Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Policja, Niebezpieczeństwo

2638 wyświetleń
2510 wyświetleń
3075 wyświetleń
6073 wyświetleń
1903 wyświetleń
5851 wyświetleń
10631 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Skandaliczne zachowanie kierowcy na przejściu dla pieszych (2019)



Ocena: 2.9 (951 głosów)


Komentarze (113)  

 
#1 Dżonn 2019-07-23 18:57
Co to za wschodni zwyczaj uderzania w samochód ....
 
#2 egonn 2019-07-23 19:00
A czy uderzanie w czyiś samochód można nazwać dobrym zachowaniem. Nie popieram tego co zrobił ten kierowca ale piesi i rowerzyści zwyczajnie nie szanują cudzej własności i niejednokrotnie postawienie samochodu na parkingu kończy się rysami i innymi uszkodzeniami spowodowanymi przez pieszych lub rowerzystów. Czyżby im wolno było więcej tzn. mają patent na bezkarne niszczenie cudzego mienia ?
 
#3 Leszczynianin 2019-07-23 19:00
W tym mieście coraz mniej bezpiecznie się czuje.
 
#4 Monokl 2019-07-23 19:08
Wystarczy mieć brykę za kilkaset tysięcy i można parkować gdzie się chce. Takich miejsc w Lesznie a zwłaszcza w Śródmieściu jest sporo i chyba każdy widzi takie auta. Nikt nie da mandatu aby nie podpaść. I tak rośnie poczucie bezkarności.
 
#5 PE 2019-07-23 19:43
Gdyby miało miejsce porysowania porsche to wlasciciel sam wezwałby policję
 
#6 Jan 2019-07-23 19:56
To poprostu zwykły burak myśli ze ma samochód za parę marnych złotych to taki ważny .To Po prostu takie cham słoma z butów mu wychodzi.
 
#7 Uczeń 2019-07-23 19:57
Oby Kara była adekwatna do zachowania - na ulicy. Adama Mickiewicza tez czasami się zdążają dziwne sytuacje związane z przejściem dla pieszych i kultura kierowców ( nie wszyskich - wchodząc na pasy facet po piskach stanął autem i zaczął trąbić co robimy skoro on jedzie grzeczne zwróciłem uwagę - zbliżając się do pasów masz obowiązek sprawdzić czy do przejścia Nir zbliża się jakiś pieszy my akurat wchodziliśmy na przejście ! ( małe dzieci na rowerkach i tp) pozdrawiam pana z srebrnej reno Laguny więcej rozwagi !!!! A te kamery na Mickiewicza mogły by czasami być skierowane na pasy żeby ponagrywał co tam się dzieje !!!! Miłego Wieczoru
 
#8 ALF 2019-07-23 20:02
No to dotknęła czy uderzyła bo to różnica? Nie od dziś wiadomo, że część pieszych to tzw święte krowy co uważają, że im wszystko wolno nawet niszczyć cudze mienie. Nie popieram przemocy a to ewidentny jej akt, ale przemoc zwyczajnie nie budzi się bez przyczyny.
 
#9 Ula 2019-07-23 20:07
Alez to musial byc burak z tego porsche. Pan i wladca szosy...karma wraca...
 
#10 Ja 2019-07-23 20:47
Nie popieram tego pana z porsche, ale piesi, a zwlaszcza rowerzysci to jak swiete krowy na tym przejciu sie czuja
 
#11 Ernest 2019-07-23 20:47
Reakcja mężczyzny była ostra ale jakby to wam ktoś klepnął samochód na przejściu nie wkurzylibyście się? Jeśli policja mówi że ma numery to go znajdą ale teraz coraz więcej jest pojazdów na zagranicznych numerach a takich to już mała szansa na znalezienie.
 
#12 busia 2019-07-23 20:55
Wtargnięcie na pasy, uszkodzenie bardzo drogiego samochodu ... Kierowca działał w afekcie i policja ma to nagrane, prawda ? Nikt nie może go za to ukarać. Kodeks karny wyraźnie mówi, że czasem czyny innych wymuszają nasze zachowanie i za to winy żadnej nie ponosimy. Ukarana powinna zostać kobieta. W szpitalu znalazła się z własnej winy.
 
#13 sebaPL 2019-07-23 20:58
Pewnie jakiś nowobogacki cwaniaczek co myśli .ze mu wszystko wolno.
 
#14 xxx 2019-07-23 21:11
Nie pochwalam ale rozumiem kierowce. Piesi i rowerzysci w naszej pipidowie zachowuja sie nagannie
 
#15 Leszczynianin 2019-07-23 21:14
Oprawcy niestety nie poznamy.
Sprawa rozmyje się po kościach.
A wszyscy powinniśmy wiedzieć, kogo nasze żony i dzieci powinny unikac
 
#16 PYTAM? 2019-07-23 21:25
NIE SZŁA CZASEM Z GŁOW¡ W DÓŁ WPATRZONA W SMARTFONA KTÓRY ODBIERA ROZUM ???
 
#17 hmmm 2019-07-23 21:31
Kiedy policja zacznie karać rowerzystów wyjeżdżających ze strefy zamieszkania na Słowiańskiej i wjeżdżających na siłę na pasy bez ustąpienia pierwszeństwa (taki rowerzysta włącza się do ruchu).
 
#18 Michał De 2019-07-23 21:33
Pieszy na przejściu jak i bardzo blisko przejścia dla pieszych nie jest żadną świętą krową tylko uprzywilejowany m uczestnikiem ruchu. Kto ma inne zdanie niech się kopnie do Szwajcarii, tam bardzo ładnie tego nauczą. Ludzie w mieście na przejściu dla pieszych o godzinie 14 to coś dziwnego? (...)
 
#19 Lemi do 2 2019-07-23 21:42
Tak,tak... Po pierwsze przejeżdżając 50 cm od rowerzysty nie szanujesz jego życia, zdrowia i mienia (nie jeden rower pewnie kosztuje 2 x tyle o Twoje auto). A co do uszkodzeń na parkingach to jak by nie było najwięcej powodują je inni kierowcy którzy walą swoimi starymi drzwiami po innych bo po co uważać jak się gratem jeździ.
 
#20 Koment 2019-07-23 21:57
Damski bokser...nic nie tlumaczy uderzeniankobie ty..gdyby w okolicy przechodzil facet z krwi i kosci to kierowca sam dostalby 'lampe'
 
#21 do 6 2019-07-23 22:05
To nie tylko burak,ale i cham
 
#22 Leszczynianka 2019-07-23 22:06
Do 12 jakie wtargniecie?. Auto stało na pasach, kobieta chciała przejść, otarla mu maskę koszulką!!!! I jak mogła uszkodzić ć mu auto!!! Byłam widziałam. Gościu bardzo nadpobudliwy, (...) A i od kiedy można stawać na pasach.
 
#23 lech 2019-07-23 22:20
Jest wielką roznica miedzy dotknieciem lub klepnieciem w auto, a uderzeniem w twarz za to kogokolwiek, a kobiete szczegolnie! Mozna narzekac na pieszych i rowerzystow, bo bywaja wsrod nichtakze wymuszajacy pierwszenstwo, ale to kierowcy samochodow maja nad nimi przewage, bo sa beezpieczni w swych pojazdach w przypadku kolizji z nimi. Ja bodaj codziennie trafiam na auto, ktore przejezdza przede mna jako pieszym lub rowerzysta, gdy zatrzymuje sie, by sprawdzic, czy cos jedzie. Czesciej nie zatrzymuja sie kobiety; szczegolnie z rejestracja Wschowy.
 
#24 Kierowca 2019-07-23 22:20
Czy Wy ludzie siebie słyszycie? UDERZYŁ J¡ W TWARZ!!!!! Nic (...) nie tłumaczy jeżeli uderzył kobietę!!!! Mogła mu narobić na środek maski, ale to nie jest powód do bicia kogokolwiek, a tym bardziej kobiety!!!! Żonę też po pysku leje jak zupa jest za słona???? UDERZYŁ KOBIETÊ W TWARZ!!!!Nieważ ne co zrobiła, to kobieta i żaden porządny facet nie uderzy kobiety, tylko ostatni burak i cham!!!!
 
#25 Wiesiek z Lipowej 2019-07-23 22:23
co Wy ludzie chcecie . Ten kierowca taki MOONDRY jak jego telefon. Ile mogl miec lat podejrzewam , ze mniej niz 43, bo to jest u mnie ta granica niedojrzalej jeszcze spolecznie mlodziezy zrodzonej w czasach rodzenia sie SOLIDARNOSCI , czyli 1978-1980 albo pozniej. Ten czlowiek caly czas goni za pieniedzmi jak w wyscigu sz..ow a taka panamere dostaniesz u nas w Dolnej Saksonii juz po ok 17 tys, ojro.Gdy koszty takiego samochodu tlamsza mu mozgownice to nie trudno o zdenerwowanie i takie reakcje. Przypominam Wszystkim, ze przejscie dla pieszych tzw. zebra jest miejscem, przez ktore przechodza osoby piesze i kazdy pojazd znajdujacy sie przed zebra MUSI sie zatrzymac, nawet jesli pieszy znajduje sie kilka metrow przed pasami.Wezcie to sobie do serca , (...)
 
#26 Lucyfer 2019-07-23 22:31
Ludzie ogarnijcie się. O czym piszecie. Sednem sprawy nie jest to czy dotknęła samochód czy uderzyła w niego. Nie jest ważne kto powinien się zatrzymać a kto miał pierwszeństwo. Sednem sprawy jest uderzenie kobiety. Czy był winna czy nie winna w żadnym wypadku nie powinno do tego dojść. Jak widać kobieta trafiła na damskiego boksera z kompleksem małego. Mam tylko nadzieje że oprócz zarejestrowania tablic kamery zarejestrowały cały przebieg zdarzenia. Mam nadzieje że kamery spełniają swoją funkcje o z artykułu jasno to nie wynika. Tak charakterystycz ne auto mogła uchwycić kamera z innego skrzyżowania.
Gościa powinni namierzyć i wysłać na badania psychologiczne których wynik zadecyduje o możliwości przystąpienia do ponownego egzaminu na prawko. Furiat za kierownicą to chodząca (raczej jeżdżąca) bomba. (...) Zrobić z tego pokazówkę i nagłośnić to we wszystkich regionalnych mediach i to przez dłuższy czas tak aby wszystkie oszołomy dowiedziały się jak przykre konsekwencje grożą za agresję i atakowanie ludzi a zwłaszcza kobiet.
 
#27 Adam 2019-07-23 22:32
Szkoda,że nie trafił na faceta dostał by w mordę,damski bokser,którego matka nie wychowała
 
#28 obiektywny 2019-07-23 22:39
To przejście bezwzględnie wymaga sygnalizacji świetlnej a takie sytuacje nie będą miały miejsca.
 
#29 Darek 2019-07-23 22:40
Chamstwo na drogach nie zna granic. Dziś kierowca citroena picasso o nr rejestracyjnym (...)próbował zepchnąć mnie do rowu, chyba czuł się urażony gdyż chciałem go wyprzedzić
 
#30 artykuł bez sensu 2019-07-23 22:47
po pierwsze nie daliście tego numeru rejestracyjnego ,
po drugie właściciel powie ze samochód pożyczył znajomemu ale nie pamięta któremu,
po trzecie ile jest w okolicy czarnych porsche panamera?
 
#31 ???!!! 2019-07-23 22:51
Typowy kretyn drogowy ?!
 
#32 No tak najlepiej 2019-07-23 22:52
To przejście i ścieżka rowerowa na słowiańskiej jest nie porozumieniem nie mówię że wszyscy ale piesi i nie którzy rowerzyści nie patrzą czy ktoś jedzie tylko wchodzą lub wjeżdżają nie patrząc czy coś jedzie nie bronie ani pieszych ani kierowców ale powinna powstać tam sygnalizacja świetlna
 
#33 lidka 2019-07-23 23:00
to była moja ciocia
 
#34 ar 2019-07-23 23:10
To przejście to jakiś absurd drogowy. Mam nadzieję, że niebawem Panowie zawitają na to piękne rozwiązanie!! (:)
 
#35 xxx 2019-07-23 23:14
Popieram kom.26. Nie chodzi tu o pierwszeństwo, ale o pobicie.
Do kom. 7 i 18 odsyłam do polskiego powtarzam polskiego Kodeksu Ruchu Drogowego. Pieszy ma pierwszeństwo tylko i wyłącznie kiedy jest już na przejściu dla pieszych, a nie przed nim. Kierowca ma obowiązek zwolnić przed przejściem dla pieszych, ale nie ma już obowiązku przepuścić pieszego. Dlatego kiedyś uczono że pieszy powinien przed przejściem spojrzeć w lewo, potem w prawo i znowu w lewo. Pieszy który wchodzi bez przystanięcia na pasy zawsze w myśl kodeksu będzie winny wtargnięcia pod samochód który nadjeżdża z jego lewej strony, samochód który nadjeżdża z prawej strony pieszego musi go przepuścić, ponieważ pieszy jest już w połowie pasów.
 
#36 do11 i 12 2019-07-23 23:22
Czy wy rozumiecie co czytacie,nie piszą nic o uszkodzeniu samochodu!A busia skąd wiesz ze był bardzo drogi,może to jakiś stary grat.Czyli wg was gdy jakiś kierowca zajedzie mi drogę lub wymusi pierwszeństwo to najlepiej dogonić go i strzelić go w pysk lub zasadzić kopa?Takie rzeczy widuje się na nagraniach z Rosji.Chcecie przeszczepić takie zachowanie do nas?
 
#37 do kom. 27 2019-07-23 23:22
Matka nie wychowała? A ojciec od czego?
 
#38 do12 2019-07-23 23:26
Wg twojej filozofii to powinna mu zasadzić kopa w przyrodzenie i z kolanka w ryj.Nie ukaraliby jej bo przecież jego czyn wywołał u niej takie zachowanie.Ja zresztą na jej miejscu bym tak zrobiła.
 
#39 lech 2019-07-23 23:39
Do 26:Radykalny jestes, ale masz racje, ze winien go zbadac psycholog, bo facet moze dopuscic sie kiedys - moze juz wkrotce, jesli pozostanie bezkarny - jeszcze bardziej drastycznej reakcji na czyjs bezposredni sprzeciw wobec jego kolejnego nagannego zachowania! Bywaly juz sytucje, w ktorych lekcewazono podobne zachowania, a pozniej dochodzilo do tragicznych zadzialan przez takie osoby!
 
#40 tępić 2019-07-24 00:04
Czy to panamera czy VW ...a lać
 
#41 POPIS 2019-07-24 00:13
Policja ani cała reszta stróżów prawa- nie sprawiedliwości nic mu nie zrobi, bo to grubsza ryba i się boją ....
 
#42 busia 2019-07-24 00:20
Osobiście uderzyłam niedawno rowerzystę w twarz za to, że zza płotu przy żłobku na ulicy Święciechowskie j wyjechał nagle na chodnik. Przejechał przez moją prawą stopę. I walnę każdego, za takie zachowanie. Policja i Straż Miejska nie reagują a rowerzyści tam gdzie nie ma ścieżki rowerowej i prędkość jest ograniczona do 50 km/h MUSZ¡ JE¬DZIĆ PO JEZDNI !!!
 
#43 Toniu 2019-07-24 00:34
Co za kretyn 
 
#44 Moner 2019-07-24 00:58
A ja podejrzewam że był na tzw. haju i przez to sgredor się włączył na 100%
 
#45 Tak jasne 2019-07-24 01:48
Do komentarza 18 uprzywilejowana to jest karetka policja straż itd a nie pieszy jest uczestnikiem ruchu i ma obowiązek spojrzeć czy nie nadjeżdża pojazd!!! pieszy jest uczestnikiem ruchu i ma obowiązek spojrzeć czy nie nadjeżdża pojazd!!! a nie wchodzić bez upewnienia się czy nic nie nadjeżdża!!!to że jest przejście dla pieszych to nie znaczy że ma pierwszeństwo!! !
 
#46 Marta 2019-07-24 05:41
Wczoraj po godzinie 14:00 jechal za mna na wiadukcie wyprzedzal wszystkich wjezdzal po auta kazdemu jakby byl "najarany" a kierowal sie w strone al.Jana Pawła II
 
#47 Juras 2019-07-24 07:08
No przecież równouprawnieni e! Parady normalnych inaczej. Więc skąd oburzanko? Albo mężczyźni i kobiety albo bezpłciowcy.
 
#48 ryk 2019-07-24 07:12
cwaniaczek z porszaka
 
#49 sputnick 2019-07-24 07:53
To przejście wystarczy podnieść. Kierowca niczego nie szanuje bardziej w tym cudzego życia i zdrowia niż stanu technicznego swojego auta i nie pozwoli sobie na wjazd z impetem na garba.
 
#50 monia 2019-07-24 08:04
chłopy już zwredniały na maksa, trza zacząć nosić przy sobie gaz albo batona
 
#51 a=b*c 2019-07-24 08:05
ad. 12. Opowiadasz bajki i klechdy.

Cytując wyrok Sądu Apelacyjnego: "(...) okolicznościami uzasadniającymi stan silnego zburzenia są takie sytuacje, w których sprawca działa w porywie uczuciowym, burzącym jego równowagę psychiczną. Zazwyczaj tego rodzaju działanie sprawcy stanowi reakcję na ciężką krzywdę ze strony osoby, na życie której się targa. Jednocześnie w ocenie Sądu Apelacyjnego, "silne wzburzenie usprawiedliwion e okolicznościami " to takie działanie sprawcy, które może zasługiwać na zrozumienie z punktu widzenia zasad moralnych, o ile jest ono współmierne do wywołującej je przyczyny, pochodzącej od pokrzywdzonego, którego zachowanie wywołało silne emocje."

Tutaj nie ma zastosowania.
 
#52 a=b*c 2019-07-24 08:09
ad. 30. A co to za problem poprosić pokrzywdzoną o wskazanie podejrzanego/kierowcy? Komuś spadnie korona przez to?
 
#53 bimmerka 2019-07-24 08:15
sorry, ale popieram w pelni kierowce. piesi zachowuja sie na tym przejsciu jak bydlo, nie patrza co sie wokol nich dzieje. wczoraj mialam sytuacje na bp, jakis menel podszedl do mojego samochodu i zaczal szarpac za klamke i uderzac w szybe, to doprowadzilo mnie do furii, ale dla wlasnego bezpieczenstwa z auta nie wyszlam. gdybym wyszla to nie wiem czy brudas mialby szanse przezyc za tykanie mojego bmw. nie dziwmy sie reakcji obronnej, kazdy swojego mienia bedzie bronic, wiec kobieta jakby nie patrzec sama jest sobie winna.
 
#54 Radny 2019-07-24 08:17
A może tylko wyglądał na faceta a miał jedną z 16 płci
 
#55 ghtjtu 2019-07-24 08:23
Lepiej że dostała liścia za wtargnięcie niż zbierała by swoje kończyny na pasach.Afera wielka bo zrobił to kierowca drogiego auta.
 
#56 leszczyna 2019-07-24 08:37
Ciekaw jestem jaką karę otrzyma kierowca? Coś mi się wydaje, że na mandacie się skończy, a koleś się tylko uśmiechnie i kolejny raz bezkarnie uderzy inną kobietę.
 
#57 Miejski monitoring 2019-07-24 09:02
I co i co mają go już?
 
#58 Jacek 2019-07-24 09:06
Czytam komentarze i nie wierzę, że piszą to z pozoru inteligentni mieszkańcy dużego miasta. Zareagował prawidłowo? Nie popieram, ale rozumiem? Nie ma znaczenia, czy dotknęła auta, czy uderzyła, czy się o nie otarła, osobnik z rozumem nie powinien zareagować w ten sposób. Idąc Waszym tokiem myślenia. Za dotknięcie auta pobicie, więc gdyby zarysowała auto, stłukła reflektor czy szybę, facet mógłby zabić?! Ludzie co z Wami?
 
#59 Eugeniusz 2019-07-24 09:11
Też tam przejeżdżam i dla mnie to najgorsze skrzyżowanie w Lesznie , zawsze będą konflikty między pieszymi , a kierowcami , najtańszym rozwiązaniem to sygnalizacja świetlna jak przy Marcinkowskiego , ale wtedy korki w godzinach szczytu będą sięgać ulicy Zacisze z jednej strony i wiaduktu z drugiej , natomiast ideałem byłby tunel dla pieszych , co jednak z uwagi na kanalizacje wydaje się mocno karkołomne , no i znowu rujnowanie dojazdu co dopiero wykonanego bruku ulicy Słowiańskiej , taniutka trzecia moja propozycja to postawić zakaz skrętu w lewo z wiaduktu w Aleje Krasińskiego i cały ruch przerzucić do ulicy Dąbrowskiego stamtąd też można kierować się na Gronowo i nie pchać się w Krasińskiego , mamy wówczas tylko jeden pas ruchu newralgiczny , a tak są dwa.Co do wydarzenia to kim by nie był pan z auta dokonał czynu chuligańskiego i musi ponieść karę - pozdrawiam Eugeniusz
 
#60 Bart 2019-07-24 09:20
Największe pi..y życiowe biją kobiety
 
#61 Marian 2019-07-24 09:38
Ktos komorka mogl nagrac te sceny. Po drugie, chodzi pan, ktory przy niepodleglosci dopadl pania i walnal ja bo niw tak jechala
 
#62 czekoladowe porsche dwr 2019-07-24 09:41
widziałem kilka razy to auto na wiadukcie ,wariat lewy prawy nerwowe wyprzedzanie
 
#63 prawdziwek 2019-07-24 09:43
tak to jest, nie on jeden takby zareagowal, wielu tu piszacych daloby i z drugiej strony z liscia i do tego Kobiecie. A wiecie dlaczego? Bo samochod dla wielu to jak przyslowiowa swieta krowa w 1960 roku na przedmiesciach Bombaju. Wielu z was wlozylo wszystkie lub prawie wszystkie swoje oszczednosci w wieswagena, myje go co tydzien,drapie paznokciem i widzi coraz wiecej rys.Dla wiekszosci AUTO to prestiz a dla mnie ma sluzyc jak but. Powiem krotko cytujac jednego z pierwszych miliarderow polskich po 90 roku:" Lubie miec wrazenie, ze na wiele mnie stac , niz z tego korzystac czy demonstrowac". Czlowiek ten choc napewno czerwony zyskal w mych oczach jakby jakis mentor.Mieszkal on w bloku na 2 pokojach z kuchnia z zona i dziecmi wtedy i nie chcial miec zadnego domu wtenczas.Przez tak MYSLACYCH ludzi upadloby PANSTWOobojetni e czy niemieckie, czy polskie, czy rosyjskie. Podobno glupich nie sieja ? a ja bym powiedzial, ze sieja przez wychowanie od kolyski konsumpcyjne, bo jesli by sie tyle z taka przypadloscia RODZIC mialo, to juz wydaje mi sie kara Najwyzszego. Pomyslec, ze tylu wyznania katolickiego, tylu modlacych sie a tu B..a nie wysluchuje juz z gora od 1945 roku. Niemce 2 wojny przegraly a my zawsze na dorobku, wlasnie przez takich oplacajacych banderole na papierosach, butelkach alkoholu,kupuja cych wieswageny czy inne bo swoich nie mamy od PANSTW, ktore stoja w stosunku do nas po stronie jesli nie WROGA to rywala ale biorac ostatni GENDER to wroga. KUPUJEMY tam auta i wspomagamy ich gospodarke czyszczac ze zlomu plastikowego (bo metalu juz tam coraz mniej).Sami widzicie, ze to tak niemoglo sie urodzic, no chyba, ze popijaku.
 
#64 Gabi 2019-07-24 09:44
Kierowca zrobił ŻLE, uderzając kobietę, ale wierzcie mi państwo że w tym miejscu pomimo dużych korków piesi wchodzą tam jak PANISKA - NIE ZWRACAJ¡C UWAGI NA SAMOCHODY. WCHODZI JEDNA OSOBA A ZA NI¡ DRUGA I TAK SZNURECZKIEM. Kompletny brak kultury ze strony przechodzacych. Gdyby jedna osoba chwilke poczekała to razem mogłoby przejść około 5-6-7 osób . Ale nie widziałam jeszcze żeby tak robili.Z jednej i drugiej stony przechodzą bo IM WOLNO.A Kierowca co ? ma mieć oczy wokół głowy ? Jestem i pieszym i kierowcą i wierzcie mi wiem co piszę . KUTURY DLA kIEROWCÓW I DLA PIESZYCH, a taka sytuacja nigdy się nie powtórzy.
 
#65 Jacek 2019-07-24 10:05
Monitoring wyjaśnia wszystko. Nie widzę tam winy pieszej. Przeraża zero reakcji przechodniów ... A ten kurier z busa, widząc sytuację po prostu mógł zablokować przejazd. Facet nie miałby szans na ucieczkę.
 
#66 Emil 2019-07-24 10:06
Przez tego buraka, który jest z podwrocławskiej wiochy (DWR) Leszno znowu w mediach krajowych wyszło na dżunglę bandziorów. Ta Pani powinna teraz w sądzie zażądać wielotysięczneg o odszkodowania i zadośćuczynieni a, co najmniej wartości autka tego buraka i może wtedy buractwo nauczyłoby się odrobiny kultury. Oczywiście pod warunkiem, że nasza łaskawa "temida" zasądziłaby takie odszkodowanie.
 
#67 123 2019-07-24 10:06
Poraża mnie ilość pochwał dla kierowcy za pobicie pieszego. Co tam się dzieje w tym Lesznie.
 
#68 Bart 2019-07-24 10:07
Z tego co widać na nagraniu babka uderza w auto. Później z ruchu ciała wygląda jakby gościa opluła później staje na pasach uniemożliwia jazdę. Fakt facet dał się sprowokować, ale ja tu widzę więcej niż jednego winnego.
 
#69 Bartk 2019-07-24 10:09
Czytam komentarze i się śmieje wszyscy są oburzeni, że to kobieta to oceńcie sytuacje na chłodno gdyby na pasach był mężczyzna wtedy mandat należałby się komuś kto zachowuje się jak małpa wśród ludzi pluje blokuje ruch i uderza samochody innych ludzi? chora poprawność polityczna w tym kraju sięga dna.
 
#70 Ja 2019-07-24 10:16
Kobieta splunęła mu w twarz ( przynajmniej tak to wygląda na nagraniu ) i za to pewnie jej walnął
 
#71 lgbt :) 2019-07-24 10:23
hej tak sobie myśle że to mogłoby być tak...kobieta teoretycznie bo tak naprawde może to być facet przebrany za kobiet który sie czuje kobietą wchodzi na pasy od tyłu na które nie powinna - powinnien w tym momencie wejsc, stuka w maskę auta osoba z auta bo przeciez nie wiadomo czy to facet może to być kobieta, która tylko przypomina faceta a może to być też facet który czuje się kobietą prosi ją o to żeby tak więcej nie robiła a ona - on w wulgarny sposób odpowiada żeby się... i ten ktoś z auta nie wytrzymuje bo przed chwilą oglądał w TV wypowiedzi psychologów po marszu w Białymstoku i popełnia niestety błąd uderza i tym samym staje się największym leszczyńskim bandziorem
 
#72 JA 2019-07-24 10:24
Nie rozumiem komentarzy w stylu "uderzył kobietę", a co gdyby uderzył mężczyznę to byłoby ok? Obojętnie co się stało to nic nie upoważnia nikogo, by bić drugą osobę. To teraz przy każdej stłuczce sprawca dostanie po twarzy, bo zasłużył? A bezczelność wśród kierowców i pieszych jest niestety taka sama wśród kobiet, jak i wśród mężczyzn.
 
#73 !!!!! 2019-07-24 10:32
Mam nadzieję, że tego (...) policja już ma, a prokurator (...) się zajmie i postawi zarzut USIŁOWANIA ZABÓJSTWA z premedytacją !!!!!
 
#74 Ola 2019-07-24 10:56
Co za zachowanie !!! Boże a świadkowie !co za chamstwo nikt nie pomógł !!!! Boże co się w tym lesznie dzieje !!!!! Chamstwo
 
#75 Eshelion 2019-07-24 11:04
Piesza na przejściu, koleś nie dość, że stoi na pasach, a nie przed, jak powinien, to jeszcze rusza... Za samo to powinien mieć obowiązkową powtórkę kursu i egzaminu na prawo jazdy. A za dalsze zachowanie - utrzymanie na koszt podatnika przez kilka lat.
 
#76 Leszczyniak 2019-07-24 11:18
Facet zatrzymał się na pasach gdyż zmusił go do tego rowerzysta z lewej, kobieta mimo że widzi przed sobą auto wtargnęła na przejście i prawdopodobnie je uszkadza a później jeszcze wyzywa kierowcę. Wina kierowcy za uderzenie innego człowieka, ale piesza tez nie jest bez winy. Niestety na tym przejściu piesi zachowują się jak święte krowy.
 
#77 Janek 2019-07-24 11:18
Na filmie wydaje sie jakby go oplula
 
#78 mieszkanka Leszna 2019-07-24 11:20
Moim zdaniem ta pani nie wykazała zrozumienia, że auto przecież nie zajmowało całej szerokości przejścia dla pieszych. Moim zdaniem ta pani c e l o w o okrążała stojący samochód, jakby chciała pokazać, kto tu ma wygrać. Czasem zdarzają się takie sytuacje ale należy wykazać zrozumienie, mieć wyczucie sytuacji.
 
#79 Hm.. 2019-07-24 11:30
Stał już na pasach zanim ta baba na nie wlazła. Nie dość, że uderzyła w jego samochód to go jeszcze opluła. Mandat za tak karygodne zachwanie należy się tej kobiecie!
 
#80 Waluś 2019-07-24 11:50
Pierdu, pierdu policja zna tablice rej. poj.- aż dziw bierze że "gościu " chodzi bezkarnie .Żadnego odgłosu ze strony Policji . Praktycznie Policja Gó..O wie.Czy to jego - wina czy pieszej .
 
#81 aaa 2019-07-24 11:57
czy tylko ja nie mogę obejrzeć video?
 
#82 Aneta 2019-07-24 12:01
baba winna bo prowokowała a robia z niej niewiniątko
 
#83 Adam 2019-07-24 12:14
Wyraźnie widać jak ta kobieta opluła kierowce, czyli buractwo po oby stronach równe...
 
#84 Popieram równouprawnienie 2019-07-24 12:16
Najpierw wlazła pod maskę potem coś mu głupiego powiedziała A na koniec opluła
To dostała z liścia
 
#85 Ola 2019-07-24 12:19
Wierzyć mi się nie chce, że aż tylu ludzi broni, chama który uderzył tę kobietę, nie ważne, że to była kobieta, że uderzyła w jego cacko - on uderzył człowieka w twarz, prostak który ręką wymierzył sprawiedliwość, bo nie umiał inaczej. Tak wychowujecie swoich synów? Jak cie dziewczyna wkurzy to daj jej w pysk? Brawo!!!
 
#86 pejot 2019-07-24 12:27
Powariowaliście broniąc w tej sytuacji kierowcę. Nic, powtarzam, nic nie usprawiedliwia jego zachowania. Stanął tak, że zablokował przejście dla pieszych. Nawet, jeśli kobieta w nerwach uderzyła ręką w maskę samochodu, to jeszcze nie powód by ja uderzyć. Sytuacja analogiczna do tej sprzed paru lat, gdy kierowca pobił innego kierowcę - kobietę w ciąży, która mu zajechała drogę. Tylko tam skutki były dużo poważniejsze. Trzeba umieć trzymać nerwy na wodzy, a skoro tak się boi o swoje auto, to niech trzyma je w garażu.
 
#87 leszczynianka 2019-07-24 12:27
Do 53,
Rozumiem, że mierzysz własną miarą.
Codziennie przechodzę przez to przejście, wchodząc od strony poczty w kierunku deptaku trzeba wejść na pasy, żeby zobaczyć czy coś jedzie Widoczność do zera ogranicza pseudo parking. Wystarczy zmienić perspektywę, żeby zrozumieć. Po mieście jeżdżę zarówno autem jak i rowerem, chodzę. I dlatego trzeba poruszać się w myśl zasady ograniczonego zaufania a nie bluzgać jeden na drugiego i generaliziwać. Pozdrawiam.
 
#88 Tomek 2019-07-24 12:37
To auto stoi w osiecznej
 
#89 Onn 2019-07-24 12:39
To fakt, facet agresywny ale z drugiej strony ta pani jak widać nie świeci przykładem... Wtargnęła na pasy, zaczeła wykrzykiwać i sama z łapami zaczęła wyskakiwać. Tak zachowuje się kobieta? Jedna z wielu świętych krów w tym miejscu...
 
#90 Iza 2019-07-24 12:57
Wierzyć mi się nie chce, że aż tylu ludzi broni, chama który uderzył tę kobietę, nie ważne, że to była kobieta, że uderzyła w jego cacko - on uderzył człowieka w twarz, prostak który ręką wymierzył sprawiedliwość, bo nie umiał inaczej. Tak wychowujecie swoich synów? Jak cie dziewczyna wkurzy to daj jej w pysk? Brawo!!!
 
#91 Max 2019-07-24 13:08
Czy ona go wcześniej przypadkiem nie opluła?
 
#92 Do Anety 2019-07-24 13:12
Czyli w Lesznie to norma że jak się facet z kobietą pokłóci to może ją uderzyć bo ona go sprowokowała? I jak Cię pobije to jego będą bronić a Ty będziesz winna? Po tym chamie widać że ma odruch dawania w pysk kobiecie bo mu sie od razu ręka podniosła, długo dyskusji nie prowadził. Bronicie przemocy fizycznej!!! Wstyd mi za to miasto. A jak jeszcze czytam, że to piszą kobiety jest to dla mnie szok. A za chwilę będzie bo zupa była za słona...
 
#93 saga 2019-07-24 13:30
przepisy mówią zblizajacy sie do pasów ma pierwszeństwo dziewczyna lekko oparła sie o to sprowadzone stare po tuningu bite tu i ówdzie auto bo on ją juz najeżdzał chciał by mu ustąpiła pierwszeństwa karać i to dotkliwie łącznie z zatrzymaniem prawa jazda !!
 
#94 piczolożka 2019-07-24 13:33
Kobieta też błysnęła,wyskoc zyła mu nagle zza auta ,potem by były pretensje ,że ja rozjechał.
 
#95 Jasiu 2019-07-24 13:38
(...) burak mysli że panamere ma to król szosy się znalazł
 
#96 Tadeusz 2019-07-24 13:39
Przeczytałem wszystkie 78 wpisów. Tylko 12 (15%) prawidłowo oceniło zdarzenie: "prostak i cham uderzył człowieka". Pochwała dla kom.: 6,9,20,21,24,26,35,39,66,70 a zwłaszcza 58 i 76. Reszta nie wymaga komentarza bo napawa smutkiem. Aż się wierzyć nie chce, że w społeczeństwie jest tak niska znajomość prawa, przepisów a przede wszystkim ogromna nienawiść do drugiego człowieka, że aż 75% zabierających głos nie ma pojęcia o czym pisze, wydając wyroki z karą śmierci włącznie. Kochani - opamiętajmy się !!!
 
#97 zimny 2019-07-24 13:40
O ile mnie pamięć nie myli to takie auto wyprzedzało slalomem wszystkich jak leci na Jana Pawła. Nie wiem czy to dokładnie ten samochód, ale wyglądał identycznie. Jechałem wtedy swoim srebrnym rumakiem i tak sobie myślałem: "Kupił sobie Porszaka xxx xxx xxxx l."
 
#98 Aga 2019-07-24 13:47
Ludzie kochani! Żadne zachowanie nie daje prawa na bicie kogokolwiek!
 
#99 busia 2019-07-24 14:11
Rowerzystów obowiązują małe znaki stop umieszczone z boku ścieżki rowerowej w momencie gdy jadąc ścieżką zbliżają się do drogi po której poruszają się pojazdy mające pierwszeństwo przejazdu oraz ( widać to na zdjęciu powyżej ) poprzeczna w stosunku do ścieżki linia na drodze - to linia OBOWI¡ZKOWEGO ZATRZYMANIA SIÊ dotycząca rowerzystów. Drogowcy powinni domalować na ścieżkach znak STOP wszędzie tam, gdzie rowerzyści MUSZ¡ zatrzymać się tzn. zejść z rowerów.
 
#100 cvb 2019-07-24 14:38
Każdemu kierowcy może się zdarzyć, z różnych powodów, że auto będzie stało na pasach. Kierowca tego samochodu stał na pasach i nie stworzył nikomu zagrożenia. Bronię kierowcy.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama