Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Chcą zniesienia prawa do odmowy przyjęcia mandatu karnego - rozmowa z posłem Janem Mosińskim (2021)

Opis
15 stycznia 2021, Radio Elka Leszno.
Zniesienie prawa do odmowy przyjęcia mandatu karnego to chyba najbardziej kontrowersyjny zapis projektu zmian w kodeksie wykroczeń, zaproponowanych przez posłów PiS. Rozmawiamy o nich z jednym z autorów porojektu, posłem Janem Mosińskim.


Ocena: 2.6 (54 głosów)


Komentarze (86)  

 
#1 ryszard 2021-01-15 12:24
 
#2 mieszkaniec 2021-01-15 12:56
życie przerosło kabaret! co jeszcze będziemy musieli znieść jako społeczenstwo? i jak długo? kiedy dojdziemy do sciany i powiemy dość?
 
#3 Panie pośle: 2021-01-15 12:58
Pan swój mandat powinien złożyć...
 
#4 Suweren 2021-01-15 13:01
Myślę iż czas pomyśleć o Ojczyźnie i zlikwidować immunitety . W imię dobra wspólnego .
 
#5 rysiu410 2021-01-15 13:07
To teraz będzie obowiązywała zasada nieomylności policjantów, a ty będziesz musiał w ciągu tygodnia udowodnić, że jesteś niewinny. W konstytucji chyba jest zapisane odwrotnie-Zasada domniemanej niewinności- , to wedle mego rozumowania, to sąd (policjant) musi udowodnić moją winę. Patrząc na ich postępowanie, to od dłuższego czasu myślę sobie, że chyba są dwie Konstytucje, jedna to Konstytucja Rzeczypospolite j Polskiej, a druga to konstytucja PIS.
 
#6 mieszkaniec 2021-01-15 13:09
Tu chodzi o to żeby szybciutko kasa spływała do budżetu . polismajster ma wypisywać na miejscu i nara.
 
#7 asdf 2021-01-15 13:13
jak ogldalem TVP to własnym uszom nie wierzyłem. 'Obywatel otrzymuje możliwość odwołania, której dotychczas nie było" - poważnie! Poziom dziennikarstwa osiągnął stratosferę.
Co mnie obchodzi jako obywatela, że policjant ma do wypełnienia ileś papierów w razie odmowy. Niech uproszczą ten proces na policji a nie dop... obywatelowi. Szok.
 
#8 JK 2021-01-15 13:14
Człowieku! Nic w życiu dobrego nie zrobiłeś, zawsze żyłeś na koszt innych. Więc zamilcz! Najlepiej zrobisz, jak znikniesz z życia publicznego razem z innymi pisiorami. Nie zapomnij o Lichockiej, naszym Panu Sławku i niedoszłym senatorze / prezydencie.
 
#9 On 2021-01-15 13:15
Pan już mandatu nie dostanie wcale , chyba że taki od policjanta
 
#10 ryszard 2021-01-15 13:16
byl w solidarnosci a teraz przeciw ludziom temu panu juz dziekujemy
 
#11 precz z moich oczu 2021-01-15 13:23
dla władzy uzasadni wszystko. dla mnie człowiek nie wart podania ręki
 
#12 Pastuch 2021-01-15 13:32
Może i znieść prawo odmowy ALE TYLKO W RUCHU DROGOWYM

I tylko mandatów za przekroczenie prędkości i wyprzedzanie na ciągłej.
 
#13 Leszek 2021-01-15 13:33
Wpis # 10 .Możecie sobie dziękować ile chcecie a my nie.
 
#14 miejscowy 2021-01-15 13:35
Oni chcą wam zrobić dobrze.Tylko Wy nie chcecie.To jest przekalkulowane .bo w końcu machniesz ręką i zapłaciszte 500zł. przecież nie będziesz prawnika brał ,a z resztą on i taksie nie wyrobi w 7 dni
 
#15 Kro pi 2021-01-15 13:40
Gostyń podziękuje w w wyborach mysle że i Leszno
 
#16 zniesmaczona 2021-01-15 13:44
Nigdy więcej posłów o takich poglądach. Trzeba dobrze zapamietać nazwisko tego pana.
 
#17 dodane do powyżej( cO TAKIEGO???), 2021-01-15 13:53
A KTO MNIE-NAS do tego zmusi nawet jak wejdzie to postkomunistycz ne prawo ?????? w państwie demokracji !!!!!!. Czy ci co głosowali na tego człowieka i jemu podobnych w tej ekipie mogą teraz przy świetle dziennym spojrzeć NA SIEBIE W LUSTRZE ?????. To jest niesamowite jak po ostatnich sześciu latach tej ekipy wracamy do stanu prawnego z czasów KOMUNY tj. z przed 1990 roku ???? !!!!!!! SZOK !!!!. Co nam powiedzą nasze DZIECI i WNUKOWIE, ze tak szybko wracamy do postkomuny !!!!!!!
 
#18 leszczyniak 2021-01-15 13:54
Kolejna danina dla darmozjadów z wiejskiej
 
#19 antyPOPiS 2021-01-15 13:58
Nie pozwólmy tym szaleńcom na: ZAMORDYZM plus!!!
 
#20 dodane do powyżej >>3 x B .......! 2021-01-15 13:59
Szkoda na to naszego komentarzu, aby ktoś nie pomyślał, że jest taki ważny w tym pisie - wystarczy posłuchać taśm jego kolegów z pis+ WAŁBRZYCH !!!!! co oni sami o sobie mówią, aż wstyd uszy wykręca jakiego oni o sobie języka używają --- czy ten poseł tego nie słyszy ?????. Wystarczy do tego tylko taki komentarz ; 3 x B - Bezwstyd, Bezkarność, Bezczelność -- co wynika z ich wypowiedzi !!!!!!. Kto na nich głosował, czy są dzisiaj tacy odważni i podadzą się z nazwiska i imienia ??????
 
#21 Michał 2021-01-15 14:10
Historia was rozliczy, wyladujecie w piekle na jednym pietrze z komunistami
 
#22 Edziu 2021-01-15 14:14
Głosowałem na PiS , ale po tym numerze są u mnie skończeni!!! Czekam tylko kiedy wprowadzą prawo że obywatel jest winien, musi odsiedzieć wyrok a później niech w sądzie domaga się swojej niewinności!!! Przepraszam społeczeństwo że głosowałem na PiS!!!
 
#23 cd 2021-01-15 14:31
Wszędzie szukanie kaaasy a meże zabierzecie sie za siebie i urzędy oraz wręczycie sobie mandaty za brak terminowości ????? Kabaretu c.d.
 
#24 Lil 2021-01-15 14:34
Ludzie! Wybieraliście ? To i macie :/

Trza myślec a nie kreślić krzyżyki lub "x"
 
#25 leszy 2021-01-15 14:38
Gdyby większość ludzi nie nosiła masek (kagańców) na ustach, to politycy bali by się narodu, ale większość maski nosi, więc politycy widzą że naród jest spolegliwy i można go traktować jak zwierzęta i niebawem obudzimy się w zamordyzmie o jakim Stalin i Mao nigdy nie śnili.
 
#26 anonim 2021-01-15 14:57
Demokracji już nie ma.W Polsce już jest Władza Ludowa.Komunizm wrócił.Nie dość że pełno konfidentów to jeszcze brak wolności.
 
#27 QWERT 2021-01-15 14:59
KONSTYTUCJA PANIE POSLE NIE PROSTY.....JA TO NASZE SWIETE PRAWO DOMNIEMANIE NIEWINNOŚCI TO PAÑSTWO MUSI MI UDOWODNIC WINÊ NI INACZEJ.CHORE PISIORY,
 
#28 Wychyl 2021-01-15 15:08
W Polsce obowiązuj coś takiego jak domniemanie niewinności i trzeba komuś udowodnić winę zanim się go ukarze. Mandat bez prawa do odmowy przyjęcia, to nic innego jak przerzucenie na karanego obowiązku udowodnienia, że danego czyny nie popełnił. Dziękuję, dobranoc.
 
#29 SB 2021-01-15 15:10
pitu ...wielki lament na pomysły PiS .. będą wybory - udział 40 % ., 70% za pis ...
 
#30 anonim 2021-01-15 15:16
Dobrze i jeśli się taki policjant pomyli i oszuka obywatela.Sąd da mu kare i może zwolni ze służby.Gdzie on prace znajdzie?nad tym też trzeba się zastanowić.Nie o taka Polskę walczyliśmy.Jestem zdruzgotany.
 
#31 Jarek 2021-01-15 15:31
Hipokrytą jest pan p. Mosiński. Pan powołuje się na Konstytucję? Na tą Konstytucję, którą regularnie łamiecie??? Konstytucję, którą traktujecie jak papier do..... toaletowy?? Do czego jeszcze doprowadzicie???
 
#32 Jesus 2021-01-15 15:38
Nic nie znaczący posłowie z tylnych ław sejmowych bardzo chcą zabłysnąć...czymkolwiek, nawet kosztem kolejnego bubla prawnego.
Jakże to typowe dla tej ***owskiej gawiedzi.
 
#33 zyta 2021-01-15 15:55
moje pytanie brzmi. kogo ten obibok reprezentuje , bo napewno nie wyborców. p.jarku za takie udowadnianie swoich racji powinien pan go wyrzucić już w połowie tego wyywiadu.to nie jest człowiek który reprentuje polaków. myślę że wszystkie opinie społeczeństwa dotrą do jego głowy i wycofa się z tych złych pomysłów. szkoda tylko mi tych policjantów którzy muszą wykonywać te szalone pomysły pseudopolityków i tracić przez to zaufanie społeczenstwa na które tak długo pracowali.
 
#34 Prośba do Redaktora 2021-01-15 16:02
Panie Redaktorze! Proszę nie pisać więcej, że to najbardziej kontrowersyjny zapis projektu zmian. Mam wrażenie, że ci ludzie albo się zakładają, albo sami z siebie wymyślają coraz to dziwniejsze projekty. To takie nasze Ministerstwo Dziwnych Kroków. I po takim tekście któryś z nich może odczuć, że traci prowadzenie w tym wyzwaniu. Inni zaczną więc przygotowywać jeszcze coś głupszego. Jestem tego coraz bardziej pewien :)
 
#35 Ja pierdziu 2021-01-15 16:12
Nie ograniczamy domniemania niewinności? A czymże jest ukaranie człowieka wg tego pana? Otóż kara to dolegliwość, będąca sankcją za niepodporządkow anie się normom prawnym. Kara to odpłata złem za zło. Kara to konsekwencja za popełnienie przestępstwa lub wykroczenia. Za chwilę mogą zrobić kolejny krok i niszczyć przy pomocy podobnego mechanizmu polskie firmy. To jest naprawdę niebezpieczne!
 
#36 Ola 2021-01-15 16:14
Jak jesteś jeden z drugim za granicą to jedziesz ostrożnie nie szlejesz,tam Cię nikt nie pyta czy przyjmiesz mandat.Naruszyłeś prawo i musisz zapłacić.Tam np. za granicą nie ma dyskusji co do wysokości mandatu.
 
#37 ola 2021-01-15 16:17
taaa każdy będzie miał prawo się odwołać... w 7 dni czyli że jak dostaniesz niesłusznie mandat w drodze na wakacje to rezygnujesz z wyjazdu i wracasz do domu walczyć o sprawiedliwość
dzisiaj wprowadzą, że możesz się odwołać a za jakiś czas okaże się że sądem właściwym jest ten w miejscu wystawienia mandatu czyli jak w Zakopanem policja zacznie wystawiać mandaty tym znad morza to ryzyko że się odwołają będzie niewielkie a komendant zadowolony :-)))
 
#38 Marek 2021-01-15 16:19
Kto glosuje na takich cudakow?
 
#39 Michu 2021-01-15 16:28
I partia PIS robi dalej swoje a lud TVP-owski dalej mówi, że nic się nie stało.
 
#40 M 2021-01-15 16:37
NIECH ZŁOŻY PROJEKT O ZNIESIENIE IMMUNITETU POSELSKIEGO !
 
#41 ja 2021-01-15 16:39
Myślę że niektórym bycie posłem pomieszało w głowach - może adres lekarza
 
#42 PISPO jedno zło 2021-01-15 16:53
PISowcy to antyPolacy, antyludzie. Dobra koniunktura i przekupienie ludzi ich własnymi pieniędzmix 500+ daje im władzę.
 
#43 Tak To 2021-01-15 17:15
Mosiński wszystko wiadomo ale za to Mosina budzi szacunek.
 
#44 Ola 2021-01-15 17:39
Polska schodzi na psy.
 
#45 Ola 2021-01-15 17:52
Jak jesteś jeden z drugim za granicą to jedziesz ostrożnie nie szalejesz,tam Cię nikt nie pyta czy przyjmiesz mandat.Naruszyłeś prawo i musisz zapłacić.Tam np. za granicą nie ma dyskusji co do wysokości mandatu.
 
#46 Rekma 2021-01-15 18:00
Należy jeździć przepisowo to nie będzie mandatów. I skąd ta panika?
 
#47 Obywatel 2021-01-15 18:11
Panie pośle najpierw wy zacznijcie przestrzegać praw konstytucyjnych
 
#48 sputnick 2021-01-15 18:27
To jest ten wesołek co obiecywał że do poniedziałku przyszłego zaszczepią wszystkich nauczycieli.
 
#49 KK 2021-01-15 18:31
Usprawnienie pracy sądów.Co za głupota.Albo jestem winny i przyjmuję mandat albo nie jestem winny i go nie przyjmuję.A teraz będę musiał przyjąć zapłacić i jeszcze udowadniać że jestem niewinny.
 
#50 do kom. 43 i 44 2021-01-15 18:40
Za granicą można nie przyjąć mandatu, ale koszty prawnika i tłumacza w nieznanym środowisku, często ludzi do tego zniechęcają. Ale to nie o mandaty drogowe tutaj głównie chodzi. A o kary narzucane ludziom, którzy nie akceptują wszelakich rozporządzeń rządowych. Nawet tych ewidentnie bezprawnych. Dzisiaj może chodzić o maseczki lub otwarcie siłowni, a jutro wytoczą przeciwko nam nowe działa. I to być może znacznie większe. Bo jeżeli ktoś zobaczy, że to działa, to nie będzie się hamował.

Za jakiś czas może to być kara za płacenie gotówką lub za krytykę wodza i partii rządzącej. Albo za nie pokazanie do kamery na kogo się głosowało przy urnach wyborczych ?
 
#51 mietła 2021-01-15 18:47
MANDAT 500 zł = a jeśli się nie zgadzasz to dostajesz mandat 500 zł jeśli jeszcze masz jakieś wątpliwości i nadal się nie zgadzasz to zakładasz sprawę którą opłacasz z góry oczywiście bierzesz papugę za którego również płacisz słono no i zaczyna się sprawa jedna, druga piąta koszty rosną mija rok może dwa... tak mniej więcej wygląda ustawa ala pis!
 
#52 Eugeniusz 2021-01-15 18:52
Popatrzcie inaczej tutaj piszący , o ile ten knot prawny jest prawem to przecież po następnych wyborach będzie prawem opozycji , która raczej te wybory wygra i będzie mając PIS-owskie wykładnie będzie w świetle prawa je realizować .Ja juz dawno [pisałem ,że PIS i KO to jedna partia dla zidiocenia NARODU , CO ZOSTAJE WG MNIE MODLITWA i roztrzygnięcia w skali międzynarodowej
 
#53 kalkulator 2021-01-15 19:00
Przecież to proste. Zmiana tych przepisów jest dla rządu mega zyskiem. Skoro na dzień dzisiejszy można było się nie zgodzić z mandatem i poprosić o wniosek do sądu to teraz będzie tak, że mandat dostaniesz, zapewne w ciągu 7 dni będziesz go musiał zapłacić, ale oczywiście możesz założyć sprawę na własny koszt, a nie jak było do tej pory sprawa była założona na koszt państwa, a później jak przegrałeś to Cie obciążyli kosztami, ale te koszty były chyba ok 80zł za rozprawę. Taki był system. A teraz nie wiem czy nie bedzie tak, że dostaniesz mandatu 200zł z którym się nie zgadzasz, a założenie sprawy to będzie kolejne 300zł. Ja rozumiem, ze niektórzy wykorzystywali to prawo i nie godzili się na nic, tylko "pisz Pan do sądu" , ale jeśli to zmienią, to jeszcze bardziej zatkają nam buzie.... finansowo.
 
#54 FF 2021-01-15 19:08
do 44 jestes z pisu widaC ZACIEKLOSC I NIE MASZ AUTA
 
#55 do kom. 50 2021-01-15 19:31
Wyzwólmy się wreszcie z myślenia, czy przepis służy obecnej partii, czy opozycji. W takim przypadku nie ma żadnego znaczenia jaka jest nazwa partii, będącej przy sterach. Ważniejsza jest linia władza - obywatel. Jeżeli władza przegina (a tak teraz jest), to bez względu na to jak się nazywa, trzeba się temu przeciwstawić.
 
#56 Mat 2021-01-15 19:36
Coś mi trudno zrozumieć pana posła, jego wywody jak i wywody jego kolegów są pokrętne i podobne. Ważne aby mówić jednym głosem, jak za komuny. Szkoda tych polityków a raczej pieniędzy, które biorą. Tak jak ktoś wcześniej napisał. Weźcie się do pracy, uczciwej i dajcie ludziom spokój. Po co nam taki Sejm. Przypomina to co jest (było) na Ukrainie. Przecież my jesteśmy w Europie Zachodniej a nie Wschodniej przez żartej satrapyzmem i nietolerancją.
 
#57 k 2021-01-15 19:53
TO policjant musi mi udostepnic nagranie bo Ja czym sie bede tlumaczyl na slowo mi nikt nie uwierzy ze jechalem pra\widlowo
 
#58 Mario 2021-01-15 19:53
Panie , idź Pan z tą pokręconą logiką . Za grosz przyzwoitości.
 
#59 Rumcajs z Rejtana 2021-01-15 20:33
Leszno Free PiS zone
bay bay panie Mosiński za chwilę was tu nie będzie
 
#60 ... 2021-01-15 20:56
 
#61 Obserwator 2021-01-15 21:09
Ten pseudo poseł ma mandat ale do oddania i jedyny mandat jaki dostanie to od Milicji
 
#62 Obserwator 2021-01-15 21:10
Komentować nie ma co ,Prawo jest skonstruowane dobrze I naprawdę zepsuliscie wszystko .Dziadki czas na Was idźcie do leśnej chatki..Nie ośmieszajcie się .Żal mi Pana wszyscy z Pana się śmieją a Górale pogonią.
Polska musi działać z konstytucją!!!
Prawo dla Wszystkich równe. Nie można w nocy bzdur wymyślać. Jak to usprawni Sądy. ?O czym mówimy.
Niech Pan słucha Sądów!!!!
 
#63 Jan 2021-01-15 21:23
CZY WIECIE DLACZEGO PIS CHCE WPROWADZIĆ KAGAÑCOWE PRAWO AKURAT TERAZ? NO BO SPODZIEWA SIÊ ŻE Z ROKU NA ROK BÊDZIE CORAZ WIÊCEJ PROTESTÓW POLAKÓW I W TEN SPOSÓB CHC¡ TE PROTESTY SPACYFIKOWAĆ, A PRZY OKAZJI BUDŻET PAÑSTWA WZBOGACI SIÊ O MILIARDY ZŁOTYCH. PRZY NAJBLIŻSZYCH WYBORACH DAMY MOSIÑSKIEMU CZERWON¡ KARTKÊ !!!
 
#64 Ewa 2021-01-15 21:31
Gdyby PiS miał czyste zamiary to wprowadziłby te zmiany tylko w PRAWIE O RUCHU DROGOWYM, co jeszcze można zrozumieć. Ale oni chcą wprowadzić te zmiany w PRAWIE KARNYM, czyli uderzyć po kieszeni wszystkich Polaków za urojone wykroczenia.
 
#65 Mistrz FuKung 2021-01-15 21:38
Mi na usta cisna się takie słowa ze lepiej będzie jak ich tu nie napiszę
 
#66 rh 2021-01-15 22:16
Nie tak dawno bylo cos takiego jak Kolegium d/s Wykroczen. Zlikwidowano te gremia bo nieprawnicy ferowali wyroki (nawet do 3m-cy aresztu),a byl to wymysl komuny. Teraz policjanci,w 90% nieprawnicy,nie rzadko tylko ze srednim wyksztalceniem, beda karali za swoje widzimisie. Nawet komuchy nie dali takiego prawa milicjantom. Do jakiego panstwa doszlismy,do republiki bananowej,czy moze do afrykanskiego bantustanu? Zauwazcie do czego sa zdolni poslowie i to z naszego regionu nijaki p.Mosinski i p.Lichocka,jaka pogarde maja w sobie dla swoich wyborcow,jakie chamstwo wychodzi z tych ludzi?! Teraz,w drugiej kadencji rzadow PISu wychodzi na jaw do czego dazy niezgula zyciowy z Zoliborza i jego kamaryla.
 
#67 Edmund D. 2021-01-15 23:04
Wychowani w PRL-u nie mają innych wzorów.
 
#68 scorp 2021-01-15 23:43
Do 24:Jestes pewny, ze wiesz, co napisales? Moze na trzezwo sie nad tym zastanowisz?
Do 41:AntyPolacy i antyludzie? Nazywasz ich tak za to, ze w pelni patriotycznie i w pelni po ludzku tym 500+ pomagaja Polakom nie zyc w nedzy - jak bylo za rzadow PO-PSL!?
 
#69 zibi 2021-01-16 00:26
Mam nadzieję że Parlamentarzyst ów też to będzie dotyczyć.
 
#70 Amen 2021-01-16 04:53
Przecież mandat można przyjąć lub skierować sprawę do sądu więc po co to zmieniać?? To typowa polityczna zagrywka pokazująca jak chcą zawładnąć ludem.
 
#71 Maciej 2021-01-16 07:06
Tu już wszystko napisane brakuję tylko tego że nikt nie napisał, że Mosiński to kacyk PiS owski i będzie gadał jak mu każą nie ma swojego zdania.Przykre to że facet w tym wieku dla klasy zrobi wszystko.
 
#72 DarekJarekMarekCzarek 2021-01-16 07:59
Były jedne wybory, były drugie wybory... tak żeś Polsko głosowała... tak teraz sobie cierp.
 
#73 Tak sobie myślę, że 2021-01-16 08:30
Jeżeli dawni członkowie walki o wolność Polaków, podpisują się pod takim projektem, to chyba pamięć im się psuje. Sama obecność w strukturach takiej partii wydaje się zaskakująca, bo przynajmniej mi PiS coraz bardziej kojarzy się z niszczeniem prawa, wolności i przedsiębiorczo ści.
 
#74 Tak to widzę 2021-01-16 09:09
Forsowanie, służalczość, przypodobanie się, brak swojego zdania, przepychanie kolanem, moje jest mojsze, mój ból jest większy, białe jest czarne, ja im pokażę, my i obrzydliwe wy, nam się należy, Te określenia są okropne a jednak są na ustach słusznej władzy.
 
#75 Bolek 2021-01-16 09:46
czytam i ... taki " lament bab pod kościołem " kolejne wybory i tak wygrywa jedyna słuszna partia !!!
 
#76 kkk 2021-01-16 09:53
Oby Pana i wszystkich partyjnych pachołków jak najszybciej zrzucili z piedestału i sowicie ukarali. Nie pamiętacie czyja ręka was karmi?
 
#77 klm 2021-01-16 10:03
Sytuacja po wprowadzeniu projektu w życie:
" No to płaci pani mandacik, mówi policjant, ale za co pyta pani.
Za przekroczenie prętkości odpowiada pan włądza.
Ale, panie włądzo, ja idę pieszo.
A to już będzie się pani w sądzie tłumaczyłą. I ma pani na to 7 dni -
odpowiada policjant"
 
#78 Marych 2021-01-16 10:45
A może ten pan Mosinski zauważy, że między Lesznem a Kaliszem nie ma żadnego bezpośredniego połączenia ani autobusowego, ani kolejowego. Nie każdy ma możliwość jazdy samochodem albo przesiadać się w Ostrowie. Chyba za oddane głosy coś się należy ???
 
#79 mieszkaniec 2021-01-16 11:41
Ja tego faceta nie wybierałem więc niech za mnie nie decyduje !
 
#80 xxx 2021-01-16 18:46
do kom.46 to dostaniesz mandat że krzywo siedzisz w samochodzie
 
#81 Rafi 2021-01-16 19:32
Emil Rau powiedział, że w ciągu kilku lat chyba 4 osobą udało się odwołać mandat przed sądem. Chodzi o osoby, które przyjęły mandat i udało się im wygrać przed sądem. U nas przyjęcie mandatu oznacza przyznanie się do winy.
 
#82 Lech 2021-01-16 19:35
Już widzę strażników miejskich i policjantów ukrytych z iskrą w krzakach. Przyjmiesz mandat i sądu nie będzie obchodziło, że maluchem w terenie zabudowanym jechałeś 150km/h choć ten pojazd wyciąga ledwo 90km/h.
 
#83 kierowca 2021-01-16 20:16
co za barany wybrały takich geniuszy do stanowienia prawa...
 
#84 Koniu 2021-01-16 23:38
Jedziesz na wakacje ma tydzień nad morze, pierwszego dnia dostajesz niesłusznie mandat i co wtedy robisz?
 
#85 Wolna Polska 2021-01-17 10:11
Ten Pan ma bardzo komunistyczne myślenie.
 
#86 olek 2021-01-17 22:43
to nie wina PiS-u tylko Unia Europejska juz od zarania jak dlugo istnieje ma to i dlatego ja tu po 38 latach chcialem powrotu a teraz trzeba zrobic prrr , bo sie wszystko w tej RP majtaczy i bede mial jak za Odra i Nysa Luzycka.Zamordyzm pelna para na wielu frontach. Ostrzyc narzedzia tnace bo beda jak znalazl potrzebne przy dobrowolnym i wyszczepianiu dobrowolnym placeniu mandatu i wogole scyzoryk sam sie w kieszonce otwiera i trzeba chlopom uwazac aby..., jesli chca jeszcze ojcami byc!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama