Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Wypadki

1638 wyświetleń
1248 wyświetleń
671 wyświetleń
1523 wyświetleń
2192 wyświetleń
578 wyświetleń
3142 wyświetleń
5161 wyświetleń
4717 wyświetleń
450 wyświetleń
5728 wyświetleń
5282 wyświetleń
3356 wyświetleń
3769 wyświetleń
4525 wyświetleń
4849 wyświetleń
6172 wyświetleń
6236 wyświetleń
5764 wyświetleń
4439 wyświetleń
5655 wyświetleń
3847 wyświetleń
27920 wyświetleń
9390 wyświetleń
6401 wyświetleń
11715 wyświetleń
7163 wyświetleń
8535 wyświetleń
6948 wyświetleń
9071 wyświetleń
3541 wyświetleń
9109 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Zderzenie karetki pogotowia z ciężarówką w Lesznie (2015)



Ocena: 2.7 (1196 głosów)


Komentarze (163)  

 
#1 Antek 2015-01-26 14:48
Widziałem to - straszne
 
#2 al 2015-01-26 14:52
Horror !!!
 
#3 Julia 2015-01-26 14:54
Słyszałam jak się stuknęli, a z mojego okna doskonale było widać dym. :/
 
#4 Tomek 2015-01-26 14:56
Szkoda że tak mało zdjęć.
Nie byłem przy tym ale widziałem tylko dym oraz ogień
 
#5 Assist web 2015-01-26 14:57
masakra, karetka skasowana, tir spalony. Oby nikomu nic się nie stało!
 
#6 Marek 2015-01-26 14:58
No nie za ciekawe , ciekawe co z tymi ludźmi z ambulansu :-\
 
#7 Miki 2015-01-26 15:00
Pewnie nadmierna prędkość tira ?? bo gdyby przepisowo jechał to na może nie byłby takiego wypadku...
 
#8 donGata 2015-01-26 15:01
huk był straszny a kłęby dymu jeszcze większe
 
#9 Marek 2015-01-26 15:02
No nie za ciekawe , ciekawe co z tymi ludźmi z ambulansu :-\
 
#10 Maaaaa 2015-01-26 15:02
Nowa karetka tak źle skączyła :/ ciekawe czyja wina bedzie ... strasznie to wygląda
 
#11 al 2015-01-26 15:06
CZARNE KŁÊBY DYMU !!!!
 
#12 MAciej 2015-01-26 15:09
Mieszkam koło szpitala i karetki cały czas jeżdżą w tą i w tą ;/
 
#13 kika 2015-01-26 15:11
gdyby menel pijany nie wszedł na skrzyżowanie na czerwonym i nie potracił go samochód to by karambolu nie było a karetka jechała własnie do niego Grunwaldzka-Jana Pawła a teraz ilu ludzi ucierpiało MASAKRA
 
#14 michu 2015-01-26 15:12
Tragedia byłem tam szok normalnie
 
#15 Marco 2015-01-26 15:16
Ucierpieli wszyscy w karetce. Jechali do leżącego na pasach na Grunwaldzkiej.
 
#16 MAciej 2015-01-26 15:20
Karetka była na sygnale tak więc raczej tir za nie ustąpinie pierwszeństwa pojazdowi uprzywilejowane mu
 
#17 Gosia 2015-01-26 15:21
Słyszałam z mężem huk zderzenia
Jak podeszlam do okna to zobaczyłam
kłęby dymu i ognia. Coś strasznego :(
 
#18 xyz 2015-01-26 15:22
Tir jechał swoją prędkością, miał zielone. W momencie kiedy zauważył karetkę próbował hamować, jednak wiadomo jakiej masy jest to samochód i w momencie hamowania droga się wydłuża... nie oceniajmy tu nikogo, grunt że ludzie żyją !!!
 
#19 MICHU 2015-01-26 15:23
TIR W PŁOMIENIACH
 
#20 vvv 2015-01-26 15:24
Najłatwiej tir nadmierna prędkość, a może karetka pojechała na czerwonych światłach owszem jest pojazdem uprzywilejowany m ale na czerwonych światłach zachować musi ostrożność.
 
#21 Kierowca 2015-01-26 15:31
Pewnie też tir wpadł na czerwonym. Jest to nagminna sytuacja na tym skrzyżowaniu.

Często jadąc od strony Wrocławia, skręcając w lewo na Jana Pawła II przy zielonym świetle, samochody jadące od strony Poznania do Wrocławia wjeżdżają na skrzyżowanie - albo już na czerwonym lub jest coś nie tak z synchronizacją świateł.
 
#22 Tomii 2015-01-26 15:39
Jechałem autem obok, dosłownie minute po zdarzeniu..
w Ciągu 2 minut od 1 płomienia palił się cały tir..
Ślady hamowania od skrzyżowania aż po sam przystanek " w płomieniach " - tak, ślady hamowania płonęły.
+ widok Karetki.. I tego człowieka w środku, całego we Krwi.. jego wzrok..
Mam nadzieje, ze nikt nie zginął..
_______________ _______________ _______________
TAK W OGÓLE, JEDEN CZŁOWIEK PODSZEDŁ Z GAŚNIC¡! - NA SAMYM POCZ¡TKU POŻARU..
LUDZIE, GDYBY BYŁO 5-CIU! NIC BY SIE NIE PALIŁO.
NIE CZEKAĆ, DZIAŁAĆ!
NA PRZYSZŁOŚĆ, BÊDZIE WIELKI PLUS U GÓRY!
 
#23 kika 2015-01-26 15:39
gdyby menel pijany nie wszedł na skrzyżowanie na czerwonym i nie potracił go samochód to by karambolu nie było a karetka jechała własnie do niego Grunwaldzka-Jana Pawła a teraz ilu ludzi ucierpiało MASAKRA
 
#24 Darek 2015-01-26 15:49
KUPIĆ STRAŻY MIEJSKIEJ FOTORADAR NIECH ŁAPI¡ TYCH PIRATÓW CO PRZEZ LESZNO ZASOWAJA 150
 
#25 karat 2015-01-26 15:49
Karetki w lesznie jeżdżą bez wychowywania na skrzyżowaniu.Przejeżdżając z dużą szybkością.
 
#26 Tom 2015-01-26 15:51
Jeśli tir wjechał na zielonym to nie jego wina. Kierowca karetki choć na sygnale tez musi zachować ostrożnośća nie jjechać na ślepo. Ale ile osób tyle ocen
 
#27 gość 2015-01-26 15:56
A zestaw wjechał na jakim świetle? Nagminne w tych okolicach jest, że TIRy wjeżdżają na czerwonym.
 
#28 apel do (...) w tirach 2015-01-26 15:58
włączcie myślenie tirowcy, wiemy że wasz iloraz inteligencji rzadko przekracza 5 ale jakieś podstawowe odruchy warto by sobie wyrobić.
 
#29 DareQQ 2015-01-26 15:59
Cała sygnalizacja na 3 maja jest o kant d**y obić. Wystarczyła by sygnalizacja z odliczaniem ile sekund pozostało.

Co do wypadku ciężko jest określić gdzie leży wina. Moim zdaniem skończy się na współwinie o ile faktycznie kierowca ciężarówki wjechał na zielonym - bo to, że pogotowie jechało na sygnale nie oznacza, że może od tak wjechać sobie na skrzyżowanie - kierowca pojazdu uprzywilejowane go też musi zachować szczególną ostrożność, a ciężarówka nie ma drogi hamowania jak samochód osobowy.

Miejmy tylko nadzieję, że Panom z karetki nic się nie stało.
 
#30 zhp 2015-01-26 16:00
Przed chwilą była stluczka obok "nomi"
 
#31 sandra 2015-01-26 16:04
ale masakra nie widziałam tego ale zdięcia jak bym tak przywaliła nie było by tak wesoło
 
#32 mat 2015-01-26 16:05
tak teraz to oczywiście piszecie że tir za szybko jechał a rano o 7 idziecie do lidla,biedronki ,kauflanda po marchewkę a jak wam się powie że towar jeszcze nie dojechał to wielka obraza.
 
#33 jaśko 2015-01-26 16:05
nawet karetka na sygnale musi zachować należytą ostrożność np. dlatego, że tira nikt nie zatrzyma w sekunde, nie bronię tira ale tak mowią przepisy
 
#34 mieszkaniec Leszna 2015-01-26 16:05
pędzą jak szaleni w jedną i drugą stronę, duże i małe samochody. jak się czeka na przejście na drugą stronę na pasach pośrodku jezdni to ciarki przechodzą, tak blisko przejeżdżają z ogromną prędkością. często na czerwonym. szczególnie łatwo zauważyć na pasach koło myjni. a służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo na drodze nic nie robią, żeby egzekwować przepisy. dopiero jak jest nieszczęście to się budzą. trochę za późno.cud , że ten tir nie zgarnął kilku ludzi czekających na przejściu dla pieszych lub na przystanku. PANIE KOMENDANCIE POLICJI TE SYTUACJE MUSZ¡ SIÊ SKOÑCZYĆ! PROSZÊ ! I Ż¡DAM! przestraszony mieszkaniec Leszna
 
#35 Mariusz 2015-01-26 16:08
Prawda jest taka ze kierowcy aut uprzywilejowany ch pozwalają sobie czasami za dużo ...!
 
#36 Tomasz 2015-01-26 16:09
Ktoś w końcu ustawi te światła żeby Tirem nie musiał lecieć 90 żeby zdążyć !!!!!!!!!!!! Te auta mogą jechać 50 w tym miejscu a jak się rozpędzi do 90 to śmierć w oczach !!!!
 
#37 ALF 2015-01-26 16:11
Do 22, chłopie na palącego się tira z gaśnicą? Czy poważny jesteś???
 
#38 tir 2015-01-26 16:12
nie wiem, co mam o tym myślec, wina pewnie kierowcy tira, ale ślady hamowania były długie, zdrowia dla wszystkich
 
#39 andreotti 2015-01-26 16:16
nawet jadąc pojazdem uprzywilejowany m będącym w akcji należy zachować ostrożność szczególnie przy pokonywaniu tak ruchliwego skrzyżowania jakim jest skrzyżowanie JP II i Konstytucji 3 Maja. Hałas przejeżdżającyc h aut oraz ograniczona widoczność , w końcu tam przejeżdżają dziesiątki samochodów . Można nie zauważyć karetki. I nie wypisujmy tekstów typu znów tir albo podobne. Każdemu może się to przytrafić .
 
#40 do 21. Dodane 2015-01-26 16:22
światła są w porządku, po prostu ludzie wjeżdżają na czerwonym

a wypadek masakra, sygnalizator dla pieszych od strony Trapezu rozsmarowany po chodniku, do tego parę drzewek poszło, mało brakowało by tir wjechał w przystanek, gdyby ktoś był wtedy przy przejściu... :( W KAŻDYM RAZIE JA OSTATNI RAZ W ŻYCIU Z TEGO PRZEJŚCIA KORZYSTAŁEM, to kiedy tam będą zabici nawet stojący na chodniku to tylko kwestia czasu, no i to skrzyzowanie absolutnie nie nadaje się do jazdy na sygnale, efekty widać, w cywilizowanym świecie karetki wysyłają sygnał do sygnalizacji i wszystkim zapalaja sie wcześniej czerwone światła
 
#41 DUDEK 2015-01-26 16:23
Ten menel znany jest jako (...) i filmik Leszno(...)!!!!!
 
#42 greg 2015-01-26 16:25
Jak zwykle tirowiec pokazał co umie. Tragedia z tymi tirowcami i busownikami. "Panowie" szos
 
#43 ALF 2015-01-26 16:26
Nowa karetka, praktycznie kilku miesięczna. Oby nic poważnego się nikomu nie stało.
 
#44 police 2015-01-26 16:27
Przepisy mówią iż kierujący pojazdem uprzywilejowany m przed wjechaniem na skrzyżowanie musi się upewnić iż nie doprowadzi do zderzenia z innym pojazdem. No i tutaj sory, ale kierowca karetki jest winnym tego zdarzenia
 
#45 Zeby mieć sie nie stało nikomu 2015-01-26 16:31
Jeżeli tir wjechał na zielonym to mimo tego ze karetka na sygnale to ona musi ustąpić pierszenstwo.
 
#46 Piechu Pyra 2015-01-26 16:34
nagminne jest przyspieszanie w Lesznie pod sygnalizatorami przy zmianie świateł na żółte,potem na czerwone,rezult at widać w postaci kolizji i wypadków. Może czas wprowadzić łapankę na kierowców po obu stronach skrzyżowań,post awić auto z wideorejestrato rem i walić maksymalne mandaty dla łamiących świadomie przepisy. Powinno być zero tolerancji w takich przypadkach. Dziwię się policji,że jeszcze nie wykorzystuje istniejącego monitoringu w celu karania piratów drogowych,przyn ajmniej nic o tym nie słyszałem.
W przypadku tego wypadku kłania się zasada ograniczonego zaufania,złota zasada każdego kierowcy, o której w rutynie codzienności mało kto pamięta. Przez 5-tkę obowiązuje ograniczenie 70km na godzinę. Osobówki zdążyć mogą spokojnie, TIR-y już nie i widzę niejednokrotnie duże auta i blokujące po 2-3 pasy i jadące z nadmierną prędkością, wpadające z rozmysłem nawet na pózne czerwone światło. Obserwuję kierowców aut osobowych wyprzedzających z prawej strony, wyprzedzających zygzakiem jakby slalomem jechali, z wilczym pędem do przodu i po co? Żeby pod kolejnym sygnalizatorem być bardziej z przodu i po to,aby się zatrzymać tak samo jak jak jądącym równo i płynnie. Stopień agresji kierowców jest przerażający.Wyobrazcie sobie co by było gdyby tym tirem była pełna lub nawet pusta cysterna???? mała Hiroszima... Biegli spokojnie ustalą z jaką prędkością jechały oba auta-TIR z pewnością nie jechał 70km/h patrząc na zdjęcia. Karetka nie jechała szybko,ponieważ musiała wykonać manewr skrętu o 90st.,czyli musiała jechać wolno i bardzo ostrożnie. Kierowcy karetek to naprawdę bdb kierowcy
 
#47 Zonk 2015-01-26 16:35
Ronda porobić,będzie dużo bezpieczniej
 
#48 do 34. Dodane przez 2015-01-26 16:35
popieram komentarz, policja w Lesznie NIC NIE ROBI, nawet na skrzyżowaniu przy byłym Nomi pod ich nosem co drugi na czerwonym i trwa tam ciągły wyścig, często nawet jak już samochody staną na czerwonym to różne blondynki w czarnych terenówkach i ogolone karki w sypiących się bmw omijają stojących i korzystając z pasa do skrętu w prawo przeskakują na wprost!
 
#49 do kom 34 2015-01-26 16:36
dokladnie, czemu za to przejscie kolo myjni nikt sie nie wezmie. dziennie by tam kikladziesiat aut naliczyli, ktore wjezdzaja na czerwonym swietle
 
#50 Olek 2015-01-26 16:37
Oczywiście kierowca Tira!!! Jeżdżą pod wpływem środków wspomagających i potem całe ulice są ich. Ostro z nimi!!! Biedni ratownicy !!! Jesteśmy z Wami!!!
 
#51 Leszczynianin 2015-01-26 16:41
no i Kąkolewo nie ma karetki, a szkoda, bo naprawdę dużo szybciej potrafiła przyjechać na miejsce zdarzenia w tych okolicach.
 
#52 slaw 2015-01-26 16:44
ciekawe jak jeden z drugim był by taki mądry jak by jeżdził tirem to jest masa.Sam usiądż za kierownicą tira a potem komentuj łatwo oceniać jak nie jest się kierowcą
 
#53 ratownik 2015-01-26 16:44
jak jeszcze raz usłysze w tv, że jechał sanitariusz to mnie krew zaleje....
 
#54 R 2015-01-26 16:47
Po Lesznie karetki jezdza jak szalone !
 
#55 karetka 2015-01-26 16:48
A co wnosi do informacji to, ze karetka była przekazana kilka miesięcy temu? To może warto wspomnieć kiedy droga była w tym miejscu modernizowana, i kiedy powstało osiedle bloków mieszkalnych i trochę historii z budowy Hali Trapez? Była karetka, nie ma karetki, najważniejsze, żeby nikt nie stracił życia...
 
#56 zenek 2015-01-26 16:54
Leszno całe 50km/h i będzie spokojniej na drodze i chodniku bo nie ma dnia zeby coś tam nie było lub w okolicach osciennych miejscowosci.Kazdy goni za czym.
 
#57 WOW 2015-01-26 16:55
Do komentarza 25. To załóż szkołę dobrego wychowania dla karet
 
#58 znany 2015-01-26 16:56
Panowie POLICJANCI zapamiętajcie to zdarzenie i przemyślcie wasze zachowanie-wzywacie karetkę pogotowia do bełkoczącego pijaczka,,leżąc ego na ławeczce po to aby wypisać kartkę że może przebywać w PIZ. Nie chce się wam długo czekać więc zgłaszacie- że "nieprzytomny". karetka jedzie na sygnale!!!! Uczulam na sygnale jak dziś-po to aby wypisać"papierek". Jakoś zawsze w czasie przybycia karetki pijaczki odzyskują przytomność. Po dzisiejszym wypadku pomyślcie jak będziecie wzywać karetkę do pospolitego dobrze wam znanego pijaczka tego czy tamtego!!!!
 
#59 primosz 2015-01-26 16:56
Ciągnik siodlowy zaczymał się dobre 150 m za skrzyrzowaniem. Z jaka prędkoscią jechala ciężarówka. Dop prędkośc na naczepach w terenie zabudowanym to 50 km/h.
 
#60 michał 2015-01-26 16:59
brawo dla naszej straży poszło im to bardzo szybko i sprawnie niech właściciel towaru podziękuje im że mu nie spłonął
 
#61 Ratownik 2015-01-26 17:00
Karetka mimo że jedzie na sygnale i wjeżdża na skrzyżowanie na czerwonym MUSI UST¡PIĆ PIERWSZEÑSTWA. To typowa wina kierowcy z karety!!!
 
#62 ROMAN 2015-01-26 17:00
MASAKRA a kórat tam jechałem te płomienie i ten co kierował karetką był cały we krwi MASAKRA
 
#63 gangbang 2015-01-26 17:01
Ludzie ocknijcie się! Kto w takiej sytuacji myśli o nowej karetce! Prawda jest taka, że każdy kto posiada prawo jazdy powinen znac zasady pierwszej pomocy i pomóc nietylko dzwoniąc po pomoc, odażył się ktoś z was panowie wszechwiedzący? Czas otworzyć oczy, to czyja była to wina rozstrzygną organy za to odpowiedzialne, a wy zamiast marnować tutaj czas poczytajcie o zasadach chociażby pierwszej pomocy.
 
#64 do46 2015-01-26 17:13
P(...) ORMO....... czuwaj kapusto
 
#65 eryk 2015-01-26 17:19
Tak to jest. Kiedyś kierowcami karetek byli zawodowi kierowcy, a teraz ratownik który np. wczoraj otrzymał prawo jazdy i się odważy to będzie kierowcą. Najważniejsze są oszczędności.
 
#66 kinga 2015-01-26 17:19
Patrząc na zdjęcia to cud że nikt nie zginął
 
#67 xd 2015-01-26 17:19
dobrze ,ze nie uderzyła osobówka w karetkę bo nie mielibyście tematu!!! Karetka jest pojazdem uprzywilejowany m ale musi zachować szczególną ostrożność.Karają nas za rozmowę przez telefon a czy założone słuchawki nie ograniczają naszego słuchu na sygnały zewnątrz???
 
#68 jaro 2015-01-26 17:22
sami znawcy co drugiego na egzamin prawa jazdy a ty greg kom 42 zmien lekarza na weter... bo tobie już nic nie pomoże
 
#69 apel do 28 2015-01-26 17:23
czy Twój iloraz inteligencji w ogóle istnieje????? wypisując takie bzdury? Spróbuj tego kawałka chleba a się przekonasz jak to jest (o ile zdasz badania na świad.kw)
 
#70 eaea 2015-01-26 17:23
popieram 21 komentarz
sygnalizacja jest jaka jest ...
dla kierowców osobówek jest już problemem bo mając 70 na liczniku trudno jest na ostatni moment wyhamować ...
a co mają powiedzieć kierowcy tak dużych pojazdów ???
serio nikt nie może nad tym troche przysiedzieć i ruszyć głową wystarczy tam się dwa razy przejechać i przekonać sie na własnej skórze ..
nietrudno zaobserwować jak kierowcy przemykają na czerwonym nie wspominając o tirach
sygnalizacja z odliczaniem sekundowym serio byłaby o dużo lepszym pomysłem ...
 
#71 PEDERASTO 2015-01-26 17:24
Tak jeżdżą tirówki po Lesznie!!! Na Korcza przy samej komendzie non stop tirówka przejeżdża na czerwonym świetle, a policja na Grzybowie bąki zbija!!!
 
#72 KASIA 2015-01-26 17:28
WIDZIAŁAM TEN WYPADEK I KIEROWCA KARETKI ZWOLNIŁ NA SKRZYŻOWANIU I W TYM MOMENCIE NA SKRZYŻOWANIE WJECHAŁ TIR MOIM ZDANIEM WINA LEZY PO OBU STRONACH
 
#73 świadek 2015-01-26 17:35
ludzie głupoty piszecie a w sumie nic nie widzieliście, Tir wprawdzie jechał swoją prędkością ale hamować to on nie próbował nie widział karetki a karetka zachowała ostrożność jak jechała skrzyżowaniem zwolniła i do chwili zdarzenia wszystkie auta na skrzyżowaniu stały i ustępowały pierwszeństwa, a co do gaszenia TIRA to był taki ogień że gaśnicami z samochodu nic by sie nie zdziałało.
 
#74 gregorian 2015-01-26 17:36
Typowa jazda tirowców.
 
#75 do 72 2015-01-26 17:37
a więc... REMIS!
 
#76 eaea 2015-01-26 17:37
policja w lesznie ?
hehe więcej im radiowozów nakupić po to by stali na geodetów w krzakach i kebaby zajadali :)
hehe albo pod kauflandem na grillu
 
#77 Władek 2015-01-26 17:38
Pewnie wina karetki, mimo że jedzie na sygnale to powinna zachować ostrożność. Co za straszny widok. Ciekawe czy TIR miał autocasco. Jejku, cały się trzęsłem jak to widziałem.
 
#78 Kasia 2015-01-26 17:40
Oczywiście nikt nie pomógł gasić tira po co.... Ludzie tylko oglągali i pyski rozdziwiali!!! Dlaczego nikt mu nie pomógł?
 
#79 ale 2015-01-26 17:43
Jeden wypadek a komunikacyjnie poleglo cale miasto. Pomijajac fakt samej tragedii wypadku.
 
#80 do 72 2015-01-26 17:47
W polskim systemie prawnym nie ma takiego czegoś jak "wina po obu stronach". W tym konkretnym przypadku winny kierowca karetki. Bo wjeżdżając na czerwonym ryzykuje i jak coś się stanie to znaczy, że się pomylił. Podróżujący karetką mieli szczęście, że zestaw wiózł siano, a nie kręgi betonowe, bo Isaac Newton by się zemścił.
 
#81 kdsfjfas; 2015-01-26 17:53
Ludzie, nie popadajmy w paranoje. Każdemu łatwo oceniać, a przecież od ustalenia kto zawinił jest policja. Nie każdy kierowca TIR'a to "król szos", tak jak nie każdy DGR to złodziej, a leszczyniak skąpiec.
 
#82 XYQ 2015-01-26 17:53
Nie oskarżałbym od razu kierowcy TIRa tylko poczekał co policja powie. Włączony sygnał u karetki nie powoduje, że ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu ze światłami. W przypadku gdy wjeżdżali na czerwonym to oni mają obowiązek zachować ostrożność bo pierwszeństwo mają auta, którym wyświetla się zielone.
 
#83 sputnick 2015-01-26 17:56
czy tir jechał 50 czy 90 i tak wina kierowcy karetki bo wymusił pierwszeństwo.
 
#84 GOŚCINKA 2015-01-26 17:57
Zrzucacie wszystko na kierowcę samochodu ciężarowego, bo co? Bo część z nich to banda idiotów, którzy dostali prawo jazdy za nic? Zaskoczę Was - nie wszyscy tacy są.
Niestety sama jadąc nawet osobówką, wiem jak ciężko jest wyhamować na tym skrzyżowaniu, a kierowca ciężarówki nie dość, że ma większą maszynę, ograniczony czas pracy (może ciekawostka - kierowca samochodu ciężarowego może jechać dziennie 8h, więc spieszy się, bo teoretycznie jeśli jedzie 89km/h i miałby jechać za kimś 88km/h, to w ciągu 10h ma straty 10km, a co jeśli te 10km brakuje mu do celu, czy do domu? Wtedy chcąc nie chcąc musi stać 45 GODZIN tak, gdzie mu pokazało 8-10h. Teraz pomyśl, że kierowcą jest ktoś z Twojej rodziny i stoi 10km od domu i nie może być obok Ciebie.) to w dodatku to światło się tak zmienia, że nawet rozpędzoną do 70km ciężarówkę jest mu ciężko zatrzymać. Czas hamowania się tu wydłuża.
Miałam okazję się przekonać jak bardzo "przepisowo" jeżdżą pojazdy uprzywilejowane , które myślą, że jak włączą sygnał to podstawowa ostrożność ich nie obowiązuje.
Ja mam tylko nadzieję, że nikomu się nic nie stało, a władze miasta w końcu coś zrobią w kierunku tego, ale nie tylko tego skrzyżowania. Nie bez powodu chyba były tam wykonywane pomiary ruchu w końcówce listopada.
 
#85 roki 2015-01-26 18:03
moim












temu co wymyślił te zwężenia do dwóch pasów dać nobla za tą głupotę
 
#86 OLABOGA 2015-01-26 18:08
PASAZER Z KARETKI NIE MIAL ZAPIETYCH PASOW BEZPIECZENSTWA SWIADCZY O TYM ZBITA SZYBA PO JEGO STRONIE. PAN W CI¡ŻY BYŁ CZY JAK?
 
#87 apapa 2015-01-26 18:13
O której godzinie się to stało?
 
#88 do 69 2015-01-26 18:26
Nikt nie musi próbować jazdy tirem.Obowiązują go przepisy.Jak nie ma ochoty ich przestrzegać, zawsze może się zatrudnić w Eurocomforcie.To jest wielka masa wiec powinien umieć przewidywac ile mu czasu zajmie hamowanie.Skoro potrafi tylko cisnąć nogą to sie do takiej pracy nie nadaje.Karetkę słychac z daleka . Warto więc włączyć myślenie..
 
#89 jaaa 2015-01-26 18:31
do 87,około 14.20
 
#90 bobcat 2015-01-26 18:34
Kierowca ambulansu ewidentnie złamał przepisy ruchu drogowego, wjechał na czerwonym, czyli był pewny że do zderzenia nie dojdzie a jednak cos mu w obliczeniach nie wyszło strach pomyśleć jakby zamiast tira był autobus szkolny ...
 
#91 xyz 2015-01-26 18:37
Mam nadzieję, że karetką nie jechał pan Leszek :-( zdrówka dla poszkodowanych!
 
#92 KASIA 2015-01-26 18:38
było to parę minut po 14 zgadzam się z komentarzem 73 ja też byłam na miejscu i widziałam jak karetka zwalnia upewniając się czy się auta zatrzymały jezuu sensacje robią Ci którzy nawet wypadku nie widzieli
 
#93 jaga 2015-01-26 18:39
Sami znawcy.....tylko upewnijcie się najpierw kto co i jak a tu akurat Tir był na zielonym!!!!!
 
#94 ministrant 2015-01-26 18:40
ksiadz cos kiepsko poswiecil ta droge...
w lape wzial , w gardlo wlal ale nie poswiecil....

no jak na leszno to powazny wypadek - teraz przynajmniej do wielkiejnocy na kazdych imieninach urodzinach i imprezach bedzie jeden temat...

pewnie tak samo jak na moim 3d 4k TV LG z 2 HMID i DVD wygladalo
 
#95 Marcin Kołota 2015-01-26 18:43
Straszne!!!
 
#96 Pl 2015-01-26 18:50
Nie bardzo rozumiem , skoro kierowca tira wg świadków nie widział karetki a kierowca karetki zwolnił na skrzyzowaniu to w takim razie dlaczego nie zatrzymał sie na widok przejezdzajaceg o tira?
 
#97 ryś 2015-01-26 18:55
poduszka powietrzna kierowcy ambulansu jest cała ? Pasy zapinamy Panie kierowco ... no chyba ze jakaś awaria ? Zabrakło rozsądnego myślenia u kierowcy ambulansu , sygnały to nie wszystko , trzeba jeszcze myśleć ....
 
#98 ryszard 2015-01-26 19:03
w ostatnim czasie to trzeci poważny wypadek ambulansu z leszczyńskiego szpitala , coś słabi ci kierowcy ...
 
#99 keniger 2015-01-26 19:12
a skąd wiecie że ten pieszy był pijany
 
#100 xxxxxx 2015-01-26 19:22
Ci którzy piszą na kierowców ciężarówek to po prostu DEBILE. U kogoś w oku widzą źdźbło trawy a u siebie cegły nie zobaczą.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama