Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

XVI Sesja Rady Miejskiej Leszna (2019)



Ocena: 2.8 (215 głosów)


Komentarze (137)  

 
#1 RADNY RADNYCH 2019-11-22 10:44
Moim zdaniem Pan Jęcz, to taka zupełnie inna świadomość i wymiar. Trzeba go poznać by zrozumieć.
 
#2 Jęczeć i płaci 2019-11-22 10:45
To teraz tez ustaw sie w mniejszej kolejce
 
#3 colo1 2019-11-22 10:45
Prawo prawem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie...
I tak robią w wielu aspektach naszego życia, niestety...
Dobrozmianowcy, powoli wychodzi wam szydło
 
#4 Masakra 2019-11-22 10:52
Nie ma to jak samemu się skompromitować. ŻAL.To nie cwaniactwo, ale logiczna płynność jazdy. Proponuję nabyć kultury więcej.
 
#5 SS 2019-11-22 10:54
Niech nie wpuszcza i niech dostanie mandat.
Tacy ludzie nami rządzą KPINA !!!!!!!!!!!!!!!
 
#6 Gall 2019-11-22 10:55
Niech p. Jęcz najpierw trochę poczyta na ten temat zanim coś powie.

(...0

Poniżej fragment z powyższej strony:
Zdaniem drogowców, jazda na suwak to najlepszy sposób na rozładowanie zatorów drogowych. Co więcej, wymaga wyłącznie odrobiny dobrej woli ze strony kierowców. Gdyby wszyscy kierujący brali udział w jeździe na suwak, to być może nie byłoby nawet konieczności zmiany infrastruktury. Utrudnieniem jest wciąż mentalność kierowców, którzy uważają omawianą metodę jako najzwyklejsze CWANIACTWO. I to właśnie jest powód, przez który tak wiele aut próbuje zjechać z kończącego się pasa znacznie wcześniej niż jego koniec, przyczyniając się w ten sposób do powstawania korków.
 
#7 Gib 2019-11-22 10:55
Do radnego. Dlaczego są dwa pasy? Może lepiej zrobić przez cały wiadukt jeden pas i będziemy stali w lasocicach?
 
#8 Ant 2019-11-22 10:58
feniks?
 
#9 Adam 2019-11-22 11:01
Ja nie jestem cwaniakiem i jak muszę jechać wiaduktem (co staram sie unikac) to jadę lewym pasem. Na początku jeździłem prawym pasem jak "reszta" ale zmieniłem zdanie jak zobaczyłem autobusy miejskie + policję jadących lewym pasem oraz artykuł na elce w którym policja apelowała o jezdzie na suwak.
 
#10 LEON 2019-11-22 11:06
Tragedia , że ludzie o takim intelekcie zostali wybrani żeby decydować o sprawach naszego miasta.
 
#11 Kierowca 2019-11-22 11:08
Proponuję raz na jakiś czas wyjechac za zachodnią granicę naszego kraju amochodem i zobaczyć jak się jeździ panie radny. Słoma z butów i klapki na oczach. Zachowanie idealnie pasuje do partii jaką pan (celowo z małej) reprezentuje.
 
#12 cwaniak 2019-11-22 11:12
ja nie wiem, nie znam się, zalatany jestem, ale może gdyby ściągnąć znak zakazujący wyprzedzania ( bo część ludzi sie do niego stosuje a część nie) to by było po dyskusji...
 
#13 anonim 2019-11-22 11:14
Chora sytuacja! Prawda jest taka, że tutaj z obojętnie jaką rejestracją ludzie nie potrafią jeździć i się przepuszczać. U nas suwak wygląda tak, że jadąc środkowym pasem czeka się 20-30 minut na wjazd bo każdy się wciska łącznie z tirami i to nie na zasadach suwaka ale cały pas lewy jedzie a prawy stoi. Policja np w piątek jeszcze ich nie widziałem, żeby stali kierowali ruchem na wysokości ulicy leszczyńskich. Ciekawe czy jak zamkną jeszcze wjazd z wiaduktu w stronę dworca pkp to będzie szło się dostać poniżej godziny do pracy?
 
#14 anonim 2019-11-22 11:16
Chora sytuacja! Prawda jest taka, że tutaj z obojętnie jaką rejestracją ludzie nie potrafią jeździć i się przepuszczać. U nas suwak wygląda tak, że jadąc środkowym pasem czeka się 20-30 minut na wjazd bo każdy się wciska łącznie z tirami i to nie na zasadach suwaka ale cały pas lewy jedzie a prawy stoi. Policja np w piątek jeszcze ich nie widziałem, żeby stali kierowali ruchem na wysokości ulicy leszczyńskich. Ciekawe czy jak zamkną jeszcze wjazd z wiaduktu w stronę dworca pkp to będzie szło się dostać poniżej godziny do pracy?
 
#15 Leszno 2019-11-22 11:22
(...) cwaniak... Myślisz człowieku, że jak jesteś Radnym to możesz wszystko i prawo Ciebie nie dotyczy?! Przez takich ludzi jak Pa Radny, w Polsce jest tak źle...
 
#16 mati 2019-11-22 11:23
i człowiek z taką logiką decyduje o sprawach naszego życia, tragedia. Ten Pan chyba nigdy za granicą nie był samochodem i zatrzymał sie w erze gdzie samochód był w co dziesiatej rodzinie a na drogach ledwo co ruch było widać. Niech może, ktoś zrobi jakiś film pokazujący ja kto upłynnia ruch i zmniejsza długość kolejek, bo tacy jak on nigdy tego nie zrozumieją
 
#17 Hiho 2019-11-22 11:27
Niech nie wpuszcza moja kamerka samochodowa już czeka na takich nie cwaniakow
 
#18 Bolek 2019-11-22 11:31
Przez takich cwaniaków miasto jest bardziej zakorkowane. Lewy pas wony, a na prawym dłuuuuuga kolejka samochodów.
Przykład Al. Jana Pawła II ze skrzyżowaniem ulic Korcza i Dąbrowskiego w kierunku wiaduktu, gdzie wszyscy pchają się naraz na prawy pas.
Mając takiego radnego nie dziwmy się, że w Lesznie jest tak jak jest.
 
#19 Vinci 2019-11-22 11:33
Typowa pisowska mentalność...
 
#20 Obserwator 2019-11-22 11:36
Trochę kultury i tolerancji wystarczy do płynnej jazdy. Niestety radnemu jednego i drugiego brakuje. Szkoda tylko, że ktoś taki nas reprezentuje
 
#21 Koko 2019-11-22 11:46
Czym jeździ ww radny?
 
#22 ben 2019-11-22 11:49
Niech pan pochwali się swoim samochodem i numerem rejestracyjnym, to będziemy wiedzieli kogo nie wpuszczać.
 
#23 ja 2019-11-22 11:55
Trochę w tym racji jest, cwaniaczki mogą wykorzystywać ten przepis, fascynujące natomiast jest to jakie zdanie ma ten pan o ludziach z rejestracją PL. Parafrazując barda ulicznego "nie masz cwaniaka nad leszczyniaka".
 
#24 nowak 2019-11-22 11:56
Stracił Pan mój głos.
 
#25 Ja 2019-11-22 11:57
Włączanie się do ruchu nie podlega jeździe na suwak
 
#26 ja 2019-11-22 11:57
hahahah klasyczny BETON...
 
#27 bls 2019-11-22 12:03
Pan Jęcz sam sobie wystawia laurkę taką wypowiedzią. Po to są dwa pasy żeby je wykorzystać maksymalnie a zdjeżdzać przy samej zwężce. Jak widzę w czasie remontów jak stoi połowa wiaduktu 'gęsiego' to dziwię się tym ludziom. Jestem dlaeki od stanowiska, że wszystko za granicą jest lepsze, ale kultura jazdy 'suwakiem' jest akurat czymś, co trzeba u nas stosować.
 
#28 MAREK 2019-11-22 12:15
(...)

GDYBYS WIDZIAL TROCHE SWIATA TO BYS INACZEJ SIE WYPOWIADAL
 
#29 mieszkaniec 2019-11-22 12:19
(...)
chlopie Ty nie masz zielonego pojecia o jezdzie samochodem - pewnie nigdy nie jezdziles po za polska sam samochodem

chlopie ales babola walnal... szok
 
#30 Do 11 2019-11-22 12:20
A gdzie tam się do ruchu włączasz? Masz chociaż kartę rowerową, znaffffco?
 
#31 zen 2019-11-22 12:23
Przez takich id..... kolejka jest potem aż do Wolińskiej.
A jeśli chodzi o suwak to nie należy raczej wpuszczać z lewego pasa wcześniej niż przed jego zwężeniem , wtedy lewy i prawy pas będzie się posuwał z podobną szybkością jadąc naprzemiennie a jak nadgorliwcy wpuszczają wcześniej to efekt jest taki , że lewym faktycznie się jedzie szybciej.
 
#32 Do 21 2019-11-22 12:24
To miało być do 21, nie do 11, sorry, ale Elka żongluje numerami :(
 
#33 peju 2019-11-22 12:27
Jak Tobie nie pasuje PL to s(...) z rady miasta
 
#34 ROBOTNIK 2019-11-22 12:31
Panie, jak tam panu, niech pan lepiej pojeździ sobie na dronie, nikogo nie będzie musiał wpuszczać
 
#35 Rafał Klimkowski 2019-11-22 12:32
Panie radny, proszę się nie kompromitować takimi wypowiedziami, bo świadczą one o skrajnie prymitywnym podejściu do tematu.
 
#36 rychu 2019-11-22 12:35
suwak o jakaś bzdura
 
#37 Kierowca 01 2019-11-22 12:37
Taka mentalność ludzi starszych. Cwaniaka nie wpuści. Pewne pokolenie w tym kraju musi po prostu iść w zapomnienie, bo nic się nie zmieni. Dzięki takim osobom jak ten pan Polska jeszcze długo będzie daleko za Europą w kulturze jazdy.
 
#38 kierowca do WSZYSTKICH 2019-11-22 12:38
1) Jadąc od Wschowy - 100metrów od zwężenia jest znak zakazu wyprzedzania oraz 40km/h na dwóch pasach....!!!

2) Jadąc od Jana Pawła co chwilę kierowcy skręcają w lewo w ul. Norwida i odwrotnie od ul Norwida skręcają w lewo na wiadukt....!!!

Korki sami sobie stwarzacie. JAZDA NA "suwak" jeżeli będzie poprawne oznakowanie.
 
#39 xxx 2019-11-22 12:55
No to panie (świadomie z małej litery) Jęcz. Czekam na spotkanie na drodze.
 
#40 Piotr Kruk 2019-11-22 13:02
Oglądałem tą sesję i po wypowiedzi jegomościa przez chwilę nie wierzyłem w to, co usłyszałem. I jeszcze to samouwielbienie na twarzy. Przez takich ignorantów stawiających się ponad prawem dochodzi na dragach do wypadków.
 
#41 logika nie cwaniak 2019-11-22 13:39
Pokrętna logika " cwaniaka nie wpuszczę". Jeżeli od początku wiaduktu ustawią się 2 rzędy to dojeżdżający "cwaniak" będzie musiał stać od początku korka. Bo lewy pas będzie zajęty. Teraz lewy pas wolny i jedni przejeżdżają pas w 15 minut prawym pasem, inni w 5 minut lewym. A tak będzie 10 minut bez względu na pas który zajmuje.
 
#42 obs 2019-11-22 13:46
Piszecie i dyskutujecie a wystarczyłoby przemalować pasy na tymczasowe , postawić pare pachołków i tematu by nie było...
ustawy Prawo o Ruchu Drogowym: Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu , na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony .

...a wy kurna debate roku urządzacie na zamek czy nie na zamek....
 
#43 Magda CRUZEM 2019-11-22 13:49
Zgadzam się z Panem (35). Mam nadzieję, że kulturalnych kierowców jest więcej niż tych drugich.
 
#44 obs 2019-11-22 13:49
jazda na suwak nic nie zmienia, bo wszyscy bedą chcieli jechać pasem który się kończy...
Ustawiając się w pasie, który musi ustępować pierwszeństwa włączającym się skazujemy się na dwa razy wolniejszą jazdę niż pas który w zwężeniu się włącza do ruchu..

świetny temat na dyskusję bez końca....

a może poorostu postawić w takim miejscu sygnalizator świetlny i jak na wahadle puszczać...
 
#45 clk 2019-11-22 13:53
Do 31. I to właśnie powinno być ujęte w tej sytuacji ze z lewego pasa wjeżdża jeden, pierwszy w kolejce przy zwężeniu. Ja tak jeżdżę przez wiadukt- dojeżdżam do konca i wtedy na prawy nawet jak ten przede mną wczesniej już się wcisnął, wtedy jestem wpuszczany dodam ze zdarza mi se pare razy dziennie tamtedy jechcac.Troche życzliwości ludzie
 
#46 SAsiad Jęcza 2019-11-22 13:53
Żal słuchac jak Pan nie rozumie że prawo jest do respektowania a nie własnej interpretacji Panie Jęcz.
 
#47 Marek 2019-11-22 14:03
jAK MAMY TAKICH LUDZI TO JUŻ WIEM DLACZEGO TE REMONTY TYLE TRWAJ¡ ,WYSTARCZYŁOBY ŻEBY EKIPA DŁUŻEJ PRACOWAŁA ,W TYM MIEŚCIE DZIEJ¡ SIÊ ISTNE JAJA!!!!
 
#48 Marek 2019-11-22 14:13
Typowy pisowiec. Ciezko skruszyc beton.
 
#49 Andrzej 2019-11-22 14:38
Koleś nie potrafi zroumiec zasady jazdy na suwak a jest radym miasta, który ma podejmować ważne decyzje to jawna kpina!!!!!!!
 
#50 Tomasz 2019-11-22 14:39
Popieram gościa! Jeśli chcesz grzecznie jechać środkowym pasem a ciule się wciskają świadomie lewym pasem to przejazd wiaduktem zajmuje około 30 min ..
 
#51 uroki radnego 2019-11-22 14:46
Na oswiadczeniu majatkowym widnieje informacje ze szanowny pan porusza sie seatem ibiza z 2009r (ciekawy wybór jezeli wezmie sie pod uwagę profil jego działalności oraz srodki zgromadzone zarówno w walucie polskiej jak i amerykańskiej) Panie Radny jeżeli będzie chciał Pan sprzedać swój dom za cene z oświadczenia to jestem pierwszy w kolejce! :)
 
#52 do 50 2019-11-22 14:49
TOMASZ (...) Rozszerz granice swojej percepcji i zechciej zauwazyć ze drugi pas jest po to żeby go używać a nie jako ozdoba!!
 
#53 Damian 2019-11-22 14:51
wszedzie tak jezdza ale to jest glupie ... tak tak ma "pan" racje :D. No deb...
 
#54 Do obs 2019-11-22 14:54
W takim razie nie rozumiesz co to suwak. Tam jezdzisz naprzemian i nikt nie ma lepiej ani gorzej
 
#55 Janek 2019-11-22 15:21
Wbrew krytyce Pan Jęcz ma rację, ze względu na nieobowiązujące jeszcze przepisy oraz brak kultury i świadome wykorzystywanie lewego pasa przez bystrych do wciskania się na pas prawy. Co innego, gdyby wjazd od początku był na 1 pas lub lewy był tylko zastrzeżony dla pojazdów specjalnych oraz komunikacji miejskiej. Można oczywiście spróbować stosować wprowadzane zasady ale to z poszanowaniem jadących prawym pasem.
 
#56 . 2019-11-22 15:24
Do 17 kamerka powina ci sluzyc wrazie wypadku lub stluczki, ale widze ze ty jestes zwyklym szpiclem
 
#57 do 50 2019-11-22 15:25
Tomaszu jesteś tak samo odporny na wiedzę jak ten niedouczony radny, dlatego nie będę Ci tłumaczył że nie masz racji, powiem tylko że już od 5 grudnia jak mnie nie wpuścisz to dostaniesz mandat, a jak dojdzie do wypadku, to z Twojej winy!
 
#58 Leszczyniak 2019-11-22 16:20
Leszczyniacy co oddali głos na tego radnego muszą się przyznać do życiowej pomyłki. Chciałbym poznać wyniki badania inteligencji.
 
#59 Leszczyniak 2019-11-22 16:23
Janek 55 poczytaj trochę zasady jazdy na suwak które wchodzą w życie od 6 grudnia br zamiast pisać idiotyczny bi niezgodny z prawem komentarz.
 
#60 dzuljani 2019-11-22 16:24
Ot i cały pisuar ,to jest cialo pedagogiczne , które wychowywalo młodzież
 
#61 Do kier nr 1 kom 37 2019-11-22 16:45
Co mam jazda na suwak do osób starszych nie znam Twojego ojca ale sądząc z komentarza to Ci współczuję. Widząc młodych ćpunów czy idiomów nigdy nie mówiłem o całym pokoleniu.
 
#62 Obserwator 2019-11-22 16:54
A może ktoś wie kto w razie stłuczki będzie karany ten co jedzie swoim pasem czy ten tak zwany cwaniak! Bo ten przepis da furtkę do większego cwaniactwa!
 
#63 henio 2019-11-22 17:08
ale jada po tobie panie jecz...chyba cie ludzie nie lubia co ?
 
#64 do obserwator 62 2019-11-22 17:15
to nie cwaniactwo to technika jazdy! masz dwa pasy i masz korzystasz z dwóch gdy pas się kończy auta zjeżdżają w jeden na suwak proste bez hamowana wstrzymywania ruchu płynnie bez kilometrowego korka.
 
#65 sputnick 2019-11-22 17:29
Ktoś na takich inteligentów głosuje.
 
#66 Fad 2019-11-22 17:32
Rozumiem jazde na suwak.Ale na wiadukcie to przegięcie pięću debili na raz wpycha się z lewego na prawy pas a jak ich przyblokujesz to wszystkie mozliwe znaki pokazywane.Jazda na suwak jeden z prawej jeden z lewej a nie że na prawym padoe sie czeka bo hrabiostwo wieżda
 
#67 kierowcy z kulturą 2019-11-22 17:34
Ten cały atak na radnego.Jęcza świadczy o kulturze osobistej tych oszołomów, którzy dorównują tym z ptasimi móżdzkami i temu, który pokazał kulturę jazdy niedawno napadając kobietę przy al.Krasińskiego
 
#68 Stolec 2019-11-22 17:35
Typowy pisior, mentalność Kalego.
 
#69 kulturakier 2019-11-22 17:39
Ja wpuszczam cwaniaków ponieważ obawiam sie że cel dla nich jest święty i bez wyobraźni dążą do niego a są to ludzie prości i z klapkami na oczach.
 
#70 Kinol 2019-11-22 17:41
Ludzie,po to na wiadukcie sa dwa pasy zeby sie na nich ustawiac.Nie mam pojecia dlaczego prawy pas jest wiecznie zajety a lewy wolny.Nalezy korzystac z obu pasow a pozniej wlaczac sie na suwak !!!!!!Wtedy nie bedzie problemu !!!
 
#71 Zbyszex 2019-11-22 17:44
A ja sie pytam,gdzie jest napisane przed wiaduktem ze nie mozna uzywac lub nie powinno sie uzywac lewego pasa ? No gdzie ?
 
#72 KLazimierz Jęcz - radny miasta Leszna 2019-11-22 17:49
1. Panie redaktorze Jarosławie Adamek - ja wiem, że nie lubi Pan PIS-u i prowokuje Pan tandetnymi sensacyjkami. Może to jest efektem, że już kiedyś zwróciłem Panu uwagę, a jaką to zapewne Pan powinien się domyślić
2. Te osoby, które swoimi niegodnymi wpisami obraziły godność mojej osoby jako funkcjonariusza publicznego pociągnę do odpowiedzialnoś ci karnej.
 
#73 vu 2019-11-22 18:00
Dziś na skrzyżowaniu obok policji na Korcza przed godziną 15 był bałagan i chaos jak w Indiach i dziwię sie że służby nie działają w czsie remontu bo rejestracje były różne nie tylko ludzie z Leszna. A co było po 15.00 ? Nie wiem
 
#74 Marek 2019-11-22 18:45
Zal mi Pana radnego, ale jeszcze bardziej współczuję jego wyborcom. Przynależność partyjna jednak zobowiązuje.
 
#75 ŻenaTę 2019-11-22 18:51
Ja mam inny postulat, niektórzy kierowcy powinni koniecznie przejść PSYCHOTESTY, by sprawdzić czy nadają się na bycie kierowcami. Pan Jęcz powinien być pierwszy.

Gdyby tacy kierowcy jak Pan ze zdjęcia jeździliby na przykład w Niemczech to szybko by zrozumiał czym jest jazda na suwak, a raczej zostałby zmuszony do zrozumienia.

Proszę sobie wyobrazić, że w godzinach szczytu na autostradzie, kierowcy pokroju tego Pana nie wpuszczaliby kierowców chcących wjechać na autostradę, bo "cwaniaków nie wpuszczam". Takim sposobem zakorkowaliby nie tylko jedną autostradę, ale i cały zjazd.

Cwaniakiem to jest Pan, tak jak cała reszta z tej partii.

Dobrze powiedziała podczas ostatniej sesji radna Machowiak, że z szacunkiem do wszystkich radnych, ale specjalistami we wszystkich dziedzinach to nie jesteście i trzeba to zaakceptować. Czasem należy posłuchać ludzi z zewnątrz.

Pan jak widać specjalistą z żadnej dziedziny nie jesteś.

Od ludzi, którzy nas reprezentują, którzy organizują nam życie oczekujemy większej ogłady i kultury osobistej.
 
#76 do 71 2019-11-22 19:12
... a powinno być napisane !!!
 
#77 wiesiek 2019-11-22 19:23
Jak zostanie określone suwakowanie czy teraz ten czy tamten jak już przejechał ten z lewej czy prawej , i ten srodkowy nie ruszy to kto teraz , lewy czy prawy . (...) taka .
 
#78 Euro jamp 2019-11-22 19:29
O co wam chodzi przeciesz orawde powiedzial mial klamac
 
#79 gość 2019-11-22 20:07
Kazimierz Jęcz ODDAJ mandat radnego skoro gardzisz kierowcami miasta w którego radzie zasiadasz. Brak wiedzy w zakresie kodeksu drogowego jest haniebnym niedouczeniem, Kazimierz Jęcz jest przecież użytkownikiem dróg leszczyńskich, zatem stanowi zagrożenie w duchu drogowym! Drodzy Państwo, Pan Kazimierz Jęcz gardzi zasadami ruchu drogowego i gardzi też mieszkańcami miasta Leszna, czy taka osoba powinna zasiadać w radzie miasta? Chyba należałoby coś z tym zrobić.
 
#80 re 75 2019-11-22 20:29
... cwaniaków to sobie lewacki (...) poszukaj u siebie w rodzinie, o ile ją masz !!!
 
#81 Andrzej 2019-11-22 20:38
Jeżdziłem kilka razy samochodem przez wiadukt w godzinach szczytu i podzielam częściowo zdanie pana radnego .Kilka razy grzecznie jechałem prawym pasem przed górką wiaduktu i co ???????Przejechałem wiadukt po 50 min.Lewym pasem jechali kierowcy cwaniacy /może nie wszyscy/na różnych rejestracjach .Ja zauważyłem większość na rejestracjach PLE ,PO,DW.Ja cierpliwie czekam w kolejce ,przesuwam sie metr po metrze a tu pędzą lewą stroną i wciskają się dopiero na zjeżdzie z wiaduktu a tu jeszcze auta z prawej strony ,które wjeżdżają z podjazdu od Kasprowicza.Widziałem kierowców ,którzy przejrzeli cwaniaków i zaczęli blokować lewy pas wiaduktu i nie przepuszczali ,,pospieszalski ch''Tam może dojść do tragedii i nad tym do czasu ukończenia remontu powinna czuwać policja.
 
#82 niki 2019-11-22 20:48
Gość sam się zaorał.:)) Wyborcy Pana Jęcza dumni ze swego wybrańca.
 
#83 zyga 2019-11-22 20:53
Pierwszy raz popieram przedstawiciela PIS . Chamstwo nalezy tepic !!!!
 
#84 drago 2019-11-22 20:56
Brawo Panie Jęcz. Przepis o "suwaku" był spowodowany problemami z WŁ¡CZENIEM się do ruchu z prawej strony aby na bieżąco udrażniać wjazd na drogę główną
A jak mamy zawalony jeden pas przed nami to żaden suwak nie przyspieszy ruchu na zwężeniu!
 
#85 do 80 2019-11-22 21:05
Kom 75 dobrze napisał ! (...)
 
#86 codzienny cwaniak 2019-11-22 21:24
Gdyby nie wykorzystywać lewego pasa na wiadukcie w godzinach szczytu to nie tylko wiadukt byłby zablokowany ale również całe skrzyżowanie wraz z ulicą Wolińską.
 
#87 rodowity leszczyniak 2019-11-22 21:27
Panie Jęcz a co Pan zrobi jak zacznie się Panu wciskać "cwaniak" z rej. PKS! Mentalność "godna" mentalności chłopa pańszczyżnianeg o.
 
#88 do 81 2019-11-22 21:32
Niektóre rozumki są tak ciasne że żadne badania ich nie przekonają...
 
#89 zenon 2019-11-22 21:35
Przepis suwak nic nie da a cwaniaki na PL beda to wykorzystywać. Lepiej wymyslic coś zeby szybciej zakonczyc te remonty i będzie po problemie. Jak mam czas to z kultury jazdy zawsze kogos wpuszczam ale jak mnie się spieszy to nie mam zamiaru dostac mandatu za to ze kogoś nie wpuscilam.
 
#90 Ucho 2019-11-22 21:37
Ma rację. Cwaniaków nie puszczać
 
#91 Marco 2019-11-22 21:56
Ty z komentarza 59 przeczytaj co sam napisałeś. Przepisy wchodzą w życie 6 grudnia. Więc teraz nie obowiązują. I po twojej mądrości. Do książek. Oddaj komórkę
 
#92 Wojti 2019-11-22 22:00
Widać Pan Jęcz poza Leszno nosa nie wychyla. Suwak służy do tego, aby na określonym odcinku drogi zmieściło się więcej aut a nie tworzył się korek na 2x takiej długości.
Płynna jazda jeden-na-jednego na pewno jest bardziej efektywna niż wciskanie się co jakiś czas samochodu.
Ale przecież Polak jest zawsze mądrzejszy...
 
#93 Lemi 2019-11-22 22:04
(...) Panie Jęcz... czas oddać prawo jazdy, wybrać się na emeryturę i korzystać z PKS.
 
#94 Adam 2019-11-22 22:10
Super Panie Jęcz bo ja z Leszna ale leasingu w innym nieście i (...) nie zgadniesz w jakim i jak mnie wpuścisz to będzie Ci się "mordka" śmiała jakimiś dobroczynny... ale sąsiada nie wpuścisz bo to cwaniak przecież bo jeździ zgodnie w przepisami i nie korkuje pól miasta jak Pan... (...) Kup sobie Pan konia i furmankę to na tym etapie komunikacji Pan został.
 
#95 Lemi o 84 2019-11-22 22:13
Dokładnie jest odwrotnie jak piszesz nigdy nie rozumiesz w czym problem bo może masz kartę rowerową a tam na szczęście jeszcze nie ma problemu z "korkami". Albo jesteś ze wsi a tam ten problem nie występuje.
 
#96 PLE 2019-11-22 22:15
PL-e i okoliczni wiedzą(sam jestem okolicznym PLE),że jest zwężenie jezdni, gdyż remont DK12 trwa od dłuzszego czasu i były informacje w mediach min. na elce jak sie poruszać w trakcie prowadzenia robót na tym odcinku DK12. mimo to po minięciu znaku: zakaz wyprzedzania na wiadukcie, PL-e i okoliczni chcąc przejechać ten odcinek szybciej (od jadących zgodnie z prawem) nie stosują sie do znaku o zakazie wyprzedzania i wpychają sie przed tych jadących prawidłowo. W związku z powyżwzym JAK NIE NAZYWAĆ ICH CWANIAKAMI??? Wiadomo policja tam nie stanie i nie zacznie rozliczać tych nie stosujących się do zakazu wyprzedzania bo wtedy totalnie zablokowałaby tą arterię więc... hulaj dusza piekła nie ma i jeżeli nie jesteś cwaniak to stoisz i klniesz na czym świat stoi. W związku z powyżzym Brawo Panie Jęcz!
 
#97 obserwator 2019-11-22 22:55
Wyjaśniam, że jeżeli w suwaku przed jednym ząbkiem wcisną się dwa lub więcej ząbków, to suwak się rozwali. I tak się rozwala jazda na suwak w Lesznie!!! Wpuszczasz jednego a za nim dwa kolejne auta spychają cię na krawężnik i pas zieleni. Niestety lesznianie nie potrafią jeździć na suwak!!
 
#98 mieszkaniec PL 2019-11-23 00:13
Powiedział co wiedział.Ciepłe kapcie i przed tv a nie do rady. Brak słów...
 
#99 Leon zawodowiec 2019-11-23 00:15
Pana Jecza nie znam ale w 100% popieram. Rozumiem faceta w zab ale jedna predkoscia a nie lewy pas 100na h i wpierdziela sie sie i hamuheprawy pas.ujscie na koncu powinno byc srodkiem a nie prawa strona.
 
#100 Archanioł 2019-11-23 06:15
A JAK PAN RADNY zobaczy cwaniaka z Leszna, ale w aucie leasingowym z rejestracją WE czy PO to wpuści czy nie wpuści? Napis na tablicy rejestracyjnej nie świadczy o tym, że ktoś jest cwaniakiem zupełnie tak samo jak to, że jak ktoś jest radnym, to mądrze gada. Wydaje mi się, że tak naprawdę to nie ma o co jęczeć.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama