Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Stop Segregacji Sanitarnej - demonstracja w Lesznie (2022)

Opis
22 stycznia 2022, Leszno, ul. 17 Stycznia.
reporter: Arek Wojciechowski
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/107863/80/


Ocena: 2.4 (50 głosów)


Komentarze (307)  

 
#1 Kmicik 2022-01-22 21:28
Tych ludzi trza izolować ale w szpitalach psychiatrycznyc h....
 
#2 jurek 2022-01-22 21:29
BRAWO LESZNO
 
#3 zaszczepiony 2022-01-22 21:30
Wasza wolność kończy się tam , gdzie zagrażacie innym,
 
#4 Zaszczepiony 2022-01-22 21:31
Coraz więcej? raczej wątpię. Jak was wirus dopadnie a szpital nie przyjmie to dopiero będą wrzeszczeć. A dlaczego nie szanują praw zaszczepionych i ich praw na przetrwanie pandemii bez choroby i zarażeń. Dziwne tylko, że jak chory umiera na Covid to rodzina prosi o nie wpisywanie tego do aktu zgonu. Jest wreszcie szczepionka dająca szanse przeżycia to zamiast z tego korzystać krzyczą o braku swobód ? Czasami ręce opadają.
 
#5 Aga 2022-01-22 21:36
Brawo
 
#6 IP 2022-01-22 21:37
Brawo! Następnym razem będę, tylko dajcie jakoś znać.
 
#7 Mkoto 2022-01-22 21:37
Kurczę, szkoda że nie wiedziałem wcześniej, z chęcią bym dołączył. Do zobaczenia na następnych manifestacjach.
 
#8 OZDROWIENIEC 2022-01-22 21:40
Ludzie, jesteście w tych protestach po prostu żałośni. Przeżyłem piekło covidowe, bo nie zdążyłem się zaszczepić. Przy 75% zajętych płuc moje szanse przeżycia wynosiły około 10%. Dzięki naszym wspaniałym lekarzom z Leszna dzisiaj żyję. Ale do końca mojego życia pozostanie w pamięci OIOM i ludzie umierający samotnie a ich zwłoki pakowane do worków. Jeżeli macie choć odrobinę odwagi spróbujcie to sami zobaczyć. Ja dziś jestem po trzech dawkach i jestem z tego dumny. A wam życzę abyście nabrali rozumu i zamiast demonstrować jako antyszczepionko wcy nawoływali aby ludzie się szczepili.
 
#9 .... 2022-01-22 21:42
Raczej 300
 
#10 Stary 2022-01-22 21:42
To pozwijcie,cwani aki,rzad RP za lamanie konstytucji i mord na narodzie i segregacje spoleczna. Moze to byc pozew zbiorowy. Przypuszczam ze tacy odwazni nie jestescie,zamet i zamieszanie,tyl ko na to was stac.
 
#11 Pandemia 2022-01-22 21:42
Popieram w 100%, powinno być tam nie 100,a 10000 tys ludzi.
 
#12 Samotny biały żagiel 2022-01-22 21:49
Jestem zdecydowanie przeciwko segregacji sanitarnej. Jednak przyznam uczciwie, że nie jestem przekonany do uczestnictwa w takich manifestacjach. Doświadczenie bowiem uczy, że wcześniej czy później pojawiają się w nich ludzie, którzy próbują wykorzystać takie spontaniczne spotkania do jakichś celów politycznych. Nie przepadam też za emocjonalnymi reakcjami stadnymi. Dlatego wspieram Was na razie z oddali.
 
#13 Marek 2022-01-22 21:57
Proponuję żebyście później płacili za wasze leczeni. Dlaczego odpowiedzialni ludzie mają płacić za prymitywnych obywateli naszego kraju. Każdy normalny rząd dawno by się za was wziął a nie patrzył jak umierają Polacy. Ciekawy jestem ilu z was albo ktoś wam bliski umrze nim się skończy pandemia. Jak by się ludzie szczepili to pandemia była by na ukończeniu a tak ciągle jesteśmy w polu.
 
#14 do kom. 10 2022-01-22 21:58
Spokojnie, będzie i pozew. Poszukaj sobie Norymberga2 , gdzie zbierana jest dokumentacja i gdzie koordynowane są działania, które finalnie powinny doprowadzić do postawienia zarzutów niektórym osobom. Wszystko w swoim czasie.
 
#15 P 2022-01-22 22:00
Brawo, gdybym wiedziała byłabym tam z Wami
 
#16 MAREK 2022-01-22 22:11
DO ZOBACZENIA NA CMENTARZU
 
#17 Nemo 2022-01-22 22:13
Od tego myślenia przegrzały się wam tranzystory. Dobrze że jest zimno bo inaczej mózgi by się zlasowały. Naprawdę żal mi was!
 
#18 leszczyniak 2022-01-22 22:21
Ja też jestem za wolnością. Tylko zachęcam antyszczepionko wców, żeby podpisali klauzule że rezygnują z leczenia w NFZ albo pokryją wszelkie koszty w razie zachorowania na Covid-19 i leczenia szpitalnego.
 
#19 Ryszard 2022-01-22 22:21
Dobrze wiedzieć kogo mijać szerokim łukiem w sklepie czy na ulicy
 
#20 Szczepiony 2022-01-22 22:22
Drodzy lekarze, teraz przyjrzyjcie się tym ludziom i gdy będzie wybór w szpitalu czy leczyć mnie czy ich, to oni sami podjęli już decyzje
 
#21 Eustachy 2022-01-22 22:24
Mam nadzieje że żadna z tych osób nie zadzwoni po karetkę ani sama nie pójdzie do szpitala jak zachoruje covida. Będziesz czuł się coraz gorzej ale umieraj z godnością we własnym łóżku a nie pod respiratorem.
#respiratortdla zaszczepionych
 
#22 ccc 2022-01-22 22:24
NARESZCIE LESZNO! Brawo! Gorąco popieram!
 
#23 leszczyniak 2022-01-22 22:26
Siudzcie barany w domach, abyście tej zarazy nie roznosili, wsród tych co dbają o swoje zdrowie. A wolność kończy się tam gdzie oszolomy mkówiące o wolności mają za nic zdrowie drugiego człowieka. takich widać w sklepach, kościołach i innych mioejscach publicznych.
 
#24 Marku 2022-01-22 22:29
Od 1999 roku a więc" reformy" Buzka która załozyła mi indywidualne konto w ZUS płacę składki na swoje leczenie. 0d tego roku płacę horrendalnie więcej.(9 % dochodu) Przypominam Ci pacanie, że przychodnie są pozamykane a więc płacę za wizyty lekarskie prywatnie. Na swoim koncie zebrałem kilkadziesiąt tysięcy złotych , których NIE MOGE wykorzystać. Nie pisz więc idioto bzdur , że mam kolejny raz płacic, za coś na co już zapłaciłem WIELOKROTNIE! DEBILU! DOTARŁO? JESLI NIE/ ADAMEK WYTŁUMACZ SZCZEPIONKOWCOW I W JAKI JEST BŁEDZIE
 
#25 kkk 2022-01-22 22:41
Trudno oceniać , owszem jeżeli szczepionka ma pomóc, to ok. Ale za chwilę będzie 5,6,7,8 dawka. Kto zagwarantuje iż za jakiś czas nie odbiją się na zdrowiu.
Do kom nr 13. tym bardziej ,za leczenie chorób płuc powinni palacze płacić, to samo ludzie nadużywający alkoholu jak sobie zdrowie pomarnują.
Inna sprawa -znam przypadki gdzie covid zabił dwie zdrowe osoby ,ale też chyba ze trzy już starsze po 70 z chorobami które wyszły z tego i dziś funkcjonują normalnie .Zdrowia wszystkim życzę.
 
#26 Michelle 2022-01-22 22:44
SUPER BRAWO WY !!!! TYLKO W WAS NADZIEJA :)
 
#27 Dzik 2022-01-22 22:44
W komentarzach zwolennicy szczepień , ludzie chodzi o podział a nie o same szczepienia kto chce idzie i tyle ale nie segregacja o to jest walka o wszystkich o wolność ... Każdy ma jakieś swoje racje ale chyba każdy przyzna że władza jest cholernie nie spójna w narracji jak i Ci eksperci także proszę się nie dziwić
 
#28 B 2022-01-22 22:47
Nie istnieje coś takiego jak wolność, gdy zagrażacie innym. Swoją drogą, frekwencja to zbyt duża nie była. 65 tysięcy mieszkańców, a ludzi około 100. Leszno to jednak mądre miasto
 
#29 Cytuję 2022-01-22 22:47
,, W Polsce nie ma ustawowego obowiązku bycia mądrym,,... A na głupotę nie ma lekarstwa
 
#30 !!! 2022-01-22 22:50
Za moje leczenie płacę od 25 lat.....na mojej złotej karcie powinna być kasa i możliwość leczenia, a nie zamknięte szpitake
 
#31 A 2022-01-22 22:50
Uczestnicy nieśli też zdjęcia Arka Gołasia, który jie żyje od 17 lat? W Poznaniu mózgi tak mieli ##
 
#32 Zenek Martyniuk 2022-01-22 22:51
Naprawde żal mi was z takim podejściem. Sami powinniście płacić za swoje leczenie jeśli sie zarazicie niedowiarki pieprz..... W taki właśnie sposób jest segregacja rasowa umierają ci najsłabsi niespełna rozumu. Do zobaczenia w piekle!
 
#33 Monika 2022-01-22 22:52
Na miejscu rodzin tych ofiar bym ich pozwała. Czy zgodziły się udostępniać wizerunek swoich bliskich?????

P.S nie 300 ludzi, 300 milionów!!!!
 
#34 Optymista 2022-01-22 22:54
dziel i rządź. mam nadzieję że my POLACY jednak nie damy się zmanipulować. brawo MY.
zadaję sobie pytanie dlaczego zaszczepieni komentujący (a może to trolle), w swoich wypowiedziach zieją jadem? Chcesz się szczepić to się szczep - twój wybór i pozwól żeby ktoś inny dokonał własnego. Jak ktoś zadaje sobie pytanie dlaczego w krajach gdzie prawie wszyscy przyjęli już 3 dawki i biorą 4 nadal nie widać końca tego szaleństwa to jest od razu antyszczepem ? Dlatego że ma wątpliwości ? że walczy również o twoje prawa? Dzisiaj tresura i segregacja sanitarna a jutro ? chcecie, żeby nie szczepieni płacili za leczenie, to dołączcie palaczy, tych co po alko złamali kończyny...... można tak dużo wymieniać.
 
#35 T. 2022-01-22 22:54
Wycieczka po szpitalu na ostrym Covid-owym ze zgonami załatwiła by sprawę raz na dobre .Nie zaszczepieni powinni płacić za leczenie w przypadku rekonwalescencj i Covidowej.
 
#36 Lumik 2022-01-22 22:56
Do komentarza 13
To z jakiej racji macie dostawać odszkodowania lub leczenie po powikłaniach poszczepienych. Mało tego że szczepionki dostajecie darmo.to co jeszcze. Zawsze kij ma dwa końce. Nie jestem antyszczepionko wcem, ale narazie die nietaszczepilem może przekroczyć z tą nagonkę i presję szybko szczepić i nie pytać. Sieją strach i tyle. Wolność kto chce to bierze. Najśmieszniejsz e jest to że zaszczepieni też zarażają innych i sami chorują. Więc tak samo powinni być testowani i izolowani. To już się robi segregacja i manipulacja
 
#37 1234 2022-01-22 22:57
Czy wy kretyni nie widzicie, że oni nie powiedzieli noc o tym, że wirus nie istnieje tylko o tym, że sprzeciwiają się odebraniu ludziom wolnej woli? Zaszczepiłem się tylko dlatego, że mi groziła utrata pracy, spoko przyjąłem dwie dawki pfizera ale nie chcę przyjomować co 3 miesiace zastrzyku, dlaczego w takim razie w przypadku grypy niema obowiązku by co rok się szczepić? Dlaczego smsy, które przychodzą mi na telefon nie mają w treści nic o zdrowiu tylko o przedłużeniu certyfikatu? Dlaczego przez to, że odpowiedź na te pytania kłóci się z waszymi poglądami zaraz wyzwiecie mnie od foliarzy. Niedługo podejmą kolejne kroki i zabiorą wam gotówkę pod pretekstem walki z przestępczością i oczywiście też pójdziecie na to jak barany na rzeź.
 
#38 bnm 2022-01-22 23:02
żal patrzeć na zmanipulowanych biedaków
 
#39 Lukasz 2022-01-22 23:03
Brawo tak trzymać
 
#40 LechoSław432Hz 2022-01-22 23:06
Kom 3. "Wasza wolność kończy się tam , gdzie zagrażacie innym". Trzykrotnie zaszczepiony boi się niezaszczepiony ch z powodu że może zarazić się na chorobę na którą się zaszczepił, gdyż preparat który się zaszczepił nie zabezpiecza go przed chorobą na którą się zaszczepił. Zrozumcie, nie jesteśmy przeciwko Wam. W sklepie zachowuje dystans, nie kaszlę nikomu do ucha. Nie witam się z osobami które tego sobie nie życzą. Nie szczepiłem się, mam przeciwciała po praktycznie zerowym odczuwaniu zakażeniem. Duża ilość naukowców wręcz mówi otwarcie, że zdrowy powinien TO przechorować. Sztuczne nabieranie odporności na dłuższą metę osłabia organizm. Pozdrawiam wszystkich.
 
#41 wiechu 2022-01-22 23:12
Brawo Leszno. Stop segregacji sanitarnej.
 
#42 Tak sobie myślę, że 2022-01-22 23:14
Łatwo być wrednym i bezmyślnym pisząc komentarz. Za łatwo.
 
#43 Do 37 2022-01-22 23:15
Ty myślisz i lampka ostrzegawcza zadziałała ale niestety tylko nieliczni są tacy jak ty. Reszta wierzy w TV. Dlaczego posłowie i senatorzy nie chcą dla siebie przymusu szczepien? Dlaczego nikt z nich nie umarł na kowid? Włączyłam z ciekawości dzisiaj tvn: strach strach i jeszcze raz strach. Nic na temat wzmacniania organizmu, o roli Wit. D, cynku nic kompletnie nic- przekaz:wszyscy umrzecie najpierw niezaszczepieni , pozniej podwójnie zaszczepieni którzy nie przyjmą 3 dawki. Nie ma na szpitale ale na hulajnogi i celebrytow w reklamach mieli za co opłacić.
 
#44 Buuu 2022-01-22 23:30
Gość po dawce boi siętego po 2 dawkach . Ten po 2 dawkach boi się tego o 1dawce....coś tu nie gra...przecież mieliście mieć 99% bezpieczeństwa. Wyłącz TV...włącz myslenie
 
#45 Farfocel jak pFizer 2022-01-22 23:32
Czy nie widzicie że prawa obywatelskie macie mieć subskrybowane kolejnymi dawkami .... będziecie niewolnikami kodu QR barany i
 
#46 Jpk 2022-01-22 23:37
Chciałbym zobaczyć kartę szczepień tych wszystkich obecnych... Obstawiam że 99 % z nich ma ją w pełni wypełnioną... Na odre, gruźlicę i inne przyjęli ale na covid to już samo zło. Ludzie nudzi się wam czy chcecie się pokazać? Szczepionka na covid nie jest obowiązkowa to co wam do tego. Jakby ktoś chciał nas wykończyć to by to zrobił w szybszy prostszy sposób a nie przez strzykawkę.
 
#47 spring 2022-01-22 23:44
Żal to czytać komentarze szczepów. Po co się szczepicie, skoro nie czujecie się bezpieczni? Cudowny eliksir nie działa? Nic nie mówi się o zdrowym trybie życie, odpowiedniej diecie i ruchu na świeżym powietrzu. Brawo dla ludzi myślących , którzy mają odwagę powiedzieć, że coś z tą ogólnoświatową polityką zdrowotną nie gra!
 
#48 Solo 2022-01-22 23:45
Przeprosice nas jeszcze za te negatywne komentarze...uczestnik
 
#49 Joanna 2022-01-22 23:47
Czytając komentarze, nie wierzę ,że są jeszcze ludzie,którzy nie widzą ,że w tym wszystkim coś jest nie tak. Covid jest, nie neguje tego, ale jest to jedna z odmian grypy!!! Delta,Omikron, itd, itp. Tysiące odmian będzie! Wśród moich znajomych, a jestem młodą osobą, nie ma nikogo, kto nie ma DOSYĆ!!!! Szkoda,że nie wiedzieliśmy o takim spotkaniu, na pewno byśmy dołączyli! Ludzie powariowali! Byłam z synem w szpitalu, w wigilię mąż chciał synka zobaczyć, nie mogłam nawet do drzwi podejść oddziału! Bo "mąż testu nie przeszedł" . Jeden rodzic przy dziecku. Pielęgniarki po pracy stoją w kolejce w Lidlu,w biedronce, co przyjdą do pracy, to robią test? To jest po prostu PARANOJA! A Ci,którzy jeszcze się nie obudzili, to mam wrażenie ,że odpowiada im takie życie. A ja,nie chce takiego życia dla moich dzieci. Jeden drugiemu nie pomoże,bo może "zarażony". Przykre i nigdy tego nie zaakceptuje.
 
#50 Krzych 2022-01-22 23:50
Te dzieciaki co są na zdjęciach daje zakład że są zaszczepione przeciwko pneumokokom i tym podnumy. Czy ich rodzice są w stanie tutaj odpowiedzieć na to pytanie ? Czy szczepienia dzieci do 6 tego roku życia OBOWI¡ZKOWE są segregacja sanitarna czy nie są ?
Bo dla mnie to czysta hipokryzja.

Ludzie jeśli nie chcecie się szczepić to się je szczepcie. Jak ktoś chce to ma do tego prawo.

P.S. Pan co wywalił z transparent Czerniaka to w ogóle podsumowanie. Czerniak antyszczpionkow iec a ten go obraża na marszu antyszczepionko wcow... Paranoja no normalnie (...)...
 
#51 archimedes 2022-01-22 23:53
Drobne pijaczki ze śródmieścia i doktory z fejsbuka. Teoria Darwina po raz kolejny potwierdzona. Proszę żeby każdy "oświecony" wolnościowiec, który twierdzi że covida nie ma, a szczepieniami zabierają wolność, przygotował oświadczenie, że nie życzy sobie leczenia na covida. To powinno załatwić sprawę kolejnych manifestacji.
 
#52 mieszkaniec 2022-01-22 23:59
do 37 . trudno się rozeznać czy się żalisz czy może chwalisz. Nie wiadomo czego oczekujesz? Umierają ludzie bo pokonuje ich wirus covid. Ktoś powie: to taka odmiana grypy. No tak ale ta odmiana zabija tak że , dusisz się, nie możesz oddychać. Chcesz, ale nie możesz ,do tego wirus wyniszcza twoje płuca i powoduje destrukcję twojego organizmu ,a ty umierasz w samotności bo nikt nie może ci już pomóc. Nawet jak przeżyjesz na respiratorze albo ecmo to i tak płuca do przeszczepu - czyli od osoby z nieszczęśliwego wypadku ,na który będziesz czekał i obyś doczekał ......
 
#53 Firma 2022-01-23 00:02
Czy Ci zakeczupowani nie słyszeli o Amantadynie? Aha Horban im nagadał że nie działa a 8 lat temu mówił że jest taka skuteczna na wirusy ....
 
#54 edyta 2022-01-23 00:05
Popieram całym sercem tom manifestację... Byłam u lekarza i mi zalecał szczepienia, no ale wiadomo że lekarze się nie znają na medycynie... a na fejsbuku mi znajomy napisał, że jego znajoma zna gościa co po szczepieniu prawie odjechał więc ja nie zamierzam się szczepić.. W ogóle teraz to lekarze niepotrzebni są bo w internecie wszysko można znaleść i samemu się porządnie wyleczyć.. pozdro dla wszystkich świadomych ludzi.. fejs nas uzdrowi!
 
#55 Milicjant 2022-01-23 00:05
Ha ha kolejka na oiom
 
#56 spring 2022-01-23 00:12
Żal to czytać niektóre komentarze. Po co się szczepicie, skoro nie czujecie się bezpieczni? Cudowny eliksir nie działa? Nic nie mówi się o zdrowym trybie życie, odpowiedniej diecie i ruchu na świeżym powietrzu. Brawo dla ludzi myślących , którzy mają odwagę powiedzieć, że coś z tą ogólnoświatową polityką zdrowotną nie gra!
 
#57 Rambo 2022-01-23 00:14
Brawo!!! A w galerii pełno ludzi i gdzieś mają swój los i swoich pokoleń no i te maseczki które są po nic....noszone nawet na świeżym powietrzu szkoda gadać
 
#58 aaa 2022-01-23 00:17
pandemia pokazuje dramatycznie niski poziom samodzielnego logicznego myślenia. protestujący nie są przeciwnikami nauki, lekarstw, szczepionek itp.. chcą po prostu mieć wybór, tylko tyle....no i mają do tego prawo tak jak każdy z nas. szczepionka niestety nie chroni przed zarażeniem ani nie powoduje że osoba zaszczepiona nie zaraża innych......czyli wszyscy wielce zaszczepieni legalnie sobie chodzą roznosząc i zarażając innych twierdząc że wszystko jest ok.....czyli wpuszczamy do kina 100 zaszczepionych i 30 niezaszczepiony ch ......kto bardziej roznosi wirusa?? argumentacja że niezaszczepiony nie powinien mieć prawa do respiratora opieki zdrowotnej itp....oderwana od rzeczywistosci.......idąc tym tokiem rozumowania to wszyscy z rakiem po papierosach tez nie powinni miec takich praw...bo palaą wiedząc o zagrożeniu....otyli z cukrzycą.....i tak można by mnożyć i segregować ludzi....no ale do tego nie mamy prawa...i przestańcie sobie je uzurpować.
 
#59 Ala 2022-01-23 00:18
Pytam powaznie bo nie wiem-gdzie obecnie w Polsce zachodzi segregacja sanitarna ? Nie spotkałam się ani w sklepie, kinie, restauracji. Jeżeli istnieją stoliki dla zaszczepionych i nie zaszczepionych to raczej zeby móc kontrolować liczbę gości wg wytycznych. Niektóre kraje europejskie to faktycznie maja twarda segregację. Ale czy w Polsce taka mamy? Nie wydaje mi sie
 
#60 Wir 2022-01-23 00:29
Wolność nie jest dana raz na zawsze a to że możecie pisać głupoty to zasługa waszych dziadów którzy w wojnę krew przelewali więc ruszyć się z wygodnych foteli i na marsze póki nie jest za późno
 
#61 Wilk 2022-01-23 00:31
Wszystkie kraje zachodniej Europy mają wyższy wskaźnik wyszczepienia, mają również dużo większe obostrzenia maski itp, i co? I to że w każdym z tych krajów są rekordy zakażeń! Proszę sobie wpisać w google no "France covid" "Denmark covid" itp. od razu wyskakują statystyki. Szczepienia nie ograniczają transmisji wirusa dlatego segregacja sanitarna oraz paszporty covidowe nie mają medycznego sensu!
 
#62 Aaa 2022-01-23 00:31
Brawo dla organizatorów za kawał dobrej roboty! Bronimy wolności wyboru ,Polska to wolny niepodległy kraj,nie dajmy się zastraszyć mediom!
 
#63 halo antyszczepionkowcy 2022-01-23 00:32
Zapraszam Was jako wolontariuszy na oddziały cowidowe w szpitalach. Jesteście na NIE, ale do czasu aż ktoś z Was nie zachoruje. Zwykle antyszczepionko wcy po przechorowaniu COVIDa, dyskretnie szczepią się i nie przyznają się do zmiany poglądu.
 
#64 Franz 2022-01-23 00:33
Bravo ratujmy gospodarkę!!! Kończmy z tym cyrkiem. Segregacja to następny gwóźdź do upadku pozostałości po małych firm , restauracji itd. korporacje czekają na kolejne ruchy sanepidu. Ludzie budzić się. Rozliczamy służbę zdrowia!! Proszę opublikowac wypłaty doktorów i pielęgniarek, które uczestniczyły w tym cyrku. Każdy już w rodzinie ma śmiertelny przypadek covidowy ale z przepisow covidowych a nie z choroby.
 
#65 Asia 2022-01-23 00:33
Czy dobrze rozumiem niektóre Osoby tu komentujące są ZA segregacją sanitarną, ZA paszportami covidowymi???

Dla Was to jest wolność? Jak będziecie czuli się przez kolejne lata okazując każdorazowo swoje certyfikaty wchodząc do sklepu, restauracji, kawiarni, kina? Kontrola na każdym kroku? O to walczyli Wasi Dziadkowie? O taką wolność? Często życzycie "nam" śmierci, wyśmiewacie się. Postarajcie się obiektywnie porównać swoje poglądy obecne z tymi sprzed dwóch lat. Jakie macie wnioski? Czy podejmujecie się w ogóle w swoim życiu jakichkolwiek głębszych refleksji?
Odkrycie szczepionki przyniosło powrót do normalności?
Paszporty covidowe, te z teorii spiskowych są jeszcze ważne czy musicie je już zaktualizować?
A co z "foliarzami" i "antymaseczkowca mi"? Mieli umierać po pierwszych falach nie stosując się do maseczkowych restrykcji Pana Szumowskiego, później Niedzielskiego, Simona i innych z TV?
Wciąż śmiejecie się z lekarzy Martyki, Bodnara, Basiukiewicza, Chazan, naukowców Witczaka, a to właśnie ich przewidywania, na podstawie dotychczasowych lat, sezonowości chorób sprawdzają się. Cudownie wszyscy, mimo dużego kontaktu z Chorymi wciąż żyją. Czy to cud?

Wolni Ludzie walczą nie tylko o swoją wolność, ale i o Waszą...
 
#66 Ksopgiel 2022-01-23 00:36
Ci co nie przyjęli tego preparatu też płacą składki zdrowotne na ZUS zatem nie ma żadnych podstaw żądać od nich ponoszenia dodatkowych kosztów jakby trafili do szpitala z powodu C19. Natomiast zastanów się drogi "szczepanie" czy skoro Ty przyjąłeś preparat kupowany przez rząd także za pieniądze z podatków od tych co go nie przyjęli i trafisz do szpitala z powodu powikłań lub ponownie zachorujesz na C19 (co jest już obecnie bardzo powszechną sytuacją), to chyba właśnie raczej ty powinieneś ponosić dodatkowe koszty związane z leczeniem szpitalnym!! Zatem pomyśl (to nie boli) zanim napiszesz te bzdury! A co do kom. 21 to chyba wrodzony brak inteligencji spowodował, że napisałeś "respirator dla zaszczepionych"??! Rozbawiło mnie to setnie XD Czyli, że Ci chronieni preparacikiem potrzebują respiratora! XD
 
#67 Ksopgiel 2022-01-23 00:45
Brawo dla reportera!! Wreszcie artykuł bezstronny i nieobrażajacy! Dawno się z takim nie spotkałem w mediach. Tak trzymać!!!
 
#68 FERDEK 2022-01-23 00:53
POPIERAM W 100% KOMENTARZ NR 1 ORAZ 38
 
#69 Ad.38 2022-01-23 00:58
Ad. 38 Kogo masz na myśli? Kończmy już z tym cyrkiem . Ludzie noszą te brudne osmarkane maski, kupują z koszyków chleb, owoce i inne produkty , nie myją rąk pół Polski zaszczepionych i jakoś wirusy szaleją i szaleć będą. Szpitale przestały leczyć. Skończmy z ekstra dodatkami covidowymi w służbie zdrowia to pandemia wam wszystkim zaślepionym pokaże jaka jest naprawdę. Może tak w końcu lekarze ginekolodzy przestaną leczyć płuca to uzdrowicieli będzie więcej.
 
#70 Do kom 1 2022-01-23 01:06
To Ciebie trzeba izolować od reszty narodu Ty i Tobie podobni w 1939 roku doprowadzili do wojny i do obozów zagłady
 
#71 nio 2022-01-23 01:15
Brawo Leszno .. z bijącym sercem dziękuję za protest , nie dajmy się eutanazji .
 
#72 wrocek 2022-01-23 01:17
Umarła antyszczepionko wa:
https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/wroclaw-pielegniarka-z-punktu-szczepien-zniechecala-do-zastrzykow-zmarla-na-covid-19/tjsk6tl,79cfc278
 
#73 DLA NIEKTÓRYCH SZCZEPIENIE = ŚMIERĆ 2022-01-23 01:19
Wiele osób ma przeciwskazania zdrowotne do tych szczepionek. NIektórzy o tym nie wiedzieli, nikt nie jest o tym informowany, ci co o tym wiedzą (znają swój stan zdrowia) nie chcą umrzeć. Wirusa przenoszą osoby zaszczepione i niezaszczepione . Co gorsze, osoby zaszczepione traktowane są łagodniej w różnych sytuacjach i wtedy często zarażają. WŁ¡CZCIE MYŚLENIE I LOGICZNE MYŚLENIE. KORPORACJE ZABIJAJ¡.
 
#74 Jurek 2022-01-23 01:53
Całym sercem popieram segregację sanitarną
 
#75 Tomek 2022-01-23 01:54
TAK DLA SEGREGACJI SANITARNEJ
 
#76 Stefan 2022-01-23 02:00
Sweet fotki porobione, można się rozejść.
 
#77 Artur 2022-01-23 02:11
W końcu jacyś młodzi na proteście , w porównaniu z Kod i  wolnymi sądami 
 
#78 Et 2022-01-23 02:33
Jak chcecie nazywajcie mnie antyszczepionko wiec który przyjął wszystkie obowiązkowe szczepionki zaszczepił swojego syna na wszystkie obowiązkowe szczepionki i nie zaszczepil się na nie obowiązkowa szczepionkę....ludzie....k....a ogranijcie się!!! To może teraz wszystkim palaczom i grubasom zabronimy leczenia w szpitalach bo nie dbaja o sobie??????otwórzcie oczy bo będzie za późno! Cała europa protestuje ale tego się nie pokazuje po prostu!!! Ruszcie tylki z kanapy i weźcie się za siebie s
Zdrowe jedzenie wysypisko e się suplementujcie się vit D3 i ruch ruch i jeszcze raz RUCH!!! Zapamiętajcie TRENING CZYNI MOSTRZA CHEMIA CZYNI CUDA
 
#79 Ema 2022-01-23 03:47
Czytam te komentarze i nie wierzę. Szczepionka pomaga.hahaha. Znajomy zaszczepiony trzecia dawka i co covid. Zobaczymy bałwany kto pierwszy będzie na cmentarzu. Jednak duża grupa ludzi w tym mieście nie używa mózgu ale to wiedziałem od dawna.
 
#80 Nie 2022-01-23 05:40
Popatrzcie Polacy jak Was pięknie podzielono. Po cichu, skutecznie i konkretnie. I tak małymi grupami, samotnie idziecie jak barany na rzeź. W ostateczności oto cwaniakom chodzi.
JESZCZE JEST CZAS, POMYSLCIE !
 
#81 Egon 2022-01-23 05:43
Wolę mieć włączony telewizor niż z wami iść w pochodzie i z was się śmiać jak głupie pokolenie idzie przez Leszno i myśli że nie są wolni powinniście przeżyć komunę i pałką być bici to dopiero byście zobaczyli
 
#82 Leszczyniak 2022-01-23 05:48
Za takich jak wy trzeba się brać tępić tych co się sprzeciwiają 100 osób to jest w Lesznie garstka
 
#83 XXX 2022-01-23 06:03
Precz z patologią i jestem za segregacją zero tolerancji dla tych co w sobotę manifestowali
 
#84 Bartek 2022-01-23 06:13
Szkoda że nie widziałem , rozwniez bym się przyłączył , chcą nas skucic , podzielić na grupy byśmy sami się wykończyli a rząd w innym czasie znowu ustawę zmieni ....
 
#85 Aaa 2022-01-23 06:46
Wszyscy powinniście na jeden dzień iść na oddział covidowy popracować... charytatywnie za takie teorie
 
#86 Gość 2022-01-23 07:08
do kom 1. Ludzi piszących pierwszy komentarz trzeba izolować w szpitalach psychiatrycznyc h.
 
#87 Gość 2022-01-23 07:10
do kom. 3 przyjdzie ten dzień, kiedy nie przyjmiesz kolejnej dawki, Twój punkt widzenia zmieni się, nawet po kilku dawkach zostaniesz wtedy antyszczepem.
 
#88 Gość 2022-01-23 07:14
do kom 4 Tobie ręce opadają a ja podnoszę z dumy, że są tacy ludzie jak manifestujący swoje poglądy. W końcu jesteśmy w wolnym nadal kraju. Jeszcze w marcu 2020 żyło się normalnie, teraz ludzie zamykają biznesy, tracą pracę, bo nie przyjął szprycy.
 
#89 Gość 2022-01-23 07:17
do kom 5, 6, 7: Prawdopodobnie, Rynek Główny, 29.01 godz. 17.00
 
#90 Gość 2022-01-23 07:19
do kom 8...nikt nie kwestionuje virusa, nikt nie kwestionuje Twojej choroby, tylko człowieku daj żyć innym. A na ciężki przebieg grypy i jej powikłania to czasem nigdy wcześniej nie umierano?
 
#91 Gość 2022-01-23 07:21
do kom 10...to sam pozwij rząd np, za 69% ceny emisji CO2 energii elektrycznej którą płacisz bo komuś tak się ubzdurało. Następnym razem lepiej nic nie pisz.
 
#92 Gość 2022-01-23 07:21
do kom 12...mnie przychodzi na myśl Bolek.
 
#93 Gość 2022-01-23 07:22
do kom 13...po pierwsze wyłącz tv.
 
#94 Gość 2022-01-23 07:24
do kom 17...ktoś ma tranzystor w głowie...ktoś ma klepki..ktoś inny mózg...a Ty co masz/ łatwo pisać do kogoś, zacznij od siebie.
 
#95 Gość 2022-01-23 07:25
do kom 19..napisz w jakiej dzielnicy Ty mieszkasz i do jakich sklepów chodzisz, też będę omijać.
 
#96 Gość 2022-01-23 07:26
do kom 28..to przyjdź i będzie o jedną osobę więcej.
 
#97 Gość 2022-01-23 07:27
do kom 20, 21 jesteście niedoinformowan i, zacznijcie od przeczytania swoich praw, takimi wpisami nie kompromitujecie innych, tylko sami siebie.
 
#98 Do 48 2022-01-23 07:27
Nie przeproszą, bo nie dożyją.
 
#99 Gość 2022-01-23 07:29
do kom 32..ja tam nie wybieram się.
 
#100 Gość 2022-01-23 07:32
do kom 38..żal czytać komentarze numer 38, kupujesz lodówkę, pralkę używany samochód, oglądasz z wszystkich stron, wypytujesz, oceniasz...ale berbeluchę przyjmujesz bez zastanowienia co tam jest, Twój wybór czy ja to komentuję? Mnie to nie obchodzi, ale zostaw mnie w spokoju.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama