Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zdrowie

3142 wyświetleń
3140 wyświetleń
3426 wyświetleń
4321 wyświetleń
40718 wyświetleń
3512 wyświetleń
4763 wyświetleń
3733 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

O tym się mówi - Krzysztof Albiński, dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie (2023)



Ocena: 2.7 (71 głosów)


Komentarze (122)  

 
#1 antoś 2023-03-23 12:55
kiedyś jedna z pielęgniarek zapytana dlaczego jest taka wredna odpowiedziała "za taką stawkę?!" to jej odpowiedziałem że skoro podjęła się pracy z chorymi to jej jest zasranym obowiązkiem ludzkie podejście do pacjenta a jak jej coś nie odpowiada to niech (...) na kasę do biedronki, zrobiła się czerwona zwinęła ogon i tyle ja widzieli
 
#2 Pacjentka 2023-03-23 13:17
Cudem jest dodzwonić się do rejestracji poradni chirurgicznej panie wogóle nie odbierają telefonu ponadto spotkałam się z bezczelnym i chamskim zachowaniem doktora z poradni ortopedycznej .Mam nadzieję że (...) już tam nie pracuje.
 
#3 Flejtuch 2023-03-23 13:17
Jak najdalej od państwowej służby zdrowia w Polsce.
 
#4 asdf 2023-03-23 13:45
potwierdzam, pacjent kardiologczny (kategoria czerwona). pol godziny oczekiwania i pozniej 2h bez informacji co i jak. trzeba latac i sie pytac co irytuje rodzine pacjenta jak i pytanych. gdyby jasno informowac na poczatku co i jak to wiele z tej nerwoki by sie uniknelo. dla SORu to jednak za duzo :)
 
#5 Gość 2023-03-23 13:46
Problem dla ochrony zdrowia są: koszta osobowe..tzn? Personelu? Pracownikow biurowych? Pracowników technicznych? Pracowników szefostwa?
Rozwiązać ochronę zdrowia i po problemie.

Problem jest gdzie indziej...problem tkwi w braku gotówki, która ostatnio tak chętnie jest tranformowana tam gdzie nie trzeba.
 
#6 Rotsen 2023-03-23 13:53
Może to i smutne, ale Pan Antoś z kom. 1 ma rację. Jeżeli gdzieś płacą za mało, to nie możemy obniżać swojej efektywności i wrażliwości. Musimy zmienić pracę na taką gdzie nasza osoba będzie bardziej wartościowa dla firmy. To tak jak z wodą mineralną.
 
#7 Tragedia 2023-03-23 13:54
Podejscie personelu do pacjentow jest karygodne. Polowa pielegniarek z chirurgii powinna zostac bez pracy, to samo lekarz, ktory wyzywal starsza kobiete, pytajaca go o stan zdrowia siostry, cytat: "Widziala pani jak ona wyglada?" - to byl poczatek dlugiej wypowiedzi (...) Gdyby to mialo miejsce w Niemczech, to lekarz wylecialby natychmiast.
Personel nie umie traktowac pacjentow z nalezytym szacunkiem. I cale szczescie, ze ktos sie za nich wszystkich wezmie.
 
#8 ZYTA 2023-03-23 13:54
Na SOR powinny trafiać osoby po nagłych wypadkach, a nie ci co zwlekają tygodniami z wizytą u lekarza a potem pędzą na SOR, że mają ich natychmiast przyjąć i to jeszcze z wielką japą.
 
#9 Xxx 2023-03-23 13:58
Moja mama ma 75 lat, jest po kilku operacjach na nowotwór w tym nerki. Od września jest zbywana przez panią w rejestracji. Mimo że posiada kartę DILO Pani z recepcji jej nie akceptuje.... w grudniu też została odprawiona , teraz znów przesunęli wizytę o tydzień. Ciekawa jestem czy wizyta dojdzie do skutku. Ma zle wyniki krwi, jeśli okaże się że coś jest nie tak pójdziemy do sądu z panią recepcjonistka...
 
#10 marek 2023-03-23 14:06
Kiedyś chirurg (...)nawet nie podszedł do mnie bo z Góry ale moja cegiełka też kiedyś .....
 
#11 P.dyrektorze 2023-03-23 14:07
Na sorze trzeba "przetrzepac" ratownikow medycznych,jest tam kilku (...) Nigdy nie powinni trafic do sluzby zdrowia,nawet tej wieziennej.
 
#12 Ela 2023-03-23 14:08
Moim zdanie szkolenia z zakresu "podejścia do pacjenta" powinni przejść wszyscy lekarze....tzw. "wredni" lekarze zdarzają się na wszystkich oddziałach....szczególnie dotyczy to starszej kadry.
 
#13 sprawa 2023-03-23 14:08
Ciekawe jak tam sytuacja zmarłej pacjentki w tamtym roku , 3h czekania na korytarzu w końcu padła i już jej z nami nie ma :/
 
#14 Mr. Odleżyny 2023-03-23 14:09
Pytanie zatem do Was. Ilu z Was, źle potraktowanych i niezadowolonych z usług SOR i nie tylko WSZ w Lesznie napisał skargę np. do Dyrektora, Urzędu Marszałkowskieg o, Izb Lekarskich, NFZ, Rzecznika Praw pacjenta itd.? No ilu? Od tyle w temacie.
 
#15 kawa na ławę 2023-03-23 14:33
Ściema ściemę ściemą promuje
 
#16 Wacek 2023-03-23 14:36
Gdzie te czasy gdy ortopeda Jacek Adamczak z wielkim taktem i kulturą przyjmował wielkie kolejki pacjentów. Teraz grubiaństwo spotyka się w szpitalu na każdym kroku.
 
#17 Pacjentka 2023-03-23 14:38
Ja nie miałam problemu żeby dodzwonić się do poradni chirurgicznej, wysłuchałam komunikatu ,który był podany przy wybieraniu numeru wybrałam odpowiednią opcje i dodzwoniłam się do głównej rejestracji,gdz ie bardzo uprzejmą pani zarejestrowała mnie na termin
 
#18 Rafi 2023-03-23 14:39
Dobry ruch dyrektora. Byle te zwolnienie nie było na pokaz zwolniłem jednego za wredne zachowanie więc dlaczego macie dalej pretensję, że personel SOR jest wredny. Jeszcze zwolnić resztę wrednego personelu.
 
#19 Karol 2023-03-23 14:42
Ja akurat się spotkałem z dużą pomocą ze strony pań rejestrujących z poradni chirurgicznej dlatego złego słowa nie mogę powiedzieć. Poradnie rzeczywiście oblegane ale to raczej nie wina personelu.
 
#20 Odp. do kom. nr 11 2023-03-23 14:45
Ja taką skargę złożyłem do NFZ w Poznaniu na personel w rejestracji WSZ w Lesznie i na lekarkę z prywatnej przychodni. I jak myślicie co zrobiono? Wysłano kopie mojej skargi do WSZ w Lesznie i do pani lekarz z prywatnej Przychodni w celu ustosunkowania się do mojej skargi. Pani z prywatnej przychodni na pierwszy wyznaczony termin odpowiedzi jej nie udzieliła. Wyznaczono jej kolejny termin na który nadesłała odpowiedź. Opisała tak sprawę, że odczułem iż to ja jestem winny . Nikt z NFZ nie pofatygował się aby nas skonfrontować i sprawdzić jak faktycznie było no bo po co. Całe zdarzenie w WSZ w Lesznie i prywatnym gabinecie w Lesznie działa się tego samego dnia w godz. południowych. Trafiłem następnie do kolejnego prywatnego gabinetu skąd skierowano mnie ponownie ( po udzieleniu pierwszej pomocy i pisemnym skierowaniem) do WSZ w Lesznie gdzie leczono mnie na Oddziale przez 8 dni. Skargę oczywiście napisałem po zakończeniu leczenia. Odpowiedź pisemną z NFZ otrzymałem po ok. 3 miesiącach, przyznano mi rację ale ani Dyrekcja WSZ w Lesznie ani pani doktor z Prywatnej Przychodni nie zrobili nic więcej. Tak wygląda załatwianie skarg.
 
#21 Rychu 2023-03-23 14:49
Jak tak złe traktują, to po co tam chodzić. Nie idźcie i już. Zamkną i będzie po kłopocie.
 
#22 Jachu 2023-03-23 14:50
Czy Pan dyrektor zastąpi zwolnionego lekarza? Czy ubiera się w fartuch i idzie na SOR przyjmować pacjentów?
 
#23 Franciszek 2023-03-23 14:59
Mój szwagier kilka tygodni temu był operowany na prostatę i leżał kilka dni na urologii.
Powiedział, cytuję: Personel tak się zachowuje i wykonuje swoje zadania ,jak w prywatnej klinice!
 
#24 Hilary Stęplewski 2023-03-23 15:16
Wnikliwi czytam wypowiedzi Państwa ( przynajmniej niektórych) i nasuwają się wnioski, że za część postaw i zachowań pracowników służby zdrowia w znacznym stopniu odpowiedzialni są sami pacjenci. Dlaczego ? Otóż pewna grupa a może nawet większość w poczekalni , w kuluarach, w pogawędkach towarzyskich bluźni, krzyczy (jakie to chamy) a w kontakcie bezpośrednim z lekarzem czy pielęgniarką zachowują się czołobitnie, wychodząc z gabinetu tyłem i w głębokich ukłonach. W rejestracji (u pani) nierzadko się wyżywają robiąc się "szersi od koszuli" a po wejściu do gabinetu "przepraszają, że żyją"......W ten sposób ludzie służby zdrowia wyjątkowo wredni jeszcze bardziej się "rozkręcają " w swojej wrednej postawie i tak oto machina chamstwa i totalnego braku empatii ma się dobrze. Kasa nie ma tu nic do rzeczy. Chamem albo się jest albo też nie. Nie mogę ujawnić dlaczego ale z pewnych, bardzo osobistych względów ośmielam się na ten temat wiedzieć ciut więcej niż przeciętny Kowalski (z pełnym szacunkiem dla Pana Kowalskiego).Pozdrawiam wszystkich czytających te gorzkie słowa......
 
#25 Anna 2023-03-23 15:18
(...) Dyrektorowi życzę powodzenia w uprzątnięciu tej stajni Augiasza.
 
#26 Tomasz 2023-03-23 15:22
Kiedyś na całodobowym lekarka (...) mnie tak rozwścieczyła że (...)
 
#27 rr 2023-03-23 15:40
Ostatnio często bywałem z moimi bliskimi w tym przybytku. Jeśli chodzi o SOR to zgadzam się w pełni. (...)Ratownicy medyczni - wielu z nich minęło się z powołaniem sposób traktowania ciężkich przypadków zwłaszcza osób starszych poniżej wszelkiej krytyki. By nie mówić tylko o złych stronach WSZ to chciałbym wspomnieć o wspaniałym personelu na oddz. Wewnętrznym. Takich pielegniarek życzę wszystkim zmuszonym do korzystania z tego przybytku
 
#28 Gośka 2023-03-23 15:48
Kilka razy zdarzyło mi się, być na SOR w Lesznie z moją śp.mamą. Do lekarzy naprawdę nic nie mam. Widocznie miałyśmy szczęście i trafiałyśmy na ludzi z powołaniem? Może mieli lepszy dzień? Nie wiem, nie mnie to oceniać... Natomiast panie w rejestracji?? Tu cisną się na usta najgorsze przekleństwa. Wredne, bezczelne. Głupie śmiechy i ,,żarty". Ludzie w poczekalni czekają po kilka godzin a te panie głupie komentarze. Może warto i tu zrobić porządek?
 
#29 Wdzięczny pacjent 2023-03-23 15:54
Na oddziale urologicznym, faktycznie jest całkiem w porządku, natomiast najbardziej wredne i niedouczone jest pogotowie.
Gdy stwierdzą że ktoś nie ma kowidu to jadą w długą.
Ledwo co sam dotarłem godzinę po wizycie pogotowia,.
Na sorze stwierdzili, że dotarłem w ostatnim momencie, okazało się po tym, że miałem sepsę.

Co by było gdybym uwierzył lekarzowi pogotowia?
 
#30 Iza 2023-03-23 15:59
Pozytywne relacje z pacjentem i kultura jaka panuje jest tylko na oddziale urologicznym. Pozostałe oddziały i osoby w nich pracujące począwszy od średniego personelu wysłać do domu.
 
#31 Mieszkaniec Leszna 2023-03-23 16:00
Słyszałem wielokrotnie o niezadowoleniu pacjentów postawą personelu leszczyńskiego szpitala. Z drugiej strony warto się postawić na miejscu pielęgniarek i lekarzy. Także tych na SOR. Nierzadko trafiają się ludzie pretensjonalni. I od razu wyjaśniam, że nie tylko Cyganie. Czasami zniecierpliwien i, niekiedy pijani a nawet agresywni. Niektórzy mówią, że Policja na SOR powinna mieć swój posterunek żeby tyle tam nie jeździć. Do tego zwykłe, ludzkie przemęczenie. Przecież wielu lekarzy pracuje od rana do wieczora. Po pracy biorą dodatkowe dyżury albo dorabiają prywatnie. Każdy jest tylko człowiekiem i ma swoje ograniczenia. Chyba każdy po wielu godzinach pracy jest bardziej podatny na stres i rutynowe działanie.
 
#32 Gosc 2023-03-23 16:02
Pielegniarki nic nie lepsze jakby za kare tam były
 
#33 Xd 2023-03-23 16:16
Nasze społeczeństwo jest na ogół chamskie,a ludzie pracujący w ochronie zdrowia wywodzą się z tego społeczeństwa to jacy mają być?Pacjent wrzeszczy na pielęgniarkę,a jak już wejdzie do gabinetu lekarskiego to doktorowi wylizał by buty,a najbardziej w leju to ma was drodzy pacjenci doktor.W ochronę zdrowia można wrzucić każdą ilość pieniędzy i one tak się gdzieś rozpłynął ,a na leczenie i tak nie będzie
 
#34 Oj 2023-03-23 16:25
Do 23. Urologia i kardiologia zostały odświeżone i młodzi lekarza chcą pracować.
 
#35 do 25 2023-03-23 16:29
...stajnia Augiasz była niedoposprzątan ia.....
 
#36 Ktoś 2023-03-23 16:31
Panie Dyrektorze zapraszam do Gostynia bo tam też porządki trzeba zrobić bo tamtejszy dyrektor ma pusty worek.
 
#37 Ewa 2023-03-23 16:48
W poradni chirurgicznej zrobic zmiany. Trzech lekarzy przyjmuje jednocześnie. Zero intymnosci, godności. Mówiąc do lekarza , następne osoby słuchają i wzajemnie, to jest koszmar.
 
#38 cvik 2023-03-23 16:51
Panie Dyrektorz,e wysłach ratowników med. na dodatkowe kursy, jeśli mają deczydować o życiu pacjenta. Niektórzy, nie umieją wykonać podstawowych czynności medycznych, myśl o ratowaniu życiu przez Nich mnie przeraża.
 
#39 Jędrzej 2023-03-23 17:00
Kochane społeczeństwo spójrzcie w lustro
 
#40 Pacjent 2023-03-23 17:03
Byłem ostatnio pacjentem na neurologii. Dwie salowe które tam pracują są tak wredne. O 6 rano wlatuja na salę i mopem trzaskają że człowiek spać nie może. Strach wogole się odezwać bo panie uważają się za nie wiadomo kogo.
 
#41 1234p 2023-03-23 17:15
Kiedyś złożyłem skargę na lekarza do NFZ i o dziwo-na drugi dzień była u niego kontrola.
 
#42 PISOWIEC 2023-03-23 17:21
wszedzie zmiany tak musi byc jeszcze w pefron zrobic porzadek bo tam tez od wiekow sie stolka trzymaja pan mily pani jakby za kare siedziala juz sie zasiedziala i nie odpowiada tylko odburkuje .MOPR dyrekcja do zmian
 
#43 pawel 2023-03-23 17:22
ortopedia w przychodni szpitalnej w Lesznie to maskra
 
#44 ups 2023-03-23 17:35
Tak myślę, krzywdę pan Albiński zrobił sobie, nie lekarzowi. Lerkarz znajdzie lepszą robotę niż u Albińskiego. Albiński lepszej nie znajdzie nigdzie.
 
#45 OLA 2023-03-23 17:37
Moim zdaniem w dużej części to jest i wina samych pacjentów. Są bardzo roszczeniowi. Z byle gównem lecą na SOR ,zajmując potrzebującym kolejkę. Nie chce im się czekać na wizytę u lekarza rodzinnego . Dodatkowo zrobią sobie badania za friko. Tacy cwaniacy potem wkurzają lekarzy. Każdy z nas ma określoną wytrzymałość nerwową a wysłuchując przez wiele lat roszczeń i oszustw pacjentów wcale mnie nie dziwi ,że lekarze szybciej wybuchają. Sam pracuję w usługach i wiem ilu jest roszczeniowych , oszukujących i wymuszających klientów . Może więc zmiany zacznijmy od siebie. i zacznijmy traktować innych nie jak śmieci a ludzi ,którzy wykonują swoją pracę .Panie na recepcjach niejednokrotnie muszą wysłuchiwać obelg i wyzwisk.. Ciekawe kto z was byłby zadowolony ze spotkania z takim roszczeniowym klientem ,który wyżywa się stawiając swoje ego wyżej niż Czomolungma.Tych kilkanaście procent potrafi zatruć życie wszystkim pozostałym .Chcąc więc szacunku innych , zacznijmy szanować innych.
 
#46 odn. 14 2023-03-23 17:45
Była wysłana skarga. Nie napiszę wprost ale ton odpowiedzi był podobny, jak słowa pana dyrektora szpitala. Brakowało empatii, życzliwości. Przeciwko mnie wykorzystano pewne okoliczności, jakby szukali mojej winy (kom. 20). Całe szczęście, że dziś dostęp do leczenia w ramach tej przychodni z NFZ (poza szpitalem) powrócił i jest bardzo dobrze.
 
#47 Edward (,,lek.emeryt.). 2023-03-23 17:53
Bardzo słuszna Decyzja Dyrektora WSzZ...jeszcze prosimy zawiadomić NFZ tzw. "LISTEM REFERENCYJNYM" aby ten niepokorny lekarz nie dostał Kontraktu na swój Gabinet Prywatny,,,zmia ny zatem takimi działaniami -aby musiał wyjechać szukać pracy za granicą n.Ojczyzny. Niech zatem pozostawi swoją rodzinę,swój nagromadzony dobytek,mieszka nie,- aby pogrozić paluszkim innym gburom medycznym.To przecież miliony Polaków płacili na jego pensje....a ten się zachowywał wulgarnie w stosunku do swoich pracodawców (obywateli).Lek.med. Edward
 
#48 Jerzy 2023-03-23 18:05
Drodzy pacjenci - spójrzcie w lustro i przypomnijcie sobie jak zachowujecie się w poszczególnych oddziałach. Większej hołoty jak polski pacjent nie ma na świecie.
 
#49 ze świata różnych przychodni 2023-03-23 18:06
39, 45 (i podobni), zgadza się. Byłam świadkiem, gdy w pewnej leszczyńskiej przychodni (poza szpitalem) lekarz ogólnie do nas, oczekujących pacjentów na korytarzu - grzecznie, niektórzy pacjenci odpowiedzieli niegrzecznie. Nie było to miłe zachowanie oczekujących pacjentów. Zmiany zaczynajmy od siebie. Na szpitalnych korytarzach coraz częściej słychać powitanie dzień dobry od lekarzy. My, pacjenci, odpowiadajmy, bądźmy równie życzliwi.
 
#50 Z innej strony 2023-03-23 18:18
Ostatnio korzystałam z usług medycznych w szpitalu. Nie był to szpital w Lesznie, bynajmniej. Co więcej, nie był to nawet szpital na kontrakcie NFZ. Szpital przez duże S lub SZ. Jak się zapłaci to traktują człowieka jak ... Człowieka. To całe NFZ to nieporozumienie . Oddać ludziom składki i niech wykupią prywatne ubezpieczenia. A szpitale prywatyzować. Tylko praca lekarzy i innych pracowników medycznych u prywaciarza zmienia podejście do pacjenta. Lekarz wie, że pracuje w placówce o najwyższym standardzie, super wyposażonym, za ekstra pieniądze. Nie może pozwolić sobie na bycie gburem, bo za coś takiego jest wylot. A na to jego miejsce pracy są już chętni. Tylko placówki o wysokim standardzie, a nie to dziadostwo z korzeniami w PRL. Póki to się nie zmieni będzie jak tu Państwo opisujecie. Nie ma odważnego żeby wreszcie to ludziom uzmysłowić?
 
#51 Zenek 2023-03-23 18:25
Wszyscy pacjenci na sorze są chamscy.no ciekawe jakktorys z komentujących czekałby na korytarzu sor i nikogo więcej w kolejce a ma złamana rękę a pielęgniarka i lekarze sobie robią kawe i cukierki jedzą. Więc nie mówcie ze pacjenci są chamscy
 
#52 pacjentka 2023-03-23 18:28
Przykladem prawdziwego doktora jest dr.Pudliszewski i z niego bierzcir przyklad.
No i mlody Leśniewicz i Baranowski ida dobrym tropem wiec jest nadzieja w młodziezy !!!! ale Pudliszewski bravo TY
 
#53 wz 2023-03-23 18:29
wniosek prosty kupic miejsce na ul. Kakolewskiej aleeee ...trza mieć kasę !!!
a rozsypać nas też nie wolno, to co wolno ?
A co do szpitala to lekarze jak lekarze a piguły są różne lecz najgorsza jest organizacja pracy oraz miejsce pracy, czy dyro chodzi po szpitalu ?
A oszczędność należy rozpocząć od ograniczenia ilości ....żarówek ..świecących w dzień !
 
#54 Miła obsługa 2023-03-23 18:36
Pojechalismy z nastoletnim dzieckiem na SOR. Przyjmował nas lekarz dziecięcy...powiedział zrobimy test na narkotyki bo jesteście z Góry.
Drogi swiety M. nie dostałeś w dziób tylko dlatego bo ratowałeś moje dziecko.
Na szczęście tylko ta jedna osoba okazała się niefajna. Pozostały personel: lekarz z karetki, ratownicy medyczni, jak i personel z oddzialu dzieciecego,byl i naprawdę w porządku.
 
#55 Do 28 2023-03-23 18:39
Popieram.
 
#56 Szymek 2023-03-23 18:41
No w końcu dyrektor z (...)! Brawo!
 
#57 123 2023-03-23 18:50
Szkoda,że takiej decyzji nie potrafi podjąć dyrektor koscianskiego szpitala.Tam należałoby zwolnienie tylko,lekarza SOR,ale też z niektórych oddziałów. Brawo za odwagę panie Albinski.
 
#58 nie popieram 37 2023-03-23 18:54
Ręce precz od przychodni chirurgicznej. Nic nie zmieniać. Od lat działa najlepiej, jak tylko można, biorąc pod uwagę, że przychodnia jest gotowa przyjąć i przyjmuje każdą ilość zgłaszających się danego dnia pacjentów w potrzebie, bez wcześniejszej rejestracji. Owszem, warunki tam jak w tv serialu M*A*S*H czyli jak w amerykańskim wojskowym chirurgicznym szpitalu polowym ale w tej szpitalnej przychodni chirurgicznej, w naszym szpitalu, wszystko działa wzorowo, jak w zegarku, począwszy od rejestracji. Nie czeka się w kolejce przesadnie długo. Żadnego dnia nie zamknęli przed nami drzwi podczas całej pandemii. Nie zdarzył się nam (rodzinnie) tam brak intymności (są parawany) czy brak godności. Zawsze szacunek, zrozumienie, udzielona pomoc.
 
#59 Do nr 10! 2023-03-23 18:57
To klamstwo,bylem wielokrotnie na leszczynskim SOR w ktorym nota bene pracuja Panie z Gory Slaskiej i nigdy mnie nikt nie potraktowal tendencyjnie i zle "BO JESTEM Z GORY" zreszta Panie Gorowianki opiekuja sie nami bardzo dobrze! Byc moze ,ze nas denerwuje ,ze trzeba czasem zbyt dlugo czekac ale jak sie widzi pacjentow ktorzy nie maja dokumentow,sa brudni,arogancc y,,maja drobne urazy i wrzeszcza by ich przyjac bez kolejki to Ja sie nie dziwie ,ze czasem ponosza ich nerwy. Ja bym takich ....
 
#60 Henio 2023-03-23 19:00
Według mnie większą uwagę trzeba zwrócić na lekarzy i recepcjonistkę na wieczorynce.o jaką lekarkę chodzi wszyscy wiedzą co tam byli a recepcjonistka? chyba też wiadomo.(...).
 
#61 Jolek 2023-03-23 19:02
Urologia - super oddział! Kultura, kompetencja i pacjent czuje się
w pełni zaopiekowany. W poradni chirurgicznej faktycznie kolejki masakryczne. Ale panie w rejestracji bardzo miłe, kontaktowe i pomocne.
 
#62 A.Gonzo 2023-03-23 19:06
Na szczęście, na przestrzeni kilkudziesięciu lat swojego życia byłem w leszczyńskim szpitalu dwukrotnie na oddziale urologii, i to, w odstępach ok. 15 letnich. Muszę uczciwie przyznać, że cały personel oddziału od sprzątaczki, po ordynatora pełna profeska, wszystkiego dobrego dla całego oddziału :)
 
#63 uwaga 2023-03-23 19:15
Moja uwaga: w naszych komentarzach nie powinno chodzić o giełdę lekarzy. Podając nazwiska krzywdzicie niewymienionych tu z nazwiska lekarzy, którzy zasługują na uznanie.
 
#64 Ja 2023-03-23 19:30
Prawda jest taka, że jak w innych dziedzinach życia są dobrzy i słabi lekarze, kulturalni i niekulturalni, uprzejmi i nieuprzejmi, itd. Takie jakie jest społeczeństwo, tacy są lekarze i personel. Mają lepsze i gorsze dni, są raz wypoczęci, raz przemęczeni. Pacjenci też są różni. Ten szpital ani nie jest idealny i nigdy nie będzie, ani nie jest zły i taki też nie będzie. Moje doświadczenia pokazują, że obsługa bywa wspaniała, ale też i taka, która zostawia wiele do życzenia. Tak, czy inaczej cieszę się, że szpital funkcjonuje i dziękuję lekarzom, pielęgniarką i obsłudze za ich ciężką pracę, a dla Pana Dyrektora życzę wytrwałości
 
#65 Tak sobie myślę, że 2023-03-23 19:48
Państwo tak emocjonalnie piszecie żeby zwalniać i zmieniać ludzi. Lecz w praktyce to nie jest takie proste. Lekarzy nie czekają w kolejce na zatrudnienie. Są ogromne trudności w pozyskaniu personelu medycznego. Zwłaszcza doświadczonego i z wielką kulturą osobistą, a w dodatku gotowego do wpasowania się w potrzeby i terminy szpitala i pacjentów.
 
#66 pacjent 2023-03-23 19:50
Kiedyś korzystałem z SOR (...). Miałem porażenie nerwu twarzowego w opisie napisała nie po tej stronie twarzy . Dopiero nenłrolog z oddziału poprawnie zdiagnozował.
 
#67 Pacjentka z chirurgi 2023-03-23 20:29
Bylam ostatnio na chirurgi.Obsługa pacjenta ze strony pielegniarek bardzo dobra.Oddziałowa przychodzi do pracy o wiele wczesniej,wchod zi do kazdego pokoju,pyta czy wszystko w porządku.Dba o porządek,pyta czy mam czym wrócić do domu.Bądzmy obiektywni.
 
#68 No to... 2023-03-23 20:35
z innej beczki.,
Moja koleżanka pracuje w szpitalu, są pacjenci, którzy życzyli sobie zmiany pościeli w łóżku co dzień.
Na pytanie: czy w domu też wymienia co dzień ? po prostu zamilkła.

To działa w dwie strony, pacjenci też nie są pępkiem świata.
 
#69 ? 2023-03-23 20:38
Judymów już ci u nas nie ma?
Koleżanka korzystając z tego, że jest córką Polki niemieckiego pochodzenia, wyjechała z mężem, lekarzem weterynarii do RFN.
Osiedlili się w Bremie, dostali pomoc od rządu jak dla przesiedleńców.
Lekarz otworzył gabinet i rozpoczął praktykę weterynaryjną.
Lecząc zwierzęta domowe, wielokrotnie potraktował obcesowo pupilów Niemców!
Opinia o uderzaniu, szarpaniu przez niego zwierząt, doprowadziła do zamknięcia jego gabinetu!
Z Bremy dojeżdżał do pracy w Polsce bo tam był spalony!
Nasza służba zdrowia nie dla pacjenta, ona ma być tylko dojną krową dla związkowców każdego medycznego zawodu?
 
#70 AS 2023-03-23 20:45
Wielu jest wspaniałych lekarzy z powołania. Parokrotnie byłem pacjentem ortopedii dr. Firlej, dr. Krybus, dr. Klamke lekarze z pasją. Szkoda że nie można ich sklonować. Urologia zawsze miała wysoki poziom ale to zasługa szefa który potrafi dbać o personel i odpowiedni klimat na oddziale. Mowa oczywiście o dr. Musielaka. Więc nie jest tak tragicznie jak obraz kreowany przez jednostkowe incydenty.
 
#71 prośba 2023-03-23 20:46
Czy mogę mieć prośbę, żeby w windach dla pacjentów sprawdzić ustne zapowiedzi nazw oddziałów szpitalnych na poszczególnych piętrach? Szczególnie chodzi o zapowiedź oddziałów na ostatnim piętrze, chyba się nie zgadza ze stanem faktycznym, parę tygodni temu.
 
#72 pacjent 2023-03-23 21:03
Dobry początek.
Wielu lekarzy i personel czują sie "bogami" wiedzą że ludzie są na ich łasce i korzą sie przed nimi szukając pomocy gdy przyjdzie choroba a oni to wykorzystują będąc opryskliwym i bezczelnym ale ludzie coraz częściej nie dają sobie w kasze dmuchać. Pozdrawiam kulturalnych lekarzy i personel służby zdrowia
 
#73 Pacjentka chirurgii 2023-03-23 21:16
W 2020 roku miałam robiony zabieg chirurgiczny i byłam bardzo zadowolona. I z pielęgniarek które były przemiłe i pomocne i najlepszy chirurg pan doktor Derlatka. Serdecznie ich pozdrawiam.
 
#74 Pacjent 2023-03-23 21:51
Jakim trzeba być beznadziejnym szefem, żeby się tak wypowiedzieć na temat swoich pracowników??? Idealny przykład mobbingu . Pan ewidentnie do zmiany.
 
#75 XYZ 2023-03-23 22:07
Do kom7.Przebywalem w Lesznie na chirurgii 10 dni, nie mogę złego słowa powiedzieć na lekarzy i panie pielęgniarki.
 
#76 SOR 2023-03-23 22:38
Wiem ,że to trudna praca ale rzeczywiście tam jest inny świat.A Lekarze twierdzą ,że wina pacjentów..po co się pchali jedni z drugimi na SOR .(...)i
 
#77 Tragedia 2023-03-23 22:39
Pracuje/ pracowała tam taka jedna pielęgniarka, (...) traktowanie pacjenta jak wroga. Słyszałem jak pytała się dziewczynki ze złamaną ręką, dlaczego jeździła na rolkach. Żal.
 
#78 Do kom 9 2023-03-23 22:39
Recepcjonistka to jest w hotelu
 
#79 Do kom. 45 2023-03-23 23:19
Tylko nie Czomolungma - rasisto jedna.
 
#80 Ja 2023-03-23 23:21
Dziękuję Panie Dyrektorze wreszcie zaczyna robić Pan porządki , pierwszy raz byłam na sorze myślałam że mam udar nie mogłam ustać na nogach lekarz mnie nie zbadał a w wypisie napisał płuca czyste brzuch miękki to skandal,nie mówiąc już o tonie rozmowy s pielęgniarka mądrzejsza od Lekarza i pomyśleć że tyle lat w Szpitalu przepracowałam.
 
#81 Jan 2023-03-23 23:25
SOR miał ratować życie w przypadku jego zagrożenia. W Lesznie jest przychodnią nawet dla chorób przewlekłych i innych chorób nie wymagających natychmiastowej interwencji. Ma bowiem możliwości diagnostyczne na które normalnie czeka się miesiącami. Personal ma w nocy kilkadziesięciu pacjentów. I ilość dyżurów w miesiącu przekraczająca możliwości tych ludzi. Trzeba zreformować służbę zdrowia ( I nie tylko).
 
#82 Jhdn 2023-03-24 00:10
Takie kursy z kontaktu z pacjentem powinny być obligatoryjne. Zdążają się czasami bardzo nieprzyjemni lekarze i pozostały personel. Rownież w przychodniach.
 
#83 silver 2023-03-24 08:28
Ktoś tu wspomniał, że pacjenci zachowują się niewłaściwie... Tak to prawda, na SOR trafia sporo pijanych, naćpanych i agresywnych osób, ale oni są przyjmowani bez kolejki a personel medyczny (na szczęście tylko część) odreagowuje sobie na zwykłych, spokojnych ludziach bo to właśnie im można kazać czekać godzinami i do nich padają złośliwe, bezczelne komentarze. Jedna z pielęgniarek musiała (po interwencji lekarza SOR, który zachował się jak należy) udać się na oddział na który trafił brat i go przeprosić bezczelne komentarze w których sugerowała, że jest symulantem. To ciężka praca i na pewno większość pacjentów zdaje sobie z tego sprawę, ale nic nie usprawiedliwia traktowania człowieka jak śmiecia.
 
#84 mieszkaniec 2023-03-24 08:39
SOR to tragedia lekarze i personel pomocniczy powinni isc na szkolenia jak odnosic sie do chorego powodzenia///////////////////////////////////////////////
 
#85 Do 79 2023-03-24 08:54
Sagarmantha? Teraz już jesteś uspokojony i radosny? Miłego dnia i mniej emocji negatywnych. )
 
#86 krzyżok 2023-03-24 09:03
Wystarczy odpowiednie kary pieniężne czyli nisza stawka zaszeregowania po premii i personel się szybko zmieni dotyczy również lekarzy powodzenia
 
#87 Ola 2023-03-24 09:09
Do kom 60 wieczorynka to to jedno zło jaka lekarka to wiadomo męźa zła diagnoza źadnych zleceń badania .Po pięciu dniach Pani rodzinna przyszła do domu z wielkiej łaski też żadnych badań dała kolejne leki a po trzech dniach mąż zmarł.Po siedmiu dniach dzwoniąc jak się czuję a ja odpowiedziałam że jest już pochowany.To paranoja.
 
#88 Do86 2023-03-24 09:31
Człowieku ogarnij się ,czy szanujący się lekarz będzie pracował w tym bagnie czytaj SOR na pewno nie .Dobry lekarz otworzy sobie gabinet prywatny i tam będzie zarabiał pieniądze ,a nie użerał się na sorze,więc przestań pisać bzdury o karach chyba, że przyjadą lekarze z Ukrainy,ale oni są też cwani ,bo oni mogą nie przyjść w cale do pracy .Na SOR się jedzie jak jest zagrożenie życia a nie kaszlem ,katarem.
 
#89 Xlm 2023-03-24 10:23
Ja bym jeszcze zmieniła lekarzy na gilekologi. Oprócz 2 młodych fajnych i sympatycznych lekarzy. Na dzień dobry pytanie do pacjentki ciężarnej. Czemu zgłosiłam się do nich a nie do Poznania ( ciąża cukrzycowa na insuline). Zamiast się spytać co się dzieje. Pytanie starszego lekarza. W ogóle jakiś dramat jest niby jest dietetyk. Ale się nie zna na diecie cukrzycowej. Sama musiałam pilnować co mogę zjeść i mieć swoje jedzenie.
 
#90 Uuuu 2023-03-24 10:30
Osoba, która ma pretensje, nie jest 'pretensjonalna'.
 
#91 Do89 2023-03-24 10:57
I czy nie lepiej było pojechać do Poznania i nie denerwować się i jeszcze samemu pilnować diety po co bo bliżej.Pan doktor sam powiedział ,że się nie znają i nie chcą kłopotów ,nie powiedział tego bezpośrednio ale między wierszami.
 
#92 Xlm 2023-03-24 11:44
Właśnie Leszno jest po tym względem kiepskie ( ciąża cukrzycowa. Nawet bez insuliny). Mają obowiązek przyjąć każda ciężarną. Wogole podejście starszych lekarzy do pacjetek jest straszne.
 
#93 Zawód jak każdy inny 2023-03-24 11:55
Lekarz i pielęgniarka to nie powołanie, lekarz i pielęgniarka to zawód. Lekarz nie jest księdzem, nie musi mieć powołania. Musi mieć: 1. Solidne wykształcenie, 2. Praktykę u innych dobrych lekarzy, a z czasem własne bogate doświadczenie 3. Etykę zawodową, nie mylić z klauzulą sumienia (jak chcesz ją stosować wypisz się z zawodu) 4. Ciągły kontakt z nowościami w swojej dziedzinie 4. Odpowiednie podejście do pacjenta i jego rodziny (tego powinny uczyć uczelnie w ramach programu kształcenia, ponieważ niestety nie wszyscy wynoszą to z domu).

Jeśli lekarz spełnia te wymogi jest przygotowany do zawodu i za dobrą pracę należy mu się dobra płaca. Usługa lekarska musi być ma najwyższym poziomie. Podobnie jak za inne usługi. Z tym, że tutaj chodzi o życie ludzkie, więc staranność i przestrzeganie zasad oraz stosowanie zdobytej wiedzy jest jeszcze bardziej istotne.
Słusznie nie mówimy już o służbie zdrowia, a o ochronie zdrowia. Żaden lekarz, ani pielęgniarka nie są niczyimi sługami. Nie służą. Świadczą usługę medyczną. Jeśli robią to dobrze należy im się godna płacą. Uznanie pacjentów jest dodatkowym bonusem.
 
#94 pacjent 2023-03-24 11:58
boje sie tego szpitala w Lesznie oni bardzo zzle traktuja tych z dolnoslaaskiego
 
#95 Do 88 2023-03-24 11:59
To tym gorzej. Zagrożenie życia, a tam lekarzy tacy jak Pan opisuje. Nie boi się Pan? Bo ja tak. Boję się konowalstwa. Chcę, aby w razie czego ratowali moje życie specjaliści. Dobrzy lekarze. Jak to zrobić? Zmienić ten chory od dziesięcioleci system. Jakoś nikomu się jeszcze to nie udało. A może by tak prywatyzować szpitale i SORy.
 
#96 Do 90 2023-03-24 12:01
Też mnie to zawsze bawi jak ktoś pisze słowo pretensjonalny, nie wiedząc co ono oznacza. Warto zapytać wujka Googla jak się nie wie. :)
 
#97 do 87 2023-03-24 13:08
Ta lekarka to pomyłka i paranoja jednocześnie i nie rozumiem dlaczego tam zatrudniona ? Ma kłopoty żeby wyjść z karetki
A co do pogotowia szpitalnego to raczej kobietki nie nadają się gdyż nie będę nocą szukał silnego sąsiada celem przeniesienia chorej osoby do karetki
jeżeli sił brak to należy lżejszej pracy szukać !!!
Dyrektor może sie temu problemowi przyjrzy ;/ - skoro tu taki koncert życzeń i zażaleń ?!
 
#98 Pacjentka uro 2023-03-24 15:09
Opieka personelu na oddziale urologicznym
profesjonalna, miła, pomocna za to obsada poradni urologicznej woła o pomstę do nieba... dodzwonić się graniczy z cudem, a siedzi tam czasem 5 pań. O uprzejmości tej starszej z pań już nie wspomnę. Dyrektor i dr Musielak powinni tam zrobić porządek i postawić na tak profesjonalny personel jak na oddziale urologicznym.
 
#99 Do 97 2023-03-24 15:16
A gdzieś Ty widział jak lekarz nosi chorego? Od tego ma ratowników medycznych. Żaden lekarz nie będzie Cię nosił. A w karetkach już jeżdżą sami ratownicy bez lekarza. Są też kobietki tak silne i żwawe, że niejednego faceta są w stanie ustawić do pionu. W przenośni i dosłownie. :) Zresztą w przypadku "obsługi" bezwładnego ciała obowiązuje szereg procedur. Jesteś ciekaw wejdź na YouTube i zobacz jak kobieta podnosi bezwładnego mężczyznę. Sposobem, sposobem. To jest fizyka. Siła, dźwignia, akcja, reakcja, są poza tym ślizgi itd. trzeba pracować więcej głową, mniej mięśniami. I wykorzystywać zasady dynamiki, co świetnie opanowali Azjaci w sztukach walki. Co Ty tam wiesz. :):):)
 
#100 Do 92 2023-03-24 15:24
Wniosek - nie rodzić w Lesznie. Moja koleżanka uparła się, że będzie rodzić w ... bazie natowskiej w Rammstein . I urodziła, bo chciała mieć opiekę prima sort. I miała dulę i super lekarza i co tam jeszcze jej tylko do głowy przyszło, wannę, wiszącą huśtawkę i wodotrysk. A męża kazała trzymać za drzwiami, żeby nie przeszkadzal. I było ponoć super nikogo nie trzeba było Civic z omdlenia. Bo potem się okazuje, że najważniejszy jest ojciec a nie rodzaca. Bo trzeba go ratować z zespołu wazowagalnego. A i jeszcze dodam, że miała to szczęście, bo jej mąż tam pracuje. ;)
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama