Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zgromadzenia, Manifestacje, Protesty

728 wyświetleń
88 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Rolniczy protest w Lesznie, blokada na DK 12 i S5

Opis
20 lutego 2024, Leszno.
Link do artykułu i zdjęć: https://elka.pl/content/view/118609/80/


Ocena: 2.9 (156 głosów)


Komentarze (110)  

 
#1 frytello 2024-02-20 12:59
A policja to się temu bezczynnie przygląda?
 
#2 Rolniczka 2024-02-20 13:03
I ja się pojawiłam wspierając rolników!!!
 
#3 xxx 2024-02-20 13:05
Ludzie dlaczego na Warszawę nie jedziecie tylko innym życie komplikujecie.
Macie strach że nie zdążycie wrócić do domu na wieczór???
 
#4 john 2024-02-20 13:06
do Roboty niech się wezmą (...)........
 
#5 Witek 2024-02-20 13:06
Powinni ich rozgonić na dwa wiatry.
 
#6 Dgr 2024-02-20 13:06
Brak słów!!!!!!!
 
#7 MARCEL 2024-02-20 13:07
TAK TRZYMAĆ TYLKO ROLNICY MAJ¡ JAJA ABY SIÊ SPRZECIWIĆ TEJ UNIJNEJ PATOLOGI
 
#8 PRECZ Z LEWACTWEM 2024-02-20 13:08
BRAWO, WYPÊDZIMY LEWACTWO Z UNII

NIE CHCEMY WRACAĆ DO KOMUNY

POLSKA PAMIÊTA JAK KIEDYŚ BYŁO

KOMISARZ EUROPEJSKI = KOMISARZ SOWIECKI
 
#9 z sercem 2024-02-20 13:10
Całym sercem z rolnikami. Całym sercem za polską racją stanu, za polską żywnością, za polskim rolnictwem.
 
#10 LUCYFER 666 2024-02-20 13:15
NA POLE Z TYMI CI¡GNIKAMI!!!!! ! Ciągle wam w d....e źle!!!! Na wszystko macie dopłaty, jak pada , jak susza. Ciągniki , maszyny za miliony a zwykły Polak ledwo ciągnie od pierwszego do pierwszego Wiecznie płaczecie, jeszcze grosze płacicie krusu!!!! Dowalić po 1000 zł za hektar.
 
#11 Ja 2024-02-20 13:23
Część z nich sama głosowała na Tuska ..
 
#12 Sebi 2024-02-20 13:25
... zamierzają pozostać do skutku - nieźle !!! Takie małe pytanko, ilu ministrów, urzędników rządowych ( raczej chyba tych z poprzedniego rozdania ) udało im się zablokować ?!? Ilu właścicielom firm kupujących produkty z Ukrainy zatruli życie ?!? Ilu urzędnikom z Brukseli dokuczyli ?!? A może jest tak, że tylko NAM uprzykrzają życie ?!? Nie możemy normalnie pracować, podróżować, korzystać z dróg bo trwa wiejski karnawał !!! Zero szacunku !!!!!!!
 
#13 muay sok 2024-02-20 13:30
Najgorsze, że państwo się biernie przygląda temu roszczeniowemu stadu. Policja powinna dać na odblokowanie drogi tyle czasu, aby było to możliwe w bezpieczny sposób wykonać, a po minięciu tego terminu, jeśli jacyś rolnicy nie dostosowaliby się do polecenia to wtedy wojsko powinno zacząć robić pacyfikację.
 
#14 MARCEL 2024-02-20 13:32
TAK TRZYMAĆ TYLKO ROLNICY MAJ¡ JAJA ABY SIÊ SPRZECIWIĆ TEJ UNIJNEJ PATOLOGI
 
#15 b 2024-02-20 13:34
W GŁOWACH IM SIÊ PRZEWRACA !!!!!!!!!
JAKIM PRAWEM UTRUDNIAJ¡ ŻYCIE INYM LUDZIOM
 
#16 Piotr 2024-02-20 13:35
Mam pytanie.Czy Policja ukarała wszystkich blokujących drogę ekspresową? Czy zamiatają wszystko pod dywan?Bo przecież jest zakaz.
 
#17 Sts 2024-02-20 13:36
Elewator Lasocice należący do firmy Woźniak też jeż blokowany? Czy biedni rolnicy boją się stracić kontrakty? Z ciekawością zobaczył bym kopię umów na sprzedaż zboża. Czy faktycznie sprzedawane jest za bezcen.
 
#18 mieszkaniec 2024-02-20 13:37
Lepper z zazdrością z trumny spogląda
 
#19 Nojak 2024-02-20 13:37
Z kim rozmawiali ? Gdyż będąc tam cóż załatwią ? Naruszą naszą równowagę której i tak prawie już nie ma. Kierunek decydenci ! I to szybko z konkretami !
 
#20 jarosław 2024-02-20 13:44
ciekawe dlaczego policja wpuszcza pojazdy wolnobieżne na drogę S
 
#21 Adaś 2024-02-20 13:45
Mnie to tam bez różnicy, najdalej jeżdżę do Biedronki :)
 
#22 Ekojedzonko - czytam etykiety 2024-02-20 13:49
Czytam etykiety na produktach, które kupuję i co? Trzeba czasem naszukać się na półce, żeby znaleźć polską kaszę, ziemniaki. Większość tylko paczkowania w Polsce. Ja chcę jeść nasz produkty, dlatego co do importu jestem za jakimiś zmianami. Fakt, że mamy wolny rynek i cena rządzi, ale może importujemy to czego nie sami nie potrafimy wytworzyć lub mamy niskie zasoby a nie podstawowe produkty. Za ograniczeniem rakotwórczej chemii jestem akurat za jak glifosat.
 
#23 do 1 2024-02-20 13:51
Bo jakby policja nie wpuściła rolniczków na ekspresówkę, to oni byliby jeszcze bardziej pokrzywdzeni, a smutek rolników jest największą bolączką tego kraju.
 
#24 Kuba 2024-02-20 13:59
Tylko ktoś naprawdę ciemny może nie wspierać rolników. Tylko ktoś kto niczym się nie interesuje i nie potrafi pokojarzyć do czego to wszystko zmierza !!!
 
#25 Nie dla cierpienia zwierząt 2024-02-20 14:00
W części popieram a w części wielkie NIE dla branży mięsnej. Czekam na zakaz chowu klatkowego kur, hodowli zwierząt futerkowych, mielenia piskląt - kogutów żywcem, okrutnego transportu żywych zwierząt na ubój. Wiem, że natura to natura i tak z kota nie zrobię wegetarianina tak część ludzi będzie jeść mięso, ale czy uda nam się kiedyś ograniczyć do minimum cierpienie zwierząt?? Świnia ma wyższe IQ od psa, a krowa płacze, gdy zabiera jej się cielę tuż po porodzie, żebyś mógł napić się jego mleka .. ekorolnictwo z dobrostanem zwierząt to utopia...
 
#26 peterpan 2024-02-20 14:03
a dlaczego rolnicy przez prawie 20 lat nie zbudowali własnego holdingu
z młynami , masarniami i siecią sklepów, Unia nawet dawała do tego dopłaty .
Wystarczyło się dogadać ..... no właśnie , zamiast kupować sobie 200 konny
ciągnik do 20 ha , czy kombajn do 50 h
Reszta społeczeństwa musi spełniać warunki konkurencji , a oni nie?
Czy jak mleko było po 2,50-3,0 to ktoś dzielił się zyskiem , to samo ze zbożem , przy dobrej koniunkturze raczej biednym nie pomagali.
Są tacy sami jak górnicy , a jak jest kryzys to społeczeństwo musi płac 3ty za tonę węgla
 
#27 noname 2024-02-20 14:05
a pszczelarze, myśliwi to wobec czego strajkują? Chyba w złą stronę to idzie...
 
#28 Xyz 2024-02-20 14:08
Te wszystkie komentarze ,, do Roboty niech się wezmą", ,, NA POLE Z TYMI CI¡GNIKAMI!!! Ciągle wam w (...) źle" myślę że ta osoba powinna wgl sie nie odzywać. Rolnicy walczą o samo dobro dla nas wszystkich a niektórym w (...) znowu nie pasuje. Widzieliście zdjęcia zbóż jakie przyjeżdżają? Ludzie wy to JECIE. Za jakiś czas będziecie marudzi że tak chorujecie, że zielony ład się na was odbił itd. Czasem pomyślcie dwa razy co piszecie i zacznijcie wspierać rolników w tym. I nie marudźcie ze drogi wam blokują tylko do nich dołączcie!!!
 
#29 Xlm 2024-02-20 14:09
Niech jada do Warszawy. A NIe BLOKUJ¡ DROGI . CIEKAWE CZY ZROBIA KORYTARZ ZYCIA JAK BIEDZIE POTRZEBA? CIEKAWE KTO MI ZAPLACI ZA KODATKOWE KILOMETRY OBJAZU ABY DOJECHAC DO DOMU I PRACY.
 
#30 Maria 2024-02-20 14:15
igrzyska Panowie sobie urządzacie. Może pomyślicie nie tylko o swoim interesie. Po minach widać, że impreza przednia, ale my, zwykli ludzie - dojeżdżający do pracy, szkół, przedszkoli, domów..... cierpimy za Waszą przyczyną. Czy jest to sprawiedliwe?? Komu chcecie dać nauczkę. Spowodujecie jeszcze większą niechęć do Waszej grupy zawodowej, a myśliwi- cóż, elitarna zabawa, koneksje, ... . Nie bawiąc się w politykę - złość na Was narasta. Oby rykoszetem Wam się nie dostało. Patrząc na rozlewiska i podtopione oziminy- "miastowi" zapłacą w cenach sklepowych za Wasze żądania ograniczenia importu i to niedługo. Mądry będzie wiedział - dlaczego, a z innymi - nie ma co dyskutować. Panowie ogarnijcie się!!!!
 
#31 Slaw 2024-02-20 14:16
Popieram wszystkich rolników. To także w interesie naszym.
 
#32 Rolnik 2024-02-20 14:19
Pszczelarze i myśliwi nam pomagają a nie że w złą stronę to idzie.
 
#33 XXL 2024-02-20 14:20
Woźniak jest na liście 500 firm kupujących ukraińskie zborze a oni ich puszczają do lasocic jakby nigdy nic... Gdzie tu logika? Drodzy rolnicy poczytajcie komentarze i zauważcie że ludzie już nie są z wami
 
#34 Gość 2024-02-20 14:21
Rolnicy tymi wystawnymi ciągnikami to na Brukselę jedźcie strajkować a nie nam dojazdy do pracy blokujcie.
 
#35 Paweł 2024-02-20 14:29
Powaliło ich do reszty ja mam być stratny i jechać bocznymi drogami i tracić na paliwo
 
#36 lechu 2024-02-20 14:29
Na początku przemian ustrojowych rolnicy byli najbiedniejszą grupą społeczną. Dochód mieli niższy niż niewykwalifikow ani robotnicy. Teraz mają dochody wyższe od kadry kierowniczej w prywatnych firmach, ale im jest ciągle źle. W Polsce w wielu branżach jest kryzys. Przedsiębiorcy muszą sobie z tym radzić. Rolnictwo i tak jest w dobrym stanie, ale wystarczy, że rolnikowi się coś nie spodoba to od razu są burdy, protesty i wszyscy się z nimi cackają i boją się im sprzeciwić.
 
#37 Koniec Polski 2024-02-20 14:34
BARDZO DOBRZE ROLNICY ! a jak ktoś tego nie rozumie i nie popiera, to może się wyprowadzić na wUkrianę
 
#38 do 34 2024-02-20 14:36
Wystawnymi ciągnikami? Wytłumacz mi proszę czy oni jeżdżą nimi na wakacje? na zakupy? to jest narzędzie ich pracy wartości 1 tira, CNC lub innej maszyny. Co na to firmy transportowe? też jeżdżą na pokaz???
 
#39 Hania 2024-02-20 14:38
Jesteśmy z wami , tylko jeszcze ostrzej proszę
 
#40 Basia jestem za 2024-02-20 14:39
Tak trzymać
 
#41 Rob 2024-02-20 14:41
Wieś śpiewa i tańczy. Do Warszawy a nie tu ludziom życie uprzykrzać.
 
#42 Przyjacielez Baru Sowa. 2024-02-20 14:42
Brawo rolnicy ,ja jako konsument nie zgadzam się żeby wbrew mojej woli karmili mnie skażonym zbożem z Ukrainy gdzie władze jak truje się obywateli ,w Polsce nie ma juz wolności ani wolnych mediów gdzie jesteś Polsko .
 
#43 taka prawda 2024-02-20 14:44
po wpisach widać że w
Lesznie PZPR wiecznie żywa ,albo trolle her Tuska
 
#44 tomasz 2024-02-20 14:56
winę ponosi Unia Europejska i jej skrajnie lewicowa, marksistowska elita oszalała na punkcie bzdury pod postacią "zielonego ładu". wspólnikami w tym wszystkim są ci politycy w Polsce, którzy leżą przed nimi na kolanach i robią to, czego chcą lewacy z Brukseli
 
#45 Mieczysław 2024-02-20 14:58
Unia jak daje euro, to jest cacy, jak czegoś wymaga, to jest be. Chcecie blokować dostawy z Ukrainy, to jedźcie na granicę, a nie szlajacie się po całej Polsce, utrudniając życie wszystkim Polakom, a nie Ukraińcom. Oni i tak u nas dostają zapomogi za nic. Tym co wjechali blokować nasze drogi, słoma z butów wystaje. Gdzie jest wasz wielki prowodyr, co robi, jak wam pomaga ?
 
#46 logik 2024-02-20 15:00
JAKIE POKOJOWO!? ruch sparaliżowany w całym kraju jak to jest pokojowo to Wy jesteście rozumni inaczej
 
#47 ela 2024-02-20 15:03
proponuję samochodami osobowymi zablokować tych milionerów ze wsi na miesiac mam małą firmę zatrudnuam 50 osób i radzę sobie bo inaczej zbankrutuje
 
#48 Kierowca 2024-02-20 15:18
Panie Tomku już wiem gdzie w tym roku NAPEWNO nie będę kupował truskawek, za uprzykrzanie życia normalnym obywatelom. W gminie każą ludziom piece zmieniać a tu opony na stosie palą i bez mandatu? Gdzie są ekolodzy policja i inne służby?
 
#49 Jan 2024-02-20 15:18
Każdy musi sobie radzić tylko nie oni.im trzeba na wszystko dać!!! Roszczeniowe rolnictwo.
 
#50 Qwerty 2024-02-20 15:19
Ja popieram, a do wszystkich tych co mają ból (...).. To przecież też macie prawo strajkować, możesz wyjść i zrobić protest przeciwko strajkującym, ale nie zrobisz tego bo jesteś "mondry" w internecie
 
#51 Bo ..... 2024-02-20 15:19
Przestancie utrudniać nam życie !Jakie przyzwolenie siedzieć na drogach ?
niczego nie zazdroszczę, należy posiadać maszyny i sprzęt do pracy ale protestować należy konkretnie i na temat a nie przed nami, nie wiecie gdzie władza urzęduje ?
Gdzie byliście przez ostatnie lata?Nic nie widzieliście? Okularki trzeba na nos
Nagle obudziliście się ? Bo ...........bo co .......?
 
#52 Kibicka 2024-02-20 15:20
Jak nie wygrają rolnicy to zaplacimy za to wszyscy i emeryci i ci którzy prowadzą firmy jak tego nie rozumiecie to szkoda.
 
#53 Andrzej 2024-02-20 15:27
jarek l sekretaż pis razem z wojciechowskim wymyślił ten zielony ład a mateusz podpisał TO DOPIERO KOMUNA szkodząca Rolnictwó
 
#54 Do47 2024-02-20 15:31
Jak zatrudniasz 50 osób to dopiero jesteś milioner ,każdy zatrudniony na ciebie zarabia ,rolnicy nie zatrudniają tylu osób tzn na te traktory zarabiają własnym garbem.A co do dopłat ty w pandemii przytulileś niezłą kasę mając tyłu zatrudnionych.Nie myśl tylko ,że ci zazdroszczę tej firmy tylko nie lubię jak ktoś komuś zagląda do kieszeni,to takie prymitywne.
 
#55 Ja 2024-02-20 15:32
A może pojedziecie pod dom Tuska. Tyle lat.siedział w Brukseli i co wam załatwił? A gdzie jest teraz? Schował się jak tchórz w norze i czeka aż sprawa przycichnie? Dlaczego za jego przewiny karzecie nas ludzi pracy? Prawda jest taka, że na waszych plecach wyrosną następne Kołodzieczaki. Dajecie dię zmanipulować jak przedszkolaki.
 
#56 Rany 2024-02-20 15:33
Dziękuję Wam rolnicy dzięki Wam nie muszę jechać do pracy, bo mam wytłumaczenie by nie pojawić się w pracy. Oby jak najdłużej trwały protesty, bo nie chce mi się pracować.
 
#57 Do 46 2024-02-20 15:34
Nie prowokuj, znamy twój ip
 
#58 Matka i żona 2024-02-20 15:35
Dzięki że walczycie o Polsę
 
#59 Miastowy 2024-02-20 15:36
A stujcie sobie i blokujcie nawet pół roku
Niech.wszystko stanie, a przede wszystkim cysterny z paliwem. Jak nie będziecie mieli ropy na pracę w polu to może zmądrzejecie.
 
#60 Taka prawda 2024-02-20 15:36
Mamy kupować wasze produkty? A Ursusy i inne maszyny nie były dość dobre? Wolicie lux z zachodu a pracę w kraju straciło tysiące ludzi i nikt się nimi nie przejmował!
 
#61 Arek 2024-02-20 15:36
Niedługowyjdą i inni
 
#62 kibic 2024-02-20 15:40
Mało bystrzy ci rolnicy. Ja bym to zablokował 10 traktorami.
 
#63 r 2024-02-20 15:45
Tak głosowali rolnicy w ostatnich wyborach
 
#64 Krzys 2024-02-20 15:46
Brawo rolnicy, popieram ten protest, powodzenia.
 
#65 Olo 2024-02-20 15:49
Rolnicy, dobra, wiem ale myśliwi i pszczelarze? Może jeszcze hodowcy jedwabników?
 
#66 Wow 2024-02-20 15:53
Przeca rolnicy opryskami rzepaku całe pasieki pszczół powybijali.
 
#67 Michu 2024-02-20 16:01
pod dom Dziedziczaka proponuje przegonić wszystkich rolników.
 
#68 Anty 2024-02-20 16:05
Za palenie tych opon powinni być surowo ukarani!
 
#69 Do mieczysław 2024-02-20 16:07
Panie kolego Unia nic nie daje ponieważ nie ma własnych pieniędzy jeśli coś przelewa to wyłącznie z twoich czyli podatnika
 
#70 do 46 2024-02-20 16:14
Twój też już znamy. Groźba karalna. Przemyśl sprawę...
 
#71 Iglo 2024-02-20 16:25
Brakuje jeszcze pan z koła gospodyń wiejskich i piknik jak ta lala.A poważni jebnijcie się bambry w te puste chciwe łby.Na pole a nie na drogi.Krus raz na kwartał a my ZUS co miesiąc emerytura rolnicza płacz że 1300 tylko policzcie jak umiecie tak dobrze liczyć ile rocznie na KRUS płacicie a ile my pracujący na etacie płacimy do zusu żeby was na starość utrzymywać
 
#72 Dani 2024-02-20 16:27
Teraz to kierowcy tirów powinni nie odbierać im mleka,nie dowozić paszy i nawozów jak przez tych imbecyli w korkach stoja
 
#73 JANUSZEX 2024-02-20 16:39
Pytanie z kodeksu ruchu drogowego, jak będę mocno zły, zamontuje flagę na samochodzie, to mogę sobie śmigać na czerwonym świetle?

Dzisiaj widziałem jak całe stado Przedsiębiorców w traktorkach w d... miało sygnalizacje świetlną.
 
#74 Kruk 2024-02-20 16:43
A kto was tak urządził rolnicy? Czyżby nie wasi wybrańcy PiS dzielcy, na których dwa razy głosowaliście? To nie minister od rolnictwa Kowalczyk mówił o wstrzymaniu się ze sprzedażą zboża? To nie minister Telus biegał jak powalony z gaśnicą? Dlaczego nie jedziecie pod siedzibę PiS dzielców w Lesznie i tam im czegoś nie wyładujecie? Kierowcy na drogach to wasi potencjalni klienci. Klientom robić pod górkę, to trochę nie halo. To działanie można tłumaczyć desperacją. Tylko czy ofiary waszych protestów to na pewno ich właściwy adresat?
 
#75 Andrzej 2024-02-20 16:43
(...) pachołki pisowskie.Gdzie byliście przez 8 lat???
 
#76 xyz 2024-02-20 16:46
Co to sa za blokady skoro wszystkie tiry jezdza przez miasto, miedzy innymi ul. Gorowska, 1 Maja i Lipowa. I w tym momencie nie ma zakazu dla samochodow ciezarowych?
 
#77 Do 73 2024-02-20 16:49
Jak się zorganizujesz, to oczywiście
 
#78 Romek 2024-02-20 16:54
Zablokujcie jeszcze autostrady barany a mniejsze firmy nie będą mogły wysłać kierowców z zamówieniami na czas do zleceniodawcy
Firma straci zlecenia a pracownicy pracę bo wam się wydaje że jesteście najważniejsi
Zwykli ludzie też chcą żyć a nie waszym strajkiem
 
#79 Ewka 2024-02-20 16:54
Panowie nie tędy droga.Czy my zwykli obywatele jesteśmy
Wam winni obecnej sytuacji ? Wybierzcie się na wycieczkę do Brukseli a nie do Turcji czy Egiptu.Bliżej można pojechać do Warszawy.Ale pewnie po co lepiej stać na drodze jeść kiełbasę i utrudniać życie innym niewinnym ludziom, którzy nie dojadą na czas do pracy.
 
#80 Tomasz 2024-02-20 16:55
Do protestu powinni dołączyć przedsiębiorcy firmy jednoosobowe bo nas wykończą ! Dziś płaciłem ZUS :(
 
#81 Beata 2024-02-20 16:58
Bravooooo bravo dla kazdego ktory ma odwage wyjsc i wyrazic swoje nie zadowolenie wielkie brava ! Popieram was z calego serca.
 
#82 do 76 2024-02-20 16:59
Skoro ta hołota może jeździć traktorami po S i A i policja nic im nie robi, to tak samo pojazdy ciężarowe mogą jeździć i ignorować zakazy tonażowe. Skoro oni ponad prawem, to zawodowi tak samo.
 
#83 ROBERT 2024-02-20 17:01
POD DOM KACZYNKSIEGO NA ZOLIBORZ BO TO ONA JEST TEMU WINIEN
 
#84 Obserwator 2024-02-20 17:01
Czy ciągnik rolniczy może jechać/wjeżdżać na drogę ekspresową/autostrade ?

Według mojej wiedzy, nie może !
Gdzie jest Policja ?
Dlaczego ciągniki rolnicze znajdującą się na esce ???

Strajkować tak, ale mogą to być drogi np. krajowe, wojewódzkie
 
#85 STÓWA 2024-02-20 17:02
8 LAT RZ¡DÓW KARAKANA NA KOGO GŁOSOWALIŚCIE HIPOKEYCI??????
 
#86 Hn 2024-02-20 17:08
To społeczeństwo Leszczyńskie to jednak tę.pe, co na to kierowcy tira? Ano jak są ggł,upi, to nie zrozumieją że bez polskiej produkcji rolnej to uja będą wozić i roboty dla nich nie będzie, firmy transportowe współpracują z branżą rolniczą, to że ty kolego wozisz np palety do Danii, to nie znaczy że przez żywność z UA nie stracisz pracy, bo połowa twoich kolegów kierowców wozi zbiory rolników, jak zbiorów nie będzie to innii kierowcy tirów stracą pracę, a jak oni stracą pracę u siebie to pojda po twoja posadę bo nie jeden zrobi to taniej i wydajniej niz ty..brekocie , z rolnictwem upadnie również transport ....
 
#87 Wit 2024-02-20 17:14
Jeszcze troche to już ich niebędzie pojadą w pole ukraiński nawóz siać he he nawet niepolskimi traktorkami bo z zachodu
 
#88 Rodzic 2024-02-20 17:27
Czas zakończyć tą szopkę. Pakujcie się i do dom. Jutro muszę jechać z synem do szpitala.
 
#89 Xyz 2024-02-20 17:29
Skoro wszyscy jesteście na strajku to macie profil produkcji roślinny bo kto w tym momencie pracuje przy zwierzętach?
 
#90 cc 2024-02-20 17:57
ci, którzy są tacy wściekli, że rolnicy płacą KRUS a nie ZUS: jak głosowaliście? gdzie partie głównego nurtu typu PO, PiS, Lewica i PSL mają w swoich programach likwidację ZUS, albo jego radykalną obniżkę? poza Konfederacją nikt nigdy tego nie postulował. wszystkie te partie zgadzały się nieustannie na system w którym stawka ZUS nieustannie rośnie. głosowaliście na nich to teraz płaczcie, że ZUS tyle i tyle wynosi. a poza tym: rolnicy zebrali się i walczą o swoje. gdzie kiedykolwiek był protest płacących ZUS???
 
#91 Do 86 2024-02-20 18:08
U rolników co było do przewidzenia z myśleniem nienajlepiej. Ludzie muszą coś jeść. Jak firmy transportowe nie będą wozić od polskich rolników to i tak muszą wozić jedzenie np. z Ukrainy. Tak czy owak będą jeździć.
 
#92 lucky 2024-02-20 18:24
Tak właśnie, czas zakończyć tę szopkę.Nie pitolcie że protestujecie też dla mnie.Mam gdzieś wasz protest.Pozwólcie normalnie żyć reszcie społeczeństwa.Jak się nie podoba to po prostu trzeba się przebranżowić i już.
 
#93 do 89 2024-02-20 18:48
Jak wszyscy są na proteście, to nie wiem kto pracuje w gospodarstwie, ale wiem kto pracuje przy żonach
 
#94 Piotr 2024-02-20 18:48
Zatrudnię rolników stawka na rękę 5000zł !!!!! dokładacie 5 lat do gospodarki to z kąt te traktory za miliony ?
 
#95 do 89 2024-02-20 19:10
członkowie naszych rodzin, bo moje dzieci w odróżnieniu od twoich nie chodzą na wymyślone kółka zainteresowań, a ciężko pracują
 
#96 matka 2024-02-20 19:11
brawo dziękujemy wam za obronę przed skompromitowaną unię.
 
#97 bogdan 2024-02-20 19:13
jesteśmy z wami rolnicy
JESTEM ZA STRAJKIEM
 
#98 Rolnik 2024-02-20 19:14
Normalny obywatel wie,że 15.01.2020 było głosowanie za przyjęciem Zielonego Ładu. Jedyną partią,która głosowała przeciw był PIS,tak teraz opluwany. Macie co chcieliście pseudopolakow u władzy. Zaraz dołożą podatki za CO2 ,zakaz spalinówek,a tatara zjesz z drukarki albo jakiego innego czegoś.
 
#99 daras 2024-02-20 19:21
Prowadzę sklepik ,mam więc strajkować ,bo weszli do kraju konkurenci spoza Polski?
 
#100 Adam do 94 2024-02-20 19:50
Zanim kogoś zatrudnisz, zainwestuj w słownik!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama