Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Protest przed starostwem w Górze - domagali się ponownego otwarcia szpitala (2021)



Ocena: 2.8 (72 głosów)


Komentarze (110)  

 
#1 RAWICZOK 2021-03-23 11:20
BRAWO MIESZKAÑCY GÓRY !!! MACIE WIÊCEJ ODWAGI NIŻ RAWICZANIE KTÓRYM ZLIKWIDOWANO SZPITAL I POTULNIE TO ZNAOSZ¡
 
#2 Marek 2021-03-23 11:22
Dlaczego nie wyszedł były p. starosta ten co oddał szpital za pół darmo.
(...)
 
#3 obiektywny 2021-03-23 11:32
Nie łudźcie się o szpital na jakiś cowid, to jest fikcja. Takie szpitale (tymczasowe) się buduję od zera by wyciągnąć jak najwięcej kasy z budżetu i żeby kolesiostwo mogło na tym zarobiło nie ważne, że będzie stał pusty. Nikt nie będzie inwestował w remont starego strucla bo to się im nie opłaci.
 
#4 Ło tam 2021-03-23 11:42
Po co wam szpital, pojedziecie sobie ,,baną,, do Bojanowa ;-)))
 
#5 ekonom 2021-03-23 11:49
szpital w mieście 50 000- mija się z celem, co to za szpitale na wsi, na dyżurze jeden zaspany internista, brak dyżurnego laboratorium, tomografu itd., zaspany chirurg czy laryngolog konsultuje telefonicznie po godzinnej próbie dodzwaniania, kompletna strata czasu i pieniędzy, lepiej walczcie o remont drogi do Leszna
 
#6 Szok! 2021-03-23 11:56
Nic nie zrobili (wladze) by rozwiazac problem szpitala! Jedynie torpedowali wszelkie inicjatywy ludzi. Kazde ich wnioski traktowali tak samo NIE,lub klamali ,ze cos robia,ewentualn ie odbierali glos ,nie odpowiadaja na ich postulaty .. Wszystko pod dyktando Pani burmistrz ktora wladze i ludzi zmieniala i zmienia jak rekawiczki.(...)
 
#7 Anna D 2021-03-23 12:02
Bezradny Adam FLAGOWY PRODUKT p.Burmistrz
 
#8 Ło tam 2021-03-23 12:04
Po co wam szpital, pojedziecie sobie ,,baną,, do Bojanowa ;-)))
 
#9 jan kowalski-nowak 2021-03-23 12:06
powiedziala na odczepnego i tyle ja widzieli. a swoja droga,dlaczego z pania burmistrz czy w Starostwie nikt nie moze zajac sie sprawa sam i zawsze musi klepnac najwyzsza?
 
#10 Marku 2021-03-23 12:12
Przypomnijmy tych ktorzy poparli Wolowicza sprzedawac udzialy szpitala;Marek Biernacki, Edward Szendryk, ,Jerzy Pala, Marek Holtra ,Piotr First,Pawel Niedzwiedz, Wolowicz, Rzepiela Danuta,Marlena Grabarz....razem 10 osob.
 
#11 jolka 2021-03-23 12:14
Organizator tak dba o zdrowie mieszkańców że olewa maseczkę żenada
 
#12 lila 2021-03-23 12:15
Wieczorynka to norma
i wspomaganie
ale
żeby w takiej dużej miejscowości nie było szpitala to zagłada !
Konstytucja chyba jasno się wyraża nt. ochrony zdrowia.
Tojak z ty m prawem w końcu jest ? Działa kiedy jest wygodne :-(
 
#13 góra 2021-03-23 12:15
Radny Chmiel ten to się udziela
 
#14 Jura 2021-03-23 12:19
Jeśli szpitale są zamykane dla obywateli, jeśli lekarze nie przyjmują tylko świadczą jakieś zdalne quasi-porady powinno się wszystkim płatnikom zawiesić do czasu otwarcia tych jednostek składek zdrowotnych. Za co mamy płacić? Za pozamykane na trzy spusty szpitale i lecznice? Lekarz prywatnie przyjmuje "od ręki". Jak to jest? Chory kraj?
 
#15 górowianin 2021-03-23 12:29
dlaczego nie wyszedł zapytajcie starościnę to ona go ponownie przyjęła aby dalej sprzedawał chodz już chyba nie ma co ale jest od tego fachowcem.
 
#16 wiktor 2021-03-23 12:32
ale słabo nagłośnione , bo chętnie przyłączyłbym grupę , ale nic nie było mi wiadomo
 
#17 Górowianin 2021-03-23 12:37
Ha ha ha ci co dużo krzycza to mają w tym swój cel..(...)
 
#18 mandaty 2021-03-23 12:39
Chcemy godnej opieki zdrowotnej przy czym sami nie dbamy o swoje zdrowie i zdrowie innych. Maseczki pod nosem / brak maseczki. Powinny się tam posypać mandaty.
 
#19 Fan 2021-03-23 12:44
Jak był szpital to go nazywali umieralnią. Nikt tam nie chciał się leczyć tylko szukali miejsc gdziekolwiek indziej prosząc o skierowania od lekarzy. Nie ma szpitala to jest lament paru krzykaczy na zamówienie chwilowych potrzeb garstki lokalnych "aparatczyków". Zero godności. ŻENADA
 
#20 do 19 2021-03-23 13:20
Dokładnie w punkt
 
#21 Górowianka 2021-03-23 13:43
Inicjatywa fajna, brawo dla górowian za to że są na tyle odważni aby walczyć o swoje! Jednak zainteresowanyc h wciąż jest trochę za mało
 
#22 Iwo Vukowic 2021-03-23 13:45
Jestem zniesmaczony tym ,ze kilku ludzi zamiast wspierac tych ktorzy chca poprawic opieke zdrowotna w powiecie to - chyba z prosby- medla ,ze po co to,a moze ma ktos interes w tym (!?),po co krzycza na burmistrz Gory na Starostow...a jak z nimi rozmawiasz to sa oburzeni ,zeburmistrz zarabia 12,5 ty.brutto a starostowie po 9,5 tys. brutto, a przewodniczacy Waer oprocz diety to bieze pelno pieniedzy za dyrektorowanie w Osrodku Kultury Fizycznej,a Pani Kierownik USC jako czlonek Zarzadu kosi sporo apanazy a to dyrektor szkoly zamiast zajac sie szkola to politykuje ....... ,ze przewodniczacy rady miejskiej dorabia do sutej mundurowej emerytury w szkole i w wydziale komunikacji..... Ale jak przychodzi co do czego to wladze po rekach caluja i nadal na nich glosuja!
 
#23 do 10 do Marka 2021-03-23 14:13
Troche inne nazwiska przyklepaly sprzedaz budynku,sprzetu i wyrazily zgode na forme splaty w postaci rat,z rat tylko jedna wplacono i koniec! Te Nazwiska to;
1. Marek Biernacki PO
2.Piotr Iskra PO
3.Dariusz Wolowicz -wtedy niezalezny
4.Piotr First -(?)
5.Danuta Rzepiela -(?)
6.Edward Szendryk PSL
7.Jerzy Pala PSL
8 Pawel Niedzwiedz (?)
9.Marek Holtra - PiS (?)
Do dzisiaj radnymi powiatowymi jest tylko Marek Biernacki-biznesmen,Jerzy Pala zmarl, Pawel Niedzwiedz zostal burmistrzem Wasosza pozostali pracuja zawodowo lub sa na emeryturach! Z tych co sprzeciwiali sie sprzedazy i likwidacji Szpitala w Gorze .....tylko jeden jest nadal radnym i w opozycji do dzisiejszej wladzy Grzegorz Trojanek z SLD, Natomiast Zbigniew Jozefiak,Wladys law Stanislawski Pan Bondzior,Marek Zagrobelny i Jan Kalinowski porzucili juz polityke czesc jest na emeryturach. A Pani Marlena Grabaz nie byla wtedy radna powiatowa!
 
#24 Anonim 2021-03-23 14:31
PANI STAROSTO. Prosze się spotkać z mieszkańcami i powiedzieć mieszkańcom jakie są plany na przyszłość dla ludzi.Jest władza, bierze się nie małe pieniądze,więc trzeba być mężem stanu. Nie kryć się za firankami.
 
#25 Anonim 2021-03-23 14:35
Przy sprzedaży szpitala poprzedni Starosta pokazywał umowę sprzedaży że nie ma tam żadnych podpisów. Kto sporządzał ta umowę? Jaka Kancelaria Prawna? Ujawnić wszystko!
 
#26 Jurek do kom 19,20 2021-03-23 14:44
żenadą jest wasza postawa,
 
#27 Darek 2021-03-23 15:08
Naiwniacy,wy mieszkańcy w wyborach do samorządów podziekowalisci e władzy która sprzedała szpital,wybiera jąc ich ponownie. Brawo , teraz płacz.
 
#28 górowianka 2021-03-23 15:29
Prawdą jest, że szpital w Górze jest potrzebny. Ale prawdą jest fakt, że tą tak ważną sprawę należy traktować ponad podziałami politycznymi a działania byłego starosty i pryncypałów z Wrocławia są nieprzyzwoite,....
 
#29 123 2021-03-23 15:35
Temat szpitala będzie klepany jak temat Smoleńska. Szpitala w takiej formule jak był to już zapewne nie będzie. Teraz trzeba się skupić na tym aby było ambulatorium, rtg czy porządna wieczorynka.
 
#30 Generał 2021-03-23 15:38
Trzeba było strajkować 9lat temu jak szpital zamykali
 
#31 do kom..24 2021-03-23 15:41
...trzeba być mężem stanu, ale i trzeba być również odważnym i nie chować się za Anonimem...od kogoś wymagamy by był zacny tylko nie od siebie...
 
#32 Dante 2021-03-23 15:42
Do komentarza nr 5,niejakiego ekonoma, w szpitalu w Górze na każdym oddziale był lekarz dyżurny,dyżur pełniło laboratorium,cz ynny był tomograf,
do pracowni usg , i endoskopii był dostęp przez całe 24- godziny, a jeszcze przed cudowną i " ozdrowieńczą " reformą było krwiodawstwo produkujące rocznie 1000 litrów krwi. Komu to przeszkadzało- wiadomo- mądralom.
Zgadzam się z komentarzem nr 19 od Fana.W szpitalu pracowała bardzo dobra kadra pielęgniarska i lekarska.To rzeczywiście przeszkadzało.Długi przeszkadzały, obawiam się że nie, do dziś funkcjonują zadłużone szpitale,
udzielają świadczeń w systemie który nie płaci należycie za wykonane świadczenia a za wykonane z konieczności ponad normę wcale.To nie może funkcjonować.Jest jednak przygotowywany NOWY ŁAD który od chorego obywatela usługę zdrowotną a zwłaszcza szpitalną oddali jeszce bardziej. Powodzenia. Pozdrawiam Wszystkich dobrze i trzeźwo myślących.
 
#33 mieszkaniec góry 2021-03-23 16:00
na zdjęciach nie widać członka PZPR ani szefa górowskich działaczy pis pochowali się czy pojechali blokować do Wrocławia właśnie SZPITAL
 
#34 do 23 2021-03-23 16:09
Jak juz to owsze wolowicz ale nie DARIUSZ tylko PIOTR WOLOWICZ ,nawet czlowieku nie wiesz do konca i pisze bzdury
 
#35 Grzesiek K 2021-03-23 16:54
było chodzić do szpitala jak był czynny a nie jak zamknięty.....Jeździliście po Lesznach, Rawiczach i Wrocławiach dając zarobić tamtym szpitalom to co sie dziwicie że padł ten wasz pod nosem......
 
#36 Di 34 2021-03-23 16:56
Właśnie taki ignorant, co nie ma pojęcia to właśnie ty. Sprawdź głosowanie
 
#37 patriota 2021-03-23 16:59
trzeba przypomnieć o tym, za za upadkiem szpitala stoją lokalni pisowcy! A Wołowicz już nie mógł, musiał podpisać sprzedaż udziałów w szpitalu, bo powiat zapłaciłby milionowe odszkodowania.
 
#38 xxx 2021-03-23 17:50
A dla czego starostwo nie poda do po licznej wiadomości ze jest też pogotowie przy przychodni lekarskiej która działa i ma kontrakt z NFZ i bez problemu udziela pomocy tylko nie są pod 112 tylko na nr przychodni??? Co konkurencja dla szpitala wschowy i Pana sosny czemu nie powie starostwo że był i jest inny cholding zainteresowany by stworzyć z prawdziwego zdarzenia pogotowie które będzie dostępne przez 24 na dobę??? Co Pan s kadra pany sosny nie będzie miała pracy a może lekarz z jego kadry pogotowia który (...) dla czego starostwo i gmina kategorycznie blokuję wszystkie starania innego cholding i nawet nie raczy odpowiedzieć na pisma które były wysyłane??? O tym to starosto nie powie i mydli oczy że niby działają a (...).... Działają nic nie robią co starosta Anna Kolibek zrobiła dla mieszkańców powiatu??? Nic dosłownie nic chwali się stara przychodnia że remont itp ale to nie ona się wystarała bo oto walczył były starosta i ona jedynie kończy wszystkie sprawy które były zaczęte przez poprzedniego starostę. My mieszkańcy widzimy zapamiętamy i się postaramy ze cała rada powiatu skończy z niczym przyjdą wybory rozliczymy was ze wszystkiego
 
#39 obywatel 2021-03-23 17:51
Bogdański na burmistrza.
 
#40 do kom. 38 2021-03-23 18:35
proszę pozwolić, że ja jako mieszkaniec powiatu sam wybiorę sobie kandydata na którego zagłosuję i proszę mi nie pomagać...
 
#41 Do 39 2021-03-23 18:36
Na prezydenta
 
#42 Anonim 2021-03-23 18:44
Kto tu wspomniał o pisowcach. Niech mi ktoś wskarze pisowcow górowskich z prawdziwego zdarzenia. Jedynie co się wyłamał to Starosta Bogucki ale jak to w Górze niewygodny, nie sterowany obalić i obalili. A tak to przebierańcy po 10 PARTII.
 
#43 pytanie 2021-03-23 19:53
Dlaczego sprzedano szpital?
 
#44 Dzisiaj 2021-03-23 19:55
Może budynek szpitala był stary ale kadra lekarzy i pielęgniarek znakomita, uratowali życie mojemu mezowi
 
#45 Solidarnosc Niezlomna Matura 1965z PGRow Ziemianin 2021-03-23 22:22
Gdzie te czasy,gdy Gora opiekowala sie "S" z senatorem lekarzem na czele,oraz tow.Zbigniew Gorzelanczyk zalozyciel SLD w Polsce Czuwaj!
 
#46 Zażenowany 2021-03-23 22:43
Powoli staje się nudnym wysłuchiwać ciągle tej "grupy reformatorów", którzy za wszelką cenę chcą wskrzesić trupa. Szpitala NIE MA i NIE BÊDZIÊ. Tak jak był nierentowny wcześniej, tak samo jest i teraz (nawet bardziej). 20km dalej jest ogromny szpital wojewódzki. Jaką więc racje bytu ma szpital w 15 tysięcznym mieście ? Przestańcie krzyczeć.
 
#47 Walery 2021-03-23 22:53
Gdyby organizator był inny to pewnie ...
Co wyjście na ulice ma z formalnosciaki? Zwykła akcja wizerunkowa


Popiera Piotra Wolowicza. Dobry samorządowiec. Zasłużony dla Góry
 
#48 Zenia 2021-03-24 07:32
Przykro to stwierdzić ale to wszystko na marne, szpitala i tak nie będzie, a osoby które doprowadziły do tego, że nie ma szpitala pracują dalej w Starostwie i się śmieją. :(
 
#49 Drake 2021-03-24 07:36
Marek Biernacki udzielał wywiadów o sprzedaży szpitala .Może z nim porozmawiajcie .Tylko dajcie mu czas na przygotowanie żeby nie pisał potem oświadczeń na forach ze był nie przygotowany. (...)
 
#50 Dlaczego tylko Marka ? Drake 49? 2021-03-24 10:26
Moze zapytajmy dlaczego byl ZA sprzedaza; Marek Holtra,Edward Szendryk,Pawel Niedzwiedz, Danka Rzepiela ,Piotr Wawer i Darek Wolowicz i Marek Biernacki i Starosta Piotr Wolowicz? Moze byly to wazne powody,moze ktos ich wprowadzil w blad,moze ktos im mowil ,ze sprzedadza innemu zupelnie podmiotowi (Vertykulus),na lepszych warunkach? Moze dlatego niektorzy zaglosowali ZA bo pozniej tam zaczeli pracowac w Polskim Centrum Zdrowia za solidne pieniadze? Niech sie za tem wypowiedza,moze to rzuci inne swiatlo na tych zlodzieji z Wroclawia z PCZ? I moze postepowanie P.Wolowicza,P.Niedzwiedzia i R.Skoczylasa bylo jakos racjonalne?
 
#51 do 50 ,mialo byc 2021-03-24 11:32
PIOTR FIRST a nie Pan Wawer,on wtedy jeszcze nie byl radnym,dopiero w kolejnej kadencji istal wtedy juz murem za sprzedaza czyli od 2014 r. Aha miedzy bogiem a prawda to Burmistrz Gory chciala kupic jakies udzialy ale inne gminy nie bo nie mialy zgody samorzadow na wydanie pieniedzy na ten cel! Pana Firsta i Wawera przepraszam za zmiane nazwisk i czasu dzialania . Pan First to dzisiaj dyrektor szkoly ale juz nie na terenie Wasosza a na gminie Gora bodajze w Slubowie u Pani Burmistrz Krzyszkiewicz!
 
#52 tylko proszę 2021-03-24 12:54
proszę pokazać choć jedno pismo z konkretną ofertą Gminy Góra na zakup udziałów szpitala w tamtym czasie! proszę pokazać choć jedno pismo mówiące o tym, że Powiat nie zgadzał się na sprzedaż udziałów Gminie Góra! jeżeli ktoś mówi że tak było to z pewnością na podstawie jakiś dokumentów
 
#53 obserwator 2021-03-24 13:09
Protest uliczny jest ważnym elementem każdego demokratycznego społeczeństwa, mimo że każde zgromadzenie publiczne prowadzi do zaburzeń w funkcjonowaniu przestrzeni publicznej, społecznej i kulturowej.
  Jednakże trudno w takich protestach dyskutować o szpitalu i zobaczyć prawdę, gdy wokół niej wyrosły już mity i wygodne nam wyobrażenia, podlewane często przez ludzi z drugiego szeregu dla własnych indywidualnych potrzeb. Taka dyskusja ze zbiorowiskiem nic nie da.
 
#54 Zdziwiony 2021-03-24 13:12
Ciekawe czy Starosta jest dla mieszkańców czy dla biura ? Pytam się tak z ciekawości po jej wypowiedzi ,że pracuje w biurze ale mieszkańców ma w (...) .
 
#55 Atam 2021-03-24 15:32
Były po dyr szpitala - radny z listy "nasz szpital" właśnie tak ratował nasz szpital :) Typowa pisowska hipokryzja....
 
#56 Przywrócić Szpital!!!! 2021-03-24 16:12
S-ZPITAL !!!
Z-AANGAŻOWANIE !!!
P-RIORYTET !!!
I -DEA !!!
T-ROSKA !!!
A-ASERTYWNOŚĆ !!!
L-UDZIE !!!
 
#57 Anonim 2021-03-24 16:28
Proszę jaka Kancelaria Prawna podobno Górowska sporządzała umowę kupna-sprzedaży? To jest bardzo ciekawe.
 
#58 Do 52 2021-03-24 17:44
Niestety nie ma żadnego pisma ani z ofertą Pani burmistrz ,że chce w imieniu gminy kupić udziały w zakupie Szpitala. Jest tylko w protokole jej zdanie ,że moze gmina Góra kupić udziały akcji szpitala ale żeby jeszcze inne gminy tez chciały. Burmistrz Stuczyk byl za ale ... na tym gadaniu się skończyło a starostowie woleli PCM z Wrocławia i skończyło się to: sprzedażą w 2012 roku ,zamknięciem i rozgrabieniem w 2016 roku. i płaczem od 2017 roku a w wyborach 2018 r. Wybrano tych samych co sprzedawali także w Gorze
 
#59 do kom. 58 2021-03-24 19:35
....a ja proponuję udać się do urzędu Gminy i Starostwa i sprawdzić u źródeł...a tak, to jest tylko gadanie po próżnicy... kłamstwa, domysły, przeinaczenia...
 
#60 234 2021-03-24 19:50
do kom 39 ten pan niech się weźmie do roboty
 
#61 Sławoj 2021-03-24 21:10
Atak zbieraniny potomstwa sld, czy nie chowa się za plecami ich lider górowski? Bo obserwował z oddali poczynania swoich pajacyków.
Tak na marginesie popieram 47 i 59.
 
#62 halo halo 2021-03-25 08:15
Nie wszyscy mieszkańcy żądają szpitala, więc bardzo proszę nie wypowiadać się w imieniu wszystkich.
Po drugie, ludzie, obudźcie się. Szpitala w Górze już nigdy nie będzie. Budynek nie spełnia żadnych wymagać dla placówek medycznych. Poza tym, sam budynek nie stworzy szpitala. Wszędzie w kraju brakuje lekarzy i personelu, kto zatem będzie miał tu pracować ? NFZ nie podpisze kontraktu, lekarzy nie będzie, sprzętu też, więc czego wy oczekujecie.
Najbardziej śmieszą mnie osoby, które teraz krzyczą o szpital, a jeszcze kilka, kilkanaście lat temu mowili że tu umieralnia, dno i lepiej omijać go szerokim łukiem.
 
#63 panie(...) 2021-03-25 08:21
Panie radny (...), przestań pan buntować tych ludzi i wystawiać ich na pośmiewisko. Pan wszystko nakręca, a udziału nie bierze. Ładnie to tak ?
 
#64 Do 63 2021-03-25 11:04
Dzisiaj 34 151 zarażonych...(...)
 
#65 Do 63 ładnie tak ? 2021-03-25 11:08
Dzisiaj 34 151 zarażonych..(...) Niech nr 63 nie robi z ludzi bezmyślne masy ktora sama nie potrafi dokonywać analizy zjawisk,wyciąga ć wnioski i podejmować decyzje. A radny ma obowiązek respektować zdanie mieszkańców i wyborców.
 
#66 Do 63 2021-03-25 11:23
CZYLI WSZYSTKIEMU WINNA OPOZYCJA czyli radny (...)
 
#67 Mieszkaniec przerazony 2021-03-25 15:04
Zgadzam się z opinią nr 62 czy ktoś zastanawia się skąd wziąć teraz w tych trudnych czasach pieniądze na remont szpitala i później na utrzymanie. Myślę że najlepiej krzyczeć choć w Górze mieszkańcy mało się angażują ,to tylko grupka ludzi która chce być widoczna. Osoby pewnie chcą zabłysnąć ,zaistnieć by więcej głosów zebrać w przyszłych wyborach. Sami nie wiedzą co zrobić ze szpitalem i pewnie nie mają na to pomysłu, bo jak widać z relacji to są osoby które nie wiele osiągnęły i nie wiele wykazały się w swojej pracy zawodowej. W Górze szpital jak Smoleńsk będzie się odnawiał przy wyborach.
P.s pan Trojanek nie musi uczestniczyć ma swoja pozycje wypracowana przez lata. Teraz młodzi chętni następcy pchają się na stołki. Jak nie wiesz co masz ze sobą zrobić i żadna praca ci nie odpowiada to do rządu na radnego, na posła nic nie robić a brać pieniądze tych co ciężko pracują.Obraz rozpaczy mieszkańców czeka jak takich wybierzemy.
 
#68 Ula 2021-03-25 15:36
Dokładnie u nas w Wasoszu rządzi jeden z tych co sprzedali szpital i już zaczął rujnować teraz Wąsosz, tzn. Komunalkę już zlikwidował, Gimnazjum również powoli likwiduje, sołtysą również dał popalic, co jeszcze się pytam co.......a precz z takimi ludźmi.
 
#69 Do 43 2021-03-25 19:58
Tak wszyscy niszczyli ten szpital, prywate zaczął duet HofmannBurzynsk i , leczenie Gorowianie jechali do Rawicza, Leszna tylko nie w Górze. Bez pacjentów były tylko długi przypomnę bo sam kupowałem welfrony i nosiłem jedzenie. Pprzypomnę też , ze starostwo miało kilkanaście milionów do zapłaty dla Chemeko i komornika i dlatego sprzedawali . Cóż może komornik miałby więcej szczęścia przy sprzedaży ale czy powiat by nie został przy tym zlikwidowany. Winny jest złodziej czy okradziony.
 
#70 234 2021-03-26 07:50
Pan Stanisław Sz . co reprezentuje
 
#71 DGERKA 2021-03-26 11:49
Po wam szpitale w Polsce, jak są w Niemczech. Tam pracujecie to tam się leczcie.
 
#72 Jachu 2021-03-26 12:17
W Bogucinie jest fajowo.
 
#73 do 71 2021-03-26 15:45
dzisiaj zarazonych w kraju 35 tys 151 Polakowa zmarlo 445,w gorowskim kolejnych 21 ma COVID...PO TO NAM MIEDZY INNYMI SZPITAL !
 
#74 Tragedia 2021-03-26 15:50
degerka PO TO BY MOZNA SIE RATOWAC PRZED SMIERCIA Z LAP covidu 19. Przeciez dzisiaj w Polsce az 35,154 osoby sa nowo zarazone,ponad 445 zmarlo,az 21 osob z gorowskiego to tez nowozarazeni! Wlasnie po to nam szpital COVIDOWY w Gorze!
 
#75 do 68 2021-03-26 19:32
Wszyscy którzy w komunalce pracowali dostali oferty pracy ze spółki gminnej i prawie wszyscy z niej skorzystali. Z tego co wiem to gimnazja zlikwidował PiS kilka lat temu
 
#76 234 2021-03-26 21:26
Na zdjęciu 2 Pan Stanisław Sz. szuka kariery
 
#77 Andrzej Furman 2021-03-26 22:23
Jestem pełen podziwu dla tych wszystkich którzy nie zważając na heyt tyle czasu,sił i środków poświęcają na rzecz SZPITALA w GÓRZE a szczególnie Pani Ani,Agnieszce i bracia Januszowi i Bogdanowi. Jesteśmy wdzięczni ,że dzięki wam idea szpitala jest ciągle żywa i istotna. Dziekujemy!
 
#78 Bezsporne jest to ,ze 2021-03-27 05:46
Bezspornym jest to ,ze SZPITAL sprzedano pod wladza PO , PSL , zlikwidowano gdy rzadzi w powiecie gorowskim PO,PSL I BEZPARTYJNI SAMORZADOWCY( dawne PO ) a zlikwidowano pod rządami w Polsce PiS. No i mamy to co mamy.
 
#79 Dzisiaj 31 756 2021-03-27 12:14
Ilość chorych poraża i te 53 tyś zmarlych zmarłych tym bardziej. Stąd potrzeba otwarcia szpitala powiatowego w Gorze to SPRAWA ZASADNICZA dla GOROWIAN i żadne heyty zarty i krytyki tych co o ten szpital walcza nic nie powinno ich zniechecac.
 
#80 Iva i Vukovic 2021-03-27 12:21
Ilość chorych poraża i te 53 tyś zmarlych zmarłych tym bardziej. Stąd potrzeba otwarcia szpitala powiatowego w Gorze to SPRAWA ZASADNICZA dla GOROWIAN i żadne heyty zarty i krytyki tych co o ten szpital walcza nic nie powinno ich zniechecac do dalszej az do zwycięstwa walki
Tym osoba Panią i Panom : Ani,Agnieszce, Grzegorzowi, Januszowi i Bogdanowi DZIEKUJEMY I BOG WAM ZAPLAC.Niech Was Pan Bóg prowadzi do sukcesu.
 
#81 Prawdomówny 2021-03-27 20:18
Najważniejsza informacja jaką dziś przeczytasz:
Za sprzedażą szpitala byli radni:
Edward Szendryk,
Marek Biernacki
Danuta Rzepiela,
Piotr First,
Piotr Iskra
Dariusz Wołowicz,
Marek Holtra,
Paweł Niedzwiedż,
Jerzy Pala

Przeciw sprzedaży szpitala byli radni :
Zbigniew Józefiak,
Grzegorz Aleksander Trojanek,
Jan Bondzior,
Marek Zagrobelny.

Nie oddali głosu:
Władysław Stanisławski -nieobecny
Jan Kalinowski
 
#82 Do Prawdomownego! 81 2021-03-28 07:27
Przykre.ze to jest nadal ekipa ktora rzadzi Powiatem Gorowskim, ma się dobrze i swą arogancja próbują tuszowac swoje wyrzuty sumienia!
 
#83 Milosnik 9+1 jedna 2021-03-28 12:27
Przypominam Gorowianom, że ta ekipa 9 + jedna rządzi powiatem od 2006 roku czyli ,że osoby związane z Panią Irena Krzyszkiewicz i Panem Ryszardem Wawerem w,różnych konfiguracjach politycznych i składach osobowych sa dobrze postrzegane , oceniane i wybierane przez Nas GOROWIAN. Pewnie 9+ jedna bedzie rządzić przez kolejne kadencje. Saluto ,salve, gloria.
 
#84 Do 82 2021-03-28 14:08
Tak powinni pozwolić zająć konta komornikowi i sprzedawać szpital i inne nieruchomości powiatu. Przez kilka miesięcy nauczyciele pracowali by za darmo, rodziny zastępcze też by przeżyły do czasu gdy komornik splacilby kilkanaście milionów dla Chemeko. Też się dziwię tym radnym, ze próbowali sami sprzedawać. Jak komornik zajmuje majątek i sprzedaje to jest dobrze, dużej prowizji nie bierze. Dziwny ten Starosta pozwolić omornikowi działać.
 
#85 Do GATan 2021-03-28 14:59
Na giełdzie w Warszawie mogli nie wiedzieć, ze PCM to złodzieje przecież to Gazela Biznesu. Starosta Wolowicz powinien to wiedzieć i ostrzec innych.
A czy ten wyrok z Chemeko to nie zasługi starosty z SLD .
 
#86 do 84 2021-03-28 15:48
Przepraszam, o czym ty bredzisz? To jest panie radny wasza narracja teraz? Chcecie tak usprawiedliwić ten cały przekręt za szpitalem? A tymczasem to nieprawda, bo szpital wychodził wtedy z długów, zaczynał działać coraz lepiej i nie było mowy o żadnym komorniku. Ale skoro panie radny utrzymujesz pan, że lepiej było oddać szpital za darmo, bo faktycznie wpłynęła tylko jedna rata, to dopiero daje świadectwo twojej hipokryzji. Kto wam przygotowywał te umowę sprzedaży, że nie było tam żadnych kar umownych i obostrzeń jeśli druga strona przestałaby płacić? Konsultowaliści e to w ogóle z prawnikiem czy na kolanie napisaliście. A może ktoś zapłacił, żeby umowa była wadliwa? Co? Nie potrafisz nie szkodzić to ustąp. WON z urzędu!
 
#87 Do GATa 2021-03-28 16:29
Panie radny umowę sporządził notariusz i był zastaw sądowy, sprzedaż była zgloszona do CBA( pewnie powinni ostrzec przed PCMem). Wystarczyło się zapoznać z dokumentami które udostępniło starostwo. Szpital był częścią majątku która podlegała zajęciu przez komornika w celu zaspokojenia Chemeko i to zdecydowało o sprzedaży jak wiem. Z dokumentów starostwa wynikało też, ze szpital znów się zasłużał. Decyzja starosty Mackowskiego spowodowało ten wyrok .
 
#88 do 87 2021-03-28 16:59
ale szpitala za grosze nie sprzedal!
 
#89 Do 85 2021-03-28 17:12
Tak chwile byl ale gdy tylko został to on , Paweł , Tadziu i Sławek rzucili SLD i przeszli do obozu wladzy Pani Ireny. A szpitala za groszaki nie sprzedali w 2002 roku tylko rządy powiatu z PO ,PSL i "S"w 2012 roku . Jestem pełen podziwu za Pańską genialną pamięć Andrzeju...
 
#90 Maniek z góry 2021-03-28 17:16
Jak to nie? Dostali tylko jedną ratę i nic poza tym. Sam sprzęt i budynek były kilka razy więcej warte niż ta rata więc można powiedzieć, że sprzedali za bezcen i jeszcze nic z tego nie mieli, oddali prawie za darmo
 
#91 Do 89 2021-03-28 18:21
Mackowski też został radnym Ireny, szkoda ze jej nie namówił na kupno szpitala . Przewodniczący Iciek też się nie poczuł do walki o szpital mógł zabiegać o jego kupno przez gminę. Gmina mogła go kupić I utrzymać tyle miejsc pracy. Radnym gminnym był też dr. Grzebieluch cóż mieli słaby wpływ na Irenę , ogromnie zasłużony lekarz górowski. Dzisiaj po fakcie wszyscy sa mądrzy a winni zapaści finansowej powiatu wystąpili z SLD. Ciekawe usprawiedliwien ie.
 
#92 do 92 2021-03-29 10:29
Tak jest gdy ktos jedyna idee ktora wyznaje jest idea ustawic sie za wszelka cene bez wzgledu na to kto sprawuje wladze?!. Czyli trzeba byc jak przyslowiowy KAMELEON...kolor i poglady dostosowuje do czasu i przestrzeni,sta d tyle przemarszow od PRAWICY do CENTRUM i dalej do LEWICY,a nastepnie od LEWICY do CENTRUM i SKRAJNEJ PRAWICY....w Gorze bylo i jest to widac do dzisiaj!
 
#93 Jerzy M. do Miroslawa Z. Ireny K. Grzegorza T.Radnych i wladz powiatu i miasta! 2021-03-29 16:53
Co jakis czas po forach spolecznosciowy ch przetacza sie dyskusja jak nazwac jedyne ,rondo w Gorze...przeciez to oczywiste ,ze powinno miec nazwe zwiazana z charakterem powiatu gorowskiego czyli osadnikow, OSADNIKOW czyli tych ktorzy tutaj przybyli w latach 1945-48 by przyswoic te ziemie dla Polski,tych ktorych tutaj przygnaly "wichry wojny " z ich odleglych malych Ojczyzn: z Wilenszczyzny,n a Litwie i Bialorusi,z Podola,Polesia, Wolynia na dzisiejszej Ukrainie ale rowniez z Galicji,Malopol ski z Kieleckiego,Maz owsza,Lodzkiego i Wielkopolski. To sa nasi Rodzice,Dziadko wie ktorzy po zrzuceniu mundurow,zakasa li rekawy i dzieki nim tu jestesmy w POLSKIEJ GORZE! To wlasnie do nich we wrzesniu 1945 roku August Herbst powiedzial" Tu jest nasz dom,To jest Polska i tak juz zostanie na zawsze ! Nazwijmy to Rondo ich IMIENIEM niech to rondo nazwane zostanie RONDEM OSADNIKOW
 
#94 do 93 2021-03-29 19:46
NIGDY się na to nie zgodzimy! Rondo powinno nosić imię PAPIEŻA POLAKA, lub Św. Śp. Prezydenta 1000-lecia Lecha Kaczyńskiego!
 
#95 Krystian 2021-03-30 09:02
do 94 odpowiedź: to rondo powinno nosić imię Edwarda Gierka!
 
#96 Do 94 2021-03-30 10:34
Rondo Osadnikow
 
#97 Sluszna racja! 2021-03-30 13:26
Rondo Osadnikow 1945- 1947
 
#98 Vukinic 2021-03-30 14:26
Wprawdzie myslalem o innej nazwie: RONDO SZPITALA POWIATOWEGO 1883- 2016, ALE bardziej mi się spodobała ta która proponuja nr.93 ,96 i 97. CZYLI Rondo Osadników 1945-1947. Brawo popieram!
 
#99 Janina Z. 2021-03-30 18:05
Wybór może być tylko jeden! Rondo Papieża 1000-lecia Świętego Jana Pawła II
 
#100 do 100 2021-03-30 18:52
Ta propozycja jest ciekawa, ale ja obstaję za Śp. Prezydentem RP Lechem Kaczyńskim.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama