Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Taniec/Mażoretki

4057 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Mażoretkowe mistrzostwa w Lesznie. Uroczysta defilada zespołów

Opis
8 marca 2025, Leszno, hala SP 13.
reporter: Bartek Klupś
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/123810/80/


Ocena: 2.7 (6 głosów)


Komentarze (86)  

 
#1 Skoro 2025-03-08 15:42
Skoro wsparli miasto i mosir to czemu nie udostępniono hali Trapez?
 
#2 Aga 2025-03-08 16:25
Zapraszacie Pa stwo, ale miejsca żeby cokolwiek zobaczyć brak... na trybunach rodzice a widzowie nie mają gdzie usiąść... To nie jest miejsce na taką impreze
 
#3 Pela 2025-03-08 16:54
Przecież te tańce wspomagaja wójtowie ,burmistrzowie i prezydenci miast finansują nauczycieli
 
#4 nowa hala 2025-03-08 18:00
Poprzedni prezydent obiecywał nową halę obiecanki cacanki.Nowy prezydent to już nic nie mówi, ale przynajmniej nie obiecuje. Taka impreza,a 13 za mała ! Trapez byłby dla tej imprezy w sam raz,nie wiem czemu tam nie zorganizowano. Potrzeba w Lesznie dużej, nowoczesnej hali,bo nawet jak są mecze futsalu,czy koszykówki męskiej to wiele razy Trapez jest zbyt mały. Leszno przespało tą sprawę z nową halą dobre 10 lat
 
#5 Mieszkaniec 2025-03-08 20:21
Hala Trapez nie ma szatni dla tyłu zawodniczek lub zawodników a nawet WC i prysznicy . Dla tylu gości miejsce ma tylko Trzynastka
 
#6 Mieszkaniec 2025-03-08 20:51
Te tańce wspomagają rodziny co nie patrzą na kopaczy piły czy walki kurczaków w klatce. Piękny i wymagający sport
 
#7 Zmartwiona 2025-03-08 21:03
Tak oglądam te piękne występy i zastanawiam się, dlaczego nie ma tu naszych mażoretek z Włoszakowic. Czy ich instruktorki nie chcą się pochwalić umiejętnościami swoich podopiecznych? Szkoda.
 
#8 Rodzice 2025-03-08 21:37
Sędziowanie poniżej wszelkiej krytyki. Ten związek to jak kółko wzajemnej adoracji. Tylko szkoda dzieci, które zostają skrzywdzone.
 
#9 Ad4 2025-03-08 22:53
Taka impreza tylko w Trapezie. Pewnie MOSIR nie ogarnal bo wczoraj bylo mma i nie bylo komu przyjsc do pracy. W koncu sobota
 
#10 Do zmartwiona 2025-03-08 22:59
Właśnie też się zastanawiam gdzie są zespoły bliźniaczek. Dziwne że mistrzynie świata nie startują w zawodach na swojej ziemi, na swoim podwórku, taka okazja nie zdarza się często. Będąc mistrzyniami świata tym bardziej powinny zaprezentować się w Lesznie, bo to tylko mistrzostwa okręgowe, dla mistrzyń świata żaden problem. Czy może&?
 
#11 Alina 2025-03-08 22:59
Jest nasz związków i każdy zespół należy do innych ... tutaj widać mało rywalizacji
 
#12 Adam 2025-03-08 23:00
Wiele drużyn rywalizuje same że sobą zwłaszcza leszno to słabe
 
#13 Kasia 2025-03-08 23:15
Ale wy zazdrościcie tym dziewczynom że nawet jak nie jest post o nich to zawsze wspomonacie. Musicie mocno zazdrościć im
 
#14 10 komentarz 2025-03-08 23:18
No wszędzie być nie mogą
 
#15 Zmartwiona 2025-03-09 00:32
Do Kasia- my im nie zazdrościmy. Nam (przynajmniej mi) jest żal mażoretek trenowanych przez te panie. Dziewczyny tańczą z pasją, trenują wytrwale i szkoda, że nie mogą pokazać się na żadnych krajowych zawodach. Sprawdzić się. Wiele z nich marzy o tym. Niestety jakiś dziwny konflikt instruktorek ( które też dają z siebie wszystko i są fantastyczne) ze związkiem mażoretek zamyka dziewczynom drogę rywalizacji z innymi zespołami. Niestety pozostała im jedynie rywalizacja między grupami prowadzonymi przez panie K&M. Szkoda...
 
#16 Anastazja 2025-03-09 08:45
Omg !! Serio zrobiono to w szkole !! Szok.tomjiz leszno nie ma lepszego miejsca
 
#17 Anna 2025-03-09 08:47
A co to za Mistrzostwa jak na podium cały czas tylko wołane były jedne zespoły. Czyli nie było rywalizacji ??? Wiadomo ze jak jeden zespół tańczy to ma Mistrza
 
#18 7 2025-03-09 08:57
Bo dziewczyny w tym roku mają przerwę a to nie ich federacja. Kiedyś w Lesznie były organizowane Mistrzostwa Polski z nominacją na Mistrzostwa Europy i wtedy Mażoretki z Leszna nie brały udziału mimo że Impreza była w Lesznie na Trapezie. Każdy zespół ma prawo wyboru
 
#19 Barbara 2025-03-09 09:15
Leszno w tym roku słabe Finezja wymiata !! Extra wschowa
 
#20 Ania 2025-03-09 10:18
Miejsce koszmar. Takie małe trybuny widać minę ludzi tam siedzących. A Ta starsza pani w sędziach to kto to? Już uśmiechnąć do dzieci się nie umie ? Przecież cały czas takie miny ze aż szkoda tych dziewczynek
 
#21 Kibic 2025-03-09 10:38
Włodarze Leszna otwórzcie oczy hala sportowa szkoły nr 13 nie nadaje się na takiej rangi imprezy. Ilość miejsc siedzących za mała, sama sala za mała, infrastruktura szatnie (sale lekcyjne podstawówki). Nagłośnienie fatalne, brak klimatyzacji. Leszno z halami sportowymi na europejskim poziomie jest 50 lat do tyłu. Zmodernizowany Trapez to w tej chwili relikt PRLu. Leszno posiada piłkarzy futsalu, piłkarzy ręcznych, koszykarzy,siat karzy gdzie oni mają grać. Koncerty na dobrym poziomie gdzie...
,
 
#22 Darek 2025-03-09 11:46
Dzisiaj w Trapezie ważny mecz koszykarek ! ! ! Wszyscy kibicować - hej TÊCZA ! ! ! Wczoraj dobry trening na hali - dziewczyny musiały się obyć z koszami przed meczem ! TYLKO ZWYCIÊSTWO - HEJ TÊCZA TYLKO ZWYCIÊSTWO !
 
#23 Do Zwartwiona 2025-03-09 12:00
Nie każdy żyje rywalizacja tak jak ty a jak widać nie zdrową i bardzo zawistna ... przykre jest Twoje życie w takim zespole który czeka tylko na zawody w okręgu. Z tego co wiem Włoszakowice właśnie są na wyjeździe za granicą więc sama zobacz co jest lepsze. Post nie dotyczy tutaj zespołów które nie biorą udział więc skup się na trwającej imprezie
 
#24 Kom 15 2025-03-09 12:14
A widać że małe zainteresowanie to trzeba interesować się i uderzać w inne zespoły. LESZNO zawsze jest zawistne i nie miało z kim rywalizować to trzeba winić kogoś innego ... rywalizować z pojedynczymi zespołami albo same że sobą patrząc od godziny 9 - 10 same zespoły że sobą rywalizują. Leszno same w klasycznym pomponie leszno same w defiladzie i wiele innych zespołów same na podium zdobywając 1 miejsce. Może gdybyście dziewczynki były bardziej miłe to więcej zespołów by do was przyjechało ??? Może mniej obłudy?? Skupcie się na zawodach teraz a nie komentujecie bez sensu coś i kogoś co tego nie dotyczy. Napiszcie gratulacje Finezji która was pokonała jak z wami tańczyła, napiszcie podziękowania dla zespołów które są na zawodach i grajcie fair play. Bylam na trybunach i widzę zachowania dziewczyn Polecam skupic się na sobie na swoich zespołach bo widać że nawet zespoły razem się nie wspierają przykry widok i przykro czytać takie komentarze. Sport ma łączyć nie dzielić bądź mądrzejsza
 
#25 Ewa 2025-03-09 12:21
Brawo wschowa najlepsza! Macie poziom Mistrzostw brawo pięknych pokazów. Tylko wy i miraz pokazują dobrą pracę
 
#26 Daria 2025-03-09 12:27
My też nie bierzemy udziału a jesteśmy z okolic Leszna. Zapraszamy do Pana Stasia Rywińskiego na Mistrzostwa Mażoretek Polski Północno - Wschodniej odbęd¹ się w dn. 13.04.2025 w Olecku
 
#27 Elwira 2025-03-09 12:53
Piekna impreza piękne dziewczyny piękna scena i cała organizacja tylko dlaczego tancerki nie potrafią docenić tego. Dlaczego wprowadzasz tutaj taka atmosferę? Dlaczego obrażasz kogoś kto nie bierze udziału? Moja córka jest Mażoretką i za tydzień jedzie na takie same zawody tylko do Olecka czy dlatego jest gorsza i ma prawo być przez ciebie oceniana ze nie spełnia swoich marzeń?? Tancerki innych zespołów również są szczęśliwe i spełniają marzenia jak ty niekoniecznie muszą być teraz w Lesznie by być szczęśliwym. Pan Rywinski od lat organizuje mistrzistwa i myślę że Ciebie jeszcze na świecie nie było związek działa od ilu 4/5 lat ?? Dlaczego uważasz tą imprezę za najlepszą o której marzą każde Mażoretki? Nie wiem co masz wpajane w głowę ale nie tylko te zawody są ważne jest wiele innych zawodów na które można jechać i spełniać marzenia. Proszę cię nie krzywodź nikogo słowami bo karma do Ciebie wróci. Ja mam nadzieję że z Lesznem spotkamy sie w Olecku wiemy że miraz będzie wiec jest to dowód że można być na wielu imprezach i zdrowi się wspierać wiec proszę Cie bądź miłą tancerka nie tą której nikt nie chce kibicować
 
#28 Marzoreizm 2025-03-09 13:28
Kicz i tandeta bezrefleksyjnie przekazywana z pokolenia na pokolenia.
Disco polo lubi to!
 
#29 Natka 2025-03-09 13:32
Brawa dla mażoretek PIXI Wijewo dziewczynki nasze zdobyły złoto . Dziękujemy pani Agnieszce za przygotowanie i duże dpbyła to dobrze zorganizowana imprezaM
 
#30 Tosia 2025-03-09 14:54
Przecież pixi wijewo było same w kategorii nie miały też nikogo do rywalizacji wiec pewne było że wygrają
 
#31 Ada 2025-03-09 15:28
Gratulacje dla wszystkich tancerek mimo tego że były same to zawsze włożyły ciężką pracę. Brawo pixi
 
#32 Marcin 2025-03-09 15:50
Dokładnie popieram komentarz numer 27 dlaczego obrażasz zespoły które nie wzięły udziału w tym konkursie? Skąd stwierdzenie że trzeba było tam jechać jeśli się jest blisko? Jest wiele federacji mażoretek jest wiele konkursów nawet teraz trwa konkurs w Raciborzu gdzie są najlepsze zespoły z Polski. Dlaczego obrażasz Trenerów, zespoły i tancerki. Skąd wiesz o czym kto marzy - jeśli są to twoje marzenia spełniaj je ale nie wkładaj wszystkich do jednego wora. Spełniaj to Marzenkę i ciesz się chwila. Nie uważam tej imprezy za największa i najlepsza za tydzień są Mistrzostwa Mażoretek Polski Północno - Wschodniej w Olecku w federacji która działa od kilkunastu lat. Są to największe Mistrzostwa organizowane co rok i pewnie więcej zespołów w nich weźmie udział. Ale nikt nikogo nie będzie obrażał jeśli nie przyjedzie. Każdy ma prawo wyboru gdzie tańczy. Pan Stanisław Rywiński zapoczątkował Mistrzostwa w Polsce to on stworzył okręgi i on nominował na mistrzostwa Polski i Europy to właśnie te mistrzostwa w Lesznie idą tą samą drogą ale to jest jeszcze młoda Federacja. Nie oceniam nikogo i federacji każda ma swoje zasady i swój regulamin dlatego każdy ma wiele kierunków do konkursów.
 
#33 Janina 2025-03-09 16:09
Zmartwiona a ty uważasz się za lepszą ? Uważasz że jesteś Bogiem bo bierzesz udział w tych zawodach ? Szczycisz się tym jakby to były jedne zawody w Polsce. Dlaczego wspomniasz kogoś kogo tam nie ma tak ci zależy nich? Nie znam zespołow ale czytając widzę że musisz bardzo tym osobom zazdrościć skoro myślisz o nich nawet jeśli ich nie widzisz. Smutne masz życie bo zamiast korzystać z chwili piszesz komentarze do osób które nie mają nic wspólnego z tą imprezą.
Wpisując w przeglądarce Google jest wiele imprez
istrzostwa Mażoretek Polski Północno - MWschodniej odbęd¹ się w dn. 13.04.2025 w Olecku
1.05
Otwarte Mistrzostwa Mażoretek Polski Południowo  Wschodniej (Woj. Lubelskie, Podkarpackie, Małopolskie)
Nominacje do Mistrzostw Polski Mażoretek
10-11.05
Otwarte Mistrzostwa Mażoretek Polski
Zachodniej (Woj. Wielkopolskie, Lubuskie,
Dolnośląskie, Zachodnio-Pomorskie, Pomorskie)
Nominacje do Mistrzostw Polski Mażoretek
17- 18.05
Otwarte Mistrzostwa Polski Południowo  Zachodniej (Woj. Śląskie, Opolskie)
6.06  8.06 2025
XXVI Mistrzostwa Polski Mażoretek 
(wg reguł SMTiCHP)

Naprawdę jest tego masa i nie wiedziałabym gdzie mam jechać na jakie zawody. Jeśli jest tyle zawodów nic dziwnego że są zespoły które jeżdżą gdzieś indziej nie ma szans być wszędzie. Co tydzień gdzieś się coś dzieje. Mażoretek w Polsce jest masa google nie mówi ile ale w każdym województwie jest po kilka lub kilkanaście zespołów to sporo nie ma możliwości aby wszystkie zespoły brały udział w zawodach
 
#34 Agata 2025-03-09 16:17
Wiele jest tych Mistrzostw mażoretek najbardziej znany w polsce jest Stowarzyszenie Mażoretek i Tamburmajorow jednak każdy robi mistrzostwa pod siebie. Te Mistrzostwa są organizowane przez Związek Mażoretek to młoda federacja, która wciąż znajduje się na etapie rozwoju i zdobywania doświadczenia. Choć wykazuje duży potencjał i chęć działania, to przed nim jeszcze wiele wyzwań i nauki, aby dorównać starszym, bardziej ugruntowanym organizacjom. Kluczowe będzie budowanie silnych struktur, rozwój standardów oraz zapewnienie profesjonalizmu na każdym poziomie. Warto jednak docenić dotychczasowe starania i mieć nadzieję, że w przyszłości federacja stanie się ważnym filarem w świecie mażoretek.
 
#35 Joanna 2025-03-09 16:32
Bardo fajna impreza dużo pokazów. Trochę nie jest fajne że małe dziewczynki mają po 10 rywalek a starsze dziewczyny są same i mają złoto. Te małe dziewczynki mają lepszy poziom niż te starsze co wygrywają. Naprawdę niektóre zespoły żenada i wstyd
 
#36 Kasia 2025-03-09 17:18
Mistrzostwa super ale zachowanie dziewczyn tragedia jak można takie miny na siebie robić. Dziewczyny nie gratulują nawet sobie wchodzą na scenę I na siebie głupie miny robią. Smutne bardzo
 
#37 Aldona 2025-03-09 17:28
Mam córkę w mirabelkach i tylko wsparcie dostały od dziewczyn z Wronek reszta to tak zadumane dziewczyny! Wchodzą na scenę I złe miny robią nie gratulują innym a zwłaszcza gospodarze takich gwiazd juz dawno nie widziałam. Przykre moja córka się sama pytała mamo a nas te dziewczyny nie lubią. Jako rodzic miałam ochotę do nich podejść i dać im lekcje
 
#38 gość 2025-03-09 19:22
Ale nikt nie zazdrości zespołom bliźniaczek, tylko coś jest trochę nie halo. Od kilku lat nie widać ich na żadnych zawodach w Polsce. Ani mistrzostwach Polski, ani nawet ogólnopolskich czy lokalnych konkursach. Występują tylko na mistrzostwach K&M gdzie rywalizują między sobą. Jeżdżą na mistrzostwa świata federacji gdzie nie trzeba zdobywać nominacji i każdy chętny może wystartować. Zdobywają medale w tych kategoriach w których nie mają konkurencji albo konkurują tylko między sobą. To jest przykre bo te dziewczyny nie mają żadnych szans rozwoju tylko dlatego że instruktorki z jakichś niewiadomych przyczyn są skłócone ze wszystkimi federacjami w Polsce. Przecież mogłyby wystartować raz do roku gdzieś tu w Polsce, co to za problem? Jest mnóstwo konkursów dla mażoretek niepowiązanych z żadnymi federacjami i na pewno też zespoły bliźniaczek byłyby tam ciepło przyjęte. Niestety takie podejście jakie prezentują bliźniaczki to oszukiwanie samych siebie bo część dziewczyn może myśli że są "mistrzyniami świata" gdzie tak naprawdę zdobyły medal w kategorii w której były np tylko Włoszakowice i Przemęt. Jakie to mistrzostwo świata? Poziom na mistrzostwach w Lesznie jest dość wysoki i nawet w mniej obsadzonych konkurencjach zespoły prezentują bardzo dobre choreografie. Stety niestety lepsze niż to co prezentują Włoszakowice. Dziewczyny mogłyby przyjechać, podejrzeć, coś podpatrzeć, pouczyć się. Ale instruktorki już kilka lat temu zamknęły je w swojej dziwnej bańce. Występy z orkiestrami - super. Jeśli chodzi o zawody - nie dają tym dziewczynom możliwości rywalizacji z różnymi zespołami i rozwoju. I nawet medalami z mistrzostw świata gdzie na 2 zespoły Włoszakowice są 1 a Krzywiń 2 (przykładowo) nie da się tego ukryć. Jak cały zespół nie chce startować w Lesznie to niech chociaż pojedzie jakaś solistka, duet, mała formacja. Jeden dwa występy - żeby porównać się z zespołami z regionu, spróbować czegoś nowego. Ale nawet na to instruktorki nie pozwalają. Pytanie - dlaczego? Co stoi na przeszkodzie? One same izolują się od pozostałych federacji w Polsce. W jakim celu?
 
#39 do Janina 2025-03-09 19:24
Akurat zespoły bliźniaczek nie jeżdżą na ŻADNE konkursy w Polsce. Ostatni raz kilka lat temu były. A tak jeżdżą tylko na mistrzostwa świata federacji w której nie są wymagane nominacje czy kwalifikacje bo może wystartować w nich każdy kto chce. I zdobywają medale w mało obsadzonych konkurencjach albo w takich gdzie rywalizują tylko ze sobą. One nawet na mistrzostwa POLSKI tej federacji nigdy nie przyjechały żeby się sprawdzić. Mnie się to wydaje co najmniej dziwne.
 
#40 Ania 2025-03-09 20:20
A co ty się tak tych dziewczyn uwzięlaś ?? Bije od ciebie tyle zła w ich kierunku po co ? Przecież każdy jeździ gdzie chce a po tych zespołach nie widać żeby im brakowało tej imprezy
 
#41 Kasia 2025-03-09 20:27
Nie znasz informacji nie oceniaj konkurs ich ma zupełnie inne zasady można to poczytać na stronie organizatorów. I porównując w tym roku wypuszczają ich tancerki 200 prezentacji. Leszno skopiowało ich konkurs i zrobiło swój zamknięty konkurs i ile było startów 13 ? Masz porównanie. Masz ogromną niewiedzę na temat zespołów i bije od Ciebie ogromna zazdrość. W ogóle muszą być sławne skoro nawet są poruszane w postach które je nie dotyczą. Współczuję Ci ze jesteś taka nieszczęśliwa ale może jak napiszesz osobiście do tych Pan to powiedzą ci trochę aby cię uszczęśliwić?
 
#42 Ewa 2025-03-09 20:30
Prawie 10 lat temu właśnie te Panie zorganizowały Mistrzostwa Polski w Lesznie i Leszno nie wystartowało. Piękne Mistrzostwa Polski na trapezie, pamiętam byłam uczestnikiem dziś juz nie tańczę ale miło wracam do tamtych czasów.
 
#43 Eryk 2025-03-09 20:35
Żal d... ściska ale kogoś boli ... wchodze poczytać i się pośmiać bo Ty zawsze wesoło
 
#44 Do gość 37 2025-03-09 20:40
Nic dziwnego że się zamknęły w bańce jak tu tyle zła - skąd w człowieku mieści sie tyle zła piękna piosenka może puść sobie na wieczór. Zycze każdemu by mógł spokojnie żyć. Żyjemy w czasach niespokojnych pełnych obaw może jeszcze jesteś za młoda by to dostrzec ale korzystaj z życia i się baw nie patrz i nie oceniaj innych. Stwórz abyś była szczęśliwa i nie rób innemu co Tobie nie miłe.
 
#45 Aneta 2025-03-09 20:47
Listy Startowe cala pierwsza strona pojedyncze zespoły. Solistek owszem dużo ale np. Leszno konuruje samo ze sobą lub leszno tylko ze wschową. Pixi samo, Krzemieniewo konkuruje tylko z Wronkami, Wronki same, Kwilcz same, płoty ze wschową, góra sama. Nie ma dostępnych list startowych ale jestem zła bo moja córka solistka zajęła 6 miejsce a inne zdobyły to za nic bo były same. Nie tak powinno to wyglądać
 
#46 Do gość 37 2025-03-09 20:57
Nic dziwnego że się zamknęły w bańce jak tu tyle zła - skąd w człowieku mieści sie tyle zła piękna piosenka może puść sobie na wieczór. Zycze każdemu by mógł spokojnie żyć. Żyjemy w czasach niespokojnych pełnych obaw może jeszcze jesteś za młoda by to dostrzec ale korzystaj z życia i się baw nie patrz i nie oceniaj innych. Stwórz abyś była szczęśliwa i nie rób innemu co Tobie nie miłe.
 
#47 Edzia 2025-03-09 20:58
Mażoretki to zespoły dziewcząt (rzadziej chłopców), które wykonują układy choreograficzne z pałeczkami (batonami), pomponami, flagami lub innymi rekwizytami, często towarzysząc orkiestrze dętej. Ich występy łączą elementy tańca, gimnastyki i musztry paradnej. Choć współcześnie są popularne na całym świecie, ich historia sięga wielu wieków wsteczW latach 70. i 80. mażoretki zaczęły przechodzić ewolucję w stronę bardziej sportowej dyscypliny. Wprowadzono bardziej skomplikowane układy choreograficzne , akrobatykę i elementy tańca jazzowego. Powstały także organizacje regulujące zawody mażoretek, np. NBTA (National Baton Twirling Association) oraz IFMS (International Federation of Majorettes Sport).W Polsce zespoły mażoretek zaczęły pojawiać się w latach 70. i 80., głównie przy orkiestrach dętych działających w miastach i mniejszych miejscowościach . Ich rola była podobna do tej, jaką pełniły w Europie Zachodniej  uświetniały parady, festiwale oraz uroczystości państwowe.
 
#48 Widz 2025-03-09 21:01
Obecnie w Polsce organizowane są liczne mistrzostwa krajowe oraz międzynarodowe, a zespoły rywalizują w różnych kategoriach: tradycyjne układy z batonami, pomponami, flagami, a także bardziej nowoczesne choreografie oparte na technikach baletowych czy akrobatycznych.Mażoretki biorą udział w prestiżowych zawodach międzynarodowyc h, takich jak:
Mistrzostwa Świata i Europy Mażoretek Grand Prix Baton Twirling Mistrzostwa Federacji NBTA i IFMS Mażoretki to nie tylko piękne i efektowne widowisko, ale także wymagająca dyscyplina sportowa. Ich historia, sięgająca tradycji wojskowych i paradnych, ewoluowała do formy nowoczesnego sportu i sztuki tanecznej. Dziś zespoły mażoretek można spotkać na stadionach, festiwalach, paradach i prestiżowych konkursach na całym świecie, gdzie pokazują talent, precyzję i ogromne zaangażowanie w swoją pasję
 
#49 Wujek 2025-03-09 22:31
Miraż i Finezja niech sobie zrobią swoje zawody. Zespoły biedniejsze których nie wspiera miasto czy gmina nie mają z nimi żadnych szans. Powinny być organizowane zawody dla zespołów zawodowych typu Wronki, Wschowa i oddzielnie dla zespołów amatorskich np. Niechlów, Piaski, Wijewo itp.
 
#50 Asia 2025-03-10 07:05
Te Mistrzostwa to żenada ! Sędziowie tylko dają punkty zespołom które znają. W ogóle Sędziowie to trenerzy innych zespołów które też beda startowac na MP. Całe te Mistrzostwa to ściema i szkoda tancerek.
 
#51 Magdalena 2025-03-10 07:45
Czytając komentarze stwierdzam że osoba która często wspomina zespoły Blizniakow musi mieć obsesję na ich punkcie. Jak można tak kogoś obrażać i kierować swoją drogą. Każdy zespół ma swoje ścieżki ty troche zachowujesz się jakbyś była chora na ich punkcie. Jeśli tak ci zależy na spotkaniu to skoro nie przyjechały do ciebie jedz tam gdzie one i masz problem z głowy. Ale może dobrze gdybyś udała się do psychologa bo Ty masz ogromny problem z tym widać
 
#52 Aldona 2025-03-10 07:49
Nie znałam tego zespołu ale z ciekawości weszłam sprawdzić na Facebooku i nic dziwnego że mimo tego że nie było o nich wspomniane w artykule o nich jest tak głośno tutaj. Zespół piękny jakie ładne dziewczyny zespół prężnie działa zwłaszcza z orkiestrą. Jakie mają wspólne Tańce a orkiestra to jest cos WOW brawo
Inne zespoły mają prawo być zazdrosne dlatego wiemy już skąd te ataki.
 
#53 Ela 2025-03-10 07:59
Mistrzostwa pieknie zorganizowane niestety oceny kiepskie. Przecież gołym okiem było widać kto ma wygrać a zawsze wygrywały znane zespoly. Same solistki nie mają szans przebicia się na podium
 
#54 Anna 2025-03-10 08:23
Zabrakło integracji zespołów. Widać że zespoły nie zdrowo rywalizują nawet trenerzy. To było przykre uczą nawet małe dzieci złości do innych zespołów. Solistki poszkodowane po 15 w kategorii a duże grupy max 3 to było bardzo niesprawiedliwe . Wiele tancerek nie otrzymało nominacji a niektóre dostały to za darmo bo były 1 w kategorii
 
#55 Do 48 2025-03-10 09:39
Co wsparcie finansowe ma wspólnego z umiejętnościami , które są oceniane podczas zawodów? Moim zdaniem nic, a też nie wiesz jakie dofinansowanie posiadają podane przez Ciebie zespoły
 
#56 do 53 2025-03-10 09:41
Nominację na Mistrzostwa Polski nie otrzymuje się na podstawie zajętego miejsca na zawodach okręgowych, a na podstawie ilości zdobytych punktów. Może być sytuacja, że solistka z 6 miejsca zdobędzie nominację, a formacja zajmując 2 miejsce tej nominacji nie otrzyma.
 
#57 xyz 2025-03-10 09:46
Chciałabym wytłumaczyć wszystkim dlaczego w niektórych kategoriach występował jeden zespół oraz sens zawodów okręgowych. Mistrzostwa Okręgowe mają na celu wyłonić najlepsze zespoły, które otrzymają nominację na Mistrzostwa Polski na podstawie ilości zdobytych punktów. Na MO może przyjechać każdy zespół, na MP już tylko Ci z nominacją. Często zespół na MO jest sam w kategorii po to aby otrzymać nominację na MP, gdzie już będzie mógł rywalizować z innymi zespołami w swojej kategorii. Gdyby nie było MO to MP musiałyby trwać tydzień, aby sędziowie mogli obejrzeć wszystkie choreografie.
 
#58 123 2025-03-10 12:30
Nie sądziłam, że udział w mistrzostwach związku sportowego mażoretek jest wyznacznikiem dobrej tancerki, każdy ma prawo wyboru, więc nie wiem skąd taki hejt na dziewczyny z Włoszakowic, druga sprawa, jak miałyby się one czuć kiedy wystartowałyby w tych mistrzostwach, a zamiast wsparcia spotkałyby się z uszczypliwościa mi i krzywymi spojrzeniami od dziewczyn, które się tak o nie dopominają, już teraz wiem, że nie byłaby to zdrowa rywalizacja ze strony osób, które tak wypytują o te dziewczyny, chcecie sobie coś udowodnić, że tak wam zależy na tym aby one również wystartowały w tych samych konkursach co wy?
Myślę, że jest, w niektórych osobach jakaś nieuzasadniona zazdrość, skoro ciągle jest poruszany temat zespołu z Włoszakowic nawet pod artykułami, które nie są o nich
 
#59 Asia 2025-03-10 13:27
Wydaje mi się że wiele kategorii zostało źle ocenione czekamy za wynikami. Nie zgadzam się z niektórymi miejscami zwłaszcza solistek.
 
#60 Ala 2025-03-10 13:33
A Leszno jako gospodarze powinno być miłe i wspierać inne zespoły a nie tak się nieładnie zachowywać. Zachowanie tych tancerek jest straszne. Nie chciałbym być w takim zespole
 
#61 Gosia 2025-03-10 14:23
Najbardziej nudna impreza jaką przyszło mi oglądać. zespoły zaliczyły spadek jakości. Leszno hm&.. wszystkie kategorie wiekowe a tylko seniorki rywalizowały? Sędziowie Towarzystwo wzajemnej adoracji, jak zawsze wyjątkowo niemili. Pani z mikrofonem animowała własny jarmark? Zwracała się do wszystkich jak do głupszych od siebie. we Wschowej atmosfera była dużo lepsza. Rodzic
 
#62 Rodzic 2025-03-10 14:28
W Lesznie odbyło się piękne święto sportu mażoretkowego a tutaj tutaj takie "uszczypliwe" komentarze. Drodzy rodzice mażoretek przestańcie jątrzyć , bo to wy piszecie te komentarze (na pewno nie dziewczyny) gdyby nie wy atmosfera między zawodniczkami byłaby inna. A ja serdecznie gratuluję wszystkim zespołom z naszego regionu. Finezja, Rewia, Artis, Mażoretki orkiestry Dętej Miasta Leszna, Mirabell, Mari Mar,Big Bang Iris,Lora, Pixi... dziewczęta byłyście wspaniałe!!
 
#63 Gość 2025-03-10 15:48
A ja odnoszę wrażenie że bliźniaczki i ich mażoretki same siedzą na wszystkich forach Leszna i okolic. Potem szukają artykułów o mażoretkach i zlatują się kiedy jest coś o nich wspomniane. Są zazdrosne i nie umieją zaakceptować krytyki. Widzą że inne zespoły z regionu się rozwijają a one stoją w miejscu. Nie zdziwię się jeśli trenerki ich nakłaniają do takich komentarzy bo o przyjaźni i zdrowej rywalizacji to one tylko na papierze wiedzą. Mniej siedźcie w internecie a więcej pracujcie. Bo macie nad czym. Na sali i poza nią. A wspomniane o nich było w komentarzach bo to dziwne że mistrzynie świata nie przyjechały na zawody do Leszna gdzie były tylko okręgowe. Leszno nie startowało na mistrzostwach Polski bliźniaczek ze względów lojalnościowych bo należały do innego stowarzyszenia. Bliźniaczki nie należą do żadnego stowarzyszenia w Polsce i nie jeżdżą na żadne mistrzostwa Polski do żadnej federacji.
 
#64 Kasia 2025-03-10 19:25
Jaka ty masz obsesję najpierw atakujesz że nie przyjechały teraz że siedzą na wszystkich portalach że nakłaniają tancerki do komentowania. Co Ty masz w głowie każdy trener każdy nauczyciel i każda szkoła powinna uczyć szacunku do drugiej osoby Ciebie widocznie nikt nie nauczył więc może dobry pomysł jest abyś poszła do tych Pań na lekcje.
 
#65 Ewa 2025-03-10 19:28
A myślisz że te zespoły chcą tam jechać?? Skoro przez parę lat nie wzięły udziału. Pewnie Nie A myślisz że jakby tancerki chciały jechać trener by im nie pozwolił? Trochę gubisz się w tym co piszesz. Wejdź na ich strony zespoły się rozwijają mają wiele występów i nie widać by były do tyłu z poziomem lub były nieszczęśliwe.
 
#66 Do kom 62 2025-03-10 19:59
Jak leszno należało do innej federacji . A gdzie teraz zdobywacie nominacje do MWF a to by Mistrzostwa Polski federacji MWF
 
#67 Do 65 2025-03-10 21:34
Nie jestem w Leszna. To po pierwsze. W tamtym czasie Leszno jeździło na mistrzostwa Polski do Kędzierzyna i stamtąd były nominacje do Pragi do IFMS. W Lesznie odbyły się wtedy mistrzostwa Polski MWF, ale potem polskim stowarzyszeniem MWF zostało stowarzyszenie pana Rewieńskiego z Opola, a teraz w Polsce przedstawiciele m MWF jest Związek Sportowy Mażoretek.
 
#68 Adam 2025-03-11 06:59
Gang Bliźniakow obstawę w komentowaniu na wszystkich forach mają, ochronę pod domem, wejścia wszędzie za darmo - to są jaja z chęcią poznam te sławne osoby
 
#69 Edyta 2025-03-11 07:13
Jak leszno było i jest lojalne to dlaczego teraz zostawiły Pana Rywińskiego. widzisz sama nie wiem co piszesz. Te mistrzistwa były prawie 10 lat temu więc zobacz ile jesteś do tyłu jak dopiero teraz weszłaś na tą ścieżkę którą zespoły bliźniaczek już dawno przetarły może dlatego już nie jeździ bo wszędzie były - dziewczyny jestem waszą fanką od Poznania się w Krzywiniu
 
#70 Aldona 2025-03-11 07:33
A ja myślę że mocno doceniłaś te Panie wspominając o nich tutaj bo jest o nich teraz głośno mimo tego że ich zespół nic nie zdobył nawet ich tam nie było a temat jest ich wiec sprawiłaś im przysługę pewnie. Nie ważne co mówią ważne że mówią
 
#71 Dawid do 65 2025-03-11 07:49
A jak to taki gang jak mówisz to może były na mistrzostwach pod przykrywką ? Może występowały A nawet nie wiesz ? Zastanów się
 
#72 do Edyta 2025-03-11 18:11
To ty nie wiesz co piszesz. Sama się gubisz i próbujesz wmówić to innym. Leszno odeszło od pana REWIEÑSKIEGO (nie Rywińskiego) dlatego że to stowarzyszenie przestało funkcjonować jak się należy i najlepsze zespoły z Polski wspólnymi siłami założyły związek sportowy żeby mażoretki w końcu mogły stać się sportem oficjalnie w Polsce. W 2016 roku były w Polsce tylko dwa stowarzyszenia - Stanisław Rewieński i Gerard Kasprzak. Teraz są co najmniej cztery, pewnie nawet o tym nie wiesz. A ja swoją ścieżkę już dawno przetarłam, bo bliźniaczki jeszcze na mistrzostwa nie jeździły a ja już miałam za sobą mistrzostwa Polski w Ozimku czy mistrzostwa Europy w Opolu, kiedy w Polsce istniała tylko jedna federacja. O tym też na pewno nie wiesz. Albo palisz głupa specjalnie.
 
#73 Ewa 2025-03-12 07:18
Ty byłaś na mistrzostwach Europy chyba w snach liczy się dla ciebie tyło okręg bo tylko tam coś wygrasz bo jest mała konkurencja dlatego tak ci zależy na tym konkursie.
 
#74 Aldona 2025-03-12 07:21
Zazdrość to jest choroba. W takim stopniu jak ty masz powinna być leczona.
Zazdrość jest naturalną emocją, ale gdy staje się obsesyjna, destrukcyjna i utrudnia codzienne funkcjonowanie, może być oznaką poważniejszego problemu psychicznego, np. patologicznej zazdrości, zespołu Otella (urojeniowej zazdrości) czy zaburzeń osobowości.

Jeśli zazdrość prowadzi do agresji, obsesyjnych myśli, depresji lub kontrolowania innych  konieczna jest pomoc specjalisty. Im szybciej, tym lepiej, ponieważ nieleczona patologiczna zazdrość może prowadzić do poważnych konsekwencji.
 
#75 Edyta 2025-03-12 08:23
Obrażasz te dziewczyny bo im zazdrościsz. Ich zespołu rozwijają się najlepiej w okolicy mają wiele występów i wyjazdow. Maja fajne pomysły w promowaniu zespołu i wiele zespołów bazuje się na nich co widać że powtarzają ich pomysły. Np. Leszno swój konkurs jak konkurs KM, obozy taneczne, taniec z mamą inne zespoły podbierają rekwizyty i figury to widać gołym okiem. Orkiestry nawet bazują sienna ich wspolnym show tanecznym. Obrażasz te dziewczyny tylko dlatego że zazdrościsz bo innego wytłumaczenia nie ma. Jestem mamą absolwentki i z całą rodziną płakała jak córka musiała odejść że względu na studia i wyjazd do dziś jestem wsparciem dla zespołu i widze jak działa. Zaczynam nawet grać na instrumencie by być częścią zespołu
 
#76 Asia 2025-03-12 08:45
Przecież nie tylko ich zespołów nie było Kościana też nie było i co dlaczego się nie czepiasz? Ich trener był ze śmiglem tak nie równo traktuje swoje zespoły. Zrozum że każdy ma swoje podwórko i nie wkładaj pyska za płot.
 
#77 Weronika 2025-03-12 08:47
Śmigielska trenerka była z jedną solistka która nic nic zdobyła. Jest to niesprawiedliwe faworyzować tylko jedną Tancerkę ta trener ma jeszcze całe grupy ze śmigla i Kościana i nikogo nie wypuścila.
Kościan od lat Startowało w zawodach a teraz nie dlaczego ??
 
#78 Amanda 2025-03-12 09:11
Taniec ma łączyć nie dzielić więc naprawdę zastanów się jak zaczynasz atakować kogoś zwłaszcza w swoim otoczeniu. Widać że się znasz na tańcu więc tańczysz lub trenujesz i współczuję temu zespołowo. Byłaś tańczyłaś ciesz się wygrana
 
#79 Waldek 2025-03-12 10:33
Tak zabrakło Kościana ale trener ich był z zespołem ze śmigla szkoda że nasze kosciańskie tancerki się nie pokazały z tego co pamiętam rok.temu były zawody w Kościanie teraz leszno zabrało i może dlatego Kościan nie wystartowało że względów konfliktów interesów
 
#80 Renata 2025-03-12 10:41
Mażoretek Okręgu Północno-Zachodniego które również się nie pojawiły to :

Fart Wągrowiec
Mażoretki Rytmix Kościan
Delicje (Niechlów)
La Bella (Leśnica)
Royals (Świdnica)
Fart (Wągrowiec)
Power Moms Gostyń (Gostyń)
Mażoretki Swarzędzkiej Orkiestry Dętej (Swarzędz)
Mażoretki Tarnowo Podgórne (Tarnowo Podgórne)
Pa-Mar-Sze (Rogoźno)

I pewnie wiele innych zespołów dlatego nie były to aż tak prestiżowe zawody na które każdy chciałby jechać
 
#81 XYZ 2025-03-12 11:41
Do kom. 74 - Konkurs KM jest między zespołami bliźniaczek, a konkurs w Lesznie to Okręgowe Mistrzostwa Polski, na których zdobywa się nominacje na MP. Zawody Okręgowe co roku organizowane są w innym mieście - rok temu Kościan, dwa lata temu Wschowa, w tym roku Leszno. Miasto, w którym odbędą się zawody okręgowe wybiera zarząd Związku Sportowego Mażoretek, konkurs w Lesznie nie był żadnym zgapieniem pomysłu od bliźniaczek. Nie wiem jakie orkiestry bazują się na wspólnym show tanecznym zespołów bliźniaczek. Wspólna musztra paradna orkiestry z mażoretkami to coś co już dawno jest wpisane w tradycje zespołów mażoretkowych. Leszno takie show z orkiestrą tańczyło chociażby na 10-leciu istnienia zespołu jak jeszcze bliźniaczki nie miały swoich zespołów. Następnie tańczyły takie show na wyjeździe do Dax z Orkiestrą z Leszna, a później znów w Dax z Orkiestrą ze Wschowy.
Do kom. 79 - Zespoły takie jak Delicje Niechlów jak i Power Moms Gostyń wzięły udział w zawodach w Lesznie zdobywając miejsca na podium.
 
#82 Kasia 2025-03-12 13:55
Tu nie chodziło o Mistrzostwa a wasz zamknięty konkurs w Moku gdzie Startowało tylko 13 tancerek I tylko należał do tancerek z Leszna.
 
#83 do 81 2025-03-12 14:45
Nigdy taki konkurs w Lesznie się nie odbył. Jeśli chodzi o "Festiwal solo w wykonaniu kadetek" to nie miał on nic wspólnego z konkursem KM. Konkurs KM jest robiony naprawdę z pompą, niczym MP, a to co było w MOKu to był pokaz dla rodziców tancerek, obeznanie najmłodszej grupy ze sceną, możliwość zobaczenia przez nie jak to jest wystąpić samemu na scenie i było to robione w trakcie trwania próby tych dziewczynek :) I przede wszystkim nie był żadnym konkursem :)
 
#84 do 79 2025-03-12 20:47
Royals Świdnica były. Zdobyły kilka medali. Była solistka z Pa-Mar-Sze też. Leśnica to nie jest okręg północno-zachodni tylko opolskie, okręg południowo-zachodni. I owszem, były to prestiżowe zawody, bo były eliminacjami do mistrzostw Polski Związku Sportowego Mażoretek. Nominacje zdobyły tylko miejsca 1-3. Wiele zespołów czy solistek na mistrzostwach okręgu to wielokrotne medalistki mistrzostw Polski, ale też mistrzostw Europy i świata największych federacji mażoretek IFMS i MWF. W tej chwili te mistrzostwa okręgu są najbardziej prestiżowymi zawodami w naszym regionie, były tam takie znane grupy jak Miraż Wronki czy Finezja Wschowa.
 
#85 Jak nie znasz faktów to się nie wypowiadaj 2025-03-17 22:11
W Kościanie trener zmienił się trener, proszę zaobserwować na facebook. Może dlatego Kościan nie startował w tym roku?
Swój jad proszę wypluwać gdzie indziej i proszę nie mierzyc swoją miarą innych ludzi
 
#86 Brakuje popkornu 2025-03-17 22:29
Podsumowując komentarze na mój chłopski rozum :
Nie jedziesz na zawody - ¬LE
Próbujesz i jedziesz, niestety brak większych osiągnięć , ¬LE
DOBRZE jest tylko jak masz osiągnięcia.

Ja się nie dziwię zespołom które nie jeżdzą, wbijać się w taką atmosferę...
I współczuję zespołom które jeżdżą ale jeszcze nic nie osiągnęły , proponuję im zrezygnować dla świętego spokoju 

Powiem wam jedno, ten cały świat mażoretek jest strasznie obłudny. Ewidentnie zgubiliście się gdzieś po drodze . To jest teraz promocja hejtu i wpędzanie innych w kompleksy.
Ktos się powinien za to wziąć i to pozamykać H

P.s zazdroszczę wam, ponieważ wy widać nie macie żadnych problemów , skoro szukacie i tworzycie je tutaj

Ja jednak mam swoje życie, nie potrzebuje wytykać ludzi palcami i obrażać aby być szczęśliwym czy zabić nude.
Do nie do zobaczenia !
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama