Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Rolnicy z wizytą u leszczyńskich posłów w sprawie ustawy o ochronie zwierząt - fragmenty spotkania (2020)

Opis
5 października 2020, Leszno.
reporter: Bartek Klupś


Ocena: 2.6 (90 głosów)


Komentarze (48)  

 
#1 qwerty 2020-10-05 15:25
...dobrze że wszyscy mieli maski.
 
#2 lewicowiec 2020-10-05 15:29
Podstawowy błąd pos. W. Szczepańskiego, że występuje i daje się fotografować z G. Rusieckim. Dlaczego? Wstyd. To inna partia, inne interesy, inny elektorat, w opozycji trzeba się czytelnie różnić. Bo po obejrzeniu tych zdjęć większość czytelników uzna, że Szczepański to Platforma!!!
 
#3 Archanioł 2020-10-05 15:47
GDYBY TO BYŁA dla rolników sprawa naprawdę ważna, to pogadaliby o niej z kimś takim, co może coś więcej niż im tylko serdecznie współczuć. Możliwe jednak, że o tym nie wiedzą podobnie, jak nie dostrzegają faktu, że nikt sobie z nich nic nie robi i to już od lat. Ale z drugiej strony jak tu traktować ich poważnie, gdy najpierw głosują za PiS, a potem po wyborach jęczą i stękają przed KO. Czy można być i lisem, i kurą jednocześnie? Zresztą dotacje i dopłaty dostają przecież nie po to, żeby było cudownie, ale żeby im zatkać usta i ich skubać na każdym kroku. I owszem, można wierzyć, że tak nie jest, ale w takim razie czemu jest tak źle skoro jest tak dobrze?
 
#4 Miasto 2020-10-05 16:01
Dlaczego macie pretensje do opozycji. To nie oni rządzą. Idźcie do tych na których głosowała ponad połowa z was rolników. Idźcie do swoich idoli z pis.
 
#5 Solidarnośc Niezlomna Matura w 1965r 2020-10-05 16:08
Chichot histori!Do poslow Rusieckiego i Szczepanskiego parti PO i SLD,ktore rozlozyly polskie rolnictwo bedac u wladzy Czuwaj!
 
#6 jja 2020-10-05 16:13
A ilu z was rolnicy głosowało na PIS ? Ale jak pieniążki z uni wpływają na wasze konta za friko to cicho siedzicie.
 
#7 Ciekawe 2020-10-05 16:14
A kto powiedział że poseł musi wiedzieć coś o hodowli rolnictwie przecież on tylko głosuje.
 
#8 emerytka 2020-10-05 16:16
Głosowali rolnicy na pis to niech teraz idą do Mosińskiego, Dziedziczaka
 
#9 Egzorcysta 2020-10-05 16:24
Czart karty rozdaje.
 
#10 edi 2020-10-05 16:47
a szczota tam nie widać hehehe
 
#11 Do kom 5 2020-10-05 16:47
Rolnictwo rozkłada PSL!!! A teraz Pis im mocno pomaga! Mieli szansę to zmienić. Wybrali PAD,a to mają. A tacy cwani byli po "wyborach" prezydenckich. Nie dotrze to do nich puki całkiem nie roz..... polskiej gospodarki
 
#12 Spojrzenie z zewnątrz 2020-10-05 16:55
Postawa dwóch posłów mówi wszystko. Zamknięte pozycje, spójrzcie na ręce!!! Można mówić okrągłe słówka mowa ciała wszystko zweryfikuje i nie pomogą wyuczone gesty ....
 
#13 antyPOPiS 2020-10-05 17:01
G. Puda jest kompletnym dyletantem, tzw. B.M.W., a Ardanowski, również nie walczył w interesie wsi. Może ten dzisiejszy dzień i odwołanie zaprzysiężenia ,,odchudzonego" rządu jest jakimś znakiem dla właDZY. Pikietujcie i obnażajcie kryminogenne działanie pseudo ekologów i animalświrów. Nie zapomnijcie o kuriach, bo LER JEST NAJWIÊKSZYM POSIADACZEM ZIEMSKIM W POLSCE!
 
#14 1234 2020-10-05 17:14
Do 5.A teraz robi to PiS.PO i PiS to AWS bis
 
#15 oburzona 2020-10-05 17:16
Dlaczego osoby zamieszczone na zdjęciach nie mają maseczek? Dlaczego służby tego nie egzekwują?
 
#16 Aga 2020-10-05 17:38
Przeciez rolnicy głosowali na PIS. Mieli wybór i go dokonali. To ich wybór podczas wyborów, wiec do kogo pretensje? A ustawę popieram.
 
#17 ad. 12 2020-10-05 17:50
ad. 12
Do "Spojrzenie z zewnątrz".
A co, mieli trzymać ręce w kieszeniach, jak większość z uczestników w/w protwstu, czy z tyłu - jeszcze gorzej.
A rolnicy w zdecydowanej większości głosowali na PIS i PAD'a.
Przecierz ustawa "futerkowa" jest autorstwa PIS, a dokłądnie samego Prezesa PIS Jarosława Kaczyńskiego.
Pan Dziedziczak jest obecnie sekretarzem stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz pełnomocnikiem rządu do spraw Polonii i Polaków za granicą.
Petycja do niego, to też kulą w płot.
Ale są przecież posłowie i senatorowie PIS z tego regionu.
To włąściwy adres.
 
#18 do mojego wpisu 2020-10-05 17:57
do mojego wpisu.
Oczywiście "przecież" pisze się z "samo z" na końcu.
Przepraszam, mój błąd.
 
#19 Malwina 2020-10-05 18:15
Politycy (niezależnie jaka partię reprezentują) to osoby, które stale uczestniczą w podejmowaniu decyzji politycznych i to do nich stale można się zwracać i składać petycje ( więc nie rozumiem dlaczego krytykuje się takie zachowanie). To chyba polityk powinien dowiedzieć się jak najwięcej o ustawie na którą się godzi, a nie zarzucać, że ktoś za późno mówi mu że źle zagłosował..
 
#20 Demon 2020-10-05 18:26
Prowadzenie rozmów i niczym z Rusieckim i Szczepańskim jest dowodem na to, że polski rolnik jest ciemny jak tabaka w rogu i od czasów pańszczyzny nie nauczył się niczego. Szczepański to poseł, który psim swędem wszedł do parlamentu na krótko przed emeryturą i znając życie patrzy tylko jak tu się jeszcze lepiej ustawić. Rusiecki to nie jest rolnik i nigdy nie zrozumie problemów wsi. Poza tym trzeba skończyć raz na zawsze z klatkowym chowem lisów i innych zwierząt na futra. Wystarczy popatrzeć w jakich warunkach chowa się te zwierzęta. Patrząc na to człowiek ma ochotę rozwalić te klatki wypuścić te zwierzęta na wolność. Rolniku polski, ty nigdy już mądry nie będziesz.
 
#21 do 12 2020-10-05 18:29
W punkt! Dokładnie tak jest. Mowa ciała mówi o nich więcej niż te ogrągłe tekściki. Kłamcy
 
#22 Leszynianiak 2020-10-05 18:37
Moj ojciec mawiał że wielkopolska jest wstanie wykarmić cały kraj. A było to 197o- 1980 lata
Co się porobiło??!!!. Co Nas czeka!! Nie będzie hodowli zwierząt futerkowych, nie będzie art. ze skóry. Będą buty,paski,rore bki z plastiku. Od plastiku ochodzimy. Pozostaja na JUTA..Nawet nie.. bo nawet nie produkuje się sznurka snopowiązałkowe go. Jest plastik
Co wy na to??
 
#23 aa 2020-10-05 18:43
najwiecej dostaja z uni i caly czas piszcza na tych zdieciach widac wszystko
 
#24 ROLNIKI 2020-10-05 18:44
jak głosowaliście tak teraz macie....pomyliliscie biura. Dziedziczaka jest w innym miejscu
 
#25 Wieś 2020-10-05 18:57
Zastanówcie się nad tym ilu rolników jest na wsiach. Sam mieszkam we wsi, gdzie mieszka 450 osób, a z rolnictwa żyje 5 rodzin, czyli około 25 osób, więc jest to około 5,5%. Także raczej wątpię, żeby oni napędzali głosy PiSu, a wiem, że sporo rolników z naszego regionu głosowało na inną partie.
 
#26 Hmmm... 2020-10-05 20:19
Mam znajomego rolnika,nie ma nowych traktorow,cala rodzina pracuje na roli,zyje skromnie ale zadowolony,nie ma jakis kredytow i spi spokojnie czy to rzdzi Po czy Pis jednym słowem jest starej daty i pozostali rolnicy w tych dżon dirach sie z niego wysmiewaja ale nei wiedzą ze neidlugo jak klimat zrobi swoje to okaze ,ze nikomu nie bęzie do śmiechu wtedy.Juz dzisiaj kupuje od niego wszsytko bo wiem ze chemi to on za bardzo nie chce stosowac bo jak mowi truł sie przy tym nie będzie.I kto tutaj jest wieśniakiem wy tzw nowoczesni czy on który sobie spkojnie zyje a nie oszalał z chciwości
 
#27 Antoni 2020-10-05 20:30
Stachu! Po co się wdajesz w dyskusje z tymi karierowiczami. Oni nie kiwną nawet palcem w bucie aby Wam pomóc. Chyba że będą mieli w tym własny interes. Poniżacie się prosząc ich o cokolwiek. Z takimi ludźmi można rozmawiać tylko z pozycji siły. Jak nie będą się Was bać, to się będą z Was śmiać!
 
#28 Fernando 2020-10-05 21:04
Nieważne, że będzie pusty talerz.
Najważniejsze są europejskie wartości.
Czyli pies w łóżku bo LGBT to za mało z tond jeszcze +.
Chiny oficjalnie przestały traktować psy jako zwierzęta jadalne w kwietniu tego roku
Osławiona restauracja znajduje się tylko w Albanii, a dokładniej w Parku Narodowym Drilon i ze swoim menu w ogóle się nie kryje i oferuje je na swoim Facebooku.

Jak mówił prof. Mark Post, holenderski biotechnolog z Uniwersytetu w Maastricht, być może ludzkość kiedyś nie będzie miała wyboru i mięso z probówki stanie się koniecznością. Według szacunków, na jakie naukowiec się powoływał, do 2050 r. spożycie mięsa na świecie ma się podwoić, a produkcja tak dużych ilości mięsa tradycyjnymi metodami może być trudna. Post przypomniał, że produkcja mięsa ze zwierząt hodowlanych nie jest wydajna: pochłania dużo energii, wody, zabiera miejsca na polach uprawnych, a także zwiększa produkcję zanieczyszczeń (m.in. metanu czy dwutlenku węgla).

TE WYCIECZKI - MARNY TRÓD !
TYLKO POLEXIT MOŻE PRZYWRÓCIĆ NORMALNOŚĆ.
NAWET WYSPIARZE TO ZROZUMIELI GŁOSUJ¡ C ZA BREXITEM.
 
#29 Aga 2020-10-05 21:32
Rolnicy głosowali na pis to niech przestaną ryczeć, śmieszni są
 
#30 ? 2020-10-05 23:41
Brexit ma się tak do polexitu jak pięść do nosa.
Historia narodów brytyjskich a naszego to małe niuanse.
Ich gospodarka a nasza, ich budżet, ich wkład do Unii a środki z Unii w ich gospodarkę...
Poznać, ocenić i nie wyciągać głupich wniosków! Używajmy rozumu.
Polska po wojnie a zachód, nasza komunikacja, motoryzacja, rolnictwo, lotnictwo, przemysł.
Dzisiaj to wszystko wygląda inaczej dzięki otwarciu na zachód.
Najsłabsze ogniwo naszego regionu to Ci Panowie z założonymi rękami.
 
#31 Michał 2020-10-05 23:42
Drodzy rolnicy, to Wy w najwiekszej grupie glosowaliscie za przedluzeniem kadencji prezydenta. Prosze wiec uszanowac głos parlamentu i nie dyskutowac.
 
#32 aaa 2020-10-06 07:17
I bardzo dobrze, (...). Najpierw glosuja na Jareczka a teraz szukaja pomocy u PO i Lewicy - smiechu warte. Jeszcze bylbym za wzieciem doplat. To samo co ci bardzo pracowici gornicy, (...)Kase wzieli glosowali na Jareczka a teraz ida na Warszawe. W nosie niech im wszystko zamkna.
 
#33 Leszczynianka 2020-10-06 07:37
Ale do kogo wy macie pretensje? Sami na PiS głosowaliście to na co te dyskusje? Podziękujcie Panu Kaczyńskiemu i reszcie.. Akurat ta ustawa mi się podoba. Weźcie się do przyzwoitej roboty a nie mordujecie niewinne zwierzęta. Powinniście się wstydzić tego co robicie!!! A nie jeszcze macie pretensje (...)
 
#34 Popatrzcie ...! 2020-10-06 08:06
Rolnicy ktorzy uznają tylko PiS i Dude nagle dostrzegliPO,PS L I LEWICE! To dlaczego nikt z PiS ich nie slucha? Idzcie tam na kogo GLOSOWALISCIE?!
 
#35 divide et impera 2020-10-06 08:16
PIS niestety znakomicie nas rozegrał i pokonał:
1)jak pacyfikowali nauczycieli tu na tym portalu leszczyniacy kibicowali pisowi i pluli na nauczycieli,
2) jak pacyfikowali rezydentów lekarzy było tak samo,
3) jak gnoili sędziów i prokuratorów nikt palcem nie kiwnął
4) teraz kolej na rolników i też komentarze, że im się to należy.
Stworzyliśmy quasi dyktatorskie rządy gdzie Rada Ministrów i Sejm to kwiatek do kożucha, który szyje żoliborski krawiec.
 
#36 do kom33 2020-10-06 09:09
Pani komentarz zasługuje na dogłębną analizę. Z jego treści wynika, że oskarża Pani rolników o mordowanie zwierząt. Rozumiem, że ma Pani na to dowody i obroni się z tych słów wypowiadanych publicznie, bo takim portalem jest portal elka.pl, przed sądem. Bardzo urażony rolnik pisze właśnie do Pani, na pewno nie morderca. Nazywanie grupy społecznej rolników mordercami zasługuje na pozew.
 
#37 Esseńska Ewangelia Pokoju 2020-10-06 09:49
Rolnicy patrzą na świat doczesny i na pieniądze. Rozumiem, bo trzeba ich trochę mieć. Ale może to dla nich szansa na bardziej wartościowe zmiany? Tako miał rzec Chrystus z Nazaretu, a słowa te znajdują się w tzw. Esseńskiej Ewangelii pokoju Jezusa Chrystusa.


"Bo jeśli spożywasz żywy pokarm, to i on ciebie ożywi, a mięso z zabitych zwierząt buduje w ciele człowieka jego własny grób. Zaprawdę powiadam wam, kto zabija, zabija sam siebie, a kto spożywa mięso z zabitych zwierząt, spożywa wcielenie śmierci. Nie zabijajcie, ani nie jedzcie mięsa swej niewinnej ofiary, albo staniecie się niewolnikami Szatana"
 
#38 Do 33 2020-10-06 10:04
Pani przypadkiem nie więzi w domu jakiegoś zwierzątka?
 
#39 do kom.36 2020-10-06 10:05
Urażony rolniku, wolałabym, aby tacy urażeni rolnicy produkowali lepiej zdrową żywność, hodowali zwierzęta bez przedawkowania antybiotykami, drób itp., stosowali odpowiednie nawozy, unikali glifosadu, randapu itp. To przyniesie ludziom więcej korzyści. Prawdą jest, że hodowanie takich zwierząt dla ich skórek to wg mnie również mordowanie ich. Warunki w klateczkach też do miłych nie należą. Nadmienię, że Pani nikogo nie nazwała mordercami, lecz napisała o czynności, jaką trzeba nazwać takie działanie. Popieram leszczyniankę!
 
#40 max 2020-10-06 11:00
Tylko gadać potrafią. Pytam się co pan Wiesław zrobił ostatnio? Nic a od wyboru już trochę czasu minęło. Kiedy to obiecane połączenia Leszno Warszawa. Wstyd wstyd wstyd
 
#41 a 2020-10-06 13:10
Przecież ci Panowie głosowali za ustawą - na co liczą rolnicy. Oni nie myślą logicznie więc i tak zwykłych ludzi nie zrozumieją
 
#42 a 2020-10-06 13:13
Przecież ci Panowie głosowali za ustawą więc na co liczą rolnicy? Oni nie myślą logicznie więc i tak zwykłych ludzi nie zrozumieją. RUSIECKI ROZUMIE GDY SPRAWA DOTYCZY JEGO ZAROBKÓW WTEDY GŁOSUJE ŚWIADOMIE
 
#43 Ak 2020-10-06 13:26
Pan poseł daje wrażenie jakby był z Marsa. Nie zna się wogóle na gospodarce. Zasada jest prosta 2plus2 to jest 4 a nie 5lub3. Według Panów Posłów to się tylko liczy, że są Posłami ale o co mają walczyć to nie do końca są przekonani. Żal mi ich, że tylko są Posłami i nic nie wnoszą żeby zmienić to co jest obecnie złe. Nie czują ciężaru, że są przedstawiciela mi Polaków i ich obowiązekiem jest walczyć o zmiany. Jak słyszę tłumaczenie przepisy, przepisy. Przepisy sami takie wymyślają to ja nie rozumiem po co ich tylu jest?
 
#44 blee 2020-10-06 13:33
Kiedy będzie zlikwidowany KRUS??? To nierówność gdy pracownik firmy musi płacić np 1500 zł na ZUS co miesiąc, a rolnicy w KRUSIE płacą 300 zł co kwartał. Wszyscy potem mają równe emerytury. Gdzie tu sprawiedliwość?
 
#45 Czuwaj 2020-10-06 13:36
Panie Wierzchowiecki, rolnictwo położyła Solidarność i parasol ochronny, który trzymała nad likwidacją PGR. Zdrówka!
 
#46 Kaziu 2020-10-07 13:20
IUwierzyli w bzdury a teraz płacz ? Tak chcieliście !
 
#47 1234 2020-10-07 20:12
Chłopy! Jak glosowaliście na PiS to składajcie petycje swoim posłom z PiS-u,a nie zawracajcie głowy posłom lewicy i PO.
 
#48 DO 1234 2020-10-08 22:05
NIE MIJAJ SIÊ Z PRAWD¡ - GDYŻ SKARGI UZASADNIONE I DO PO I LEWICY. NIC NIE ZWALNIA ICH Z MYŚLENIA. GŁOSOWALI ZA TYM BUBLEM WIÊC S¡ WSPÓŁWINNI RAZEM Z PIS. POP PROSTU LUDZIE GŁOSUJ¡ NA NIEUDACZNIKÓW ŻYCIOWYCH CO NIC O ŻYCIU NIE WIDZ¡...
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous