Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Pomagamy Ukrainie

51 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Ukraińcy w Lesznie: Dzieliliście się z nami chlebem i daliście nadzieję. Dziękujemy, Polacy!



Ocena: 3.4 (8 głosów)


Komentarze (131)  

 
#1 Mieszkaniec Leszna 2025-02-24 20:08
Na niestosownych, bezmyślnych ludzi - jak widać - zawsze można liczyć. Wystarczyłoby gdyby postawili się w roli naszych rodaków, którym pomogli inni w podobnie trudnych chwilach.
 
#2 A Zelenski 2025-02-24 20:09
Coraz bogatszy.
 
#3 Polak 2025-02-24 20:11
No nie. Śpiewać na ziemi polskiej hymn Ukrainy, to już przesada.
Ofiary banderowskiego ludobójstwa przewracają się w grobie.
 
#4 Jądruś 2025-02-24 20:13
Większość Ukraińców mieszkających obecnie w Lesznie to przybysze ze środkowej i zachodniej Ukrainy, a tam wojny nie ma. A więc to emigranci ekonomiczni a nie uciekinierzy wojenni.
 
#5 Emeryt 2025-02-24 20:20
Czy hasło : "Tu jest Polska" jest hasłem nacjonalistyczn ym ?
 
#6 Górak 2025-02-24 20:20
Groby ofiar bandery i szuchewycza wołają o pamięć
 
#7 Jola 2025-02-24 20:23
Cyt : " W kilka godzin po rozpoczęciu wojny, otworzyli serca i swoje domy". To zapytam. Jak dostali się Ukraińcy z Donbasu w kilka godzin do Polski ? To może jednak nie z Donbasu tylko z pode Lwowa.
 
#8 Piotr 2025-02-24 20:25
Wschodnioniemie ccy zwolennicy AfD z Centralnych Niemiec spod Gorlitz nas odwiedzili na Rynku. Zagłuszyli dzieci, dumnie nosząc odzież marki Hugo Boss
 
#9 Monika 2025-02-24 20:31
Tu jest Polska.
 
#10 Tadeusz 2025-02-24 20:32
Wracać do siebie.
 
#11 Anna 2025-02-24 20:32
Wołyń pamiętamy.
 
#12 Masaccio 2025-02-24 20:32
Nazisci won !
 
#13 Jedyna słuszna 2025-02-24 20:35
Jedyna słuszna? Czyli kolejny raz niziny intelektualne Leszna dały o sobie znać. Prymitywizm, brak empatii czyt. zwyrodnienie i kompletny brak szacunku dla drugiego człowieka przyszły przypomnieć o sobie. Jak smutne i nieszczęśliwe muszą być te dzieciaki w tych kominiarkach?
Na miejscu służb zająłbym się nimi i sprawdził, kto stoi za organizacją tej bandy. Albo są po prostu pożytecznymi idiotami w oczach rosyjskich służb albo mają nad sobą oficera prowadzącego.
 
#14 Zenon 2025-02-24 20:47
Na front banderowcy.
 
#15 Wacek 2025-02-24 20:48
Pijani kierowcy z Ukrainy pozdrawiają frajerów z Polski.
 
#16 Nie, a może to porostu nasza młodzież 2025-02-24 20:50
Nikt nie obraża Ukraińców, lecz w Polsce powinien być śpiewany nasz hymn i wisieć nasze flagi. Ostani przykład Powstanie Wielkopolskie 27 grudzień-16 luty, gdzie pamięć śpiewanie Naszego Hymnu. Kto wie czy Leszno wtedy wróciło do Polaków? Jak nie to dlaczego nie albo kiedy to było to Nasza Hostoria.
 
#17 Kamil 2025-02-24 20:50
Uważam że takie manifestacje nie powinny odbywać się na terenie Polski , tym bardziej na patrząc na Leszno obcokrajowcy sprawiają duże problemy (pijani Gruzini i Ukraincy co weekend na rynku).
 
#18 ! 2025-02-24 20:55
"Jestem Polakiem  więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka.
Bo im szersza strona mego ducha żyje życiem zbiorowym narodu, tym jest mi ono droższe, tym większą ma ono dla mnie cenę i tym silniejszą czuję potrzebę dbania o jego całość i rozwój.
Z drugiej strony, im wyższy jest stopień mego rozwoju moralnego, tym więcej nakazuje mi w tym względzie sama miłość własna."

Roman Dmowski, Myśli nowoczesnego Polaka
 
#19 Mieszkaniec Leszna 2025-02-24 20:57
Tak jak byłem dumny z Polaków jak zachowali się po agresji Rosji na Ukrainę, tak teraz jest mi wstyd za tych którzy jątrzą, wspierają Putina i czepiają się wszystkiego co nie polskie. Pamiętajcie karma wraca i tak nas potraktują na Zachodzie, jak będziecie krzykacze pierwsi stąd uciekać, gdy wybuchnie wojna u nas.
 
#20 Janusz 2025-02-24 20:58
Polska dla Polaków a nie banderowców. Wszyscy urodzeni przed rokiem 1991 to Rosjanie......
 
#21 Bert 2025-02-24 21:00
Dziękujemy za docenienie i podziękowanie. To piękne, że jako dwa narody z trudną przeszłością potrafiliśmy się tak zjednoczyć. Świetna inicjatywa. Inteligentnymi inaczej proszę się nie przejmować, bo wiarę mają na ustach, a o tym, jak traktować bliźniego, nie mają pojęcia.
 
#22 ? 2025-02-24 21:05
Ta Elvira Nauman wspomniała coś o narodowy terroryźmie Izraela wobec świata arabskiego?
Wspomniała o napaści Hamasu na niewinnych uczestników festiwalu w Izraelu?
Zamordowali ponad tysiąc bawiących się ludzi!
W rewanżu ,,pokojowy" premier Izraela Nataniahu, dzisiaj ścigany przez Miedzynarodowy Trybunał Karny, wymordował kilkadziesiąt tysięcy Palestyńczyków!
Kobiety, dzieci, przedstawicieli misji ONZ w Gazie!
Tramp nałożył sankcje na ten Trybunał za prześladowanie tego ludobójcę Nataniahu!
Pater Noster qvo vadis?
 
#23 ROBSON 2025-02-24 21:11
Wielkie brawa dla zamaskowanej młodzieży.
(...)
 
#24 jo 2025-02-24 21:13
eh...
 
#25 o 2025-02-24 21:24
Obłędna, obowiązkowa proukraińskość i niedbanie o własny interes.
 
#26 Ted 2025-02-24 21:32
Od Wołynia minęło 75 lat. Dla czego akurat teraz, kiedy Ukraińcy mają czerwoną zarazę u siebie nagle wszystkim się przypomniało? Uważam, że każdy termin przed wojną i każdy po był, będzie odpowiedni na rozliczenia ale teraz???
 
#27 Tak sobie myślę, że 2025-02-24 21:35
Jakie ludzie potrafią być głupie ...
 
#28 ??????? 2025-02-24 21:38
W materiale wideo trudno wychwycić hymn Ukrainy, za to 3:50 bardzo dobrze słychać kontrowersyjną Czerwoną Kalinę.
 
#29 Warszawiak 2025-02-24 21:38
Szalone w ogóle że typom ktoś najeżdża na kraj więc uciekają i teraz dosłownie wszyscy wokół są dla nich nagle wrogo nastawieni
 
#30 Rcb 2025-02-24 21:40
Pierwszy raz w historii była okazja pogonić Moskala na innej niż Polska ziemia. Tylko Europa sie wahała z pomocą a Amerykański, pomarańczowy truteń ich sprzedał (jak nas w przeszłości przehandlowali) . No to teraz jak UA padnie zaczną się prowokacje na granicy, Bałtyku i będziemy się zastanawiać: zaatakuje czy nie? Wystarczy, że napadnie państwa Bałtyckie i z automatu jesteśmy jako NATO w środku wojny.
 
#31 do kom. 4 2025-02-24 21:45
Czyli - wg Ciebie - jeżeli jakiś Ukrainiec nie chce być zaciągnięty do wojska, to powinien zamieszkać w zachodniej Ukrainie? To, że gdzieś nie spadają pociski lub spada ich mniej, to nie znaczy, że nie ma wojny. Ona przejawia się w różny sposób, a nie tylko w zniszczeniach budynków.
 
#32 DAJ DAJ DAJ 2025-02-24 21:46
od 3 lat jesteśmy wstrętnie wykorzystywani przez tą grupę niewdzięcznych ludzi i nawet dziękuję nie usłyszeliśmy od tych roszczeniowowcó w którym wszystko się należy
 
#33 wowo 2025-02-24 21:49
Traktujcie bliźniego swego, jak siebie samego .
 
#34 Do kom nr 19 2025-02-24 21:51
Dokładnie masz rację też jestem ciekawy kto w razie wojny pierwszy by uciekał, pewnie ci co biorą "13" i "800 +" .....
A zostali by tylko ci co tylko na to robią a nie dostają nic....
 
#35 ELA 2025-02-24 21:51
To nie nasza wojna. To wojna Ukraińców z Ruskimi.
Ukraińcy kochani !!!! W kolejkę do Urzędu Pracy a nie w kolejkę po socjal.
A jak się nie podoba to do Lwowa.
 
#36 Prawda 2025-02-24 21:52
A WOŁYN KTO ZROBIŁ TO CO TAM ODWALILI TO NIKT TEGO NIE ODWALIL
 
#37 Ciekawe 2025-02-24 21:52
Zastanawiam się tylko dlaczego podczas wojny na wschodzie kraju nie uciekli na zachód kraju tylko od razu do innego kraju.
 
#38 Właśnie 2025-02-24 21:55
POLAK BEZDOMNY A KAŻDY UKRAINIEC W POLSCE MA DACH NAD GŁOW¡ TAK JAK UKRAINICA W LESZNIE W FIRMIE KURIERSKIEJ , KTÓRA PACZKI SIÊ ROZDZIELA TRAKTUJE POLAKÓW TO SIÊ NIE MIEŚCI W GŁOWIE GARDZI POLAKAMI WYZYWA KRZYCZY NA POLAKÓW A NIE JEST U SIEBIE A MY SIÊ IM KLANIAMY CHORE TO
 
#39 Fizyk 2025-02-24 21:57
PRZEZ CZARNOBYL MŁODE POKOLENIE MA O 10 PROCENT ŻYCIE SKRÓCONE WIECIE O TYM A PROBLEMY TARCZYCY TEŻ PRZEZ CZARNOBYL
 
#40 Nauczyciel 2025-02-24 21:59
Ciekawa interpretacja historyczna.
Gdy wołasz : -Tu jest Polska - jesteś nazistą
Gdy wołasz : - Chwała Ukrainie - jesteś patriotą.
 
#41 do kom 19 2025-02-24 22:06
Ty mieszkaniec wytłumacz co napisałeś, co?
Co dzieje się na Ukrainie to najlepiej powiedzą sami oni, jeśli tam nadal wojna pełnoskalowa to dlaczego z Warszawy do Kijowa jeżdżą pociągi ekspresowe 4 razy na dobę?
 
#42 Tata 2025-02-24 22:06
Do 26. No właśnie teraz i tylko teraz, kiedy potrzebują naszej pomocy możemy coś w sprawie ekshumacji polskich ofiar wynegocjować.
Kiedy będą silni i nie będą potrzebować pomocy wyśmieją nas.
 
#43 Krzys 2025-02-24 22:08
Do jakiego kraju mogę jechać świętować napaść Niemiec na Polskę w 1939 roku?
 
#44 Oneja 2025-02-24 22:08
Skandal. Przy dźwiękach ich czerwonej kaliny mordowano Polaków.
 
#45 do 12 2025-02-24 22:10
Wiesz co to nazizm?
 
#46 Stefania 2025-02-24 22:11
Do 33. Masz racje bliźniego tak. Ale czy oni są bliźnimi ?
Byliby, gdyby przeprosili za Wołyń, ukarali winnych zamiast dawać im medale i zadość uczynili potomkom ofiar.
 
#47 Abdrze 2025-02-24 22:11
Ukraińcy by nam nigdy nie pomogli chyba że w roli parobków
 
#48 Mirek 2025-02-24 22:13
Co by nie mówić to w żyłach Ukraińców płynie 95% rosyjskiej krwi bo w czasach komuny tam się mieszali ludzie i dużo osiedleńców z Rosji było w kołchozach itd
 
#49 do kom. 38 2025-02-24 22:15
Każdy Polak, który chce pracować, znajdzie pracę i dach nad głową. Oczywiście nie zawsze wymarzoną, ale przestań wreszcie propagandowo wypaczać rzeczywistość. Większość Ukraińców w Polsce podjęło pracę i wielu z nich jest chwalonych za to co i jak robią. Znam np. przypadek, gdzie Ukrainka, która w swoim kraju była żoną właściciela dużej firmy i żyło jej się świetnie, zatrudniła się jako sprzątaczka, by utrzymać siebie i dzieci. Gdyby ów bezdomny Polak podchodził podobnie do pracy, to nie byłby bezdomnym.
 
#50 Atcm 2025-02-24 22:25
Zdjęcie 11 - uszkodzone auto, nie trafiony symbol zniszczeń wojennych a może trafiony symbol ukraińskich kierowców z kozackim temperamentem!
 
#51 Henryk Gozdyra 2025-02-24 22:28
DO 49. Tak, tak, tak. Często słyszę tę samą historię.
1) Byłam żoną biznesmena, albo 2) skończyłam studia prawnicze, albo
3) miałam swoją firmę w Kijowie , albo 4) miałam daczę na Krymie. itd .itp
Wszystkie to mówią. Taki to zamożny naród, takie to zamożne Ukrainki.
 
#52 pracowita 2025-02-24 22:34
POWIEM TAK MOJA CÓRKA MA DWÓCH KOLEGÓW Z UKRAINY I Z NIMI SIÊ KOLEGUJE .
 
#53 Takie Tam 2025-02-24 22:35
Ukraińcy ? Wspaniały naród. Szkoda tylko, ze ich popi święcili widły, cepy, noże i kosy na dzień Krwawej Niedzieli.
A teraz przedstawiciele tego "zaprzyjaźnioneg o narodu" przyjeżdżają milionami po socjal ale zdarza się, że i po pracę.
 
#54 Ass 2025-02-24 22:42
Żenada, Ukraińcy nie chcą przeprosić za bander, ale my mamy świętować ich problemy z naszych podatków....problemy za które płacimy krocie
 
#55 Imo 2025-02-24 22:44
Jak widać po komentarzch to mieszkańców leszna już prawie nie ma...sami obcokrajowcy na forach siedzą
 
#56 Ping pong premiera 2025-02-24 22:47
Tylko Konfederacja jest w stanie zrobić porządek w Polsce
 
#57 ten 2025-02-24 22:48
Noooo. Emocje były i to obopólne. Bo gdzieś tam pobrzmiewała złowieszcza ukraińska kalina, a tu nagle ujawniła się pro polska grupa patriotów.
 
#58 L 2025-02-24 22:54
Dajcie już spokój tym ludziom. Prawda jest taka,że oni Polakom pracy nie ukradli. Pracują w usługach,któryc h Polacy wykonywac nie chcieli. Płacą podatki. I pisze to z perspektywy Warszawy. Tutaj jest to aż nazbyt widoczne. Czepiać się można,ale akurat ich to nonsens.
 
#59 sderty 2025-02-24 22:59
Mój dziadek na Wołyniu w grobie się dzisiaj przewraca. I na tym skończę.
 
#60 vil 2025-02-24 23:07
Skorzystali i przyjechali Ci, którzy nie widzieli wojny. Tego co u siebie nie mieli, to mają w Polsce. Włóczą się tylko po ulicach, a od piątku do niedzieli regularne pijaństwo.
 
#61 jeszcze normalny 2025-02-24 23:09
Co się z tą Unią i z tym światem dzieje. ? Gdzie ochrona zdrowia i profilaktyka.?Skoro coraz więcej kobiet choruje na raka prostaty i coraz więcej mężczyzn na raka szyjki macicznej,
 
#62 były więzień 2025-02-24 23:13
W czasie II wojny światowej byli po stronie hitlerowców A w obozach koncentracyjnyc h było to najgorsze kapo. Pomogli milionom pójść w komin.
 
#63 Patriota 2025-02-24 23:17
Widać, że farmy ruskich botów mają dziś dużo pracy, ale widać też, że spora grupa półinteligentów , spod znaku tzw. prawdziwych patriotów, też nie próżnuje.
Jak to jest, że ktoś im bardziej drze ryja "Tuj jest polska!", to tym gorzej mówi i piszę w swoim ojczystym języku? Jak to jest, że ludzie prości o wąskich horyzontach, tak bardzo są podatni na skrajności suflowane przez ruską propagandę? Jak to jest, że ktoś im głupszy, tym bardziej nienawidzi drugiego człowieka? Ciekawa zależność.
 
#64 Leszczyniak 2025-02-24 23:44
Panie Prezydencie,pie niądze na uczczenie Ukrainy się znalazły,a gdzie pieniądze na program senioralny w Lesznie i dla mieszkańców Leszna,strona z 2024 roku z nieaktualnym programem jak np.badanie przy wykrywaniu boleriozy!!!Wst yd!!
 
#65 M. 2025-02-24 23:47
Zapytajmy Ukraińców o Banderę... Każdy powie, że to bohater. A tłukli nas z uśmiechem na ustach. Chwała Polsce.
 
#66 Lusek 2025-02-24 23:49
Dlaczego nie postawili LEXUSA,MERCEDES A,BMW,MERCEDESA ,którymi jeżdżą po Lesznie bogaci Ukraińcy.
 
#67 Leszczyniok 2025-02-24 23:58
Czy ktoś wie ile w Lesznie i okolicach mieszka Ukraińców ? Kiedyś elka o tym pisała ale pewnie to były zaniżone liczby . Pewnie z 2 a może i 3 tysiące a może dużo więcej ? A na rynku na palcach można ich policzyć ?
 
#68 do 19 2025-02-25 00:23
Kto nie za Ukrainą ten za Rosją? Pomyśl troche.
 
#69 Emi 2025-02-25 00:34
Śmiechu warte, wszystko na pokaz, ale co tu dużo komentować& Najważniejsze, że panowie radni mogą się dalej lansować i razem funkcjonować w tym kółku wzajemnej adoracji. Ważne aby usiąść na świeczniku, a resztą się nie przejmujmy
 
#70 mieszkaniec Leszna 2025-02-25 01:09
A służba medyczna w Polsce leży i jęczy? W zeszłym roku czytałem, że
leszczyński szpital jest zadłużony na kilka ( już nie pamiętam ) milionów złotych ? Na to kasy nie ma ? ale na Ukraińców to jest ???
 
#71 zolo 2025-02-25 01:11
I po 7 dolarków chłopcy dostali?
Opaski mieli swoje, czy musieli zdac do magazynu?
 
#72 O! 2025-02-25 01:25
A jaki wkład miał pan Grabianowski, że leszczyniacy otworzyli swoje serca i domy? Przyjął kogoś do swojego domu? Zbierał dary? Czy tylko lansić się teraz potrafi?
 
#73 Ukrainka 2025-02-25 01:38
Chciałabym serdecznie podziękować Polakom za pomoc Ukraińcom w czasie wojny. To co uczyniliście na zawsze pozostanie w naszych sercach. Nadmiernie, że większość uchodźców jednak już wróciła do domu. Pozostali tylko te osoby które mają pracę i nie mają dokąd wracać. W wielu miastach w podziękowaniu odbywaja się różne wydarzenia kulturalne promujące polską kulturę. Np. w moim mieście rodzinnym odbywa się festyn kuchni polskiej. Zawsze będziemy pamiętać o Waszej pomocy. Jednocześnie nadmienię że przykro czytać większość komentarzy. Rzeź Wołyńska to tragiczny fakt naszej wspólnej historii. Przepraszamy i ubolewamy nad tym. Ale sąsiedzi z zachodu też nie są bez winy a im nie wypominacie w taki sposób tragedię II wojny światowej. Mieszkam w Polsce od 13 lat. Nigdy nie korzystałam z socjalu. Pracuję i płacę podatki i proszę o wyrozumiałość.
 
#74 Agu 2025-02-25 04:29
Dziękuję organizatorom i mam nadzieję, że główni zainteresowani nie czytają tu tych komentarzy, a tych wrzeszczących wyrostków jakimś cudem nie słyszeli :( Niby wiem, że za ileśdziesiąt lat to oni będą najgłośniej krzyczeć, że WSZYSCY Polacy pomagali ( tak jak dziś krzyczą że kiedyś wszyscy pomagali Żydom). Gdyby nie pewność, że ludzi z serduchem na właściwym miejscu jest więcej, trudno byłoby mieć jakąkolwiek nadzieję na przyszłość.
 
#75 Do 16 2025-02-25 05:33
Dopiero podpisanie układu pokojowego w Wersalu 28 czerwca 1919 roku potwierdziło powrót Leszna w granice odrodzonego państwa polskiego. Ciekawe czy władza będzie pamiętać !
 
#76 Policja pomoc 2025-02-25 05:42
Uważam że takie manifestacje nie powinny odbywać się na terenie Polski , tym bardziej na patrząc na Leszno obcokrajowcy sprawiają duże problemy (...).
 
#77 pat 2025-02-25 07:16
A Grzegorz Braun wołał: zamknąć granicę.
 
#78 analiza 2025-02-25 07:22
Ukraincy nie dopisali frekwencją na Rynku, o dziwo podobnie mało ich było we Wrocławiu na Placu Nowy Targ. Protesty odniosły skutek, żołnierze z Brygady Azov byli tylko w konsulacie, mogli poklepać po plecach konsula Jurija Tokara, który ich zaprosił. Otwarte pozostaje pytanie, jakie siły liczyły na zaognienie sytuacji a być może na ulicznych wariant?!
W tym roku wyraźnie widać, że przychodzi już tylko niewielka grupa aktywiszczów, żyjących z tego, pozostałe dwie ukraińskie grupy (emigranci ekonomiczni i uciekinierzy) dystansują się od publicznych wystąpień. Zapewne zrozumieli, że władzę ukraińskie mogą im tylko zapewnić pożogę i kamasze!
Zelenski jest aktorem, gra pod beton militarno polityczny swoją stanowczość w negocjacjach z Tumpem. Już uległ, podobnie Europa, żadne państwo nie zagłosowało przeciw rezolucji RB ONZ, pięć wstrzymało się, za było 10- sięć.

Podobnie jest po polskiej stronie, uczestnictwo jest wymuszone odgórnym naciskiem. Jest jedna różnica, uczestniczy już tylko drugi, trzeci garnitur.
Władze ciągle zaliczają wpadki, które powodują zmianę nastawienia Polaków do Ukraińców. Była też taka na Rynku, organizator powinien przewidzieć co może urazić Polaków.
 
#79 Bartłomiej Bartolini 2025-02-25 07:47
Oho, gigantyczne tłumy świętujące nie wiadomo co gdyby nie przedstawiciele reżimowej władzy, to by były zupełne puchy. I dobrze.
 
#80 XD 2025-02-25 07:54
Ale się zleciało ruskich botów. Gardzę wami! Jesteście żałośni!
 
#81 Leszczyniak 2025-02-25 08:03
Ciekawo czy po zakończeniu wojny oby jak najszybciej Ukraina dopuści Polskich przedsiębiorców do odbudowy czy tylko Niemcy i Francja co sądzicie dadzą zarobić Polakowi.
 
#82 J. 2025-02-25 08:06
Winić te rodziny z dziećmi, które są w Lesznie za czyny banderowców, to tak jakby winić każdego z nas za to, że w 1947 roku Biuro Polityczne KC PPR podjęło decyzję o wysiedleniu ludzi w ramach akcji Wisła, albo za to, że niektórzy Polacy wydawali lub nawet mordowali Żydów.

Nie zapominajmy też, że dla wielu Stanisław Leszczyński był wzorcem antykróla. Dla zdobycia władzy namawiał ponoć Turków i Tatarów do ataku na Polskę. A my mu postawiliśmy pomnik. Historia nie jest czarno-biała.
 
#83 Piotr 2025-02-25 08:39
Ci co krzyczą "tu jest Polska" powinni serdecznie zwrócić się do Polaków na przykład w USA, aby wracali i nie śpiewali polskich hymnów i piosenek na paradzie Pułaskiego bo to obraża Amerykanów! Niech zwijają żagle z Europy zachodniej bo obrażają swoja obecnością inne narody obnosząc się w swoich pseudo patriotycznych szmato dresach! Co niby robi ta dumna patola na zachodzie Europy a nie w PL? Po co jeżdżą na wakacje do Egiptu, Turcji czy Tunezji skoro w Polsce tak wspaniale. I jeszcze jedno - skoro są tacy dumni z Polski to dlaczego przychodzą w kominiarkach? Wstydzą się siebie i swojej miłości do kraju? Czy po prostu są idiotami skończonymi co dają się manipulować innym?
 
#84 Nauczyciel 2025-02-25 08:39
Niedługo minie rok rządów Pana Rusieckiego i porażek, które są jak płaskacz na twarze leszczyniaków mających nadzieję, że te białe koszule staną się symbolem czystości a puste serca miłością, a tu ani jednego ani drugiego
 
#85 Patriota. 2025-02-25 08:42
Polska dla Polaków.
 
#86 Mirek 2025-02-25 08:43
Tu mówią jedno a sercu banderę każdy nosi jako bohatera
 
#87 Ewa 2025-02-25 08:43
Schyłek wojny już blisko. Następna impreza mam nadzieję to będzie pożegnanie Ukraińców. W końcu może zrozumiem co do mnie mówią ekspedientki w sklepie
 
#88 do kom. 5 2025-02-25 08:45
Pozornie nie, ale wiele zależy od kontekstu i okoliczności takiej wypowiedzi i tego, co jest niedopowiedzian e między wierszami. W tej konkretnej sytuacji, bez trudu można to zinterpretować szerzej, np. Tu jest Polska, a Polska jest dla Polaków. (...)
 
#89 ograniczeni 2025-02-25 08:49
Pomyślcie.
Kto będzie pracować na wasze emerytury zamaskowani naziści?
Jeżeli Ukraińcy tu przyjechali, pracują to płacą ZUSy. Może zostaną w Polsce, może nawet nasze obywatelstwo przyjmą.
Wolicie muzułmanów?
Ile macie dzieci? Narodowcy, no ile?
 
#90 Maurice Halbwahs 2025-02-25 09:08
Manipulacją teraz nie jest kłamstwo ale to o czym się przemilcza. Na tym upamiętnieniu było pokazane czemu ci ludzie tutaj są a zaistniała sytuacja jest wynikiem działania puttlera. Dużo jest ludzi którzy solidaryzują się z ofiarami botoksowego puttlera, mimo że jego troli co nie miara ( co widać po komentarzach )
Trzymaj się Ukraino !
 
#91 Obserwator 2025-02-25 09:20
Tak jak już we wcześniejszym artykule napisałem. Uważam że takie obchody wzbudzają tylko agresję ludzi .Jesteśmy niezadowoleni gdyż inflacja Nas pożera. Rząd nie łagodzi skutków podwyżek. Nie dba o Nas .
Pomogliśmy na ile mogliśmy i teraz zadbać trzeba o Polskę i Polaków. Świat zadziwia zmienia historię a w grze jest tylko pieniądz nie ludzie. Przejście na zachód oznacza wielokulturowoś ci i musimy się do tego przyzwyczaić.
Nie zmienimy tego .Nasze ulice są w miarę bezpieczne ale tak nie będzie. To zachód będzie tak samo .Tworzyć miejsca dla emigrantów .
Tam nie będzie spokojnie.
A w Lesznie jak widać są na Rynku nie wiem kto wpadł na taki pomysł.
Grzeją się w galerii.
W tej grze Ameryka i Rosja zdecydują kto i co będzie robił na Ukrainie. To oni rozdają karty .
Europa przez lata nie widziała zagrożenia i jest jak jest.

Nie możemy też oceniać wszystkich razem bo jest to niesprawiedliwe . Tak jak w Naszym społeczeństwie znajdzie się czarna owca .
Życzę wszystkim spokoju bez żadnych wojen .
 
#92 pan kracy 2025-02-25 09:39
to już się w głowie nie mieści. Jak można w ogóle upamiętniać takie coś? propaganda kłamstwa trwa dalej jak widać
 
#93 Arek ka 2025-02-25 09:48
Większość tych Ukraińców co została to w części faceci migają się przed wojskiem albo poprostu to uchodźcy ekonomiczni którzy na Ukrainie nie mieli nic albo stare chałupki bez wody WC ulepione z gliny a pochodzą z miejscowości gdzieś zabitej dechami. Tutaj mają prawdziwy świat xxI w. Dla nich to przeskok. Wystarczy oglądnąć dany i wieśniaczki tam jest pokazana ukraińska standartowa wieś i miasto. Mniej więcej to prxypomina jak. Adi wyjeżdżali do angli. Nikt nie wyjeżdżał co tutaj coś posiadał albo żył na w miarę poziomie. W większości niewykształcona albo biedna gawiedź jechała. Tylko aż takiej przepaści nie było w infrastrukturze życia jaka jest pomiędzy ukr a PL. Nikt z tych Ukraińców którzy są w Polsce już nie wróci na zacofane tereny. Zasada jest jedna oni nie mogą dostać władzy nad Polakami bo wtedy poznamy co to ich buta.
 
#94 kominiarz 2025-02-25 09:58
do 20.Januszku rozwiń swoją złotą myśl o dacie urodzena, wcześniej jednak wytrzeżwień.
 
#95 Romek 2025-02-25 10:19
Dlaczego nie przeprosili za Wołyń? Dlaczego nie ma ekshumacji w Jedwabnem?
 
#96 info 2025-02-25 10:25
Polskie władze zapewniają, że nie wyślą polskich żołnierzy na Ukrainę w ramach misji pokojowej. Mer Lwowa Andrij Sadowy jest innego zdania. Uważa, że prawdziwe stanowisko Polski świat pozna po wyborach prezydenckich. (nczas.info)
 
#97 co ty chcesz od pana Grabianowskiego 2025-02-25 10:25
co ty chcesz od pana Grabianowskiego . On skonczyl AWF w Gorzowie Wlkp. jako fili awuefu w Poznaniu i ukonczyl to slynne collegium tummanum pozwalajace sie zatrudnic w spolkach nadzorczych takich jak tam te wasze centralneogrzew anie z kominem przy Spoldzielczej no i LSM oraz wodociagi leszczynskie, ktorych ujecia wody czyli studnie moja/twoja na zielono wymalowane z tabliczka przytwierdzona do zeliwnego materialu z numerem telefonu w razie uwaga A W A R I I ! MAJA TO BYC UJECIA WODY o STRATYGICZNEJ WADZE DLA MIESZKANCOW MIASTA LESZNA W RAZIE WOJNY LUB INNEGO NIESZCZESCIA ktore bedzie wywolane brakiem pradu. Niema pradu niema wody bo pompy niepracuja.Woda ze studni abisynskiej takiej jak kiedys byly lub sa dzis jeszcze na ogrodkach dzialkowych nie leci juz od ponad 3 dekad a kierownictwo pieniadze bierze co miesiac i robi dobra mine do partackiej GRY. To tyczy sie przeewszystkim ratusza i zatrudnionych w radach nadzorczych tych z piedestalu. Zinteresujcie sie tym bo pieniadze sa tylko nie na pompy , wode a DO KIESZONKI spolki skarbu panstwa sa okradane dlatego prezydentura i reszta weteranow ma takie parcie aby spelnic warunki i konczyc WZOROWO podypolmowe poznane niedawno na przekaziorach collegium tummanum.Zachecam do lektury bo nowa dyrektorka waszego szpitala zespolonego tez po tych naukach "eksternistyczny ch" do potegientej.Niedajcie sie ograbiac bo jak przyjdzie wojna a przyjdzie napewno bo jest w scenariuszu jak ta choroba c-19to schronow nie mamy ale wody to juz chamstwo w bialy dzien. Zadna z tych na zielono wymalowanych pomo abisynek zwanymi w hydrologi nie-dzia-la. Niewazne czy zima czy lato one sa chyba zwyklymi atrapami aby robic wrazenie no i spelniac no wlasnie co spelniac ano spelnia cos za co bieze sie pieniadze niemale od 10-45 tys miesiecznie za nic nie robienie.
 
#98 Do 88 2025-02-25 10:26
Więcej Polska na nich wydaje niż zyska. Jesteśmy rozbrojeni . Przez nich mamy wysokie rachunki ,chociażby prądu który jest do nich wysyłany. Moja żona przez całe dorosłe życie płaciła ZUS a gdy w wieku 65 lat zachorowała ma raka to pół roku musiała czekać na badania. Te same badania Ukraińcy mają od razu. Dziś żona już pochowana. Ludzie obudźcie się!!!
 
#99 polexit 2025-02-25 10:30
go home to defend your country!!!!!!!! !!!!!!!!!!
 
#100 Do 19 2025-02-25 10:38
Możesz jechać na front ich wspierać kto Ci broni.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous