Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Z lotu ptaka

573 wyświetleń
1353 wyświetleń
4975 wyświetleń
628 wyświetleń
2602 wyświetleń
3711 wyświetleń
6236 wyświetleń
5184 wyświetleń
5024 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Zamek w Rydzynie z lotu ptaka (2021)

Opis
13 grudnia 2021, Rydzyna.
źródło: sweXpol Adventure


Ocena: 2.5 (117 głosów)


Komentarze (87)  

 
#1 Flejtuch 2021-12-14 14:14
Ludzie na jakiej zasadzie spółdzielnia rozlicza podzielniki ciepła na grzejnikach ?? Jak oni to ustalają i skąd takie kwoty im wychodzą ? Jak to sprawdzić ??? Bo przyjdzie wyjść na ulice zaraz.
 
#2 Xxx 2021-12-14 14:17
Przecież są różne projekty dla takich obiektów. Trzeba się wziąć do pracy a nie płakać w mediach że opłaty są wyższe. Może pora za zmiany?
 
#3 Rybak 2021-12-14 14:20
Prawo i Sprawiedliwość to stan umysłu. Taka jest prawda niestety.
 
#4 Ja 2021-12-14 14:25
Polski ład zaczyna już działać. A to dopiero początek.
 
#5 SOUTYS 2021-12-14 14:30
A gdzie są panowie: Dziedziczak, Rusiecki i Szczepański. Tak trudno znaleźć w Warszawie parę złotych na zapłacenie rachunków za ogrzewanie. Nie można dopuścić do tego aby taka perła ziemi leszczyńskiej zaczęła umierać.
 
#6 Help! 2021-12-14 14:38
A koncert Sylwestrowy w Sali Balowej?! Może warto pomyśleć o ociepleniu Zamku? Jednorazowy koszt bardzo duży ale zysk przez wiele lat na ogrzewaniu. Wiem, bo przerabiałem!
 
#7 Leszno 2021-12-14 14:45
Dobra zmiana...
 
#8 KASIA 2021-12-14 14:48
Te wszystkie podwyżki wykończą ludzi i zakłady pracy. Nic dobrego nie szykuje się .
 
#9 Franunio 2021-12-14 15:02
Będzie tak:

Zamek zbankrutuje i w ramach "ratowania" jakiś obajtek albo ktoś z rodziny odkupi za 100.000zł, następnie wynajmą fundacji, która dostanie dofinansowanie rządowe z projektu ratowania zabytków. Po zakończeniu remontu dojdzie do rozwiązania umowy o wynajem.

Ostatnim krokiem będzie wydanie książki o dziejach zamku, w której będzie opisane jak pra pra pra pra pra dziadek obajtka wybudował sam ze szwagrem ten zamek w 1743 roku.

Pozdrawiam Wszystkich !
 
#10 Jaroslaw 2021-12-14 15:16
Zgadzam się z kom nr 9. Niestety tak właśnie będzie....a to już tego początki
 
#11 Ewelina 2021-12-14 15:20
No właśnie. Gdzie nasi posłowie? Żeby taki obiekt zamknąć? Ja pie.....
 
#12 Abc 2021-12-14 15:25
A co na to włodarze gdzie jakąś pomóc?
 
#13 xxl do 7 dzbanie :) 2021-12-14 15:25
https://www.money.pl/gospodarka/ceny-gazu-szaleja-splynely-alarmujace-dane-o-magazynach-6715346717043552a.html
 
#14 MisioZdzisio 2021-12-14 15:48
Może SIMP pomoże?
 
#15 Wojtek 2021-12-14 15:50
A czy trzeba ogrzewać 42 tys metrów? Nie można ograniczyć powierzchni do grzania? Chyba w XVII wieku nie było gazu i zamek stał.
 
#16 tej 2021-12-14 16:22
Do kom 6 - ocieplenie to jedyne skuteczne rozwiązanie aby obniżyć koszty ogrzewania ale wątpię aby na to zgodził się konserwator zabytków. Ale skoro budynek zabytkowy to i może ogrzewanie nie powinno być "EKO" lecz takie jak za dawnych lat?
 
#17 Obywatel 2021-12-14 17:21
Chcieliście dobrej zmiany? To ją macie, a ciepła wodach w kranach przeszkadzała.
A to dopiero początek! Zobaczycie, podwyżki to będą od 1 stycznia jak zacznie działać Polski Ład.
 
#18 Do kom. 1 2021-12-14 17:23
Szczegółów nie znam ale jak sama nazwa wskazuje są to podzielniki, a nie liczniki. Logika podpowiada, że jak spółdzielnia dostanie fakturę za ogrzewanie, to potraktuje ją jako 100%. Potem pozbiera stany podzielników, zliczy je do kupy wg sobie tylko znanych wag, bo do każdego lokalu przypisana jest określona waga stosownie do lokalizacji w budynku, a potem policzy ile komu wyszło "kresek" i wg tego rozbije wartość faktury na poszczególne lokale. Spółdzielnia i miejski cieplik do interesu na pewno nie dołożą, bo za wszystko zapłaci użytkownik końcowy, czyli lokator.
 
#19 12345 2021-12-14 17:49
Pisiory jeszcze nam pokażą gdzie raki zimują .
 
#20 bilbo 2021-12-14 17:54
drogo to dopiero będzie w 2022r....gaz, prąd i żywność wszystko w górę, raty kredytów już rosną...
 
#21 KSK 2021-12-14 17:54
Należy jeszcze więcej gazu kupować w Ameryce , Norwegii , wtedy będziemy mieć jeszcze lepsze ceny dla Klientów . Jako kraj zmarnowaliśmy szanse przyłączenia się do rury z gazem rosyjskim , bo oczywiście gaz z Rosji jest politycznie niepoprawny
 
#22 Polak 2021-12-14 18:28
Brawo brawo zamykać a jak się obudzicie ludziska to będzie zimno...nic nie robimy...ceny w górę,gaz przez ten szalony i prostacki wymysł ekologów... to początek... jak nie zatrzymamy tego to bez pandemi wyginiemy jak ...muchy...!
 
#23 Polak 2021-12-14 18:34
Do kom 6 jesteś głupi czy udajesz zamek ocieplić...a może ekologiczne zakłamania wyrzucić do kosza i żyć jak kiedyś...nic się nie działo i nagle awantura o ziemię.... natura ma swój bieg a nas wykorzystują...w Holandii wiele domostw ma problem z opłatą za ogrzewanie a mrozów nie mają...i nie muszą ocieplać... ekologia i wykańcza
 
#24 do kom.1 2021-12-14 18:39
Podzielników to akurat nie rozlicza SM, tylko zewnętrzna fima. Rozliczenie podzielników ma na celu podzielenie kwoty jak trzeba zapłacić do dostawcy (plus oczywiście koszty całej operacji, ale to pikuś). Zasady określają normy i przepisy ustalane odgórnie (chyba min. infrastruktury) . Tak naprawdę w wielu budynkach to jedyny możliwy sposób, inaczej trzeba by przerobić całą instalację. Trzeba też pamiętać, ze samo wskazanie podzielnika nie jest żadna miarą zużytego ciepła, wiem, ze ludziom trudno to zrozumieć ale tak właśnie jest.
 
#25 xxx 2021-12-14 19:07
jakos brak pomyslu na utrzymanie tego obiektu
 
#26 Precz z komuną! 2021-12-14 19:28
W roku 1945 zamek spaliła sowiecka lewica komunistyczna, w roku 2021 lewica komunistyczno-faszystowska doprowadziła odbudowany zabytek do ruiny gospodarczej.
 
#27 polak 2021-12-14 19:30
To prolog polskiego ładu A zacznie się dopiero dziać po 1 stycznia. Władza zrozumie,ze ona może rozdawać tylko dodrukowane pieniądze przez mennice państwową A od reszty wara.To są pieniądze ludzi. Głównie przedsiebiorców . A dodrukowanie prowadzi do ogromnego kryzysu. Tak się robiło w komunie I skończyło się klapą. Prawa ekonomi są nieubłagalne. A posługiwanie się ekonomia marksistowsko -leninowska tą z ksieżyca Musi doprowadzić państwo do upadku. Nawet zmuszanie slużby dawanymi pieniedzmi do zamordyzmu to droga do nikąd. Przecież to podatnicy placą policji by ich chroniła A nie żeby chroniła rzad. Rzad do ochrony ma BOR
 
#28 Tet 2021-12-14 20:00
A gdzie Ci wszyscy ważni co jak na krzywkę to pierwsi w szeregu a jak pomóc to cisza.
 
#29 Ed 2021-12-14 20:13
Tak to jest.Nieroby i patologie siedzą w blokach socjalnych nie płacą czynszu,nie płacą nic,a dostają wszelkie dotacje i robią kolejne dzieci.To jest Państwo PiS.
 
#30 Pl do polaka 2021-12-14 20:27
polaku ty się uważasz za polaka? Plujesz jadem. Kryzys jest w całej Unii, podziękuj oszołomom ekologicznym.
 
#31 Mieszkaniec Leszna 2021-12-14 20:30
Przykre to. Fakt, że gaz ostatnio mocno podrożał jest powszechnie znany. Ale chyba nie każdy obywatel wie, że cena gazu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą jest znacznie wyższa niż do celów prywatnych. Ale jak widać wyciskanie pieniędzy z firm ma swój kres. Dla wielu polityków przedsiębiorca to dojna krowa, którą można doić, ale przecież oprócz cen gazu drożeje wszystko. A popyt na usługi i ceny na nie nie rosną proporcjonalnie . Polski Ład zaciśnie na firmach pętlę kosztowo-podatkową jeszcze bardziej.
 
#32 PJ 2021-12-14 20:46
Wyborów nie planują, więc Mosińskie i Dziedziczaki są jak widmo :)
 
#33 do kom. 13 2021-12-14 20:50
To prawda, że gaz jest obecnie bardzo drogi nie tylko w Polsce. Ale prawdą jest też to, że to państwowa spółka podwyższa ceny przedsiębiorstw om znacznie mocniej niż gospodarstwom domowym. A to już kwestia wewnętrzna Polski i naszego rządu, a nie rynków światowych. Już teraz, a na pewno od 2022 roku prąd będzie dla firm droższy o min. 50-70%, gaz o min. 30-40%. Do tego trzeba jeszcze doliczyć drogie paliwo, podwyżkę wynagrodzeń i kosztów podatkowych. Niektóre firmy przerzucą te koszty na klientów, podwyższając cenę swych produktów. Ale niektóre nie dadzą rady tego udźwignąć. Np. niektóre hotele jeśli nie leżą w tak atrakcyjnych miejscach jak Sopot czy Zakopane i ciągle wisi nad nimi niepewność lockdownu.
 
#34 do kom. 22 2021-12-14 20:58
Prawo popytu i podaży to prostacki wymysł ekologów? Wiesz w ogóle co się dzieje na świecie? Zwłaszcza jak rośnie zapotrzebowanie na wszystko w Chinach? Wiesz np., że w ciągu trzech lat Chiny zużyły więcej cementu niż USA w całym XX wieku?? To jest tak olbrzymia skala zapotrzebowania , na którą żaden ekolog nie ma wpływu. Wielu produktów i nośników energii jest tak mało, że ceny szybują jak szalone.
 
#35 koko 2021-12-14 22:08
kogo w tym leszczyńskim ciemnogrodzie stać na chodzenie do restauracji? czekamy aż padną kolejne :)
 
#36 Mieszkaniec 2021-12-14 23:20
Błagam Was! To nie wina rachunków tylko fatalnego zarządzania obiektem! Zero promocji, zero pomysłu! Piknik i rajd to za mało, a wychodzenie z założenia, że do zamku ludzie powinni sami przyjść to działanie na szkodę obiektu! Najwyższy czas wpuścić tam kogoś z pomysłem!
 
#37 Tak sobie myślę, że 2021-12-14 23:35
Dojdzie do tego, że zamek w Rydzynie zacznie funkcjonować jak typowa sala weselna. Jeżeli pojawi się większa grupa klientów, nagrzeje się i przygotuje sale, a na co dzień będzie nieczynne. Ograniczy to też koszty osobowe, bo ludzi będzie można przyjąć tylko na krótkie zlecenia.
 
#38 ekonomista 2021-12-15 02:37
Jeśli już wstąpiliśmy do Unii .To musimy przestrzegać prawa tworzonego w Brukseli. A stawianie okoniem powoduje,ze płacimy horendalne kary. Nie płaci rząd To musimy zrozumieć.. Płacą ludzie. Uszczupla się budżet krajowy. Jakie wyjście? Wystąpić z Unii? Ryzyko. Uszczuplić wydatki krajowe czyli zlikwidować plusy ? Nie Bo nie wygra się wyborów. Więc ostatnia droga sięgnąć do portfeli ludzi. Żeby nie było niepokojów oddolnie to pozwolono Ustawą władzy lokalnej podwyższyć sobie pensje o 100%. I oni poszli na to jak koń na owies. Oczywiście musieli peniążki na to sami sobie zabezpieczyć w budżetach lokalnych Dlatego wcześniej podnieśli podatki lokalne , wywóz nieczystości itd. Zapłacą ludzie.
 
#39 xxx 2021-12-15 08:13
trzeba bylo w zamku zrobic szkole i urzad miasta i gminy
 
#40 koniunkturA 2021-12-15 08:53
W ostatnich miesiącach ceny gazu osiągnęły horrendalne ceny, podobnie jak paliwa. Świat odbija sobie okres pandemii i każdy szuka zarobku. Kto ma bogactwa naturalne dyktuje warunki, a Rosja obłożona sankcjami chce szachować świat gazem. Węgiel też niedawno osiągnął gigantyczną cenę ale my już tu nie jesteśmy wielkim graczem co też nas kosztuje. Ale powoli ceny spadają choć z cenami prądu, gazu czy wywozu nieczystości musimy się nastawić, że tanio nie będzie już nigdy. Rozwój - a zwłaszcza rozwój ekologiczny będzie bardzo drogi.
 
#41 pw 2021-12-15 09:39
Zamek powinien być we władaniu gminy Rydzyna. Tylko samorządy mają środki na utrzymani tak dużego Zamku i organizować tam różne imprezy.
Prędzej czy później do tego dojdzie byle prędzej.
 
#42 xxx 2021-12-15 10:48
sprowadzic pania MAGDE GESLER zacznie sciagac gosci
 
#43 Eugeniusz 2021-12-15 11:03
Podzielam komentarze 9 i 10 , natomiast Pan z 6 pisze , aby ocieplić Zamek pewnie myśli o styropianie na domiar złego chwali się w tym zakresie doświadczeniem .Otóż przyjacielu po to są zabytki , aby ich nie ocieplać , gdyż maja służyć architekturą dawnych czasów - ocieplenie takiego obiektu równa się z jego zniszczeniem historycznym .Jeśli chodzi o ogrzewanie gazowe to pokłosie kombinacji Putina na arenie międzynarodowej i marny mamy wpływ na ceny tej energii - sam posiadając ogrzewanie gazowe zgłaszam do PGNiG stan licznika i od dwóch miesięcy nie mam od nich faktury z wytłumaczeniem ,że prowadza jakieś prace migracyjne - co to w ogóle za migracyjne prace , ale się domyślam ,że jak jeszcze za miesiąc przywalą mi fakturę już za trzy miesiące to mi nic nie pozostanie jak pójść po kredyt konsumencki , który będzie się wlókł w nieskończoność .Wracając do komentarzy 9 i 10 tą fundacją będzie pewnie grono ludzi pochodzących z Niemiec - pozdrawiam Eugeniusz
 
#44 Anna 2021-12-15 11:04
Od 2-m-cy PGNIGE nie wysyła faktur za gaz. Tłumaczą się pracami billingowymi. Mam piec gazowy, ogrzewam dom.Zaczynam się bać...
Czy więcej osób nie dostaje faktur?
 
#45 mieszkaniec 2021-12-15 11:10
do 41 byle by nie bo bedzie wygladal jak kostka granitowa na rynku
 
#46 Do 42 2021-12-15 11:28
Głupoty piszesz.
 
#47 Gruby Dolar 2021-12-15 11:31
Zamek w Rydzynie mógłby być niezłym miejscem... gdyby nim był.
Restauracja jest bardzo źle zarządzana, dziedziniec jest niewykorzystany , a mógłby być i byłoby to bardzo ciekawe i fajne miejsce, by pojechać tam w letni wieczór, zjeść coś, posiedzieć w murach zamczyska. Niestety tak nie jest. Restauracja w której nikt przez 20 minut nie pofatygował się do stolika, aby dać kartę dań, przyjąć zamówienie to kpina.
Być może plan biznesowy opiera się na obsłudze wyłącznie gości hotelowych, ale to taki sobie plan biznesowy.
Ceny? Mogą zawierać podwyżkę cen, ale coś w zamian. Wystrój, obsługa i otoczenie. Podobny potencjał, jeśli nie większy jest w Pawłowicach, szkoda, że tak piękne obiekty są niewykorzystane .
 
#48 Do 29 2021-12-15 11:45
C.d. do 29 prawdę piszesz - a gdy przedsiębiorca ma kłopoty finansowe z zapłatą czynszu to go komunalka taszcze do sądu a niby komuś pomogli ze względu na pandemię ale komu ?? Rozmawiać nie ma z kim tacy pozamykani albo ciągle na urlopach. Cyrk
A całe kamienice na socjalu i jeszcze im dopłacają i pod drzwi przynoszą kasę!
 
#49 do 41. Dodane przez pw 2021-12-15 12:05
i zaraz się okaże, że samorząd stać by w zamku pracowało 180 pociotków :)
 
#50 do kom. 48 2021-12-15 12:45
To świadczy tylko o tym, że socjalizm w Polsce ma się nadzwyczaj dobrze. Wystarczy zarejestrować własną działalność i już takiego człowieka traktują prawie niczym wroga lub jeńca. Nakładają na niego wyższe podatki, wyższe koszty na gaz, prąd, wysokie składki ZUS (nawet jeśli jeszcze nic nie zarobił), wiele różnych ograniczeń i obowiązków informacyjnych. Przedsiębiorca to wróg klasowy, któremu trzeba zabrać co się da.

Oczywiście przed wyborami, do mikrofonu wszyscy kandydaci prześcigają się, chwalą i obiecują pomoc.
 
#51 do kom. 41 2021-12-15 12:49
Gdyby był we władaniu gminy, to wyglądałby niewiele lepiej niż w 1946.
 
#52 do 44 2021-12-15 13:12
tak, ja tez nie dostaje faktur od 2 miesiecy, mimo ze podaje, jak co miesiac, odczyt z licznika. tlumacza jakimis problemami i ze sfakturuja w styczniu. az strach sie bac wg jakich taryf
 
#53 KRZYSZTOF 2021-12-15 13:22
Gdzie się schował pan Piotr Woźniak z PGNIG i pan Naimski, którzy wiedzieli najlepiej jak się kupuje tani gaz?
 
#54 zz 2021-12-15 13:25
do 46 pisze prawde powinna krolowac kuchnia staropolska a nie pyry schabowy i kapusta
 
#55 piotr 2021-12-15 14:11
do 51 wygladalby tak jak piekny kiedys dom na boisku kiedys perelka za chwile zostana fundamenty narazie popada w ruine
 
#56 Solidarnosc Niezlommna Matura 65 Ziemianin z PGR i OHZ 2021-12-15 16:55
W siodmej klasie mialem referat w ramach PTTK histori zamku w Rydzynie zniszczonym prze sowietow,a teraz przy pomocy Brukseli niszczymy Zamek tak dobrze prowadzony przez pana Szukalskiego Czuwaj!

34 LO im.Jana Amosa Komenskiego tez skrzydflo zniszczyla bomba sowietow,a Mature pisalem w dfobudowanej sali gimnastycznej Czuiwaj!
 
#57 KOM.50 2021-12-15 17:06
A MIASTO MÓWI ŻE POMAGA PRZEDSIEBIORCOM I POMOGŁO PODOBNO ? A CO DO ZAMKU TO DZIAŁAJCIE I DBAJCIE BO LATEM FATALNIE TAM BYŁO .
 
#58 do 44 2021-12-15 17:29
Szanowna Pani, Mi opublikowali fakturę na e-bok-u. Zapłaciłem m-c temu, ale na e-bok-u wisi jako zaległa płatność. Dokonałem odczytu licznika, został zapisany na e-bok-u 17 dni temu. Dotąd wisi jako oczekujący. Na NatGeoWild oglądałem cykl filmów o wielkich migracjach. O PGNiG o. Poznań jeszcze odcinek kręcą.
 
#59 VivatSIMP 2021-12-15 18:40
Prawdą jest, że zamek jest bardzo źle zarządzany przez dyrektora wybranego przez kolegów z SIMPu. Wszędzie, gdzie do kierownictwa dojdą ludzie wybrani przez znajomków, prędzej czy później dochodzi do upadku. To, że zamek jest we władaniu SIMPu, gdzie średnia wieku członków wynosi 75+ to też gwóźdź do trumny tego obiektu. Brak pomysłów, brak właściwych ludzi, złe zarządzanie i jest jak jest.
 
#60 zz 2021-12-15 18:59
przedsiebiorcy dla rydzyny sa do placenia podatku do niczego innego
 
#61 xxx 2021-12-15 21:05
najlepiej zamek byl zarzadzany w latach 70 siatych ruina ztylu palarnia papierosow przez maloletnich pierwszy most drugi most trzeci most oby te czasy wrucily przed 3 wojna swiatowa tego zycze wszystkim mieszkancom rydzyny
 
#62 xxx 2021-12-15 21:10
do 44 zawczasu bierz pani adwokata
 
#63 xxx 2021-12-15 21:13
nie stac was na gaz to skad was stac na zamek do dymisji
 
#64 zz 2021-12-15 21:17
caly urzad do wymiany i rozliczenia z 20 lat panowania i zl
 
#65 ada 2021-12-15 21:31
do 59.Piszesz byle pisać.Gdyby tak było to by nie było w prasie,tv,inter necie i radiu tylu różnych artykułów na temat tego zamku. Co w zamku odrestaurowano, jakie odbyły się imprezy.Latem postawiono gladiatorów,wcz eśniej odnowiono balkon,dopiero co po trudach dostali trzecią gwiazdkę o którą nikt wcześniej się nie starał.Bardzo lubię odwiedzać ten zamek bo wreszcie się coś dzieje.A twierdzenie,że np.w restauracji schabowy i kapusta....Ja zawsze zamawiam kaczkę z kluskami.Myślę,że jesteś smutny i zgorzkniały.
 
#66 andrzej 22 2021-12-15 21:33
do kom. 59. Najprawdopodobn iej nigdy w zamku nie byłeś, a wypowiadasz się w rzeczach o których nie masz pojęcia. SIMP odbudował ten zamek który jest otwarty dla wszytkich. Co ma do tego zarzadzanie obiektem, kiedy czytamy, że zamek wyszedł z kryzysu. NIszczą go koszty gazy bo jest największy w wielkopolsce. pomyśl zanim coś napiszesz...
 
#67 Ola 2021-12-15 21:34
Do 47.Czesto tam bywam i trudno powiedzieć by obsługa była nie miła.W recepcji czy w restauracji zawsze jesteśmy bardzo miło obsłużeni.A co do jedzenia to chyba ktoś nie wie co to staropolskie bo kaczka pyszna.
 
#68 Do 55 i 56 2021-12-15 22:38
SIMP odbudował Zamek za komuny, gdy sam był prężną organizacją. Po zmianie ustroju kompletnie nie radzi sobie z tym obiektem. A obecne odrestaurowanie jest możliwe dzięki pieniądzom z UE, które to zamek dostał dzięki wsparciu rządzących, a nie dzięki własnym środkom. Powtórzę: Brak pomysłów, brak właściwych ludzi, złe zarządzanie i jest jak jest.
 
#69 wielka szkoda 2021-12-16 07:40
Szkoda, smutek.
 
#70 andrzej 22 2021-12-16 11:59
Do 68. Powtarzam raz jeszcze: nie wiesz co mówisz! odbudowa była nie ze środków komuny, tylko własnych tej organizacji i należy się szacunek tym ludzieom, bo gdyby nie oni, to ruina by gniła w krzakach!. A co do pieniędzy, to żadnych pieniędzy z Uni zamek nie dostał na prace konserwatorskie , tylko z naszgo Ministerstwa Kultury. I cieszmy się, że coś się dzieje czego ty nie widzisz, bo od 2000- 2018 w zakresie prac konserwatorskic h nie działo się kompletnie nic.
 
#71 do 59 2021-12-16 12:47
Wiek emerytalny 60 lub 65 to nie rozumiem ?!? Były tam piękne imprezy karnawałowe, sylwestrowe i masa innych dla zakładów, delegacji i ludzi bez powiązania z SIMP czy NOT. Tam trza działać i dbać bo trawa latem i trasy spacerowe kompletnie nie reprezentowały uroku tego miejsca NIC a NIC
uważam, że 'zaniedbała się' ta nasza PEREŁKA.
Płaczemy gdy widzimy ruiny
a nie ratujemy gdy stan się pogarsza ; /
tacy jesteśmy.
 
#72 Do kom. 70 2021-12-16 13:11
Przecież o tym napisałem, że SIMP odbudował za komuny zamek z własnych środków, ale po zmianie ustroju kompletnie nie radzi sobie z tym obiektem, który wręcz stał się obciążeniem dla SIMP-u. Jeśli na prace konserwatorskie , pieniądze zostały przyznane z naszego Ministerstwa Kultury, czyli od nas podatników, to tylko pogratulować. Ale brak pomysłów, brak właściwych ludzi, złe zarządzanie powoduje, że trzeba wyciągnąć ręce po pieniądze "od państwa" czyli od każdego z nas. Bo skąd niby Ministerstwo Kultury ma środki pieniężne? Zamiast wypracować własną pracą, lepiej złożyć wniosek i niech dają. Socjalizm jak ktoś napisał powyżej ma się świetnie.
 
#73 ZZ 2021-12-16 13:46
POPIERAM 72
 
#74 XXX 2021-12-16 13:51
FAJNA SZKOLA LAT 70 I WCZESNIEJSZYCH PALENIA PAPIEROSOW I MIEJSCA ZABAW I SPOTKAN MALOLATOW POD SCHODAMI OD STRONY PARKU SZKODA TYCH LAT
 
#75 SS 2021-12-16 14:40
A W PARKU BYL DOBRY SZCZAW
 
#76 ZZ 2021-12-16 15:10
PAMIETAM BYL 1 PARK 2 PARK I 3 PARK I PO 2 GODZINACH POWROT DO PRZETSZKOLA KTO TO PAMIETA
 
#77 Lukasz 2021-12-16 16:50
Lata zaniedbań doprowadziły właśnie do takiej sytuacji. Żal miejsca oraz nowego dyrektora który rzeczywiście robi co może i całkiem dobrze mu to wychodzi.
Miejsce piękne z historia godna na film niestety kompletnie nie wykorzystane.
 
#78 DD 2021-12-16 18:24
KIEDYS NAPEWNO TAK NIE GRZALI JAK TERAZ CHODZILI ODZIANI W SKORY I FUTRA A WIEC WRUCMY DO SREDNIOWIECZA
 
#79 ada 2021-12-16 18:36
do 68.Widać,że nie jesteś w temacie,ale coś trzeba namącić....ale po co?
 
#80 Jaro 2021-12-16 18:44
Tak będzie też z innymi obiektami,popro stu muszą poczuć ludzką głupotę i oddać to co dał pis
 
#81 Ender 2021-12-16 19:04
Do kom. 59: Chyba nie przeczytałeś całości. Zamek wyszedł na prostą, choć wielu w tym czasie (pandemia upadło a jeszcze więcej siedzi głęboko w kredytach albo jest "pod kreską" i dokłada, byle przetrwać. Podwyżka cen gazu i idący za nią gigantyczny rachunek doprowadziły do nierentowności działalności w okresie zimowym. Biznesplan plan nie przewiduje _nagłego_ wzrostu kosztów o 100%. Planujesz zysk na poziomie X% i _nagle_ okazuje się, że jeśli nie zawiesisz działalności, to będziesz do tyłu. Oczywiście, zamek mógłby przezimować ze stratą ale po co? W takiej sytuacji czasowe zamknięcie to rozsądna decyzja. Szczególnie w czasie pandemii, gdzie nawet nie można policzyć potencjalnych przychodów, bo z obłożenia 50% robi się 30%. To jest biznes. A jeśli to coś więcej niż biznes, to stosowne władze (lokalne, wojewódzkie, krajowe) powinny się zaangażować.
 
#82 Jan 2021-12-16 22:26
Dyrektor do wymiany mało operatywny.
 
#83 Hotelarz 2021-12-17 00:23
Jeżeli ktoś z Państwa myśli że taki obiekt jakim jest Zamek utrzyma się z restauracji i hotelu to życzę szczęścia.Sal i eksponatów też nie ma aż tak dużo żeby liczyć na duży zysk .Zamek potrzebuje też przeglądów i remontów które ze względu na zabytek nie są małe. Do tego dochodza koszty prądu gazu podatków utrzymania pracowników naprawy sprzętu. Myślicie Państwo że wszystko jest tam ogrzewane ? Gdyby było to rachunek byłby większy. Zamek musi być dofinansowany przez Rząd. Jest to jedyny sposób na utrzymanie go w takim stanie jakim jest .Myślę że sala Balowa jeżeli nie będzie ogrzewana jak i inne sale eksponaty mogą nie przetrwać. Na ten temat wiedzę ma obecny Dyrektor .Tych wszystkich którzy narzekają na zarządzających proponuję zostawić z tymi rachunkami .Szanowni Państwo czy naprawdę nie widzicie problemu który nie dotyczy tylko tego obiektu .Z czego utrzymuje się hotel i restauracja ?z imprez przedewszystkim . Wystawę Psów jak wiem też już nam zabrano czyli będziemy mieć mniej gości. To nie jedyny obiekt który ma problem .To jest dziedzictwo narodowe które musi przetrwać. Finansowane jest to z podatków Naszych .W tej trudnej sytuacji Państwo powinno pomóc. W Lesznie możemy czasem zostać bez hotelu jak tak dalej pójdzie.
S.K.
 
#84 Realista 2021-12-17 13:47
Już wystarczy zabierania pieniędzy od nas podatników na zamki, pałace, pomniki, kopalnie itd. Jeżeli coś jest nierentowne i nie może utrzymać się z własnej działalności to czas na zmiany! A jak wiadomo ryba psuje się od głowy. Jest takie stare mądre powiedzenie: Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz!
 
#85 Do kom. 82 2021-12-17 13:52
Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza, dla naszego klubu, prezes Ochódzki Ryszard, naszego klubu Tęcza. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie  to wilki! To mówiłem ja  Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!
 
#86 Do kom. 82 2021-12-17 13:56
Proszę chwilowo o spokój, gdyż ... do mnie dzwoni! Słucham pani kierowniczko. Tak jest& Pani kierowniczko& Pani kierowniczko, ja to wszystko rozumiem& Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima to musi być zimno, tak? Pani kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury! Czy ja palę? Pani kierowniczko! Ja palę przez cały czas! Na okrągło! Nie no, nie ma za co. Moje uszanowanie dla pani kierowniczki! Moje uszanowanie!
 
#87 Abraham Lincoln 2021-12-17 20:05
Do restauracji nie chodzę, jedzenie mam w domu i to o wiele taniej. Nastała jakaś dziwna moda jedzenia po restauracjach. Dawniej milicja nad tym czuwała i było dobrze.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous