Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Historia

254 wyświetleń
103 wyświetleń
188 wyświetleń
102 wyświetleń
373 wyświetleń
1294 wyświetleń
168 wyświetleń
184 wyświetleń
100 wyświetleń
5624 wyświetleń
581 wyświetleń
3107 wyświetleń
3312 wyświetleń
7486 wyświetleń
4094 wyświetleń
48 wyświetleń
6529 wyświetleń
4500 wyświetleń
5323 wyświetleń
5479 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, ProtestyReligia, Kościół

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Rozbiórka dawnego hotelu na lotnisku w Lesznie (2024)

Opis
17 sierpnia 2024, Lotnisko Leszno.
reporter: Bartek Klupś
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/121080/80/


Ocena: 3.1 (128 głosów)


Komentarze (52)  

 
#1 No 2024-08-17 14:44
No wreszcie ! Relikt przeszłości.
 
#2 Mieszkaniec Leszna 2024-08-17 14:59
Dużo osób ma wspomnienia z tym miejscem, więc łezka się w oku i mi kręci.
 
#3 Stanley 2024-08-17 15:44
Ta sprawa coś mi mocno śmierdzi !!!!
 
#4 Błąd.!!! 2024-08-17 16:26
To jest błąd ...żeby rozbierac gotowiutki Hotel d.Szkoly Szybowcowej ( za ponad milion PLN) oraz dla zawodników i gości w czasie różnej marki zawodów i mistrzostw !!!!!Leszno bardzo potrzebuje właśnie taniego Hoteliku odsuniętego lokalizacyjnie od zgiełku i halasu miejskiego z dobrym i też tanim zapleczem parkingowo- gastronomicznym .Przecież w tym ogrodzonym ,zacisznym miejscu a jednocześnie dobrze skomunikowanym ,( nieopodal DK nr 12, stacja paliw,salony sprzedaży samochodów ( OPEL, MERCEDES)....czy Wieża Aerodynamiczna" FLY CENTER". ) TEN HOTEL NALEZALO przekazać w Ajencje i czerpać zyski.!!!! Ale Panu Graczykowi nie chciało się pomyślec ...A CO TAM PENSJA TA SAMA, A TERAZ RACZKI I GLOWKA p.Graczyka będą miały spokój..Pozdrawiam (.kpt
pil. Stanisław.)
 
#5 Darek 2024-08-17 16:29
Idzie nowe brawo!!!
 
#6 m 2024-08-17 18:12
Żal.
 
#7 Do kom 4 2024-08-17 18:22
To było trzeba wziąć w ajencję tego grzyba i zarabiać miliony. Taniej coś nowego postawić. Czuwaj!
 
#8 Do nr 4 2024-08-17 18:51
Chyba ktoś tam nigdy nie był? Po godzinie w tym miejscu ubrania lądują w koszu tak śmierdzą, nikt by tego nie wynajął to co właśnie robią to było jedyne i najlepsze rozwiązanie.
 
#9 Hotel na Dożynki.77. 2024-08-17 19:03
Przez ten Obiekt Hotelowy- przepłynęły setki a może i tysiące gości w okresie 1968r- Mistrzostwa Świata w Szybownictwie,r ok 1977-Dozynki Centralne "Leszno-1977"..,potem w każde wakacje OBOZY AHARCERSKIE, i
inne MLODZIEZOWE..a teraz taki jego los....oj brak gospodarza a obecnemu (...) siebie nie chce. Będziemy drążyć temat i szukać przyczyny tej rozbiórki i to..

UWAGA - pod niewiadomą jeszcze Inwestycje ??!!.Koń by się uśmiał. Zapytamy Państwa Radnych zwłaszcza starszych obecnych jak i wcześniejszych - co sądzą o tym dziwnym ruchu-Decyzji o rozebraniu Państwowej Inwestycji PRL ( mgr Marek). Leszczynianin
 
#10 Promo 2024-08-17 19:14
Jedna wielka zgnylizna! Bardzo dobra decyzja! Po minucie czlowiek tak smierdzial ze masakra
 
#11 Kto dopuścił...??!! 2024-08-17 19:59
Kto dopuścił do takiego ( jak piszecie stanu rzeczy) Obiektu...? Były przecież osoby funkcyjne które za utrzymanie Obiektu Państwowego - brały pensje. Ustalić je możemy - to nie będzie trudne - zmarnowano Państwowe pieniądze:,Aero klubu Polskiego i (Cetr.Szkoly Szybowcowej W-wa z lokalizacją Szkoły w Lesznie).Na tym nie skończymy..będzie dochodzenie w sprawie.Pozdrawiamy Państwa Leszczynian.
 
#12 Bulbutier 2024-08-17 20:14
Wreszcie porządki na lotnichu.
 
#13 cichy inwestor 2024-08-17 20:50
wydajemy ogrom pieniędzy na rozbiórkę i nie wiemy co tam powstanie... noz ja Was prosze nadal ktos w to uwierzy?
 
#14 Rany 2024-08-17 21:06
Może Lidl albo Dino zainteresują się tym terenem. Najlepiej socjalne mieszkania tam wybudować.
 
#15 Jak 2024-08-17 21:54
Rozumiem że obiekt nadawał się do rozbiurki ale coś mi się wydaje że plany już są na to miejsce tylko takie mydlenie oczu przez Pana Graczyka. Jakąś deweloperka czy coś podobnego panie Pawle?
 
#16 poanowie z 4 i 9 2024-08-17 21:54
Kapitan i magister chyba w tym obiekcie nie byli od 20 lat. Stęchlizna była tam taka, że nie szło oddychać. Kiedy syn 9 lat temu przygotowywał się do kursu szybowcowego to kurtkę po prostu wyrzuciliśmy bo nie dało się pozbyć tego zapachu. Swoją drogą jak zagrzybiony musiał być parter i fundamenty, że zapach przeniknął aż na piętro.
 
#17 Podstawówka 1991! 2024-08-17 22:05
(…) Złote lata 90!. Imprezy do białego rana na polu namiotowym. Wyścigi traktorów po płycie lotniska. Cieszę się, ze żyłem w czasach bez komórek, internetu itp.
 
#18 Łon 2024-08-17 22:23
Zupa mleczna z dżemem w stołówce oraz praca w ciemni fotograficznej na zawodach - tych wspomnień nikt nie odbierze... oby w przyszłości było dużo lepiej.
 
#19 Do 17 2024-08-17 23:33
Dokładnie byku, ,90te najlepsze lata ewer
 
#20 Ooo 2024-08-18 00:03
Ooo czyszczenie lotniska.... Za chwile sie okaze ze cale lotnisko jest stare i niepotrzebne. Acdeweloper jux zaciera rece
 
#21 PL 2024-08-18 07:59
Dziwne stwierdzenie, sąsiadująca z tą ruiną wieża kontroli lotów będzie zachowana?!
Dzisiaj?
Lotnisko bez wieży KL, są takie na świecie?
Czyżby ktoś miał jednak rację?!
Teren pod deweloperkę ci ,,pasjonaci lotnictwa" szykują?
 
#22 Leszno w Lesznie 2024-08-18 08:45
Wszystko dzięki poprzedniej władzy tj. B(...) i utworzenie wymyślonej spółki do brania pieniędzy przez zarząd! Wygonili Włocha żeby doprowadzić do ruiny, a potem pokazać społeczeństwu że się nie-da już nic z tym zrobić. Pewnie będzie następna dziura jak była na ul. Królowej Jadwigi. Dobrze prosperujący zakład trzeba było zburzyć. Lesznianie to naród niegospodarny. Leszczyński Aeroklub to jeden z najgorszych w Polsce. Jest źle zarządzany. I tak to jest. Jeden buduje drugi rujnuje.
 
#23 Do 22 2024-08-18 10:17
Co za bzdury,a aeroklub Leszczynski jest od lat najlepszy w Polsce.Na żadnym lotnisku w Polsce nie odbywały się tyle razy Mistrzostwa Świata, zresztą co ja piszę Leszno zorganizowało kilka razy Mistrzostwa Świata i żadne miasto na świecie tyle nie zorganizowało co można sprawdzić, poza tym Mistrzostwa Europy i sukcesy Leszczynskich pilotów. Pokazy lotnicze,które są największe w Polsce 60 tys ludzi na pokazach.Ty u siebie co najwyżej latawca możesz puścić jak mama kupi ,a pisze się Leszczynianie.Weź maść na ból 4 liter.
 
#24 Leszczyniak 2024-08-18 10:50
Jest niedziela i jak to w każdą niedzielę (i generalnie ostatnio każdy weekend) zaczęło się o godzinie 8.20 i potrwa do wieczora. Kogo jeszcze wkurzają te wyjące na okrągło nad głowami silniki trubodoładowany ch samolotów? To nie są poczciwe wilgi wypuszczające szybowce, ale mocne samoloty do komercyjnych lotów. Taka atrakcja na dni wolne dla mieszkańców Leszna, żeby mogli sobie w spokoju i zaciszu własnych ogródków "wypocząć". My się meczymy, a zarząd lotniska zarabia sobie naszym kosztem. Ktoś to kontroluje?
 
#25 Sandukan 2024-08-18 11:01
Co ma piernik do wiatraka? Mistrzostwo to co innego. Aeroklub ma służyć głownie do szkolenia.
 
#26 kilka obserwacji 2024-08-18 11:31
9, 11 i 22 nie są z Leszna. Nikt tutaj nie mówi o mieszkańcach miasta lesznianie czy leszczynianin. My o sobie mówimy leszczyniacy lub leszczyniak, gwarowo leszczyniok.

21 nie ma pojęcia o czym pisze bo ta wieża nie jest używana od wielu lat a kontrolę lotów robi się z ziemi pod parasolem. Piszący z 21 pewno myśli, że w tej wieży są monitory jak na Ławicy :)

Nie wiem jaka jest idea pozostawienia wieży, być może chodzi o zachowanie formy architektoniczn ej i symbolu naszego lotniska. Może po prostu w wieży nie śmierdzi tak jak w hotelu i da się ją w przyszłości wykorzystywać zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem?
 
#27 do kom.24 2024-08-18 12:54
Zgadza się, to cały czas buczy, w innych miastach zakazano, a w Lesznie kasa się liczy. Zaraz powiedzą, ze z zazdrości.
 
#28 Do 16 2024-08-18 13:06
Kto kierował w tych latach lotniskową infrastrukturą?!
Jego DUCH tam śmierdział?
Jaki gospodarz takie obejście?
Pewnie odznaczenia i nagrody przytulał bo nie było jednej odpowiedzialnej osoby, do podjęcia skutecznych działań!
Najlepsi piloci?!
Tchórze?
 
#29 Roman 2024-08-18 13:16
lat 80-90 żal serce pęka ,piękne chwile nie zapomniane i bale do rana .
 
#30 Carl Johnson 2024-08-18 13:41
Przestrzeń na nowy projekt, ale nie wiemy na co. Przed wyburzeniem należałoby moim zdaniem powiedzieć jakie są tam plany dotyczące nowej budowy.

Może same wladze spółki znalazłaby tam biuro, bo to co jest obecnie to jakiś dramat.

A wieża pewnie też mogłaby być dalej używana.
 
#31 ppp 2024-08-18 14:00
Robia cos zle niie robia tez zle typowo Polskie narzekanie.
 
#32 max 2024-08-18 18:55
sobotnie i niedzielne całodzienne loty tych skrzekotów już się zrobiły męczące, siedzisz sobie spokojne na działeczce a nad głową cały czas warczą. Czy ktoś nad tym panuje czy rzeczywiście kasa i tylko kasa
 
#33 Do 26 2024-08-18 19:38
Poziom lotniska w związku z wysokością wieży kontroli lotów!
Poziom tego sięgnął bruku?
 
#34 Do 23 2024-08-18 19:43
Wszystkie imprezy deficytowe to nikt mądry tego nie organizuje!
Wieśniactwo z kompleksami to choć tą formą chcieli zaistnieć w przestrzeni publicznej?
To tu nadal trwa!
Teraz żużel ,,promuje" leszczyńską wieś?
Kompleksy prowincjonalist ów na każdym polu, dosłownie!
 
#35 do 32 2024-08-18 20:30
Jak Ty się wydzierasz na działeczce, też jesteś męczący.
 
#36 Leszczynianka 2024-08-18 21:02
A mnie już do szału doprowadza ten warczący samolot
 
#37 do 24, 27, 32, 36 2024-08-18 22:31
Pytałem na lotnisku o warunki środowiskowe dla obiektu - lotnisko powinno posiadać takie dokumenty, które m. in. określają wpływ lotniska na środowisko, także w kwestii emisji hałasu (czy inaczej imisji hałasu na nasze nieruchomości, a także na ludzi) . Odpowiedziano mi, że lotnisko w Strzyżewicach takich dokumentów nie posiada, bo nie musi, bo... działa na podstawie licencji z bodaj 1958 roku, a wtedy żadnych norm nie określano. Tak mi powiedziano i zakładam, że mnie nie okłamano. No ok, ale teraz mamy XXI wiek, obecnie obowiązują przepisy środowiskowe, jest dyskusja o zaśmiecaniu środowiska hałasem. To dziwne, że nie trzeba dokumentacji lotniska aktualizować. A może po prostu ktoś o tym zapomniał, albo nie dopilnował? Co na to zarząd spółki albo właściciel tej spółki czyli miasto Leszno? Chodzi o zyski z tych lotów? Halas jest dokuczliwy, bo z lotniska startują ze spadochroniarza mi samoloty z duża mocą, bo muszą wzbić się a pułąp 4000 metrów - poczciwa Wilga nie da rady . Zresztą te silniki nad głowami słychać w całym Lesznie. Naprawdę dziwne, że w tej sprawie nie interweniują żadne instytucje. Na domiar złego jest to hałas ciągły, bo samoloty startują w soboty i niedziele na okrągło od rana do wieczora - ruch jest wiec spory, interes się kręci, ale czyimś kosztem. Chodzi nie tylko o spokój ludzi, spokojny wypoczynek w weekend i zdrowie (wpływ uporczywego hałasu na zdrowie jest bezsporny). Podobno na Zatorzu już pojawiają się kłopoty ze sprzedażą nieruchomości, gdy uważny klient pojawi się oglądać dom akurat w weekend. Na horyzoncie pojawia się więc możliwy spadek wartości domów ze względu na ten dokuczliwy hałas. Chyba najwyższy czas, by coś z tym zrobić. Może bezstronni leszczyńscy dziennikarze interwencyjni wnikliwie zajmą się tą sprawą? Podpowiadam: szczególnie interesująca jest kwestia braku dokumentacji środowiskowej
 
#38 do 37 2024-08-19 08:27
No ale o czym Ty piszesz? Jakie ty masz zajęcie, hobby, zainteresowanie ? Może też komuś przeszkadzasz? Przecież jak ktoś prowadzi biznes, to jest oczywiste, że prowadzi go dla zysku, prawda? W przypadku lotniska jest rzeczą oczywistą, że latają tam samoloty i nie powinno to budzić zdziwienia. ZAWSZE, nie ważne jaki biznes ktoś będzie prowadził, zyskowny czy nie, komuś będzie to przeszkadzać. Zazdrość, zawiść?

Mamy połowę sierpnia. Pewnie jeszcze do końca września spadochroniarze będą latać na taką skalę w weekendy i zakończy się sezon.

A motocykle żużlowe jakoś nie przeszkadzają. A co mają powiedzieć mieszkańcy okolic przy stadionie? Ich hałas generowany przez motocykle i zatłoczone ulice podczas meczów są gorsze?
 
#39 popieram 37 2024-08-19 08:45
Parametry tego wyjątkowego dźwięku nie są obojętne dla ludzkiego ucha i być może zdrowia.
 
#40 max 2024-08-19 08:59
Od tego jest lotnisko żeby buczało. Sami potem jada na ławicę i zadowoleni lecą na wymarzone wakacje. Obłuda i głupota aż poraża.
 
#41 Do 40. 2024-08-19 10:50
Człowieku o wątpliwym umyśle ...z Lotniska Poznań -Lawjca się odlatuje 1 raz i przylatuje...a tu w Lesznie nad całym miastem jest tym samolotu - to jest nie do odpoczynku...czas.Niech sobie latają w dni robocze kiedy to główny hałas generują samochody,praca zakładów - czy teraz złapałeś sens - czy też gloweczke masz tylko do noszenia czapeczki swej...dałeś radę zrozumiec- czy gloweczka zakuta w dwójnasób..Zdrowia dla Ciebie - więcej psychicznego
!!!!!! Zdzisław - harcmistrz
 
#42 Do 41 2024-08-19 14:57
Jak możesz tak mówić do Ojca.
 
#43 heretyk 2024-08-19 14:58
Hrabiostwu z zatorza samolot przeszkadza. To sobie stopery kupcie, he he
 
#44 max 2024-08-19 14:59
Ten 41 to pewnie jakiś stary komuch. Kto by się nim przejmował.
 
#45 DO KOMENT. 44 2024-08-19 16:55
Ale dał Ci popalić gość z Koment nr 41...no ale skoro napisałeś o jakiejś "ławicy" mała literka a to przecież nazwa własna i nie pełna nazwa Lotniska i!!!!Normalny polski czytelnik nie wie czy piszesz o jakiej LAWICY RYB,czy też o natarciu.. żołnierzy idących ławicą.. ???!!?( czy też ławica śnieżna,piaskow a itp....!!!!Ech mogą Ciebie jeszcze cofnąć do Szk.Podst.- piszesz w tak krótkim teksciku z błędami ...
brrrrr!!!! Joanna z LO.
 
#46 Do Kom 24i37 2024-08-19 22:12
Potwierdzam strasznie upierdliwe to brzęczenie&. Podobno wcześniej ten samolot latał w okolicach Wrocławia& i mieszkańcy się wkurzyli., jeśli to prawda ciekaw jestem czy przy wydawaniu pozwolenia na te przeloty brano to pod uwagę. Zakładano, ze mieszkańcy okolic Leszna sa głusi?? albo zniosą więcej ????!!
 
#47 do 38 2024-08-19 23:45
1.Moim hobby jest odpoczynek w weekend po tygodniu ciężkiej pracy. A Ty? Skaczesz ze spadochronem? :) :)
2.tak to przez zawiść
3.tak budzi moje zdziwienie, że na lotnisku w Strzyżewicach tają akurat takie samoloty, a jeszcze większe zdziwienie budzi, że lotnisko nie posiada dokumentów środowiskowych.
4.Mecze żużlowe odbywają się raz na dwa tygodnie, góra raz na tydzień. I trwają ok. 2 godzin, z czego 15 minut to efektywna jazda, czytaj: hałas
 
#48 do 47 2024-08-20 12:24
No i widzisz. Tobie przeszkadzają samoloty a innym przeszkadza żużel i również ma prawo na ten temat narzekać, że ten hałas mu nie odpowiada. Mam w weekendy inne hobby i latające samoloty mi w tym w żaden sposób nie przeszkadzają. Powiedziałbym nawet, że po jednym wylocie, nawet nie zwracam uwagi na to, że coś brzęczy.

Spadochroniarst wo jest o tyle specyficzne, że aby wynieść skoczków na daną wysokość do zrzutu, potrzeba specyficznych maszyn z napędem turbośmigłowym - teraz lata głównie Pacific, w ubiegłym roku latała świetna Cessna Grand Caravan. Pojawiała się w tym roku też sporadycznie Technoavia. Wydaje mi się, że powinniśmy się cieszyć z faktu, że na naszym lotnisku jest ruch.

Nie widzę przyszłości w naszych przyszłych pokoleniach.
 
#49 st44 2024-08-20 13:53
Buczy głownie Pacific750. Cesna 206, która lata też w Lubinie jest akurat cicha.
 
#50 justyna 2024-08-20 14:34
Graczyk do dymisji.Natychmiast. Zrobił sobie z lotniska Prywatę i Swój biznes.
Przylatują inne firmy gdzie nie moga sobie polatać- Więc dawaj na popularną wioskę do Leszna.Tu można wszystko za Kasę
A ten hotel wyburzyć do Zera i postawić Hotel z prawdziwego zdarzenia,
Ze Spa i tak dalęj.
 
#51 do 48 2024-08-20 16:16
Widzi Pan, a mnie przeszkadza. Poza tym to nie jest rozmowa o specyfice spadochroniarst wa , ale o życiu w Lesznie, szeroko rozumianym zdrowiu mieszkańców, a nawet ekonomii. Krótko mówiąc: proszę te specyficzne hobby uprawiać gdzie indziej. A jeśli natomiast Panu przeszkadza żużel - wolna droga, może Pan protestować. Popieram komentarz nr 50 - prezes miejskiej spółki, która ma za nic dobrostan mieszkańców, czyli swoich właścicieli, powinien zostać przez nas zdymisjonowany
 
#52 Do 50. 2024-08-20 19:20
Tutaj ten budynek w obrębie ogrodzonego terenu Lotniska Szybowcowego.... przeszkadzał -leżał on na trasie ładowania ...AVIONETEK...także jest planowany tu u nas w połowie między Poznaniem a Wrocławiem.. Port Lotniczy ..jest planowany betonowy pas startowo-ladowiskowy dla średnich samolotow
m.inn. avionetki i śmigłowce biznesowe oraz samoloty rządowe i delegacji zagranicznych....! Pozdrawiam Andrzej - Członek Zarządu.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama