Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

73 wyświetleń
4237 wyświetleń
4759 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Kandydat na wójta gminy Niechlów

Opis
18 kwietnia 2024, Radio Elka Leszno.
Gość: Michał Frąckowiak
Rozmawia: Jarek Adamek
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/119464/77/


Ocena: 3.0 (5 głosów)


Komentarze (125)  

 
#1 ja 2024-04-18 16:16
Jeśli ktoś na banerach wyborczych musi przekonywać, że jest uczciwy i skuteczny, to słabo to wygląda. MF idzie na wójta wyłącznie dla kasy, bo w Głogowie już się na nim poznali i żadnej roboty tam nie dostanie. Układy? Po pięciu latach rządów MF? Facet ma jakieś urojenia? To nic innego jak zabieg marketingu politycznego. W te klocki ten gość jest niezły. Szkoda, że tak wielu mieszkańców daje się na to nabierać. Ten MF to taki Stan Tymiński. Pamiętacie? W teczce miał niby dokumenty, które miały przewrócić całą scenę polityczną w Polsce. MF wykorzystuje ten sam zabieg marketingowy, przekonując mieszkańców, że w gminą rządzą jakieś układy. Pięć lat rządził Niechlowem, więc jedyne możliwe układy mógł stworzyć tylko on sam. Tyle w temacie.
 
#2 DOBRA, DOBRA 2024-04-18 16:21
A POWI¡ZANIA Z FIRMANI Z GŁOGOWA? JA SIÊ TYLKO PYTAM
 
#3 mieszkaniec 2024-04-18 16:22
Ten facet z Głogowa biadoli, jaki to on biedny, bo go wszyscy hejtują. Tylko on jest uczciwy i prowadzi kampanię wyborczą pełną miłości i szacunku. Tymczasem kto rozprzestrzenia niesprawdzone informacje o składowisku odpadów na gruncie Karola i próbuje go powiązać z procederem śmieciowym, by postraszyć niechlowian? To jest właśnie hejt człowieku z Głogowa! Ludzie obudźcie się!
 
#4 Mieszkaniec Niechlowa 2024-04-18 16:44
Pan Frąckowiak najlepszy kandydat jaki kiedykolwiek był i będzie . A dzisiejszym wystąpieniem tylko potwierdził wybór mój i mojej rodziny oraz to że będziemy na niego głosować!
 
#5 Nowy 2024-04-18 16:49
Zjawić się ciężko ale koledzy od fejkowych kont już wyżej działają.
To tylko pokazują jacy są słabi że nawet nie potrafią wyrazić własnego zdania z prawdziwego konta żenada.
A pan Frąckowiak pokazuje ze jest jedynym dobrym wyborem na fotel wójta oby tak dalej trzymam kciuki
 
#6 Tomek 2024-04-18 16:50
Jak można nie przyjść na debatę ?!
 
#7 Izolda 2024-04-18 16:50
Jestem piękna kobietą i Miś jest piękny - jego wybieram !
 
#8 Mieszkaniec 2024-04-18 17:01
Do komentarza nr 1 5 lat był było dobrze.a teraz widzicie problemy. Popieram KWW Frąckowiak . A pan czapla co odwagi zabrakło pozdrawiam
 
#9 Obywatel 2024-04-18 17:04
Panie Michale, to przecież oczywiste, że oni robią dobrą minę do złej gry bo co im innego pozostało. Nie pojechał na debatę to przecież wiemy, że ktoś poważny tak nie robi
 
#10 Karol 2024-04-18 17:08
Karola Czapla nie Paweł
 
#11 Byly mieszkaniec gminy 2024-04-18 17:09
z wielkim zaciekawiem przygladam sie kampanii tego Pana.... nawet mnie przekonal na chwile do siebie - ale tylko na chwile. to wystapienie pokazalo stety czy niestety ze wymysla strasznie.... temat : uklad rozwalil go na lopatki. SAm byl prawa reka Pani Pony jak zauwazyl Pan redaktor - tylko potem sprzedal sie....za kase .... zero zasad, zero moralnosci. Salbo Panie Frackowaik
 
#12 Ottoweld 2024-04-18 17:12
Gratuluję.
Parafrazuje pewne powiedzenie bo już jak widzę uaktywnili się Ci z układu:
Psy niech szczekają, a karawana niech jedzie dalej.
 
#13 Maurycy 2024-04-18 17:14
Ludzie miejscowi na szczęście, mają jeszcze oczy szeroko otwarte. No może jeszcze nie wszyscy, ale jak widać, nie tylko miejscowi widzą co się działo i dalej zaczyna dziać, szczególnie teraz przed drugą turą. Układy.... Hmmm....Pan Frąckowiak, na szczęście zaczął robić porządki, których w tej gminie brakowało już od wielu, wielu lat! To, czy człowiek z Głogowa, czy z Częstochowy, nieważne. Ważne jest, aby potrafił zarządzać gminą, miał pomysły, działał, a przede wszystkim współpracował i miał na uwadze potrzeby każdej wsi w swoim działaniu, nie tylko w czasie kampanii. Tu, mogliśmy zaobserwować w ciągu ostatnich 5 lat efekty. Oby lokalsi, mieli ma uwadze dotychczasową pracę i może jednak dali szansę wykazać się w najbliższej kadencji...
 
#14 Róża 2024-04-18 17:17
Widzę, że chyba nie potraficie słuchać ze zrozumieniem powyższej debaty bo ja nigdzie nie słyszałam tam biadolenia tylko konkretnie przedstawione działania.
 
#15 Pytam się 2024-04-18 17:26
Jak temu Frackowiakowi w Niechlowie jest tak źle. Jest taki hejter. To po co się pcha?
 
#16 Ktoś 2024-04-18 17:28
Jakiej kadencji? To była władza nadana z góry a nie demokratyczny wybór ludzi
 
#17 ups 2024-04-18 17:28
Beata Pona była taką świetną wójtowa. Tak wystawiliście ją do wiatru. Niechlów to chlew.
 
#18 Mieszkaniec sicin 2024-04-18 17:33
Siciny za Frąckowiakiem! To jak chłop zmienia gminę to masakra, ma odwagę, ma wykształcenie, ma rozum i jest niezależny!!!! Nie dajcie się oszukać kolejny raz tej bandxie, mój głos i całej rodziny na Frąckowiaka!
 
#19 Jasiek 2024-04-18 18:03
Z układu pisowskiego jest p.Frąckowiak nie jest tego świadomy. To mu przypomnę Poseł z Głogowa W.Z + SZef PIS z Góry B.K + ówczesny wojewoda P.H to działania spowodowały, że został komisarzem .
Tak Karol ma układ ale z mieszkańcami i ten układ wyborcy akceptują!!!
Nie dla p. Frąckowiaka!!!
 
#20 Frąckowiak 2024-04-18 18:27
Słaby włodarz. Znów będzie zaciąg z innych gmin tzw. spadochroniarzy ? Np. Pan Kordiak czy Pani Przybylska z Wąsosza ? Kto za to będzie płacił?
 
#21 Xxx 2024-04-18 18:41
Panie Michale jest pan fałszywym człowiekiem w Głogowie pana nie chcą to uczepił się pan naszej gminy my też pana nie chcemy wracaj do siebie
 
#22 xyz 2024-04-18 18:47
Trochę przykro, że konkurent nie stanął do debaty.
 
#23 Do 19 2024-04-18 19:37
jedyny układ jaki ma Frąckowiak to nerwowy, bo nie boi się wystąpień publicznych i trudnych pytań. Cykory!
 
#24 do 18 2024-04-18 19:39
żałosne co piszesz mieszkańcu z sicin , jakie wykształcenie ma ten facet ,licencjat w tych czasach , aż mi wstyd że ja mgr inż zwracałem się do niego per pan
 
#25 Ornitolog 2024-04-18 19:45
To ptak podobno... skoro ptak. To powinny być jaja...
 
#26 Marek 2024-04-18 19:45
Głosuje na Karola Czaple, normalny facet i to się liczy. A tamten wszędzie widzi hejt. Może niech w lustro zajrzy
 
#27 Zainteresowana 2024-04-18 19:58
Jak można zarządzać gminą, jeżeli nie ma się odwagi wystąpić w debacie? Straszna porażaka. Mimo to życzę obu Panom powodzenia, jednak mój glos dla osoby, która zmieniła gminę jak nikt dotąd i wierzę że to nie koniec zmian!! Panie Michale do boju!
 
#28 Bolcio 2024-04-18 20:01
Parafrazując ;) Oddajmy Głogowianom, to co należy do Głogowa, a mieszkańcom gminy Niechlów, to co należy do gminy Niechlów ;)
Panie Czapla, trzymaj się, masz mój głos!
 
#29 Brawo Panie Michale 2024-04-18 20:02
I bardzo dobrze że z Głogowa że nie jest miejscowy, przynajmniej nie ulega tutejszym naciskom i nie jest od nikogo zależny!
 
#30 Do Xxx 2024-04-18 20:04
Weź idź, być niemiłym gdzie indziej. Kultura i życzliwość ludzi z gminy Niechlów, powala jak zawsze
 
#31 Niechlowianin 2024-04-18 20:10
Och Karol tak sobie strzelić w kolano
 
#32 Informatyk z zamiłowania 2024-04-18 20:15
Hej, adminów, coś kiepska ta sonda, uboga wersja, czemu nie.pokazuje ile osób zagłosowało? Tak by było bardziej miarodajnie!
 
#33 Mieszkaniec Niechlowa 2024-04-18 20:18
Brawo Panie Karolu, widać, co dla kogo jest ważne, Pan Frąckowiak jak zawsze aby się pokazać w mediach, a Pan do ludzi, ludzie potrzebują rozmów i wiedzieć na czym stoją, a nie filmików na fb z samochodu, czyżby Pan Frąckowiak bał się wyjść do ludzi z naszej a nie jego gminy?
 
#34 Jaona 2024-04-18 20:18
M. Frąckowiak SZANUJE mieszkańców gminy Niechlów i dlatego wygra te wybory B bo mądrzy ludzie, których jest większość właśnie TAKIEGO wójta chce. Dla niego gmina nie kończy się na Niechlowie, liczą się też potrzeby każdej wioski i każdego jej mieszkańca.
 
#35 Mieszkaniec Niechlowa 2024-04-18 20:19
bardzo dobrze Pan zrobił Panie Karolu, że Pan nie poszedł na debatę, jako mieszkaniec Niechlowa popieram Pana, ważniejsze są dla Pana rozmowy z mieszkańcami, bo to nas dotyczy, uważam że wizyta w PPZ jak najbardziej trafiona, ludzie potrzebują rozmów, wiedzieć co ich czeka, jesteśmy małą jednostka, więc te małe, a dla nas wielki rzeczy są ważne.Pan Frąckowiak unikał z nami rozmowy, nie potrafił z nami rozmawiać, Pan jest opanowanym i mądrym człowiekiem i takiego nam potrzeba. Aż przykro patrzeć i czytać, co Pana kontrkandydat że swoimi marionetkami na Pana wynajduje, do czego się posuwa. Życzę Panu powodzenia, ja i moja rodzina na pewno na Pana zagłosujemy.
 
#36 ABC 2024-04-18 20:30
Komentarz pod postem Kandydata Czapli:
 Karolcio kłamczuszek ;*
Twoje oświadczenie to stek kłamstw i chętnie to udowodnie:
1. Po pierwsze primo: Spółke założyło dwóch rownoprawnych wspólników!
2. Po drugie primo: Produkcja obuwia zakończyła się w 2000 roku, a kłamczuszek dołączył w 2012 r., i w tym samym roku przeważające PKD zostało zmienione na 4677Z  hurtowa sprzedaż odpadów i złomu, a decyzja Marszałka Województwa Śląskiego nr 1558/OS/2013 z dnia 18/07/2013 dotyczy hurtowej sprzedaży odpad i złomu, a nie odpadów poprodukcyjnych .
3. Po trzecie primo: BYŁEŚ wnioskodawcą oraz adresatem decyzji administracyjne j dotyczącej hurtowej sprzedaży odpadów wydobytych ze skłądowiska oraz czerpałeś korzyści finansowe z tej działalności!
4. Po czwarte primo: Nigdy nie uczestniczyłeś w zarządzaniu spółką i nie kierowałeś żadną grupą ludzi, bowiem spółka w latach 2012-2019 nie zatrudniała nikogo!

Kto nie wierzy niech sprawdzi bo Karolcio kłamczuszek mija się z prawdą i wprowadza w błąd obywateli  zwykła gnida jakich wiele w polityce!
 
#37 Do 36 2024-04-18 20:41
Primo zawsze jest pierwsze!
 
#38 Ona z Tarpna 2024-04-18 20:42
Jak można nie iść na debatę? No Jak? Wyobrażacie sobie, że podczas wyborów na prezydenta, dajmy na to Trzaskowski kontra Duda nie pojawia się jeden z kandydatów? Kpina z wyborców Panie Karol.
 
#39 Mieszkaniec Niechlowa 2024-04-18 20:45
Panie Frąckowiak, co też Pan mówi, Pan nie umie rozmawiać z ludźmi, byłem nie raz na spotkaniu mieszkańców z Panem, Pan ludzi wyzywał, nie dał nikomu dojść do słowa, krzyczał Pan na ludzi, jak ktoś kontrę postawił, każde spotkanie z Panem, to niestety nie był dialog i z żadnego spotkania nic nie wynikało.
 
#40 L 2024-04-18 20:46
Brawo kom 33 to prawda trzeba rozmawiać z ludźmi a nie popis a radiu czym MF się chwali projektami złożonymi przez Ponętne
 
#41 Maciej 2024-04-18 20:50
Niby Czapla a zachował się jak Struś!!!
 
#42 Siciniak 2024-04-18 20:50
Mam wrażenie, że Karol Czapla ma ofertę tylko dla Niechlowa i kilku okolicznych miejscowości ale głównie tylko dla miejscowości Niechlów. A ja się pytam, co z rejonem Sicin, Naratowa, Łękanowa, Tarpna, Wronowa, Wioski...... Tu Pana nie ma i nie ma Pan dla nas żadnych propozycji. To raczej oczywiste, że nasze głosy pójdą głównie na Pana Michała. Dziękujemy za Górkę Macieja. Nawet Wschowa i Góra tam się bawi ze swoimi pociechami.
 
#43 L 2024-04-18 20:50
Do komentarz 34 jakoś nie kojarzę żeby Fronckowiak szanował mieszkańców piszesz głupoty a podrumieniam jeszcze nie jest wójtem????
 
#44 Z Głogowa 2024-04-18 20:51
Michał skoro byłeś takim dobrym radnym w Głogowie, to dlaczego nie startowałeś w tych wyborach w Głogowie? Bo wiedziałeś, że tam nie masz szans, że tam nikt Cie nie wybierze. Powiem krótko, ludzie z gminy Niechlów zadtanowcie się kogo wybierzecie na swojego wójta....radzę swojego...
 
#45 mieszkaniec 2024-04-18 20:59
Jestem przekonany, że mądrość i patriotyzm lokalny mieszkańców gminy
doprowadzi do wyboru Karola na Wójta naszej gminy. Nie chcemy osoby z obcego terenu- zarozumiałego i zadufanego w sobie.
 
#46 Maciej 2024-04-18 21:02
Myślał że to piasek a schował głowę w śmieći bo tam robi się pieniądze
 
#47 mieszkanka 2024-04-18 21:03
Sprawdż sondę - sama mówi za siebie - Karol prowadzi!!! - super
 
#48 Halina D. 2024-04-18 21:05
Dobro i prawda wygra. Mój glos na Pana Frąckowiaka
 
#49 lalala 2024-04-18 21:05
Z wypowiedzi wynika, że podatki za PPZ będą dalej egzekwowane. Więc współczuję pracownikom
 
#50 Do kom35 2024-04-18 21:07
R&& przestań pindolić farmazony, wystarczy że ze służbowego komputera wypisujesz najgorsze inwektywy do M. Frąckowiaka i innych &tak tak Ty pilnuj się jak przychodzi ktoś i nie zapominaj się wylogować hehehe 
 
#51 do 34 2024-04-18 21:11
Tak szanuje ludzi że ich obraża na zebraniach ??? a na tych jego turne po wsiach to po 3-4 osoby przychodziły....taki posłuch miał...nie ma mojego głosu
 
#52 Marta 2024-04-18 21:20
Popieram Karola Czaplę! 3maj się!
 
#53 Genowefa 2024-04-18 21:23
Ja Genowefa Pigwa pytam bo pogubiłam się w plątaninie tych waszych rad, to w końcu na Żurawia czy na tego mędrca z Miechowa mam głosować?
 
#54 123 2024-04-18 21:23
ło panie , aby ino licencjat i pewnie zrobiony w pandemii?
 
#55 M 2024-04-18 21:23
Komentarz 34 chyba tylko ciebie szanuje obcy w naszej gminie wstyd jak tacy jak ty bedom głosować to niemamy gminy
 
#56 Do kom51 2024-04-18 21:32
A Ty jesteś tą jedną z 3 osób 1
 
#57 do 51 2024-04-18 21:40
w krochmalni na spotkaniu było ponad 60 osób
 
#58 szczecin 2024-04-18 21:43
cały Szczecin za Michałem, zachodniopomors kie wspiera
 
#59 Z gminy 2024-04-18 21:49
Na szczęście wyniki wyborów nie odzwierciedlają tego co dzieje się w komentarzach co udowodniła pierwsza tura dając wygraną Panu Michałowi. Gmina Niechlow nie jest tak nieżyczliwa dla ludzi spoza Gminy jak wskazują na to komentarze.
Jednak wielu ludziom nie przeszkadza że wójtem może być osoba spoza gminy, ludziom zależy żeby gminą rządził kompetentny i pracowity człowiek a nie tchórz żądny zemsty bo tylko na tym wam zależy.
 
#60 Obluda 2024-04-18 22:16
Panie Pawle dlaczego poparł pan Karola? Doskonale pan wie że ten Pan z tak małą wiedzą nie da rady rządzić gminą. Pewnie Panem Karolem łatwiej będzie sterować i wchodzic w układy stąd poparcie!
Przykre że dla kogoś kto chciał być wójtem gminy ważniejsze jest popierać niekompetencję niż kompetencje.
Namawiacie ludzi żeby wybrali osobę którą będzie mógł pan sterować razem z Panią B i panem M
Najsmutniejsze jest to że jak to piszecie ,,obcemu bardziej zależy na rozwoju naszej gminy niż Panu bo tutaj chodzi tylko o zemstę! Na szczęście ludzie nie dali się na to nabrać co pokazuje wynik wybórw!
 
#61 Dość tego 2024-04-18 22:24
Ludzie dajcie spokój - szum w całej gminie, kury nie siedzą spokojnie na grzędach, jajek nie ma. Należało wystawić wspólnego kandydata z Miechowa i byłoby pozamiatane już w pierwszej turze, a tak mądry... po szkodzie
 
#62 do 58. 2024-04-18 22:26
Karol M., cały Szczecin to ty ?
 
#63 Apel do wahających się 2024-04-18 22:30
Proponuję podpytać osoby współpracujące z jednym i drugim kandydatem i bedziecie wiedzieć na kogo tam czekają a kogo sie obawiają!! Pytajcie u źródła ci ludzie najlepiej wiedzą. Ja tak zrobilem i jestem przekonany ze oddam glos na wiedzę, pracowitość. Rozejrzyjcie sie dookola zobaczcie jak gmina sie zmienila i bedziecie wiedziec na kogo oddac glos!
 
#64 S-a 2024-04-18 22:36
Komentarz 41 - dokładnie tak :)
 
#65 Pytanie do fronckowiak 2024-04-18 22:40
Jak ktoś spoza gminy ma zrozumieć potrzeby lokalnej społeczności skoro sam mieszka w innym powiecie i na dodatek mieście?
Skoro w Głogowie robił tak wielką karierę to czemu przywieźli go w teczce i tak walczy o fotel wójta?
Skoro jest taki wspaniały to czemu jak są nabory to nie ma kandydatów?
Skoro ten hejt jest taki straszny to czemu się nie wycofa?
I jakim układzie bredzi?
 
#66 Wstyd 2024-04-18 22:41
W czasie dzisiejszej audycji były komisarz skłamał. Powiedział że odwiedził każdy dom w gminie. I tu (zresztą nie pierwszy raz) mija się z prawdą. Wstyd
 
#67 Mieszkaniec Niechlowa 2024-04-18 23:18
Do kom 66, u mnie nie był....a szkoda, bo bym powiedział co myślę i pogonił
 
#68 Qwerty 2024-04-18 23:19
Skoro jest tu taki hejt to po co się pcha?
 
#69 Maciej 2024-04-18 23:40
Dobrze że chociaż jeden kandydat ma jaja!!!!
 
#70 Cinek 2024-04-19 07:47
Hejt, hejt, hejt, modne słowo, a tu widzę dużo gadania, mało działania.... Karola ma mój glos!
 
#71 Sami Swoi 2024-04-19 08:13
Popieram Michała. Niby obcy le co to za argument jak Czapla pochodzi z Częstochowy lub okolic. Co on ma wspólnego z tą gminą? Niech popracuje jeszcze kilka lat w Urzędzie, zdobędzie doświadczenie to pomyślimy za 5 lat. Na chwilę obecną jest za wcześnie. Oddaję głos na Frąckowiaka.
 
#72 Puma 2024-04-19 08:27
Który wygra nie ważne ważne żeby któryś wójt przywrócił szkoły jak dawniej wroniec ibyło NARATÓwie to ludzie budowali szkołę a nie muszą dzieci się cisnąć małej szkole sicinach nie było kiedyś płatnych biletów a teraz trzeba kupować od Naratowa do Naratowa do przedszkolaka i tak jedzie autobus wroniec i do Naratowa bo jedzie do sicin
 
#73 IZA 2024-04-19 08:30
Pan Fronckowiak chciał dyskutować ,ale przecież on ni potrafi dyskutować wystarczy mieć odmienne zdanie od niego to dostaje furii !!!!!
Dyskusja polega na dialogu dwóch stron , on tego nie potrafi wiele razy to pokazał, chociażby na zebraniach z mieszkańcami , wystarczyło nie wygodne pytanie ,i dyskusja na ten temat obierała zły kierunek ze strony pana Fronckowiaka , który tak pięknie mówi o spotkaniach z mieszkańcami ,.
 
#74 ? 2024-04-19 09:02
Czytając komentarze mieszkańców gminy i samoocenę kandydata, nasuwa mi się jeden wniosek, nie wybierać burmistrza w wyborach samorządowych, to wybrani radni powinni ogłaszać konkursy na menadżerów gmin i to z dalekich krain!
Ten komisarz prezentuje się jako uzdrowiciel tej gminy ale jest z pobliskiego Głogowa?
Już zarzut, że firmy głogowskie zaaneksują tą gminę?
Coś na rzeczy?
 
#75 chciał dyskutować?! 2024-04-19 09:15
tak, ze wszystkimi, tylko nigdy przez 5 lat z Niechlowskim PPZ, a w okresie kampanii wyborczej to już wcale
 
#76 do 71 2024-04-19 09:16
Do 71, Pan Czapla mieszka już od wielu lat w gminie Niechlów, a Pan Frąckowiak nigdy nie mieszkał, taka jest różnica.
 
#77 Ja 2024-04-19 09:45
Pan Czapla nie będzie samodzielny, (..)nie zna życia a gdzie zarządzać gminą. Dodatkowo już się ułożył z Panem W i Panią B, mają obiecane stanowiska za to że przekazali głos. Frąckowiak to dobry wybór dla Gminy, zero układów!
 
#78 ZŁA 2024-04-19 09:46
Jedno mnie nurtuje , dlaczego Pan Fronckowiak tak nie lubi PPZ
Nie chce z nimi rozmawiać , czyżby oni nie należeli do tej gminy , jego niechęć jest widoczna gołym okiem , to w jaki sposób postępuje z jedynym przedsiębiorstw em na terenie gminy i powiatu ,mam wrażenie że Pan Fronckowiak ma alergię na ten zakład, który przez całe swoje istnienie prężnie działa i udziela się dla społeczeństwa , wspiera finansowo każdego kto się o to zwróci , nie słyszałam żeby komuś odmówili.
 
#79 do 73 2024-04-19 09:50
IZA, dokładnie, w punkt na 100%
Byłam na spotkaniu , gdzie bajdurzył o terenach rekreacyjnych na rozlewiskach Baryczy, gdzie przyjadą Głogowianie się relaksować. Za uśmiech na twarzy zostałam zrugana, przez pana Frąckowiaka.
A tak serio, serio, to tam tylko można krowy wypasać.
 
#80 Radzio 2024-04-19 10:19
Faktycznie Karol nie zna zcia bo dopiero sie urodzil hahaha Ludzie ogarnijcie sie troche. Mlody, prezny z pomyslami a przede wszystkim swoj. Zna spolecznosc lokala i realia zycia miejscowego. Frackowiak jest totalnioe odklejony. Bedzie 8h w dni robocze w gminie potem zabierze tylek i wroci do Glogowa. przytuli niezla pensje i tyle.
pokazcie chociaz jedno miasto gdzie prezydent lub burmistrz jest totalnie z innego terenu.... ogarnijcie sie. Jezeli ktokolwiek jest w tej gminie z ukladu to wlasnie on - to on przyszedl tu na podstawie ukladu!!! i niezle sie zadomowil
 
#81 Po wystąpieniu w Elce 2024-04-19 10:32
TERAZ Tylko Pan Karol! Były wyborca MF.
 
#82 Paweł Maranowski 2024-04-19 11:45
Śmiać mi się chce jak czytam te wszystkie anonimowe komentarze. Mam wrażenie, że wszystko pisze jedna osoba, ewentualnie kółko wzajemnej adoracji siedzące w jednych murach. Jakim trzeba być złym człowiekiem i jak bardzo trzeba nie bać się Boga by pluć aż tak jadem i rzucać bez opamiętania kłamstwami. Znam Pana Michała kilkanaście lat i tak dobrego, mądrego i bezinteresownie niosącego pomoc człowieka jak on nie znam. Powodzenia Panie Michale
 
#83 IZOLDA 2024-04-19 11:45
Chciał Fronckowiak debaty to ją ma , w audycji pokazał swoją wiedzę i potrafił wyjaśnić z jakim układem walczy, a jeżeli nie pamięta z jakimi układami znalazł się w gminie Niechlów to moze mu odświeżmy pamięć , myślę że do tego nie trzeba młota który to tak pięknie eksponuje w swoim wystąpieiniu . .Pan Karol Czapla może i młody ale wiedzę i klasę pokazuje na każdym spotkaniu. Głos na Pana Karola.
 
#84 Teresa 2024-04-19 11:49
Klasa sama w sobie. Młodzik powinien się jeszcze dużo od Pana nauczyć.
Panie Michale ma Pan mój głos.
Pozdrawiam Teresa B.
 
#85 Zaniepokojony 2024-04-19 12:00
Widzieliście jaki komentarz jest umieszczany na koncie p. Karola, ale i tutaj? Szkaluje go niejaki Michal K. ! Wejdźcie sobie na jego profil. (...)PANIE MF czyżby koledzy ze Śląska przyszli z pomocą? Jesteśmy spokojną Gmina!!! Nie dla nienawiści, nie dla ingerencji obcych w nasze sprawy, nie dla kiboli! Słuchajcie trzeba to nagłośnić!!! A obstajacym za tą kandydatura radzę się zastanowić...co wraz z panem MF wprowadzamy na spokojny teren naszej gminy.
 
#86 Ciekawski 2024-04-19 12:08
Jak wygra obcy, to że względu na Panią sołtys, wioska może być na cenzurowanym. Co innego Wroniniec tam siostry i rodzina gorąco popierają miastowego.
 
#87 Michał Prawdomówny 2024-04-19 12:09
Kilka ciepłych słów na temat oświadczenia Karolcia Czapli z FB:
(...)
Twoje oświadczenie to stek kłamstw i chętnie to udowodnie:
1. Po pierwsze primo: Spółke założyło dwóch rownoprawnych wspólników!
2. Po drugie primo: Produkcja obuwia zakończyła się w 2000 roku, a kłamczuszek dołączył w 2012 r., i w tym samym roku przeważające PKD zostało zmienione na 4677Z  hurtowa sprzedaż odpadów i złomu, a decyzja Marszałka Województwa Śląskiego nr 1558/OS/2013 z dnia 18/07/2013 dotyczy hurtowej sprzedaży odpad i złomu, a nie odpadów poprodukcyjnych .
3. Po trzecie primo: BYŁEŚ wnioskodawcą oraz adresatem decyzji administracyjne j dotyczącej hurtowej sprzedaży odpadów wydobytych ze skłądowiska oraz czerpałeś korzyści finansowe z tej działalności!
4. Po czwarte primo: Nigdy nie uczestniczyłeś w zarządzaniu spółką i nie kierowałeś żadną grupą ludzi, bowiem spółka w latach 2012-2019 nie zatrudniała nikogo!

Kto nie wierzy niech sprawdzi bo (...) mija się z prawdą i wprowadza w błąd obywateli (...)
 
#88 Z Niechlowa głos 2024-04-19 12:14
Nie rozumie, dlaczego taki duży zakład miałby nie płacić podatków do Gminy. Że co? Jakieś przywileje? Układy? To ja też nie chcę płacić, bo niby dlaczego? Jak oni nie płacą to ja też nie chcę. Boicie się, że nagle pozbiera klocki i się przeniesie gdzieś indziej? Dobrze zrobił M.Frąckowiak, że się za nich wziął. Tam i tak pracują tylko synowie, wnuki i pociotki.
 
#89 Brawo 2024-04-19 12:22
Brawo Karol!! - broń Boże byś brał wzorce z Frąckowiaka, jego ego nawet przerasta(...). A po zatem jak przyszedł do Niechlowa to z jakim doświadczeniem? Nie przesadzajcie z jego umiejętnościami . Mierny ale wierny PIS i tyle w temacie.
 
#90 Obserwatr 2024-04-19 13:05
Muszę powiedzieć że to co się wyprawia między kandydatami to jakaś masakra boją się Frąckowiaka wypisują głupoty żeby tylko nie wygrał a państwo(...) żeby tak obrzucają błotem tylko zapominają że kij ma dwa końce (...)
 
#91 Zenek 2024-04-19 13:07
Brawo dla Michała stanął do debaty (...)
 
#92 Giermek 2024-04-19 13:07
Do komentarza 17.Pani Beata (...) już rządziła gminą i co pokazała z Panem Jóźwiakiem? Nikt za niewinność wyroków nie ma
 
#93 Mieszkaniec Wsi 2024-04-19 13:14
Za rządów Pana Frackowiaka gmina wyszła z długów, powstały nowe drogi, place zawab, szatnie na boiskach piłkarskich, chodniki, park linowy, Górka Macieja itd. Tylko gamoń tego nie zauważy ile się zmieniło przez ostatnie 5lat. Takie są fakty. Pozdrawiam myślących obywateli. Tylko zwycięstwo Pana Michała! Do Pana Czapli nic nie mam ale dał się omotać starej kadrze która miesza mu w głowie i boi się o swoje posady. Taka jest prawda. Zapraszam do odpowiedzi na mój komentarz jeśli ktoś uwaza inaczej niech poda mi argumenty i podważy to co zrobił Pan Frackowiak dla gminy
 
#94 Ziutek 2024-04-19 13:16
Do komentarza 89. U co z tego że jest z Pisu? Otwórz oczy i zobacz ile środków pozyskał na wszelkie inwestycje. Gmina to nie tylko Twoja miejscowość ale też kilkanaście innych
 
#95 L 2024-04-19 13:17
Dlaczego była rozmowa tylko z mieszkańcami niechlowa tylko ich potrzeby a reszta gminy to ???? tylko park linowy i płace zabaw to potrzeby gminy a reszte drug to co tarpno dopiero doczekało naprawy drogi po 3 miesiącach a tak Fronckowiak się zekomo interesowal
 
#96 M 2024-04-19 13:28
Niech wraca z kont przybył bo nikt go niechce
 
#97 M 2024-04-19 13:30
Tak go hejtujom a z butami się pcha
 
#98 do 88 2024-04-19 13:55
Do kom 88 czy ty w ogóle wiesz, co ty piszesz, to jedyny zakład który daje w tej gminie zatrudnienie dla wielu ludzi, bo nawet do gminy Frąckowiak swoich pozatrudniał, a ludzie z Niechlowa muszą dojeżdżać do Leszna, czy Głogowa. A podatki płacili. Widzę, że ktoś nie w temacie a się wypowiada.
 
#99 mieszkaniec 2024-04-19 13:59
Panie Frąckowiak, tak pięknie pokazuje Pan i chwali się drogą jadąc swoim samochodem, proszę też przejechać się i nagrać drogę do Łękanowa z Niechlowa, tamtędy też ludzie jeżdżą, a droga jest fatalna, dlaczego Pan się nie pochwali, zrobił Pan drogę, tam gdzie Pana pupilek radny mieszka, żeby mu się lepiej do pracy dojeżdżało?
 
#100 Z Niechlowa głos 2024-04-19 14:27
Do 98. To, że tam pracuje kilkanaście osób, nie oznacza z automatu, że mają nie płacić podatki tak jak to się robi w cywilizowanym świecie. Myślicie, że nagle wszystkich was zwolnią? To kto tam będzie pracował? Z Poznania będą autokarami codziennie ludzie jeździć? Litości!

Do 99. Droga Łękanów - Niechlów to nie jest droga gminna. Fakt czas ją wyremontować ale nie rozumie pretensji do Frąckowiaka.

A tak poza tym to K. Czapla nawet na płocie wisi u P. Wróblewskiego. Co to za jakieś dziwne układy się tworzą?
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama