Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Historia

87 wyświetleń
368 wyświetleń
1226 wyświetleń
166 wyświetleń
184 wyświetleń
5526 wyświetleń
574 wyświetleń
3105 wyświetleń
3303 wyświetleń
7483 wyświetleń
4077 wyświetleń
46 wyświetleń
6486 wyświetleń
4498 wyświetleń
5310 wyświetleń
5477 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Uroczystość pod pomnikiem Ludziom Solidarności w 37. rocznicę wprowadzenia Stanu Wojennego (2018)



Ocena: 2.8 (339 głosów)


Komentarze (47)  

 
#1 Sandro Ramirez 2018-12-13 12:09
Pierwszy sekretarz KM PZPR składa hołd ludziom Solidarności. Tylko czekać jak zacznie krzyczeć: ,,Precz z komuną!''
 
#2 ja 2018-12-13 12:30
Podziękuj Wałęsie pisiorze
 
#3 Archanioł 2018-12-13 12:43
WIDZÊ OSOBÊ, która z pewnością dodaje symbolicznej wymowy tej wesołej imprezie. W pewnych sytuacjach i przy obecności pewnych osób trudno bowiem mówić o nawet śladowej powadze.
 
#4 Gregor 2018-12-13 14:06
do ad.1/Bardzo słuszna konstatacja, tylko,że obecność tego osobnika wypacza znaczenie uroczystości. A po drugie ,co na to przyglądający się temu przedstawiciele Solidarności i PIS!!!!
 
#5 Kakuś 2018-12-13 14:11
A ja piję już piątego Prażubra.
 
#6 spocerowicz 2018-12-13 14:34
A co tam robi towarzysz Tomasz M. ?
 
#7 23 2018-12-13 14:45
Poseł podróżnik też przyjechał !!!
 
#8 Justus 2018-12-13 15:32
Stan Wojenny był jedynym rozwiązaniem w tamtym czasie. Gdyby generał Wojciech Jaruzelski go nie wprowadził, weszli by Ruskie i mielibyśmy regularne bitwy na ulicach. CIA odetchnęło z ulgą, gdy się dowiedzieli o Stanie. Wiedzieli że Związek Radziecki by się nie patyczkował, a NATO by się tylko przyglądało. Więc proszę nie opowiadać kocopołów o "złu w czystej postaci", tylko kłaść wieńce ale Panu Generałowi.
 
#9 Bożydar 2018-12-13 15:36
Co tu dużo mówić KONIEC ŚWIATA
 
#10 Alina 2018-12-13 15:43
Ja również oddaję hołd ludziom "Solidarności", sama byłam jej członkiem. Oglądając zdjęcia i patrząc na Ciebie Tomku, coś mi tu jednak nie pasuje, ośmieszyłeś się. Czy to Ci było potrzebne?
 
#11 Marek. 2018-12-13 16:29
A co z oprawcami stano wojennego i systemu komunistycznego ? Dlaczego publicznie nie ujawnia sie kto w Lesznie byl katem systemu komunistycznego ??? Skoro jest tyle ofiar to i sa tez oprawcy!!!
 
#12 ups 2018-12-13 16:48
Nie pierwszy towarzysz wierzący w kościelną maksymę "większy pożytek z jednego nawróconego..." Na starość tak to działa. (...)
 
#13 Eugeniusz 2018-12-13 16:52
DO KOMENTARZA 8 JUSTUS Bardzo dobre logo sobie przyjąłeś jako twórca swojego komentarza .Uświadomię Tobie kto to był JUSTUS , ano żydowski historyk uznawany jako najpodlejszy człowiek Świata ,niewolnik pieniędzy i rozkoszy zmysłowych.To co napisałeś to Twój głupi ,lewacki bełkot. ZSRR w tym czasie nic nie mogło zrobić co udowodnili już wielokrotnie historycy , ten stan wojenny to służalczość tego wstrętnego typa , który za nic miał własny naród , on bronił ideałów socjalizmu , gdyż myślał,że bez komuny nie istnieje życie .Przez lata osiemdziesiąte opóźnił Polskę w rozwoju na polu informatyki , techniki prac badawczo-rozwojowych etc, a własność prywatną traktował jak swój kołchoz.Ciekaw jestem ile liczysz lat chłopie ,cytując frazy z jedynie słusznej telewizji TVN , lub POLSAT.Ja stan wojenny pamiętam jako bardzo dorosły już człowiek - wyobraź sobie , że na zaborowskiej, strzyżewickiej, kąkolewskiej i gronowskiej stali przy koksownikach milicjanci, którzy zatrzymywali każdego , kto jechał autem i zryli mu wnętrze samochodu po samą tapicerkę , gdyż im było wolno - pytam się w imię czego Może powiesz, że te psy chroniły nasze bezpieczeństwo.Tak , czy inaczej ci Twoi idole musieli uznać wyższość pragnień społecznych , aby Polskę zmienić i to się stało po ośmiu latach.Przyznaje jednak, że groźne lewactwo odradza się w UE - Myślę ,że i to przetrzymamy . Natomiast Twój idol generał myślę że siedzi w specjalnym sektorze PIEKŁA ,którego nie określę ,gdyż nikt z żywych tego nie może określić , a Ty sam uważaj żebyś swoich idei nie żałował - trzymaj się JUSTUSIE
 
#14 Marian 2018-12-13 17:18
W każdym bądź razie, później bardzo brzydko wypowiadał o Bronisław ie Geremka, przewodniczy Solidarności w Lesznie. Skąd towszystko wie?
 
#15 Kom. 2018-12-13 17:50
Zgadzam się z kom.11 , 13.
 
#16 jez 2018-12-13 18:40
Uważam,że:
Borowiak znowu udowadnia,że dla niego liczą się lajtowe lanserskie spotkania. Kolejna zbiorka pod pomnikiem,zimno ,zapewne nudno,mało publiki i jest jak zawsze-Jóźwiak.
Czy tylko nieliczni widzą jakich idiotów robi się z ludzi? Wieloletni działacz PZPR,jeszcze niedawno z SLD pod pomnikiem Solidarność! Do tego pisowcy,których koledzy wrzeszczą"precz z komuną"i usilnie dekomunizują ten kraj! I pod tym hasłem dewastuje się wymiar sprawiedliwości . A tutaj? Naprawdę? "Gratuluję" tym wszystkim,którz y dokonali takich wyborów! Powyższe zdjęcia mówią wiele o was i tych sfotografowanyc h!
 
#17 Rekma Do kom.13 2018-12-13 18:43
Chłopie nie denerwuj się, takich głupców jest na pęczki. Zrozumieją to po latach, tylko że to będzie za późno.
 
#18 No nie! 2018-12-13 18:48
No nie,Malepszy, Rosiak.......
 
#19 Jerzy 2018-12-13 18:54
1.Dopowiem Tobie, że ten towarzysz już dostał nawet od Solidarności odznaczenie więc czuje się jak u siebie chociaż to Kuriozum historii.
 
#20 Eugeniusz 2018-12-13 19:04
Do komentarza 14 Proszę zauważyć przyjacielu ,że na pogrzebie Pana GEREMKA PRZYSZLI LUDZIE ,którzy mieli transparenty z hasłem "BOŻE DOBRZE ŻEŚ NAM GO ZABRAŁ" ,czy na prawdę chcieli jego śmierci , czy może chcieli postawić votum nieufności anty polskiej jego narracji w europie zachodniej.JA MÓWIÊ TAK ( i zdaję sobie sprawę najazdu lewaków na moją osobę)HEROD ANTYPAS zmarł jak ścigał CHRYSTUSA , a GEREMEK jak ścigał polskie chrześcijaństwo Mnie się to kojarzy , tylko jak to udowodnić - pozdrawiam dziwnie piszących z 14- pozdrawiam Eugeniusz
 
#21 ZAl 2018-12-13 19:40
Czerwoni ciagle na stolkach a jest 2018 rok .
 
#22 EMA 2018-12-13 20:28
Dość śmieszna sytuacja w Lesznie się wytworzyła. Ostatni I sekretarz PZPR w Lesznie jest teraz Przewodniczącym Rady Miejskiej i to nie przy wygranej SLD. W 1981 roku był budowniczym i najważniejszym przedstawiciele m władzy ludowej. Ciekawe jak wiele wiedział. Na pewno nie znał terminu ale jako najwyższy dostojnik ówczesnej władzy musiał wiedzieć, że coś się szykuje.Po wprowadzeniu stanu wojennego musiał nadzorować jego przebieg i składać meldunki.....Oj życie, życie. Teraz z kwiatami pod pomnikiem Solidarności.
 
#23 Stary 2018-12-13 22:58
Mam wrażenie ,że między Posłem Piotrowskim (członkiem władz swojej POP) a Przewodniczącym RM Leszna można postawić znak równości. Tylko patrzeć a z różeńcem stanie przy pomniku. Tomek oglądaj się za siebie, zobaczyśz jak się ludzie uśmiechają, jednak nie do ciebie. Przykre.
 
#24 Plo Prawica 2018-12-13 23:20
Nie wiem na ile szczerze krytykujecie Tomasza Malepszego jak i na ile szczery jest Tomasz w tym hołdzie.
Ale zdecydowanie lepiej zachowuje się od Wałęsy.

To śmieszne ale takie są fakty.
 
#25 Edmund D. 2018-12-14 06:26
Ilu z nich tak jak PREZES 13.12.81 spało do południa?
 
#26 Obywatel 2018-12-14 09:02
Do kom.2 Za co dziękować Wałęsie? Chyba,że za donoszenie na kolegów, a później za picie wódki z towarzyszami i katami i wzmacnianie lewej nogi. Koleś ogarnij się i nie pisz bzdur. Poza tym wiellu a może większość sędziów i prokuratorów oskarżała i skazywała ludzi Solidarności na niesprawiedliwe wyroki. Dzisiaj ta sama palestra i ich potomkowie krzyczą i noszą koszulki "konstytucja".
 
#27 Torquemada 2018-12-14 09:18
Gdzie Przewodnicząca Solidarności Oświatowej? Wysłała mamę i inną emerytkę?
PS sami funkcyjni przyszli. Widać, że na zwykłych ludziach im nie zależy bo zrobiono uroczystość w godzinach pracy.
 
#28 do 26 2018-12-14 11:05
Poznajesz tego Pana z kieliszkiem?
 
#29 QWA 2018-12-14 11:50
Kom. 8. pełna zgoda.W Lesznie to była parodia stanu wojennego. Pamiętam doskonale- byłem wówczas trzydziestolatk iem.Im dalej- tym więcej "znawców" tematu i "kombatantów".Ale otym mówił już Piłsudski.
 
#30 z glebokiej prowincji !Justusie racja jest po twojej stronie. 2018-12-14 12:55
Justusie racja jest po twojej stronie. Mam tez przy tej okazji pytanie do pana Pabisiaka: Gdzie sa te zaklady pracy gdzie byla najsilniejsza Solidarnosc w Lesznie?
 
#31 Pit 2018-12-14 13:54
Justus, ale jesteś oporny na wiedzę. Może czas coś poczytać, np. protokoły posiedzeń BP KC KPZR?
 
#32 Eugeniusz 2018-12-14 14:08
Wpierw do kom.25 ja pracuję zawodowo na PC , a wstaje o 6,oo Teraz do 29 i 30 Naprawdę uważacie Państwo ,że JUSTUS ma rację .Przecież Jaruzelski chciał w ZSRR mieć zabezpieczenie ataku na Polskę , gdyby sam nie mógł sobie poradzić.Natomiast Rosjanie zaangażowani w wojnę z Afganistanem nie mogli sobie pozwolić praktycznie na wojnę z Polską , gdyż przy embargach Zachodu dla nich by z głodu zdechli .Zgadzam się ,że militarnie wtedy by nam nikt z Zachodu nie pomógł , ale ZSRR jako kolos na glinianych nogach by też nie dało rady . Dziwię się ,że po prostu nie jesteście obiektywni - pozdrawiam
 
#33 Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r 2018-12-14 16:39
Tomasz Malepzy jest dla mnie wiarygodniejszy od Walęsy, Matyjasa, Pabisiaka, Pogorzelskiego, Palubickiego, ks.Jankowskiego, Boniego, Frasyniuka, Piniora, Krzywonos, Sobieraja, Hayna, Szczepańskiego i innych dzialaczy partyjnych i zwiazkowych Czuwaj!
 
#34 do kom.33 rówieśnik 2018-12-14 19:19
I tu się z Tobą po raz pierwszy zgadzam !
 
#35 Wojtek 2018-12-14 20:42
Ale dorabiacie martylorogię. Piłsudski ok a Jaruzelski be. Kraj w pełnej rozpierdusze. Jak ktoś tu wspomina nie było zagrożenia ze strony ZSRR. A dzięki czemu? Dzięki Jaruzelskiemu właśnie. w 80' roku Rosjanie pytali co to za wielki generał ten Wałęsa bo "u nas całe wojsko w butach śpi". Bowiem u u nich ktoś kto robił tak wielkie zamieszanie zniknął by w najlepszym razie w psychiatryku. Władza mogła sie obawiać tylko generała za którym stała duża ilość wojska. Czasy były absurdalne, i nie można przykładać do nich dzisiejszej miary. Panował totalna patologia, wiele zachodnich firm odeszło z Polski w skarpetkach bo je pracownicy rozkradli. W tej kwestii dzieje sie to samo na Ukrainie. Wiele zachodnich i polskich firm na Ukrainie pokonała nie tylko mafia ale i pracownicy. Ja spojrzy sie z tej perspektywy to wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu po 13 było zbawienne. Tylko nie wyzywajcie mnie od komunistów. Pierwsza moja praca była na zachodzie. Potem w polskich prywatnych firmach. Dziś pracuje w międzynarodowym koncernie. Przez 3 miesiące miałem okazję pracować w fabryce. Po pracy w Niemczech czułem się jakby trafił do filmu Barei. Totalna dezorganizacja brakoróbstwo i złodziejstwo. Tam prowadziłem analizy ekonomiczne - firma wypracowywała solidny przychód, zysk byłby duży, ale reklamacje i kary za niewywiązywanie się z terminów kosmiczne. I tak ci sami ludzie usiłują nam wmówić, że wyprzedano wspaniałe polskie zakłady, a socjalizm za którego powstały te zakłady systemem przestępczym. Gdzie tu logika? Prawda jest taka, ze system był syntetyczny i nie było w nim naturalnych mechanizmów regulujacych jak chociażby prawa popytu i podaży.I przez to nie miał prawa odnieść sukcesu. Prawda jest taka że w tym brzydkim socjaliźmie co starsi z nas skończyli studia za darmo. Polska została odbudowana i zelektryfikowan a. Koledzy którzy studiowali w latach 80 często otrzymywali stypendia socjalne porównywalne z zarobkami ich rodziców, do tego 80% zniżki na akademik 70% na stołówkę. Oczywiście też działo się źle. Paszport był zamykany na komendzie milicji, w każdym zakładzie pracy był agent bezpieki. Zdarzały się przypadki pobicia i śmierci na komisariatach. A czy dzisiaj sie nie zdarzają? Na WestPoint wykłada się o wprowadzeniu stanu wojennego w Polsce jako wzorowo przeprowadzonej operacji wojskowej i logistycznej. Jeśli się weźmie ilość wojska i broni na ulicy to ofiar było stosunkowo nie wiele. Oczywiście każda ofiara boli. Ale każdy z nas wie o tragedii w kopalni Wujek. Ale ilu ludzi wie co tam się działo? Czy "górnicy" chwalą się dziś jak rzucali śrubami i rolkami od taśmociągów w Zomowców? Jak dla mnie najtragiczniejs zym zdarzeniem stanu wojennego był przypadek w pobliskim Lubinie. Tam wg. różnych wersji albo grupa pijanych milicjantów jeździła nyską i strzelała do przypadkowych osób. Skończyło się na 3 trupach i kilkunastu rannych. Albo milicjanci opracowali taktykę rozpraszania demonstracji za pomocą tzw. grup rajdujących. Tyle tylko że jeśli to prawda to była to lokalna inicjatywa jakiś debili w mundurach którzy wysłali grupki milicjantów by strzelały do ludzi. Nigdzie indziej taka taktyka nie była stosowana. Faktem jest, że milicja skutecznie zablokowała śledztwo prokuratury. Nie ustalono kto strzelał. Broń z której strzelano została sprzedana do Algierii, tak więc nie można było ustalić potem konkretnych bezpośrednich sprawców.Faktem natomiast jest że milicjanci dowodzący akcja zostali skazani na kary bezwględnego pozbawienia wolności stosunkowo niskie i dopiero po 90 roku. Rechotem historii jest fakt, iż dziś Ci którzy najwiecej krzyczą o stanie wojennym stosuja podobne metody jakie panowały wowczas -czy to jeśli idzie o obstawianie stanowisk kumotrami czy zamiataniem afer pod dywan.
 
#36 Wojtek 2018-12-14 21:22
Ruch solidarności był wspaniały. Wszystko było proste. Byliśmy my i byli oni. Niestety to też utopia. Rozwiązania zero jedynkowe są w informatyce, w życiu już z tym gorzej. nie wszystko jest białe albo czarne. Nie ma idealnej bieli i czerni. Są szarości mniej lub bardziej dążące do bieli lub czerni. Nie można karać dzieci za winy rodziców czy sąsiadów. To faszyści stosowali odpowiedzialnoś ć zbiorową. Ludzie maja prawo do zmiany poglądów. Tylko krowa całe życie żuje mordą trawę i nie zmienia poglądów. Wielu porządnych ludzi uczciwie pracowało dla kraju. Czym różnił się milicjant ścigający niebezpiecznych bandytów od dzisiejszego milicjanta ścigającego bandytów? A jeśli pół życia robił to w jednym systemie a drugie pół w drugim? Czy ktoś kto w dobrej wierze działał w strukturach partii, dziś nie może działać w samorządzie? Nawet jeśli był by to grzech to gdzie chrześcijańskie przebaczenie? W naszym systemie prawnym istnieje zasada domniemanej niewinności, ba nawet wyroki sądów ulegają zatarciu, a przestępstwa przedawnieniu. Wszystko po to by chronić uczciwych ludzi, a tym którzy zbłądzili dać szansę na rehabilitację. Niestety wielu hejterom obca jest nasza cywilizacja oparta na tradycji chrześcijańskie j i rzymskim systemie prawnym.
 
#37 JA 2018-12-15 11:36
Latem prawdopodobnie Tomasz będzie chodzil już w koszulce z napisem SOLIDARNOSC .
 
#38 Jan 2018-12-15 11:43
Nie wiem dlaczego składamy kwiaty i oddajemy cześć przed kawałkiem żelaza na kupce kamieni ? To miejsce nie jest z żadnym zrywem solidarnościowy m związane . Po co ta cała maskarada jeszcze w obecności osób które ten stan wojenny wporwadzały i legimityzowały. ( Pan T.M)
 
#39 sebaPL 2018-12-15 13:14
Pytam się !!! Kto daje czerwonemu znowu stolek ???
 
#40 do Seba 2018-12-15 14:48
A na wyborach Ty był? Widać dał się poznać przez lata jako uczciwy człowiek. Przynajmniej reprezentanci większości tak uważają. Równie dobrze ja mogę powiedzieć o tobie Typowy Seba i wstawić link do jednego z setek filmików na YouTube? Co Ty na To?
 
#41 Eugeniusz 2018-12-15 15:37
WOJTEK napisałeś dużo , co nie znaczy ,że mądrze i POPATRZ TO WŁAŚNIE TY PRZYZNAJESZ MI RACJÊ ,czyli komuchem na pewno nie jesteś Studia za darmo masz rację , ale byli studenci na stancjach i tu już ich rodzice musieli płacić Poza tym broń jak piszesz sprzedali do Algierii Taką informację może mieć tylko były pracownik milicji Pisząc tak kwieciście odkrywasz się - pasuje pozdrawiam
 
#42 Ja 2018-12-15 15:58
do 38 a powiedz mi kto mu ten stołek zabrał ... nikt nie zabrał więc nikt nie daje. Trzeba było zrobić grubą kreskę to by czerwonych odsunięto a tak to przy okrągłym stole się dogadali i ... mamy pozamiatane.(...)
 
#43 sebaPL 2018-12-15 17:57
Do 39. Nie był, a nie był bo nie było na kogo glosowac .
 
#44 Wojtek 2018-12-16 00:59
Eugeniusz-kiedy rozwiązywali milicję byłem jeszcze w LO. Jak to dzieciaki chlonelismy bibułę, stad pierwsza informacja o Lublinie. Potem po 90 roku były procesy milicjantów i prasa o tym pisała. Pewnie w necie cos jeszcze znajdziesz. Ostatnio głosno było o tym zdarzeniu za sprawa jakiegos gowniarza z agencji inernetowej który wrzucił zdjęcie do neta i promował wódkę. Zdaje sie ze jego pracodawca dostał 15 tys kary. https://s.tvp.pl/images2/2/0/4/uid_2049a5ea278052cad0477b54134c11a01448894895321_width_907_play_0_pos_0_gs_0_height_515.jpg
 
#45 Wojtek Do Seba 2018-12-16 01:09
Jakis wybredny, jak Ci nikt nie pasuje to czemu sam nie startujesz? W zasadzie jak nie byłeś głosować, to trudno byś zabierał głos w tej sprawie. Przewodnicząceg o wybrali radni, a radnych wybrali wyborcy. Nie skorzystałeś z prawa oddania głosu. Zatem pozwoliłes by decydowali inni. Zatem do kogo mozesz miec pretensje?
 
#46 sebaPL 2018-12-16 15:07
Do kom.44 Wszedzie tylko kolesiostwo i układy jak na fotce powyżej tylko tyle,ze mamy już 2018rok.
 
#47 sebaPL 2018-12-17 16:48
Pewnie koles czerwonych ? A moze sam czerwony ????? ( były komuch ) jak to ci pasuje synek.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama