Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Leszno Kwadrans Samorządowy 17.10.2019 (2019)



Ocena: 2.6 (152 głosów)


Komentarze (51)  

 
#1 kjl 2019-10-17 13:21
Na coś tak brzydkiego bym grosza nie dał i nie pozwolił oszpecić okolicę.
 
#2 cha, cha,cha! 2019-10-17 13:23
Dwieście tysięcy złotych na zdublowany pomnik, na zabranie mieszkańcom terenów zielonych zamiast parku do wypoczynku i rekreacji. Proszę nie szantażować mieszkańców i nie manipulować, bo w projekcie/zadaniu Zielone Leszno nie ma ani słowa o pomniku. W ten sposób na bezpłatną komunikację miejską, na stacjonarne hospicjum  pieniędzy nigdy nie będzie.
 
#3 park 2019-10-17 13:25
Nie obchodzą mnie żadne straty dotacji z MON. Tam ma być park, nie pomnik.
 
#4 rada 2019-10-17 13:27
Kiedy wreszcie radni powiedzą: stop szastaniu publicznymi pieniędzmi!
 
#5 Pytanie do radnych 2019-10-17 13:31
Pytanie do radnych którzy czuwają nad naszym interesem- wykonanie będzie przez przetarg czy zapytania ofertowe dla wybranych ?
 
#6 szantaż? 2019-10-17 13:55
Czyli szantaż? Ścieżka do PWSZ tylko z pomnikiem?
 
#7 jaroszy 2019-10-17 14:02
czy wy nie macie na co wydawac pieniedzy po co to komu
 
#8 centus 2019-10-17 14:15
po cichu po cichu i bach jest pomnik a PARKU nie ma DRAMAT
 
#9 tk 2019-10-17 14:18
Idiotyczny pomysł.
 
#10 BELFER 2019-10-17 14:21
A za przeproszeniem, co pan Mytych zrobi z pomnikiem przy ul. Kąkolewskiej. Co, ten kamień do lasu wywiezie. A co zrobi z nazwą osiedla zmieni na Byłe Osiedle Armii Krajowej. A może co park albo kawałek zielonego to też nazwać Armii Krajowej lub przynajmniej ich żołnierzy. Chyba ktoś tu zgłupiał. Okaże się że w Lesznie więcej będzie Armii Krajowej (co zrobiła dla Leszna?) niż Powstańców Wlkp.Kpina.
 
#11 zz 2019-10-17 14:41
Ktoś tu pływa w obłokach a moze zejdźmy na ziemie i przeznaczmy kasę na szkoły i przeszkola rbo na buty robocze nie maja a sprzątać trzeba codziennie :-(
 
#12 do 10 2019-10-17 14:54
Szanowny Panie, naprawdę szkoda czasu na dyskusje, z "twórcami" nowej historii, o ich "intelekcie" nie wspominając.
 
#13 ? 2019-10-17 15:00
dlaczego nie spytacie ludzi czy chcą takie instalacje...? tak pójdzie to bedziemy po 3 razy w miesiącu stac pod kolejnymi pomnikami
 
#14 ciapek 2019-10-17 15:25
Swietny pomysl! Wincyj pomnikow panowie szlachta, wincyj! Przeciez nie bedziemy pisowskiego aparatu zapraszac co roku na obchody w tych samych miejscach. A jak pieknie bedzie sie echo apelu smolenskiego odbijac od tych scianek!
 
#15 Eugeniusz 2019-10-17 15:27
Popieram komentarz numer 1 Taki pomnik to ohyda .Wyraźnie widać ,że za takie blachy chociażby nierdzewne wydać tyle kasy to wskazuje na (...).UWAŻAM WO0BEC TEGO , ŻE NALEŻY TO ZROBIĆ OFICJALNIE ZWIÊKSZYĆ PULÊ TAKICH WYDATKÓW DLA PREZYDENTA , A NIE KAMUFLOWAĆ JAKIŚ DZIEŁ SZTUKI POD POZOREM ,ŻE ONE S¡ TAKIE DROGIE .Przykład to drewniane duperencjały vis , a vis I LO , kto tam z młodzieży na tych podestach przebywa , ale kasa poszła na 30000 złotych .Tego nie lubię chociaż popieram Pana Prezydenta , który czymś takim sam wpuszcza się w maliny , a opozycja tylko na to czeka , o ile jest inaczej to brak przemyślenia i negocjacji z artysta ,który coś takiego , za takie pieniądze oferuje wykonać - pozdrawiam Eugeniusz
 
#16 Ja 2019-10-17 16:02
MON inwestuje w pomniki a powinno w inwestować w Wojsko Polskie.
 
#17 Ela 2019-10-17 16:12
Skoro większość komentarzy pod każdym artykułem dotyczącym tego tematu pokazuje, że ludzie sprzeciwiają się budowie tego pomnika, to z jakiej racji władze miasta tak upierają się przy jego budowie? Po co wydawać pieniądze na coś tak bardzo niepotrzebnego? Naprawdę nie ma innych ważniejszych potrzeb?
 
#18 abc 2019-10-17 16:32
Proponuje referendum- niech mieszkancy Leszna zadecyduja czy chcą "takie cos".
 
#19 Mirek 2019-10-17 17:04
Jest dużo ważniejszych rzeczy do zrobienia w Lesznie a nie oszpecanie go pomnikiem !!!
 
#20 obatel 2019-10-17 17:11
Wygląda na to, że MON nie ma na co pieniędzy wydawać, więc trzeba im zmniejszyć finanse!
 
#21 jesteśmy na NIE 2019-10-17 17:24
Chcemy żeby powstał tam park. Miejsce gdzie można by było usiąść, odpocząć, poczytać książkę itp. Pomniki budujcie sobie na swoich prywatnych posesjach jeżeli macie taką potrzebę, a miejsca publiczne zostawcie w spokoju. Poza tym, projekt jest po prostu brzydki i oszpeci całą okolicę.
 
#22 załamany 2019-10-17 17:42
Najgorsze jest to ze data 1956 nie ma nic wspólnego z AK.
Może ktoś z Fundacji Pana Mądrego się wypowie na tern temat?
 
#23 ola 2019-10-17 17:50
to paranoja by budowac pomnik a ludzie na chodnikach nogi moga polamac np droga wewnetrzna ul.niepodleglosci
 
#24 michu 2019-10-17 18:04
Zamiast głupiego pomnika lepiej by zrobili wybieg dla psów. Wystarczy trochę płota i mieszkańcy Ostroroga i okolic byliby bardzo zadowoleni..
 
#25 Loki 2019-10-17 18:36
Absurdalny pomysł budowy brzydkiego "czegoś" te pieniądze można wydać lepiej!!!
 
#26 AK 2019-10-17 18:41
Do 10 Wiem że byś wolał pomnik "BOCHATERSKIEJ" celowo przez Ch krasnej armii. Po wpisie poznać żeś gorszego SORTU
 
#27 Polo 2019-10-17 19:02
Co za głupi pomysł z tym pomnikiem. Do tego projekt koszmarny, tandetny , bez cienia zaskoczenia, wyjątkowości. Czy wy, pomysłodawcy tego kiczu nie podróżujecie po Europie? Niemcy, Czechy, Austria. Sprawdźcie gdzie indziej jak to się robi!
 
#28 Podatnik 2019-10-17 19:43
Prośba do Władz. Proszę spłacać długi. Pomników mamy dość.
 
#29 do 19 2019-10-17 19:55
Jest więcej do zrobienia,prawd a.Pięknie odnowiono Aleje Słowackiego.Powinien być w tym miejscu park z drzewami,ławkam i,placem zabaw dla dzieci.To nawet nie przypomina pomnik.Szkoda terenu,co Polacy mają z tymi pomnikami ?
 
#30 OS 2019-10-17 20:12
PIEKNE DUZE LAWKI ZROBIC ZEBY W MIESCIE MOZNA BYLO SIE WYGODNIE USIASC PODCZAS SPACEROW TAKIE JAK NA RYNKU W GOSTYNIU
 
#31 do 26 "AK" z" lepszego sortu" 2019-10-17 20:38
Z pewnością byli większymi bohaterami od obecnych pseudopatriotów . Gdyby nie oni to zapewne nie zaistniał byś na tym świecie.
 
#32 do 30 2019-10-17 21:48
W Lesznie jest dużo ławek, parków. GOSTYÑ TO WIEŚ TYLKO ŁAWKI NA RYNECZKU MASZ.
 
#33 do 27 2019-10-17 21:50
Szczególnie jak pamiętamy 17.09.1939, deportacje na Sybir, Katyń szeroko rozumiany, powojenne wywózki ...powinniśmy być wdzięczni
 
#34 do kom. 28 2019-10-17 21:51
2020 rok będzie bardzo trudnym rokiem http://elka.pl/content/view/94164/80/ Na razie mamy jeszcze 2019 więc widocznie oszczędzać jeszcze nie trzeba.
 
#35 dziad 2019-10-17 22:34
Pan Mytych może by zaczął od tego żeby nie kręcić się po Manhattanie w godzinach pracy. A pomnik jak MON chce to niech buduje rękami żołnierzy z naszej jednostki. Oni i tak nic nie robią pilnowani przez wartownikow emerytów, więc choć w ten sposób zapracuja na swoje spore wypłaty
 
#36 mieszkaniec 2019-10-17 22:52
Moj dziadek walczył w AK. W trakcie operacji Burza został złapany przez Rosjan i wysłany na Syberię na 4 lata pracy w kułagu. Po powrocie SB zamkneło go w wiezieniu na rok. Po jakimś czasie zamkneli go na kolejne 4 miesiace aby przypomnieć jemu o czy nie mówić. W czasie II wojny światowej walczył za polskę niepodległą - taką jaką mamy teraz, niestety stalin był silniejszy i mieliśmy dziesięciolecia komuny. Na zesłaniu opowiadał że wielu naszych rodaków o 5 rano przy minus 30 wychodziło do pracy i nie wracało o 20 kiedy konczyli pracę. Czy warto uczcić pamieć tych ludzi, sami sobie odpowiedzcie...
 
#37 paź 18 2019-10-18 09:03
To niewyobrażalnie duża kwota  tak o koszcie budowy Pomnika Armii Krajowej w Lesznie. http://elka.pl/content/view/90599/80/
 
#38 busia 2019-10-18 09:14
Dlaczego Pomnik Armii Krajowej nie stanie na ulicy/osiedlu Armii Krajowej? Koło WPSZ jeśli już musi tam coś stanąć można postawić pomnik jakiegoś uczonego, pisarza. Może pomnik Adama Mickiewicza? Pasuje do nazwy ulicy, pasuje do uczelni. Pomnik ma być monumentalny , ogromny, widoczny z dużej odległości, budzący zachwyt. Tu zaproponowano kolejne rondo. Czy Pan Prezydent tego nie widzi? Co dla Pana Prezydenta znaczy AK? Nic. Podobnie jak dla innych mieszkańców Leszna. Ja nie chcę tego pomika. Babranie się w historii kraju, nie zawsze chlubnej - kto tego babrania się i wynoszenia na cokoły potrzebuje?
 
#39 Tak się zastanawiam 2019-10-18 09:22
Ile zwykłych domów można by zbudować za 660 tys. zł? Na dwa wystarczyłoby?
 
#40 Demon 2019-10-18 09:33
Naprawdę potrzebujemy kolejnego pomnika? Naprawdę? Nie ma pilniejszych potrzeb? Taka np. ulica Fabryczna wygląda jak ser szwajcarski, a i jeszcze parę innych miejsc by się znalazło.
 
#41 Rzygam pomnikami 2019-10-18 09:33
Sami papieże, akowcy, tupolewy...Ile można stawiać tej brzydoty?!
 
#42 g.p. 2019-10-18 11:07
Leszno pomnikami usłane...
 
#43 do36 2019-10-18 11:19
A ilu Polaków zginęło w czasie wojny i po wojnie.Im też chcesz stawiać pomniki?Może zamiast budować mieszkania ,parki będziemy stawiać pomniki nikomu niepotrzebne ,które tylko szpecić będą.Czy nazwa osiedla nie wystarczy?
 
#44 Kazik 2019-10-18 13:08
Jeden pomnik z zardzewiałej blachy z wycięciami już w Lesznie mamy - pomnik Ludziom Solidarności. Czyżby autor koncepcji zbędnego pomnika AK był ten sam?
 
#45 jo jo 2019-10-18 13:15
a co z sypiacym sie ratuszem tam remont jest juz od 10 lat
 
#46 busia 2019-10-18 13:17
Co jest pod ziemią w tym miejscu? Dlaczego prezydenci tak wzbraniali się latami przed budową chodnika/sieżki rowerowej. W pobliżu był szpital. Dokopaliście się do ludzkich szczątków niewiadomego pochodzenia prawda ? W latach 60-tych w okolicy szalała szkarlatyna. Mój dom rodzinny przez 3 miesiace objęty był kwarantanną , bo w szpitalach i szpitalikach zabrakło miejsc. W czasie epidemii pewnego dnia nie myślano o transporcie zwłok, bo już nikt nie chciał się tego podjąć i zakopywano zwłoki pewnie posypane wapnem wszędzie tam, gdzie udało się dół wykopać. Mój Dziadek miał konie i wóz i świadczył usługi dla ludności i ściągnął na moją rodzinę potworną chorobę. Potrzebna będzie pomoc Sanepidu i specjalny oddział chemików, bo pod ziemią namnażają się grzyby z grupy największych trucicieli. Trzeba się z tym zmierzyć.
 
#47 Radosław H. 2019-10-18 15:47
1. Wygląd pomnika to kwestia gustu ... komuś sie podoba,a komuś nie.
2. BELFER heheh pyta o to co AK zrobiła dla Leszna są tak idiotyczne, że szkoda komentować. Może warto wrócić do szkoły bo chyba przespałeś kilka lekcji historii.
3. Większość tutaj komentujących nie rozumie, jak finansowany jest ten pomnik.
4. Ktoś pisze "babranie się w historii kraju" ... serio?? Trzeba być idiota by pisać w ten sposób.
5.
 
#48 Rady Osiedli 2019-10-19 09:09
Gdyby w Lesznie były Rady Osiedli, gdyby mieszkańcy danego terenu miasta chcieli mieć Radę Osiedlową, nic nie działoby się bez wiedzy i zgody mieszkańców danego terenu miasta. Rady Osiedli są podstawową jednostką miejskiej demokracji, współdecydowani a o mieście. Rady Osiedli są na przykład w Rawiczu, Kościanie, Gostyniu, Poznaniu, Wrocławiu czy Warszawie. Władza w Lesznie nie chce podzielić się z mieszkańcami współdecydowani em o mieście. I dziś wygląda to tak, że władza, często bez wiedzy i bez zgody mieszkańców, wybiera sobie do swojej dyspozycji tereny czy obiekty: pętli autobusowej na T.Rejtana z wycięciem drzew, budynek po byłej szkole w Zaborowie na rynku, pomnik na zielonych terenach miasta przy ulicy A.Mickiewicza. Przewodniczący poprzedniej Rady Miasta Leszna (2014-2018) stwierdził, że w Lesznie nie są potrzebne Rady Osiedlowe, jakby wiedział, co jest dla nas dobre. Rady Osiedli w miastach nikomu nie wchodzą w drogę współdecydowani a (inicjatywie lokalnej, budżetowi obywatelskiemu) a ją uzupełniają. Wtedy też część budżetu obywatelskiego można by podzielić na osiedla, itd. Należy pilnie podzielić miasto na Osiedla, normując to w Statucie Miasta i stwarzać warunki do powstania Rad Osiedlowych.
 
#49 Karol 2019-10-19 13:22
Komuchy do dziś boją się AK
 
#50 BELFER 2019-10-21 11:48
Do kom. 26. Wy zawsze dzieliliście ludzi na lepszych i gorszych. Zastanówcie się choć przez chwilę i imię czego zginęło tylu niewinnych ludzi w czasie z góry przegranej wojenki którą prowadziliście od 1 sierpnia 1944r. Tylko nie mówcie, że dzięki powstaniu dziś mamy wolność.
 
#51 BELFER 2019-10-21 20:34
Do kom. Pana Radosława H. Poproszę o kilka przykładów bo to co pan napisał przeleciało przez durszlak i nie zatrzymało się ani jedno słowo treści. Pustka i jeszcze raz pustka.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama