Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Protest w Lasocicach. Mieszkańcy sprzeciwiają się budowie 40-metrowego masztu w centrum wsi (2020)

Opis
6 października 2020, Lasocice.
reporter: Bartek Klupś


Ocena: 2.5 (140 głosów)


Komentarze (49)  

 
#1 Archanioł 2020-10-06 12:40
ŁADNY mi Urząd Gminy, co dowiaduje się ostatni. Wyniosą ich razem z krzesłami na łąkę i też się nie zorientują.
 
#2 Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r 2020-10-06 13:00
Mieszkalem w Przybyszewie bez pradu,,bez wody,bez WCDo szkoly chodzilem 5 km do Lasocic,gdzie byl jedyny telefon na korbke.Postep cywilizacyjny ma tez swoje ujemne strony! Czuwaj!
 
#3 Masakra 2020-10-06 13:12
Bo PIS pozwolił im stawiać maszty gdzie chcą niestety ministerstwo cyfryzacji nie wyraziło sprzeciwu, krótko mówiąc przykro ale jesteście ugotowani, za nic mają środowisko. Ktoś dał a ktoś wziął i stawiają.
 
#4 TELEKOMUNIKACJA 2020-10-06 13:12
5G MUSI wystartować . klienci żądają coraz lepszego połączenia. Zmiana technologiczna wymusza takie działania jak budowa nowych masztów.
 
#5 antyPOPiS 2020-10-06 13:14
Bezprawie plus i Bezkarność plus w praktyce. Mogą jeszcze zamontować haniebne urządzenia 5G. Ludzie - weźcie sprawy w swoje ręce, bo nikt za Was tego nie zrobi!
 
#6 Piotr 2020-10-06 13:16
Wszystkim którzy się sprzeciwiają odciąć ich od telefonów internetu i radia ciekawe czy wtedy by protestowali pewnie nawet by wtedy nie wiedzieli co się buduje
 
#7 ECH 2020-10-06 13:16
Takie "niespodzianki' to zwyczajne draństwo.
 
#8 Gość 2020-10-06 13:17
Ciemnogród. Podpalcie go jeszcze.
 
#9 Dla osób niepotrafiących czytać (np. kom 6 i 8) 2020-10-06 13:28
Czytajcie ze zrozumieniem. Mieszkańcy nie protestują przeciwko jakiemuś 5G i postępowi technologicznem u, tylko przeciwko postawieniu masztu w centrum wsi w pobliżu zabudować. Maszt można postawić w Lasocicach, ale np. kilkaset metrów dalej wzdłuż linii PKP ale w polu.
 
#10 zolo 2020-10-06 13:30
"Kto normalny stawia 40-metrowy maszt w samym centrum wsi psując jej krajobraz i stwarzając szereg zagrożeń dla mieszkańców.."- w Lasocicach. Psujacy krajobraz w Lasocicach. Elewator z wieża 60 metrowa go własnie upieksza.
 
#11 hyh 2020-10-06 13:50
co to komu wadzi, ludzie dajcie spokój, czy komuś na ogródek się władowali? nie, budują na terenie pkp, w tych Lasocicach wiecznie wam wszystko nie odpowiada. aż dziw że jeszcze o ścieżce rowerowej do Leszna nikt w komentarzach nie wspomniał
 
#12 PKS 2020-10-06 14:19
Szybki internet i zasięg GSM to każdy chce ale maszt to już czyste zło? Proponuję protestującym przeprowadzić się do Kraśnika!
 
#13 Chuck Norris 2020-10-06 14:20
Jeżeli maszt stawia PKP na swoim terenie to pozamiatane. Papierkologia będzie trwała tak długo że maszt zdąży zardzewieć. Może (chociaż sam w to nie wierzę) PKP zechce przesunąć maszt kilkaset metrów w jedną lub w drugą stronę. O ile mają tam swój teren.
 
#14 kkk 2020-10-06 14:39
Koniec Lasocic to nie centrum wsi
 
#15 peterpan 2020-10-06 14:55
głosowaliscie to macie , na pdst rozporzadzen mozna wybudowac wszystko
 
#16 Mieszkaniec 2020-10-06 15:03
Centrum wsi?? Czyli od dziś centrum wsi Lasocice jest na jej końcu no ale tak pan Radny tam mieszka no to centrum musi być.
Ciężko też widzę zrozumieć dlaczego PKP stawia to na swoim terenie??
Mają nie wykorzystany teren który mogą zagospodarować i postawić na nim widocznie niezbędny element swojej infrastruktury ale według niektórych lepiej aby odkupili od prawdopodobnie jakiegoś rolnika teren najlepiej pod lasem (bo już wtedy to jest ok) i raz że płacili niepotrzebnie za ten kawałek ziemi to dwa rolnik stracił by kawałek na uprawę a potem dziwota dlaczego jedzenie takie drogie w sklepach
 
#17 Mądry 2020-10-06 15:04
A myślalem, że ciemny lud tylko w Gronowie wrzeszczy,
proponuje odciąć im gaz elektrykę i wodę !
 
#18 Do kom. 10 2020-10-06 15:10
Tylko, że elewator ze swoim masztem jest na "obrzeżach" Lasocic, a nie w centrum wsi. Jeżeli to wieś, to znaczy, że można tam stawiać, budować co się chce? Bo niby ciemnogród?
 
#19 masełko 2020-10-06 15:14
do kom. 15 - w zasadzie głosowali inaczej niż myślisz - to pewnie zemsta pisu https://prezydent20200628.pkw.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/protokol/748189
 
#20 ola 2020-10-06 15:51
Kolejni dyletanci co uwazają ,żeim maszty są niepotrzebne.Niech sie przeniosą do bloków przy wieżowcach gdzie istnieje pełno anten i jakoś nikomu do głowy nie przychodzi ,by protestować.Chcemy mieć telewizję,telef ony,internet to nieststy musza być nadajniki i anteny.Poza tym gdyby jeden z drugim znał trochę fizykę to by wiedział ,że im bliższa odległość od nadajnika to komórki przy naszym uchu pracują z mniejszą mocą zmniejszając ich promieniowanie.Lepiej jednak bełkotać coś co gdzieś usłyszeli.Niech się zajmą tym na czym się znają a więc dojeniem krów.Technikę niech zostawią mądrzejszym.
 
#21 Mario 2020-10-06 16:33
Protestujący to chyba myślą, że żyją w średniowieczu. Widać niedouczenie na temat oddziaływania masztów, ale telefony komórkowe każdy z nich ma. O bosze, do szkoły ponownie wysłać nieuków. A poza tym, faktycznie - maszt będzie miał ogromny wpływ na przepiękny krajobraz wiochy!
 
#22 Tomek72 2020-10-06 16:51
dla mnie ta sprawa ma KILKA RÓŻNYCH ASPEKTÓW ...

Rozumiejąc że maszty są potrzebne, a kiedyś ludzie bali się parowozów i samochodów uważam, że:

infrastruktura telekomunikacyj na to część INFRASTRUKTURY KRYTYCZNEJ - nie wiem jak jest w innych krajach, ale uważam, że "operatorem INFRASTRUKTURY KRYTYCZNEJ" - powinno być państwo, którego celem nie powinna być "maksymalizacja zysku" (co jest ZROZUMIAŁE w przypadku operatorów komercyjnych) - ale BEZPIECZEÑSTWO OBYWATELI i DANYCH ...

gdyby "operatorem masztów było państwo" - z KAŻDEGO z masztów mogliby korzystać WSZYSCY ZAINTERESOWANI OPERATORZY ...

do tych co piszą, że trzeba znać fizykę - żeby rozumieć, że im więcej masztów (a raczej i mniejsza odległość między nimi) - tym mniejsza moc potrzebna - ale ja dodam od siebie - wystarczy znajomość elektroniki, aby zrozumieć czym jest "moc deklarowana", jak zmienia się w zależności od zainstalowanych anten (bez konieczności modyfikacji masztu) i jak można zdalnie "na życzenie" zmieniać moc nadajnika tak samo jak moc routera / access pointa WiFi ...

Szanujmy się i nie wyzywajmy ludzi od nieuków i idiotów - koniec końców - jednemu przeszkadza "burdel" innemu kościół, jeszcze innym stadion, "ferma lisów" czy w końcu maszt GSM - i KAŻDY ma prawo do swojego zdania i protestu, jeśli on "zamieszkał tam / kupił nieruchomość" - zanim wydano zgody na tego typu inwestycje ...
 
#23 noname 2020-10-06 16:53
odciąć internet.. odciać zasięg telefonów komórkowych.. po probleie będzie
 
#24 zenek 2020-10-06 17:18
Inwestycja od 2016 a oni się obudzili ze im maszt stawiają
A co robią urzędnicy w gminie i radni przez 4 lata
 
#25 Zenek 2020-10-06 17:25
W końcu może zasiek się polepszy na tym zadupiu
 
#26 do kom 1 2020-10-06 18:09
Tereny PKP to tzw tereny zamknięte i one są traktowane inaczej niż inne grunty w gminie. One zwyczajnie nie podlegają jurysdykcji Urzędu Gminy. Doucz się trochę archaniole i nie oskarżaj urzędników bo oni rzeczywiście nie musieli wiedzieć i na pewno nie byli informowani.
 
#27 Twój stary 2020-10-06 19:43
Kraśnik będzie zadowolony że ktoś ich zluzuje
 
#28 Dalej 2020-10-06 19:47
Budować bo ten LTE słabo śmiga ...
 
#29 xyx 2020-10-06 19:50
W Lesznie na Gronowie tez szczekali a teraz odcięci od świata żałują
 
#30 P 2020-10-06 20:01
Mam wrażenie, że część czytelników nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Z artykułu nie wynika, że komuś przeszkadza GSM, 5G, LTE ani dobry zasięg, tylko to że 40m obiekt stawiany jest niecałe 20m od budynków. Teren PKP rozciąga się szerokim pasem około 1000m w kierunku wschodnim i pewnie przy odrobinie dobrej woli można by było nie stawiać tego komuś na wprost okien.
 
#31 XXX 2020-10-06 20:07
Ludzie my walczymy by ten maszt nie był przed naszymi posesjami, a polu. I po co te wywody, że trzeba iść z technologią, albo że powyłączać internet itp. Ciekawe czy jeśli Tobie by postawili takiego kolosa przed domem byłbyś zadowolony.A w ogóle to zapraszam do Lasocic zobaczyć jak to wyglada.
 
#32 Lasocice 2020-10-06 20:36
Dlaczeko nie ma mojego komentarza. Piszę jeszcze raz. Ludzie po co te wywody o technologi, wyłączaniu internetu itp. My walczymy by nie mieć takiego kolosa przed domem. Zresztą czy Ty byłbyś zadowolony, gdyby takie monstrum postawili ci będę posesją.
 
#33 Do wszystkich debili 2020-10-06 21:18
Chcecie jezdzic pocoagami ? Analogowe anteny Wam nie przeszkadzaja idzcie zobaczyc ile ich jest na Waszej stacji w Lasocicach, inwestycja pkp plk wiec tyle w temacie zmiana lacznosci z analogowej na cyfrowa GSM-R do 2025 beda przy kazdej stacji w Polsce wiec bicie piany jest bez sensu
 
#34 Mieszkaniec 2020-10-06 21:23
Ty Mario kom 21 jakiś niedouczony jesteś. Naucz się pisać.
 
#35 prof. dr hab. Pociągow von Antenow 2020-10-06 22:31
W kieszeni smartfon, w uchu słuchawka Bluetooth, w salonie router WiFi, a masztu na polu nie chcą. Niepojęte!
 
#36 5g 2020-10-06 22:44
Widzę proste rozwiązanie. Wszyscy którzy są za stawianiem masztów udostępnijcie swoje posesje i niech na nich ustawią maszty. Jestem ciekaw ilu będzie chętnych
 
#37 Do 21 2020-10-06 22:48
Inteligent z miasta się odezwał a pisać nie umie.
 
#38 Obsewator 2020-10-06 23:16
Dla tych śmiesznych radnych jest to temat nośny i bezpieczny, bo w końcu zabłysną, nie narażając się lokalnej i powiatowej władzy ,na której garnuszku są od najmłodszych lat!
 
#39 Obsewator 2020-10-06 23:34
Szkoda tylko że nie protestowali jak likwidowano nam przedszkole, jestem pewien że nie zaprotestują jak będą nam likwidować szkołę! W ten oto sposób nasi radni cofają nasze miejscowości w rozwoju,bo kto chce budować dom, lub się osiedlić tam gdzie nie ma przedszkola, pewnie za nie długo nie będzie szkoły co za tym idzie i sklepów, no i oczywiście zostaniemy wyludnionymi wsiami, bez perspektyw, ale za to z masztem 5G. Gratuluję panowie radni, ale ważny jest lans i to też rozumiem, ale czy tędy droga,za to wam płacimy?
 
#40 ale jaja 2020-10-07 07:10
ktoś tu chce zabłysnąć, ale swoje lody kręci
 
#41 Malka 2020-10-07 07:33
Ludzie ! czytajcie ze zrozumieniem!
Tu nie chodzi o protest przeciwko 5G tylko o lokalizację tego masztu!
Tak to jest centrum wioski! Lasocice i Przybyszewo to jedna wspólnota a dzieli ją tylko nazwy miejscowości!
Pojazd po radnych ?! serio?!
Spokojnie przyjdzie dzień gdzie będziecie korzystać z ich "wpływów"
Jacy inni radni byli tak aktywni? tak zaangażowani dla Lasocic i Przybyszewa? ŻADEN!
Ile w ludziach złośliwości i nienawiści... Bądźmy ludźmi dla ludzi
A jak komuś z wioski tak bardzo internet słabo działa to proszę się zgłosić na chętnych do udostępniania własnej posesji lub ziemi na postawienie masztu 5G ! albo zamontuj sobie go na dachu domu !
Wtedy już taki mądry nie będziesz !
 
#42 Malka 2020-10-07 08:14
Do kom 21
Ty jesteś "douczony" na temat oddziaływania takich nadajników?
No tak bo pewnie z TV powiedzieli że to jest takie super takie dobre i nieszkodliwe to NAPEWNO mówią prawdę i są wiarygodni!
Wyłączmy telewizor włączmy myślenie...
 
#43 kaśka 2020-10-07 13:00
Nam też w Lesznie Gronowie wybudowali maszt bez naszej wiedzy , były uchybienia formalne i co ?? maszt stoi , działa , Urzędnicy miejscy gadali jakieś komunały, obiecanki cacanki i co ?? Tak właśnie władze nas reprezentują....... i tak liczą się z obywatelami. Władze zawsze bedą reprezentować pieniądze a nie zwykłego człowieka.
 
#44 ja 2020-10-07 13:50
Czyżby przerost mięśni nad mózgiem ;(
 
#45 do kom 39 2020-10-07 18:23
Warto sprawdzić kto był wtedy radnym.. bo na pewno nie ten obecny.. przyzwoitości i czytania ze zrozumieniem życzę.
 
#46 wiecznie narzekający 2020-10-07 18:30
Ja tam się cieszę, że mam właśnie takich dwóch radnych, którzy się w artykule wypowiedzieli. Patrząc na różne sytuacje i zgłaszane problemy to jedyni porządni, którzy zajmują się sprawami mieszkańców i coś robią. Ale o pozytywnych sprawach nikt nie powie - lepiej narzekać i komentować anonimowo niż zgłaszać swoje problemy, a szkoda bo to świetni ludzie. Reszta radnych to tylko rączki do głosowania podnosi. Doceńcie to co macie, bo w innych wsiach takich ludzi to ze świecą można szukać.
 
#47 Zen 2020-10-08 20:52
TYLKO TYLKO I TYLKO ŚWIATŁOWÓDDDDDD D
 
#48 kolejoż 2020-10-08 23:08
To maszt potrzebny PKP i na terenie PKP Przy wszyskich stacjach na lini Poznań wrocław stawiają w starych Oborzyskach wczoraj postawili jakieś 50 metrów od zabudowań nikt nie protestował
 
#49 tak jak Pan Jezus powiedział 2020-10-25 17:55
Do pana w 01:00 minucie, Bardziej negatywne odziaływanie na mieszkańców ma głupota wszystkich wsiurów zamieszkujących ten chlew.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama