Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody


Ocena: 2.8 (394 głosów)


Komentarze (69)  

 
#1 emeryt sb 2018-07-05 06:18
iluż ja tam towarzyszy widziałem
 
#2 tt 2018-07-05 07:40
I sekretarz pzpr walczący o co niby? Śmiech na sali, bez honoru, moralności i z niewyjaśnionymi do dzisiaj zarzutami. Może zaprosiłby tych ludzi do ekosystemu za budynkiem sądu, którego jest autorem. Łamał prawo i nie został ukarany, nawet ogólnopolskie media o tym pisały a teraz kogo on znowu zgrywa? Obrońcę demokracji? Hańba.
 
#3 anty kod 2018-07-05 07:48
zajebista frekwencja u tych KODziarzy. Śmiechu warte. A posprzątali po sobie. Za ten rozlany wosk i bałagan solidny mandat się im należy.
 
#4 xxx 2018-07-05 07:57
co to znaczy blisko 40 osób. Ciężko jest podać dokładną liczbę
 
#5 do 1 2018-07-05 08:10
Normalni ludzie w wakacje odpoczywają, zajmują się dziećmi, swoimi sprawami, ale jest miikrogrupka ciągle niezadowolonych , protestantów od wszystkiego. Ci sami ludzie walczą o demokrację, wolne sądy, aborcję, trybunał. Po prostu chodzi im o zdobycie władzy. Brrrr
 
#6 Kodziarze! 2018-07-05 08:10
Ludzie daliście sobie wyprać mózgi Gerzdorfowej i Rzeplińskiemu! Od koryta nie chcą się oderwać i tyle
 
#7 mieszkaniec 2018-07-05 08:13
Aaa ... kawiorowa lewica, ludzie skompromitowane j Unii Wolności, układ leszczyński i zdezorientowani ludzie. Nie dajmy sobie wmówić takich bredni
 
#8 Pisowiec 2018-07-05 08:14
Lekarz w komisji wyzszej rangi w zusie powiedzial tak jak robia krzywde I niepodoba sie to po co tam pracujecie uciekac lub sie przekwalifikowa c
 
#9 Marek 2018-07-05 08:30
Brawo popieram.
 
#10 marian 2018-07-05 08:30
Wybory mogą to zmienić,albo i nie
 
#11 do kom. 1 2018-07-05 08:31
Gorzej będzie posprzątać ten bałagan co obecni "reformatorzy" po sobie zostawią.
Wosk przy tym to pikuś.
 
#12 hi 2018-07-05 08:35
aaaaallllllleee eee tłum
 
#13 wyborca 2018-07-05 08:40
Ja bym chciała panią Adrianę jako radną 23-osobowej rady miasta Leszna.
 
#14 xxx 2018-07-05 08:41
40 osób sami komuniści i UB-ecy
 
#15 Mieszkaniec 2018-07-05 08:43
Czy byliście w Sądzie w Lesznie ? Proponuje pójść i zobaczyć jak pracują sędziowie. Sedzia (...) MASAKRA!!!!! Kobieta tworzy swoje prawo
 
#16 Nasza klasa 2018-07-05 08:51
Brawo Janek! Popieram, tak trzymać!
 
#17 Paweł 2018-07-05 08:56
Art. 180. Zasada nieusuwalności sędziego
1. Sędziowie są nieusuwalni.
Robi się problem na starcie, ale konstytucję trzeba czytać do końca i jeszcze rozumieć, co jest w niej napisane.
Art. 180. Zasada nieusuwalności sędziego
3. Sędzia może być przeniesiony w stan spoczynku na skutek uniemożliwiając ych mu sprawowanie jego urzędu choroby lub utraty sił. Tryb postępowania oraz sposób odwołania się do sądu określa ustawa.
4. Ustawa określa granicę wieku, po osiągnięciu której sędziowie przechodzą w stan spoczynku.
5. W razie zmiany ustroju sądów lub zmiany granic okręgów sądowych wolno sędziego przenosić do innego sądu lub w stan spoczynku z pozostawieniem mu pełnego uposażenia.
Mamy tutaj komplet założeń do ustaw o zmianie składu SN. Po pierwsze zgodnie z konstytucją sędzia może być przeniesiony w stan spoczynku, aż w trzech konkretnie sprecyzowanych okolicznościach spisanych w punktach: 3, 4, 5. Po drugie we wszystkich przypadkach tryb przeniesienia określa ustawa, nie konstytucja. Po trzecie i kluczowe dla projektu PiS, granicę wieku, po której sędzia przechodzi w stan spoczynku, również określa ustawa. W końcu po czwarte, w razie zmiany ustrojów sądów, co już nastąpiło, sędziów wolno przenosić do innych sądów lub przenieść w stan spoczynku
Ludzie czytajcie KONSTYTUCJE i nie dajcie się manipulować totalnej opozycji i co niektórym mediom.
 
#18 jacek 2018-07-05 08:57
Kodziarze tak samo brudza jak golebie.Tej pani ktora kandytuje na prezydenta Leszna proponuje zaczac szanowac pracownikow a nie brac udzial w manifestacjach.
 
#19 rr 2018-07-05 09:29
Mi wyszło 29 osób ale to faktycznie prawie 40 tak samo jak prawie sto.Ta liczba zbliżających się uczestników protestu do tysiąca jak na 60-tyś miasto jest imponująca
 
#20 ALEŻ . (do Koment. nr 15 ) 2018-07-05 09:47
Tylko że Ustawa -o ktorej Pan wspomina była uchwalona w pospiechu noca i tylko głosami jednej Opcji Politycznej (czyt. PiS) zatem co to za "ustawa" to "ustawka polityczna" na zapotrzebowanie min. Ziobry prawdopodobnie a nie na tym polega demokracja . Idac dalej przyjdzie za chwilę do władzy inna opcja polityczna i tez zrobi sobie kolejna "ustawkę" aby "wykosić " nieswoich sędziow --- jak to to sie probuje zrobić teraz metoda spisywania tzw "lojalki" w stosunku do prezydenta ...??? Zdrowia dla Pana (także tego psychicznego !!!!!) mgr Janusz P. - student Wydziału Prawa -Uniwersytetu).
 
#21 Kasia W. 2018-07-05 09:49
Franku Spy.Jest mi wstyd ze masz tak zle w głowie poukładane zapamiętamy ciebie bedziesz miał duże problemy juz nie długo
 
#22 do 15 2018-07-05 09:59
właśnie konstytucje należy czytać w całości, a przede wszystkim ze zrozumieniem, dalej mamy art 183 pkt.3. Pierwszego Prezesa Sądu Najwyższego powołuje Prezydent Rzeczypospolite j na sześcioletnią kadencję spośród kandydatów przedstawionych przez Zgromadzenie Ogólne Sędziów Sądu Najwyższego.
Prezydent nie wydał żadnej decyzji ani Pani Prezes Sądu Najwyższego, ani sędziemu Iwulskiemu. Dobrze wie , że złamie konstytucje , zrobił juz to wiele razy, ale teraz jest to oczywiste.
Sad Najwyższy to ostatni bastion demokracji, tylko niezależny może chronić obywateli, wiadomym jest że SN orzeka o legalności wyborów, a pani prezes jest dla PiS zagrożeniem, bo to ona nadzoruje Trybunał Stanu.
Mozna też przytoczyć art 173 konstytucji Sądy i Trybunały są władzą odrębną i niezależną od innych władz. który tez został złamany.TK jest upolitycznione na czele z pania Przyłębska.
Prosze pamiętać, że te osoby nie stały w obronie sędziów, tylko w obronie wartości nas wszystkich, Chcemy wolnej Polski to dbajmy o nia, nie dajmy jej dalej niszczyć przez obecna władzę, kompromitacji, łamania prawa, dzielenia narodu na lepszych i gorszych juz wystarczy. Wolnośc nie jest dana na zawsze, jesli bedziemy pozwalać na łamanie prawa przez władzę możemy ja szybko stracić, Tak robiono w Turcji tymi samymi sposobami, az osiagnięto władzę autorytarna.
 
#23 Sasiad 2018-07-05 10:04
Franku S. jest mi wstyd za to co robisz Przeczytaj kom co sadzą mieszkancy Leszna
 
#24 antyPiS 2018-07-05 10:11
Jak widze, zwolennicy władzy umieja tylko wyzywać i obrażać, co tzn kodziarze? przecież to ludzie, to obywatele naszego miasta i przyznam że żałuje, że jestem taki stary bo poszedłbym z nimi, dobrze prawia, ciesze się że potrafia stawic czoła i walczyc o resztki wolności, którą na naszych oczach gasnie, byc może to kiedyś do Was dojdzie. Język jaki stosujecie czasach kiedy był komuna, w czasach solidarności nie istniał, jestem starszym człowiekiem, swoje przeżyłem i najbardziej mnie boli to, że komunę i autorytaryzm zgotował nam obcy kraj, a teraz do tego samego wprowadza nas nasza władza, której marzy sie absolutna władza. Współczuje następnym będa miec co robić, żeby przywrócic porządek prawny w Polsce, szacunek do Polski na arenie międzynarodowej , o ile bedzie jeszcze co zbierać .
 
#25 Kpmuch 2018-07-05 10:13
Gdybym był z lewicy tez bym tam stał Tylko PiS jedyna partia co dała zwykłym ludziom No sorry platforma poza zwiększeniem lat pracy Nic dla szarych ludzi nie zrobiła
 
#26 Janowski 2018-07-05 10:13
Pani Grażyno i Benedykcie-nie wstyd Wam????szkoda,że nie było pana Budki.Tęsknicie wszyscy za tym,by było jak było?Niedoczekanie!! !
 
#27 Ksiadz Proboszcz 2018-07-05 10:15
zadne protesty, zadne przemarsze, zadne transparenty -

tylko modlitwa moi drodzy tylko modlitwa
 
#28 BENEK 2018-07-05 10:17
znicze zapalili na grobie starego sądownictwa !!
 
#29 AD 15 @PAWEŁ 2018-07-05 10:17
Konstytucja to nie bajka i czytać trzeba ją umieć, mając przy tym elementarną wiedzę. Polecam Ci szanowny Pawle zerknąć w art. 183 ust. 3 Konstytucji RP. Wobec ściśle określonej długości kadencji I Prezesa SN nie ma zastosowania do niego przenoszenie w stan spoczynku w trakcie kadencji, aż do jej ukończenia!! Takie rozwiązanie gwarantuje niezależność i niezawisłość oraz nieusuwalność, co jest podstawą rzetelnego działania SN i ostoją demokratycznego państwa prawnego. Ja ma gdzieś sympatie polityczne, ale PRAWO trzeba szanować. Pisząc Pawle o "totalnej opozycji" domniemuję Twoje poparcie dla aktualnej władzy. Ok, ale pamiętaj, że miecz jest obosieczny. Po zmianie rządu (kiedyś na pewno) wyobraź sobie sytuację, gdy I Prezesem SN jest 50-cio latek, powołany jeszcze przez Prezydenta A.Dudę, a do końca kadencji zostało mu np. 5 lat! Nowa władza wprowadza zwykłą ustawę, którą sędziów po 50-ce odsyła na emeryturę, tylko po to, aby pozbyć się I Prezesa SN. SZANUJMY SIÊ!
PS. Pawle, zapewne czytając Konstytucję natrafiłeś również na art. 8 ust. 2, w świetle którego czytać obecnie trzeba wspomniany już art. 183 ust.3.
 
#30 do protestujacych 2018-07-05 10:23
Dziękuję Wszystkim, którzy byli pod sądem.
Nie byłem. Boję się - jestem urzędnikiem.
Za komuny w podobny sposób pisano o protestujących jak w powyższych negatywnych o proteście komentarzach.
Pytam:
Kto tu jest większym komuchem a kto patriotą. Ten kto zgadza się na zniewolenie Narodu czy ten kto za 500+ chce mieć święty spokój i pojechał na wakacje.
 
#31 Mr Sister 2018-07-05 10:23
Ooooo co raz mniejsza ta grupka osób, która martwi się o nasze sądy. Czyżby temat jest mało nośny ? A gdzie ci wszyscy kandydaci na radnych z drużyny Nowoczesna. Brak czasu czy zainteresowania . A kandydaci na prezydentów to rozumiem problemem się nie interesują w ogóle. Są pewnie zainteresowani obniżką płac dla samorządowców. Niestety ta dobra zmiana robi nam tylko, polakom barszcz węgierski z mózgu. Widać jakie mamy obywatelskie i świadome przeobrażeń i zmian Leszno.
 
#32 Jędrzej 2018-07-05 10:24
Śmiech na sali jaka frekwencja. Faktycznie na pewno chodzi tu o sądy? To nie jest tak, że wciąż protestuje ta sama grupa? Czy tutaj aby nie zależy komuś na przejęciu władzy pod płaszczykiem dobra obywateli, a gdy Ci rządzili w cale nie było lepiej. PIS PO jedno zło! No i Pan Malepszy :)
 
#33 Leszczynianin 2018-07-05 10:25
Tylko jedno pytanie: czy Panowie z PiS są przeciw konstytucji? Oczywiście konstytucji polskiej. Bo PiS już dawno wybrał zasady konstytucyjne Federacji Rosyjskiej i Republiki Węgier.Natomiast "rozdawnictwo" powodowane tzww. troską o obywateli ma głebokie podłoże w ideologii marksizmu i leninizmu. Jak przekonać Panie i Panów z PiS aby czytali dzieła Marksa, Engelsa i Lenina?! Przecież są tak podobni....
 
#34 iga 2018-07-05 10:51
zawsze miałam dobre zdanie o p. Grześkowiak, ale w takim towarzystwie?!!! widocznie do końca nikogo nie znamy. Przykre
 
#35 Wiciu 2018-07-05 11:11
Jakie to jest słabe. Wstyd mi za Was!
 
#36 Lili 2018-07-05 11:17
Do kom. 16 Dodane prze Janek

A czy TY jestes pracownikiem tej pani, ze ja iwigilujesz??? Moze to Ty nie znasz sie na tym co to jest szacunek... W kazdym razie spokojnie to TYLKO POLSKA w ktorej kto przy korycie umila sobie zycie inni niech cieria a co mi tam....wazne ze ja jestem dla siebie pan...
 
#37 sweet 2018-07-05 11:19
Ta sytuacja pokazuje, że problemem jest nie to, czy jedna strona ma rację, czy też druga, ale SAMA KONSTYTUCJA. Jeden artykuł mówi, że kadencja I prezesa SN trwa 6 lat, inny zaś, że to ustawa określa wiek przejścia na emeryturę. Ale nigdzie nie napisano, co w przypadku gdy kadencja kłóci się z wiekiem emerytalnym - nie dziwi mnie że każda ze stron patrzy na ten artykuł, który jest im na rękę ;P
 
#38 Do 28 2018-07-05 11:44
Niewielu was uwaza ze nastepuje zniewolenie narodu Widac to po frekwencji Daruj sobie
 
#39 Do9 2018-07-05 11:52
Do 9.reformatorzy zostawią po sobie właśnie porządek taki, jaki powinien być w cywilizowanym państwie, no i tyle
 
#40 adrem do sweet 2018-07-05 11:59
art. 183.3 dotyczy sie wprost kadencyjnosci I Prezes Sadu najwyższego, nie mówi o przejściu na emeryture, amerykanie szanuja swoja konstytucje, tam nie jest zmienia zwykłą ustawa,sędzia w USA odszedł na własna prośbe w wieku 81 lat art. 180 mówi o nietykalności sędziów, politycy nie powinni sie w to mieszać, bo wówczas naruszaja art. 10 konstytucji, który mówi o trójpodziale władzy, który jest ostoja demokracji. PiS wprowadza ławników którzy sa kompletnie nie merytoryczni, jeden sobie do czyta, inny ma czas to sie chce czyms zając, jeszcze inny nie potrafił uzasadnić dlaczego go Policja szuka. Nie maja kandydatów do Sądu Najwyższego, bo żaden szanowany sie sędzia nie będzie uczestniczył w łamaniu prawa. Jesteśmy młodym demokratycznym państwiem, demokracji musimy sie uczyc, ale niestety juz wielu z Was ja rozwala. Popieram protest, gratuluje odwagi.
 
#41 Tomek72 2018-07-05 12:15
Pisałem o tym tu:
http://elka.pl/content/view/78946/18/

TOTALNA oPOzycja NIE MA MANDATU ani do "obrony demokracji", ani do "ochrony praworządności" ...

Chyba, że przed KAŻDYM takim protestem UCZCIWIE i WYRA¬NIE, zaznaczy, że ich zdaniem za rządów PiS jest źle, ale za rządów PO - BYŁO JESZCZE GORZEJ ...
 
#42 Roman 2018-07-05 13:04
Mam 16 lat testem harcerzem i jest mi wstyd Panie Franku
 
#43 obywatel 2018-07-05 14:02
cytat: "Mamy świadomość, że cały ten kryzys zapoczątkowała Platforma Obywatelska"mówi poseł Adam Szłapka. Pytanie: To o co macie pretensje do PiSu ? Bo ja tego nie pojmuję, jak mogą być tolerowane kradzieże dokonywane przez sędziów, branie łapówek i pijaństwo - w tym jazda samochodem po pijaku. Czy fakt, że ktoś chce się za tą bezkarną kastę zabrać i zacząć od nich egzekwować przestrzeganie zasad obowiązujących resztę społeczeństwa jest złe ?
 
#44 załamany 2018-07-05 14:37
do harcerza, może idż na lekcje do Pana Franka, bo jesli jestes harcerzem powinieneś wiedzieć co to wartości obywatelskie, praworządność, konstytucja, demokracja, nie tylko Bóg , honor , ojczyzna . Do komen. 38 PiS kupuje obywateli , tylko za chwile kasa będzie pusta, więc konsekwencje poniesiemy, juz raz nasze dzieci długi spłacały, za błędy władzy, jeszcze troche i przyjda czasy , że wnuki znowu będą przyciskać pasa, przez propagande PiS .
 
#45 Precz z pisem 2018-07-05 14:49
Brawo brawo dla tych wszystkich odwaznych, nielicznych co przyszli.
 
#46 do wypowiedzi Pana TM 2018-07-05 14:56
Słuchałem wypowiedzi Pana T. Malepszego... porównanie dzisiaj rządzących do władzy jakobinów ... nadintepretacja faktów historycznych. Nikt nikogo nie morduje, tak jak to było w czasach jakobinów. https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/jakobini;3916377.html ... A propos tej wypowiedzi, mordowani byli przeciwnicy ówczesnej władzy w latach 81-89, a wtedy Pan był po której stronie? Czy Pan protestował? Stojąca obok Pana T.M. pani kiwała głową, ale chyba nie do końca rozumiała, to co mówił Pan TM.
 
#47 Paweł 2018-07-05 15:42
Do 20
Traktuje Pan/Pani Konstytucję wybiorczo. Zgadza się Art. 183 pkt. 3. Mówi iż Pierwszego Prezesa Sądu Najwyższego powołuje Prezydent Rzeczypospolite j na sześcioletnią kadencję spośród kandydatów przedstawionych przez Zgromadzenie Ogólne Sędziów Sądu Najwyższego. Ale Art. 180. pkt 4. Mówi Ustawa określa granicę wieku, po osiągnięciu której sędziowie przechodzą w stan spoczynku. I taką ustawę wprowadzono. Wiec w czym tkwi problem? Taką mamy konstytucję i nikt jej nie złamał.
 
#48 shogun bronka 2018-07-05 16:40
Czerwone towarzystwo stoi jak na mszy......oszołomy.
Niech PIS posprząta w tych sądach brawo pisiory
 
#49 POŚMIEWISKO 2018-07-05 16:44
30 OSÓB HAHAH CO ZA KPINA. IM JUZ SIÊ NIE CHCE PRZYCHODZIĆ. WIDZ¡, ŻE CI¡GLE TYLKO O JEDNYM MÓWI¡, TO MA BYĆ ICH PALIWO MERYTORYCZNE? 3 LATA O JEDNYM I ŻADNYM PLANÓW. ŚMIESZNI S¡ CI Z KOD I BANASIKOWA HAHAH
 
#50 qwerty 2018-07-05 16:59
Uczciwy człowiek nie boi się reformy.
 
#51 Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r 2018-07-05 17:22
Smutne ,ze autorami tej ich konstytucji sa: Mazowiecki "gruba kreska" i Kwaśniewski alkoholik z Charkowa Czuwaj!
 
#52 KK 2018-07-05 19:05
Moja mała roczna córeczka przed każdym zaśnięciem krzyczy "Wolne sądy!!!!!!"
 
#53 EMERYT 2018-07-05 19:40
Czytając komentarze zastanawiam się czemu w ludziach tyle nienawiści: komentujący widza na zdjęciach komunistów i UB-eków.Ja widzę byłych PZPR-owców oraz ludzi młodych którzy z racji wieku nie byli członkami PZPR oraz nie mogli pracować w SB a już na pewno w UB ( lata 1945 do 1956 ).Ci "uczciwi" komentatorzy albo komentator podszywający się pod ogół może pisać bzdury tylko z tego powodu,że ta zła demokracja oraz jej obrońcy wywalczyli anonimowość dla Tych odważnych którzy tylko na forach społecznościowy ch potrafią krytykować a gdy spytasz na kogo głosowali to odżegnują się od głosowania na PIS. Pozdrawiam i życzę dalszej wytrwałości Tym na zdjęciu o walkę o DEMOKRACJÊ, Ps.sędziowie już stan zawieszenia oraz przywileje i bardzo dobre zarobki wywalczyli w latach 30 20 wieku.
 
#54 grześ 2018-07-05 20:06
Panie Fran. Spy. pan jest w harcestwie a nie politykiem prosze sie zastanowić co pan robi.
 
#55 Archanioł 2018-07-05 20:46
Zaraz mi się przypomniała bajka o Alibabie i 40 rozbójnikach, z tym, że tam Alibaba wszedł do sezamu, a w tej bajce komuś pokazano, gdzie z sezamu jest wyjście.
 
#56 Iga 2018-07-05 20:53
ja juz trochę żyjęna tym świecie i niejedną władzę przeżyłam.Powiem tak ,za rzadów PO mój syn wyjechał do pracy w Wielkiej Brytanii,bo w Polsce nie mógł znależć.Dwa lata temu wrócil,bo tam sie pogorszyło.Po dwóch latach pracy w kraju kupił samochód wyremontował mieszkanie.JA mam wyzszą rentę i jakoś żyjemy,a za rzadów PO było nam naprawdę cięzko,Więc pytam się co mnie obchodzą jakieś sady mnie osobiście to nie dotyczy,.A co do wyborów jaka jest alternatywa by nie głosować na PiS?Na dzień dzisiejszy nie ma,więc wybór jest ograniczony,
 
#57 Egon 2018-07-05 21:54
Totalna poraszka dla tych co stoją razem z Malepszym N
 
#58 Obywatel 2018-07-05 22:00
cala polska z was sie smieje... komunisci i zlodzieje!
 
#59 Franek 2018-07-05 23:38
Wstyd mi za tych ludzi, którzy mi się odgrażają ,a nie mają odwagi podpisać się pod swoim komentarzem Nr.21,23.Numerowi 54 odpowiadam że nie jestem politykiem tylko wolnym obywatelem.
 
#60 Smutne to 2018-07-06 08:13
Smutne to że nie potrafimy już rozmawiać ze sobą.
Jesteśmy albo ZA albo PRZECIW.
Dyskusja na argumenty wygląda tak że: "nas nie przekonają że czarne jest czarne a białe jest białe"
Spokoju wszystkim życzę.
 
#61 ciekawe 2018-07-06 08:22
OK, jeśli dostaliście zgodę to pikietujcie (nawet jeśli nie rozumiecie o co naprawdę tu chodzi, wasze prawo), ale SPRZ¡TAJCIE PO SOBIE! Chcecie stawiać siebie jako wzór, a taki chlew ostatnio zostawiliście że szkoda gadać...
 
#62 zenek 2018-07-06 15:06
Brawo 40 sprawiedliwych. Nie obchodzi mnie przynależnosć partyjna i poglady protestująccych . Protest jest słuszny, przeciw bezprawiu PiS. Nie można niszyczyć Polski i prawa za pomoca łomu jak robią to rządzący.
 
#63 zdzisław 2018-07-06 17:16
Mam pytanie czy ludzie którzy ,, niby protestują ,, tak do końca wiedzą przeciwko czemu protestują, czy tylko tak już dla zasady,a może tylko w interesie małej grupki ludzi.
 
#64 Leszczynski 2018-07-06 22:45
Lepiej powiedzcie Co zrobiliscie jak rzadziliscie mowa o PO-PSL jak traktowaliscie ludzi pracy takich Co naginaja ciezko od Rana do wieczora zupelnie nic animals godziwej placy animals podwyzki przez te 8 lat waszego panowania tylko podwyzka wieku emerytalnego do 67 lat cholerni lgarze I aferzysci I zlodziejii z Tuskiem na czele I call reszta tej (...) pis to chodziaz dal ludziom podwyzki stawki minimalnej a way co tylko okradac umieliscie I waly krecic non stop broncie sobie dalej tych bandytow w togach na to was Stac (...) pod tym sadem stoi a t
A konstytucja ktorej bronicie to wielki bubel z 1997 stworzona przez unie wolnosci tamtejsza czyli Tuska I help bande Mam nadzieje ze niedlugo pis sporzadzi lepsza konstutucje dla wszystkich ludzi a nie dla garstki swoich czyli elity Brawo PIS
 
#65 xxx 2018-07-06 22:53
40 osób na 65tys. mieszkańców Leszna daje nam około 0,06% wszystkich mieszkańców :) Na tle całego powiatu wyglądałoby to jeszcze mizerniej.
 
#66 do ko.42 2018-07-07 16:25
Masz 16 lat, to pewnie rodzice 500+ na Ciebie dostaja, wiec wazne ze kasa sie zgadza.Tylko widzisz dziecko w zyciu nie zawsze to jest tylko najwazniejsze, rowniez prawo do wlasnych pogladow i do ich wyrazania. Tak wlasnie wyglada WOLNOSC. Wiec nie kop nikogo, co ma inne poglady niz TY.
 
#67 DO 64 2018-07-07 20:49
ZGADZAM SIÊ!! kiedyś głosowałam na PO ale po 8 latach ich rządów głosowałam na PiS .I teraz tez będę aby nigdy PO nie wróciło do władzy.Nie wszystko mi sie w PiS podoba ale obecnie nie ma innej partii na którą oddałabym głos,więc nie ma żadnej alternatywy
 
#68 xxxx 2018-07-08 06:06
na zdjeciach same mocherowe berety
 
#69 Co mam do PISu? 2018-07-09 05:17
Padło tu pytanie co macie do PISu?
Czym on się różni od poprzedniego systemu?
Jak to jest mozliwe ze ludzie łykaja takie bzdury jak 120 letni kurator? Przypomnę niejaki Pan Minister rzucał w telewizji faktami a łapany za słowo nie potrafił podać przykładu ! (padła odpowiedź że była to wypowiedź \"publicysctyczna \"). Inny geniusz grzmiał o sfałszowanych wyborach - które sam przeprowadzał ! W każdej komisji wyborzej był rekomendowany przez jego ugrupowanie człowiek w kazdej miał mozliwośc wystawienia mężów zaufania. Ergo jesli wybory były sfałszowane, to kto je sfałszował? Fałszowali to jego ludzie? Jego ludzie na to pozwolili? Jego ludzie zgłosili popełnienie przestępstwa? Niezgłoszenie przestępstwa to współudział. Dość mam obrażania ludzi. Mamy w Polsce około 27 000 obwodów wyborczych w każdym pracowało min 7 członków komisji. Hurtem obrazono prawie 200 tys ludzi . W każdej zbiorowsci trafi się czarna owca. Ale przyjmując taka retorykę mozna powiedziec że wyborcy jednej słusznej partii to ludzie upośledzeni umysłowo. (przepraszam wcale tak nie uważam)
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama