Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Manifestacja pod pomnikiem Jana Pawła II w Lesznie (2023)



Ocena: 2.9 (142 głosów)


Komentarze (262)  

 
#1 Pl 2023-03-11 16:19
Zaczynającą się kampania wyborcza !
 
#2 Abra Kada Bra 2023-03-11 16:25
Czy tak trudno zrozumieć, że jesli ktoś nie uważa JP2 za bożka, nie staje się z automatu wrogiem ojczyzny? Ja nie kwestionuję oczywistych zasług naszego papieża dla odzyskania wolności Polski. Ale nie udawajmy, że z jego stosunkiem do pedofilii wsród kleru, nie ma dużego problemu. Gdyby polski kościół rzeczywiscie chciał oczyszczenia dobrego imienia Wojtyły, sam dążyby do jak najszybszego, rzetelnego wyjaśnienia sprawy. Przede wszystkim poprzez odtajnienie archiwum krakowskiej kurii. A obecna histeryczna reakcja Jędraszewskiego i innych wysokich funkcjonariuszy kościoła, do której najlepiej chyba pasuje określenie POŻAR W BURDELU, pokazuje niezbicie, że hierarchat panicznie boi się prawdy i nie ma interesu w jej ujawnieniu. O politykach prawicy, żerujących na emocjonalnej, religijnej fiksacji swojego elektoratu z Podkarpacia czy wschodniego Mazowsze, nawet nie wspomnę...
 
#3 bven 2023-03-11 16:26
Cytat z artykuły z 2013 roku: "W Watykanie nie można już legalnie uprawiać seksu z 12-latkami. Wprowadzona restrukturyzacj a kodeksu karnego obowiązującego na terenie Stolicy Apostolskiej podnosi wiek przyzwolenia na czynności seksualne do 18 lat. Zmiany zainicjował papież Franciszek...". Panie Dziedziczak, jak pan się odniesie do tej informacji, która jest jak najbardziej prawdziwa.
 
#4 rene 2023-03-11 16:28
JP2 TO SWIETOS NIE OPILUJA NAS ZWYCIEZY PRAWDA
 
#5 wyborca 2023-03-11 16:29
Teraz pis chce wygrać wybory pod pomnikami Jana Pawła II.
 
#6 Sceptyk 2023-03-11 16:29
No, ale żeby aż 100 osób?? Ho, ho...
 
#7 Oł boy 2023-03-11 16:31
Łapią się czego mogą. Drugi "Smoleńsk"...
 
#8 Mikołaj 2023-03-11 16:34
I to jest XXI wiek państwo wyznaniowe "nikt nam nie wmówi że czarne jest czarne a białe jest białe" zasługi zasługami nikt mu ich nie odbierze ale to nie znaczy że był święty ci ludzie już mają taką mentalność ktoś im pluje w twarz a twierdzą że deszcz pada
 
#9 Xxx 2023-03-11 16:38
Ale tłum...
 
#10 Polak 2023-03-11 16:39
Nie wiem czemu opcja polityczna, która z prawdą ma tyle wspólnego co ja z samochodami drogimi czyli nic, sobie Papieżem i Kościołem swoje gęby wyciera. Dziwię się też Kościołowi do którego należę, że się na to godzi i od nich nie odcina...
Smutne to. Jak ci ludzie z tej opcji politycznej mogą wieczorem w lustro patrzeć... Co oni sobie wtedy myślą. Tak jak np. z tym paliwem w grudniu było. Jak oni to tłumaczyli. Że oni się nie wstydzą publicznie takie rzeczy mówić. Przecież oni też mają rodziny, znajomych, swoje dzieci które na nich patrzą. A najbardziej mnie dziwi to, że są ludzie którzy w to wierzą. To jest szok!!
 
#11 Oj 2023-03-11 16:40
Hahaha, po co manifestacje i uchwały. Wystarczy tylko udowodnić że tvn podał niewłaściwe informacje. Chyba że nie potrafią tego udowodnić i tvn mówiło prawdę?
 
#12 was. 11.03.2023 2023-03-11 16:41
Szkoda, że nic nie wiedzieliśmy byłoby nas o wiele wiele więcej.
 
#13 Orzech 2023-03-11 16:46
Przezabawne i niestety tragiczne w swej ciemnocie.
 
#14 Ja 2023-03-11 16:49
Ciekawostka: autor ,,Barki" również był pedofilem. Takie to fajne jest towarzystwo.
 
#15 seb, 11.03.2023 2023-03-11 16:50
Szkoda, że teraz dopiero dowiedzieliśmy się o akcji, w obronie Ojca Swiętego Jana Pawła II, zapewne byłoby nas pod pomnikiem dużo, dużo więcej.
 
#16 JA 2023-03-11 16:52
Powiem wam prawdę pisiory o której jeszcze nie wiecie. Jest już po was.
 
#17 Witek 2023-03-11 16:53
Czy to prawda, że on krył pedofili księdzy ?
 
#18 Eugeniusz 2023-03-11 16:54
Kolego z 1 to nie kampania wyborcza , a obrona Największego z Polaków , który zdecydowanie obalił tą przeklętą komunę wespół zresztą z administracją Waszyngtonu , no i oczywiście Polskiej SOLIDARNOŚCI To właśnie jemu zawdzięczamy ,że tutaj tak swobodnie sobie piszemy nie mając problemu po paru dniach z esbecjom , która by nas pytała czy nie podoba się nam Rzeczypospolita Ludowa oraz co robił nasz ojciec , w jakim wojsku służył , skąd mamy na samochód "syrena" i po co chodzimy do Kościoła Otóż po to chodziliśmy do kościoła ,że on był nasza opoką kierunku działania ku wolności , a na czele tego Kościoła stał właśnie ON JAN PAWEŁ II , który dokonał rzeczy niezrozumiałej dla ówczesnych sługusów Moskwy ,że mogło się zdarzyć obalenia tego wstrętnego reżimu oraz wyzwolenie Polaków z kajdan czerwonej burżuazji
Jeśli chodzi o TVN to rzadko kto zauważa ,że właściciel TVN spółka Axel-Springel (niemiecko-szwajcarska) sprzedała TVN ostatniemu naszemu sojusznikowi w świecie Amerykanom , gdyż była okazja w ubiegłym roku nie dać im koncesji na dalsze działanie , ale po takiej volcie z USA władza PIS się poddała , co jednak przy naruszeniu dobrego imienia JP II tak rozwścieczyła władze Polski ,że na dywanik w tej sprawie wezwano ambasadora USA .Zobaczymy co będzie dalej - dla mnie ta wstrętna koalicja położyła swoją wygraną w wyborach na jesieni - pozdrawiam
 
#19 Taak 2023-03-11 16:55
Bóg , honor, ojczyzna na ustach a w rzeczywistości wszystko na odwrót.
 
#20 Lucek 2023-03-11 16:56
Polska to taki Iran w Europie. Tylko tu jeszcze nie zabijają ludzi za inne myślenie.
 
#21 Bestia z Wa-wic 2023-03-11 16:57
Tego nie da się obronić!
Cynicznie wykorzystuje się ten temat do konsolidacji betonu odpornego na wszelkie fakty.
Sypie się ta cała organizacja coraz bardziej.
 
#22 człowiek 2023-03-11 16:58
W Irlandii ultra katolickiej też tak było, ale w końcu prawda zwyciężyła i mają porządek. Tyle niepraworządnoś ci i zgorszenia co jest odkrywane w kościele już dawno powinno dać do myślenia tym protestującym, że nie tak nauczał Jezus Chrystus. Ich by musiało spotkać to co nie jedno molestowane dziecko.
 
#23 emerytowany nauczyciel 2023-03-11 16:58
Nawet w okresie bardzo trudnym dla kościoła, czyli okresie stalinizmu. Ówczesne bojówki komunistyczne nie miały na tyle odwagi by wchodzić do kościołów, zakłócać mszę świętą , szarpać księży i skakać po ołtarzach. Kościół był swoistym sacrum. Nawet dla tych niewierzących. A dzisiaj takie praktyki w/w są coraz częstsze. Młodzi bezmózgowcy,a przy dzisiejszym systemie oświaty jest ich coraz więcej, podpuszczani i wspierani przez elity polityczne, czynią wielkie zło.I co gorsze czują bezkarność. A swoje zachowania przenoszą na inne sfery życia społecznego. Nie szanują już nikogo. Nawet własnych rodziców. Nie szanują zupełnie swoich nauczycieli-wychowawców..
 
#24 Ja 2023-03-11 17:03
SEKTA...
 
#25 Komentator 2023-03-11 17:04
I Jak zwykle przy pisie sama mlidziez jak na zalonczonym obrazku do 20 lat
 
#26 Le 2023-03-11 17:11
Apeluje, błagam, proszę, oddzielcie Kościół od Polityki. Politycy robicie duża szkodę Kościołowi! Kościele nie daj się wkręcić w brudne sprawy polityki!
 
#27 Ten 2023-03-11 17:12
Może to głupie pytanie jestem młodym człowiekiem i nigdzie nie mogę znaleźć w jaki sposób obalił ten komunizm ? Kazaniem w którym nie powiedział nic w prosty? Czy jak ? Z góry przepraszam
 
#28 On...do 25 2023-03-11 17:14
Niech każdy sobie sam odpowie na pytanie co miał w głowie mając 20 lat
 
#29 xxx 2023-03-11 17:15
mlodzi ludzie ci co nie bylo ich stac na nauke szli do zakonu i tam sie ksztaucili ale okazalo sie ze nie calkiem za darmo morda w kubel tak im wpajano i przyszlym zakonnicom tak samo i zwyrodnialcy byli kryci robili z poborowymi co chcieli a teraz prawda w oczy kole
 
#30 Bulbutier 2023-03-11 17:18
Był umoczony jak reszta czarnej reakcji.
 
#31 wowo 2023-03-11 17:19
p.Dziedziczak. " to jest szkalowanie Papieża". św.Pamięci papież nawoływał" nie lękajcie się głoszenia prawdy".
 
#32 aga 2023-03-11 17:21
Jak widać i słychać to pis zrobi wszystko aby wygrać następne wybory.
 
#33 Obserwator 2023-03-11 17:22
Jakby prawda miała się obronić to JP2 nigdy nie był by Papieżem
 
#34 Anna 2023-03-11 17:23
Nie za dużo Was tam ?
 
#35 Figa 2023-03-11 17:24
Papież nie lękał się kryć pedofilów a Wy pod pomnikiem o co walczycie ? Bo nie zrozumiałam
 
#36 Do 32 2023-03-11 17:27
Tak głupi komentaż, że trudno go komentować.
 
#37 dsf 2023-03-11 17:28
ale tłum hahah wyznawcy pis mówią że nie wierzą że czarne jest czarne a białe jest białe i że jp2 ukrywał pedofilie w polskim kościele
 
#38 jj 2023-03-11 17:28
Brawo dla tych osób.
 
#39 Jądruś 2023-03-11 17:30
Jak widać na załączonych zdjęciach młodzieży raczej brak, a więc jest nadzieja.
 
#40 Mirek 2023-03-11 17:34
Ale ofiary pedofilów ich nie obchodzą - wstyd.
 
#41 Dorothy 2023-03-11 17:37
Wszystko ładnie pięknie, ale dlaczego papież przy całej tej swej doskonałości o której mówicie przyczyniał się do krzywdzenia dzieci przez kler? Pomógł w obaleniu komunizmu a nie umiał obalić zła wśród swoich
 
#42 Men 2023-03-11 17:37
Specjalnie wczoraj włączyłem w różnych godzinach TVP PiS i na okrągło mówiono o JP 2 i go broniono,prakty cznie nie było innych informacji.Ma zasługi dla Polski,ale bronił i przenosił księży pedofilii i o wszystkim wiedział.Dla mnie Św Ojciec Kolbe i ks Popiełuszko to święci nie JP2.Swoją drogą PiS nie wygra wyborów,to właściwie to już pewne.
 
#43 Lidia 2023-03-11 17:38
Śmiechu warte
 
#44 III 2023-03-11 17:40
Przecież oni nie wiedzą nawet po co tam poszli. Gdyby wiedzieli to te matki z dziećmi by tam nie poszły. Coś się zadziało w sobotę to z nudów zapaliły znicz
 
#45 Abc 2023-03-11 17:49
Starsze pokolenie nigdy nie dopuści do głowy informacji, ze człowiek który głosił wielkie słowa, któremu całowano ręce okazał się słaby względem swoich. Jest to obrzydzające i nie powinno się zdarzyć. Mało kto sobie z tym poradzi. Te śmieszne polskie partie oczywiście to wykorzystają do gry politycznej. Chwile pogadają, zapomną. Ale mądrzy ludzie już nigdy nie spojrzą na Papieża jak kiedyś.
 
#46 Do kom 38 2023-03-11 17:51
Uważaj na księży w kościele
 
#47 mieszkaniec 2023-03-11 17:52
Coś Ty Polakom zrobiła Janie Pawle, że Cię łajdaki szkalują tak nagle....M. Wolski
 
#48 Do kom 38 2023-03-11 17:52
Miejmy nadzieje ze w dzień wyborów będziesz na wakacjach :)))))
 
#49 andrzej 2023-03-11 17:56
będziemy mocni
 
#50 mates 2023-03-11 17:57
Połowa tu piszących jest przekonana że zrobił to papież...
 
#51 Luk 2023-03-11 18:03
I po co nam Rosja jak my się sami po zabijamy, do czego to doszło żeby nawet swoich mieszać z błotem dla własnego zysku. Nam na prawdę jest potrzebna wojna żeby to uporządkować. J. Piłsudzki dobrze powiedział "Naród wspaniały, tylko ludzie ***** "
 
#52 PISOWIEC 2023-03-11 18:12
Niech wstapi duch twoj na oblicze tej ziemi naszej ziemi Ojciec Swiety ma prawo do wiecznego spokoju i nikt nie ma prawa tego zaklocac w jakikolwiek sposob
 
#53 Lp 2023-03-11 18:21
W Polsce często stosuje się podwójne standardy i wielu oczekuje aby było to normą, ot tak wschodnia mentalność.
 
#54 Wyprane mózgi tvnu 2023-03-11 18:26
Co za ciemnota tutaj ! Zero znajomości historii
Zero ! Czasy stalinowskie to nie Francja . Milicja to nie Police . Wolny kościół na zachodzie nie można porównywać ze zniewolonym w Polsce . Biskup miał chodzić do ubecji ? Kościół to załatwiał we własnym podwórku. A teraz pytanie do światłego pokolenia Z . Kto w PRL-u zwalczał homoseksualistó w ? Kościół czy właśnie państwo milicja sbecja ? Sara od Papieża ! Macie problem z pedofilami ? Poszukajcie ich u celebrytów w zatokach sztuki w telewizjach .
 
#55 AntyPIS 2023-03-11 18:30
Dlaczego JPII nie walczyl z pedofilia wsrod kleru? Odpowiedz jest prosta,nie chcial zakonczyc zywota tak jak JP I,tamten zawalczyl z Banco Vaticano i po 33 dniach zakonczyl zywot. Ja daje wiare w to co wyemitowal TVN, a polski KrK jest na tyle wiarygodny co rozwod Kurskiego.
 
#56 kkk 2023-03-11 18:31
Ilu z tych ludzi którzy tak stoją było tak naprawdę uczciwymi w życiu?
Jak papieżyk mógł wychwalać Marciala Degollado? za wzór stawiać? nie wiedział naprawdę o niczym?
Jak by te osoby się zachowały gdyby ich dziecko zostało skrzywdzone? przez kogo to już mniej istotne...Można udawać że po założenie czarnej sukienki niczego co naturalne się nie potrzebuje?.
 
#57 Monia 2023-03-11 18:31
Stop łajdaczeniu się kleru!
 
#58 Ania 2023-03-11 18:37
Żadna partia tak nie skłóciła ludzi jak obecnie rządząca. Ale może niech wygrają, bo w końcu żadna kolejna partia nie posprząta tego bałaganu przez lata, a tak PiS będzie miało winnego, że sobie nie radzą.
 
#59 Leszczynianka 2023-03-11 18:42
Teraz się dopiero zacznie CYRK i ośmieszanie Polski !!! Uważam, że film ukazał się we fatalnym momencie (przed wyborami). Jeśli opozycja wytrzyma i nie włączy się w tę pożałowania godną histerię, to do wyborów PiS całkowicie sam się zaorze. Nikt nie wytrzyma tego, co czeka nas w najbliższych miesiącach. A z Papieża "nie będzie już co zbierać". Oby tylko PiS zostawić z tym samych i nie przeszkadzać !!!!!!!!!!!!!!!
 
#60 Do 11 2023-03-11 18:46
Miesiąc temu widziałem Cię nawalonego na mieście. Udowodnij, że tak nie było.
W sumie i tak masz łatwiej bo żyjesz. Zmarli nie mogą się bronić.
 
#61 Lukasz 2023-03-11 18:46
Gdy z jednego z najbardziej znanych Polaków na świecie,noblist y Lecha Wałęsy zrobiono "Bolka"rękoma pisowskiej narracji w oparciu o teczki SB,to żaden pisowiec nie podważał autentyczności tych materiałów ...nie słyszałem również głosów sprzeciwu kleru...teraz gdy w teczkach SB pojawił się Karol Wojtyła który miał tuszować przypadki pedofili wśród księży ...to teczki SB są nic nie warte według narracji pisowskiej ...może pisowska władza powinna zapewnić klerowi immunitety albo poddać ich kognicji Watykanu ...wówczas problem zostałby zamieciony pod dywan ...problem w tej całej sprawie jest taki,że Karola Wojtyłę powinni bronić historycy a nie pis ako przybudówka partyjna kleru lub odwrotnie ...
 
#62 Liczą się fakty 2023-03-11 18:55
Jak człowiek patrzy i widzi tyle młodzieży, to aż serce rośnie.
 
#63 1234p 2023-03-11 18:59
Pis zaczął swój kapitał polityczny budować na św. Janie Pawle II.Politycy precz od papieża.Swym postępowaniem jeszcze więcej rozpalacie ogień w tym temacie,co widać chociażby po wpisach pod tą informacją.Panie Dziedziczak wielki wstyd dla pana za zbijanie swojego kapitału politycznego na świętości.
 
#64 do 12 2023-03-11 19:02
Wy nie wiedzieliście... a ON wiedział ;)
 
#65 Ksiadz proboszcz 2023-03-11 19:04
Nie bedziesz mial bogow cudzych przedemna
 
#66 do13 2023-03-11 19:10
Nieszczęsny typku ubierz strój jednorozca , i bądz jeden dzień dziewczynką na zmiane z chłopcem to dopiero jest śmieszne
 
#67 do kom. 18 2023-03-11 19:14
Eugeniuszu szanowny,
czy jesteś pewien, że spółka Axel-Springer (szwajcarsko-niemiecka) była kiedykolwiek właścicielem TVN ?
A było tak, w lipcu 2012 Ringier Axel Springer Media kupił od TVN S.A.
75% udziałów Onet (pozostałe 25% spółka dokupiła w 2017 roku).
Oj Eugeniuszu, Eugeniuszu !
:)
 
#68 Tadeusz 2023-03-11 19:18
Zacznijmy od tego co się właściwie stało. Otóż holenderski dziennikarz Ekke Overbeek wydał książkę, w której udowadnia, że Karol Wojtyła, jeszcze jako krakowski kardynał, wiedział o przypadkach pedofilii w Kościele i je tuszował. Rozumiem, że komuś powyższe zdanie może się nie podobać, ale taka jest prawda. Overbeek odkrył zarówno dokumenty milicji, jak i dotarł do ofiar i świadków. Okazało się, że w Małopolsce są wsie, gdzie wszyscy pamiętają księdza-pedofila, oraz karę, jaka go nie spotkała. Rzecz jest dobrze udokumentowana.
Równolegle, Marcin Gutowski z TVN24, autor słynnej serii reportaży Bielmo, opublikował nowy reportaż pt. Franciszkańska 3, w którym również opisuje trzy przypadki, gdy biskup Wojtyła, stając twarzą w twarz z księdzem pedofilem, przenosił go do innej parafii, w jednym przypadku aż do Austrii. Gutowski również porządnie swój materiał dokumentuje, dociera do świadków, ofiar, papierów. Dowody są.

"Kolejne odsłony nadużyć seksualnych w przestrzeni Kościoła, korupcji, nepotyzmu, powinny pozbawić nas złudzeń wobec zdolności tej instytucji do samooczyszczeni a.
Kościół rzymsko-katolicki to egzotyczna korporacja, która zastygła w skamielinie centralizmu, tajności i posłuszeństwa. Korzystając z deficytów wykształcenia i kompleksów, establishment kościelny, który perfidnie odwołuje się do instancji nadprzyrodzonej , zapewniał sobie posłuch i bezkarność.
Jan Paweł II jest patronem tego systemu. Systemu hipokryzji. Oto człowiek, który z jednej strony domagał się niemal sterylności seksualnej, z drugiej zaś promował jednostki spod znaku kardynała Alfonso Lópeza Trujillo, który miał w zwyczaju stosować przemoc wobec męskich prostytutek, z których usług korzystał, czy Marcialo Maciela Degollado, znanego między innymi z tego, że gwałcił swoje dzieci."

Powoli odsłania nam się nowa rzeczywistość. Okazuje się, że żyliśmy w jakiejś mitologii, która była nam przekazywana, w którą wierzyliśmy.
 
#69 J. 2023-03-11 19:18
Drodzy Komentujący, skoro jesteście tacy silni za klawiaturą komputerów to ruszcie się zza nich! Obrażacie osoby, które coś robią i bronią swoich wartości i przekonań. Przy okazji pokazujecie dno, jakie reprezentujecie . Przełóżcie swoje bezsensowne teksty na coś pożytecznego. A jak widać na wiecu poza osobami starszymi były też osoby w średnim wieku, osoby młode i dzieci... OSOBY Z WARTOŚCIAMI, których Wy nie macie.
 
#70 DO ZNAWCY POD 36 2023-03-11 19:19
a może tak podejmiesz dyskusję na temat poprawnej polszczyzny
 
#71 :( 2023-03-11 19:19
Nie obcy język
Nie kolor skóry
Nie strachu więzy
Nie rozkaz z góry
Nie inna wiara
Nie inne plemię
Nie z nieba kara
Nie cudze ziemie

Nie w imię państwa
Nie linie granic
Nie czyjeś draństwo
Nie kłamstwo za nic

Nie problem rasy
Nie ból historii
Nie upływ czasu
Nie złe teorie

Nie kłamstwa rządów
Nie bezmiar zbrodni
Nie błędy sądów
Nie zemsty żądni

Nie obcy język
Nie kolor skóry
Nie strachu więzy
Nie rozkaz z góry
 
#72 Miki 2023-03-11 19:20
JPII nawoływał do wzajemnego szacunku do siebie. Czy Ci stojący mogą tak o sobie powiedzieć? Czy oni w ogóle czytali Biblię? Czy wiedzą co mówił o takich jak oni Chrystus?
 
#73 kali 2023-03-11 19:23
Papież już jako kardynał w Krakowie wiedział o pedofili księży i nic nie zrobił zmiatal pod dywan a więc godzil się na pedofilie to tyle dla mnie to żaden autorytet
 
#74 Kamil 2023-03-11 19:32
Każda władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje absolutnie!!!
 
#75 Czesio 2023-03-11 19:39
A ja myślę że się doczekam jak Wadowice zmienia nazwę na Wojtyłów tak jak kiedyś Katowice na stalinogrod kult jednostki się nie zmienił czy czerwony czy czarny....
 
#76 pop 2023-03-11 19:47
Czy Ci stojący mogą tak o sobie powiedzieć? Czy oni w ogóle czytali Biblię? Czy wiedzą co mówił o takich jak oni Chrystus???
Do Bibliii tylko, ze Ci wiekowi ludzie nie potrafia zrpzumiec jej...
A gdzie mlodziez to przeaznie mlpdziez miala byc przewodnikami dalszych tez JP....gdzie oni sa , gdzie??? pustla pod pomnikiem ale z DZIEDZICZAKIEM na czele i tak bedzie w wyborach do URN pojda Ci co tu stoja mlodzi OLEJA totalnie sprawe....mllodzi sa tylko od brania pieniedzy a nie od dbania okraj...oni tylko daj....daj i daj....
 
#77 Do obrońców JPII 2023-03-11 19:47
Nie wierzycie TVNowi. OK.,to poczytajcie chociaż raport komisji watykańskiej, w sprawie kardynała McCarricka gdzie rowniez wspomina się o haniebnym zachowaniu JPII. TVP wmawia wam, że to komuniści spreparowali i atakuja Polskę. To bzdury, sprawa jest ewidentna.Przestańcie udawać, że nic się nie stało. Pokrzywdzonym dzieciom się to należy.
 
#78 poznanska Pyra 2023-03-11 19:47
ja juz nic nie potrzebuje pisac u gory stoi coscie warci Reasumujac : gdyby JPII dzis zyl i slyszal jak na nim jedzicie aby zdobyc glosy to by wam skore wygarbowal . Tak mawial moj mentor moja kochana babcia Anna rocznik 1903 ten sam co ks. pralat Teodor Korcz. choc powiem wam szczerze On ze unikal mojego adresu bo wolal widocznie isc do mlodszych..".gl.. ch "a moja kochana babcia byla tylko 77 roza i to tyle i az tyle.: NIC JUZ NIE PISZE BO I TAK NIEZROZUMIECIE tego co bym napisal teraz . a napisze zebysta niemowili , ze powiedzial co wiedzial Otoz moja kochana babcia jezdzac do Zbaszynia w czasie okupacji sprawdzajacy konduktor zadal jedno pytanie mojej babci a mianowicie takie : tu cyt. " Czy jest wyznania mojzeszowego " Moja babcia odpowiedziala ze nie a on i tak jako niemiec powiedzial "Tak tak wy jestescie bardziej prussaccy niz sami Prusacy" Dlatego to wam pisze bo, swiat sie konczy a powiecie zescie nic nie wiedzieli a teraz za miesiac dobry wojna i Iranem, krajem ktory jest islamski ale nie arabski i pomogl Polsce w czasie II WS. Potem bedzie wojna u nas i pojaltanskie ponowne rozlalcelowanie sami do tego dazymy a na obiad przygotuja jak dla goi przystalo potrawy z plesniakowca lsniacego. Smacznego i nie to zescie nic niewiedzieli. dygitalny pieniadz w toku oj bedzie sie dzialo do konca dekady oj bedzie.
 
#79 Sprawiedliwy 2023-03-11 20:01
Żyjemy w XXI wieku i wszystko się zmieniło . Obieg informacji jest globalny i wręcz automatyczny . Cała nasza planeta chyli się ku upadkowi , wszelkie autorytety rozsypują się jak domek z kart . Ludzie zamiast być coraz lepszymi stają się potworami . Wyzbyli się sumienia , żyją w zakłamaniu i pogardzie dla człowieka . Wszelkie wartości moralne straciły swoją moc . To teraz tylko wydmuszki zasad . Po obejrzeniu reportażu o JPII nawet nie che mi się na ten temat rozmawiać . Nie jestem tzw. osobą fanatykiem religijnym
, nie mniej jednak czuję się okropnie i kompletnie zdegustowany . Na jakim świecie żyjemy i co nas jeszcze czeka. Na pewno nic dobrego .Polacy będą zawsze stali w obronie Papieża. I żadne lewactwo tego nie zmieni
 
#80 dodane do dodanych ( Polskie Średniowiecze pisplu) 2023-03-11 20:03
Szok przeplatany z Żenadą pisplus -- Ewenement Światowy katolicy Polscy bronia imie JPII przed Katolikami Polskimi - w tym swoim szaleństiei ten tak zwany Polski katoli CAŁKOWICIE ZAPOMNIAŁ o OFIARACH PEDOFILÓW w SUKIENKACH -- BA !!!!!! ZAPOMNIAŁ o szacunku do drugiego człowieka w tym przypadku do OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNY CH i ICH OPIEKUNÓW, którzy protestują w POLSKIM - POLSKIM SEJMIE o swoja godność i poprawę minimum warunków ekonomicznych --- TA PISOWSKA władza w osobie marszałek Sejmu pozbawiła ich godny warunków SANITARNYCH i CHIGIENICZNYCH !!!!!!! Tak postepuje ten Polski Katolik u WŁadzy!!!!!, Wstyd na cały świat !!!!!. NIE WIDZ¡ ofiar pedowfila, NIE widzą niepełnosprawny ch, a sami zyją na Nasz KOSZT i NA MAX się Uwłaszczyli na Suwerena Kasie !!!!!!!> Polski katolik ruszył na roskaz Nowogrodzkiej do wsi i miast na POKAZÓWKI i USTAWKI przedwyborcze !!!!!!!
 
#81 Do 68 2023-03-11 20:05
Kilka lat temu czytałem opracowanie naukowe według którego Adolf Hitler był wielkim patriotą i kłamstwem jest to, że akceptował obozy koncentracyjne.
Czy to znaczy , że mamy w to wierzyć?
 
#82 Zło dobrem... 2023-03-11 20:12
Dobrze że Komuna w Lesznie została w części obalona.Co niektórzy się przefarbowali ale są większości także ci co Bóg-Honor-Ojczyzna mają w sercu i Jan Paweł II to ten co zostawił na wskaowki jak mamy w życiu nie zabłądzić w drodze do tego przed ktorym każdy z nas kiedyś stanie twarz w twarz czyli przed Bogiem.
 
#83 Stary 2023-03-11 20:15
Ja natomiast proponuje by ci co staneli w obronie Karola Wojtyly placili odszkodowania ofiarom ksiezy pedofilow. Niech przeznacza polowe swoich pensji,emerytur i roznych apanazy na rzecz ofiar dewiantow w sutannach.
 
#84 Tadek 2023-03-11 20:17
Faktów nie zamiata się pod dywan.
 
#85 scorp 2023-03-11 20:21
Do 61:Nie wypowiadam sie co do JPII, bo watpliwosci jest wiele. Na pewno zrobil wiele dobrego dla Polski i swiata. Przyznaje, ze lubie sluchac jego glosu (tego sprzed zamachu glownie) i czytac jego teksty - sa madre. A jego grzechy w pelni obiektywnie odkryja na Sadzie Ostatecznym.
A co do Bolka, to bezstronnym, wiarygodnym dowodem na jego agenturalnosc sa zgodne ekspertyzy grafologow, ktore potwierdzily autentycznosc jego podpisow, kwitujacych odbior pieniedzy za donosy. Ponadto sam sie przyznal, ze jest TW w kilka lat po przyjeciu tego "etatu".
 
#86 BOBO 2023-03-11 20:24
może by tak ktoś umył ten pomnik JPII ...obsrany przez ptoszki... czy nie wstyd ..... gdzie jest proboszcz z Antoniego ..... potrafi z ambony ogłaszać ciągke składku gospodarcze na ogrzewanie kościoła, a w kościel zimno jak diabli ...
 
#87 Xenia 2023-03-11 20:25
Jest taki dekret Watykanu ściśle tajny z 1920 roku. Nie tak ściśle jednak skoro się pojawiły o nim wzmianki w necie. I tam napisano jak należy załatwiać wszelkie sprawy dotyczące złych rzeczy, które dzieją się w instytucji kościelnej. Zasada brzmi w przybliżeniu, że nic nie należy ujawniać dla dobra trwania instytucji kk. Myślę, że każdy kolejny papież musi się z nią zapoznać, a być może już nawet hierarchowie niższego szczebla, a nieprzestrzegan ie wytycznych traktowane jest jak grzech śmiertelny. Tak naprawdę niewiele wiemy o tej instytucji. Widzimy tylko najniższych urzędników. Cała polityczna gra toczy się za spiżową bramą. To jest państwo. Tam są frakcje, które się wzajemnie zwalczają. Lawendowa mafia i te klimaty. Naprawdę nie mamy bladego pojęcia o tym tworze. Myślę, że to dobrze. Gdybyśmy poznali prawdę tak jak ona wygląda, to instytucja przestałaby istnieć. Dlatego wszystkie skandale się tuszuje. Czy ktoś z państwa czytał "Urząd" Brezy? Ja tak. To daje pewien pogląd na machinę biurokratyczną i dziwne sposoby rozgrywania spraw. Polecam tą lekturę. Jeśli nałożymy na to jeszcze afery z finansami Watykanu i obyczajowe to raczej zostajemy całkowicie odarci ze złudzeń. Mam wrażenie, że papieże są tylko elementem reprezentacyjny m tej instytucji. Oczywiście kształtują swój pontyfikat wg własnej wizji i od tego właśnie są, żeby nikt nie zaglądał wgłąb. Papież ma robić robotę i odwracać uwagę. I to się przez wieki udaje. Proszę spojrzeć na Franciszka. To jest człowiek, który niby chciał być reformatorem. Ale on tylko o tym ciągle mówi i nic nie robi. A dlaczego? Myślę, że są tam właśnie pewne frakcje, które skutecznie go blokują. Jest to państwo równie polityczne jak każde inne państwo ma świecie.
W świetle tego hierarchowie i papieże byli zobligowani do takich postaw. Nie chcę tu nikogo bronić. Próbuje tylko zrozumieć ten mechanizm. Z jednej strony niezwykle surowy stosunek do spraw nazwijmy płciowości przeciętnego wiernego z drugiej niezwykła pobłażliwość dla dokonujących czynów sodomickich najbliższych członków własnej wspólnoty. To jest zgrzyt, który naprawdę trudno wytłumaczyć inaczej jak interesem. Własnym interesem. W imię trwania.
 
#88 ilość 2023-03-11 20:27
gdzie jest to 100 osób???
 
#89 Do 68 2023-03-11 20:29
Bardzo trafna analiza sytuacji. Szkoda, że w zacietrzewieniu ludzie nie chcą ze spokojem pomyśleć o tej sprawie w tak rzeczowy sposób.
 
#90 obi wan 2023-03-11 20:42
Ten zacofany naród w imię boga oddałby swoje córki księżom
 
#91 dziękuję 2023-03-11 20:56
Bardzo ciekawe komentarze. Dziękuję. Warto czytać.
 
#92 MARIA 2023-03-11 21:06
Byłam na audiencji z naszym PAPIEZEM pod koniec jego życia...Jego twarz zapamietałam , pełną uduchowienia i cierpienia i poczucia odpowiedzialnoś ci za cały świat i także naszą ukochaną Polskę.Tak,wiem na pewno,,że on chory i cierpiący niewiele mógł.Kulisy Watykanu są pełne tajemnicy.j. Dajmy spokój naszemu wielkiemu Polakowi i bądżmy dumni z Jego pontyfikatu.Nie obrzucajmy się błotem.Szanujmy się Czy wojna z Rosją ma nas pogodzić?Módlmy się o to aby Polska była polską i nie było wojny tak okrutnej dla zwykłych ludzi>wierzę ,ze JPII ma nas w opiece.
 
#93 Dlaczego? 2023-03-11 21:13
Plujecie na kościół JPII a dlaczego ochrzciliscie swoje dzieci a dlaczego obchodzicie święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc? Dlaczego posyła ie dzieci do I komunii św? Dlaczego ksiądz ma na pogrzebie być? Dla oka ludzi?
 
#94 petr 2023-03-11 21:30
PO to oszuści i mieli dyscypline klubową by nie głosować za rezolucją w obronie JP2! Tylko 1 pani sie wyłamała i juz jej budka zapowiedział ze na listach jej nie bedzie.Co to za ludzie wszyscy z nich wierzą że papież krył pedofili?Nie boją się o stołki i zrobią wszystko by je mieć nawet swoich ideałów się wyrzekną i wiary Boże chroń nas przed takimi rządzącymi
 
#95 Bor 2023-03-11 21:32
Dużo tu w komentarzach celowych przekłamań. Do totalnej opozycji którzy z nienawiścią szuka haków na JP II. Dlaczego Trzaskowski finansował pedofila w ratuszu ? Dlaczego go krył ? Może korzystał z jego układów , wszak tacy z dnia na dzień zmieniają upodobania ? Dlaczego w szczecińskim członkowie PO tuszowali sprawki pedofila z ich partii , może też korzystali z jego powiązań ? Nie znamy preferencji seksualnych "bosów" z PO. Dlaczego Tusk nie wypowiadał się ani nie potępiał pedofilów z PO ani swoich ludzi obracających się z tych stref. Dlaczego Tusk jako wielka szycha w Brukseli nigdy nie potępił choćby organizacji holenderskich które chcą zalegalizować pedofilię ? Czyżby zmienił orientację i podobają się mu takie zabawy.? W takim stylu piszą tutaj totalni obłudnicy. Proszę jak łatwo rzucić kamieniem. A można takich spraw wyciągnąć wam setki. Dobrego myślenia.
 
#96 Kpla 2023-03-11 21:39
I tak tvn dał 3 kadencję PiSowi. Tam musi być szpieg Kaczki który ich podpuszcza. Unas na wyborach zmian nie bedzie ale na wschodzie Polski pójdzie na wybory 80procent z których 90procent zagłosuje na PiS
 
#97 Ja. 2023-03-11 21:50
Jak kler zagląda pod spódnicę to jest ok. Jak dziennikarze pod sutanny to atak na świętość !
 
#98 ... 2023-03-11 21:50
w obronie obroncy pedofili
 
#99 Elka 2023-03-11 21:52
Współczuję wszystkim ofiarom, które nigdy nie doczekały się sprawiedliwości i muszą żyć z tak okrutnym doświadczeniem! Brzydzę się tymi, którzy nie reagują na krzywdę drugiego człowieka. A najbardziej właśnie tymi, którzy mają tę moc, żeby chronić a tego nie robią!!! I zastanawiam się, dlaczego kościół jest osobnym państwem, gdzie zwyrodnialcy są przenoszeni do innych parafii, a nie siedzą w więzieniach.
 
#100 trzeżwo myślący katolik 2023-03-11 21:55
Już nie przesadzajcie. JPII ma wiele zasług i za to należy mu się wielki szacunek, ale jest też druga strona. Nikt nie zarzuca mu broń Boże czynów pedofilskich, ale to, że ukrywał tych przestępców, którzy dopuszczali się molestowania. Uznanie tych faktów nie dojść, że pomoże ofiarom to w mojej opinii pomoże uzdrowić cały Kościół. Podobnie jak Piłsudski ma na koncie "pucz majowy" śmierć kilkaset obywateli polskich to nikt nie ujmuje mu jego zasług w walce o niepodległą Polskę. I podobnie jest z JPII. Z tą różnicą, że postać JPII jest wykorzystywana instrumentalnie do walki politycznej przez PIS. Ocenę pozostawmy historykom.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama