Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Epidemia

1070 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Czwarta fala pandemii Covid-19 - Kalina Pabisiak-Ignaszewska, rzeczniczka leszczyńskiego Sanepidu (2021)



Ocena: 2.7 (62 głosów)


Komentarze (91)  

 
#1 berg 2021-11-22 12:22
ten wirus to wina Tusca
 
#2 ja 2021-11-22 12:37
tak z ciekawości na podstawie czego robią te prognozy i przewidywania kiedy będzie najwięcej zakażeń ? Bo z tego co tak obserwuje to liczba zakażeń rośnie wtedy jak zaczynają o tym mówić a nie odwrotnie....
Skoro ten groźny wirus jest cały czas to czemu np w wakacje był "spokój"? Wirus też sobie odpoczywa ?
 
#3 hahah 2021-11-22 12:51
te grypki sa od poczatku czlowieka, ale nikt nie probowal zbic na nich fortuny do tej pory. coroczna grypka wyslynniona na poczatku 2020 w celu zbicia miliardow i wywolania podwyzek cen docelowych produktow. a do teraz nie do uwierzenia jest jak sie dali ludzie omotać poczatkowo, na szczescie w kwietniu-maju bynajmniej tutaj ustawili tych z gory i juz blokad nie ma i nie bedzie.
 
#4 do kom 2 2021-11-22 12:57
bo wirusy pneumotropowe wybierają sezony jesiennozimowe ( tak jak grypa)
 
#5 do2 2021-11-22 13:05
do 2. Wszystkie prognozy są podawane ze scenariusza tej parodii która się odgrywa i została wyreżyserowana krok po kroku. Jak wydać po wskaźniku szczepień, jeszcze połowa polaków niezaszczepiony ch na mózg i pozdro dla nich. Prawda wyjdzie na jaw prędzej czy później.
 
#6 Osiem gwiazdek 2021-11-22 13:32
Dziwię się, że jeszcze ktoś wierzy w te bzdury.
 
#7 bogdan-do kom.2 2021-11-22 13:37
Szkoda że ty należysz do tej połowy bez mózgu!Oczywiści e nie szczep się bo może ci drugi nos wyrosnąć !
 
#8 o ! 2021-11-22 13:39
Te kontrole w sklepach są pewnie zapowiadane gdyż pojemniki na środki puste a dystansu społecznego nie widzę, maseczki sporadycznie a ludzie pchają się przy kasie i chuchają wstrętnie
 
#9 Jerys 2021-11-22 13:49
Kiedy w Lesznie, Rawiczu, Górze, Gostyniu i innych ościennych miastach Sanepid kontrolował wózki i kosze na zakupy w sklepach, marketach ? Czy w brudnych wózkach, koszach na zakupy nie ma niebezpiecznych wirusów, bakterii i zarazków? Czy za takie zaniedbania wystawiane są mandaty? Jaka jest podstawa prawna nakazująca wystawienie mandatu za brak maseczki?
 
#10 KONKRET 2021-11-22 13:52
Do 5: Już wychodzi wiele rzeczy na jaw. Na wiosnę będzie jeszcze ciekawiej. Obłudna narracja - nie robi już na wielu ludziach wrażenia.
 
#11 Bravo Sanepid. 2021-11-22 13:54
Wszyscy jesteście umoczeni w ten Cyrk. Może tak czas najwyższy opublikować oświadczenia majątkowe tych co tak to napędzają to dopiero się ludziskom oczy otworzą. Począwszy od pielęgniarek co szprycują tym specyfikiem. Zdychamy.
 
#12 Gaj 2021-11-22 13:57
Może tak Sanepid jako opiniujący powinien się skupić przy wydawaniu decyzji i pozwoleń na 5g, którego skutkiem w tym zbiegu okoliczności są zaburzenia tkanek miękkich min: uszu, śliniawek, nerek, pęcherzy. Ludzie kłamią Was!!
 
#13 popieram 9 2021-11-22 14:34
Z tymi koszami/wózkami zakupowymi to prawda. Ktoś powinien zwracać uwagę dorosłym z dziećmi siedzącymi w koszu/wózku zakupowym.
 
#14 miki 2021-11-22 14:42
Kurczę jak widać to piszą sami specjaliści od chorób zakaźnych i wirusów. Ludzie zgłoście się do szpitala jako wolontariusze, wasza wiedza na pewno się przyda a w wirusa i tak nie wierzycie więc bez obaw.
 
#15 miex 2021-11-22 15:05
Kto sie boi mandatów ten się boi. 2 razy odmówiłem przyjęcia mandatu. 2 razy sprawa skierowana do sądu. 2 wyrok uchylający. Pozdrawiam wszystkich covidian :)
 
#16 Eugeniusz 2021-11-22 15:25
Jak ja się cieszę ,że mamy problemy na granicy z Białorusią - to przecież temat strategiczny dla Polski no i jego władz (popieram je , gdyż te inne to zdrada stanu) i przez to temat COVID-19 schodzi na dalszy plan .Widać wyraźnie ,że na pierwszym planie zgodnie z instrukcją bandytów masońskich jest COVID-19 , ale my mamy gorsze tematy niż COWID-19 - otóż mamy zajęcie z Turowem - sądami , gdzie nadal prym chcą wieść pogrobowcy komuny, którzy zgodnie z rynsztunkiem Niemiec maja założyć służalstwo naszego narodu wobec obcych , podwyżki za energię , którą wobec całej Europy Polska zaakceptowała walcząc z ociepleniem , gdzie my jesteśmy najmniej winni , ale płacić musimy , gdyż głupie nasze rządy to przyjęły do realizacji nie patrząc co w skali świata wyprawia Rosja , Chiny , czy Indie i USA .Tak to wygląda jak się jest państwem teoretycznym - powtarzam za ministrem Sienkiewiczem w rządzie Kopacz , który to stwierdził .Bardzo drastycznie na to zareagował Pan Prezydent Duda obrażając się na tego opozycjonistę z PO .(...)
 
#17 Do 5. 2021-11-22 15:29
Do 5. Nie wiem co bierzesz ale pisz częściej - pośmiejemy się. Takiego kabaretu to dawno nie czytałem.
 
#18 Mieszkaniec Leszna 2021-11-22 15:31
Pani Kalino. Z góry zaznaczę, że lubię Panią i współczuję zarazem. Wrzucili Was na kowadło i z dwóch stron Wam się dostaje. Z jednej strony przełożeni i przepisy, które trudno egzekwować, bo wszyscy wiedzą, że w sądach przegracie. Z drugiej strony zdrowy rozsądek i własna wiedza, która w moim odczuciu nieco może kolidować z odgórnymi wytycznymi. Mimo tych niełatwych chwil, życzę jak najwięcej spokoju i uśmiechu.
 
#19 do 12 2021-11-22 15:32
nie biorę na poważnie komentarzy pisanych przez ludzi, którzy nie potrafią poprawnie pisać w ojczystym języku; a tak na marginesie to przez takie "bojaźliwe" osoby jak ty, na wsiach wokół Leszna , mieszkańcy mają słabą jakość internetu
 
#20 Niechętny szczepieniom na Covid 2021-11-22 15:37
Belgijski minister zdrowia Franck Vandenbroucke poinformował niedawno, że aż 70 proc. pacjentów z Covid-19 we flamandzkich szpitalach jest w pełni zaszczepionych, a w całej Belgii liczba ta wynosi 54 proc.

W Wielkiej Brytanii prawie 60% zgonów to osoby zaszczepione. Wielka Brytania i Izrael jako jedne z pierwszych zaszczepiły większość swoich mieszkańców, ogłaszając koniec pandemii. Po kilku miesiącach oba kraje notują rekordowo wysoką liczbę zakażeń SARS-CoV-2, a także hospitalizacji.

W Wielkiej Brytanii, gdzie 80 proc. osób otrzymało dwie dawki szczepionki, a 90 proc. - jedną, obecnie notuje się ponad 4 razy więcej zakażeń, ponad 4 razy więcej hospitalizacji i ponad 3 razy więcej zgonów, niż rok temu o tej samej porze. Przodujący w szczepieniach Izrael także notuje silne wzrosty.

W Polsce Ministerstwo Zdrowia podało, że ochrona po szczepieniu przed hospitalizacją kształtuje się w granicach 90-99% w zależności od podanej szczepionki, a 99% zgonów to niezaszczepieni . W Polsce wszystko jest na 90-99% jak za Gomułki, byle tylko za wszelką cenę bronić sensowności szczepień.

Te dane są ogólnodostępne, także po polsku. Trzeba tylko ściągnąć klapki z oczu i chcieć je znaleźć. Czytając dane z innych krajów, cieszę się, że tak wiele osób nie zaszczepiło się w Polsce. I wierzę, że w końcu wszyscy przejrzą na oczy. Także ta sympatyczna Pani ze zdjęcia :)
 
#21 alaw 2021-11-22 15:49
Co za pustaki nie wierzą w covida aż sami nie zachorują.Potem jęk,ami tych niezaszczepiony ch co chorują wcale nie jest żal.
 
#22 pytanko 2021-11-22 15:50
Co to znaczy prywatnie widzimy, że nie maja klienci maseczek? A jak są kontrole to jest ok bo ludzie boją się mandatów.
 
#23 do kom. 15 2021-11-22 15:53
Tylko nie każdy ma czas i ochotę, aby się po sądach włóczyć.
 
#24 odn. 20 2021-11-22 16:33
Może zbawi nas, że nie mamy tak wysokiego wskaźnika szczepień jak UK czy Izrael. Pamiętacie, jak pani minister zdrowia E.Kopacz nie kupiła szczepionek i nic się stało?
 
#25 ozdrowieniec 2021-11-22 16:35
jak zachorujesz, to już ci nie będzie tak wesoło; szkoda tylko, że zarazisz innych
 
#26 qwerty 2021-11-22 16:36
Niech posłowie i senatorowie poprą projekt ustawy, aby pracodawca mógł kontrolować pracownikow pod kątem szczepień, to mogą zapomnieć, że poprzemy ich w nadchodzących wyborach, ten preparat zwany "szczepionką" nie jest przebadny, żadna firma farmaceutyczna nie bierze odpowiedzialnoś ci za skutki uboczne wywołane podaniem tego specyfiku, więc jak mozna przymuszać pracowników do tego tzw. zaszczepienia, jest to łamanie art.191 k.k.
 
#27 do 20 2021-11-22 16:53
Przejrzysz na oczy, jak po chorobie nie będziesz mógł złapać oddechu, ale co ja tam wiem, chorowałem "tylko"
 
#28 Gość 2021-11-22 17:38
Po jeden: nie ma takiej choroby jak Covid-19.
Po drugie testy są kłamliwe.
Po trzecie: żadna maseczka nie chroni przed wirusami, tylko, jeśli już, przed bakteriami.
Po czwarte: pandemia zniknie sama jak przestaniemy się testować i szczepić.
 
#29 Gość 2021-11-22 17:43
Z szacunkiem do pani z sanepidu, ale co pani powie za 6 miesiecy za 2 lata bo, tu uwaga dla wszystkich, być może jeszcze w tym roku lub na początku przyszłego rusza duże śledztwo w sprawie tej pandemii, ktorą wytacza okolo 60 prawnikow z calego swiata przeciwko WHO, CDC i grupie z Davos.
 
#30 Kiks 2021-11-22 18:01
To moze czas wziąć się do roboty i zacząć kontrolować i karać ostro bo tylko to ludzi zmusi do masek a ci co tu piszą ze nie przyjęli i byli w sądzie to mitomani bez grosza prxy duszy.żeby iść do sądu trzeba mieć czas i pieniądze to ta y gangusy w aucie z 2000zl
 
#31 idzie komunizm na wasze zyczenie 2021-11-22 18:10
Dlaczego zaszczepieni tak martwią się o niezaszczepiony ch? Nie martwcie się to również z podatków niezaszczepiony ch idzie sianko na wasze szpryce xD Powinny być płatne!! Ten co wierzy w te brednie niech płaci!! Za chwilkę nie będziecie mieli miejsca gdzie igłę wbić tyle dla Was mają tego dobrodziejstwa (niedziela już zamawia wam piątą dawkę z naszych podatków). No ale co tam Wasze zdrowie, najważniejsze że hulajnogę możecie wygrać i jednocześnie wspomóc biedne koncerny farmaceutyczne i ich przekupnych pracowników co występują w mediach (same plusy co nie?). Oczywiście że cała ta szopka to tania reżyserka, ale niestety społeczeństwo w 50% to sprane głowy i udowodniło że chcą wprowadzenia komunizmu, bo to nam właśnie robią. Za chwilę już będzie za późno dzięki Wam (tym co zawierzyli mediom i politykom) bo to właśnie Wy nakręcacie tę szopkę. Czas kiedy to się zakończy nie zależy od wirusa, tylko od NAS! no ale nie zapowiada się na szybki koniec mając tylu ludzi nie potrafiących samemu wyciągać wniosków. Pozdrawiam niezaszczepiony ch. W ubiegłym tygodniu sypnąłem grudą na trumnę znajomego zaszczepionego.
 
#32 mmm 2021-11-22 18:18
Podstawowym błedem było wmawianie społeczeństwu że szczepionki chronią przed zachorowaniem i że zaszczepieni nie roznoszą wirusa. Intencje niby dobre, miały zmobiliziwać do szczepień, ale efekt oplakany. Zaszczepieni poczuli się nietykslni i rozwkeki pandemię nie stosując się do zasad sanitarnych.
 
#33 Gość 2021-11-22 18:20
Do kom 29...wg polskiego prawa ta pandemia jest bezprawna, dlatego ludzie walczą o swoje prawa i wolności, nie tylko swoje ale zwolenników tego szaleństwa też.
 
#34 kkk 2021-11-22 18:35
Polecam obejrzeć i posłuchać wywiadu z prof .Piotrem Kuną.
https://www.facebook.com/watch/?v=1057400225031803
 
#35 do 31 2021-11-22 18:35
Horban i jemu podobni tego typu bzdury głosili. A do szewskiej pasji doprowadził mnie doktorek ( jakiś (...) dyrektor lotniczego pogotowia ratunkowego) mówiący, że to nieszczepieni są winni zapaści służby zdrowia. To ja się pytam niedojdy. Ja doję system służby zdrowia od 30 lat? Ja biorę pieniądze z kontraktów na kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie? Ja żeruję na państwówce uprawiając prywatę od 30 lat? WY LEKARZE WSTYDU NIE MACIE!
 
#36 Www 2021-11-22 18:36
A Pani sama nie nosi w miejscach publicznych maseczki i za nic ma przepisy....
 
#37 do antyszczepionkowców 2021-11-22 18:38
Do antyszczepionko wców.
Z przykrością stwierdzam, że biologia sprawę antyszczepionko wców sama załatwi.
Wystarczy poczekać.
Mimo wszystko - miłego dnia życzę!
 
#38 Chiński wirus by K. Koziolek 2021-11-22 18:46
Z covidem jest duża szansa na wygranie . Jednak z rakiem nie będzie już tak łatwo . Boicie się grypy , a raczyska was zabiją . Biedni wystraszeni . Biedni zmanipulowani przez media . Jesteśmy zaszczepieni , jesteśmy ozdrowiencami a jest coraz gorzej ? Widzicie trupy w rowach ? Terror wirusa trwa , szczucie, karanie, donoszenie.
 
#39 do wszystkich 2021-11-22 19:10
Do 31 "Podstawowym błedem było wmawianie społeczeństwu że szczepionki chronią przed zachorowaniem i że zaszczepieni nie roznoszą wirusa."
odp: Oczywiście to nie był błąd. To było przemyślane kłamstwo z pełną świadomością i premedytacją! Jak myślisz czy wynik zaszczepionych byłby tak wysoki w naszym czy innych krajach jeśli od samego początku by zadeklarowali że ten specyfik nie chroni przed zachorowaniem oraz zarażaniem innych tylko że powoduje (podobno - bo nie idzie tego udowodnić) łagodniejsze przejście grypy (dla tych co głowa nie ogarnia - zamień grypę na covid).

do 20. Pięknie wypunktowałeś argumenty których nie idzie wybronić tym co wierzą w to przedstawienie. Najlepsze jest w tym wszystkim to, że jest znacznie więcej argumentów nie do podważenia że to okropne kłamstwo! A i tak ludzie nie posiadające żadnych dowodów na to, że szczepienia coś dają jako przekonanie innych stosują teksty typu "dużo takich cwaniaczków co mówili że to ściema już leży pod ziemią" lub jak kom 26. "Przejrzysz na oczy, jak po chorobie nie będziesz mógł złapać oddechu, ale co ja tam wiem, chorowałem "tylko"" lub kom.21 "Co za pustaki nie wierzą w covida aż sami nie zachorują.Potem jęk,ami tych niezaszczepiony ch co chorują wcale nie jest żal." ZERO ARGUMENTÓW mają obrońcy szczepień dosłownie 0! przeciwko nie do obalenia np. kom.20. Pozdrawiam 20
 
#40 do 36 2021-11-22 19:13
Co? Argumenty obrony szczepień się pokończyły i pozostało straszenie? Przeczytaj kom nr.20
 
#41 do kom 29 2021-11-22 19:16
maski które nic nie daja i sa na to dowody? made my day..
 
#42 Ad 19 2021-11-22 19:22
Choroba mikrofalowa (choroba radiofalowa) przyczynia się też do nadmiernego wypadania włosów , suchości skóry , oczopląsu, zaburzeń błędnika. Co ciekawe, długotrwałe promieniowanie elektromagnetyc zne wpływa nie tylko na ludzi, ale też na rośliny i zwierzęta.
 
#43 Do kom 26 2021-11-22 19:33
Wiem co to znaczy ,nie mogłam położyć się spać bo bałam się ,że się uduszę ,nie mogłam złapać oddechu i nie było to w czasie choroby ,a raczej po wszelkich objawach (typu kaszel,gorączka ,brak sily,żeby wstać z łóżka) przeszlam wtedy (4 lata temu )grypę
 
#44 Gość 2021-11-22 19:52
Zainteresujcie się może jaki terror zaczyna być w Austrii. Potem w Niemczech, przyjdzie i do nas. Jeszcze za dobrze nam jest. Budzimy sie, hallo!!!
 
#45 Gość 2021-11-22 19:57
Do kom 35..przecież maski nie uchronią Ciebie przed wirusem!! Ile to można wałkować? Te maski to znak zniewolenia!!!

Do kom 36..to nie są antyszczepionko wcy, to są ludzie wolni!!!

Do kom 34: bingo!!!!

Chodzi o nadanie kodu QR a ci co nie beda ich mieć do obozow fema!! Toż to sam Klaus Schwab o tym pisze. Wielki Reset to ich manifest komunistyczny!! ! Czytać, zrozumieć, przestac sie testować i szprycować!!
 
#46 do kom. 36 2021-11-22 20:06
Przeczytaj kom. 20 i zastanów się jak się czują ci, którzy się zaszczepili i się doczekali? Wielu z nich doczekało się hospitalizacji a nawet śmierci. Od początku powtarzam, że nie ma lepszej metody niż dbałość o zwiększenie odporności naszego organizmu. Żadne naprędce wprowadzone preparaty nie poradzą sobie tak jak zdrowy, silny organizm. Tyle, że trzeba o niego się zatroszczyć. A to jest trudniejsze niż nadstawienie ramienia, dlatego wielu ludziom się nie chce wysilać i liczą na szczepionkowy cud.
 
#47 pięknie 2021-11-22 20:21
Pozdrawiam wybudzonych a jak widać po wpisach jest nas znaaaaacznie więcej niż wystraszonych telewizyjnym szczuciem. Oni to wiedzą i dlatego się nas boją. Myślę że gdyby zaszczepiło się nas 70-80% to restrykcje byłyby znacznie wyższe dla niezaszczepiony ch a tak to rząd nie może sobie pozwolić na to co robią w holandii austrii australii czy innych krajach. A jeśli przegnie to jeszcze bardziej sondaże polecą na konfederacje a to im nie na rękę (POPIS zagryzie się o wolne stołki jak będą mieli mniej ich do obstawienia względem rosnącej konfy, której nie jestem fanem ale nie ma alternatywy innej niż oni)
 
#48 bingo 2021-11-22 20:24
Komentarz 44 w sedno. Krótko i zwięźle. Niestety dla niektórych może to być za trudne do zrozumienia jak przez ostatnie naście lat większość wolnego czasu spędzali przy telewizyjnych wiadomościach (bez różnicy jakiej stacji).
 
#49 Tak się zastanawiam 2021-11-22 20:33
Mówi Pani, że osoby zaszczepione powinny same wiedzieć, że muszą zachować dystans społeczny? Kwarantanna to w ogóle dziwny twór. Prawdopodobnie jedno z większych kuriozum tego kryzysu covidowego. Kwarantanna to odosobnienie osoby zdrowej z powodu narażenia na zarażenie, np. po kontakcie z osobą chorą na koronawirusa. Ktoś przeprowadził w ogóle badania naukowe tego narzędzia izolacji? Ma to jakikolwiek sens, poza propagandowym? Czy nadal wszyscy opieramy się na teoretycznych założeniach profilaktycznyc h? Przecież ta odmiana wirusa miała być tak zaraźliwa, że miało wystarczyć kilka sekund bezkontaktowego przebywania w pomieszczeniu, w którym przebywał zakażony i wirus miał nas na 100% wtedy dopaść. A przecież wielu z nas w takich pomieszczeniach było min. kilka sekund bez prawidłowej, atestowanej, jednorazowej maseczki, np. w sklepie, w restauracji, na dworcu czy w pociągu. Wielu z nas z takich pomieszczeń przyniosłoby wirusa we włosach i na ubraniu. Czuję, że wszystko to jest bardzo grubymi nićmi szyte.
 
#50 henks 2021-11-22 20:33
Ok.ok. Proszę tylko o potwierdzenie tego, że zdajecie sobie sprawę, że będziecie musieli się szprycować PRZYNAJMNIEJ co pół roku? O ile będzie mieli tyle szczęścia żeby do kolejnej szprycy doczekać.
 
#51 do 45 2021-11-22 20:39
Dbałość o odporność organizmu niby na czym ma polegać.N a wdychaniu zatrutego powietrza? Na ładowaniu w siebie kilogramów zatrutych pestycydami i modyfikowanych genetycznie warzyw i owoców?Na wchłanianiu pełnego antybiotyków mięsa?Na przyjmowaniu chemii w tzw suplementach?.Zejdź na ziemię chłopcze.
 
#52 progress 2021-11-22 21:09
Do tych co uważają, że COVID to ściema i do "antyszczepionko wców".
W Polsce jest potwierdzonych 3,3 mln zachorowań na COVID i około 80 tys. zgonów. To jest 1 zgon na 475 osób. Biorąc pod uwagę, że przeciętna osoba zna około 1000 osób to powinna znać średnio 2 osoby, które zmarły na COVID. Ja osobiście znam takie osoby, które zmarły.
Natomiast w pełni zaszczepionych jest około 20 mln Polaków. Porównując podobnie powinniśmy znać 526 osób zaszczepionych. I czy z tych 526 osób ktoś zmarł albo miał poważne powikłania po szczepionce? Ja osobiście nikogo takiego nie znam.
Proszę uczciwie w ten sposób pomyśleć.
 
#53 do kom. 38 2021-11-22 21:19
Ja również pozdrawiam. Myślę, że w tym wszystkim najważniejszym problemem jest psychika. Po pierwsze jak wspomniał prof. Kuna, w wypowiedzi z linku w kom. 33 najgorszy jest strach. Ludzie nawet nie mają świadomości jak lęk osłabia naszą odporność i każe nam działać nawet irracjonalnie. Po drugie ludziom mocno ograniczono dostęp do argumentów strony przeciwnej w publicznych mediach. Z tego powodu ludzie ci publikują swe wypowiedzi na Internecie. Ale od razu przypięto im łatkę niepoważnych, bo nie ma ich w głównym nurcie informacji. Wyśmiewanie tych, którzy widzą problem inaczej, a nawet ich zastraszanie, ma w oczach odbiorców, pokazać ich jako szarlatanów. Po trzecie ludzie często boją się śmierci. A ta i tak jest nieunikniona. Więc lepiej się nią nie przejmować, tylko żyć tak jakby jutra nie było. Pewność siebie dodaje sił i wzmacnia nasz organizm. Strach go wyniszcza. Władza musi to wiedzieć, lecz mimo tego karmi nas nieustannym strachem, by jak najbardziej nas zaszczepić. A co się zaś tyczy zaszczepionych, to jestem przekonany, iż wielu z nich potrzebuje aprobaty swej decyzji. I chętnie wybierają te dane, które usprawiedliwiaj ą ich wybór. To taka forma auto-pocieszenia. Ale życzę im, by jednak pozostali w zdrowiu.
 
#54 Daat 2021-11-22 21:28
Czekajcie szczepionkowcy niedługo piąta dawka i kończymy hehehe
 
#55 Do 42 2021-11-22 21:32
Głupoty piszesz miałaś zwykłe przeziębienie a nie grypę.
 
#56 Do 51 2021-11-22 21:40
W punkt
 
#57 Gość 2021-11-22 21:43
Do kom 50..to wyjdż nagłośnij temat i walcz o to by żywność była zdrowsza. Pisanie tu nic nie pomoże.
 
#58 do kom. 43 2021-11-22 21:51
Ten horror byłby już u nas gdyby nie to, że spora część elektoratu rządzącej partii nie zaszczepiła się. I teraz PiS ma wielką zagwostkę - co jest dla nich ważniejsze - szczepionki czy kolejne wybory i władza? Dlatego próbują lawirować ostrożnie pomiędzy tymi elementami. Prawdopodobnie spodziewali się, że niemal cały ich elektorat im uwierzy, jak wierzy w wiele innych spraw. Gdyby swoich wyborców mieli zaszczepionych, resztą by się nie przyjmowali.
 
#59 do 51 2021-11-22 21:55
A czy ty wiesz ze osoba szczepiona rozsiewa covida ? Czy ty wiesz ze amplikując sobie to cos jestes zarażony i rozsiewasz ? To jest juz jawne szczucie czlowieka na czlowieka o to chodzi aby spoleczenstwo miedzy soba sie naparzało , tego chce wladza podzielidz lud żeby czasem sie nie zjednoczyl i nie przeciwstawil jej.

Otwórzcie oczy , wmawiano wam ostatnia prosta jedna szczepioneczka i wracamy do normalnosci , powiem inaczej to sie nie skonczy na 4 dawce !
To bedzie trwało i trwało dopóty-dopóki nie osiągną swojego celu , takze powinnismy sie jako spoleczenstwo postawic , moim skromnym zdaniem.

To jest obłuda , ta cala kwarantanna jest nie legalna i ludzie wygrywaja w sądach sprawy , mandaty nawet nie sa wszczynane postepowania w siadzie od razu sa uwalane.

Kto jeszcze wieży w ten caly cyrk , ma po prostu przeprogramowan e zwoje mózgowe. Tyle odemnie pozdro dla myślących nie zastraszonych obywateli tego kraju.
 
#60 znachor 2021-11-22 22:05
(...).w w Lesznie nadal nie brakuje. Cwaniak bez maski na widok policji już w masce. Bohaterowie z Koziej Wólki. Covid jest i niestety mamy tego przykłady w postaci zgonów i nie da się tego ukryć. Większość z nas ma znajomego lub członka rodziny, który ciężko przechorował lub umarł. I można gadać różne głupoty, ale fakty są takie, że anty opierają się na pojedynczych wypowiedziach docentów, profesorów i doktorów którzy pragną zabłysnąć bo z wiedzą medyczną nie było im po drodze. No i do tego modlitwa plus witamina C i mamy medycynę ludową.
 
#61 Kros 2021-11-22 22:07
Każdy z Nas pewnie pamięta początek plandemii albo wielu zwolenników szczepionek chce o nim zapomnieć. Po wynalezieniu "cudu" od Picera tudzież innych cudotwórców pojawiały się opinie "spiskowców" że teraz jedna wystarczy pozniej potrzeba drugiej, trzeciej, czwartej dawki. Wielu zwolenników szczepienia nazywało twórców tych opinii niezbyt miło twierdząc że głoszą teorie spiskowe. Tymczasem naszym oczom ukazała się jakże zjadliwa 4 fala i wiadomość "ministra resortu choroby" że może być konieczna 4 i 5 dawka i tak oto spisek przerodził się w realia. Realia takie jak w sądzie w Żywcu gdzie Państwo sobie biesiadują, a przecież każdy z Nas zna kogoś reprezentująceg o mniej lub bardziej ceniona profesje, który pod publikę zakładają maseczkę, a kiedy nikt nie patrzy hipokryzja niech się szerzy. Realia widać też na kontach pewnych profesji związanych z dodatkami covidowymi. Niestety przy osiąganiu korzyści bynajmniej nie zdrowotnej patrzac na sytuację pacjentów z nowotworami kardiologicznyc h po zwykła POZ, a finansowej owej pandemicznej sytuacji pandemia ma się dobrze i będzie trwała jeszcze kilka następnych szpryc :)
 
#62 roMen 2021-11-22 22:22
Często widzę tę Panią jak chodzi w miejscach publicznych, galerii itp bez maseczki :( hipokryzja duża, oj duża
 
#63 do kom. 50 2021-11-22 22:26
Proponuję nie pisać do siebie per chłopcze. Traktujmy się poważnie, aby i inni nas tak traktowali. Nie przenośmy dyskusji na poziom emocjonalny.

Aby wzmocnić odporność naszego organizmu należy przede wszystkim:
1. Ograniczyć stres i zwiększyć ilość relaksu.
2. Podjąć regularne ćwiczenia fizyczne.
3. Zadbać o jakość i długość snu.
4. Postarać się o odpowiednią ilość witaminy D.
5. Dopilnować odpowiedniej diety.

ad. 5 i w/w. kwestii, które Pan poruszył.
Spacery lub bieganie po lesie dotleni nas lepiej niż spacery wzdłuż zadymionych ulic. Zawsze jest jakiś wybór. Wiele produktów spożywczych rzeczywiście jest nafaszerowanych chemią. Ale jest coraz więcej upraw, które dbają o zdrowe jedzenie. Jest też coraz więcej miejsc, gdzie można je kupić.

Co szczególnie warto spożywać, aby zwiększyć odporność? Osobiście polecam:
a. zakwas lub sok z buraków. Można to zrobić samodzielnie, z buraków z własnej działki.
b. miód zalany letnią wodą i odstawiony na 10-12 godzin, czyli rano na wieczór lub wieczorem na rano. Tak przygotowany roztwór miodu znacznie lepiej wpływa na odporność naszego organizmu niż sam miód, który też jest bardzo dobry. Znalezienie porządnego miodu z organicznej pasieki nie jest trudne.
c. propolis na spirytusie. Przepisów w Internecie nie brakuje. Świetnie odkaża i wzmacnia odporność organizmu.Do tego wystarczy tylko czysty spirytus, propolis i woda.

To oczywiście tylko kilka, ale ciekawych przykładów. Nawet jeśli nie wszystko co spożywamy jest bardzo zdrowe, to nie znaczy to wcale, że nie ma niczego, co by nam mogło pomóc.

Podsumowując - jeżeli nam na czymś zależy, to szukamy rozwiązań. Jeżeli wszystko negujemy i nic nam się nie chce, to szukamy wymówek.
 
#64 KONKRET 2021-11-22 22:36
Do 51: Przyjdzie na to czas, przyjdzie czas...
 
#65 do kom. 51 2021-11-22 22:54
Dobrze. Spróbuję pomyśleć uczciwie, I dlatego napisze tak:

3 357 763 osób to nie jest liczba zachorowań na Covid. Proszę nie wprowadzać innych w błąd. Na stronie rządowego raportu napisane jest wyraźnie, że to liczba wykrytych zakażeń, a więc pozytywnych testów PCR. Pomijając udowodniony już brak wiarygodności tych testów, należy wyraźnie zaznaczyć ( po raz kolejny ), że wykrycie u kogoś wirusa, nie jest równoznaczne z czyjąś chorobą. Każdy z nas nosi w sobie miliardy wirusów. Ale to nie oznacza, że jesteśmy cały czas chorzy.

Zgonów na chwilę obecną jest 80 830, ale są to wszystkie zgony łącznie. A więc także te zakwalifikowane jako choroby współistniejące , gdzie Covid nie musiał być przyczyną zgonu. Ile zmarło tylko na Covid nie wiem, ale założę, że 38 tys. osób ( ok. 20 miesięcy). W ub. roku zmarło w Polsce ok. 477 tys. osób. W ciągu ostatnich 20 miesięcy pewnie jakieś 800-900 tys. osób.

W Polsce jest ok. 38 mln osób. Przy powyższych założeniach, w ciągu niecałych dwóch lat zmarła tylko na Covid 1 osoba na tysiąc osób. Czy to groźna pandemia? Czy to usprawiedliwia podjęte działania takie zamykanie szkół i firm, zamiar przymuszania ludzi do szczepień i życia wg zupełnie innych zasad?
 
#66 Do 42 2021-11-22 22:54
Widocznie lekarka zle mnie zdiagnozowała ,a jej diagnoza to właśnie grypa .zreszta nie wydaje mi się że przeziębienie nie pozwala wstać z łóżka przez dwa tygodnie ,zwykle przeziębienie trwa u mnie kilka dni i raczej nie mam gorączki j dreszczy przez tydzień ,a i siły przy przeziębieniu tez mi nie odbiera i zazwyczaj mogę w miarę normalnie funkcjonować ,wiec raczej to Ty głupoty gadasz.
 
#67 Majka 2021-11-23 00:04
Popieram kom.51 Dopiero jak kogoś bliskiego to spotka to oczy się otwierają. Ludzie dbajcie o siebie.!!
 
#68 Kaja 2021-11-23 00:08
Dużo tego wirusa przechodzi przez dzieci które wracając że szkoły przenoszą go na rodziny.Jak tak długo będzie?
 
#69 Pacjent 2021-11-23 00:14
Prosimy o więcej danych z Leszna ilu ludzi jest chorych ilu w szpitalach a ilu ma kwarantannę!!!@
 
#70 wolan 2021-11-23 00:40
do 5, Tak masz rację, niezaszczepiony m może nawet wyrosnąć dodatkowy mózg, nie szczep się, zobacz jak pognasz ludzkość do przodu. A tak poważnie współczuje ci.I to bardzo.
 
#71 Do 65 2021-11-23 06:20
To ciekawe że ja w marcu ,miałem sezonową grypę według znachorów co tu komentują i dwa tygodnie leżałem w domu potem trzy tygodnie pod tlenem w szpitalu, zajęte 40% płuc . Do dnia dzisiejszego bolą mnie mięśnie i stawy. To raczej ty miałaś zwykłe przeziębienie.
 
#72 Do kom 54 2021-11-23 08:14
Komentarz 65 dotyczy komentarza 54
 
#73 gość 2021-11-23 09:50
Pani rzecznik, proszę podjechać do BIEDRONKI przy ul. Okrężnej. Tam do południa stada ludzi bez maseczek (szczególnie młodzieży z pobliskiej szkoły) Personel też niefrasobliwy maseczki noszą pod brodą jak szaliki.
Jeszcze Kaufland, tam jest podobnie. Lidl przy al. Jana Pawła II, w tym markecie połowa bez maseczek. A Pani opowiada, że jak przeprowadzacie kontrolę to wszystko jest OK.
 
#74 popieram kom. 64 2021-11-23 09:53
Dziękuję za komentarz 64.
 
#75 glacjolog z Islandii 2021-11-23 10:30
Biznes 1000 lecia ten wirus. Skoro Bill Brama w to zainwestował to musi się mu zwrócić tysiąckrotnie. Szczepienia i maseczki do końca świata i jeden dzień dłużej.
Jak covidianie wytłumaczą trend wznoszący nowych zakażeń w społecznościach zaszczepionych na 100%, np. Gibraltar? albo blisko 100% np. Portugalia, Matla? 2 dawki nie zadziałały, 3 też nie, to może 7 potrzeba albo 27?
 
#76 magenta 2021-11-23 10:40
A ja dziś zrobiłem test Tymbarkowi i wyszedł pozytywny. Co ja będę jadł? Cała lodówka idzie na 2 tygodniową kwarantanne. Tyle są warte wasze testy PCR
 
#77 do 72 2021-11-23 11:37
kapone sie znalazl , wez czlowieku jak ci przeszkadzaja ludzie bez masek zostan w domu lub chudź w kombinezonie ochronnym !
 
#78 Tak to wygląda 2021-11-23 11:55
Przecież każdy z nas był parę razy szczepiony w dzieciństwie, a były to niejednokrotnie gorszej jakości szczepionki. A mimo to, 99% tylko na tym skorzystało i zostało zabezpieczone przed śmiercią lub poważnymi powikłaniami.
 
#79 sdafasdasf 2021-11-23 12:04
Do 64.

Tu nie chodzi nomen omen o śmiertelność ale o paraliż służby zdrowia. Liczba hospitalizowany ch osób rośnie wyraźnie wraz ze zwyżką fali zachorowań, przez co szczupłe siły szpitalne muszą obcinać inne - również bardzo potrzebne - oddziały. Dolicz do tego koszt wypłacenia dodatków dla lekarzy z powodu pandemii... niemałych, dodajmy.

Tak naprawdę to nie jest wojna o życie ale wojna ekonomiczna. Trzeba zachować równowagę pomiędzy katastrofą ekonomiczną, recesją i kryzysem a wysokim wskaźnikiem umieralności.

Ja już nie wierzę w żadne statystyki podawane oficjalnie, ani te rządowe, ani tym bardziej te amatorskich "matematyków" którzy nigdy nawet nie słyszeli o rozkładzie normalnym (podstawa podstaw statystyki). Po prostu ludzie nie wiedzą ale piszą co im ślina na język przyniesie. Papier/Internet przyjmie wszystko.

Fakty są takie, że jest to wirus który z nami już zostanie. Fakty są też takie, że odporność mamy tylko czasową. Będziemy musieli się szczepić regularnie, osoby z grupy ryzyka praktycznie cyklicznie co roku. Pomijając fakt, iż jest to El Dorado firm farmaceutycznyc h, my - śmiertelnicy - powinniśmy się zaadoptować.

Oczywiście pomijam całą grupę oszołomów typu antyszczepionko wcy, foliarze, itd. - u nich z wiedzą słabiutko. Oczywiście jest wiele osób które są zmanipulowane przez media i je do tych grup nie zaliczam, na szczęście z takimi da się normalnie rozmawiać. Ale z fanatykami nie ma co nawet zaczynać.

Znam wiele osób które bardzo ciężko przechorowały i z pewnością nie jest to "kolejna zwykła grypa", choć rzeczywiście z medycznego punktu widzenia nie różni się aż tak bardzo. Ale nieustające mutacje/warianty będą zawsze zagrożeniem, nie wierzę by w sensownym czasie ludzie nabyli stałą odporność. Stąd potrzebna strategia długofalowa, a nie chaotyczne i bezsensowne rzucanie się zarządzeniami to tak a zaraz potem siak. Ludzie powinni wiedzieć na czym stoją.

W gruncie rzeczy osobiście uważam, że wyjście jest bardzo proste:

a) obowiązkowe szczepienia dla osób bez przeciwwskazań, restrykcje tylko dla osób które mogą ale nie chcą się zaszczepić (np. leczenie na covid takiej osoby nie podlegające refundacji NFZ)

b) żadnych obostrzeń w sensie lockdownów czy innych, normalna praca gospodarki

c) obowiązek noszenia maseczek w miejscach publicznych - i koniecznie egzekwowanie tego wysokimi mandatami - argument że to nieskuteczne jest po prostu fałszywy, nic nie daje 100% pewności, dowiedziono jednak iż znacznie zmniejsza prawdopodobieńs two zakażenia, szczególnie gdy osoba chora nosi maseczkę, jest to jedna z najtańszych i najskuteczniejs zych metod (obok spirytusu pod ręką).

d) w żaden sposób nie karanie firm za sytuację w jakiej się znajdujemy!

e) zlikwidowanie wszelkich socjali które nie są naprawdę konieczne - kto nie rozumie dlaczego proponuję by zerknął na spiralę długu w jaką wpadamy.

f) walka z inflacją powinna być priorytetem, ale powinny być realizowane działania z sensem, a nie pudrowanie decyzji które jeszcze ją napędzają.


To jest bardzo proste w pryncypiach. Tylko mało politycznie poprawne. Elektorat by się bardzo zmniejszył obecnemu rządowi.
 
#80 Tylko Konfa 2021-11-23 12:09
Została nam już tylko Konfederacja.
 
#81 do 78 2021-11-23 13:22
Czy ty człowieku widzisz co piszesz ?

Tak naprawdę większość z tych zgonów to jest właśnie przez to ze ludziom utrudniono dostęp do szpitali , pozamykano je praktycznie , brak odwiedzin , jakieś kwarantanny jakieś tele porady , tym bardziej odseparowanie od społeczeństwa , zastraszenie tych ludzi , pozostańcie w domach włączcie TV i programowanie się zaczęło , straszenie , straszenie , śmierć śmierć , tyle i tyle zgonów dziennie po co to wszytko co ? Po to aby człowieka zastraszyć.

Przez to co wymieniłem , odporność tych ludzi drastycznie spadła , i tak naprawdę to i nawet przez kichnięcie mogli by się przekręcić.
Nie ma nic lepszego jak odporność naturalna !
Tak tym ludziom mózgi sprali wmówiono , jedna daweczka ,a już słyszę 3-4 to się tak nie skończy i na początku już o tym mówiono. Wiec przestań pleć bzdury.


Co do osób które ja znam , mieli łagodniej przechodzić tą chorobę po szczepionce , tym czasem jedni albo maja poważne powikłania po tej "szczepionce" , inni nabawili się chorób onkologicznych.
Najlepsze jest to człowiek zdrowy weźmie szpryce , i już nie powiąże swojego nagłego pogorszenia stanu zdrowa z tym co wziął , bo tak usilnie w to wierzy że no jak to naukowcy lekarze by nas przecież nie oszukali , ze to produkt jest przebadany i w ogóle , a tym czasem wiemy jak to się ma w rzeczywistym świecie .

Tak jak mówiłem już wcześniej , zastanówcie się ludzie dlaczego nie ma ustawy która zrobiła by porządek , raz na zawsze szczepienie obowiązkowe i koniec ! Tylko zachęca się ludzi poprzez jakieś głupie losowania dla zaszczepionych , losuje się jakieś hulajnogi ! No czy wy tego nie widzicie ! ?

Ustawy takiej nie będzie , bo nikt tam swojego podpisu nie złoży , jeśli ktoś by to zrobił , każdy który miałby jakieś problemy po tym preparacie mógłby taką osobę z imienia i nazwiska ścigać , oskarżyć i żądać odszkodowania - tymczasem ani rząd , ani lekarz , a tym bardziej firma farmaceutyczna która dany preparat wypuściła do obiegu nie bierze za to odpowiedzialnoś ci , i tu właśnie powinna wam się zapalić lampka nad głową DLACZEGO ?

Ps. Tego też pewnie nie słyszeliście ze firma J&J ogłosiła bankructwo , mega odszkodowania się posypały w USA za zgony i inne rzeczy.

Także bądź świadomy / świadoma - szukaj informacji wszędzie , gdzie możesz , informacji za i przeciw , wtedy wyrób sobie własną opinię.
 
#82 brawo 2021-11-23 14:13
popieram 80
 
#83 do kom. 77 2021-11-23 15:15
A skąd ta pewność, że były to gorsze szczepionki? Przede wszystkim były to szczepionki dobrze sprawdzone, po wieloletnich testach. Czasami kilkudziesięcio letnich lub nawet dłuższych. To, że coś jest nowsze, wcale nie musi oznaczać, że jest lepsze.
 
#84 do kom. 78 2021-11-23 15:27
Szanuję wypowiedzi innych, ale to wcale nie oznacza, że się z nimi zgadzam.
 
#85 Pytanie mieszkańca 2021-11-23 15:32
Czy pani Kalina ( swoja drogą to bardzo ładne imię ) mogłaby nam powiedzieć, dlaczego namawia do szczepień skoro pan prezes Pfizer Albert Bourla nadal nie potwierdził swego zaszczepienia?
 
#86 Baca 2021-11-23 17:17
U mnie w w domu jedna osoba zarażona ja nie szczepiony bez żadnych objawów {i nikogo to nie interesuje nikt mi nie daje skierowania na badanie} na obowiązkowej kwarantannie
NO i trzecia osoba "zaziębiona " zaszczepiona bez testu nie jest na kwarantannie i chodzi po Lesznie i pewnie dookoła zaraża ale jest zgodnie z przepisami. Paranoja
 
#87 do 80 2021-11-23 20:30
Człowieku, co ty masz w tej głowie, czarne to dla ciebie białe i odwrotnie.
 
#88 Do 86 2021-11-23 20:59
Przecież 80 dobrze pisze. To ty wmawiasz sobie coś innego. Dobra rada przestań telewizję oglądać.
 
#89 Bartas 2021-11-23 21:07
Najlepiej na podstawie bzdurnych zarządzeń zamykać całe klasy, szkoły i oddziały, bo kuźwa nauczyciel zaszprycowany miał test pozytywny!
Naprawdę ta "choroba" wam się na mózgi rzuca, żeby twierdzić, że dzieci po "kontakcie", którego nikt nie weryfikuje, nie opracowuje żadnego protokołu, żadnych badań, hurtem wywala się i zamyka w domach! Jak 4-latkowi mam wyjaśnić, że z powodu głupoty jego opiekunki on ma więzienie, bo inaczej tego nazwać nie idzie? A jeszcze wielka pani intendentka ( jaki łądny tytuł) w przedszkolu twierdzi, że to DZIECI S¡ NIEBEZPIECZEÑST WEM?! To są te wasze decyzje, rozwalające życie setkom ludzi! Ale wiadomo, na państwówce to elegancko się siedzi, i tak wielkie nic tam robicie :) A bajzel z każdym dniem coraz większy.
 
#90 do 88 2021-11-24 09:59
Odnośnie tego cyrku w szkołach to jest chore. Tak właśnie jest osoba po czepieniu idzie na test i ma pozytywny (dlatego też weszły w życie takie praktyki aby takie osoby nie testować tylko tych nie po szczepionych , jak dobrze wiemy test ten nie powinien być stosowany do chorób zakaźnych jak sam jego twórca zresztą mówił , także jest to tylko narzędzie dzięki któremu robią sobie w danym momencie statystki dodatnie lub ujemne - odsyłam niedowiarków aby poczytać o tym teście na jakiej zasadzie to działa , powiem tylko ze chodzi o cykle jeśli test jest robiony do 25 cykli wychodzi w miarę wiarygodny ale podkreślają ze nie można temu testowi wierzyć w 100% i nie powinno się wysyłać na test ludzi bezobjawowych !)
wracając do tematu , wytłumaczcie mi proszę bo nie rozumiem , diagnozuje się w szkołach u kogoś testem ze ma Covid-ka taka osoba idzie na kwarantanne włącznie z tymi co mieli z nią kontakt , którzy o dziwo mają tylko 3 dni kwarantanny. Teraz najlepsze ta osoba na tych 3 dniach ma zakaz wychodzenia (co prawnie podkreślam , jest nie legalne !) ale rodzina tej osoby na kwarantannie buja się gdzie chce , bez żadnych zakazów i zamykania . Czy to jest normalne ? Ludzie naprawdę otwórzcie te oczy , tego już sie nie da nie zauważyć co sie odwala.
 
#91 do kom. 89 2021-11-25 21:56
To jest przede wszystkim nielogiczne. Zwłaszcza, że miała to być rzekomo wyjątkowo groźna odmiana wirusa, która w kilka sekund czyjejś obecności w pomieszczeniu miała się przenosić na innych. Ktoś tutaj ewidentnie robi nas w balona.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama