Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Festyny, Przemarsze

195 wyświetleń
107 wyświetleń
2707 wyświetleń
3360 wyświetleń
3213 wyświetleń
3587 wyświetleń
3854 wyświetleń
3369 wyświetleń
3109 wyświetleń
2661 wyświetleń
3054 wyświetleń
4245 wyświetleń
2836 wyświetleń
3244 wyświetleń
4601 wyświetleń
3903 wyświetleń
4766 wyświetleń
5337 wyświetleń
3895 wyświetleń
3992 wyświetleń
4629 wyświetleń
1218 wyświetleń
3859 wyświetleń
513 wyświetleń
5017 wyświetleń
6736 wyświetleń
6977 wyświetleń
4901 wyświetleń
4984 wyświetleń
5671 wyświetleń
4907 wyświetleń
4656 wyświetleń
5354 wyświetleń
5843 wyświetleń
4483 wyświetleń
5625 wyświetleń
5728 wyświetleń
8017 wyświetleń
6112 wyświetleń
7744 wyświetleń
View Video
7830 wyświetleń
5428 wyświetleń
5983 wyświetleń
6262 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Piknik Rowerowy z ABC przy fabryce VMI (2019)

Opis
5 maja 2019, Leszno, plac przed fabryką VMI.
Emilia Wojciechowska rozmawia z Markiem Niemczykiem, prezesem grupy VMI i Antonim Neczyńskim, redaktorem naczelnym ABC

video: Arek Wojciechowski


Ocena: 2.8 (327 głosów)


Komentarze (73)  

 
#1 AAA 2019-05-05 17:31
Pewien przedstawiciel KK powiedział że to jest nie chrześcijańskie takie sypanie tylko wzięte z innej ideologi i niebezpieczne bo pogańskie .
 
#2 olek 2019-05-05 18:25
Wiele miejscowości na około zorganizowało rajdy rowerowe.Tylko Leszno miało problemy .WSTYD.
 
#3 Pedrak 2019-05-05 18:50
Zamiast rowerówki sypanie konfetti WOW, WOW, WOW
Świetna promocja Leszna i zdrowia
 
#4 lidia 2019-05-05 18:56
Do kom. 2

Czy sluchales X -ie w audycji radiowej relacjonowanej przez p. Neczynskiego kto robil im pod gorke z Rajdem Rowerowym ?? i nie jest to rajd grupy 400-800 osob tylko to sa tysiace...a nikto zdrowych zmyslach nie bedzie bral na swoj karb odpowiedzialnos ci jesli odpowiednie sluzby nie chca brac czynnie udzialu...nie chca dolozyc swojej cegielki by dac cos ludziom ....Myslec trzeba glowa a nie innymi czesciami swojego ciala...
 
#5 Archanioł 2019-05-05 19:13
WIOCHY (słowo wielce pozytywne i dobrze się kojarzące) na około potrafiły zorganizować własne rajdy rowerowe, a miasto (słowo tym razem chyba na wyrost) Leszno rozwaliło w tym roku jeden z najlepszych rajdów rowerowych w kraju. Co by tu jeszcze...? - jak śpiewał Młynarski. Bo za dużo to już chyba nie zostało.
 
#6 kawa na ławę 2019-05-05 20:04
Towarzysz z PZPR również zawitał do Leszna. Oby Wielkopolanie nie wybrali takich desantowców. Niech sobie startuje z warszawki, ew. na polityczną emeryturę.
 
#7 Do Archanioł 2019-05-05 20:19
Miasto nie było nigdy organizatorem tego rajdu!Okoliczne rowerówki miały po 100_200 uczestników a nie kilka tysięcy. na przejazd 100 osób nie musisz zamykać całego odcinka trasy a tutaj trzeba było
 
#8 bi 2019-05-05 20:28
najwazniejsze ze grochówka była bardzo pyszna
 
#9 do 5 2019-05-05 21:02
To był najlepszy rajd rowerowy w polsce nawet 12 tys rowerzystów,pon oć ma być w przyszłym roku znowu jak zawsze,niestety w tym niewypał pierwszy raz od 28 lat
 
#10 co będzie 2019-05-05 21:05
Na pewno będzie, jak co roku, od początków poprzedniej kadencji samorządu, wielokrotnie w mediach zapowiadany i przez wszystkie przypadki odmieniany, który zatrzymał życie miasta w dniach 15-23.09.2018r.: FESTIWAL ORGANIZACJI POZARZ¡DOWYCH!! ! i leszczyńskich instytucji zaangażowanych społecznie.!
 
#11 Idzie nowr 2019-05-05 21:19
Targów ogrodniczych też już nie było w tym roku...
 
#12 Bartek 2019-05-06 01:55
Panowie z gladek brothers band to dzisiaj chyba pokaz sił robili hałas taki że jakże córka przyjechaliśmy to uciekaliśmy z powrotem do domu bo nie szło wytrzymać w tym hałasie, współczujemy rodzicom którzy wybrali się z maluchami w wózkach..
 
#13 Starszy 2019-05-06 07:11
Ale wstyd. Pokazów szybowcowych i lotniczych brak. Targów ogrodniczych brak. Rajd rowerowy znika. Ale wstyd. Wstyd. Wstyd dla miasta.
 
#14 Max 2019-05-06 08:09
Do Starszy - to weź się w czynie zaangażuj i zajmij się tego organizacja. To tak nie działa ze ma być i już.
. Kwiatki zapewne masz dwa wiec targi dla Ciebie jak znalazł? rowerem - jeśli masz to i tak nie jeździsz?
 
#15 Tom 2019-05-06 08:18
To na co idą publiczne pieniądzę?
Przecież Leszno to bogate miasto..
mnie już w tym kraju mało co zdziwi..
W Poznaniu na imprezach sportowych,bieg owych wystarczy
taśma ostrzegawcza.,U nas ?
Ktoś wymyśla niestworzone historie
jak zabezpieczona ma być trasa rowerówki...
Tyle lat jakoś to nikomu nie przeszkadzało.
I komu zależało na tym, by zniszczyć
taką wieloletnią imprezę?
Moje dzieci jeżdziły co roku na rowerówce,
co miałem im powiedzieć w tym roku???
 
#16 Do 13 2019-05-06 08:30
Ale są żurawie ...
 
#17 Jerzy 2019-05-06 09:02
Unia Leszno jest mistrzem Polski, a płaczki leszczyńskie mistrzami świata. Archanioł - jesteś najlepszy.
 
#18 marek 2019-05-06 09:22
Gładki najlepsze są i basta!
 
#19 Starszy do 13 2019-05-06 09:47
I jeszcze Unia Leszno i poza tym już za bardzo nic nie ma w tym Lesznie.
 
#20 Starszy do 14 2019-05-06 09:52
Ty wiesz lepiej co ja robie czego nie robie? Ciekawe. Otóż widzę że już nie wolno skrytykować tego co w mieście się dzieje. A z Twojego wpisu płynie straszna arogancja.
 
#21 Weronika 2019-05-06 10:04
Do komentarza 17 - a z czego mamy się cieszyć? Krok po kroku zabierane są w Lesznie kolejne atrakcje. Mamy udawać że nic się nie dzieje? Był piknik rowerowy - fajnie to cieszy. Ale co z resztą.? Piszesz że Unia Leszno mistrz, tylko że nie każdego interesuje ten sport. U mnie w rodzinie nie interesuje się tym sportem akurat nikt.
 
#22 sebaPL 2019-05-06 10:12
Do 17. Zal mi cie :-(
 
#23 Do 22 2019-05-06 10:29
Ten z 17 to pewno jakiś troll.
 
#24 olo 2019-05-06 11:20
Trochę stypa.
 
#25 Joanna 2019-05-06 12:51
Ten Piknik mozna było zrealizowac.... ,przeciez mamy Straz Miejska (ktorej kupilismy za nasze podatki 2 samchody ) (..)do obstawy tj Imprezy. Zatem po raz 1-wszy po 28 latach - zapanowal niedowład organizacyjny!! !!! Joasia Leszno.
 
#26 Stolec 2019-05-06 13:05
Miller był tam zupełnie nie potrzebny.
 
#27 do 19 2019-05-06 14:14
Jest futsal w ekstraklasie,1 liga szczypiornistów ,1 liga koszykarzy,1 liga koszykarek.Najwieksze psie wystawy w polsce,pokazy lotnicze będą z powrotem,tak jak majówka rowerowa,jest półmaraton, spokojnie
 
#28 do 21 2019-05-06 14:54
Unię interesuje ok 20.000 ludzi z Leszna i okolic,to poziom co Lecha w Poznaniu,dalej przepaść w wlkp choć Lech coraz słabszy ostatni mecz tylko 7.000,a w Lesznie srednia obecnie 14.00 na mecz.Rowerowa impreza i pokazy lotnicze powinny być pielęgnowane do władz
 
#29 Starszy 2019-05-06 15:21
Ja zapraszam do Ostrowa Wielkopolskiego . Porównaj sobie kolego to miasto z Lesznem. I nie należy pisać co będzie a co jest. Politycy już wiele obiecywali, po owocach ich poznacie.
 
#30 Ja 2019-05-06 16:13
Przecież ta chemia,kolory jest niezdrowa,gratu lacje ! wyjdzie to za kilka lat
 
#31 do 29 2019-05-06 18:54
Co jest w Ostrowie ? Ostrovia zawsze balansuje miedzy 1 a 2 ligą,praktyczni e żadnych dużych sukcesów,zaledw ie kilka sezonów dawno temu w najwyższej klasie rozgrywkowej i same baty.W Ostrowie niema tak dużych koncertów jak w Lesznie na stadionie na ponad 20.000,niema tak dużych imprez,bezroboc ie większe,ubyło ok 5.000 mieszkańców,w rankingach polskich miast zawsze Leszno jest po Poznaniu w Wlkp.Daj już spokój z tym Ostrowem Wlkp.Widze,że bez tego Leszna nie możesz żyć,takie nudy w tym Ostrowie,o ile z stamtąd jesteś ? A w Lesznie zawsze były,są największe imprezy w polsce,jak wystawy psów,rowerowa impreza będzie w przyszłym roku znowu,pokazy lotnicze, nocne jedyne w tej części europy,wiele razy imprezy światowej rangi na żużlu, szybownictwie,b aloniarstwie,sz ermierce,
 
#32 Starszy 2019-05-06 19:22
Po pierwsze: Mój pierwszy komentarz pojawił się tu w sobote (widać że masz obsesje). Po drugie: Nie jestem tu by udowadniać gdzie mieszkam. Pochodzę z Leszna i mieszkam 20 lat w Ostrowie. Po trzecie - rozpowszechnias z same kłamstwa. Widać że Twój świat to żużel i to jedyny Twój argument. Po czwarte: Ekstraklasa koszykarzy, ekstraklasa koszykarek, 1 liga piłki ręcznej, 2 kluby piłkarskie w 4 lidze no i żuzel. Teraz inwestycja w stadion. A w Lesznie? Raz do roku bywam, czasem częściej i nic się nie zmienia. A jakie to imprezy są w Lesznie? Dlaczego kłamiesz o pokazach lotniczych? Skoro ich już dawno nie ma. O rajdzie rowerowym też zapomnij. Bo z tego co wiem remont ratusza jest obiecywany od kilkunastu lat. Nudny to jesteś Ty z swoimi kłamstwami. Ale nie ma to jak w komentarzach zrobić z prowincjonalneg o Leszna metropolie na skale Warszawy. Na koniec dodam że czytając to co piszesz to żyjesz przeszłością czyli latami 80tymi kiedy faktycznie to miasto coś znaczyło. Teraz jest inaczej, otwórz oczy. W tym mieście nawet basenu nie ma i ludzie muszą jeździć do Kościana. Ciekawostka jest też to dlaczego miasto nie chciało wiaduktu na Zaborowie. To zostawiam Tobie do głębokich przemyśleń.
 
#33 Do 31 2019-05-06 19:45
Manipulatorze ale już nie wspomniałeś że w Ostrowie koszykówka męska i żeńska jest w najwyższej lidze. Że mają piłkę reczną w 1 lidze. Że mają 2 kluby piłkarskie w 4 lidze? Leszno nigdy nie było po Poznaniu i nie będzie. Pokazów lotniczych zresztą też. Poza tym ile ci płacą za czuwanie tu?
 
#34 Maniek do 31 2019-05-06 20:12
Dlaczego piszesz bzdury, nie zachowuj się jakby w innych miastach koncertów nie było tylko w Lesznie. Reszta to same bzdury co napisałeś.
 
#35 Z Leszna 2019-05-06 20:34
Do komentarza numer 32: Nie rozmawiaj z tym osobnikiem. Ta osoba tu czuwa by nikt o Lesznie nic złego nie pisał, jeśli źle napiszesz albo nie jest po jego myśli czy też napiszesz coś dobrego o innym mieście niż Leszno zaraz się uaktywnia. Ten proceder trwa od lat.
 
#36 do 33 2019-05-06 20:53
Leszno inwestuje w stadion od 2008,już najstarsze siedziska wymieniane są na nowe,zobacz wieżę sedziowska,zapl ecze,itd.stadion pomiesci ponad 20.000,wiele światowych imprez w tym 5 GP Europy,kilka Druzynowych Pucharów Swiata.W Ostrowie dopiero od 3 lat biorą się za stadion,a pomieści ledwo 10.000.Basen w Lesznie jest przy szkole,na razie,jest też odkryty,najwięk szą i najnowoczesniej sza w polsce sketplaza,tunel aerodynamiczny.Pokazy lotnicze były na mniejszą skale w zeszłym roku,w tym też będą jeszcze nie takie jak dawniej,gdzie dwa dni ponad 50.000.Impreza rowerowa będzie,pierwszy taki przypadek,krótk i czas,a wielkie wymogi zewnątrz, nawet 12.000 rowerzystów .Ratusz remont w przyszłym roku pewne.Koszykowka żeńska w Ostrowie spadła teraz do 1 ligii.W Lesznie extra żużla, extra futsal,1 liga ręczna 1 liga koszykarzy,1 liga koszykarek ,3 liga siatki,4 liga nożnej itd.Ostrow Wlkp jest tylko większy o ok 8.000,a dla aglomeracji miasta do 80.000 to wszystkie prowincje.W rankingu sprzed 2 lat Leszno na badanych 66 miast na 22m,Poznań 5m,Ostrów Wlkp 34 m jakość życia,bezroboci e,itp Bez odbioru
 
#37 do 34 2019-05-06 21:02
Wiadomo Manius,ze koncerty są wszędzie tylko,że w Lesznie na koncerty jak Modern Talking,Alphavi lle przybyło odpowiednio 23 tys i 19 tys,a jeszcze byli inni wokaliści. W Wlkp po Poznaniu niema większych koncertów. Jakie bzdury pisałem ? Najwieksze imprezy,czy sportowe czy inne tylko w Lesznie,po Poznaniu,często należą do największych w polsce,jak od 25 lat psie wystawy,czy sportowe rangi swiatowej,co Cię boli ?
 
#38 Z Leszna 2019-05-06 21:23
Do 36 - no właśnie od 2008 roku inwestuje czyli 11 lat, a stadion wygląda jak wygląda że nawet dachu nie ma. Reszta Twojego wpisu to urzędnicze bzdety. Lepiej popatrz na te fakty: Brak pływalni, ratusz remontowany już jest od naście lat a wygląda jak wygląda, kamienice w opłakanym stanie, dziura po Goplanie, Pustostany (ostownia, młyny, kasyno wojskowe, Tonsil). Postepująca marginalizacja miasta np. ucieczka inwestora Spinko. Zastanów się co tu wypisujesz bo to wszystko bzdury. Miłych lat dalszego czuwania tu. CZUWAJ.
 
#39 Do 36 2019-05-06 21:29
Nie kłam, remont trwa od 2007. Sam wówczas pracowałem podczas remontu. A reszty Twoich bzdur nie da się komentować. Słusznie zauważają powyżsi użytkownicy że manipulant jesteś.
 
#40 odnośnie 31 i 36 2019-05-06 22:08
Ten sam słowotok, bezpodstawnie chwalący już antymiasto Leszno, na zasadzie: Leszno doskwiera? Zalecam terapię. We Włocławku. (elka.pl, Felieton Adamka, 18 wrze 2018) Takich obywateli dorabiamy się, takich mieszkańców mamy, takie efekty dziennikarstwa, niedawno nagrodzonego grawertonem przez prezydenta Leszna (!).

Jedną z pierwszych inwestycji poprzedniej kadencji samorządu, nowej Pani Prezydent Ostrowa Wielkopolskiego , była totalna rozbudowa i modernizacja pływalni odkrytej. Pani Prezydent postawiła i stawia do dziś na konsekwentne polepszanie jakości życia w mieście. W internecie wyraźnie widać odnowiony zespół kąpielisk w Ostrowie Wielkopolskim i proszę go porównać z naszym leszczyńskim basenem odkrytym, żenującym, upokarzającym mieszkańców, urągającym człowieczeństwu Polski XXI wieku.
 
#41 do 37 2019-05-06 22:17
No widzisz nawet od 2007,obecnie jest 17.000 siedzisk,reszta to miejsca stojące na koronie,zrobion o nowe schody wewnątrz, wylano nowy beton na koronie,wysokie j klasy jupitery,obecni e najnowszy telebim,remont wieży,parkingu, zaplecze wysokiej klasy na łuku dla piłkarzy,wyremo ntowano stadion lekkoatletyczny ,postawion duży kompleks piłkarski w Zaborowie,zgrup owania mają nawet piłkarskie kluby 1 ligowe, Przecież koszykarki z Ostrowa poleciały z hukiem do 1 ligi,Ostrów fajne miasto,ale zawsze było za Lesznem,jak tam możesz mieszkać,nudy ogólnie.Bierz rower i wracaj do Leszna ! Robiłeś remont na stadionie w Lesznie ? Bo pisałeś,że mieszkasz tam od 1999,motasz się!
 
#42 do 38 2019-05-06 22:39
W Ostrowie pustostany po fabryce Wagon,kamienice nie lepsze,w Lesznie odnowiono Chrobrego i zdecydowaną większość kamienic na tej ulicy.Obrzeza Ostrowa do Leszczynskich dzielnic jak Gronowo,Zaborow o,Zatorze to takie osiedla w Ostrowie jak trzeci świat,wiele pustostanow,nie utwardzone,a W Lesznie utwardzono już niemal całe Gronowo,Zaborow o,Zatorze,szkoł y, sklepy,oswietle nie,w Ostrowie na podobnych dzielnicach tego niema tyle,czy malutki stadion w Ostrowie bedzie miał dach ? NIE ! W Lesznie w strefie inwestycyjnej przybyło wiele firm,fabryk,raz em zatrudniono ponad 1.000 ludzi,niebawem kolejni inwestorzy.Leszno to piękne miasto
 
#43 adam 2019-05-07 00:28
Jak można cieszyć się z kolorowej trucizny, kiedy będąc na imprezie otrzymałam niechcący dawkę bzdurnych kolorów i kurtka była do wyrzucenia
 
#44 Starszy do 40 2019-05-07 06:22
Ja już skończyłem z nim rozmowę. To bez sensu z nim dyskutować. Widać że ta osoba ma wyrobione regułki i przesiaduje tu non stop i pilnuje dobrego słowa o Lesznie. Zresztą zobacz - ja o 22 spędzam czas z rodziną. Facet o 22 czuwa przed komputerem. Zresztą robi to od rana do nocy.
 
#45 Maniek 2019-05-07 06:44
Do 40 - No lepiej bym tego nie określił. Patrze teraz co ten osobnik wypisał to jestem w totalnym szoku. Nie warto z nim wchodzić w dyskusje. Megalomania na punkcie Leszna.
 
#46 Do 41 2019-05-07 06:56
Nigdy nie pisałem że mieszkam w Ostrowie i nigdy nie pisałem że pracowałem na stadionie. Widać że mnie z kimś mylisz, chyba za dużo w internecie przebywasz.
 
#47 Leszczynianin 2019-05-07 07:20
Do 44 - lepiej go po prostu ignorować. Niech sobie pisze, I tak nikt nie daje wiary jego wpisom.
 
#48 kościaniak 2019-05-07 07:50
Słusznie zauważa kolega że basen odkryty w Lesznie to zwykła niecka. Raz byłem na nim i na moje oko to lata 60te. Wstyd o nim wspominać. A teraz do kolegi chwalącego tak Leszno: Podniecasz się tym stadionem Unii jakby był on co najmniej narodowym. Nie wiem czy chlube miastu przynosi ten stadion bo on jest archaiczny, schody pamiętające słynne dożynki, bez zadaszenie, toy toye i brak nowoczesnych punktów gastronomicznyc h. Przede wszystkim krytykujesz że w Ostrowie będzie stadion na 10tyś. A po co większy? Potem koszty remontów ogromne. Istotny jest fakt że takich stadionów jak Unii (przestarzałe budownictwo już nie ma). Chwalisz się skateplazą. Myśle że nie ma czym bo skateplaz w Polsce jest ponad 250. Pokazy lotnicze już nie wrócą do Leszna. Zresztą jakiś czas temu czytałem o dramatycznej sytuacji aeroklubu w Lesznie. Życze miłego dnia.
 
#49 Leszno w Lesznie 2019-05-07 09:14
Ale jaja.
 
#50 Czytam Was 2019-05-07 09:25
Ludzie czy wy nie widzicie jakie ta osoba (komentarze 41 czy 42) głupoty wypisuje? Przecież ta osoba jak będzie trzeba to napisze że Leszno jest lepsze od Poznania. Wszyscy wiemy jak jest w naszym mieście przecież. Leszno nie ma startu do Ostrowa ale facet manipuluje faktami niczym wytworny PR by wyszło na niego.
 
#51 do 48 2019-05-07 09:41
W Ostrowie jest stadion,a nie będzie,dopiero teraz remont.Jest tyle w polsce sketplaz,ale od lat w Lesznie jest najnowoczesniej sza i najlepsza,spraw dz sobie,co roku przyjeżdżają na zawody z całej europy,a byli też zawodnicy z USA i Japoni.Wchodze tu kiedy chce,pisze jak jest,prawdę.Ostrów lepiej nie wygląda, zwłaszcza dalsze dzielnice,zawsz e był w rankingach miast za Lesznem,niewiel e się tam dzieje,a pokazy lotnicze będą w Lesznie,jeszcze tak jak dawniej
 
#52 do 48 2019-05-07 09:46
Na koniec w Lesznie na żużel przychodzi srednio 12-14 tys na ligę, a na najważniejsze mecze i finały ok 20 tys po to duży stadion,w Ostrowie wystarczy na 7 tys spokojnie,tyle będzie liczył jak będą same siedziska,tyle
 
#53 Ja 2019-05-07 09:54
Kom 44,45,46 to ta sama osoba,a stadionów z lat 70 tych takich jak w Lesznie jest 80 % w polsce z tym,że wiele o połowę mniejszych i totalne ruiny,a stadion w Ostrowie też jest z lat 70 tych dopiero teraz coś tam robią
 
#54 Do 41 i 42 2019-05-07 10:27
Czy Ty nie widzisz że ośmieszasz się takimi wpisami?
 
#55 Maniek 2019-05-07 10:53
Na jakiej podstawie stwierdzasz trollu że ja pisałem komentarze 44 i 46 skoro to nie prawda? Z głową wszystko ok? Jak Ty możesz powiedzieć że 80% to ruiny skoro to bzdura. Polskie stadiony są wyremontowane i tylko co niektóre są ruinami. Człowieku co ty za fałszywe informacje rozsiewasz. Ogarnij się.
 
#56 Do 53 2019-05-07 11:14
Ruinę to ty chyba masz w głowie, serio. Zaś stadionów w Polsce "totalnych ruin" w Polsce już praktycznie nie ma. Zanim coś napiszesz to przemyśl. Stadiony w kraju są na bieżąco remontowane, przebudowywane. Osobiście znam tylko 3 faktycznie ruiny.
 
#57 Czytam Was 2019-05-07 11:35
Wcale 80% stadionów w Polsce to nie są stadiony takie jak Leszno ma. Można wymienić pierwsze z brzegu: Stadion w Toruniu, Nowy Stadion w Łodzi, stadion Widzewa, Stadion w Lublinie, Stadion w Rzeszowie czy z mniejszych Czarni Żagań. Na tych stadionach zwykle już są normalne punkty gastronomiczne, normalne toalety, zadaszenie, i wyglądają przyzwoicie.
 
#58 do 56 2019-05-07 11:53
Piła, Konin,totalne ruiny,Ostrów, Gniezno,Rybnik, Krosno,Tarnów kolejna ruina,Grudziadz ,Opole bez połowy siedzisk,mowa o żużlowym Zielona Góra taki misz masz,miejscami jeszcze ławki drewniane wszystkie gorsze ,większość żużlowych mniejsze i w gorszym stanie od Leszna,tyklko motoarena, olimpijski,nowy w Łodzi z żużlowych lepsze,ale mniejsze.Dalej Głogów,Legnica, Płock,wiele piłkarskich w 1 i 2 lidze ruiny i wiele innych dosłownie mniejsze i w gorszym stanie.Do 50,54 nikt nie mówi, że Leszno jest lepsze od Poznania,ale jest lepiej niż w wielu miastach,Ostrów niema startu do Leszna,choć i tak nieźle wypada w Wlkp,z raportu 66 miast Poznań 5m,Leszno 22m,Ostrów Wlkp 34m,Konin 62m.Zal was !
 
#59 do 57 2019-05-07 12:10
Tak w Lublinie jest lepszy,nowy,ale piłkarski,a nie żużlowy bo Motoru jest mały 10.000 i w gorszym stanie.W Rzeszowie ? Miasto 200.000 a stadion mniejszy 12.000 i w gorszym stanie niż w Lesznie zrobili tylko nową trybunę zadaszona na przeciwleglej prostej,na drugim łuku wielka odkryta przestrzeń ,reszta jak była wieża sędziowska jak dwa kioski złączone ,podobnie jak w Grudziądzu.Lokale gastronomiczne, a także wysokiej klasy restauracje masz w Lesznie na stadionie w wieży w której też jest WC,oraz bowling,fakt powinien też być odzielny duży budynek dla kibiców z WC,a nie toi toie,ale to problem większości stadionów w polsce.Tak naprawdę dobrych stadionów w polsce z pełnym zapleczem itd jest raptem 20,a Leszczynski na tle setek stadionów w polsce wygląda przyzwoicie i jest duży,taka prawda.Nie macie pojęcia o niczym !
 
#60 Starszy do 53 2019-05-07 12:21
Boże jak Ty kłamiesz!!!!!!! ! Stadion w Ostrowie Wielkopolskim był modernizowany w 2007 roku - wybudowano wtedy zadaszoną trybunę i pojawiło się sztuczne oświetlenie. Po co ludziom wciskasz że dopiero teraz jest robione. Przestań już kłamać.
 
#61 Do 58 i 59 2019-05-07 13:56
Większych bredni nie czytałem od dawna. Stadion w Legnicy ruina? Ty masz ruinę faktycznie w głowie. Stadion w Legnicy jest po modernizacji i nowoczesny. W Rzeszowie nowoczesny i po gruntownym remoncie. W Ostrowie jest po modernizacji. Głogów tak samo. Ale co się nie robi by Leszno wybielić. Kończe rozmowe z tobą trollu. Szkoda nerwów bo tylko kłamiesz.
 
#62 do 60 2019-05-07 14:03
Teraz dopiero robione są trybuny ! A zadaszona trybuna jest pod wieżą tak jak w Lesznie,z tym,że w Lesznie jest trzy razy większa,a sztuczne oswietlenie jest na większości stadionach
 
#63 Z Leszna 2019-05-07 14:06
Do komentarza 59 i 58: Człowieku co Ty za bzdury wypisujesz? Ostrów ruina? Czy Ty się dobrze czujesz? Robisz to celowo by sprowokować zapewne. Podobnie ma się sprawa Rzeszowa i Lublina. Nie dawno pisałeś że to nowoczesne stadiony a teraz że ruiny. Jakieś pół roku temu pisałeś że Ostrów rozwija się lepiej od Leszna. Widać gubisz już się z wszystkim. I wiesz co? Bawi mnie Twoja osoba :) I to jak się gubisz.
 
#64 XYZV 2019-05-07 14:55
Do 61, 59 i 58. Fajnie siejesz swoją propagandę, przez wszystkie możliwe przypadki odmieniasz "rozwija się, buduje, dzieje itp. itd." Bo wiesz że to ciężko zweryfikować, no bo jak ktoś sprawdzi suche fakty które piszesz? Wiele razy tu kłamstwa podawałeś. Jeszcze komiczniej wygląda sprawa ze stadionami co robisz teraz. Robisz ze stadionu Unii hiper nowoczesny stadion. No bo nikt tego nie sprawdzi na szybko. Zaś z stadionu Miedzi, Rzeszowa i innych robisz rudery co jest wręcz paskudnym kłamstwem. Przecież stadion Miedzi Legnica jest po gruntownym remoncie, ma w pełni zadaszone trybuny i jest nowoczesny. Ale lepiej być nieobiektywny i pisać kłamstwa. Podobnie się ma sprawa z toaletami. Znów skłamałeś ponieważ nawet sąsiadujące z Lesznem stadiony Kanii Gostyn czy Obry Kościan mają toalety. Byłem na wielu stadionach i toalety to już norma. W komentarzu 61 znów skłamałeś odnośnie Ostrowa. Bo w 2007 roku stadion miał gruntowny remont na jakąś impreze żużlową. Powiedz czy Ty chociaż pisząc tu nie skłamałeś? Wiesz po co to robisz? Liczysz na to że nikt nie sprawdzi tych informacji i uwierzy że Leszno wciąż jest cudowne. Argument o rozmiarach stadionu Unii widać do Ciebie nie dociera. Teraz buduje się stadiony tak by się zapełniały i były tanie w eksploatacji i zarabiały na siebie. Zobacz stadion Unii, stary moloch. Remontowany kilka lat i wciąż odstaje od innych stadionów i to bardzo (brak toalet, punkty gastronomii pod chmurką, brak zadaszenia, stare schody) i w utrzymaniu kosztuje to ogromną ilość pieniędzy.
 
#65 Mała 2019-05-07 15:02
Porażka totalna żenada dla leszna wstyd
 
#66 Do 64 2019-05-07 15:22
Brawo mądry komentarz. Przecież Rzeszów ma konkretny stadion a on zrobił z niego ruderę. Podobnie ma się sprawa z wymienionymi przez tego osobnika stadionami Miedzi Legnica czy Chrobrego. Jak przyzwoite stadiony można nazwać ruderami. Ten osobnik jest po prostu żałosny.
 
#67 do 63 2019-05-07 15:24
Kto pisał, że Ostrów lepiej się rozwija od Leszna ? Nie ja ! Tak samo jak nigdy nie pisałem,że stadion w Rzeszowie i Lublinie żużlowy jest lepszy od leszczynskiego bo nie jest ! Stadion Miedzi nie żartuj,ledwo pomiesci 5.000,zobacz jak wygląda,Stadion w Ostrowie dopiero teraz ma robione trybuny,byłem w kwietniu na meczu,była w w jednej części wylewka pod siedziska.Jezeli porownujesz miasto Leszno do nudnego Ostrowa,lub Leszczynski stadion do stadioniku w Ostrowie,gdzie też niema toalet,a schody wejsciowe też z lat 70 tych to niema o czym gadać! Dlaczego w wielu rankingach perspektyw,fobe rsa i innych Ostrów zawsze jest za Lesznem,a Leszno z Wielkopolskich miast jest zawsze po Poznaniu ! Gdyby stadion w Ostrowie miał gruntowny remont to by do teraz nie robili trybun idz zobacz !
 
#68 Do 62 2019-05-07 15:42
Chłopie co Ty za kłamstwa wypisujesz. Gdzie Ty masz dach w Lesznie? Stadion w Ostrowie Wielkopolskim ma konkretne zadaszenie i jest znacznie lepszy od leszczyńskiego. Przestań propagandę siać.
 
#69 KIBIC 2019-05-07 16:21
W LESZNIE NA LIGÊ PRZYCHODZI PO 15.000,NA WROCŁAWIU NIEDAWNO ZASIADŁO PONAD 16.000,CZASEM JEST JAK NA FINAŁACH 20.000 WIÊC DUŻY STADION JEST POTRZEBNY.W OSTROWIE WYSTARCZY NA WYROST TO CO JEST NIE TEN POZIOM,NIE TA LIGA
 
#70 Starszy 2019-05-07 18:24
Do komentarza 64. Oczywiście że sieje propagandę, zobacz co teraz śmiesznego napisał że stadion Miedzi Legnica nie jest nowoczesny bo ma małą pojemność. Normalnie śmiech na sali. Skąd się tacy biorą? Odporny na jakiekolwiek argumenty. I on tak tu siedzi i pisze komentarze od kilku lat. Widać brak zajęcia.
 
#71 KIBIC 2019-05-07 18:26
STADION W RZESZOWIE KONKRETNY NIE OSMIESZAJ SIÊ, W OSTROWIE WLKP KONKRETNY ŚMIECH NA SALI ,CZY ON PISAŁ O ZADASZONYM W LESZNIE,TYLKO O ZADASZENIU POD WIEŻA.STADION CHROBREGO NO JAJA KOMPLETNE.LESZNO ZORGANIZOWAŁO ŚWIATOWE IMPREZY NA ŻUŻLU KILKANAŚCIE RAZY,OSTRÓW NIC,RAZ TYLKO MECZ POLSKA -RESZTA ŚWIATA GDZIE ZASIADŁO 8.000 LUDZI.ZAZDROSC WAS BIERZE BO LESZNO ORGANIZUJE WIELE IMPREZ NIE TYLKO SPORTOWYCH,MA FREKWENCJE,W MIARÊ PORZ¡DNY DUŻY STADION,CAŁY CZAS MODRENIZOWANY NA BIEŻ¡CO. DLACZEGO RZESZÓW NIGDY NIE ORGANIZOWAŁ CHOĆ RAZ SWIATOWEJ IMPREZY BO STADION NIE SPEŁNIA WYMOGÓW TYLKO JEST NOWA TRYBUNA RESZTA PO STAREMU.CZŁOWIEKU PISZESZ BZDURY JAK TWIERDZISZ,ŻE OSTROWSKI JEST LEPSZY.PRZECIEŻ TO JEST TOTALNY ŚMIECH NA SALI
 
#72 do 69 2019-05-07 19:57
Stadion Miedzi jest kameralny,stary nie nowoczesny tylko zrobiono faliste zadaszenie,W Lesznie jakby zrobili na ponad 20.000 stadionie takie zadaszenie,też byś pisał, że jest nowoczesny,norm alnie leje z takich ludzi,co nic nie wiedzą na żaden temat
 
#73 KIBIC 2019-05-07 21:03
KONKRETNE ZADASZENIE TO NA MOTOARENA,A NIE STADION W OSTROWIE WLKP,KTÓREMU DUŻO BRAKUJE DO SMOCZYKA W LESZNIE
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama