Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Audycje/Radio

189 wyświetleń
3119 wyświetleń
4285 wyświetleń
3551 wyświetleń
4245 wyświetleń
3271 wyświetleń
3127 wyświetleń
3288 wyświetleń
19255 wyświetleń
5715 wyświetleń
5185 wyświetleń
5668 wyświetleń
7009 wyświetleń
4414 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń
View Video
7715 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Leszno wolne od ideologii LGBT? (2019)

Opis
9 maja 2019, Radio Elka Leszno.
Goście w studio: Adriana Machowiak, radna Koalicji Obywatelskiej i Adam Kośmider, radny PiS
Gość przy telefonie: Michał Wachowski
Rozmawia: Jarek Adamek

Video: Arek Wojciechowski


Ocena: 2.7 (268 głosów)


Komentarze (86)  

 
#1 B. 2019-05-09 14:12
Pan Kośmider bardzo nie lubi słowa MASTRURBACJA - uczepił się tego zapisu jak rzep psiego ogona, anie bardzo rozumie o co tam chodzi.
 
#2 Marta 2019-05-09 14:17
Precz z taka obrzydliwa seksualizacją dzieci! Dokąd to ma zaprowadzić?
 
#3 LNO 2019-05-09 14:17
WIELKIE HASŁA ZERO POMOCY. ZNAMY JUŻ TO. PRZESTAÑCIE
NALEZY ZAJ¡Ć SIE EDUKACJ¡ T¡ PODSTAWIW¡! BO TO CO ORZYMUJ¡ UCZNIOWIE W SZKOLE TO JEST NAMIASTKA !
 
#4 Mira 2019-05-09 14:18
Pan Adam wygrał tędebatę bo dysponował argumentami Pani Adriana bardzo słabo.
 
#5 Mieszkaniec 2019-05-09 14:24
Nie wierzyłem w to co mówił radny PiS i wbiłem w google. O zgrozo on ma racje mamy 4 latkom proponować masturbacje i opowiadać o innych sexualnych rzeczach. To nie ten czas. Jestem przeciw.
 
#6 Dobre 2019-05-09 14:25
Pani z PO ma osobistego tłumacza ha ha co za ściema. Hit roku i wstyd. Trzeba się było przygotować!
 
#7 Matka 2019-05-09 14:26
Dziękuję za tak obrazowe przedstawienie sprawy. Moje dzieci nie będą uczęszczać na takie zajęcia!
 
#8 Skandal 2019-05-09 14:28
Brońcie naszych wnuków przed zepsutą ideologią! Proszę brońcie!
 
#9 Elka 2019-05-09 14:30
Oczywiście, że oni nie są wyjątkowi mój synek chodzi o kuli od 6 roku życia i dzieci ciągle mu dokuczają ale jego problemy sa malo istotne ważniejsi sa homoseksualiści to nie fair. Dziekuję, że to zauważyliście.
 
#10 Słabo 2019-05-09 14:32
Myślałem, że ktoś trafi do radia kto potrafi bronić LGBT a tu tragedia. Paniusia z PO cały czas LGDP i na argumemty przegrała do zera!
 
#11 Mama 2019-05-09 14:34
Moja córka ma wadę wymowy, tę samą co Pan redaktor i nikt dla niej nie powołuje specjalnego opoekuna. A dzieci ciągle wołają na nią rrrrr. Czy ona jest gorsza niż homoseksualiści ?
 
#12 Marcin 2019-05-09 14:35
do jakiś absurdów dochodzi w dzisiejszych czasach... a jak ktoś jest zoofilem tez ma szanse na dodatkowe uprzywilejowani a jak LGBT?
 
#13 Ha ha ha 2019-05-09 14:36
Oddajcie głosn na PO to zamiast bolka i lolka bedzie bolek ma lolka. Wstyd. Dzieciom takie rzeczy! Won od moich pociech!
 
#14 Łejery 2019-05-09 14:37
Pani (...) ma prywatnego tłumacza. Tym jednym zdaniem pogrzebała wszystko. Nie lubię pisu ale tym razem mają rację.
 
#15 Pis 2019-05-09 14:39
Tylko PiS ma troszke oleju w głowie reszta to trzyma palec wiecie gdzie u europy. Mamy swoja kulture i umiemy wychowywać potomków na wielkich ludzi i patriotów! Odpier....sie od moich dzieci
 
#16 Walus 2019-05-09 14:43
Widać, że tylko jeden rozmówca był przygotowany. I gadał całkiem z sensem. Po co osobne zajęcia z tolerancji dla LGBT? Nietolerancja to jedno zjawisko i nikt w tym nie jest lepszy. Zgadzam sie z takim rozsądnym stanowiskiem.
 
#17 do 4 2019-05-09 14:44
Dlatego miał tu być pan Grzegorz Lorek jako za i przeciw bo pani radna Bogu ducha winna. Chętnie byłoby posłuchać pan G.Lorek vs pan A.Kośmider.
 
#18 Sara 2019-05-09 14:45
Po co te kłótnie? Nietolerancja to jedno i to samo nie ważne czy do gejów czy do niepełnoaprawny ch. Wszyscy jesteśmy równi i powinny być jedne zajęcia bez tęczy.
 
#19 Radek 2019-05-09 14:49
nie wyszło z importem prosiaków, nie wyszło w wyborach, nie idzie w PGR, teraz próbuje się wybić na homofobii :)
 
#20 inga 2019-05-09 14:52
walczcie Panie Kośmider przeciw tym kod(...) !!
 
#21 Radny 2019-05-09 14:52
Droga koleżanko Radna. Dostała Pani dziś niezłą lekcję. I jeśli kiedykolwiek zdecyduje się Pani na publiczne wystąpienie, proszę się lepiej przygotować. Jeśli odwołuje się Pani do różnic w tłumaczonego tekstu sama go nie tłumacząc, to winna Pani wskazać na autora , który to uczynił, w innym przypadku jest Pani niewiarygodna, zresztą podobnie jak w całym swym wywodzie.
 
#22 Avip 2019-05-09 14:54
Radni nie mają czym sie zająć. Po ulicach leżą worki ze śmieciami a straż miejska mimo zgłoszenia nie reaguje.
 
#23 JAŚ 2019-05-09 14:56
POLITYCY ZNALE¬LI SOBIE POCHYŁE DRZEWO, PO KTÓRYM SOBIE SKACZ¡ DO WOLI, ZAMIAST GO ZWYCZAJNIE PODLAĆ, JESZCZE NIEDAWNO SAMI SOBIE DRWILI Z TEGO ŚRODOWISKA , A DZIŚ PRZYTULAJ¡ DO SERDUCHA- ALE JAK COŚ POLITYCZNIE PASUJE, TO CZEMU NIE?
 
#24 do 11 2019-05-09 14:57
Powinnaś pójść z córką do logopedy. Takie jest Twoje zadanie jako matki. Inny pan redaktor radia elka miał inną, dużą wadę wymowy i ją skorygował - dziś mówi o wiele lepiej i moje gratulacje. Wszelkie wady wymowy powinny już w dzieciństwie być korygowane u logopedy  to obowiązek rodziców.
 
#25 ROBERT - GEJ 2019-05-09 14:58
ZAWIODŁA NAS PANI- DZIÊKUJEMY ZA TAK¡ POMOC.
 
#26 Rodzice 2019-05-09 14:58
Panie Adamie z kim pan dyskutuje!!!!!!
 
#27 XX 2019-05-09 15:03
A MOŻE COŚ DLA PRZEDSIEBIORCÓW WRESZCIE
BO DZIURA W BUDŻECIE A TYM LUDZIOM DAJCIE ŚWIÊTY SPOKOJ I NIE POWODUJCIE ZŁOŚCI W NARODZIE ! WYOLBRZYMIANIE
 
#28 Eugeniusz 2019-05-09 15:07
Znowuż zaczynam się nakręcać i ponownie chyba mnie elka.pl nie opublikuje .Przecież problem "kochać inaczej " jest totalnie mikro marginalny .Tacy ludzie po prostu zawsze byli ,są i będą
No to pytanie brzmi po co taki hałas w tej kwestii ? Otóż uważam ,że winę ponoszą politycy i to nie koniecznie polscy, ale ci unijni .Niektórzy , aby zaistnieć proponują tematy drażliwe i przede wszystkim antykatolickie .Nagłaśniają ten temat LGBT , aby wywołać w pewnych środowiskach wrażenie ,że to już szczególnie katolicy nie tolerują ludzi o orientacji seksualnej i ich prześladują , a tak na prawdę to ci z LGBT zaczynają prześladować pozostałe normalne grupy i chcą jak gdyby podporządkować swoim zachowaniem w każdej dziedzinie mieć priorytet zachowań według ich zachowań , gdyż inaczej to jest prześladowanie mniejszości i mowa nienawiści .Miałem kolegę w klasie , który dorobił się ośmiorga dzieci , ale było z nim coś nie tak i to my jego koledzy wiedzieliśmy , o tym i nikt z nas nie pozwolił się zaprosić przez niego do jego domu .No i po herbacie - czyli należał do literki "B"i tak i tak był zdolny .Nikt mu na nic nie zwracał uwagi , pozostawały lekkie uśmiech i tyle .Politycy , o których się nie mówi to nie żyją , wówczas wyszukują zwady powodującej dyskusję i dzielącej społeczeństwo dla swoich bezczelnych zaistnień .W czasach słusznie minionych była jedna partia biorąca kasę , ale teraz jest inaczej , partii jest wiele i , aby zaistnieć i dostać kasę z naszych podatków należy szukać dziury w całym i właśnie o kasę partii tylko chodzi, a skłócone społeczeństwo to mają w głębokim poważaniu-pozdrawiam serdecznie Eugeniusz
 
#29 czesio 2019-05-09 15:11
Panie Kosmider a co tam z obiecanymi przystankami kolejowymi tak jakoś z tow. Markiem zamilkliście....
 
#30 Komedia czy wariatkowo? 2019-05-09 15:36
A ten LATARNIK to nowy kierunek np. na PWSZ-cie? To zamiast nauczycieli sami LATARNICY od wszelakich dysfunkcji i seksualnych odmian w szkole...
 
#31 Dez 2019-05-09 15:49
Znowu grupa spamerska K(...) w natarciu. To już się staje nudne. Czy administrator może z tym zrobić porządek?
 
#32 zenith 2019-05-09 15:53
Propagowaniu dewiacji stanowcze NIE
 
#33 Hania 2019-05-09 15:53
Odczepcie sie od Kośmidra. Sensownir mowił i miał rację. Wszyscy mają swoje problemy i tak należy je tospatrywać. LGBT nie jest wyjatkowe i muszą być traktowani równo.
 
#34 Ni za PIS ni przeciw ale: 2019-05-09 16:02
Tak , tak. WHO, ONZ.
Ale Izrael jakoś zaleceń ONZ nie wprowadza.
Ale za LGBT nauczyciele i psychiatrzy murem.

Ale się Balbinka podjarała .

Ale Ja bym studził euforię .

Sorki takie fakty!

Manifestacja w formie happeningu odbyła się w 74. urodziny o. Rydzyka przed siedzibą Radia Maryja, a jej organizatorem drugi rok z rzędu było stowarzyszenie Toruński Strajk Kobiet.

Uczestnicy mieli ze sobą symbole ruchu LGBT - tęczowe flagi, a także stroje, peruki i balony w takich barwach.

Nowicka: Udało się wam wygrać z wojewodą, brawo

Na manifestacji była obecna m.in. była wicemarszałek Sejmu Wanda Nowicka, która obecnie kandyduje do Parlamentu Europejskiego z pierwszej pozycji na liście Wiosny w województwie kujawsko-pomorskim.

"Po pierwsze chciałabym bardzo serdecznie pogratulować Toruńskiemu Strajkowi Kobiet, że udało się wam wygrać z wojewodą.

Toruński Strajk Kobiet, który organizuje 'Chryję' już drugi raz naprawdę robi fantastyczną robotę i fakt, że wyście wygrały, to wielki sukces ruchu kobiecego" - mówiła Nowicka.

Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/polska/news-chryja-pod-radiem-maryja-przeciwnikow-rozglosni-i-jej-dyrekt,nId,2970665#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Oto lekcja tolerancji!!
 
#35 miki 2019-05-09 16:05
Ciekawe jak pan radny ochroni miasto przed tęczą po deszczu? też parasolem??? Paranoja do entej potęgi.
 
#36 Irka 2019-05-09 16:07
Do 29. Z tego co pamiętam, to jedynie Marek pośród całego kierownictwa był bezpartyjny.
 
#37 Szanowna Redakcjo 2019-05-09 16:14
jeszcze raz powtórzę: ani politycy ani większość komentujących nie mają bladego pojęcia w tym temacie. Dlaczego zapraszacie do studia polityków , a nie specjalistów? Przecież to nie służy wyjaśnieniu zjawiska. Gdzie tu jakaś odpowiedzialnoś ć dziennikarska? Poziom niektórych komentarzy, to chamstwo z najniższej półki.
 
#38 Kom. 2019-05-09 16:34
ADAM Z T¡ PANI¡ SIÊ NIE DYSKUTUJE .TOJEST KODZIARSTWO.NAWET NIE POTRAFI SIÊ ZACHOWAĆ W STUDIO. WYNIK 10:0.
 
#39 endriu 2019-05-09 16:44
Kośmider od (...)będzie decydował jak kto ma żyć?Chyba go (...)
 
#40 IXI 2019-05-09 16:46
i co?
 
#41 Bino 2019-05-09 16:57
A kim jest ta pani bo kojarzę ja z tego ze protestuje przeciwko wszystkim i wszystkiemu?? Od protestów podcastem po protesty na rynku
 
#42 Edward 2019-05-09 17:01
LGBT to deprawacja dzieci-a więc niszczenie dzieci-a więc niszczenie przyszłości narodu. Nie należy czekać aż zło do nas przyjdzie. Należy mu się przeciwstawić zawczasu. Brawo Adam.
 
#43 Anatol 2019-05-09 17:04
Panie Kośmider. Może zaczniecie rozróżniać czym jest uświadamianie a czym propagowanie. I zajmijcie się tym co szkodzi i jest groźne czyli choćby marszami nazistowskimi a nie paradami równości
 
#44 pnn 2019-05-09 17:34
I ma rację
 
#45 Tak się zastanawiam... 2019-05-09 17:37
Jak to się stało, że facet, który był samodzielnym, niemałym przedsiębiorcą, a więc dobrze radził sobie w życiu sam, pozwolił sobie na zostanie laufrem w grze rozgrywanej przez innych? Przecież to jest zupełnie inny świat. Na motywacyjne spotkania biznesowe, to on się już m mojej opinii w ogóle nie nadaje.
 
#46 in 2019-05-09 17:46
Chyba tak będzie
 
#47 Pytanie mieszkańca 2019-05-09 17:47
Trochę dziwne jest to, że do takiej radiowej dyskusji są w ogóle zapraszani politycy. Jeżeli odmienność płciowa ma coś związanego ze zdrowiem lub z chorobą, to dlaczego nie zaprasza się wyłącznie lekarzy? Czy to nie oni powinni oo takich sprawach decydować jako fachowcy? Czy do rozmowy o problemach z nerkami albo o albinizmie, też zaproszono by polityków?
 
#48 bej 2019-05-09 17:53
A może takie hasło: "Leszno wolne od jedynej słusznej"?
 
#49 Normalny 2019-05-09 17:56
Panie Adamie ma Pan mój głos,rzeczowo i na temat
 
#50 Neutralny 2019-05-09 17:58
Niestety debatę przegrał pan Kosmider , kompletnie nie mówił na temat własnej deklaracji , kompletnie mówił cos innego niz na poprzedniej konferencji . Zmiana nagła frontu, po złych komentarzach . Pani Adriana była przygotowana odnośnie wlasnie deklaracji , mówiąc rowniez jak ważne jest wsparcie dla innych dzieci dyskryminowanyc h z rożnych względów .
 
#51 Miły 2019-05-09 18:00
Panie Adamie , jakie zaskoczenie cóż za zmiana frontu, a tak na marginesie dowiedziałem sie ze nie jest pan radnym wszystkich mieszkańców Leszna , przykre
 
#52 Xxx 2019-05-09 18:52
Kto głosował na tego Kosmidra-Kosmite? Ciemnogród leszczynski(odp owiedź). Mam nadzieję, że w jesiennych wyborach,wyborc y pogonią tych skrajnie prawicowych ludzi ze sceny politycznej a za 4 lata mieszkańcy Leszna pogonią Borowiaka i resztę jego pisuarowskiej swity z Rady Miasta. Większej głupoty jaką głosi Kośmider i jego partia nie słyszałem. Taką propagandę można porównać do propagandy z lat 30 ub.wieku głoszona w Niemczech...czyli nietolerancji dla Żydów,Romów, Polaków,osob homoseksualnych ,dalekich itd.
 
#53 matka 2019-05-09 18:59
Nie sądziłam, że leszczyniacy są tak głupim i tępym społeczeństwem! To ze zawistni i wredni to wiedziałam, ale że tacy naiwni, wszystko łykający nie podejrzewałam!
 
#54 inkwizycja 2019-05-09 19:09
Niestety armia trolli piszących infantylne komentarze psuje rzeczową dyskusję. Inicjatywa PiS- u oczywiście jest skierowana na kolejne skłócanie społeczeństwa i to im się udaje. W tej dziedzinie są mistrzami. Tylko w imię czego ? Każda akcja powoduje reakcję. I dojdziemy do tego, że wróci inkwizycja albo jeszcze gorzej. Strach pomyśleć co będzie jak PiS wygra kolejne wybory
 
#55 Archanioł 2019-05-09 19:24
TAK TO CZASEM JUŻ JEST, że w wypowiedziach w słusznych sprawach pojawia się twarz, która drastycznie obniża powagę sprawy, a wtedy cała debata robi się funta kłaków warta, a w niektórych przypadkach może wywołać spadek zniechęcenia, a nawet akceptację strony dotąd przeciwnej.
 
#56 karol 2019-05-09 20:05
Napiszę krótko-panie LOREK-upadł pan nisko!!!
 
#57 Marian 2019-05-09 20:08
Otylych tez panstwo powinno leczyc, ile zawalow mniej,a cukrzyc.
 
#58 matka 2019-05-09 20:33
Brawo Panie Lorek, podziwiam pana z moją rodziną za odwagę, a nie wazeliniarstwo! Jestem dumna, ze Pan uczył moje dzieci! Do kom 56 - martw się o siebie, żebyś ty nie upadł!
 
#59 Kończ waść, wstydu oszczędź 2019-05-09 20:52
Większy pożytek będzie jeśli Leszno uwolni się od ciebie Kosmider. Szkoda ze nie był pan tak aktywny gdy firma pańska (...)no ale zawsze można iść do polityki i tam się dorabiać.
 
#60 Floki 2019-05-09 21:04
Widać że pisiory nie mają pomysłu i chwytają się prostackich gestów - Leszno podczas ostatnich wyborów pokazało wam gdzie wasze miejsce i gdyby nie obecna tzw. koalicja to by was nie było i jeszcze takie żenujące inicjatywy - naprawdę nie umiecie nic innego jak psuć i pisać sami o sobie komentarze ?
 
#61 do 54 2019-05-09 21:17
A Ty skąd jesteś? Leszczynianie to porządni wielkopolanie z pokolenia na pokolenie,bogat a historia,pracow ici,zawsze pomocni innemu człowiekowi,dba jący o rodzinę,wielu wybitnych Leszczynian w histori,choć obecnie coraz więcej słoików,ale ten trend jest wszędzie najwięcej w dużych miastach jak Poznań itp
 
#62 Piotr 2019-05-09 21:33
Ideologia gender i LGBT propagowana szczególnie wśród młodego pokolenia, które jest przyszłością naszej ojczyzny ma za zadanie zniszczyć moralny kręgosłup narodu ukształtowany na cywilizacji chrześcijańskie j,osłabić więzi narodowe i w konsekwencji zdegradować Polskę na każdej płaszczyźnie jej egzystencji. Taka sytuacja będzie na pewno odpowiadać naszym sąsiadom. Pani Ratajczakowej pomieszało się chyba w głowie.
 
#63 ooo-proszę 2019-05-09 21:42
ad. 58. Pamiętam Pana Lorka jako bardzo dobrego nauczyciela i sensownego pedagoga. Niemniej nie zgadzam się z inicjatywą nauczycieli, że niby potrafią uchronić dzieci przed tym szkodliwym ruchem. Otóż... tylko im się tak wydaje. Sądzę, że nie potrafią. Nie mają skutecznych instrumentów by egzekwować dyscyplinę wśród rozwydrzonej młodzieży, a co dopiero wychowywać...

LGBT nie uczy tolerancji a tylko wyciera sobie za przeproszeniem nią gębę - to słowo służy im do wojny medialnej. Chcą w ten sposób zamknąć usta swoim przeciwnikom. Jestem osobą tolerancyjną. Brat mojego kolegi był homoseksualistą i nie robiłem z tego tytułu mu przykrości. Podobnie podchodzę do innych tematów. Uważam, że w granicach przyzwoitości i prawa człowiek powinien być wolny w swoim domu. Co innego jednak taka tolerancja, a co innego to co oni wyprawiają. Próbowałem rozmawiać kiedyś z osobami z tego kręgu właśnie, powiem Wam szczerze - nie dało się. I to nawet nie chodzi o to, że mieli swoje zdanie. Niech mają. Ale nie dopuszczali, że ktoś może nie zgadzać się z nimi. Wtedy jesteś gorszy, prymitywniejszy , zacofany. Epitety których chyba nawet nie rozumieją (homofob, prawak). Najgorsze jednak, że próbują forsować swoje zdanie jako jedyne słuszne. Nie przypomina to czegoś? Jedyna słuszna ideologia?
 
#64 nemo 2019-05-09 21:49
Ktoś w końcu zauważy, że system w którym mniejszość (np. seksualna) narzuca swoją wolę większości to nie jest demokracja??
 
#65 Milicjant 2019-05-09 22:15
Ile ta pani dostała głosów podczas wyborów?
68?
 
#66 Mieszkaniec Leszna 2019-05-09 22:25
Kilka lat temu nagle pojawił się w Polsce wysyp "ekspertów" od katastrof lotniczych. Niedawno pojawiło się mnóstwo "znawców" od oświaty. Dzisiaj mamy do czynienia z wysypem ekspertów od seksuologii. Serce się raduje. Jaki to wspaniały kraj. Wystarczy rzucić w mediach jakikolwiek temat i nagle wszyscy się na wszystkim znają. Eksperci u nas dzielą się przez pączkowanie. Ew. przez komentowanie ;) Może trzeba zamknąć wszystkie wyższe uczelnie? Po co takie koszty generować skoro ludziom wystarczy wiedza z mediów?
 
#67 tolerancja w dwie strony 2019-05-09 23:16
Nic nie mam do gejów, lesbijek itp. To ich życie, tak jak moje życie hetero. Tylko, że ja nie epatuje tym, moje życie osobiste to moje życie. Nie wiem po co ostatnio ci ludzie tak strasznie pokazują swoją orientację. Mam wrażenie, ze właśnie to zaczyna być modne, trendy, takie nowoczesne.
Daje paszport młodym chłopakom do kariery, bycia znanym celebrytą...
I że wcale nie cierpią, wręcz przeciwnie - manifestują swoją inność. Po co?
Seksualność jest moją sprawą osobistą, nie wychodzę z nią na ulicę.
Mam też znajomego geja. Jednak on nie epatuje tym na wszystkie strony. Nie prowokuje. Żyje własnym życiem i nie obwieszcza swoich seksualnych skłonności całemu światu.
Wielokrotnie niestety zauważyłam, że LGBT nie dopuszczają, że ktoś może nie zgadzać się z nimi. Nie są tolerancyjni.
Wymagają od większości społeczeństwa ogromnej tolerancji a sami..... Wcale nie są tolerancyjni. Bardzo prowokują. Po co?
I czy ktoś widział by ludzie o orientacji hetero wychodzili pół nago na ulice i skandowali ze się kochają? Jak kogoś kocham to jest moje szczęście. I nie muszę tego wypisywać na tablicach.
Z dnia na dzień coraz bardziej mi się wydaje, że być hetero znaczy być zacofanym i nie nowoczesnym.
 
#68 Grr 2019-05-10 07:15
Kto to jest i skąd się wzięła w radzie ta pani?
 
#69 do kom. 68 2019-05-10 08:53
Wiesz co to są wybory samorządowe? Były w ub. roku. Ta pani w nich startowała i zdobyła mandat radnej. Przegapiłeś wybory. Nie przejmuj się. Za kilka lat będą następne.
 
#70 do kom. 64 2019-05-10 08:57
Ja też się zastanawiam jak to możliwe, że niecałe 30 osób, które należą w Lesznie do PiS próbuje stale narzucać swą wolę tysiącom mieszkańców?
 
#71 fils 2019-05-10 10:52
Na szczęście są w tym mieście jeszcze ludzie którzy bronią normalności nie dla LG ..coś tam
 
#72 henk 2019-05-10 10:58
Tylko PiS!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
 
#73 Tomek 2019-05-10 11:17
Brawo Panie Adamie!
Pani Adriana nie wie o czym rozmawia. Zero argumentów, Pan Adam przejechał po niej jak walec.
WHO - won!
LGBT - won!
 
#74 Tomek 2019-05-10 11:24
PIS nie mogł sobie wymarzyć lepszej opozycji. Całą robote z nich odwalają
 
#75 a to masz 2019-05-10 11:26
"obawiam się, że po takiej deklaracji wielu młodych ludzi wyjedzie z Leszna na zawsze", a kto im zabroni. Najlepiej do Holandii.
Obecnie trzeba sobie zadać pytanie jak długo jeszcze to rozwydrzone towarzystwo LGBT będzie ideologicznie terroryzować resztę społeczeństwa.
 
#76 NoTak 2019-05-10 11:36
Tym czasem w Asyżu....
 
#77 do kom. 72 2019-05-10 11:45
Czy wiesz, że ...
 
#78 do kom. 71 2019-05-10 11:47
Ja też za tą marką nie przepadam. Ale nie będę pisał jakie preferuję, bo byłaby to kryptoreklama ;)
 
#79 Raffi 2019-05-10 17:36
Młody gej z UK-ej ostrzega: "obawiam się, że po takiej deklaracji wielu młodych ludzi wyjedzie z Leszna na zawsze"! Wielu? Ciekawe jak wielu? Dziesięciu? Dwudziestu? Chłopcu się wydaje, że wszyscy są tacy jak on!
 
#80 Skróty 2019-05-10 23:25
PPPP,PiS,LGBT,P O....skróty umysłowe.Nigdy nie chodź do grubego lekarza,polityk a ,księdza...Rozkaz z dwóch wież wydany ,wciskajmy Jarosława plany.
 
#81 Antywirus 2019-05-11 10:19
Tylko Jan Dziedziczak.
Nasz człowiek w PE
 
#82 wu, do 65, 68, 69 2019-05-11 10:47
Ta Pani dostała się do rady z tej samej listy, z której startował Pan Rusiecki. Pan Rusiecki zrezygnował ze zdobytego mandatu i wskoczyła Pani Machowiak. Problem w tym, że listę wywindował Pan Rusiecki głosami oddanymi na jego osobę. Witamy w polskimi systemie wyborczym wyborów demokratycznych ;)
 
#83 popieram 81 2019-05-11 19:10
Tak, system jest zły, bo głosujemy na ugrupowanie zamiast na poszczególnych kandydatów. Ugrupowanie musi osiągnąć pewne minimum głosów. Historia Leszna zna przypadki, gdy kandydaci na radnych zdobyli bardzo wiele głosów wyborców ale nie zostali radnymi, bo ordynacja: ugrupowanie nie zdobyło minimum lub inne przyczyny (lista wyborcza).
 
#84 mieszkaniec 2019-05-11 23:18
Jestem pod wrażeniem radnej...człowiek renesansu...zna się na Konstytucji, na reformie sądów, na leśnictwie i ekologii (korniki w Puszczy Białowieskiej), na edukacji (popierała strajki nauczycieli), na medycynie (popierała strajki lekarzy rezydentów), teraz na LGBT... Leszczyński Leonardo da Vinci
 
#85 447 2019-05-12 10:30
29 listopada 1908 Pius X pozwolił na wpisanie do Litanii Loretańskiej stałego wezwania "Królowo Korony Polskiej" dla diecezji lwowskiej i przemyskiej

1910 ogłosił Matkę Bożą Królową Korony Polskiej główną patronką archidiecezji lwowskiej.

14 stycznia 1920 po dwukrotnych prośbach episkopatu Polski, papież Benedykt XV rozszerzył na całą Polskę wezwanie Królowo Korony Polskiej w Litanii Loretańskiej.

Światłe leszczyńskie nauczycielsko-lyberalne autorytety krzykną deklaracją tak, ale dotyczy to tylko katolików!

No i można by się z tym zgodzić gdyby nie

KRÓL KAZIMIERZ (głowa państwa polskiego NIE KOŚCIOŁA)

26 sierpnia 1956 Episkopat Polski dokonał aktu odnowienia ślubów lwowskich, które 300 lat wcześniej dokonał król Polski Jan Kazimierz.
w 1962 Jan XXIII ogłosił NMP Królową Polski główną patronką Polski, a święto NMP Królowej Polski stało się świętem I klasy we wszystkich diecezjach polskich.

Polska nie będzie rajem LGBT.
Sory .Taka monarchia .

TV mąci wam w głowach Brytyjską królową ale Polaka miała i ma swoją .
W dodatku nie zanosi się aby abdykowała więc odpuśćcie sobie obrońcy sodomitów.
 
#86 Korwinista 2019-05-12 15:24
Pani Machowiak... Pani pseudo-poglądy pachną z kilometra PRL-em i Karolem Marksem.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama