Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Religia

64 wyświetleń
30 wyświetleń
1590 wyświetleń
2551 wyświetleń
4601 wyświetleń
4201 wyświetleń
3152 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Orszak Trzech Króli w Lesznie (2022)



Ocena: 2.7 (100 głosów)


Komentarze (59)  

 
#1 zzz 2022-01-06 14:37
zabobony
 
#2 Jaś 2022-01-06 14:48
To nie był orszak trzech króli, to był orszak wspierający rozwój pandemii. Ciekawe czy policja będzie ścigać tych bez masek.
 
#3 Giordano 2022-01-06 14:53
To przykre, że tak dużo ludzi w tym uczestniczyło. Nigdy się nie zastanawiali czym jest kościół? Też byłem wychowany na klepaniu zdrowasiek i rzucaniu na tacę. Potrzeba chwili refleksji i chłodnej oceny kościelnych zwyczajów, praktyk, zachowań księży, biskupów itp., by zrozumieć jakiej organizacji jest się częścią. Nadzieja w kolejnych pokoleniach.
 
#4 Alan 2022-01-06 15:03
Brawo Leszno piękna uroczystość podziękowanie dla organizatorów
 
#5 leszczyniok 2022-01-06 15:04
Czyli covidka już nie ma ???
 
#6 do 2 2022-01-06 15:12
Ci bez maseczek to zaszczepieni ,ale na odporność na wiedzę.
 
#7 Tusk 2022-01-06 15:21
Do 1,2,3 dla was trzej królowie to Budka,Schetyna i Trzaskowski a Bogiem Tusk.
 
#8 Do kom 3 2022-01-06 15:25
To przykre, że są ludzie, którzy myślą jak Ty. Nawet tego nie warto komentować. I dobrze, że jest tak wielu ludzi, którzy szli w tym pięknym orszaku.
 
#9 Do 3 2022-01-06 15:31
To pomiń artykuł i nie wchodź w niego. Ja nie czytam o tym co mnie nie interesuje,tylk o ciekawe coś bedzuesz wymawiał w ostatniej minucie swojego życie bo ona kiedyś nastąpi?? Pewnie Boże
 
#10 Marek 2022-01-06 15:31
W zupełności zgadzam się z wypowiedzią nr.2.
 
#11 A. 2022-01-06 15:37
Otóż właśnie. Wszystko pięknie wyglada, tylko to zwykle fałszywce. Śmiejące się zwykłym ludziom w twarz. Zrezygnowałam z tej patoinstytucji.
 
#12 KONKRET 2022-01-06 15:55
Kowidianie, jak zwykle mają założone symbole zniewolenia.
 
#13 abc 2022-01-06 15:59
jest 6 styczna 2022 a nie 30.11.1999
 
#14 wspolczucia 2022-01-06 16:01
Biedne, znudzone dzieci.
 
#15 filk 2022-01-06 16:12
Uliczny teatr się odbył, a po 6.01. będziemy faszerowani wiadomościami ile osób zmarło, brak łóżek covidowych itd. Natomiast ludzie w orszaku nie stosowali się do żadnych obostrzeń.
 
#16 lama 2022-01-06 16:40
covid party, droga redakcjo prosze zdjęcia do sanepidu wysłać, ale i tak nic z nimi nie zrobią. Łatwiej jest wejsc do kebaba i sponiewierac mandatem dziwczyne z obslugi. Bravo bravo panie z sanepidu
 
#17 CH..P 2022-01-06 17:01
No proszę czyli już można bez masek?. A gdzie nasi dzielni policjanci. Och zapomniałem. Z radarem w krzakach na Karczmie Borowej. XD Żałośni pajace.
 
#18 TK 2022-01-06 17:25
Do komentarza nr 2.
Nie ma obowiązku noszenia maseczek na ulicy.
Panie Janie czy jest Pan zaszczepiony?
 
#19 TK 2022-01-06 17:27
Do komentarza nr 10.
Błąd, po nr nie stawiamy kropki.
 
#20 Michał 2022-01-06 17:31
Mnie bulwersuje to publiczne odnoszenie się że swoimi upodabaniami. Religia to się.
 
#21 Kobieta 2022-01-06 17:44
Ciekawe ze nie bylo komentarzy jak lazily po miescie z inicjatywy lempart
 
#22 A Psik 2022-01-06 18:03
Korona na łbie, korona w środku. Jamen.
 
#23 nio 2022-01-06 18:05
kom.1,3 + , kom.16 -sama wyślij -kapo , po co te szmaty na powietrzu , jaka pandemia ? Dużo ludzi , ładny spacer , szkoda ,że zimno
 
#24 do kom.7 2022-01-06 18:11
No i po co mieszanie polityki do wiary?
 
#25 Leszczyniak 2022-01-06 18:57
Piękna uroczystość, wielu radosnych, wesołych ludzi. Super. Swoją drogą, widać po komentarzach, jak to boli leszczyńskie lewactwo.
 
#26 Jarek 2022-01-06 19:03
Bardzo ładny Orszak i zalecam szczepienia bo to jedyny sposób żeby zadbać o nasze zdrowie.Im więcej szczepionek tym więcej odporności.
 
#27 Jan 2022-01-06 19:13
Bardzo dobrze, że nawet w takim czerwonym Lesznie są organizowane takie pochody Trzech Króli. Piękne zdjęcia, widać, że ludzie zadowoleni.
 
#28 do 21 2022-01-06 19:27
Jak jesteś kobietą, to zniewoloną umysłowo i emocjonalnie przez tą religię. A komentarze były oraz robienie zdjęć foto dronem.
 
#29 jj 2022-01-06 19:28
jak katedre wyremontowali
 
#30 do 24 2022-01-06 19:42
ha ha ha, a kto zaczął mieszanie polityki z wiarą? Cały rząd fotografuje się na klęczkach, a biskupi ich głaszczą i biorą miliony z naszych podatków.
 
#31 Do7 2022-01-06 20:05
A dla Ciebie królowie to Dziwisz, Paetz i Głódź. Z trojga złego wolę tamtych(…)
 
#32 Karol1976 2022-01-06 20:13
Kom 3 i 11 brawo dla Was sa jednak w tym oglupialym spoleczenstwie ludzie myslacy. Ja tez sie wyleczylem juz z tej choroby pod nazwa kk.
 
#33 ja 2022-01-06 20:23
Widać ilu ludzi zazdrości, było pięknie radośnie. Po co się wściekacie? Zazdrościcie? Limitów nie było, na drugi rok proszę dołączyć a wrócicie do domu pełni radości, tam byli sami piękni, radośni ludzie , nie tak jak na spędach Lempartowej gdzie każdy miał gębę wykrzywioną od przekleństw i nienawiści.
 
#34 Pati 2022-01-06 20:33
Bóg jest w życiu najważniejszy.
 
#35 Obywatel 2022-01-06 21:20
Dla wsaystkich lewakow polecam masc na bol d....
 
#36 ala 2022-01-06 21:30
KTO TAKIE COŚ FINANSUJE ? Czy jest ktoś uczciwy, który to ujawni ?
 
#37 Nr 7 2022-01-06 21:31
Prawdziwie chrześcijański jad płynie,wyszkolo ny w salce przykoscielnej .Błazenada.Religie ogłupiają.
 
#38 Ja 2022-01-06 21:34
A maseczki gdzie? Po co te wygłupy
 
#39 do 38 2022-01-06 22:58
Trzeba było zadawać to pytanie jak parę wariatek blokowało drogi i nazywały siebie wściekłymi macicami
 
#40 Antek 2022-01-06 23:31
A Proboszcz Józek gdzie ma maskę?
 
#41 scorp 2022-01-06 23:42
Katolicy wola cyrk, niz duchowa wiare. Ja juz dawno wyroslem z bajek zarowno dla dzieci, jak i dla doroslych. Sposrod czterech ewangelii tylko w jednej napisano o trzech krolach - w Ewangelii Mateusza. On mial fantazje wieksza od pozostalych apostolow - i tyle.
 
#42 ale 2022-01-07 08:13
Do 39 - ale te "wariatki" przynajmniej nosiły maseczki, jak pamiętam z błyskawicą.
 
#43 Solidarnosc Niezlomna Matura 65 w Lesznie 2022-01-07 10:31
BRAWO ZENEK BIALASIK LIDER ORSZAKU,BRAWO GRZEGORZ RUSIECKI Z SYNEM DAWNY LIDER MINISTRANTOW CZUWAJ!
 
#44 Anda 2022-01-07 10:51
Polski katolicyzm ma charakter ludyczny. Zresztą nie tylko polski. Cudownym miejscem na tego typu obserwacje jest też Meksyk, Hiszpania, Włochy. Ma to związek z tym jak zostało wprowadzane chrześcijaństwo . W miejsce starych bogów i związanych z nimi rytuałów wprowadzano, często siłą, nowe wierzenia. Aby ludziom uprzyjemnić taką zamianę część obrzędowości pozostawiono.
Tak na otwarcie łez.
Swoją drogą to ciekawe jak niewiele zmienia się w tym zakresie ludzka mentalność. Latamy w kosmos, rozszczepiamy atom, budujemy domy w chmurach, a w sprawach religijnych błądzimy jeszcze w czasach sprzed jakiś 6 tysięcy lat lub jeszcze wcześniejszych.
Religie wciąż nie są zjawiskami dojrzałymi i muszą posiłkować się jarmarcznymi sztuczkami. Widać ludzkość na tym poziomie wciąż nie doznała "oświecenia". Może nawet nigdy to się nie zdarzy?
Luter próbował coś z tym zrobić, odrzucając kult świętych i cześć dla relikwi. Pod tym względem protestanci zdecydowanie są na innym poziomie przeżywania swojej wiary. Tam nawet kobiety zostają pastorami i biskupami.
Osobiście uważam, że jeśli ludzie potrzebują w swoim życiu tego rodzaju duchowości, to właśnie protestantyzm jest najbardziej dojrzałą z form chrześcijaństwa . Z pewnością również nie w pełni doskonałą, bo nic, co stworzone ręką ludzką, doskonałym być nie może. Ale bardziej jest on nakierowany na człowieka jako podmiot, żyjący w określonej społeczności. Bez bizantyjskiego przepychu i czołobitności w stosunku do tzw. przewodników duchowych. Takie chrześcijaństwo z ludzką twarzą.
 
#45 Do 9 2022-01-07 11:31
Proponuję przypomnieć sobie słowa jakie wykrzyczeli tuż przed śmiercią piloci Tupolewa w Smoleńsku. Nie było to słowo "Boże" - bynajmniej.
 
#46 Roma 2022-01-07 13:14
I jak zwykle, naród podzielony. Jak nie politycznie to przez religię. Po co nam to. Bądźmy tolerancyjni w obie strony.
Wypaczenia niestety są w Kościele jak i w polityce. Widać taka natura człowieka, po co tyle jadu.
Szczęścia życzę.
 
#47 czytajcie BIBLIÊ 2022-01-07 16:27
Gdybyście czytali SŁOWO BOGA, to byście wiedzieli, że to nie byli królowie, nie było ich trzech, nie przyszli do stajenki tylko do domu PANA JEZUSA, nie wtedy, gdy się urodził, ale około 2 lat później, no i nie nazywali się tak jak was okłamują...
Kogo wy czcicie? komu się kłaniacie? Bo na pewno nie jest to BÓG WSZECHMOG¡CY w IMIENIU JEZUSA CHRYSTUSA objawiony w BIBLII.
BÓG mówi w BIBLII "Nienawidzę w a s z y c h świat i w a s z y c h uroczyśtosci świątecznych, gardzę nimi". BÓG ma SWOJE ŚWIÊTA i są zapisane w BIBLII.
P.S. nie ma tam ani słowa o wielkanocy czy bozym narodzeniu
 
#48 Obiektywny 2022-01-07 16:57
Od do nr 42.
Tak i pluły przez nie na Policjantów. ..
 
#49 Do 45 2022-01-07 17:58
Zibaczymy co ty wypowiesz&
 
#50 Do 49 2022-01-07 18:31
Tak, sama jestem bardzo ciekawa tej chwili. Co wtedy będę myślała, czy będę w stanie jeszcze myśleć, czy mój mózg mi na to pozwoli. Czy umrę świadoma sytuacji, czy może będę już w innym wymiarze na skutek degeneracji moich komórek nerwowych w mózgu. Kiedyś każdy z nas się dowie jak to jest umierać. Wszyscy się boimy tej chwili. Ona i tak nadejdzie, jest czymś nieuchronnym. Ja życzę sobie umrzeć szybko i bezboleśnie, tak żebym o niczym nie musiała myśleć.
Ty wybierz teraz swój ulubiony sposób w jaki chciałabyś/chciałbyś zniknąć z tej planety. Póki co, to zdrowia życzę. Też psychicznego :)
 
#51 Do 47 2022-01-07 18:53
Wyczuwam pewnego świadka pewnego "Boga". Czyżby także tutaj, na łamach elki? Nie dość nachodziliście się po domach i nazaczepialiści e ludzi w mieście? Jeszcze tutaj próbujecie swoich sił? A przecież wg Was zbawionych będzie tylko 144 tys. ludzi, więc po co Wam ta konkurencja. Zostawcie sobie swoje historie dla siebie. Nie nawracajcie, bo zabraknie dla Was miejsca w niebie ;)
 
#52 Lilith 2022-01-07 19:16
Przy tej okazji warto zadać sobie pytanie o źródła wiedzy jakie posiadamy na temat tych cudownych wydarzeń, ktore miały miejsce te 2022 lat temu, choć historycy uważają, że stało się to raczej wcześniej.
Tych źródeł jest bardzo wiele. To nieprawda, że istnieją tylko cztery ewangelie Jest ich znacznie więcej. Żeby chociaż wymienić Tomasza, Filipa, Piotra, Nazareńczyków, Hebrajczyków, Egipcjan, Prawdy, Marii, Sekretną Marka. Tylko 4 wpisane zostały do kanonu. Pytanie brzmi dlaczego? Tylko z nich dało się złożyć sensowną całość, która pasowałaby do przyjętej już na samym początku, czyli ok. II wieku naszej ery, doktryny kościelnej. Nadmienić należy, że wielkie znaczenie miało tu również uwikłanie religii w politykę tamtych czasów, jak i czasów późniejszych.
Kościół reprezentuje pogląd jakoby wiedzą teologiczna partycypowała w wiedzy boskiej, czyli pełnej i ostatecznej. Skutkiem tego jest twierdzenie, że teologia stanowi nadbudowę nad całym systemem wiedzy ludzkiej. Stąd to ciągle uzurpowanie sobie prawa do decydowania o sposobie życia każdej jednostki.
Swoją drogą ciekawe byłoby zajrzeć do archiwów watykańskich i poszperać w tych utajnionych ewangeliach.
 
#53 Do 48 2022-01-07 19:31
Panie nie pluły na policjantów, proszę nie kłamać. Panie protestowały w słusznej sprawie i należy je za to szanować. Brawo Panie ze Strajku Kobiet.
 
#54 Do 50 2022-01-07 22:20
Obys nie błagała o gromnice.
 
#55 xyz 2022-01-07 22:59
Co skrajniejsze wyznania protestanckie we współczesnych Stanach Zjednoczonych nie uważają katolików za chrześcijan.
 
#56 Do 54 2022-01-07 23:08
Ty naprawdę masz problem. Jesteś dewotką czy bigotem? Ogarnij się człowieku. Twoja mowa jest brzydka.
Po co mi gromnica? Zostawiam ją takim jak Ty, którzy potrafią tylko biadolić. Dobrej nocy bigotko!
 
#57 Lilith 2022-01-07 23:38
"Do pana K. przyszedł profesor filozofii i opowiadał mu o swojej mądrości. Pan K. rzekł do niego po chwili: niewygodnie siedzisz, niewygodnie mówisz, niewygodnie myślisz. Filozof wpadł w złość i powiedział: nie o sobie chciałbym coś usłyszeć, ale o treści tego, co powiedziałem.
W tym nie ma treści - rzekł pan K. - kroczysz niezgrabnie i idąc tak nie zmierzasz do celu. Mówisz mgliście i mówiąc tak, nie stwarzasz jasności. Gdy widzę twą postawę, nie interesuje mnie twój cel".


B. Brecht "Geschichten vom Herrn Keuner".

Autoironia - gdyby ktoś nie wiedział. Zdaję sobie sprawę, że nie nadaję na falach "przeciętnego" czytelnika. No cóż, trudno, nie zredukuję się. ;)

Niektórzy potrafią tylko o gromnicy. Niech więc im ta gromnica nadal świeci. Każdy ma swój cyrk i swoje małpy w nim.


.
 
#58 Do 47 2022-01-08 10:37
Świadkowie Jehowy - nazwa pochodzi z księgi Izajasza 43:10-12 - związek wyznaniowy utworzony w 1870 przez Russella w USA w stanie Pensylwania. Wydawnictwa "Strażnica"i "Obudźcie się". Po śmierci Russela w 1926 roku związek przeszedł reorganizację. Przywództwo objął nad swoimi wiernymi Rutheford i to on zarządził wprowadzenie metody chodzenia od domu do domu. W 1932 ustalono na jednym ze zjazdów, że zbawienia nie dozna tylko 144.000 wybrańców, jak twierdzili wcześniej, a tzw. "wielka rzesza" Obj. 7:9 NW.

Jak widać z powyższego bardzo skrótowego opisu także ten związek nie ma charakteru stałego i podobnie jak inne co jakiś czas wprowadza zmiany w interpretacji pism tzw. natchnionych.
 
#59 Do 58 2022-01-08 11:31
No przecież musieli zmienić tą interpretację, bo ludzie potrafią liczyć. 144 tysiące to wcale nie jest wielka liczba jak na miliardy zamieszkujące kulę ziemską. Trzeba było unieważnić stary zapis z pisma ( notabene on tam cały czas jest), uznać go za nieistotny i wskazać inny, który będzie pasował do doktryny.
Każda religia dostosowuje sobie swoje księgi do rzeczywistości jak jej pasuje i co jest w danym momencie wygodne dla jej liderów.
Podobnie działa chrześcijaństwo , islam itd., bo tak działa ludzki umysł. Jak fakty nie zgadzają się z teorią, to tym gorzej dla faktów.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama