Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Żużel/2020

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Magazyn Żużlowy 15/2020.05.04 | Rozmowa z Piotrem Rusieckim, prezesem Fogo Unii Leszno (2020)

Opis
W programie m.in. rozmowa z Piotrem Rusieckim, prezesem Fogo Unii Leszno
Kryzys spowodowany epidemią koronawirusa sprawił, że na dziś leszczyńskie Byki dysponują bardzo skromnym budżetem. -To zaledwie 20 procent tego, co mieliśmy w latach poprzednich -przyznał prezes Fogo Unii Leszno, Piotr Rusiecki, który był gościem Magazynu Żużlowego na antenie Radia Elka.


Ocena: 2.8 (253 głosów)


Komentarze (83)  

 
#1 Leszczyniak 2020-05-04 21:02
Bardzo dobrze, nie żałuję(...)
 
#2 Fan 2020-05-04 21:04
Jakby nie wystartowali nie płakałbym
 
#3 Zenek Leszno 2020-05-04 21:15
Lepiej by napisać coś o problemach firm, w końcu one dają prace. Czy Unia daje prace mieszkańcom? No nie...Pamiętam jak jakiś czas temu jeszce szukali wolontariuszy.
 
#4 do kom. 8 2020-05-04 21:16
No właśnie. Okazuje się, że prawdopodobnie dla większości osób nie byłoby problemem przesunięcie rozgrywek o rok. Głównie jest to kłopot dla samych zawodników i ich ekip. A kibice bez tego mogą spokojnie żyć jak widać. Są w życiu sprawy ważne i ważniejsze.
 
#5 Ink 2020-05-04 21:22
To co robili? Wszystkie kluby maja a oni nie.
 
#6 Zenek 2020-05-04 21:32
Nie powiedział że takim budżetem będą dysponować tylko ze na obecną chwilę dysponują. A wyraźnie powiedział że są przed rozmowami ze sponsorami.
 
#7 Kuba 2020-05-04 21:38
Trudno - do roboty Panowie żużlowcy. Jest EuroComfort, McDonald, stacje paliw...
 
#8 Maciek 2020-05-04 21:39
Jak mieli pieniądze inne lata to się rozpadali a teraz płaczą. Zwykły człowiek za 2000 zł musi pracować i nic nie mówi a oni tylko płaczą (...). Niech za normalna pracę się zabiorą
 
#9 Duża 2020-05-04 21:41
Każdy musi sobie jakoś teraz radzić. Wcześniej kasa płynęła, więc na pewno mają oszczędności i dadzą radę.
(...)
 
#10 wschowianin 2020-05-04 21:48
Niestety sport dotkliwie odczuje pandemię i związany z tym kryzys gospodarczy. Jest jeszcze kilka branży, kórej równiez to odczują, nie ma potrzeby wymieniać jakie. Nie jestem osoba wierząca ale nie życzę nikomu źle, nikomu też nie zazdroszcze. Napewno żużlowcy Uni Leszno zarabili dobrze, ale dostarczali nam wiele wspaniałych przeżyć sportowych. Życzę im by przetrwali ten czas jak w najlepszej kondycji, zarówno i tej finansowej. Nigdy bym nie napisał tak jak w 1 i 2 wpisie. Życzę zawodnikom Uni Leszno wszystkiego najlepszego, sukcesów sportowych, wszystkiego najlepszego również dla kierownictwa i działaczy. Wierzę ( jako niewierzący), że Unia Leszno przetrwa ten trudny czas, i będzie trwała. Wszystkiego najlepszego.
 
#11 aaa 2020-05-04 21:53
smiech na sali, trzy mistrzostwa z rzedu i brak pieniedzy? to sie nie miesci w glowie, to jakas paranoja, to kluby za nimi to chyba bankruty
 
#12 Leśny Władek 2020-05-04 22:08
Może przyda się Uni po latach wlewanych w nią potoków mamony, trochę postu i powrotu do idei sportu.
 
#13 Do aaa 2020-05-04 22:11
Dołóż ze swoich. Po banieczce za każde mistrzostwo.
 
#14 zapobiegliwy 2020-05-04 22:12
Czegoś tu nie rozumiem do tej pory kasowali milionowe uposażenia za popylanie na tych ich motorkach i oni mówią, że przez 10 lat nic nie odłożyli. No fakt co tu wymagać (...)jak jest to się nawet na boks do stanów poleci a jak nagle kurek z kasą przykręcają to bida. och te nasze chopcy
 
#15 Kasandra 2020-05-04 22:17
A tacy byli pewni siebie panowie akcjonariusze. Mówili że klub trzeba prowadzić jak firmę, mieć biznes plan i żyć oszczędnie oglądając złotówkę z każdej strony.
Okazuje się że byli mocni dzięki nasszym - podatników pieniądzom.
Teraz mówimy "sprawdzam". Pokażcie jacy jesteście faktycznie dobrzy
 
#16 stop rozpasanym wymaganiom sportowców 2020-05-04 22:23
Możemy jechać młodymi i Aussies i też będzie fajnie, wierzę że będą gryźć tor i mogli by sprawić niejedną niespodziankę!
 
#17 sputnick 2020-05-04 22:27
Nie wiem kiedy Unia upadnie ale wiem kiedy wyremontują Święciechowską - rok później.
 
#18 Wow 2020-05-04 22:38
Pewnie (...) z urzędu przybiegnie i bez niczego wybawi Unię z problemów. Bo przecież dają mu boskie światło. Wow żeby tylko łunia nie upadła.
 
#19 Xnxnx 2020-05-04 22:45
Komu tak naprawdę zależy by liga wystartowała?Nikomu nie jest na rękę ten sezon więc powinni ten sezon odpuścić.Wszyscy mają problemy więc pytam się po co?
 
#20 Mates 2020-05-04 22:48
Panie prezydencie liczymy na Pana ;)
 
#21 sport bez kasy 2020-05-04 22:57
Jak by sport w dobie pandemii był najważniejszy, niech ludzie się wezmą za porządną pracę, a nie żerują na naiwności ludzi. Poza tym jak chcą i mają ochotę mieć takie hobby, to za swoje pieniądze. Ostatnio sport to nie sport tylko czysty interes, może po pandemii to się zmieni i zaczną to ludzie robić dla czystej satysfakcji, a nie dla kasy.
 
#22 tcuft 2020-05-04 23:43
Nie ma jak kasy wyprać stąd problem
 
#23 zen 2020-05-04 23:57
Każda fiystoi półtora miesiąca a oni kasy nie mają jakby 5 lat wszystko stało.Akcjonariusze to najbogatsze firmy i co im taki przestój? Lekka strata i to wszystko.Nie zapłacą pracownikom.Fajki są na topie,mięso też,auta stoją i galerie ale to tylko miesiąc,złom nadal chodzi.no bez jaj
 
#24 Jan 2020-05-05 00:59
ojojjj - książątka niech za 30% kasy jeżdżą !!! mało nabrali z miasta ? od sponsorów ?
w dupach im się przewraca -Wszyscy mają problemy i finansowe i z praca i ze szkołą
ale tylko oni wciąż jęczą
 
#25 Zużel. 2020-05-05 01:26
Otóż przychodzą czasy prawdy.... czy zatem za jazdę bez celu po owalnym lub eliptycznym torze nalezy płacic tzw zawodnikowi 1 250 000 zł rocznie czyli zarobek całego zycia zawodowego (40 lat pracy) pracownika w zakładzie pracy,- niech Panstwo osądza sami!!! Jesli inny zawodnik kopie piłke zawodowo czy nią rzuca to przede wszystkim dla własnego zdrowia satysfkcji winien to robic a nie dla wielkich pieniedzy !! Moze wreszcie się to zmieni.!? Serdecznosci dla PT Czytających niniejsze !( Jarosław Z. )
 
#26 Kibic 2020-05-05 03:32
Mysle ze Balon jako gosc by byl najlepsza opcja, i napewno przyciagnie kibicow. Nalezy mu sie to jak nikomu innemu .
 
#27 Leszno 2020-05-05 07:43
Na rok zawiesić rozgrywki....w obecnej sytuacji rozpoczynanie sezonu jest bez sensu. Zawodnikom dać po 200tys i czekać na 2021
 
#28 rabrador 2020-05-05 07:52
tzw. sport już dawno przestał być kulturą fizyczną a stał się branżą biznesu sportowego; niech dokonają restrukturyzacj i swojego biznesu albo niech zmienią na inną branżę lub niech idą wreszcie do pracy jak inni ludzie
 
#29 xyz 2020-05-05 08:01
Nareszcie. Bardzo dobrze. Taki żużel, do jakiego został w Lesznie doprowadzony, jest przekleństwem Leszna.
 
#30 Iness 2020-05-05 08:05
Jestem fanką Unii a raczej byłam bo teraz pokazali ile są warci. Jakoś nie słyszę by inne kluby tak płakały jak unia. Ludzie teraz mają ogromne problemy a my mamy się tylko nimi zajmować? Roczarowana jestem.
 
#31 Do kom 30 2020-05-05 09:00
Nie jesteś i nigdy nie byłaś fanką Unii.
 
#32 kak 2020-05-05 09:11
byle Prezydent nie odważył się dać im dofinansowania bo skandal jakich mało będzie.. dobrymi ostatnimi decyzjami się pogroży dla garstki wiernych kibiców..
 
#33 Jaki 2020-05-05 09:14
Panie Michale. Bardzo dziękuję za próby uzyskania odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Niestety coś się strasznie spieszyło Prezesowi. Tak na zimno to raczej właściwym czasem na zaproszenie P. Rusieckiego do audycjii jest 11.05 bo jak to wczoraj kilka razy usłyszeliśmy - na dziś ( 04.05) nie mogę nic więcej powiedzieć. Pozdrawiam
 
#34 Mieszkaniec 2020-05-05 09:17
Wskazana restrukturyzacj a albo zawieszenie działalności. Poza tym ZERO zgody na finansowanie z naszych podatków i kasy Miasta na prywatny Klubik gości niereformowalny ch, którzy nie mają pokory w dobie KORO.
 
#35 Mieszkaniec 2020-05-05 09:20
Co z was kibice Tak to kibicowaliscie unia unia ta TERAZ jak jest trochę słabiej to się odwracanie co z was kibice wstyd
 
#36 Ja 2020-05-05 09:27
Do kom 30 Fanka unii? Raczej bylas picnikiem przed tv, bo fani sa w dniu meczu na stadionie, a nie przed tv
 
#37 Maryś 2020-05-05 09:41
Rufin musisz wrócić i uratować Unię jak wtedy w 1994 po potopie, przepraszam miało być po Potoku.
 
#38 Ryszard 2020-05-05 09:46
Okazuje się, że obecni właściciele Unii to nie są Prezesi na trudne czasy
 
#39 Mieszkaniec 2020-05-05 09:50
Kibic jest z klubem na dobre i na złe a nie wtedy jak wygrywa ja już swój karnet postanowiłem że nie będę chciał spowrotem pieniędzy
 
#40 Moja refleksja 2020-05-05 09:55
Zawodowy klub, który trzeba stale dofinansowywać jest pozbawiony przyszłości. Zawodowy klub w formie spółki akcyjnej, jak każda firma powinien być dochodowy ze sprzedaży bieżącej, wsparty pieniędzmi sponsorów. Na dłuższa metę nie widzę sensu utrzymywania skarbonki bez dna. Lepiej przeznaczyć te pieniądze na bardziej masowy rozwój sportowy mieszkańców w formie rekreacyjnej i prozdrowotnej.
 
#41 JAD z JADEM 2020-05-05 09:56
Czytając powyższe komentarze to jako kibic oceniam, że KS Unia poza mistrzostwem sportowym jest dla wielu panaceum na własne kłopoty.
Pytam bo jak inaczej zrozumieć napisanie złośliwego komentarza z informacja, że nie kibicują Unii źle życząc klubowi i zawodnikom. Jak mnie coś nie interesuje to nie zabieram głosu w dyskusji, a jak mam problem to próbuje go rozwiązać i tylko tym się zajmuję. Większość z Was dokarmia się kłopotami innych i na bazie ich problemów dowartościowuje swoją pozycję plując jadem.
Samozadowolenie po takich wpisach musi być wyjątkowe.
 
#42 Kibic 2020-05-05 10:02
Zlikwidować (...) a pieniądze z naszych podatków przeznaczyć dla firm z kłopotami finansowymi.
Sportem zajmiemy się kiedy epidemia minie.
 
#43 Olaf 2020-05-05 10:09
Nie dawać ani złotówki na ten klub.
 
#44 ja 2020-05-05 10:11
Nie zgadzam się na finansowanie prywatnej firmy (spółka akcyjna) przez miasto. Miasto może finansować amatorski sport dzieci, młodzieży i ewentualnie dorosłych. Żadnych prywatnych przedsięwzięć. Takie samo mam zdanie na temat balonów, nad wyraz finansowanych z pieniędzy miasta.
 
#45 gość 2020-05-05 10:16
Do 41. Na tym, tak samo jak i na innych forach, jest mnóstwo frustratów i ludzi zwyczajnie zakompleksionyc h, złośliwych. Dowartościowują się pisząc zjadliwe komentarze, bo w życiu są nikim. Internet wydaje się anonimowy, więc przelewają swoje problemy anonimowo w necie na komentarze. Osobiście mnie to nie denerwuje, śmieję się z takich ograniczonych umysłowo ludzi widząc jak marnują sobie życie w ten sposób zamiast wziąć się za siebie. Ich życie, ich sprawa.

Co do Unii - poradzi sobie. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości.
 
#46 do kom.36 2020-05-05 10:19
Kibicem jest każdy,nie tylko ten co chodzi na stadion.Ja na stadion nie chodzę-oglądam mecze w telewizji i płacę więcej za abonament canal plus niż ty kupując bilet!
 
#47 Do 32 2020-05-05 10:30
Da da bez obaw nawet nie będziesz wiedział kiedy i w jaki sposób. Dowiesz się po fakcie albo i nie bo będzie tajne przez poufne.
 
#48 Koks 2020-05-05 10:32
Wole żeby miasto zrobiło swieciechowska niż dawało na prywatny klub. Jeśli panowie żużlowcy lubią jeździć i to ich życie i pasja niech sibie jadą do swijego kolegi pawkickrego on ma tor tam sobie pojeżdżą w kółko. Fakt ale za darmo chyba ze papa ich skasuje znając jego
 
#49 Rawicz 2020-05-05 10:34
Żeby nie było teraz tak że w Rawiczu przez tą całą fuzję z Unią żużla zabraknie. Brawo - tak się kończą fuzję.
 
#50 syf 2020-05-05 10:35
Niestety to pokazuje jak funkcjonuje "duma Leszna", klub niby nowoczesny a tak naprawdę skonstruowany od samego początku przez układy i układziki. Od wielu lat pompowany z budżetu miasta Leszna - na różne sposoby, których niejasność i formy dalekie od standardów rynkowych są leszczyńską tajemnicą Poliszynela. PO prostu kolos na glinianych nogach, który przy drobnym potknięciu się wali. Odpwoedzialność za taki stan ponoszą radni, urzędnicy i rządzący miastem od wielu lat, którzy przy przyznawaniu milionowych środków z budżetu mieszkańców Na Unię Leszno mechanicznie podnosili rękę nie zadając pytań o mechanizmy funkcjonowania. Teraz od władz miasta zależy czy Unia przetrwa poprzez wpompowanie kolejnych milionów pod hasłem Jeszcze Unia nie zginęła czy w końcu ktoś zażąda rozsądnego planu naprawczego.
 
#51 Leszek 2020-05-05 10:38
Kilka tys za punkt. To teraz są efekty. Przestańcie biadolić,bo w ..... wam się poprzewracalo. Nie trzeba jeździć najnowszymi mercami,porszak ami itp.
 
#52 Leszczyniak 2020-05-05 10:41
Brawo kom 1.
 
#53 do 46 2020-05-05 10:59
Za Canal+ to Ty może i więcej płacisz tylko to nie na Unie tylko na amerykańską platformę DYSCOVERY. Może jesteś kibicem żużla, może tez Unii tylko zaocznym nie wnoszącym nic dla klubu. Canal+ płaci za transmisje w najwyższej klasie rozgrywkowej bo zna atrakcyjność sportową tych klubów, które swoją potęgę budowały na bazie dochodów od sponsorów i kibiców, a poszczególne kluby i ich problemy mają w "pomce". Z Twoich rocznych opłat może JEDNA ZŁOTÓWKA trafi do żuzla ale niekoniecznie do Unii.
 
#54 Marek 2020-05-05 11:13
Niech, Unia i jej prezes, sobie radzą bez pieniędzy z budżetu miasta.
 
#55 do 45 2020-05-05 11:24
Masz rację,piszą to nieudacznicy,kt órzy do niczego nie doszli. Nawet na motocykl ŻUŻLOWY by ze strachu nie usiedli ,a co dopireo jechać 100 km/h bez hamulców ramię w ramię. Unia jest była i będzie i kilku frustratów tego nie zmieni.Żużel to Leszno,Leszno to żużel.
 
#56 jo 2020-05-05 11:41
A co mnie obchodzą jacyś tam żużlowcy za chwile i ja mogę stracić prace i czy ktoś się spyta czy mam co jeść ?
 
#57 Do 49 2020-05-05 11:42
Dużo klubów żużlowych poleci. Oby za rok choć 1 liga była. A co do Unii to teraz widać jak ten klub był zarządzany - wszystko na tacy od miasta, zaradności zero.
 
#58 peterpan 2020-05-05 11:52
po co się ludzie kłócicie, jest ciężka sytuacja , a sport , kultura i rozrywka musi być na ostatnim miejscu wydatków , a jeżeli ktoś jest związany z klubem mocniej niech opłaca wirtualne bilety lub inną formę pomocy i wtedy się okaże ilu klub ma fanów!
 
#59 miki 2020-05-05 11:58
Historia jak z serialu RANCZO. Tylko dać nam bo my są biedni a 500+ to mało. A sam 4 liter i głowy ruszyć to nie łaska? Klub, który tyle lat daje miastu reklamę na najwyższym poziomie stara się, walczy o budżet, a w zamian są komentarze "Solejuka" "Myćki" i "Wargacza"
 
#60 Kibic 2020-05-05 12:12
Teraz się okaże ilu prawdziwych kibiców ma KSUL? Ja zostaje i kupię nawet cegiełkę jak będzie trzeba.
 
#61 On Leszno 2020-05-05 12:18
Nie mam nic przeciwko unii tylko niech się utrzymują za swoje. Miasto pomaga aż za dużo dając ogromne dofinansowania i jeszcze za wynajem stadionu praktycznie nic nie biorą. Najgorsze jest to że inne dziedziny sportowe za wynajem trapezu muszą płacić ogromne kwoty znacznie wyższe niż wynosi wynajem hali w Bydgoszczy czy w Warszawie.
 
#62 Qunia lysno 2020-05-05 12:44
Właśnie każdy ma kryzys. Jak ktoś straci pracę to elka o tym napisze a żużlowcy pomogą? Nie nie bo to nie jest temat by opisać. Prezydent i miasto nie pomogą ale na unie co jest klubem prywatnym to tak. Może jeszcze wyremontujcie stadion. Niech sobie sami radzą i pomagają. Nikt nie musi mieć gorzej tylko po to by był ten klub.
 
#63 Ma-1 2020-05-05 12:44
Do 46 masz sie za kibica a wspierasz tv zamiast kupic bilet i wspierac klub. Zuzel w tv to tak jak bys loda przez szybe lizal
 
#64 62 2020-05-05 12:45
Panom w Porsche za mało pieniędzy? Może niech skorzystają z tarczy antykryzysowej lub z postojowego.
 
#65 12345 2020-05-05 12:48
I tak za chwile jak miasto sprzeda obligacje ( też jest biedne i zadłużone ale co tam )to sypnie groszem na unie.
 
#66 Stach 2020-05-05 12:59
Miasto da milion albo pięć
 
#67 Zamist narzekać i sapać proponuje... 2020-05-05 14:25
Zamiast narzekać proponuje uruchomić akcję KIBIC POMAGA UNII. Jestem przekonany, że uzbierałoby się około 1,5 do 2 mln. Jedna cegiełka to 200 lub 250 złotych i heja. Dla kibuców tego najbardziej utytułowanego klubu to tylko jedno tankowanie samochodu mniej etc. Marketing Unii czas działać bo organizatorem zbiorki musi być klub, a nie kibice chodzi o wiarygodność.
Może udałoby się poprzez OPP, albo krótkie umowy darowizny to i od podatku się odpisze.
Czy taka akcję jeszcze ktoś popiera???
 
#68 podatnik 2020-05-05 14:37
O przyznaniu forsy nie decyduje prezydent,tylko radni miasta.
Maja do wyboru zdrowie mieszkańców / pandemia/ czy żużel, ja wybieram
zdrowie.
 
#69 Koko 2020-05-05 14:37
A kogo to wina
 
#70 Agi 2020-05-05 15:53
Mistrz Polski i klub z ogromnym dofinansowaniem z budżetu miasta i ma problem?! Zapytajmy jak radzą sobie małe kluby sportowe, które dostają kilka tysięcy dofinansowania, gdzie rodzice płacą za wyjazd na zawody, stroje itp.!!!!! Wstyd tak skomleć!
 
#71 pit 2020-05-05 16:04
miasto znajdzie kolejne 2 bańki..a na pozostale sporty w Lesznie nie ma kasy..
 
#72 do kom. 65 2020-05-05 16:07
A to nie miasto tylko klub powinien wypuścić obligacje korporacyjne jeśli nie ma chwilowo pieniędzy, a koniecznie chce więcej płacić. Co stoi na przeszkodzie?
 
#73 do kom. 68 2020-05-05 16:12
Naprawdę w to wierzysz? Jeśli tak, to przeczytaj sobie komentarz 14 z poniższego artykułu https://elka.pl/content/view/97412/80/

5 września ub. r. podczas sesji rady miasta radni przyznali 600 000 zł na promocję miasta przez sport z jednoczesnym przyznaniem prezydentowi miasta Leszna swoistego kredytu zaufania co do podziału tych pieniędzy, bo nie było szczegółowego planu wydatków tej kwoty.
 
#74 Gracjan 2020-05-05 17:20
W firmach ludzie tam pracujący już zauważyli spadki sprzedaży często o 70%. Zawodnicy i działacze zauważą że ludzie zostali w domach bo ich nie stać na bilet, co oznacza mniejsze zainteresowanie , a jak nie ma popytu to i budżet mały. Trzeba się dostosować - nie zawsze można walczyć o mistrzostwo.
 
#75 Gracjan 2020-05-05 17:20
W firmach ludzie tam pracujący już zauważyli spadki sprzedaży często o 70%. Zawodnicy i działacze zauważą że ludzie zostali w domach bo ich nie stać na bilet, co oznacza mniejsze zainteresowanie , a jak nie ma popytu to i budżet mały. Trzeba się dostosować - nie zawsze można walczyć o mistrzostwo.
 
#76 xl 2020-05-05 17:57
Odciąć wreście tą pępowinę co miasto ciągle karmi ten prywatny klub jakim jest unia.
 
#77 PRAWO KALEGO 2020-05-05 19:15
Szanowni mieszkańcy jeszcze nigdy nie korzystałem z komunikacji miejskiej, a MZK w Lesznie jest przez ponad 44 lata od powstania dofinansowana to znaczy, że mam krzyczeć żeby uciąć dofinansowanie czy radykalnie żeby ją zlikwidować.
Tak może myśleć wielu podatników szczególnie teraz w czasie pandemii COV-19 kiedy w autobusach jedzie przeważnie tylko kierowca.
 
#78 kontroler 2020-05-05 19:56
Czy w tym miescie jest tylko unia ? Nic to radio nie pisze co tam w innych klubach sportowych się dzieje tylko unia i unia jak się ostatnio czyta :-(
 
#79 ad 77 2020-05-05 20:36
Zgodnie z ustawą samorządową, spośród 20 zadań miasta, komunikacja miejska (lokalny transport zbiorowy) jest na 4 miejscu w hierarchii ważności zadań miasta. Promocja jest na miejscu trzecim od końca.
 
#80 do 78 2020-05-05 20:49
A Ty musisz pisać te komentarze.Widać,że 1/4 Twoje.Jesteś nieudacznikiem i frustratem .W Lesznie,żużel to jak religia.Unia zawsze będzie i kropka.Pisze się tu o żużlu bo ekstraliga niedługo rusza.Gdy ruszą inne zespoły też napiszą. TYLKO UNIA LESZNO.
 
#81 PL 2020-05-05 22:35
Nie dziwie sie, że ludzie piszący są sfrustrowani. W końcu to z naszych pieniedzy finansowana jest Unia Leszno. DMYAJ
 
#82 nm 2020-05-06 12:24
czym przylecą jak samoloty nie latają do polski
 
#83 wit36 2020-05-07 00:02
Propozycja pomocy klubą żużlowym w tych covidowych czasach

Zmiana regulaminu żużlowego polegająca na przedłużeniu czasu przerw pomiędzy biegami do co najmniej 4 minut a przy równaniu toru do 8 minut.
Przed pierwszym biegiem i zaraz po każdym skończonym wyścigu telewizja wyemitowałaby 60 sekundowy blok reklamowy z którego 30 sekund sprzedawałby klub / gospodarz meczu / a pozostałe 30 sekund należałoby do telewizji. podczas równania toru odpowiednia 120 sekund reklam pół na pół klub z telewizją.
Dałoby to możliwość klubą na sprzedaż 20 bloków reklamowych po 30 sekund. Telewizji też powinno być to na rękę ponieważ ramówek programowych jakoś wielce napiętych nie mają - ewentualnie uraczą nas kibiców jedną powtórką mniej a zysk będzie większy. Zawodnikom taka zmiana przy tylko jednym mechaniku też nie powinna przeszkadzać a wręcz przeciwnie. Uważam, że takie rozwiązanie zrównoważyłoby klubą straty za brak sprzedaży biletów w całości a na pewno z tych słabszych meczy a telewizji spory zysk co można by wykorzystać przy negocjacjach nowej umowy na sprzedaż praw do transmisji.
Pozostawiłbym taką formułę zawodów nawet gdy będziemy już mogli bezpiecznie chodzić na stadiony. Da to większe zyski dla klubów pochodzące z gastronomi itp. Żużel to nie piłka nożna czas efektywny zawodów to 15 biegów po ok. 60 sekund. Zawody sprawnie zorganizowane to 75 do 90 minut nikt nie powinien być niezadowolony ,że podczas meczu na trybunach spędzi 20 minut więcej. W futbolu amerykańskim każda przerwa wykorzystywana jest na reklamy i nawet sędziowie się do tego dostosowują . Na pewno znają się tacy co powiedzą, że sponsorzy minimalizują koszty i nie wyłożą obiecanych wcześniej pieniędzy lecz według mnie to nie jest sponsoring czy reklama przez żużel / zamieszczenie jakiejś plakietki lub baneru , którego nie zawsze można zobaczyć w telewizji a czysta reklama. / Taką reklamą można by zainteresować duże koncerny które do tej pory nie były zainteresowane sponsorowaniem żużla. Sam prowadzę niewielką działalność gospodarczą i jeszcze rok temu nawet nie myślałem o reklamie bo nie była mi potrzebna niestety teraz o klienta coraz trudniej i reklamuję się gdzie tylko mogę oczywiście na miarę moich możliwość. Przypuszczam ,że te o wiele większe firmy zaczną robić podobnie.
Ja jako kibic na oglądaniu takich zawodów nic bym nie stracił a kluby mogłyby sporo zyskać.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama