Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Żużel/2025

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, ProtestyReligia, Kościół

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

2026202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Co dalej z Unią Leszno? Odpowiada Józef Dworakowski (2025)

Opis
3 października 2025, Radio Elka Leszno.
Dziś w programie O tym się mówi gościem był Józef Dworakowski - jeden z właścicieli i członek Rady Nadzorczej Unii Leszno. W rozmowie poruszyliśmy najgorętszy temat ostatnich dni - rezygnację prezesa klubu po jego zatrzymaniu i poważnych zarzutach. Prezes Dworakowski uspokaja kibiców i sponsorów: żużel w Lesznie był, jest i będzie. Już w poniedziałek Rada Nadzorcza zdecyduje o nowym kształcie zarządu, a wszystkie kontrakty i umowy mają być dotrzymane. Jaką rolę w tym wszystkim odegra sam Józef Dworakowski? Tego dowiecie się w naszej rozmowie, na którą zaprasza Marcin Hałusek.


Ocena: 2.8 (87 głosów)


Komentarze (102)  

 
#1 Szacun 2025-10-03 11:11
Nie ma lepszego od Prezesa J.Dworakowskiego.Na dobre i na złe tylko Unia Leszno
 
#2 mieszkaniec 2025-10-03 11:12
Słuchałem audycji z tym panem i po jego wypowiedziach stwierdziłem , że ten pan jest już za stary na takie stanowisko.
 
#3 Hmmm 2025-10-03 11:16
Rezygnacja z prezesury ok, ale czy jest udzialowcem spolki? Te dane nie sa publicznie dostepne. Jezeli jest udzialowcem nadal ma aktywne powiazania z Unia. Moze to warto wyjasnic?
 
#4 leszczyniak prawdziwy 2025-10-03 11:22
Panie Józefie niech Pan wraca. Za Pana prezesury była zawsze poukładane.
 
#5 MFM_ULF 2025-10-03 11:32
Zatem "poWINŁo" być dobrze ! ;-))) Tak, czy siak - tylko UNIA - hej na pełen gaz !!!
 
#6 Hę? 2025-10-03 11:35
No to panów z zarządu zdziwko chapło? Nie sądzę.
 
#7 Lopez 2025-10-03 11:42
Brawo panie Józefie! Dużo zdrówka. I ""jedyny""
 
#8 fan 2025-10-03 11:42
cała Unia zawsze razem!!!!

na dobre i na złe!
 
#9 obserwator 2025-10-03 11:44
Tylko Rufin Sokołowski!
 
#10 Do 2 2025-10-03 11:48
Pan Józef Dworakowski rocznik 57 jest wg ciebie za stary?
Do kręcenia ósemek na żużlówkach może i tak ale nie do kierowania klubem!
Jego mądrość życiowa, rozsądek, gospodarskie podejście do wszystkiego czyli świadomość ekonomiczna w prowadzeniu firm jest nie do przecenienia!
Pan Józef to nie intelektualista z głową w chmurach, jak wielu naszych polityków, jego celem nie są ławy parlamentarne, on w życiu, w pracy kieruje się innymi wartościami!
Skutecznie.
 
#11 Tadeusz 2025-10-03 12:03
Panie Józefie to najlepsza decyzja dla Unii jeśli Pan zostanie Prezesem. Cieszy mnie to że Pan w takiej chwili wyraził wyraził chęć kandydowania.
 
#12 Tadeusz 2025-10-03 12:04
Panie Józefie to najlepsza decyzja dla Unii jeśli Pan zostanie Prezesem. Cieszy mnie to że Pan w takiej chwili wyraził wyraził chęć kandydowania.
 
#13 zawiedziona 2025-10-03 12:07
Trudno w to uwierzyć co mówi Pan Dworakowski.
Nie wierzę, aby przez 25 lat nielegalnej działalności nikt z władz klubu, Rady Nadzorczej, Zarządu, Akcjonariuszy nie wiedział o tym incydencie, po prostu nie wierzę.
A zdanie, które wypowiedział podczas wywiadu, cytuję: -"Jeśli każdy dołoży swoją złotówkę, to w sezonie 2026 nie będziemy mieli żadnych zmartwień."
Według mnie to są Himalaje bezczelności. Widać co tak naprawdę tym ludziom przyświeca.
 
#14 No tak& 2025-10-03 12:13
Tylko żadnego zwolennika PIS-u , czy Konfederacji, bo do końca wszystko porozkradają!
 
#15 Waldi 2025-10-03 12:23
Józef z bagien nas wyciągnie ...
 
#16 fan 2025-10-03 12:33
... Unia to profesjonalny klub, od lat prowadzony przez kilku udziałowców, więc takie tąpniecie, choć mocne, na dluzszą metę nie zachwieje tym klubem, bo pozostali ludzie, kibice i sponsorzy. Panu Józefowi życze duzo wytrwałości i zdrowią i uważam ,że na ten czas jest najlepszym kandydatem do prowadzenia klubu. Jestem dumny jako kibic,że mamy takich ludzi gotowych oddac siebie i swoj czas i pieniadze dla dobra klubu. Serdecznie pozdrawiam
 
#17 przecież wiadomo 2025-10-03 12:35
Przecież i tak wiadomo, że pan Dworakowski zarządzał klubem, a R. był tylko twarzą.
 
#18 Ddd 2025-10-03 12:37
Proszę sprawdzić sobie w KRS wyniki finansowe spółek właścicieli Unii, siedmio i ośmiocyfrowe liczby! Dość finansowania prywatnego klubu przez miasto!
 
#19 Obywatel 2025-10-03 12:46
Jak trwoga to do Dworakowskiego :) ale w ostatnim roku swojej kadencji hejtu na niego było od gramów. Jedna kibice to naprawdę inny sort. Teraz szukają frajera który ten wózek dalej pociągnie bo inaczej Unia Leszno skończy jak Rawicz. To będzie tylko kwestia czasu bo bez kasy niestety ten sport nie będzie działał jak by nie liczyć.
 
#20 Jozef 2025-10-03 12:50
Witam, kiedy poruszymy temat eldorado dla Romów w Lesznie? Ani jeden rom nie pracuje, wszyscy mają mieszkanie, wszyscy dostają socjal i 800 plus. Ogrzewanie? Za darmo, miastonpłaci im wszelkie rachunki. Gdzie profit? Dlaczego my na to pozwalamy?
 
#21 Zabajony 2025-10-03 12:56
Popieram kom 9
 
#22 mądra baba ze wsi 2025-10-03 13:01
Na prezesa powinien zostać powołany ktoś związany z filharmonią. Zarządzanie to zarządzanie a wśród filharmonii jest mniej afer niż w sportach stadionowych. Wizerunek klubu się odbuduje.
 
#23 polecam 2025-10-03 13:27
Ryszard Czarnecki jest chętny . Bedzie przyjeżdzał samochodem do Leszna :)
 
#24 ssssssss 2025-10-03 13:28
trzymam kciuki za Unię, bo tak trzeba - najbardziej utytułowany klub w Polsce zasługuje na to. Odciąć wszystko grubą kreską. Nie oglądać się za siebie i dalej do przodu. To jest teraz najważniejsze. A że Rusiecki okazał się ........ nikt na to nie miał wpływu. Brakuje mi tylko jednej informacji. Przydałoby się zrobienie w klubie audytu, żeby zaraz się nie okazało, że przez mafijną działalność, w klubie była pralnia. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
 
#25 Las 2025-10-03 13:33
Grzyby do lasu nie do prezesowania
 
#26 och 2025-10-03 13:53
DO 2 .Wiesz kto jest stary chyba twoj ojciec
 
#27 Anna 2025-10-03 13:55
"nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki"
 
#28 do kom. 14 2025-10-03 14:13
Bierz połowę.
 
#29 Do 13 2025-10-03 14:30
Ty sobie nie wierzysz, ty w siebie nie wierzysz, ty w Boga nie wierzysz?
Prokuratura, CBŚ nie wiedzieli, nikt nie działał do dzisiaj?!
Co ma klub do prywatnego biznesu działacza?
Jest współwłaściciel em, kierował przez 12 lat tą Spółką, klub jest wypłacalny to o co ci chodzi?
Ty rodzinie wierzysz?
A jak jutro ktoś z nich okaże się ...?
Też powiesz NIE WIERZÊ?!
 
#30 Do 27 2025-10-03 14:37
Naprawde ?
 
#31 justyna 2025-10-03 14:42
do kom 27 prowokujesz? czy potrzebna tobie zmiana lekarza?
 
#32 Błażej 2025-10-03 14:46
Czy żużel to sport? Patrząc tak z boku era zachodu tej dyscypliny jest bliższa, niż dalsza. Promotorzy tej dyscypliny zatracili rzeczywistość z jawą, fatamorgana jest i cisza od rzeczywistości. Na terenie Polski śrubują takie normy stadionowe i torowe, jakby byliśmy pępkiem świata w tej dyscyplinie. I tak jest. Ale jeżeli są rozgrywane tak zwane GP czyli mistrzostwa świata uczestniczy w nich 5, - 7, - no niech będzie 8 Państw i to ma być World Cup na żużlu. Mała garstka ludzi "pompuje " ten sport, łącznie z telewizją. Uważam, że rodzaj tego sportu jest bardzo niewymierny. Zbyt dużo składowych wpływa na wynik meczu, który nie jest odzwierciedleni em wyniku końcowego. Po prostu dla co niektórych jest to zawód, dla innych zrobienie kasy w bardzo młody wieku, a jeszcze dla innych czerpanie zysków z naiwności pozostałych.

Nie chcę być grabarzem tego sportu tak powiedział jeden z dysydentów Miasta Leszna jakiś czas temu. Tylko jaki to był z niego dysydent, jeżeli jedną rękę chował do kieszeni, a drugą wydawał nie swoje pieniądze do prywatnej firmy. Czy normalny człowiek jest to w stanie zrozumieć?
Jak są osoby zainteresowane tą dyscypliną, to niech się bawią w ten pseudo sport , ale za swoje. Z daleka od publicznych pieniędzy.
 
#33 Lucjan M 2025-10-03 14:48
kom 15 w punkt .
 
#34 cyk 2025-10-03 14:54
Habemus Papam!
 
#35 jaPL 2025-10-03 15:21
Do kom.20 Takich mamy polityków i takie mamy przepisy , że im się wszystko należy .
 
#36 Robercik 2025-10-03 15:54
Do kom 32. Nawet jeśli jest tak jak piszesz, że pieniądze szły do prywatnej spółki to ostatecznie korzysta z tego kilka, kilkanaście tysięcy kibiców w przeciwieństwie do innych dyscyplin z naszego terenu gdzie kibiców liczy się w setkach.
 
#37 ups 2025-10-03 16:14
Kiedyś takie grajki motocyklowe przyjeżdżały do miasta razem z cyrkiem i jeżdziły(te grajki) w beczce śmierci. Dziś kulturalnie , po torze i za grube miliony.
 
#38 Eugeniusz 2025-10-03 16:23
Popieram 13 Panie Dworakowski Pan jesteś jak omen dalszych czasów Unii Leszno jak zaświeciła Panu dalsza kariera w naszym sł;abym co to dużo mówić klubie to znajdujesz się na pierwszym miejscu , aby go ratować , tylko po co ? i jeszcze nam łaskę robisz ,że tylko Ty możesz pomóc Śmierdzi mi to pewnymi wydarzeniami , ale już w skali Polski Po katastrofie smoleńskiej tylko Pan Komorowski mógł być Prezydentem Polski po Lechu Kaczyńskim , gdyż korzystał z przywileju Marszałka Polski tak jak teraz Ty siedząc w przyczajce całe lata tylko Ty wynosisz się na to stanowisko nadawać , gdyż jesteś działaczem nie wiadomo jakiego formatu ale na rzecz naszego klubu Panu prezesowi R jeszcze niewiele udowodniono Ale hołota pewnych partii już go obrzuciła błotem nie dając szans na obronę Dla mnie Prezesem klubu winien zostać Zarząd Klubu do czasu wyjaśnienia sprawy z pełnomocnictwem Kierownika klubu Panie Dworakowski przecież to co jest zrobione to czysty PRL Widać w Panu ohydną odnowę tamtych czasów i nie pouczaj mnie , gdyż jestem pokoleniowo cwaniaku starszym od Ciebie Jednocześnie nie twierdzę , że byłbyś dobrym szefem naszej Unii Leszno , ale zachowaj się po z honorem i startuj do wyborów na Prezesa, a nie że bez Ciebie Unia to sobie nie poradzi rozumiesz biedaku - pozdrawiam Eugeniusz
 
#39 pr 2025-10-03 16:28
Proszę pieniądze pozbierać od swoich sponsorów i kibiców.

Żadnej złotówki z kasy miasta. Pośrednio czy bezpośrednio.
 
#40 JD35 2025-10-03 16:35
A ZIÊĆ PANA PREZESA (…) TEŻ ARESZTOWANY
 
#41 klm 2025-10-03 16:43
Jo myśle, że poWINŁo być dobrze.
JADYMY!!!
:)
 
#42 mieszkaniec 2025-10-03 16:54
Do kom. 26 Mój ojciec zmarł w 2001 roku .
 
#43 xzx 2025-10-03 16:54
Hola, może inni też chcą się ubiegać?!
 
#44 KSU 2025-10-03 16:57
Do wszystkich pokiereszowanyc h przez zycie przeciwnikow Klubu Sportowego Unia Leszno&&.. Na nic te wasze obelgi, uszczypliwości, wylewanie jadu&.. strata energii ! UNIA LESZNO to tradycja, historia ! Najbardziej utytułowany klub zuzlowy w Polsce ! UNIA LESZNO byla, jest i będzie czy wam sie to podoba czy NIE !
 
#45 popieram 37 2025-10-03 17:05
Pamiętam. Kiedyś w prywatnym cyrku beczka śmierci (beczka się kręciła, jeden kierowca motoru jechał w drugą stronę, wewnętrz kręcącej się beczki), teraz na stadionie, który nawet nie jest ich lecz miejski, publiczny, do którego my, mieszkańcy, nawet nie mamy wstępu.
 
#46 Do 3 2025-10-03 17:25
Tak. I jeszcze raz tak! Łatwo sprawdzić w KRS. Jest czterech akcjonariuszy w tym ta firma na "P". Nie wiem czy wolno wymieniać tą nazwę, bo nazwiska byłego prezesa już nie. Jest panem R. No więc firma P. jest akcjonariuszem.
W końcu każdego z nas prześwietlają w bankach pod światło, ze światłem, bez światła, czy czasem czegoś sobie nie pierzemy. No to chyba logiczne, że tu też przepisy odpowiednie powinny zadziałać. Chyba, że są równi i równiejsi? Chyba, że przepisy są tylko przeciwko tym szarakiem, co ciułają grosz do grosza?
 
#47 Do 40 2025-10-03 17:27
Bo brudy pierze się w rodzinie ;) Rodzinny biznes. Tych zawsze boję się najbardziej. Z reguły piekło dla pracowników. Rodzinka na swoim itd.
 
#48 Znaczy 2025-10-03 17:28
Jożin z bażin.
 
#49 M 2025-10-03 17:30
Zastanawiam się czy był ktoś z najbliższego otoczenia byłego już pana prezesa i najbliższego otoczenia otoczenia pana prezesa kto faktycznie nie wiedział o tych przyczynach pasma cudów ? Czy tylko teraz dla zmyły i swojego spokoju wszyscy wijący się wówczas u stóp i wychwalający ów fenomen zarządzania zwyczajnie palą głupa?
 
#50 mieszkaniec 2025-10-03 17:34
Prokuratura ( ludzie naprawdę uczciwi w tym fachu ) powinni prześwietlić też ten cały prywatny klub sportowy . Tam prawdopodobnie też wałki są lub były kiedyś robione.
 
#51 mieszkaniec 2025-10-03 17:39
Prokuratura ( ludzie naprawdę uczciwi w tym fachu ) powinni prześwietlić też ten cały prywatny klub sportowy U L . Tam prawdopodobnie też wałki są lub były kiedyś robione. To radio i tak tego nie doda do komentarzy bo za reklamy brali kasę od Rusieckiego .
 
#52 Do 36 2025-10-03 17:39
A Kaśka wyprana? Ostatecznie. A kibicom w to graj?
 
#53 do 29 2025-10-03 17:39
Masz rację w 100% . Aby uwierzyć w te twoje banialuki to trzeba mieć wiarę, a "wiara jest łaską i darem od Boga, jest aktem Bożej woli udzielana człowiekowi.

Jest taka sentencja na budynku Sądu Okręgowego w Warszawie na Lesznie Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolite j, która podkreśla znaczenie sprawiedliwości jako fundamentu stabilności państwa i jego siły.
 
#54 Do 32 2025-10-03 17:40
Przemówił fizol ! Zajmij sie warcabami albo szachami ! Od Uni wara !
 
#55 Do kim 13 2025-10-03 17:44
Himalaje bezczelności to jest twoja głupota ! Skad żeś wzięła te 25 lat niby nielegalnej działalności mukolu?! Do garów ! Wiesz, ze za pomówienia jest paragraf ?
 
#56 O tak! 2025-10-03 17:47
Mądra baba ze wsi na prezesa. Jożin z bażin na wicka. I pozamiatane. Będzie dobrze. Będzie pan zadowolony. A racja. Pamiętacie to? "Plebania". Jeszcze miałem tv. Gościu sprzedawał kaktusy i dorobił się na nich kokosów. ;/)
 
#57 Zorro do kom nr 38 2025-10-03 17:51
Egon za robote od jutra sie weź a nie tu prawisz wywody ! Twoje zdanie sie liczy jak zeszłoroczny śnieg !
 
#58 Do 32 2025-10-03 17:53
Piszesz barwnie. Może zbyt barwnie. Trochę racji w tym co piszesz, ale masz problem z właściwym użyciem i znaczeniem niektórych słów. Dysydent a decydent to naprawdę dwie różne bajki. I jeszcze kilka takich dziwadełek.
 
#59 mieszkaniec 2025-10-03 17:55
Prokuratura ( ludzie naprawdę uczciwi w tym fachu ) powinni prześwietlić też ten cały prywatny klub sportowy U L . Tam prawdopodobnie też wałki są lub były kiedyś robione. To radio i tak tego nie doda do komentarzy bo za reklamy brali kasę od Rusieckiego .
 
#60 Do 42 2025-10-03 17:58
Chama zapewne to i tak nie ruszy. Co trzeba mieć we łbie, żeby pisać taki koment jak 26?
 
#61 Do 45 2025-10-03 18:03
Nawet sobie sprawy nie zostajesz ile zarabiali, na tych motorkach kasy.
 
#62 Do 19 2025-10-03 18:04
Ale chyba nie tak, że do tego pana, bo ten pan sam się promuje. Jak to mówią nie chce ale muszę i zgłosił się na ochotnika. ;/) I żeby nie było. Gościa nie znam. Może ma zasługi. Ale tu nikt do niego na kolanach nie szedł. Sam się zaoferował.
 
#63 boleś 2025-10-03 18:40
a co na to FOGO ..
 
#64 socjalista 2025-10-03 18:43
no i w końcu nastało prawo i sprawiedliwość ...
 
#65 Ola 2025-10-03 19:12
Klub zlikwidować stadion zrownac z ziemią i założyć park dość dojenia UM leszna przez prywatny klub
 
#66 ... 2025-10-03 19:25
Klub zlikwidować stadion zrownac z ziemią i zbudować tam porządny kompleks basenów odkrytych, jak w Czempiniu.
 
#67 Jedziemy 2025-10-03 19:34
Pan Józef jest super i Unia zawsze będzie. Przecież w całym regionie nie ma tak utytułowanej drużyny i tylu tysięcy kibiców, najbliżej Poznań i Lech,ale ten klub kompletnie mnie nie interesuje.Tylko Unia Leszno
 
#68 Do 64 2025-10-03 19:44
Liczymy, że nastanie. Na razie wciąż brak prawa i sprawiedliwości . I nie chodzi o tą śmieszną partię.
 
#69 kolo 2025-10-03 19:48
Zużel, 4 baranów jeżżących dookoła za wieeeelkie pieniądze.
A zwykli ludzie w Biedronce ... stoją.
Sportowce wielkie
 
#70 ok ok 2025-10-03 19:59
w sumie to najbardziej mnie śmieszy to że miasto Leszno z pieniędzy podatników dotowało klub kierowany przez wg tego co piszą o zarzutach szefa organizacji przestępczej potocznie zwanej mafią - za to powinna beknąć cała rada. Ale znając Polskie realia nikomu nic się nie stanie popatrzcie sobie na sprawę Nowaka albo doktora koperty z senatu. Za to jak ja przekroczę prędkość o choćby 20 km/h to Pan policjant zrobi ze mnie zbrodniarza i przestępcę w jednym.
 
#71 ok ok 2025-10-03 20:05
Panie Prezesie nie lubię wideł - zrób Pan z tym porządek proszę
 
#72 DGT 2025-10-03 20:20
No krzyżole na zuzel to tylko do wroclawia i Zielonki jezdzimy a wam wkoncu sie dostalo
 
#73 Brawo WYDZIAŁ PROMOCJI! Zasłużyli na podwyżki!!! 2025-10-03 20:50
Przeciwnicy Unii Leszno piszcie sobie co chcecie. Mylicie się!

Prawda jest taka, że dzięki tej sprawie miasto uzyskało niesamowitą promocję. Przeliczcie sobie ekwiwalent reklamowy na podstawie artykułów, materiałów prasowych, itd. w internecie. To pokazuje, że PROMOCJA POPRZEZ SPORT i dotowanie prywatnej firmy (prywatnego klubu) spłaca się! Dlatego miasto powinno przeznaczyć 2x większą dotację na ten prywatny klub. Widać, że to ma sens, że Polska usłyszała o Lesznie, co będzie miało realne przełożenie na zyski - dla miasta jak i mieszkańców.
 
#74 nie ma winy bez kary 2025-10-03 21:02
Jeśli się okaże, że klub finansowano ze środków pochodzących z przestępstwa to na początek należy unieważnić awans do ekstraligi i zdegradować unię do Krajowej Ligi Żużlowej.
 
#75 Zorganizowana 2025-10-03 21:10
Co za wysyp uprzejmości.


Czym się różni prezes Uni Leszno od prezesa Uni Europejskiej?
 
#76 patryota 2025-10-03 21:15
Zrobić zbiórkę na Unie jak w Republice na PIS . W Lesznie dużo republikanów :)
 
#77 kibic 2025-10-03 21:17
co tu dużo gadać. Jakie miasto taki klub. Jaki klub taki prezes. A jaki prezes to już wszyscy właśnie zobaczyli. Jedna wielka mafia.
 
#78 do kom. 73 2025-10-03 21:31
Zyski z czego będzie miało Leszno? Przypomnę swoje wcześniejsze komentarze z 2022 roku.

Jest takie pojęcie jak ekwiwalent reklamowy (AVE), czyli wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. I na to się kiedyś władze naszego miasta powoływały ( choć nie mogę teraz tego linku znaleźć ). Mówiono wtedy na tej podstawie o dużych korzyściach jakie rzekomo dzięki temu mamy. Tyle, że ja to nazywam mydleniem oczu. Bo ekwiwalent reklamowy nie przekłada się na realne pieniądze dla kogoś, kto nie oferuje żadnych konkretnych produktów lub usług. Możemy tylko mówić o ew. i mało pewnych korzyściach wizerunkowych dla miasta. Bo zupełnie inną korzyścią będzie dla Orlenu sponsorowanie polskiego sportu, a czym innym przez Leszno naszego klubu. Stacje Orlenu są przez to lepiej kojarzone i chętniej odwiedzane, a wyłożone pieniądze zwracają się z nawiązką. Nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek władze naszego miasta przedstawiły nam realne i nie naciągane korzyści z tego ekwiwalentu. Dlatego należy założyć, że ich nie ma. Lub są o niebo mniejsze niż ponoszone wydatki.

Myślę, że warto jeszcze dodać przy okazji omawiania kwestii ekwiwalentu reklamowego, że w przypadku drużyn piłkarskich i żużlowych jego obliczenie jest dużo trudniejsze niż w przypadku sportowców współpracującyc h z Orlen, o którym była wzmianka wyżej. Otóż tacy sportowcy jak Robert Kubica, Anita Włodarczyk czy też siatkarska reprezentacja Polski, budzą u niemal wszystkich pozytywne skojarzenia. To pozwala w sposób uproszczony obliczyć jego wartość. Z żużlowcami nie zawsze tak jest. A już w szczególności z kibicami kojarzonymi z konkretnymi klubami. Antagonizmy pomiędzy środowiskami ruchu kibicowskiego powodują, że w jednym mieście żużlowym lub piłkarskim, drugie miasto może nieść więcej negatywnych skojarzeń niż pozytywnych. A to z kolei utrudnia i z całą pewnością powinno pomniejszyć wartość takiego ekwiwalentu. Czasami różnice mogą być znaczące, dlatego uproszczone obliczenia mogą być tutaj dalekie od rzeczywistych.
 
#79 Dora 2025-10-03 21:38
Do 75. Do szkoły po naukę, bo byk za bykiem (Unii) 
 
#80 . 2025-10-03 22:01
Nie zgadzam się aby środku publiczne z moich podatków trafiły do prywatnej spółki w której udziałowcem i do dzisiaj prezesem był człowiek podejrzany o liczne przestępstwa. Panie prezydencie czy ma pan w sobie choć odrobinę odpowiedzialnoś ci.
 
#81 do 78 2025-10-03 23:45
Bardzo rzeczowa analiza. Gratuluję.
Na poparcie tej analizy dodam, że w sierpniu tego roku na portalu po bandzie ukazał się wywiad p.t." Znany sponsor wycofuje się z żużla! Mówi o powodach!"
To nie są dobre wiadomości dla środowiska żużlowego. Po paru latach mocnej obecności w sporcie żużlowym firma 3P Logistics Group, należąca do Pawa Kristensena, podjęła decyzję o bardzo mocnym ograniczeniu swojej aktywności w tym sporcie.
Czy wspomagając żużel, dzięki niemu udało Ci się pozyskać kontakty handlowe, które przyniosły realnie coś Twoim firmom?
Nie, nawet sponsorując ten sport w ostatnich latach milionami, nie mogę powiedzieć, że zyskaliśmy biznesowo bezpośrednio dzięki byciu sponsorem w ramach tego sportu. Uważam, że nadszedł stosowny czas, abyśmy wraz z moimi firmami zakończyli sponsoring żużla, jako sponsor  nazwijmy to  generalny. Od 1 stycznia 2026 roku odchodzimy z żużla w 85 procentach i jest to decyzja dla nieodwracalna.
 
#82 Grzegorz 2025-10-04 03:08
Do 13. Zarzuty są od 2020r., do 2025r. A nie 25 lat. To jest 5 lat. Jedna zasada- dopóki sąd nie skarze , nie ma winy.
 
#83 popieram 80 2025-10-04 08:04
Dosyć tego dyktatu!
 
#84 Prokurator 2025-10-04 08:10
A Lidia albo Iza nie mogła by zostać prezesem jednak Fogo Uni Leszno?


Mają nawet pojedynczo więcej udziałów w Agromiksie od Juzefa.



Może już czas dać szansę młodym lub kobietom.(wszyscy w tej lewicy zapomnieli o parytecie?).

No i czas skończyć z tym rozdawnictwem społecznych pieniędzy.
Nie rozumiem po co dopłacać do sprzedawcy maszyn rolniczych (importera) skoro nie potrafiono uratować URSUSA! A Rolnicy mają dotacje?

Jak tak będziemy się gospodarzyć to na stadionie będą na murawie wyścigi krowich zaprzęgów A nie żużel.


2024 r.

39,6 tys. zł

2023 r.

29,1 tys. zł

2022 r.

51 tys. zł

2021 r.

23,8 tys. zł

2020 r.

16,2 tys. zł

2019 r.

32,3 tys. zł

2018 r.

32,3 tys. zł

2017 r.

32,3 tys. zł

2016 r.

32,3 tys. zł

2015 r.

48,5 tys. zł

2014 r.

40,4 tys. zł

2013 r.

163,4 tys. zł

2012 r.

8,1 tys. zł

2011 r.

8,1 tys. zł

2004 r.

2,3 tys. zł
 
#85 Do79 2025-10-04 08:16
FOGO UNII LESZNO!!!!!!!

Jak już czepiamy się błędów.
Brak jednego i uwidjełaś a braku Fogo nie?


A Fogo na 1 miejscu w nazwie klubu.
 
#86 UL 2025-10-04 08:52
Ta spółka służy wyłącznie do wyciągania pieniędzy miejskich dla podmiotów prywatnych.
 
#87 Do82 2025-10-04 09:15
Ja chyba śnię!

Kiedy ta zasada w POLSCE zaczęła obowiązywać?

W Polsce nawet prawo działa wstecz!

Nawet bezterminowe prawka tracą ważność.


A większość parlamentarna się głowi jak
Posłowi który zwiał z cyrku na Węgry dokuczyć.
Jakby większych problemów nie było.

Ta afera z Leszczyńską Unią to chyba jakieś nieporozumienie na szczycie władzy albo żurek do wymiany z całą tą ekipą.
Jaka to koalicja jak naszych aresztują
 
#88 Układ 2025-10-04 09:25
Inaczej się umawialiśmy w Magdalence z Rakowskim.
Pamiętam jak by to było wczoraj

Potem była Nocna Zmiana, Pawlak.


A TU NAGLE TAKIE COŚ!
.
 
#89 Do 74 2025-10-04 09:52
Idąc twoim tokiem rozumowania to by trzeba każdy sport sponsorowany zlikwidować. Każdy z bogaczy ma coś na sumieniu. Kwestia i chęć udowodnienia. .Myślisz że taki Orlen i Obajtek jest czysty jak łza?! Kiedy się urodziłeś, wczoraj?
 
#90 DO 89 MIESZKANIEC 2025-10-04 17:46
NIKT Z WIELKICH FIRM NIE BEDZIE DOKŁADAŁ PRYWATNEMU KLUBOWI SPORTOWEMU!!!! A MIASTO TEZ POWINNO PRZESTAC ALBO DOSTAC UDZIAŁY W KLUBIE ZA WNIESIONY WKŁAD TEGO TO ANI JEDEN PREZYDENT MIASTA NIE UMIAŁ ZAŁATWIC!!!! TYLKO SOBIE KARNETY I LOZE VIP. I SPEŁNIAC ZACHCIANKI TO BANDA TO OSWIETLENIE A GDZIE KASA Z TRANSMISJI
 
#91 do 89 2025-10-04 18:28
Co tu wyjeżdżasz z Obajtkiem. Obajtek nie siedzi w anclu... w przeciwieństwie do Piotra R.
 
#92 Igor 2025-10-04 18:58
Jak jest winny powinni go posadzić i zabrać mu majątek bo pochodzi z przestępstwa a że był prezesem unii to już historia
 
#93 Jana 2025-10-05 04:21
Śmiać mi się chce ,że niektórzy traktują ta unie jak bożka za chwilę będą się modlić do niej ,zejść na ziemię trzeba oni bawią się za wasza kasę, a wy martwicie się czy klub przetrwa. Znam takich co groszem nie śmierdza ale na bilet na żużel musi być. Idźcie pomodlić się gdzie indziej stadion sobie odpuście!
 
#94 Do 93 2025-10-05 10:31
Jana co jeszcze wymyślisz te twoje ksywki kościański trollu nawet o 4 nad ranem piszesz, non stop. Czy Ty
w ogóle wychodzisz ? Śmiać się chce z Twojego życia hejterze ,jaki sens ma twoje życie ? Zajmij się sobą i zacznij od siebie.
 
#95 Do 91 2025-10-05 17:30
Mała poprawka, jeszcze nie siedzi.
 
#96 jan 2025-10-05 20:04
No to wiarus pisowiec wraca ....
 
#97 Błąd 2025-10-09 19:32
Muszę sprostować komentarz 46. Taka grafika, która to sugeruje jest na stronie rejestr.io i moim zdaniem ona wprowadza w błąd. W rzeczywistości firma P. nie jest akcjonariuszem.
 
#98 Cd. kom. 97 2025-10-10 07:04
Uważam, że sprawa spółki byłego prezesa Unii, jaka wypłynęła nie ma żadnego związku ze spółką Unia Leszno. Sprawy Unii są pod doskonałym nadzorem i nie ma tam miejsca na żadne insynuacje. Sprawa spółki jest sprawą odrębną , a o tym czy przestępstwo miało miejsce czy nie zadecyduje sąd.
 
#99 Wyjasnienie 2025-10-10 07:09
Kom. 47 - nie mam na myśli żadnej konkretnej rodziny. Takie ogólne stwierdzenie.
 
#100 Wyjasnienie 2025-10-10 07:12
Kom 48 - nie dotyczy oczywiście to stwierdzenie żadnej konkretnej osoby. Jest to postać fikcyjna i nie ma związku z artykułem.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous