Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody


Ocena: 2.8 (431 głosów)


Komentarze (27)  

 
#1 Łukasz 2018-04-05 11:28
Znakomita koncepcja, kapitalna!
 
#2 Wiking 2018-04-05 11:31
Ehh... A gdyby tak organizować wybory przynajmniej co dwa lata.
 
#3 Mieszkaniec Leszna 2018-04-05 12:21
Bardzo mnie to cieszy, że ma być w Lesznie coraz lepsza jakość powietrza. Mam tylko pytanie do Pana Redaktora. Napisał Pan, że Samorząd Leszna już kilku lat finansuje program wymiany źródeł ogrzewania. Nie można tego podważyć, ale czy nie można było napisać dokładniej, że już od 2010 roku są wymieniane piece w zasobach MZBK, a od 2012 roku poza nimi? Naprawdę kogoś ukłuło by oczy, gdyby wydało się, że za rozpoczęło się to za Pana Malepszego?
 
#4 gogg 2018-04-05 12:35
w mzbk wymiana piecow jest ale gdy sie juz wymieni do podniasa czynsz o 5% zamiast obnizyc .gdyby obnizyli czynsz to wiecej osob by sie decydowalo na zmiane ogrzewania
 
#5 Do 3 2018-04-05 12:38
To nie jest dobra koncepcja, by o tym napisać.
 
#6 do 3 2018-04-05 13:01
A jak myślałeś?. Przecież "oni" zastali kraj w ruinie i tylko dzięki "miłosiernie" nam panującym mamy tak jak mamy. To znaczy tak dobrze/sic/
 
#7 Zatorzanin 2018-04-05 13:23
Czy pan producent z Mielżyńakich złożył już wniosek?? W sumie tak nas truje, że chyba dla własnego dobra złożymy się sami na nowe źródło ogrzewania...
 
#8 leszczynianka 2018-04-05 13:23
Czy na dofinansowanie mogą liczyć również właściciele domków jednorodzinnych ? Bo jak na razie ci płacą największe podatki a są traktowani tak, jakby nie byli mieszkańcami miasta Leszna... Tylko wsparcie dla mieszkańców MZBK i starówki!
 
#9 Archanioł 2018-04-05 13:36
Jak widzę, samorząd bierze czynny udział w podrzucaniu kukułczych jaj mieszkańcom. Potem jak zwykle powiedzą, że się nie znają. Mój program w tej kwestii jest prostszy: tylko węgiel (ale krajowy)i drewno, bo nowoczesne rozwiązania są zbyt drogie w eksploatacji (wg. różnych szacunków 3-6 razy). Smog to obecnie modna urzędnicza fatamorgana i bzdura na kółkach napędzająca sprzedaż czyli brnięcie w nowoczesny smok pożerający pieniążki.
 
#10 inga 2018-04-05 13:50
mam dom 150 m z garażem trzywarstwowy mur bez styropianu z wełną wewnątrz dom ma 10 lat gazowe ogrzewanie gotuje i grzeje wode gazem oczywiście koszty gazu na cały rok to kwota około 3 tyś zł i nikt mi powie ,że paląc węglem drewnem jest taniej od czasu do czasu palę drewnem liściastym w tzw kominku ale nie jest to zwykły kominek tylko piec który sie nagrzewa i trzyma cieplo okolo 5 godz i wizje Archanioła spokojnie mogę obalić :)
 
#11 Neli 2018-04-05 13:51
miasto chce dać dokładnie tyle ile wydaje na leszczyńskie media śmiechu warte
 
#12 mieszkaniec 2018-04-05 14:07
A ja palę węglem za prawie 1000 zł za tonę. Też dostanę dofinansowanie? Przecież nie truję!
 
#13 Yeti 2018-04-05 14:17
9 - gdzieś tam dzwonią ale nie wiadomo dokładnie gdzie. Pochodzenie węgla nie ma aż tak dużego znaczenia. Można kupić opał ruski lub czeski o lepszych parametrach niż polski. Gdyby dopuścić do sprzedaży tylko polski opał to po roku cenny wystrzeliłyby w kosmos. Kontrole (nie tylko okazjonalne) powinny badać jakość opału.
 
#14 Kto kogo chce nabrać? 2018-04-05 14:20
Już dzisiaj współczuję tym co dadzą się nabrać na te panele fotowoltaiczne, oni za kilka lat oplują pana za to. Eksploatacja, jak pisze komentator powyżej to ponad sześciokrotnie wyższa aniżeli gaz , lub węgiel. Ale cóż się nie robi przed wyborami.
 
#15 Panie wiceprezydencie 2018-04-05 14:36
Panie Mytych, mam pytanie. Czy sfinansuje mi pan co roku różnicę pomiędzy kosztami eksploatacji tradycyjnych źródeł ogrzewania, a eksploatacją paneli? Jeśli tak, to dobrze. Jeśli nie, to jak żywo przypomina mi pan gościa reklamującego w tV samochody hybrydowe.
 
#16 do kom. 9 2018-04-05 14:54
Będziesz sprawdzał, czy ten węgiel, który wjeżdża do miasta jest krajowy, czy miasto ma miałoby do tego zatrudnić brygadę ludzi z dronami?
 
#17 ekolog 2018-04-05 15:27
Do komentarza 14. Chyba nie wie pan co mówi. Panele fotowoltaiczne nie wymagają serwisowania. Tak w ogóle to myli Pan chyba pojęcia. Panele fotowoltaiczne produkują prąd a kolektory słoneczne są do podgrzewania wody i to one wymagają serwisowania.
 
#18 ola 2018-04-05 15:59
Mam nadzieję ,że peamco w końcu przestanie dymić.
 
#19 Do komentarza 9 2018-04-05 16:34
Człowieku na Dąbrowskiego jest czujnik jakości powietrza.zobacz sobie jakie jest powietrze na Starówce.jeden smród.
 
#20 Yeti 2018-04-05 16:47
Nie chodzi o drony tylko o jasne określenie parametrów jakie musiałby spełniać węgiel sprzedawany w detalu. Parametry takie jak uziarnienie (wielkość brył) zawartość siarki, kaloryczność, smolistość, popiół itp. Pośrednicy kupujący węgiel powinni mieć "papiery" co dokładnie kupili i powinni to samo oferować na składach a nie robić jakieś dziwne mieszanki z jakimś szmelcem i sprzedawać to za grube pieniądze. Lub wciskać jakąś dymiącą smołę za cenę węgla pierwszej klasy. Czy dzisiaj ktoś to kontroluje? Czy kupując węgiel mam pewność że jego kaloryczność jest zgodna z tym co podaje sprzedawca? To zadanie do np Inspekcji Handlowej. Węgiel jest takim samym towarem jak chleb, buty czy tv.
 
#21 Archanioł 2018-04-05 18:59
do 13, 16, 19. Pięknie, ale praw ekonomii się nie zmieni pobożnymi życzeniami. Mogę założyć sam nowa instalację, ale niech samorząd pokrywa mi co roku 60 % eksploatacji jeżli to takie ekologiczne. Pójdzie na to?
Węgiel wjeżdża z Czech, Rosji, Ukrainy i z Kolumbii, ostatnio również podobno ze Stanów i nie jest to żaden rarytas tylko, że grosze kosztuje. Ten z Kolumbii podobno tylko zaledwie nieco ponad 200 zł za tone z transportem z końca świata. I tylko dlatego go zwożą (również ekonomia się kłania, a nie tam jakość). Wystarczy zablokować eksport, ale rząd tego nie robi, bo podatkowo korzysta z tego procederu całkiem dobrze.
A w kwestii czujników: zapewniają one podobne wrażenia wzrokowe, jak liczniki przy ekologicznym ogrzewaniu na prąd np. Rozchorować można się i z tego, i z tego powodu. Cudów nie ma.
 
#22 ala 2018-04-05 21:20
Wyngiel to syf,tylko gaz !
 
#23 Lopez 2018-04-05 22:33
Zablokować eksport? Doprawdy metody bardzo komunistyczne. Nie wiem nawet czy taki protekcjonizm jest dopuszczalny. Niech nasze kopalnie konkurują z zagranicznymi i niech poważnie pomyślą nad zmniejszeniem zatrudnionych, zwłaszcza rożnych kierowników i prezesów. Należy też przerwać łańcuszek pośredników których działania znacząco podnoszą ceny węgla. poza tym jeżeli wydobywanie węgla jest nieopłacalne i generuje straty to najwyższa pora zamykać najgorsze finansowo i jakościowo kopalnie. Smutne ale prawdziwe. Dlaczego ja pośrednio poprzez dziwne podatki mam dotować górników a w końcu kupować węgiel niewiarygodnie drugi. Stawiajmy importerom wymagania dot jakości węgla i dajmy wolnemu rynkowi samemu decydować co chce kupić. Jednak znając polskie realia to nawet węgiel za 200 na placu i tak będzie kosztował 800. Czysty zysk. Nie dla konsumenta oczywiście.
A dlaczego zagraniczny jest tak tani? Pomijam strukturę zatrudnienia ale przyczyną jest także fakt że np w Australii węgiel wydobywa się odkrywkowo. czyli dużo i taniej niż kopanie kilometr pod ziemią. Gaz gazem ale w skali kraju potrzebujemy atomu. Prąd z wegla jest pomyłką.
 
#24 Popieram kom 18 2018-04-05 23:20
Z komina Peamco od strony Tamy Kolejowej wydobywają się gryzące w oczy dymy w odcieniach często zielonych. Co oni tam spalają??? Strach się bać.
 
#25 zakazany 2018-04-06 06:08
24 - nie słyszałeś o zielonej energii? To jest właśnie to :)
 
#26 pivko 2018-04-06 07:26
Szkoda że tylko fotowoltanika jest dofinansowana-u nas raczej za mało słońca.Dofinansowane powinny być pompy ciepła-koszty montażu niewiele wyższe od gazu a eksploatacja połowa ceny i żadnych spalin i dymu.
 
#27 yhy 2018-04-06 09:10
Zastanawiam się ilu jest tu praktyków? Podstawą jest OCIEPLENIE budynku. Bez tego nie ma naprawdę oszczędnego ogrzewania. Domy pasywne to przyszłość, domy energooszczędne to dzisiejszy cel. Zamiast dofinansowywać kotły - dofinansujcie docieplenie budynku. Od tego się zaczyna, bez tego nie ma oczekiwanych efektów. Nie mówię już o rekuperatorach i odzysku ciepła ale zwyczajnie o wełnie mineralnej na ścianach i dociepleniu dachu.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama