Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody


Ocena: 2.8 (1109 głosów)


Komentarze (144)  

 
#1 alica 2015-01-27 13:05
kontynuowac!!!!
 
#2 Mirek 2015-01-27 13:18
Złoża jakie złoża muszą dziurę wykopać żeby mieć materiał na podwyższenie do budowy S5 a kopalnia węgla to plan drugi B.
 
#3 Michał 2015-01-27 13:21
Gówno prawda! Kopalnia będzie, bo Solorz nie odpuści. A wojewoda co ma powiedzieć? Mówi to co mu każą.
 
#4 mac 2015-01-27 13:22
bo w tym kraju inaczej nie mozna,jesli sie nie wywalczy siła to aparat panstwowy i urzednicy sa głusi na problemy mas. Chore panstwo,
 
#5 andre 2015-01-27 13:24
Największymi stękaczami są polaczki, którzy plują na rolników, myśliwych, księży, biznesmenów, handlarzy, lekarzów siedząc w swoich norach zwanych "apartamentem" 50 m2, wpierdzielając mięso z marketu, chleb z piekarni i inne produkty zakupywane w teskach i innych cudach, pracujący na taśmie i narzekający na swoj marny los nie robiąc aby go zmienić. W w/w tematach tez nie mający zielonego pojęcia, coś tam przeczyta (o ile się wysili) i już znawca tematu, wyśmiewca i najmądrzejszy. Ludzie obudzcie się i zacznijcie myśleć LOGICZNIE. Kilkanaście miejscowości zniknie z powierzchni ziemi, tysiące hektarow pól uprawnych, których plony sprzedawane są do wielu zakładów pracy które zatrudniają tysiące osób. Ile osób pracuje w firmach obsługujących rolnictwo i z nim powiązanych w naszym regionie? Dlaczego region ten nazywany ejst spichlerzem polski? Biskupianie, Leszczynianie (farmerzy jak mowia na nas w zuzlu), bambrzy mówi Wam to coś? Czy już jesteście na tyle tępi i macie tak wyprane mózgu by powtarzać nieprzemyślane, populistyczne frazesy? Obudzcie się zawistniaki!
 
#6 stefan 2015-01-27 13:45
OBYWATELU! (DO KOM 24) JAK WIDAC NA ZDJÊCIU POWYŻEJ CI¡GNIKI TO NÓWKI SZTUKI CUDEÑKA TECHNIKI. Widać sam musisz jeździć jakimś sztruclem, któremu w każdej chwili mogą dowód odebrać.
A co do miastowych leszczynian: Nie zapominajcie że całe leszczyńskie na rolnictwie stoi. To nie tylko rolnicy. To pracownicy mleczarni, cukrowni, pudliszek, zakładów mięsnych, mechanicy sprzętów rolniczych itd. I jak oni zbiednieją to wyludnią się galerie i dyskoteki. Sklepy i warsztaty samochodowe zaczną zwalniać. Pieniędzy z p[odatków może zabraknąć chociżby na odśnieżanie ulic. O robotę będzie jeszcze trudniej. I do tego syf w powietrzu z kopalni za oknem. A w raz z tym spadną ceny nieruchomości, które bardziej waż pogrążą niż kredyt we frankach. A kopalnia? W nowych pracuje kilkadziesiąt osób! A jak za zabraknie wody w ujęciach dla Leszna? Nie można wywiercić głębszych studni bo głębiej woda jest zasolona i nie nadaje się do picia. Wówczas wodę będzie trzeba sprowadzać z daleka. Kopalnia zapłaci? Najpierw pewnie powie, że trzeba udowodnić że to jej wina. Zanim udowodnicie to w sądzie to miną lata. I co jesteście pewni że woda nie zdrożeje? Jesteście pewni że podlejecie trawnik wodą z własnej studni? Jesteście pewni że problem kopalni was nie dotyczy?
 
#7 cccc 2015-01-27 13:56
kopalnia w Turku - wszyscy na bruk
 
#8 tak 2015-01-27 14:18
Rozgonić pałkami to dziadowstwo.
 
#9 magda 2015-01-27 14:21
Jeśli rolnicy mają tyle czasu wolnego niech pójdą do hospicjów pomagać - jako wolontariusze.
 
#10 wója 2015-01-27 14:22
Kampania wyborcza trwa PO potrzebuje krzyżyków ,więc kuma się z klasą robotniczo-chłopską. PSL spokojne bo tak czy inaczej frajerskie chłopki na nich zagłosuja.
 
#11 TAK DLA KOPALNI 2015-01-27 14:53
A my chcemy kopali odkrywkowej! Też mamy zrobić kontr protest??
 
#12 MIESZKANIEC 2015-01-27 15:06
tak szczerze mówiac to zwykła 30 tka na taka blokade nie da sie wjechac
jak nie masz ciagnika co najmniej za 100 tys złotych nie blokujesz
ZARTY SOBIE ROBICIE BIEDNI ROLNICY
CIEKAWE KTO SI EPRZEJMIE JAK PADNI EFIRMA BUDOWLANA I 30
CZY 40 PRACOWNIKOW NA BRUK POJDZIE
I JAK JUZ ROLNICY BLOKUJA TO CIEKAWE DLACZEGO NI EW CZERWCU CZY LIPCU JAK ROBOTY MAJA TYLE ZE MYSLEC O GLUPOTACH IM SIE NIE CHCE
 
#13 anonim 2015-01-27 15:10
ehh przepraszam ile wam płacą za pisanie tych komentarzy każdy powinien przyjść na strajk tym bradziej murarze ci co obory stawiają itp to widać ze ktoś siedzi i ma płacone za komentarze PRECZ Z NASZEJ ZIEMI !!!!!!!!!!!!!!
 
#14 do 5 2015-01-27 15:20
Wyzywasz ludzi od zawistnych polaczków siedzących w norach, a sam prezentujesz poziom prymitywa, który zjadł wszystkie rozumy. Gdzie niby ludzie mają kupować mięso i pieczywo twoim zdaniem?
 
#15 WACEK 2015-01-27 15:22
DO KOM 8---TY JESTEŚ CHORY OD URODZENIA?
 
#16 do 12 2015-01-27 15:26
w czerwcu nie blokują jełopie, bo są żniwa i nie blokują żebyś miał co jeść, co chcesz, żeby rolnicy brali reszte społeczeństwa głodem i blokowali dostawy żywności ????
 
#17 amir 2015-01-27 15:37
OK ROZUMIEM. A DLACZEGO ROLNICY NIE ROZUMIEM NIE ROZUMIEM DLACZEGO JA DO PRACY /RAWICZ/ JADE 2 RAZY DLUZEJ I DROZEJ
 
#18 nie chcemy kopalni 2015-01-27 15:41
komentarze na elce powinny być zabronione !
nie którzy ludzie nie wiedzą chyba co piszą tak jak komentarz nr.11 czy 12 itp.
jak można chcieć kopalni ? pozbycia się wszystkiego na co pracowały nie jedne pokolenia ? rozumiem Ty nic nie masz do stracenia i jest Ci to obojętne .
nr.12 na protest może wyjechać każdy sprawny traktor i kto Ci powiedział , że 30stka nie może ? z palca sobie wyssałeś te informacje . i zazdrościsz , że rolnicy mają traktory za 100tys ? a niby czym mieli by robić w polach ? na chleb , który jesz ? technika się rozwija i trzeba iść z czasem , a nie stać w miejscu człowieku . i przestań pisać takie głupoty .
nasze państwo cały czas wykańcza gospodarkę , nie ma cen na trzodę chlewną czy mleko i inne zasoby . rolnik wiąże koniec z końcem , a tu jeszcze chcą zrobić kopalnie i całkowicie zlikwidować gospodarkę , w województwie , które jeszcze jakoś się utrzymuje i żyje z gospodarki . to jest nasza Polska polityka , zlikwidować wszystko i kupować z zagranicy to co mogło by być produkowane u nas . tyle pokoleń na to pracowało , a tu chcą teraz wszystko zrównać z ziemią i zrobić kopalnię , my jesteśmy rolnikami nie górnikami !
mam nadzieję , że na jednym takim proteście się nie skończy !
 
#19 bee 2015-01-27 15:42
Na zdjęciu nr 20 widać Wymoczka
 
#20 :-) 2015-01-27 15:43
Rolnicy narzekają a najwięcej dotacji zabierają.
 
#21 ha ha 2015-01-27 15:47
A może by tak strajkującym kanapki dostarczyć.
 
#22 leszczynienka Ola M. 2015-01-27 15:52
Drodzy anonimowi komentatorzy, czytając jad i żółć, jaka płynie z Waszych słów, myślę, sobie, że tak niewiele wiecie o świecie i skupieni jesteście tylko na swoim czubku nosa. Nie szanujecie pracy żadnej grupy zawodowej, bo dostaje się tu wszystkim i nauczycielom i górnikom i rolnikom. Jeśli te zawody maja tak dobrze to proszę zmienić zawód, ziemia czeka, w Zagłębiu nie ma bezrobocia a nauczycielem może zostać każdy z Was.
Dziś widzę rolników, którzy są zdesperowani, bo w sercu Wielkopolski ma za kilkanaście lat powstać pustynia nieurodzajów i lasów. Czy naprawdę tego chcecie? Przecież skutki kopalni odczują wszyscy, również mieszkańcy Leszna.
A co do traktorów to nie oceniajcie rolników przez pryzmat tego czym jeżdżą. Zapracowali na to ciężką pracą i wieloma wyrzeczeniami. Rolnictwo Wielkopolski jest na najwyższym poziomie w Polsce i powinniśmy być z tego dumni, jednak za sprawa kopalni niebawem się to skończy.
I ostatnia rzecz, więcej wyrozumiałości, bo i bez wojny Polak Polakowi wilkiem...
 
#23 anonim 2015-01-27 15:55
zastanawia mnie blokada w Lesznie i okolicach, czerwoni na twarzach "rolnicy" po napojach nie wiadomego pochodzenia powinni sobie blokować Miejską Górkę, względnie Rawicz!! Co ma Leszno z tym wspólnego??!! Szczerze g...o mnie obchodzi ich strajk, raczej pokaz wyudzonego z Unii sprzętu.
 
#24 MIESZKANIEC 2015-01-27 15:56
NIE PODPISUJMY UMÓW Z POLSATEM NIE DAJMY ZAROBIC SOLORZOWI JAK KTOS MA W NASZYM REJONIE TO ZRYWAJMY UMOWÊ TEN FACET MA MAŁO KASY W BANKU MYŚLI ZE ZABIERZE DO GROBU NIECH DA NA ROLNICTWO A NIE ZABIERA NAM CHLEB POWSZEDNI.GÓRA GO ROZLICZY Z TEJ PYCHY
 
#25 onufry 2015-01-27 15:57
Wypisywanie wulgaryzmów na fladze państwowej-to mi wystarczy.To dobitnie świadczy o poziomie i kulturze protestujących kmiotków.
 
#26 Kopalnia do diabła z nią 2015-01-27 16:00
Kto jest za kopalnią to chyba nie wie co tu będzie. I to was trzeba zatłuc pałkami was którzy są za kopalnią a nie zdrowych i normalnych ludzi którzy walczą o swoje. Kopalnia to konie małych wiosek. a jeśli chodzi o to to my nie mamy czasu lecz walczymy o swoje. Wy chcecie mieć kopalnie tak to idźcie do psychiatry się leczyć i tyle a nie za kopalnią jesteście. Według mnie kontynuować.
 
#27 stop kopalni 2015-01-27 16:01
Kopalna do diabła z nią i tyle!!
 
#28 wojt 2015-01-27 16:04
mój sąsiad ma 2krowy i trochę kur w tym 25h ziemi,rodzina na krusie,dopłaty z uni i pracuje na lewo w prywatnej firmie budowlanej i mało mu.Ja haruję po 12 godzin za 1800zł i co mam powiedzieć.On sam traktor za 100tys.złi auto180tys.i zawsze mu źle,wyskoczy na drogę to mu znowu coś dorzucą.
 
#29 kopalni chcecie na łep spadliście ja jestem przeciw kopalni 2015-01-27 16:13
Jeśli będzie kopalnia to zobaczycie jaki będzie wybuch w jej naj bliższych dniach. Bum Bum
 
#30 m 2015-01-27 16:13
Każdy inni na ich miejscu też by blokował i popieram ich precz z kopalnią
 
#31 Mieszkaniec Leszna 2015-01-27 16:16
Czy w Polsce nikt już nie panuje nad tym co chcą zrobić pseudo biznesmeni?. Na Śląski zamykają kopalnie. Tu chcą otwierać i likwidować rolnictwo które zalicza się do czołówki kraju.
To jest granda w biały dzień.
Rolnicy maja rację. Pamiętajcie ci wszyscy którzy tak krytykujecie protest.
Jak zaczniemy sprowadzać chleb z Rosji lub Ukrainy, to on na 100% będzie kosztował 6 zł za bochenek.
Więc zamilczcie.
Oni nie protestowali przeciwko bardzo niskim cenom skupu np: żyta, czy pszenicy.
ONI PROTESTOWALI O SWÓJ BYT I DALSZ¡ PRZYSZŁOŚĆ ICH RODZIN.
Czym ten protest się różni od protestu górników. A to, że wyjechali na drogę porządnymi ciągnikami, to nie za moje, ani za Wasz. Oni za to zapłacili, lub zaciągnęli kredyty.
A pan Wojewoda Wielkopolski Piotr Florek, niech nie robi nam wody z mózgu. "Nic nie ustalono". A jak się ustali to będzie po obiedzie.A po Panu jako wojewodzie będą wspomnienia
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE DLA KOPALNI.
Mam natomiast bardzo serdeczną prośbę do protestujących rolników.
Jak będziecie organizować następny protest, to powiadomcie o tym wcześniej. Niech "Elka", Panorama Leszczyńska i ABC o tym piszą z wyprzedzeniem. Ja się do was z moim samochodem osobowym dołączę. I na moim samochodzie będzie transparent jasny i czytelny.

A do tych wszystkich którzy poniewierają Rolnikami mam jedną informację.Wy bezmózgowcy i krytykanci pamiętajcie
" Łatwiej jest Wersal skrytykować niż najprostszy sracz zbudować".
 
#32 nie chcemy kopalni 2015-01-27 16:17
komentarz 18 ma u mnie 100% ma racje wy nie macie nic do stracenia ale my rolnicy tak. Nie macie gdzie kopalnie zrobić to se zróbcie w ogródku albo _ _ _ _ _ i tyle a nie na naszym majątku i dorobku. Wy jesteście jacyś ...
 
#33 Żenada 2015-01-27 16:22
Skąd ten Wojewoda Wielkopolski Piotr Florek pochodzi .Bp tym co powiedział rolnikom to chyba z Kamerunu, lub Sri Lanki.
Nawet imigrant który przybył do Wielkopolski wie co to jest Biskupizna, na czym stoi i jaka jest tradycja tego regionu.
Pan Wojewoda opowiada tzw. poznańskie pierdoły.
On powinien zająć konkretne stanowisko.
I to stanowiska które w sposób jasny i konkretny broni tego regionu Polski i Wielkopolski.
 
#34 Przeciw kopalni 2015-01-27 16:23
Jesteś za kopalnią to do diabła do kolejki już na ciebie inni czekają. Kopalnia to mine the hell with it and you want it it also sticks to dial a trash chase. Ja jestem przeciw kopalni jak zresztą wszyscy normalni ludzie no nie.
 
#35 ja 2015-01-27 16:25
hej miastowi!!!!! nie zapominajcie że całe leszczyńskie na rolnictwie stoi. To nie tylko rolnicy. To pracownicy mleczarni, cukrowni, pudliszek, zakładów mięsnych, mechanicy sprzętów rolniczych itd. I jak oni zbiednieją to wyludnią się galerie i dyskoteki. Sklepy i warsztaty samochodowe zaczną zwalniać. Pieniędzy z p[odatków może zabraknąć chociżby na odśnieżanie ulic. O robotę będzie jeszcze trudniej. I do tego syf w powietrzu z kopalni za oknem. A w raz z tym spadną ceny nieruchomości, które bardziej waż pogrążą niż kredyt we frankach. A kopalnia? W nowych pracuje kilkadziesiąt osób! A jak za zabraknie wody w ujęciach dla Leszna? Nie można wywiercić głębszych studni bo głębiej woda jest zasolona i nie nadaje się do picia. Wówczas wodę będzie trzeba sprowadzać z daleka. Kopalnia zapłaci? Najpierw pewnie powie, że trzeba udowodnić że to jej wina. Zanim udowodnicie to w sądzie to miną lata. I co jesteście pewni że woda nie zdrożeje? Jesteście pewni że podlejecie trawnik wodą z własnej studni? Jesteście pewni że problem kopalni was nie dotyczy?
 
#36 stop kopalni 2015-01-27 16:27
kopalni precz z majątku i dorobku
 
#37 patro 2015-01-27 16:35
Popieram protest i Rolników i śmieszy mnie ta ludzka zazdrość Każdy ma prawo protestować. Gdyby wszyscy razem się wzięli to może coś by się zmieniło w tym naszym kraju. i dobrze niech strajkują rolnicy, górnicy, nauczyciele, a najlepiej wszyscy razem. Do kom 31 to dobry pomysł z tymi osobówkami :) Nie chce żadnej głupiej kopalni, chce mieszkać tu gdzie mieszkam, bo mi tu dobrze.
 
#38 Lechita 2015-01-27 16:37
Florek szybciej zamknie stadion w Poznaniu znowu niż coś pomoże...
 
#39 ghd 2015-01-27 16:43
jestem na tak dla kopalni!!!!!!!! !!!!!!!! Rolnicy do euroline. autobusy dowiozą.
 
#40 pop 2015-01-27 16:57
Widac poziom protestujących! !!! Darcie ry... wojewoda przyjezdza chce rozmawiac a "inteligentni" drą r........
Blokujcie sobie ciągnikami swoje podwórka a nie miasto. przez was straciłem kase stojąc w korkach. Tragedia. szkoda mi tylko mieszkanców Leszna że musieli patrzec na żenade rolników w biednych ciągnikach za miliony. Może wam krus uciąć
 
#41 musk4 2015-01-27 17:00
drodzy blokujący mi dzisiejszą droge do pracy, jak chcecie protestować to jedzcie pod urząd wojewody lub pod sejm czy gdzie tam chcecie, ale nie utrudnijcie życia innym, wasze zachowanie dziś było strasznie egoistyczne. Myślicie ze ktoś się tym przejmie ze zablokowaliście drogę do pracy zwykłemu Kowalskiemu??? A jeśli tak bardzo zależy wam na rozgłosie to zbierzcie się w dwudziestu, trzydziestu polejcie się paliwem i podpalcie, gwarantuje wam że wszystkie media w Polsce i za granicą będą o was mówiły... :)
 
#42 du sie 2015-01-27 17:04
pogonić to dziadostwo w głowie się im poprzewracało, za dużo pieniędzy mają, inni też chcą pracować, niech otwierają tą kopalnie będą miejsca pracy ,łoni tylko du sie
 
#43 Do 18 2015-01-27 17:06
A jak mozna nie chciec kopalni??? O gustach sie nie dyskutuje . Bedzie przynajmniej praca dla ludzi a nie garstki osob ktora nic innego w zyciu nie umie robic i bierze pieniadze od innych
 
#44 boniek 2015-01-27 17:08
Jak rolnicy tak płaczą ze się nie opłaca to do roboty sprzedać ziemie za teą kase kupić mieszkanie w bloku i tyle !!teraz maja dopłaty i się nie opłaca nie było dopłat i tez się nie opłacało Jak mi się coś nie opłaca to tego nie robie
 
#45 bałagan i tyle 2015-01-27 17:11
Na swoich polach blokujcie . Chorągiewkę na domu powieś , a drogi zostawcie w spokoju . Przez wasze imprezy do roboty dojechać się nie dało . Zawsze zima tacy aktywni i pyskaci . Wszystko źle do UE tez nie chcieli .
 
#46 NIE DLA KOPALNI 2015-01-27 17:14
W takiej kopalni co powstanie będzię pracować maks 50 osób obsługa kombajnu na 3 zmiany plus firma ochroniarska i to wszystko....i pewnie wszystko na śmieciówkach....lepiej chyba że mamy tylu rolników co tydzień wpadają do leszna na zakupy i troszkę sianka zostawić w naszym miescie
 
#47 CCC 2015-01-27 17:16
O tym, że będzie protest każdy wiedział więc już nie cudaczcie z tymi utrudnieniami w dojeździe do pracy... było wcześniej wyjechać :)
 
#48 do kom 45 2015-01-27 17:22
Gdybyśmy do UE weszli i bylibyśmy na warunkach na takich jak Niemcy, Holendrzy, Francuzi....to przez ten czas w PL było by conajmniej 1 mln miejsc pracy w przemyśle spożywczym...ale my musimy się żreć, bo po nie rozumiemy co to interes społeczny....proponuje obejrzeć film "Szwadron" film polski z 1993 doskonale ukazje nas polaków jakim jestesmy narodem...
 
#49 boniek 2015-01-27 17:24
w dzisiejszych czasach odpowiednik słowa rolnictwo to sanatorium !!! Do roboty się zabierać a nie wstawać o 11 stej i pracować do 11,30 i gadac jak ja się narobiłem !!!!!!!!!!!!!!! !!!!! jak by wam zapłacili jak za drogi to by wszystko grało !!!!!!!!! nieroby
 
#50 Mieszkaniec LESZNA 2015-01-27 17:28
Precz z kopalnią , popieram protest
 
#51 CZAS 2015-01-27 17:49
CZAS ABY TIRY TEZ NA BLOKADÊ WYJECHAŁA
 
#52 Helboj 2015-01-27 17:49
Do komentarza nr 40 żal,nie wiesz o co chodzi i pierdoły wypisujesz,to ważna sprawa ciołku,żal to ciebie bo widzisz tylko swój czubek nosa,zapamiętaj sobie WSZYSCY ŻYJ¡ Z GOSPODARZA. Całkowicie popieram protest.
 
#53 nie chcemy kopalni 2015-01-27 18:01
sam się podpal jak lubisz , widać , że Twoja głupota przekroczyła wszelkie granice i nic nie zrozumiałeś z tego protestu tak jak i inni .
praca w kopalni ? nie ośmieszaj się ... jedź tam gdzie powstała taka kopalnia i zobacz jak żyją Ci ludzie i czy mają pracę w kopalni .
jakie dopłaty ? myślisz , że dopłaty dostaje się za nic ? weź może rozszerz swoją wiedzę w zakresie dopłat dla rolników zanim zaczniesz się wypowiadać !!!
właśnie tak było trzeba wyjechać wcześniej do pracy . a protest to protest i bardzo dobrze oby więcej takich protestów !!!!
nie wiem co kieruje tymi osobami co piszą takie głupoty ?
zazdrość ? daje Ci tydzień człowieku na rolnictwie i nie dajesz rady ...
ahh szkoda się wypowiadać , zawsze znajdą się tacy co im wszystko nie pasuje ...
 
#54 Paula 2015-01-27 18:01
POPIERAM! PRECZ Z KOPALNI¡!
 
#55 x 2015-01-27 18:04
Takie blokady powinny być 365 dni w roku. Niektórzy chyba nie wiedzą co piszą.
 
#56 do magdy 2015-01-27 18:08
Zamiast pisać głupoty to może byś poszła do schroniska dla zwierząt pomagać np. boksy sprzątać. W hospicjum jakoś Cie nie widzę.
 
#57 R.J. 2015-01-27 18:15
strajkuje wiejska biedota - hahahaha
 
#58 krik 2015-01-27 18:22
Wkurza mnie jak to czytam! Zrobiliście z tego protest rolników, a to nie tylko rolnicy protestowali. Chyba wszyscy zapomnieli o sednie sprawy - Ludzie na terenie Krobi, Ponieca i Miejskiej Górki w ogromnej większości nie chcą kopalni!!!! i tu o to chodzi
 
#59 x 2015-01-27 18:23
Degradują teren, niszczą tory wyścigowe, wydają kasę na niedokończone lodowiska... Rozwalą ten kraj a potem zostawią nas samych sobie. Spadam za granicę. Leszno - tu się odechciewa żyć.
 
#60 acd 2015-01-27 18:29
Z kopalnią ruszy się dopiero po wyborach teraz sprawę przyciszą i nikt nie będzie się wychylał później ruszą z ustawami i nakazami prawnymi i będą tylko karać jak w Polsce potrafią najlepiej
 
#61 DA MIHI FACTUM! 2015-01-27 18:33
Mackowiak z PSL.....walczy z decyzjami rzadu Piechocinskiego i Sawickiego z PSL-u ....to jakas GROTESKA! Przeciez Mackowiak dobrze musial o tym wiedziec jakie sa plany Rzadu PO+PSL!?
 
#62 pyra 2015-01-27 18:35
Kopalni nie chcą zgoda ale czemu ziemie sprzedają pod działki budowlane Tylko w koło Leszna 2 czy 3 4 klasa to można sprzedawać to jest dobrze i tak jest w całym kraju
 
#63 .,,, 2015-01-27 18:38
najpierw pozwolmy oszacowac zasoby ale niewiadomo ile tam jest
 
#64 wotan 2015-01-27 18:40
TO S¡ NOWI POWSTAÑCY WIELKOPOLSKI. CHWAŁA BOHATEROM!!!!!! !!!!! jAK ICH DZIADOWIE WALCZYLI Z KOMISJ¡ KOLONIZACYJN¡ TERAZ ONI MUSZ¡ WALCZYĆ ZNÓW PRZECIW RUGOWANIU ICH....wielkopolskie geny, wielkopolska krew
 
#65 do kom 49. 2015-01-27 18:41
piszesz o swojej babci która przez te pół godziny kurki karmi?
 
#66 olaf 2015-01-27 18:42
Historia się powtarza...teraz nie siłą ale ogłupianiem społeczeństwa...chcą zrobić nowe rugi pruskie na ziemi poznańskiego to co nie udało się Bismarkowi,cesa rzowi Wilhelmowi, Hitlerowi, Stalinowi, Komunistą,....nie uda się stacji telewizyjnej
 
#67 ......... 2015-01-27 18:44
w byłym województwie Piotrkowskim leży bełchatów....jak widać kopalnia odkrywkowa generuje biedę, region piotrkowski należy do najbiedniejszyc h w kraju
 
#68 Wszyscy jesteśmy rolnikami (górnikami, nauczycielami, lekarzami...). Dzisiaj oni jutro ty. Nie dajmy 2015-01-27 18:46
Wszyscy jesteśmy rolnikami (górnikami, nauczycielami, lekarzami...). Dzisiaj oni jutro my. Nie dajmy się rozgrywać. Tylko razem możemy coś zmienić, aby przestać być białymi murzynami Europy, gdzie oprócz bycia urzędnikiem nic się nie opłaca.
 
#69 kibic 2015-01-27 18:49
Przecież pan Florek to kumpel pana Tuska który uciekł z kraju, (że niby go Europa potrzebuje) stadion w Poznaniu za race zamyka on nie pomoże gwarantuje to
 
#70 Meg 2015-01-27 18:55
Ilu tu kretynów komentujących,m asakra,obyście nigdy nie znalezli się w sytuacji,by walczyć o swoje!!!!A tak na marginesie ,kom56 masz rację:)
 
#71 TOMEK 2015-01-27 18:56
spałować to towarzystwo wyjechali traktorami za miliony za kogo? ,za nasze przedsiębiorców .
 
#72 STOP KOPALNI 2015-01-27 18:56
popieram wszystkich strajkujących :) niestety nie mogłam być z wami8 ale jestem na bieżąco i trzymam waszą stronie bo bez ROLNIKÓW NIE BÊDZIE NAS
 
#73 lidka 2015-01-27 18:58
protest.popieram.Leszczyniacy?70%pochodzi ze wsi i oni najwięcej na wieś krzyczą.
 
#74 nan 2015-01-27 19:00
nie rozumiem glupoty ludzi ktorzy popieraja otwarcie kopalni myslicie ze to tylko dotyczy rolnikow? Mleczarnie upadna cukrownie upadna chleb jaja mieso wszystko z zagranicy za podwojna cene tego chcecie? Poza tym wzrosnie bezrobocie tym chyba kazdy wie. A o zanieczyszczeni u powietrza nawet nie ma co wspominac nasze dzieci maja to swinstwose wdychac? Nie jestem rolnikiem ale jestem z wami calym sercem
 
#75 do 62 2015-01-27 19:02
kup ziemie na biskupiznie???? Kup serio i zobaczysz ilu tam jest chętnych na sprzedaż ziemi...region Krobi, Pępowa, M-G, Pakosławia, Jutrosina, Kobylina, Gostynia...to jeden z nielicznych regionów wPL ze jest wszystko zagospodarowane jak w DE co do metra....wejdz w strone wschowy i widzisz ile odłogów jest tammm>>>
 
#76 aaa 2015-01-27 19:10
do kom 49. Chyba mówisz o sobie. Krowę trzeba wydoić o 5 rano. Każdy o swoją pracę musi dbać tak jak rolnicy. Nie którzy piszą o dopłatach. Ale jak dopłaty weszły Pudliszki spadły z ceną na pomidorze. Więc wyszło tak samo. A orientowałeś się ile kosztuje nawóz, koncentraty, nasiona... Chyba nie. To co rolnik zbierze niekiedy przez pół roku musi żyć przez cały rok. A jest uzależniony od pogody.
 
#77 ktos 2015-01-27 19:27
Wy nie wiecie jak to jest gdubyście mieszkali w tych rejonach to niektórzy inaczej by mówili... PRECZ KOPALNI !!!
 
#78 rol 2015-01-27 19:51
Do komentarza 49 a może byś się tak zamienił i przez te 30 minut co tak żeś napisał i zrobił to co rolnik i cala jego rodzina przez cały dzień zrobić musi to zdanie byś odrazu zmienił jaki to jest ciężki chleb
 
#79 aaa 2015-01-27 19:54
STOP KOPALNI !! popieram protestujących ! tak 3mać ! należy walczyć o swoje.
 
#80 przeciwko kopalni 2015-01-27 20:02
Do kom 76 masz racje na wsi rolnicy najpóżniej o 7 są już na nogach i pracują przy krowach czy przy trzodzie chlewnej. Ci z miasta twierdzą że rolnicy mają lekko bo nowe ciągniki, maszyny itp ale już nie liczą tego ile wkładu i pracy na to poswięcamy. I tylko myśla że mamy same dochody bo tu dopłaty do pól itd ale nie pomyślą że trzeba kupić nawóz, pasze, koncentraty. Całym szacunkiem popieram komentarz 76
 
#81 misia 2015-01-27 20:02
do kom 71. nie wiem jaki z ciebie przedsiębiorca skoro nie wiesz, że wyjechali traktorami za kredyty, których ty im nie spłacisz. Żałosny jesteś
 
#82 xx 2015-01-27 20:02
STOP KOPALNI!!!!!!!! .CIEKAWI MNIE CO BY BYLO GDYBY OKAZALO SIE ZE POD LESZNEM JEST POTEZNE ZLOZE WEGLA?A CO KOPIEMY!!WYWLAS ZCZYC WSZYSTKICH I NIECH SOBIE IDA NA WIES BO DOPLATY DOSTANA!!!!pisz ecie aby o doplatach ktore na nawoz nie wystarczaja o ciagnikach ktore beda splacac 20 lat .a nie widzicie najwazniejszego !!zbuza im domy zabiora wszystko zatruja powietrze ziemie caly ekosystem zostanie zniszczony bezpowrotnie.postaliscie chwile w korkach i krzywda wam sie stala!ale jest plus jak wyschnie wszystko dookola w promieniu 50 km od kopalni to AKWAWIT latem bedzie pekal w szwach.STOP KOPALNI!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
 
#83 Aleksandra 2015-01-27 20:06
Walczcie o swoje, a nami miastowymi się nie przejmujcie. Trochę sobie pomruczą i przestaną. Unoszą się za wyższych a niczego się nie dorobili tak jak wy. Większość trzech dni by nie wytrzymała fizycznie na roli więc nie wiedzą jak to jest. nie wiedzą ile dla was znaczy ta ziemia i nie zrozumieją. Przejrzą jak pójdą do sklepu a tam nic z naszego regionu tylko same świństwa z innych państw.
I zanim ktoś napisze, że rolnik dostaje kasę za nic, to niech najpierw każdy z was w ten temat się zagłębi. I przeanalizuje zyski i straty, a potem komentuje!
Każdy, nauczyciele, lekarze itd walczyli o swoją więc wam też nikt nie broni!
WALCZCIE o swoje.
Powodzenia!
 
#84 przeciwko kopalni 2015-01-27 20:07
Kom 75 masz racje tu u nas w połódniowej Wielkoposce ciężko jest kupić ziemię bo nikt ziemi nie chce sprzedać bo każdy się rolnik w Wielkoposce rozwija i powiększa gospodarstwa! A jak już ktos sprzedaje to jest przetarg i bardzo dużo ludzi na tą ziemie jest żęby ją kupić a nie oddać za grosze PAKOWI bo tak będzie!! Bronmy naszej ziemi!!
 
#85 OPAMIÊTAJCIE SIÊ 2015-01-27 20:12
PODSUMOWANIE
Okoliczna ludność NICZEGO NIE ZYSKA na otwarciu i pracy kopalni. Zysk ma tylko jej właściciel, a gmina nieznaczny w postaci podatków. NIEODWRACALNE BÊD¡ STRATY DLA ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO, podobnie jak i STRATY DLA REGIONU.
NEGATYWNE jest również to, że kopalnia nie stwarza nowych miejsc pracy dla miejscowej ludności, gdyż:
" zmechanizowanie robót kopalnianych powoduje, że każdy właściciel kopalni ma swój park maszynowy wraz z wykwalifikowaną załogą,
" ma własny transport (lub wynajęty) wraz z wykwalifikowany mi kierowcami, więc nie zatrudnia ani kierowców, ani operatorów maszyn eksploatacyjnyc h, ani mechaników, mając własne warsztaty naprawcze.
Obietnice o powstaniu nowych miejsc pracy są składane tylko przed uruchomieniem kopalni, aby zneutralizować protesty miejscowej ludności. Okoliczni mieszkańcy mogą liczyć na zatrudnienie 1-2 osób w charakterze stróża pilnującego. NIC WIÊCEJ!
 
#86 Reksio 2015-01-27 20:28
Oj zdaje się pełno tu opłacanych przez kopalnię troli.
Kto zdrowy na umyśle chce mieć w pobliżu kopalnię?
A co do wojewody to
po pierwsze: to reprezentant rządu i nic może po za robieniem dobrego wrażenie,
po drugie: jego matecznik polityczny to Konin. To z Konina startował w wyborach! Zatem można przypuszczać że bardziej będzie dbał o interesy torfiarzy, jak prawdziwi górnicy ze śląska nazywają kopaczy iż węgla brunatnego, niż rejonu leszczyńskiego
 
#87 ol 2015-01-27 20:35
leszczyniaki przejrzyjcie na oczy taka kopalnia obniży poziom wód gruntowych w pobliżu 20 kilometrów a nawet dalej. wyschną stawy milickie, na lesznie i okolicach też to się odbije(boszkowo i inne zbiorniki). ludzie pójdą do miasta za pracą bezrobocie wzrośnie jeszcze wiecej. kopalnia zapewnia mało miejsc pracy a co z resztą 1000 a moze i wiecej ludzi moze oddacie im swoja pracę kto wie?
NIE dla kopalni
 
#88 luu 2015-01-27 20:47
LUDZIE, ZASTANÓWCIE SIÊ CO TUTAJ WYPISUJECIE! PRZECIEŻ TO WSZYSTKO JEST RÓWNIEŻ DLA WAS! PRZYTOCZÊ SŁOWA "WIDZICIE TYLKO CZUBEK WŁASNEGO NOSA"!!!!! EGOIŚCI!!!!
 
#89 Mieszkańcy ziemi objętej pozytywnym postanowieniem Burmistrzów dla decyzji PAK 2015-01-27 20:51
A Burmistrz Krobi i Miejskiej Górki brali udział w strajku przeciw kopalni. Dlaczego nie brali udziału,zarabia ją co miesiąc 10.000 zł z naszych podatków. Śmieszne władza odmawia wznowienia postępowania, omija strony właścicieli gruntów w postępowaniu i kto ma im wierzyć.
 
#90 Karol 2015-01-27 21:10
Do kom.81.Popieram ciebie to ten Tomek z kom 71 nie wie co pisze.Ciągniki którymi dziś wyjechali rolnicy maja im pomóc w uprawie roli i w zarobieniu tego ciężkiego kawałka chleba.A rolnik to ma całe życie orać pole koniem.Wy też bierzecie kredyty na mieszkanie i kupujecie luksusowe auta a my co !!!!! Każdy walczy o swoje
 
#91 iza 2015-01-27 21:32
do komentarza 8 i 9 ale jestescie pustostany .zal mi was ze ta swieta ziemia was nosi
 
#92 ksiegowa 2015-01-27 21:42
W Warszawie nawet nie wiedza ze blokujecie!!
 
#93 Julian 2015-01-27 21:43
Swoją blokada zablokowaliście mieszkańców Leszna-jestem za budową kopalni
 
#94 gosciu 2015-01-27 21:44
dobrze mi tam wasza kopalnia to koło interesu lata nie chcecie jej oki wasze ziemie macie do tego prawo, ale nadal nie rozumiem co wam daje blokowanie drogi ludziom którzy chcą dojechać do pracy lekarza no nie wiem na zakupy... jeśli chcecie cos osiągnąć to zablokujcie urząd osób które są władne takich decyzji!!!!!! myślicie że to co dziś robiliście zmienia podejście Solrza lub osób które podejmują decyzje co do kopalni, jeśli tak to mi was żal. Naprawdę nie rozumiem po co ta pokazówka i utrudnianie życia innym..... Pozdrawiam
 
#95 Lesno 2015-01-27 21:45
Popieram protest jak będzie trzeba Leszno powinno sie przyłączyć! Nie zostawiajmy rolników samych!!!
 
#96 ktos 2015-01-27 21:54
Witam czytam te komentarze i nie wiem co Ci ludzie którzy chcą kopalni maja w glowie. rodzice musza być dumni ze urodzili takich balwanow! Nie jestem rolnikiem ale kierowca i wiem ze od tych lodzi tez zależy to czy będę miał co przewozić i czy będę miał prace! Wiec chcąc nie chcąc wszystkich nas dotyczy ta zasrana kopalnia! pozdrawiam blokujcie ile możecie przynajmniej sobie postoje i odpocznę+
 
#97 za 2015-01-27 22:08
POPIERAM! Mieszkam w Lesznie i nie mam jak protestować bo nikt nie usłyszy protestu zwykłych obywateli - ale ciągniki są widoczne na tyle że nawet wojewoda je zauważył. Na śląsku kopalnie zamykają a nam chcą nasze bogate ziemie zryć z powodu węgla... Może by tak GÓRNIKÓW do protestów zaprosić - ich się słucha!!!
 
#98 aaa 2015-01-27 22:10
do kom 94Pokazówka to jest żeby KAŻDY mógł zobaczyć jak rolnicy walczą o swoje miejsca pracy (i wasze) i o rodziny. A jak to sobie wyobrażasz traktorami do Warszawy - ile to zajmie godzin jazdy a bossów i tak nie ma gdzie powinni być.
 
#99 Paulina 2015-01-27 22:12
Straszne ludzie niby na poziomie z miast a pisownia straszna,wulgar yzmy świadczą o waszym pochodzeniu.Polecam każdemu z Wielkopolski sprawdzić swoje drzewo genealogiczne .szczególnie miastowym.Zazdrościcie dopłat i KRUS jak to jest taki dobrobyt to chętnie sprzedam moje gospodarstwo .
 
#100 Krzysztof 2015-01-27 22:13
Wy wszyscy co nie rozumiecie rolników. Wiecie dlaczego rolnicy jeżdżą takimi traktorami ?Przed wejściem do tej "chojnej "Uni wystarczyło rolnikowi 15h.które obrobil poczciwa sześćdziesiątka a teraz musi mieć 100 h.żeby wyżywić rodzinę a mimo tego nie ma czasu na wyjazd w majowe weekendy i na wakacje latem,bo musi pracować na kredyt który wziął na traktor.A już nie wspomnę o tych wszystkich wekendach w które należy wam się wolne.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama