Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody
Opis
5 października 2017, Radio Elka Leszno.
Piotr Jóźwiak, wiceprezydent Leszna
rozmawia Jarek Adamek

- Walka z dopalaczami - pozwy przeciwko właścicielom nieruchomości
- Modernizacja boisk przy I LO
- Co z modernizacją kręgielni?
- Koniec przebudowy przedszkola przy ul. Żeromskiego


Ocena: 3.0 (539 głosów)


Komentarze (37)  

 
#1 Piotr 2017-10-05 13:26
Brawo! Popieram.
 
#2 Lemi 2017-10-05 13:37
A moze miasto obnizy podatki z powodu obnizenia wartosci miasta... sami nie potrafia rozwiazac problemu to sie czepiaja wynajmującego.
 
#3 Gera 2017-10-05 13:54
Smiech na sali zmuszanie właścicieli którzy ledwo wiążą koniec z końcem maja problemy z lokatorami to teraz jeszcze ich miasto dołuje gdy sobie sami nie mogą dać rady!! Jestem ciekaw czy gdyby właścicielem kamienicy był ktos inny tez by tak pozywali. Dobrze ze jeszcze troche i koniec kadencji sie zbliża. Nie twierdze ze dopki to dobra rzecz to straszne świństwo i nie powinno tego byc ale nie takimi metodami!!!
 
#4 mario 2017-10-05 14:17
Do kom 2 i 3, Niestety nie ma żadnych rozwiązań prawnych żeby z tym walczyć, gdyby miasto nic nie próbowało robić to już widzę te wpisy jak to nikt z tym nic nie robi, a problem może nieoczekiwanie przecież dotknąć każdego z Nas, każdy ma dzieci w różnym wieku, nawet te "dobrze wychowane" mając swobodny dostęp mogą chcieć z różnych powodów spróbować. Jak dla mnie to walczyć wszystkimi sposobami.
 
#5 Archanioł 2017-10-05 14:18
POPIERAM Z CAŁEGO SERCA SAM¡ IDEÊ WALKI Z TYM ŚWIÑSTWEM, ale można powiedzieć, że takim działaniem Miasto prowadzi się walkę z legalnym wynajmem powierzchni handlowych (choć oczywiście służącym złemu celowi), a to może nieco dziwić ... bo np. wszędzie tam, gdzie łapią artystów-papierosiarzy z lewym tytoniem, nie wytaczają spraw przeciwko właścicielom nieruchomości (np. 90-letniej babulińce do której należy chałupka), a tylko przeciwko właścicielowi tytoniu. Podobnych może być wiele innych przykładów...
Dużo większym problemem jednak może być to, że takim działaniem Miasto może przypudrować tylko sprawę i sprowadzić handel tym świństwem do podziemia i rozdrobnić go? A to by było udawanie, że jest pięknie i znaczne skomplikowanie wykrywalności.
 
#6 do3 2017-10-05 14:21
a jakimi innymi metodami? - podziel się swoją wiedzą.
 
#7 jj 2017-10-05 14:30
tylko metodami pokojowymi i nie takimi metodami
 
#8 GOŚKA 2017-10-05 14:35
.
Zaraz się dowiemy, że lombard w którym okazyjnie można kupić srebrny pierścionek lub garnek do gotowania na parze też zaniża wartość nieruchomości sąsiednich, bo sprzedaje przedmioty osób będących w trudnej sytuacji materialnej.
Czy lekarz może powiedzieć, że niedomyty staruszek zaniża jego renomę, bo cuchnie w poczekalni?
Za nieudolność jednostek kontrolnych czyli Sanepidu, Straży Miejskiej czy Inspekcji Handlowej sfrustrowany Prezydent próbuje ukarać właścicieli kamienic. Ale każdy, kto ma lokal spełniający wymogi Prawa Budowlanego i Sanepidu może ten lokal wynająć. Mam lokal, chcę zarabiać i MAM TAKIE PRAWO. Kontrolujcie tego, kto sprzedaje.
Dla mnie nie ma znaczenia czy w sklepie obok jest salon gier czy sprzedają monopol. Jeśli jest to dobry sklep "obroni się sam".
Jeśli w centrum miasta nikt nie chce wynająć lokalu to może cena najmu jest zbyt wysoka. Grzyb na ścianach, ogrzewanie we własnym zakresie czyli na prąd lub piec na butlę gazową, sufit zaklejony kasetonami z żółtymi śladami , bo zacieka rynna z boku budynku, toalety brak i za lokal o powierzchni 20m2 "tylko" 3.000 zł proszę.
Miasto organizuje Wieczór Kinowy na ulicy Tylnej gdzie ściany ociekają uryną. I tam Pan Prezydent nie ingerował wręcz z ramienia urzędu zapraszano mieszkańców. Sklep AGD z Tylnej powinien żądać od Prezydent odszkodowania, za to że jego klienci są zmuszeni przechodzić tak cuchnącą ulicą, co na pewno wpływa na obroty a podatek od nieruchomości w której prowadzona jest działalność gospodarcza zapłacić muszą jak wszyscy.

Kamienicznik nie ma prawa kontrolować najemcę lokalu. Więc nie wie co najemca sprzedaje. Przecież nikt nie napisze w umowie najmu " sprzedaż dopalaczy". Więc kamienicznika nikt nie może pozwać do Sądu.
Czy fryzjer może sprzedawać dopalacze ? Może. Czy lekarz może sprzedawać narkotyki? Może. Zielarze dosypują do ziół opium, dzięki którym ich klienci czują się lepiej. Zabronione? Może ale ...
Czy ja mogę podać do Sądu Matkę Pana Prezydenta, bo urodziła człowieka, który ani myśli naprawić zapadnięty miejscami chodnik na ŚWIÊCIECHOWSKIE J więc po ulewie trzeba wyjść na ulicę aby ominąć kałuże? Nie mogę dobrać się do Prezydenta do dobiorę się do jego Matki. Tak jest logika postępowania o którym napisano w artykule.

A na marginesie: naprawiona będzie ulica Wyszyńskiego, na której nie stoją kałuże ale sejmikowy SOWA wracając do domu lekko się zatrząsł kilka razy w swoim samochodzie i już Prezydent śpieszy koledze z pomocą.

QUO VADIS BOROWIAK ?
.
 
#9 ja 2017-10-05 14:39
wszystkie metody trzeba brać pod uwagę, aby zlikwidować ten handel bo za chwilę cały naród będzie zaćpany, ciekawe co byście zrobili jak by wasze dzieci ćpały. na pewno wszystko, aby tego nie robiły.
Popieram działania!!!
 
#10 olo 2017-10-05 15:01
Pozwać miasto za budowanie szaletów. Wtedy w sąsiedztwie dopiero spada wartość nieruchomości
 
#11 viola 2017-10-05 15:12
precz z preczem
 
#12 Ja 2017-10-05 15:12
Do kom 3
To znaczy że burdel na rynku można otworzyć przed ratuszem
 
#13 mama 2017-10-05 15:19
świetne rozwiązanie... jestem za ,nie dorabia się na kogoś krzywdzie skoro właściciel wie co tam jest powinien ponieść karę...
 
#14 Hary 2017-10-05 16:11
Bzdurne rozumowanie władzy.to juz jest totalitaryzm i zastraszanie!!
 
#15 2017-10-05 16:34
Sądem w Łodzi musi zająć się PROKURATOR.
Sam Wiceprezydent potwierdza "Leszno, nie radzi sobie z dopalaczami". Właściciela nieruchomości nikt nie może ruszyć !!
 
#16 Kolega 2017-10-05 16:43
Bardzo dobrze, właściciele kamienic powinni, zdawać sobie sprawę komu wynajmują lokale, a nie odrabiać się na cudzej krzywdzi a nawet śmierci. Nie może być tak, żeby po trupach dążyć do pieniędzy, to jest okrutny egoizm.
 
#17 trawka 2017-10-05 16:54
pytanie kogo stać na dobrego prawnika Miasto czy handlarza dopalaczami?Taka metoda działania nie rozwiąże problemu.
 
#18 g 2017-10-05 17:46
I bardzo dobrze! Niestety nie idzie walczyć z tym świństwem w inny sposób... Dobrze, że miasto szuka innych, może trochę niekonwencjonal nych sposobów. Owszem, właściciel lokalu powinien mieć prawo do wynajmu swojego mienia komu chce, ale są jakieś granice! Wynajmujesz lokal handlarzom dopalaczy- jesteś odpowiedzialny za każdą osobę, która trafi do szpitala/umrze przez dopalacze. Kropka.
 
#19 do 8 2017-10-05 17:51
Na czym polega nieudolność wymienionych służb.Napisz mądaralo konkrety a nie bijesz pianę
 
#20 Tak sobie myślę, że ... 2017-10-05 19:03
... to mocno naciągane. Walkę z dopalaczami rozumiem i wiem, że cel uświęca środki, ale czy władze miasta potrafią wykazać, że miało miejsce obniżanie wartości sąsiednich nieruchomości? Ciężar dowody będzie prze4cież po stronie miasta.
 
#21 Ula 2017-10-05 20:46
99 z piszących tutaj to biedota której jedyna nieruchomością jest co najwyżej mieszkanie ze spółdzielni wykupione za 1zl jestem ciekaw gdybyście mieli nieruchomość która trzeba utrzymać i żyć to wtedy byście inaczej pisali. Dopalacze to dno ale niet Uni metodami niech władza wpadnie na inny pomysl
 
#22 Piechu Pyr@ 2017-10-05 21:43
Brawo Gośka z postu 8. W punkt.
 
#23 RAP 2017-10-05 21:50
NIEDOMYTYCH STARUSZKOW I CUCHNACYCH RACZEJ JAK NARAZIE NIE LECZYLEM ALE KILKA BRUDNYCH I CUCHNACYCH "GOSIEK"DOSWIADCZYLEM'
 
#24 ben 2017-10-05 22:44
To tak samo można potraktować monopolowe i wszelkiego rodzaju lokale z alkoholem, dyskoteki, gdyż w ich okolicy nagminnie dochodzi do zaburzeń porządku i budzi poczucie zagrożenia bezpieczeństwa mieszkańców sąsiednich budynków.
 
#25 2017-10-06 05:34
ŻENADA! POPIERAM WALKĘ Z DOPALACZAMI I WSZELKIMI UŻYWKAMI ALE KARANIE WŁAŚCICIELI KAMIENIC ZA TO ŻE WYNAJMUJĄ LOKALE TO JUŻ LEKKA PRZESADA! JEŚLI TAK CHCECIE ROBIĆ TO PROSZĘ ZREKOMPENSOWAĆ IM STRATĘ. WEŹCIE SIĘ LEPIEJ ZA TYCH CO HANDLUJĄ. JEŚLI SPRZEDAŻ TEGO "GÓW.a" JEST NIELEGALNA TO PROSZĘ ICH POZAMYKAĆ, NAŁOŻYĆ KARY ITP. TOŻ TO EWIDENTNA SŁABOŚĆ PAŃSTWA ŻEBY NIE MÓC SOBIE PORADZIĆ Z TEGO TYPU PROBLEMEM.
LEPIEJ BYŚCIE STRAŻNIKÓW MIEJSKICH URUCHOMILI, ŻEBY SIĘ KRĘCILI PRZY TYCH OBIEKTACH. NIECH SPRAWDZAJĄ MŁODZIEŻ, KTÓRA TO KUPUJE, BO I TAK CHODZĄ BEZCZYNNIE NAKŁADAJĄC KARY NA KIEROWCÓW CO PRZYPADKIEM ŹLE ZAPARKOWALI. TAK BYLIBY BARDZIEJ PRZYDATNI I RÓWIEŻ WIĘKSZE POPARCIE SPOŁECZNE BYŁOBY DLA ICH PRACY. DODATKOWO MOŻNA URUCHOMIĆ URZĘDY SKARBOWE BO BEZ PARAGONÓW NA PEWNO SPRZEDAJĄ I SANEPID. JEŚLI BYLI BY TAK NĘKANI MYŚLĘ ŻE SAMI BY SIĘ WYNIEŚLI.
 
#26 Kasia 2017-10-06 06:56
Przecież i tak przegrają haha przecież wynajmowanie nie jest nielegalne ten co pozywa chyba nie do końca jest zdrowy :)
 
#27 Pop23 2017-10-06 07:09
Dokładnie a dyskoteki? Wszystkie monopolowe w śródmieściu i poza nim to co??? Nie tedy droga panowie włodarze widac ze pomysły na rządzenie sie wyczerpaly
 
#28 2017-10-06 08:01
Rozumiem, że to sygnał mówiący, że można pozwać miasto za umieszczenie w pobliżu czyjejś nieruchomości noclegowni, punktu pomocy społecznej lub innego miejsca, które odstrasza bardziej majętną klientelę? Samo ulokowanie biedoty miejskiej w sąsiedniej kamienicy komunalnej, zwłaszcza hałaśliwych bezrobotnych, nadużywających alkoholu może być powodem obniżenia czyjejś nieruchomości prywatnej. Proszę pamiętać, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie.
 
#29 To ja 2017-10-06 12:15
Jeszcze nie słyszałem aby w monopoloeych kupowano dopalacze. A tak "po prawdzie", nie ma usprawiedliwien ia dla kamienicznikow, którzy dla utrzymania kamienicy (podobno im tak ciężko) ryzykuja ludzkie życie. Mają gdzieś wszelkie zasady moralne, byle zarobić. Bardzo dobrze, takim należy się kara,bo im tym "biedaków", zależy tylko na kasie, wyczuli, że mogą zarobić, to nic już się nie liczy ani zdrowie ani życie.
 
#30 Do kom 20 2017-10-06 12:19
JAK NIE STAĆ CIEBIE NA UTRZYMANIE KAMIENICY, TO JA SPRZEDAJ TEMU KOGO NA TO STAĆ. KUP SOBIE MIESZKANIE I BÊDZIESZ MIAŁ SPOKÓJ. Wielu tak zrobiło. POWODZENIA.
 
#31 Lemi do 27 2017-10-06 13:49
A jak ją kupi ktoś handlujący dopalaczami to miasto wpadnie na nowy genialny pomysł i pozwie sprzedającego? To nie jest rozwiązanie!!! Należy dostosować prawi tak aby się nie dało tym handlować!!!
 
#32 Boro 2017-10-06 19:46
Śmieszni ci włodarze nasi ze tak chcą zastraszać właścicieli kamienic. Moze wyprowadza jeszcze tych lpow którzy mieszkają z przydziału komunalnego w miescie obok normalnych ludzi bo wartość spada moich mieszkań
 
#33 Do kom 32 2017-10-06 23:18
Uważasz, że ci którzy mieszkają w budynkach komunalnych to nie są ludzie, to kim są? chorymi psychicznie zwierzętami. Kim Ty jesteś, królem właścicielem kilku mieszkań. TAK WYGL¡DA WG. CIEBIE NORMALNY CZŁOWIEK. BOGACZ GARDZACY LUD¬MI, KTÓRZY MAJ¡ TROCHÊ MNIEJ. WG.PISIADANIA I STANU KASY OCENIASZ CZŁOWIEKA. CI Z "PRZYDZIAŁU" TO TEŻ LUDZIE MOŻE LEPSI OD CIEBIE. ZASTANÓW SIÊ CO PISZESZ, BO JESZCZE MOŻE BYĆ TAK ŻE I TY TEŻ MOŻESZ STAĆ SIÊ TYM GORSZYM, ZNANE SA TAKIE PRZYPADKI. B¡D¬ CZŁOWIEKIEM SZANUJ LUDZI BO :"Kto nigdy nie był człowiekiem, temu człowiek nie pomoże".
 
#34 Do 33 2017-10-07 14:10
No śmietanka towarzyska to raczej nie jest. 97%to "elyta" ze śródmieścia wiec troche racji maja piszący tu.
 
#35 Xxx 2017-10-07 22:14
Mieszkam w bloku komunalnym nie jestem patologia, wypraszam sobie. Proszę mnie i mojej rodziny (dzieci) nie obrażać. Do śmietanki towarzyskiej nie mam, zamiaru się zaliczać, ale uważam siebie i moja rodzine za pozytywnych członków społeczeństwa. Przynależność do tzw. śmietanki tow. nie stanowi o wartości człowieka,ani o tym co sobą reprezentuje. Większość tych z tej śmietanki, to egoisci zapatrzeni w siebie, pozerzy, którzy oceniają Człowieka po ich stanie posiadania.
 
#36 Do 35 2017-10-08 07:42
Czytamy ze zrozumieniem!!
 
#37 Xxx 2017-10-08 12:11
Rozumiem, że chodzi Tobie wyłącznie o mieszkańców którzy zajmują mieszkania z tzw. przydziału w śródmieściu. Otóż bardzo się mylisz. Patologia może mieć miejsce zarówno w blokach jak również w srodmiejskich kamienicach. W śródmieściu mieszka moja rodzina w mieszkaniach z przydziału i zareczam, że nie są patologia. Bardzo proszę, nie oceniaj wszystkich jedną miarą. Należy im się szacunek żyją skromnie ale uczciwie, mimo, że nie należą do tzw. "smidtanki". Często patologia znajduje się tam, gdzie nikt by się nigdy nie spodziewał, często właśnie w takich porządnych rodzinach stanowiących właśnie ową "śmietankę". Tak się dzieje w niektórych rodzinach. Dlatego pisząc takie komentarze, użyj wyrazu - niektórzy, będzie ok. Należy się szacunek dla tych, którzy są porzadnymi lokatorami, a tacy są w śródmieściu, zareczam.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama