym razie mało bohatersko.
 
#90 Kapitan Żbik 2023-03-03 10:53
To teraz czekają kolejne "zaszczyty":
- Twórca Solidarności w 80.
- Bojownik o demokrację: Poznański Czerwiec 1956. A jak Poznań to jeszcze Budapeszt dołożyć. Czemu nie?
- Żołnierz "wyklęty".
- Łącznik AK. A być może i "cichociemny" szkolony w Szkocji.
- Wojna Obronna 39.
- Aktywny udział w "Cudzie nad Wisłą".
To takie propozycje na ten rok.
A że oficjalnie urodził się w ....... to tylko nieistotny szczegół w jego "osiągnięciach", który wytykają "bohaterowi" jego wrogowie i "ruskie onuce".
A tak na poważnie to najgroźniejsi są politycy, którzy tracą kontakt z rzeczywistością .
 
#91 Polo Prawica 2023-03-03 16:16
I widzicie!
Jak mało trzeba aby was podjarać.

Wszystkie teczki powinny być w necie i to za darmo ze zdjęciami gęb donosicieli od dawna, to dziś byście się już nie jarali byle niusem.

Powiem więcej.
Statut represjonowaneg o powinni mieć również słuchacze Radia Maryja
Bo nie słyszałem, żeby gdzieś zakazywano słuchania RMF a słuchaczy Radia Maryja zwalniano i dziś nie zarabiają po 40 tysięcy o których tu ubecja wspomina.
 
#92 Klimczakowa 2023-03-04 05:15
Ciężko pracuje, dba o prąd w naszych domach. Należy mu się.
 
#93 najprawdziwsza prawda 2023-03-04 11:17
Wczoraj słyszałem pana kombatanta Żalka i nie jest to żaden fake news. Opowiadał jak to za młodu walczył z komuną jeżdżąc komunikacją miejską bez biletu. Taką to formę oporu wybrał.
 
#94 Klimczakowa 2023-03-04 11:34
Skończył technikum elektryczne i jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Zdobył wykształcenie z zakresu zarządzania przedsiębiorstw em, administracji oraz elektroenergety ki. Napisał ciekawą pracę magisterską, oprawiając ją na bordowo. Chwała mu za całokształt..
 
#95 Polo Prawica 2023-03-05 19:08
Represjonowanyc h za mówienie prawdy wbrew pozorom nie brakuje.
Obalenie komuny na niewiele się zdało.

Przed wyborami do RM a później zamrażarka w tej czy innej sprawie aż nas przygniotą kamienie milowe.
Jeszcze trochu to nas będą wsadzać do paki za mówienie prawdy o UE i paść będą nami robaki, te które nas mają karmić.

Wypowiedź prezydenta ma związek z zaproszeniem przez prezydentową grupy dziennikarek z okazji Dnia Kobiet do Pałacu Prezydenckiego. Podczas tej wizyty prezydentowa podpisała przyniesioną przez gości petycję do parlamentu o zaniechanie zmian konstytucyjnych zapisów dotyczących ochrony życia poczętego. Z inicjatywą apelu wystąpiła dziennikarka Monika Olejnik.

Tę inicjatywę skrytykował dyrektor Radia Maryja ojciec Tadeusz Rydzyk. Jestem zbulwersowany tym, że do Pałacu Prezydenckiego są zaproszeni dziennikarze, którzy są przeciwko pozytywnym zmianom w Polsce, którzy cynicznie się zachowują, was atakują. To, co dzisiaj się stało, to był skandal i nie nazywajmy tego inaczej, nie nazywajmy nigdy, że szambo jest perfumerią - mówił ojciec Rydzyk.
https://wiadomosci.wp.pl/prezydent-o-rydzyk-obrazil-moja-zone-6037400632668801a

Hołubienie prezydenta hipokryty, który z bizantyjską zręcznością rozgrywa rywali i zwolenników w kręgach kościelnych i świeckich staje się już niesmaczne. Jestem przekonany, że prezydent nie walczy o honor swojej małżonki, tylko wykorzystuje niezręczność redemptorysty do rozprawienia się z środowiskiem, które ma odwagę rozliczać go z obietnic wyborczych. Gdyby było inaczej zdobyłby się na przyjacielską rozmowę z człowiekiem, któremu zawdzięcza zwycięstwa polityczne, i z którym wymienił się numerem telefonu komórkowego.

Niech Kaczyńskiemu, który śmie powoływać się na autorytet Jana Pawła II, będzie wypominana jego obłuda na falach Radia Maryja. Jeśli redemptorysta się ugnie, to przekreśli całą logikę życia, również tę w warstwie opisu, a tym, samym złamie swoje sumienie i znacznie osłabi wymowę niechętnego życiu postępowania prezydentowej. Następne wybory tuż, tuż. To prezydent będzie potrzebował Rydzyka.
https://www.ekumenizm.pl/publicystyka/niech-rydzyk-nie-przeprasza/


"Taśmy Rydzyka": Kaczyńska powinna poddać się eutanazjihttps: //www.wirtualnemedia.pl : artykul : tasmy-rydzy...
9 lip 2007  Szambo od perfumerii. To jest walka między dwiema lożami"- stwierdza o. Rydzyk. Najbardziej szokujące słowa kieruje podadresem prezydentowej: " ...
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama