Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Historia

186 wyświetleń
102 wyświetleń
373 wyświetleń
1287 wyświetleń
168 wyświetleń
184 wyświetleń
5610 wyświetleń
581 wyświetleń
3107 wyświetleń
3312 wyświetleń
7486 wyświetleń
4092 wyświetleń
47 wyświetleń
6512 wyświetleń
4498 wyświetleń
5317 wyświetleń
5478 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Uroczystości katyńskie w Lesznie

Opis
11kwietnia 2025, Leszno.
reporter: Jarek adamek
Link do artykułu i zdjęć: https://elka.pl/content/view/124335/80/


Ocena: 0.0 (0 głosów)


Komentarze (54)  

 
#1 Carl Johnson 2025-04-11 13:52
Najgorsze jest w tym wszystkim to, że tak wielka tragedia jaką jest zbrodnia katyńska została niejako zapchnięta na boczny to przez katastrofę smoleńską. Żeby było jasne, zarówno jedno jak i drugie jest wydarzeniem tragicznym i zarówno jednym jak i drugim, którzy zginęli, należy się szacunek i pamięć.

Ale jeszcze bardziej tragiczne jest to, że każdy chce mieć swoją rację na temat katastrofy smoleńskiej i każdy chce drugą stronę obrzucać błotem. Niestety ogromna w tym wszystkim rola mediów, również tych małych lokalnych, które do dzisiaj nie stają na wysokości zadania. Wespół oczywiście z politykami, który z tej tragedii już od 15 lat mają paliwo wyborcze. I nikt nie ma na ten temat żadnej refleksji.

A prawda jest bardzo prosta - jest to typowa katastrofa lotnicza, jakich wiele w historii na świecie. Klasyczny błąd pilotów, ale chce się do tego dorabiać otoczkę, która kosztuje nas każdego roku miliony złotych.

Dzisiaj nie można stanąć z boku i po prostu pochylić się nad tymi, którzy zginęli pod Smoleńskiem, ponieważ z miejsca ktoś nas szufladkuje.
 
#2 Rany 2025-04-11 13:57
Polityków nie zabili w Katyniu, bo jak się zaczęła wojna to natychmiast uciekli z kraju. W Katyniu wymordowali rodziny szlacheckie które uciskały, wykorzystywały i więziły chłopów.
 
#3 Do 1 2025-04-11 14:19
Rozumiem, że jesteś wszechwiedzący, ale piloci są uzależnieni od kontrolerów, a Ci informowali, że samolot jest na kursie i na ścieżce. Co cię później stało jest zagadką. Można oczywiście ufać raportowi MAK, ale można też mieć nadzieję, że ktoś kiedyś rzetelnie to wyjaśni. Natomiast skandalem jest to co się działo po 10 kwietnia, szczególnie oddanie śledztwa Rosjanom, bezczeszczenie zwłok, niszczenie dowodów i nakręcanie spirali nienawiści.
 
#4 do kom. 1 2025-04-11 14:22
Nie błąd pilotów tylko naciskanie odpowiedzialneg o za całe zdarzenie jednego, małego ludzika, który już wcześniej to zrobił ale pilot się nie ugiął i został zdegradowany i zwolniony.
 
#5 J23 2025-04-11 14:37
Dlaczego pomnik tylko Matek Katyńskich? A ojcowie nie cierpieli? A bracia, siostry, żony, dzieci? Najlepiej byłoby postawić pomnik rodzin katyńskich i byliby objęci wszyscy.
 
#6 mariusz 2025-04-11 14:46
Czy tak samo powie 11 lipca w rocznicę Krwawej niedzieli na Wołyniu?
 
#7 do kom.2 2025-04-11 14:53
Nie daj Boże, gdyby sytuacja teraz się powtórzyła, to jak myślisz, kto pierwszy byłby za granicami naszej Polski? Nie Ty, nie ja, ale politycy....
 
#8 Ktos 2025-04-11 15:07
Wszystkie nieszczęścia które spotykają ten kraj od ponad 300 lat, to dzięki POLITYKOM. Jedyne co potrafią to składać kwiaty na grobach. I tak od lat
 
#9 do kom. 1 2025-04-11 15:19
to nie błąd pilotów. Tylko łamanie procedur przez polityków i polkich dowódców będących w samolocie. Naciskanie na pilotów przez wymienionych, Politycy mają za nic procedury.
 
#10 Do kom 4 2025-04-11 15:21
Pamiętaj PILOCI NIE IDIOCI !!!! Taka obrali tusk I jego ludzie narrację od pierwszych chwil zamachu ,a ty powielasz oglądając TVN które oczernia i stawia na niskim poziomie NASZA KOCHANA OJCZYZNÊ !! Kiedy wy wreszcie zrozumiecie co sie dzieje???
 
#11 Polo Prawica 2025-04-11 15:23
Jak Grześ wyliczył te dwa tysiące sprawców?

Z dwoma tysiącami to by sìę Polska armia sama w tydzień uporała!
 
#12 Do 1 2025-04-11 15:50
Ty jako jedyne źródło prawdy ( zwykła katastrofa/błąd pilota) powinieneś wiedzieć, że nikogo błotkiem obrzucać nie trzeba!
Bo takich dwóch przywódców tarzało się w błocie na molo w Sopocie.
A w przypadku zwykłych katastrof zbiera się szczątki i odtwarza samolot analizując kawałek po kawałku (przeoczyłem ten etap postępowania który następuje po zwykłej katastrofie?).
 
#13 Do2 2025-04-11 16:01
Sprawdź w statystykach ile gruntów w Polsce przedwojennej było w rękach chłopskich a ile w szlacheckich zanim zaczniesz jad sączyć.

A dodatkowo sprawdź ile tych szlacheckich posiadłości było w rękach żydowskich (Rosjanie przejmowali posiadłości za udział w powstaniach i przekazywali je Żydom gdyż światłych rosjan brakło).
A ile było w rękach niemieckich( na skutek działania komisji osiedleńczej). Austryjaków bym się nie czepiał bo Habzburgowie folks listy nie podpisali ( browar Zywiec).
 
#14 Do 2 2025-04-11 16:09
Na wyjazd polityków z kraju patrz przez pryzmat prawa międzynarodoweg o z tamtego czasu.


Państwo istniało w owym czasie tak długo jak,istniały legalne jego władze( rząd,prezydent, premier).


Ty natomiast rządny krwi upojony lewicową ideologią masz żal że Polska nie dała się zabić w Katyniu.


Za dużo ZDF-u oglądasz.
Tam twierdzą, że przyczyną IIWojny Światowej były tendencje w Europie środkowej do tworzenia małych państw narodowych.
Tak takie przewrotne teorie głoszą niemieccy historycy nawet w BBC.
 
#15 Do4 2025-04-11 16:12
A konkretnie to kogo zwolnili?

Kapitana a może nawigatora Jaka 40?

Kto go zwolnił?
Piątkowy samobujca?
 
#16 Uchodźca 2025-04-11 16:21
Co to za 2 tysiaki sprawców ?
Kogo ma na myśli?
Jakiś bliżej nieokreślonych polskich murarzy budujących Auszwic?
Czy co?
Złe słowo przeciwko złemu słowu ?
Jakieś POwskie dyrdymały.
 
#17 Jakub 2025-04-11 16:24
Ciekawe czy usmiechniety bedzie pamietal 11lipca o pewnej zbrodni i wspominal o sprawcach (nie oszukujmy sie ale sprawcy są po jednych pieniądzach) nim mnie zwyzywacie od ruskiej onucy - jedni i drudzy sprawcy to takie same zwierzeta
 
#18 Leszczyniacy 2025-04-11 18:41
A KTO TO JEST TEN RUSIECKI
 
#19 Tadeusz 2025-04-11 19:49
"...z politykami, który z tej tragedii już od 15 lat mają paliwo wyborcze. I nikt nie ma na ten temat żadnej refleksji..." - to jest całkowicie błędny wniosek, stwierdzenie. To dokładanie kolejnego kłamstwa do szerzonej przez pisobolszewizm wydumanej teorii zamachowej.
Od początku tragedii, dla wszystkich myślących było jasne, że to był wypadek. Ten samolot nie miał prawa wtedy wystartować do tego lotu! Reszta jest tylko skutkiem tej durnej decyzji o locie. Żyje jeszcze dwóch głównych odpowiedzialnyc h za organizację tego lotu - czekają na rozliczenie. Nie jest też prawdą, że każdy chce mieć swoją rację. To tylko grupa twórców i wyznawców "religii smoleńskiej" miesza w trym kotle i będzie mieszała długo, bez względu na dowody, argumenty, zapewnienia - bo to jest ich jedyne paliwo aby znowu istnieć przy władzy i jątrzyć, jątrzyć, jątrzyć.
 
#20 kom 1 2025-04-11 21:15
Jeśli tragedia smoleńska to nie był zamach to dlaczego, żeby się oczyścić od 15 lat nie oddali wraku samolotu należącego do Polski? O Sikorskim nad Giblartarem przez kilkadziesiąt lat wmawiali, że to nie był zamach aż doczekaliśmy czasów, w których historia potwierdza, że to był zamach. Wystarczy analizować fakty a nie czytać to,co niektórzy chcą, żeby inni myśleli. To samo dzieje się w wielu innych kwestiach, ale Polacy niczego się nie nauczyli przez tragedie narodowe...
 
#21 Tadeusz 2025-04-11 21:37
Do kom.18
Co z ciebie za obywatel miasta skoro nie wiesz kto jest jego prezydentem!
 
#22 fajnopolk 2025-04-11 21:59
Tadeusz bolszewizm to jest u takich tuskowych fanatyków jak ty . Znając dokonania kolegi rudego np wysadzenie blokow z ludzmi aby mieć pretekst napadu na Czeczenie otrucie w Anglii noviczokiem , otrucie Poroszenki napad na Ukrainę , Gruzję ...........To tylko platformerskie imbecyle mogą wierzyć w raport Anodiny
 
#23 Tadeusz 2025-04-11 22:47
Do kom. 20
Po co mieli oddawać wrak? komu? "weźcie sobie sami"! - tacy są ruscy mają to w d..... im to pasuje.
Pod Gibraltarem na drugi dzień ówczesne gazety pisały że zginął w zamachu więc nie szerz kłamstwa. Wersja wypadku wszystkim stronom wtedy odpowiadała.
Właśnie - analizować polecam fakty, dowody, poważne opinie a nie bajdurzenia nawiedzonych których nigdy nie brakuje przy tego typu tragediach. Nawiasem mówiąc katastrofa smoleńska nie jest tragedią narodową lecz katastrofą będącą wynikiem wyjątkowego niechlujstwa i niedbalstwa w kwestiach bezpieczeństwa - najwyższych osób w Państwie za takowe odpowiedzialnyc h.
 
#24 Kris 2025-04-11 22:47
Jestem co roku pod pomnikiem od lat. Nigdy nie widziałem i słyszałem tak słabej i nieprzygotowane j przemowy. Czytanej z telefonu! A chasło , że prawda zwycięży w ustach szeregowego działacza KO( wcześniej towarzyszą SLD) brzmi jak ponury żart! Najbardziej kłamliwy rząd w historii, a mówi o prawdzie!
 
#25 Dario 2025-04-12 00:48
Czekamy na 11 lipiec,i na mowę Rusieckiego.Będzie ciekawie 
 
#26 om 2025-04-12 08:26
Kiedy wreszcie dorobimy się w Lesznie grającej muzycznie młodzieży? Wstyd!
 
#27 Do 25 2025-04-12 09:50
Ja czekam na 22 lipca
 
#28 Do 23 2025-04-12 10:18
Masz rację.
To nie tragedia narodowa.
To tragedia światowa.
Ukazująca bezsilnośc sił ONZ.
To katastrofa uwczesnego rządu i jego dyplomacji.
Rozmowy z Rosją jaka jest jedynie przsporzyły światu wdów ,wdowców i sierot.
Nawet Radziu Sikorski nie otrzymał obiecanej połowy Ukrainy.
Więc co cię tak urzekło w w międzynarodowym mordzie?
 
#29 Al 2025-04-12 10:26
W Spinko zasłużonym dla Leszna była afera o parę kilo aluminium, dochodzenie.
A o tony aluminium z Tupolewa przed międzynarodowe sądy taka mocna KO z hersztem Tuskiem nie stawia Rosji?
 
#30 3xnie 2025-04-12 10:38
2000.
Żart sezonu.
 
#31 obserwator 2025-04-12 11:41
Ale w ogóle o czym ta dyskusja.

Przecież ludziom wystarczy, że Trzaskowski się uśmiecha i że Nawrocki potrafi zrobić pompki.
 
#32 Do31 2025-04-12 12:13
I jak w samolocie jest wyjście awaryjne.
Można skoczyć na tron prezydenta ze stołka marszałka.
Dał im przykład Komorowski jak zwyciężać mają.
 
#33 Tadeusz 2025-04-12 12:40
Widzę, że kolejny raz trzeba powtórzyć: jaka światowa tragedia??? Ten samolot nie miał prawa wystartować z Warszawy z planowanym lądowaniem na nieczynnym, dawnym wojskowyum a nie cywilnym lotnisku!!! Nie byłoby katastrofy, nie musielibyście wymyślać zamachu! Reszta jest konsekwencją polskiej głupoty i nieodpowiedzial ności osób organizujących tę hucpę do Smoleńska. Mieszanie do tego ONZ, Sikorskiego, jakieś wydumanej miłości do ruskich świadczy, że niestety głupota wśród rodaków ma się dobrze. Mówiąc skrótowo - mieliście przez osiem lat wszelkie środki i możliwości aby trzy razy ten nikomu niepotrzebny wrak sprowadzić - trza było to zrobić a nie wydzierać się co miesiąc, że już dochodzicie ... do celu.
 
#34 Do33 2025-04-12 21:05
Ubawiłeś mnie do łez.
Aż lekko pouściłem.
Ale to żaden wstyd czytając twoje wypociny.

Ludzie po dojściu do władzy PO znów zaczynają dzień od rycia po śmietnikach w celu zdobycia aluminiowych puszek a ty masz czelność pisać, że ten wrak nikomu niepotrzebny?
Pomijając aspekt procesowy taka kupa duraluminium i co nieco tytanu ( łopatki sprężarek w silnikach) po ile tam w skupie?
No i wartość sentymentalna (kawałki muru berlińskiego nawet sprzedawali).

Głowy do interesu to ty nie masz więc się polityką nie zajmuj.
Pamiętaj gospodarka!
A Olefiny stoją. PO nawet z kury znoszącej złote jajka rosół ugotuje.


Ale idż za ciosem.
Rozwiń tę swoją myśl.
Dlaczego wcześniej samolot z Tuskiem miał prawo wystartować z Warszawy i wylądować w Smoleńsku?
Młodsze peselem mogą nie wiedzieć
Przypomnij jakie różnice techniczne były na lotnisku w Smoleńsku między tymi dwoma lądowaniami.

Czym się różniło wyposażenie lotniska.
I dlaczego.
Czy decyzję zapadały ba molo w Sopocie?

Jak te argumenty nie trafiają to zawsze mógłbyś przekazać wrak na aukcję WOŚP ojca Jurka.
 
#35 Do 33 2025-04-12 22:18
8 lat sypaliście piach w tryby pisowi (POLSCE).

WIESZ DO CZEGO NAWI¡ZUJÊ.
 
#36 Tadeusz 2025-04-12 22:35
Do kom. 34.
Po co te chamskie odzywki? po co ta autoironia w prawie każdym zdaniu, nikogo nie interesuje twoja obsr... zbroja, po co to mieszanie PO do wszystkiego nawet do Smoleńska czy Katynia po co..... - nie potrafisz normalnie dyskutować?
Wy tam w tym pisie to nic innego nie potraficie, jakieś argumenty może, jakieś własne refleksje a nie powtarzane do znudzenia, tyle razy już wyjaśnione banały.
Dwa sprostowania - może twoje dzieci chodzą gdzieś potajemnie po śmietnikach (stąd pewnie ta frustracja) bo jakoś ludzi, tłumów tam nie widać.
Dlaczego Tusk mógł? Proste - bo był zaproszony oficjalnie i lotnisko zostało na ten moment specjalnie doposażone. Organizatorzy feralnej "wycieczki" nie zadbali o to (niechlujstwo) polegając całkowicie na ruskich.
Tyle w temacie - to wszystko już dawno zostało wyjaśnione i omówione, nie można bez końca najprostszych rzeczy ciągle tłumaczyć z polskiego na nasze. Ogarnij się waść!
 
#37 Do 34 2025-04-13 00:01
Jakoś podczas rządzenia PiSu,
byli widoczni ludzie którzy grzebali po śmietnikach. Jak to wytłumaczysz?
 
#38 Do36 2025-04-13 10:07
To konkretnie na czym polegało to doposarzenie?


I gdzie tak koniecznie było potrzebne tydzień później, że je zdemontowano łącznie z żarówkami?
 
#39 Do36 2025-04-13 10:38
Nawet ruskie trole mają wyższy poziom dysputy od ciebie!
Użycie określenia ,,wycieczka" stawia cię poza jakąkolwiek merytoryczną debatą.
Zapewne ślepo wierzysz, że trzy silniki kuźniecow z Tu154M (zmodyfikowany) nie były w stanie zmieść z powierzchni Ziemi rozlatującego się drewnianego płocika i drewnianego sraczą z działki doktora Plusina przelatując na wysokości jaką podaje MAK.

Żal mi cię.
 
#40 Do37 2025-04-13 10:40
Wygraną w totka i zagubieniem kuponu.
Bo przecież 500+ ze śmietnika nie pobierali.
 
#41 Do 40 2025-04-13 15:36
Żebracy mieli 500 + od PiSu ?
 
#42 ij 2025-04-13 19:22
Jeżeli przemowa z telefonu to świadczy o urzędniczej biurokracji. Więcej etatów, więcej rzeczników prasowych!
 
#43 Do41 2025-04-13 20:43
A od kogo?
Chyba nie od PO.
Tak PO rządziło, pęsja minimalna jaka była to se sprawdź.
Niewielu miało większą.
Więc z jednej pensji rodzinę utrzymać raczej było trudno.
Zaczynasz sobie coś przypominać?
Sytuację ratowały sklepiki które sprzedawały na zeszyt.
Rząd PO zajadał się w tym czasie ośmiorniczkami.

Tak rodziny żebrały A jak nastał PIS to przestały, nie pamiętasz
jak Jandzie sraczka zaczęła przeszkadzać nad Bałtykiem?
 
#44 do 43 2025-04-13 22:03
Po ponad roku od ujawnienia kompromitującyc h taśm, premier Ewa Kopacz zdymisjonowała część ministrów nagranych w restauracjach.

W Debacie Politycznej Radia Wrocław lokalni działacze analizowali decyzję Ewy Kopacz, która usunęła z rządu ministrów. Michał Jaros z Platformy Obywatelskiej, przyjaciel Jacka Protasiewicza bronił partię mówiąc, że te dymisje otwierają PO możliwość nowego rozdania. Na pytanie czy nie uważa jednak, że to co Polacy usłyszeli na taśmach było złe odpowiedział, było i dodał:
- (...) Aczkolwiek jakbyśmy się czepiali tak tych ośmiorniczek, to jakbyśmy weszli to Biedronki, to naprawdę proszę mi wierzyć, że za 13 zł - bo ostatnio sprawdzałem - można kupić takie rzeczy.

Kogo zdymisjował PIS za afery? No i po ile sa teraz osmiorniczki?
 
#45 Do44 2025-04-13 23:02
Litości.
Ewkę Kopaczównę przywołujesz?
Może od razu zadzwońmy do Śławka Nowaka spytać katoryj czas?
A gdzie on teraz się znajduje?
A on blisko Donalda był.
Bliżej jak Trzaskowski ten wiceprzewodnicz ący PO.
Rząd PO rozliczył się jak nikt z Amber Gold.
Ciekawe czy Tusk by przekazał śledztwo gdyby rozbił się samolot OLT EXPRES?
 
#46 Do44 2025-04-13 23:06
Twoje przekonanie, że jestem sympatykiem PiS jest nieuprawnione.
Demokracja się nie sprawdzała już w czasach Jezusa z Nazaretu.
To demokratyczna większość wołała ukrzyżuj go.
 
#47 do 45 2025-04-14 12:06
Np.Jak podają media, Bartłomiej Misiewicz pełnił funkcję szefa gabinetu politycznego w MON i zasiadał w radzie nadzorczej Polskiej Grupie Zbrojeniowej mimo braku wykształcenia wyższego. Dziś Misiewicz, jak wskazują dziennikarze, jest świeżo po areszcie z zarzutami korupcyjnymi, które dotyczą jego działalności w Polskiej Grupie Zbrojeniowej

.Jak donoszą media, minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek przeznaczył 40 milionów złotych na zakup nieruchomości dla fundacji powiązanych z ludźmi władzy. To organizacje związane z politykami PiS, urzędnikami państwowymi, Kościołem katolickim, harcerstwem.

Od chwili powstania spółka zajmująca się powstaniem Centralnego Portu Lotniczego, kosztowała Polaków łącznie 243 mln zł. Jest to kwota, która skumulowała się na przestrzeni lat 2018-2021. Największe straty odnotowano w 2021 r. 169,9 mln zł. Istotną częścią tych pieniędzy są wynagrodzenia dla pracowników, czyli około 500 osób i stanowią one 59,2 mln zł. Istotą tej afery jest to, że pomimo ogromnych wydatków i dużej liczby zatrudnionych osób budowa jeszcze nie ruszyła z miejsca.
 
#48 Do47 2025-04-14 20:32
Ile Polaków kosztuje skok na OFE?

A za brak wyższego wykształcenia nawet ALEKSANDRA na tronie prezydenckim osadzono.
Nie w jakiejś tam spółce.

Więc nie bądź taki oszczędny bo fundacja Owsiaka się z popierania KO wycofo.
 
#49 Tadeusz 2025-04-14 23:02
Do kom. 48 - napisz jeszcze raz, normalnie po polsku - co chciałeś powiedzieć Nam tutaj. Przypominam, że tematem dyskusji jest pamięć o Katyniu w kontekście kolejnej rocznicy tragedii smoleńskiej. Czy zrozumiałeś?
 
#50 Do49 2025-04-15 06:44
A co?
ZNP-owcem jesteś?
Uwagę Mi wpiszesz.
 
#51 DO 48 2025-04-15 13:02
Czy pieniądze z OFE są w zusie?
ZUS wypłaca pieniądze z OFE. Dla kogo 30 tys. złotych? Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) ma możliwość przekazywania pieniędzy z subkonta osoby, która zmarła i była członkiem Otwartego Funduszu Emerytalnego (OFE), do spadkobierców.21 lis 2024

Jak sprawdzić czy jestem w OFE czy ZUS?
W sytuacji, gdy nie wiemy, czy jesteśmy zgłoszeni do OFE, możemy to sprawdzić na platformie PUE ZUS. Po zalogowaniu do platformy należy przejść do zakładki Ubezpieczony, gdzie po lewej stronie znajduje podstrona ze szczegółami dotyczącymi funduszu emerytalnego.29 lip 2024

Trudno sprawdzic?
 
#52 Do51 2025-04-15 20:02
Rolnik powołany do zasadniczej służby wojskowej nie chciał być w OFE.
Więc przymusowo podlegał losowaniu .
Fundusz który go wylosował dostawał składki z MON.
Po zakończeniu służby rolnik wracał do ZUS.

To po co rolnika fatygować do ZUS?
Aby szukał wiatru w polu?
 
#53 Do 52 2025-04-16 15:14
Komentarz 51 jest odpowiedzą na komentarz 48: skok na OFE.
 
#54 Do53 2025-04-16 19:00
No a czym jest komentarz 52?

Wyłudzenie pieniędzy z MON za pomocą słupa mimo woli?

I Misiewicz w to raczej nie zamieszany bo zamłody.

Aż się prosi o powołanie sejmowej komisji cyrkowej do spraw niebywałych.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama