Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Religia

64 wyświetleń
30 wyświetleń
1590 wyświetleń
2551 wyświetleń
4601 wyświetleń
4201 wyświetleń
3152 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Zgromadzenie Chrońmy Życie i Rodzinę w odpowiedzi na Czarny Protest (2016)



Ocena: 2.8 (1014 głosów)


Komentarze (73)  

 
#1 XYZ 2016-10-03 15:14
Nie wierze...
 
#2 Werty 2016-10-03 15:19
Prezes kazał....:-)
 
#3 Anty Pisior 2016-10-03 15:20
Panie Rosik jak by to dotyczyło pańskiej osoby - chore dziecko z wadami genetycznymi itp, gwałt na córce albo żonie to wtedy byśmy mogli porozmawiać .
Albo byśmy nie rozmawiali bo wtedy to pewnie by była wyjątkowa sytuacja. Pozdrawiam .
 
#4 kris 2016-10-03 15:24
przynajmniej oni tę ustawę przeczytali i wiedzą co bronią :)
 
#5 radek 2016-10-03 15:32
szkoda, że pod patronatem PiS
 
#6 Kongo 2016-10-03 15:34
Pan Rosik nieświadomie dołączył do protestujących kobiet, albo sam nie wie przeciwko czemu, lub za czym protestuje ze swoim hasłem (cyt.):Chrońmy Życie i Rodzinę. - Nikt nie ma prawa do decydowania o tym kto ma żyć, a kto nie - mówi organizator, Mateusz Rosik.
 
#7 Krzysztof W. 2016-10-03 15:35
Dlaczego tak późno przekazano tę informację?
 
#8 asd 2016-10-03 15:40
Nie jest wam wstyd? Proszę poczytać o płodach arlekina etc.
Ciemnogród..
 
#9 Dorota 2016-10-03 15:46
Rozumie, że życie kobiet które mogą umrzeć w czasie porodu lub zaraz po nim jest mniej warte i tego życie nie trzeba chronić.
Nie dajecie tym kobietą szansy skazujecie Je na śmierć. Czym według Pana one sobie na to zasłużyły ?
 
#10 zolo 2016-10-03 15:46
Ale sie mateuszek nakręcił...
No ale wszystkie babeczki z tej jego druzyny poszły na czarny protest to ze swoim białym został sam. Wstyd mateuszku...
 
#11 jula 2016-10-03 15:47
Szkoda, że to info tak późno podane........
 
#12 VBK 2016-10-03 15:47
każde dziecko to skarb ?
te z gwałtów też ?
Ciekawe czy gdyby załóżmy miał córke i by ją brutalnie skrzywdzono czy wtedy byłby szczesliwym dziadkiem i gadał takie bzdury jak teraz...!!!
Albo może po prostu ktoś chce zabłysnąć i mieć rozgłos i dostać się przed "szkło"
 
#13 tu taki swiety.... 2016-10-03 15:48
co za hipokryta....
 
#14 żenada 2016-10-03 16:00
,,Chrońmy życie i rodzinę" - hasło piękne. Kto ma chronić? Ale jak je Pan chroni Panie Rosik, tylko ustawami i zakazami? Co z domami dziecka? Co z rodzinami zastępczymi? Jak chronicie rodziny, że dzieci wychowują się wśród obcych? Gdzie ich rodziny, tatusiowie? Nie wstyd Wam, że wiele osób zwraca się o pomoc w leczeniu swoich dzieci, że muszą żebrać od obcych ludzi i liczyć na akcje charytatywne? Hipokryci!
 
#15 justib 2016-10-03 16:01
Maskara! A co jeśli ja nie wierzę w Boga? Mam się stosować do katolickich zasad? Nigdy! Mieszkam w państwie świeckim a nie katolickim! Popieram CZARNY PROTEST!
 
#16 Bezpartyjny od poczecia 2016-10-03 16:02
Kobiety i dziewczyny nie dajcie sie manipulowac przez wrogow Jezusa Chrystusa Krola Wszechświata,or az manipulowac przez alimenciarzy!
 
#17 leszczyniak 2016-10-03 16:09
Takie spotkania na rogu żle się kojarzą.
 
#18 ala 2016-10-03 16:12
Ja też jestem za życiem i dlatego uważam, że nie mam prawa decydować o życiu innych. O ich traumach i ich sumieniu.Przypomnę, że próbuje się całkowicie zakazać aborcji. Polskie prawo obecnie daje wybór (bo przecież nie nakaz - każdy postępuje, jak mu sumienie podpowiada)lega lnej aborcji tylko w trzech niezwykle trudnych sytuacjach: ciąży z czynu przestępczego (gwałt lub kazirodztwo), przy poważnych wadach płodu i w przypadku ciąży zagrażającej życiu i zdrowiu kobiety. Pomysły zaostrzenia tej ustawy to karanie za aborcję w takich wypadkach pięcioletnim więzieniem i zakaz użycia pigułki dzień po nawet wtedy, gdy kobieta została zgwałcona. Czy mamy prawo wybierać za kogoś, które życie jest ważniejsze? Tu nie można nie protestować.
 
#19 MS 2016-10-03 16:19
Zmieni zdanie jak mu, nie daj Boże, żonę zgwałcą
 
#20 Mamy umierać w ciąży??? 2016-10-03 16:23
Czyli pan Rosik decyduje,że jeżeli będzie zagrożone moje życie, a będę w ciąży, to nie będę mogła jej usunąć tylko będę musiała z moim nienarodzonym dzieckiem umrzeć???? Dobrze zrozumiałam pana i "obrońców życia"??
 
#21 Do 18 2016-10-03 16:33
MA pan rację Jak ojciec gwałci swoje córki i robi im dzieci,to ich życie się nie liczy, przecież ojciec już je i tak im zniszczył. Liczą się te płody poczęte z kazirodczego gwałtu. I już widzę jak pomaga pan w ich wychowywaniu i leczeniu, bo najprawdopodobn iej będą miały wady genetyczne. A tatusio- dziadek i tak nie będzie łożył na ich utrzymanie.
 
#22 marian 2016-10-03 16:34
A ile dzieci już pan adoptował z domu dziecka. Krzyczysz pan o nienarodzone a czy zainteresował sie pan tymi któte już są?
 
#23 xxx 2016-10-03 16:42
A Pan Rosik bierze pod uwagę taki fakt, że może nie całe społeczeństwo jest chrześcijańskie ? Społeczeństwo to trochę zbyt uogólnione pojęcie, co innego wasza wspólnota chrześcijańska, która tak uwielbia narzucać innym swoje zdanie i mówić co jest dla mnie dobre a co złe, co mogę a czego nie.
 
#24 do 2,9,20 2016-10-03 16:45
... żeście głupsi niż ustawa przewiduje !!!
 
#25 krzyś 2016-10-03 17:10
zasłanianie wszystkiego bogiem, bóg tak chciał, bóg dał, bóg wziął. W rzeczywistości wszyscy co tak mówią uciekają od odpowiedzialnoś ci, boją się urodzin dziecka bo nie wiedzą czy będzie zdrowe, boją się śmierci chociaż jest to nieuniknione i nieznany jest czas jej nadejścia. Boją się decyzji życiowych i dawaj zwalać na boga, chociaż w życiu nie zawsze żyją tak jak im ich bóg przykazuje. My sami decydujemy o tym jak przeżyjemy swoje życie i jak nas ocenią inni ( chociaż to akurat mam gdzieś ), ważne żebym odchodził w poczuciu spełnienia się w życiu dla rodziny , dla siebie. Nie wszystko musi być różowe, ważne żebyśmy byli odpowiedzialni za to co robimy. I nie zasłaniajcie się bogiem przecież tak naprawdę to tylko i wyłącznie sami o sobie decydujemy. Ten wasz bóg musiałby być super omnibusem żeby być wszędzie i każdemu pomóc, podpowiedzieć a co z tymi co im się nie udało, co z tymi którym nic nie wychodzi, co z chorymi co z cierpiącymi gdzie jest wtedy bóg ? pomaga tym lepszym ? wylosowanym ? znajomym królika ? weźmy się za siebie , nie zwalajmy problemów na innych. A rządzący niech wezmą się za sprawy, które należą do nich. Ten przedmiotowy problem nie należy do nich. Kobiety w zdecydowanej większości potrafią sobie poradzić, żadna z nich nie zrobi aborcji dla zabawy.
 
#26 pw 2016-10-03 17:16
Rosiaczku wpierw swoim dzieciom pokazałeś zdjecia ProLive (czy coś koło tego)
I cie oszukali, teraz też dzieci zabrales , trzeba iść do lekarza
 
#27 sadam 2016-10-03 17:22
Prezes i ojciec dyrektor kazali
 
#28 Ukladzik 2016-10-03 17:25
Próbuje błysnąć bo na radnego startował i teraz nie ważne co byle mówili zeby go zapamiętać przed nowymi wyborami. A to taki Misiewicz co robotę w MPEC u dostał za należność do PiSu...
 
#29 jp2,5 2016-10-03 17:31
Protestujących modlitewnie było mniej niż paciorków na sznurku różańca. Poparcie, że hej! Taka Wasza wiara jaka liczebność. Zainteresowanie ... raczej jako ciekawostka średniowiecznej , mrocznej tradycji.
 
#30 Dziadul 2016-10-03 17:38
panie Rosik pięknie pan napisał ¬ycie jest dane od Boga a Bóg to nasz kosciół rzymsko katolicki i pan w to wierzy [ma pan do tego prawo] przypomnę panu o swiętej inkwizycji koscielnej ,która zabiła około 1,5 miliona ludzi w imieni koscioła i Boga bo na niego się powołali.Uczciwoś polega na tym że każdy ma prawo wyboru.Jesli pan nie rozumiesz kobiet to lepiej milczeć i starać się zrozumieć te kobiety.decyzje podeumuje kobieta a nie pan ,bo ma pan gu..o do gadania w tym temacie.
 
#31 Arek1970 2016-10-03 17:45
W spawie aborcji powinno być prawo jak najbardziej liberalne.W każdym przypadku prawo do aborcji np do 10 tygodnia ciaży,a politycy i Kościół niech się zajmą swoimi problemami
 
#32 Hania 2016-10-03 17:56
Popieram w 100% :) cieszę sie, ze są i tacy, którzy traktuja nowe życie jako blogoslawienstw o - a nie "wybór". Chrońmy tych, którzy nie mają glosu!
 
#33 Ewa 2016-10-03 17:58
Szkoda, ze nie bylo wczesniej informacji - na pewno byłabym i obecna! Nie dajmy sie tym, ktorzy w ladny sposob chca mowic o zabijaniu.
 
#34 boomerang85 2016-10-03 18:00
komentujący xxx, czyli rozumiem, że osoby popierające "czarny protest" niczego nikomu nie narzucają...
 
#35 Do 24 2016-10-03 18:10
Na ciebie ustawy nie ma katolu. Nie decyduj za innych i w Pana Boga się nie baw
 
#36 Lemi 2016-10-03 18:11
A narażanie kobiety na śmierć jest moralne?
 
#37 kris 2016-10-03 18:19
ludzie czy wy czytaliście tę ustawę? co za brednie, śmierć matki i zakaz ratowania jej życia... czytać a nie paszcze rozwieracie.. bo nawet do dialogu wziąć takich niedoinformowan ych nie można...
 
#38 kris 2016-10-03 18:24
wpiszcie sobie w wyszukiwarce "feministki wsparły dom dziecka" zobaczycie ile ta ideologia dobra robi...
 
#39 do 24 2016-10-03 18:36
No i pokazałeś oblicze prawdziwego chrześcijanina wg Rosika i PiS potraficie tylko obrażać każdego mającego odmienne poglądy.
 
#40 Ewa 2016-10-03 18:48
Dla mnie ważniejszy jest czarny protest .Dziwie się Elce ze nie udokumentowała tego galerii foto.Jest chyba stronnicza
 
#41 antyklerykał 2016-10-03 18:53
do kom. 25 - Inkwizycja to jeszcze nic, tylko 1,5 mln. A ilu wymordowano Indian w obu Amerykach, Murzynów w Afryce czy Aborygenów w Australii? Wszystko w imię religii chrześcijańskie j i jedynego Boga. Zbrodnie hitleryzmu i stalinizmu to przy tym mały pikuś. A teraz tacy ludzie którzy nazywają się prawdziwymi katolikami mają czelność narzucać innym swoje zdanie i decydować o ich życiu i moralności. Przykro stwierdzić ale ciemne średniowiecze wróciło. Oby nie ma długo
 
#42 DZIWY DZIWÓW 2016-10-03 18:58
Witam!
powtarzam nie ma czegoś takiego jak społeczeństwo chrześcijańskie ,chrześcijański naród.Wielu by tak chciało ale tak nie jest.Zostawcie już tego boga i szatana.Oni mają gdzieś nasze ludzkie problemy.Ludzie wymyślili te postacie by móc zwalać na nie swoje winy.Tu walczymy o niezabijanie ludzi a w wielu miejscach pozwalamy chodzić po ulicach mordercom i gwałcicielom.Każdy z nas wie i jest to tajemnica poliszynela ,że jest tak wiele sposobów na zakończenie żywota maluczkich że żadne protesty nie pomogą.Ile to już dzieci pływa w Henrykowie ?w wielu gabinetach nawet lekarzy wierzących wykonyje się te rzeczy.Wszystko zależy od ceny.A osoby protestujące walczą dla swojej satysfakcji .Niestety chcemy czy nie chcemy jesteśmy ssakami i nie zatrzymamy tego akurat procederu.Tak jak nie zatrzymamy sprzedaży alkoholu na stacjach paliwowych.My tu możemy krzyczeć a karawana jedzie dalej..Proszę sobie odpowiedzieć co to jest za skrót PiS?Jeżeli kobieta nie chce dziecka to żaden PiS czy PO nie zabroni.Z drugiego rzędu tym nie kieruje ani kler ani polityka tylko ekonomika.Więcej ludzików ,więcej podatników.
 
#43 sroka 2016-10-03 18:58
Cieszę się że znalazł się ktoś kto wie że życie to dar od Pana Boga i nikt nie jest upoważniony by je odbierać
Większość piszących pisze nie wiedząc po co to robi dopiero wtedy można zrozumieć co znaczy życie jak ma się chore kalekie dziecko kocha się je tak bardzo że zapomina się ile czasu się im poświęca ile trzeba zabiegów by dostać się do lekarza nikt nie wie jak każdy postęp tego dziecka cieszy.Trzeba mieć tą świadomość że nasze życie się skończy a sumienie pozostanie czyste.Nigdy bym nie usunęła ciąży nawet gdybym wiedziała że moje życie jest zagrożone albo wiedząc że urodzę chore dziecko.
 
#44 do 43 2016-10-03 19:11
Ale jakby cie brutalnie zgwałcił jakiś kolorowy bandzior to też byłabys taka chetna wychowywac takie dziecko,które by ci non stop przypominało traume?
 
#45 Ania 2016-10-03 19:27
szkoda że ta informacja została tak późno przekazana chętnie bym dołączyła w obronie życia ... ludzie ogarnijcie się każde dziecko to dar Boży radość i szczęcie trzeba mu tylko dać szanse pojawić się na świecie
 
#46 ja 2016-10-03 19:29
jestem mysląca osoba kobieta urodziłam 2 dzieci nie chce żeby moja córka była inkubatorem dla fanatyków ,którzy nie pomogą jej przeżyc w razie zagrożenia zycia ,a tak sie stanie jeśli uchwała wejdzie ..żaden lekarz pod grożba kary wiezienia nie pomoże mojej córce ,która bedzie skazana na bezdusznosc systemu ...nikomu nie życze aby waszej żnonie ,córce lub wnuczce przydażyła sie podobna sytuacja ... w cywilizowanym świecie próbujecie skazac kobiety na bezlitosne cierpienie i zamienic nas w inkubatory
 
#47 Judyta 2016-10-03 20:22
PANIE ROSIK
Nie wszyscy są takiego samego wyznania!!!!!!! !!! i musi to uszanować. Proszę tym wszystkim matkom, ojcom z chorymi dziećmi dać pieniądze na godne życie i leczenie. Bo od samego pier....nia nikt leków nie kupi. Umiesz pan gadać to daj tym rodzicom swoją pensję bo nie masz prawa decydować za kogoś
 
#48 ast 2016-10-03 20:28
panie Rosik weź się za uczciwą robotę jak przystało na faceta i męża a nie zajmuj się (...) i to jeszcze obcymi. Mówisz że życie jest dane od Boga? Oczywiście że tak. Ale Bóg dał też każdemu wolną wolę i każdy ma prawo decydować za siebie. Nie masz prawa narzucać nikomu swojego fanatyzmu.
 
#49 emigrant 2016-10-03 21:26
Do kom.41,Koscioł Katolicki w Irlandi do dzisiaj sie nie wytłumaczyl z handlu dziecmi,sprzeda wał BISKUPOM AMERYKANSKIM dzisiaj te dorosłe osoby opowiadaja jak były gwałcone,zmusza ne do niewolniczej pracy.A tak na marginesie jak ktos jest wierzacy to mu zadna ustawa jest nie potrzebna.Tu mamy jasno koscioł w Polsce przegrał i szuka ratunku.Ta drogom jeszcze bardziej sie pograza i oddala od wiernych
 
#50 m 2016-10-03 21:34
Chore genetycznie dzieci to nie tylko golgota dla rodziny, ale ile bólu i cierpienia one doświadczają wiedzą one same. Ale takie ustawy może wymyślać tylko człowiek który nie wychował ani pół dziecka- mowie o klerach i prezesie
 
#51 zbulwersowana 2016-10-03 22:05
Czuję się jakbym żyła w szczepie indiańskim, a nie w Polsce w XXI, dlaczego my jako naród idziemy ciągle do tyłu. Średnio inteligentny szympans by zrozumiał, że zakładając rodzinę ma się prawa i obowiązki, ale nie można narzucać fanatyzmu.Codziennie w mediach słyszymi o chorych genetycznie dzieciach żebrząc na leki, rehabilitację, drogą operacje, proszę tymi problemami się zająć, a nie tematami zastępczymi typu kto ma żyć, a kto umierać.
 
#52 do 50 2016-10-03 22:14
A badania przdmałzenskie nie laska,a pózniej drogie leczenie na koszt panstwa,czyli moje ...
 
#53 Panie Mateuszu 2016-10-03 23:32
Ma pan córkę.....czy kazał by Pan jej urodzić dziecko z gwałtu???? Czy kazał by jej Pan patrzeć przez całe życie na dziecko co prawda niczemu nie winne,lecz nie poczęte w normalny sposób?????
To jest wg Pana ochrona rodziny?????
A co z żoną, kochałby Pan dziecko z gwałtu jak swoje???? Tulił, kochał????
w takiej sytuacji byłby Pan mordercą psychiki swojej córki, żony, matki....
Nie wszystko co każe partia winno się ślepo wykonywać.....
 
#54 do 52 2016-10-04 00:04
pokarzesz twoje?
 
#55 x 2016-10-04 00:48
Mam pytanie do konserwatystów. skoro gwałcone kobiety mają rodzić i wychowywać dzieci to dlaczego gwałciciele nie są karani karą śmierci ?
 
#56 Judyta 2016-10-04 07:19
Znaleźli się obrońcy!!!! (...)Brońcie tego co istnieje między wami a nie kobietom w ... zaglądacie. Hipokryci.
 
#57 minta 2016-10-04 08:33
Pis żeruje na ciemnocie
 
#58 aga 2016-10-04 08:43
(...) robi to co ksiądz i prezes każą.
 
#59 popieram 53 2016-10-04 11:55
A co jak 15 latka zajdzie w ciaze z gwaltu,wszyscy w rodzinie maja sie cieszyc,przecie z to jes bol dla rodziny,a jeszcze nie wiadomo na kogo takie niechciane dziecko wyrosnie to dziecko nie jest poczete z milosci tylko z okrutnego gwaltu,bys sie Rosik nie udzielal,karier y nie zrobisz,tak jak prezes !
 
#60 LARA CROFT 2016-10-04 12:15
WASZE KAPLICE, NASZE MACICE!
 
#61 do 60 2016-10-04 13:08
Sama prawda !!!
 
#62 do 60 2016-10-04 13:09
Sama prawda !!!
 
#63 ms 2016-10-04 13:57
a ja jestem za eutanazją, eutanazją zwolenników aborcji, przeciez oni bedą kiedyś starzy, zniedołezniali, a jak sa takimi zwolennikami aborcji to i dzieci nie będą mieli, to kto ma ich utrzymywać?, jak się deklarują za aborcją, to niech się zdeklarują za eutanazją, ludzie powariowaliście , zapomnieliście już nauk JP II, budujecie cywilizację śmierci, nie wstydzicie się popierać aborcji przed własnymi dziećmi, co te dzieci jak dorosną o was sobie pomyślą, jak was potraktują?, nie pomyśleliście o tym? Zejdzcie na ziemię.
 
#64 Krzysztof 2016-10-04 14:24
Czytam co kawałek o tej akcji. Ktoś tutaj na górze nie odróżnia dziecka urodzonego od poczętego. Umówmy się że życie zaczyna się od narodzin, a nie od poczęcia. Mamy XXI wiek i wiele możliwości by zbadać płód przed narodzinami.
I gdzie to jest nieetyczne? Mamy takie możliwości i z nich korzystajmy. Aborcja w UZASADNIONYCH przypadkach MUSI być dozwolona. Szukamy lekarstwa na śmiertelnego raka .. i w tym nie ma nic złego? Skoro Bóg chciał żebyśmy go mieli.. to jest to ewidentne sprzeciwianie sie jego woli. A jeżeli wiemy że urodzimy nie chciane dziecko poczęte w wyniku gwałtu, albo chore kalekie do końca życia, które sobie samo w tym życiu nie poradzi?
To dziecko dopiero ma się urodzić.
Czy jeżeli grozi nam amputacja ręki czy nogi też bedziemy się upierać że jej nie utniemy bo Bóg tak chciał?
DZIECKO JEST ŻYJE DOPIERO POZA ORGANIZMEM MATKI PO URODZENIU. NIE MOŻNA ZABIĆ NIENARODZONEGO!
 
#65 Kasaiak 2016-10-04 17:16
Cytując słowa P. Rosika " Zycie jest dane od Boga i NIKT NIE DAŁ CZŁOWIEKOWI ZEZWOLENIA DO DECYDOWANIA, CZY KTOŚ MA ŻYĆ, CZY NIE" Nie rozumiem sensu tych słów. Skoro nie ma takiego zezwolenia dla nikogo, to znaczy, ze również rząd nie ma takiej mocy,aby decydować o tym, prawda , Panie Rosik ?
 
#66 Leszek 2016-10-05 15:37
Brawo dla tej manifestacji !
 
#67 2016-10-05 17:12
a tobie leszek o co chodzi? masz dzieci? to kobieta decyduje a nie ty!
 
#68 2016-10-05 21:20
Ale co wam to przeszkadza? Mamy prawo do zgromadzeń i każdy może protestować i afiszować co chce. Z tego co wiem to kobiety w czarnym proteście mówiły że chcą wolności wyboru itd. bo każdy ma swoje zdanie, więc uszanujcie zdanie i tych ludzi.
 
#69 2016-10-05 21:24
Widzę że niektórych śmieszy tutaj liczba osów w tej manifestacji. A ja się pytam dlaczego o "czarnym proteście" były 3 newsy i wywiad w Elce, a o tym proteście nie było ŻADNEJ wzmianki!!!???

Od Redakcji:
http://elka.pl/content/view/81456/80/
 
#70 2016-10-05 22:41
Dlatego że dziecko jest kalekie to sobie nie poradzi? Polecam przykład tego gościa: https://www.youtube.com/watch?v=k3MvN1xnTOQ
 
#71 2016-10-05 23:34
Nie życzę sobie aby pan wraz z kolegami i koleżankami, (...) prezesami rozporządzał moją du..pą, jak i moich koleżanek. A jak masz pan taką potrzebę to załóż sobie harem i (...) się od kobiet.
 
#72 2016-10-06 07:41
Ogromna manifestacja.Kilka matek rozancowych i facetow oswieconych przez tatusia z Torunia.
 
#73 xl 2016-10-06 09:00
ŻYJÊ I MAM SIÊ DOBRZE TYLKO DLATEGO ŻE MOJA MAMA MNIE DLA SWOJEJ WYGODY NIE WYSKROBAŁA A JA DZIÊKUJE JEJ ZA TO A MOGŁA TO ZROBIĆ ALE JEST CZŁOWIEKIEM I JEJ TEŻ DANO ŻYCIE WIÊC TEGO NIE ZROBIŁA
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous