Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Stan drogi na ul. Szwedzkiej we Wschowie (2021)

Opis
28 lutego 2021, Wschowa.
reporter: Bartek Klupś


Ocena: 2.3 (52 głosów)


Komentarze (73)  

 
#1 inzynier 2021-02-28 13:07
Trzeba było o tym pomyśleć przed zakupem działki i wybudowaniem domu. Gminy nie budują od tak nowych dróg. Przed postawieniem drogi trzeba zapewnić pełną infrastrukturę podziemną, a na to sie czeka niekiedy latami..
 
#2 kibic 2021-02-28 13:12
Proponuję zmianę nazwy osiedla na Zabłocie.
 
#3 Realista 2021-02-28 13:15
A nie można się złożyć po 1000 zł i kupić gruz, szlakę i własnymi siłami utwardzić sobie drogę. Kupujecie domy na środku pola a później płacz że dojazdu niema
 
#4 Kaczor 2021-02-28 13:15
Tak to jest jak się kupuje działki od rolnika na polu, a później płacz
 
#5 Xyz 2021-02-28 13:16
A miejcie wy te pretensje do osoby od której kupiliście te ziemię a nie w mediach wylewacie swoje żale. Sprzedający zgarnął kupę kasy i zadowolony mógł uzbroić odpowiednio teren i przygotować drogi a nie pociął pole na kawałki sprzedał wam drogi oddał w zarządzanie gminy i zadowolony. Ludzie kierujcie żale do odpowiednich osób.
 
#6 Mieszkaniec 2021-02-28 13:17
Panie Ziemek, ale część osiedla juz jest skanalizowana itd itp i jakoś nie wyrywacie się do naprawienia drogi ! dziura na dziurze, błoto a Was ani widu ani słychu
 
#7 Meliorant z przymusu 2021-02-28 13:17
No ale jak działki kupowali to chyba widzieli, że to nie Belgia i Szwecja.
Zresztą niech się cieszą, że to nie Holandia bo by do końca żyli w depresji.

Holandia jest krajem nizinnym. Niziny te powstały głównie z osadów, naniesionych przez rzeki. Średnia wysokość kraju wynosi 10 m n.p.m. Zachodnia strona Holandii podlega ruchom obniżającym, obszar ten opada 10 cm na 100 lat. Jedną czwartą powierzchni Holandii zajmują depresje. Największą jest Schieland (5,6 m p.p.m.), zaś najniższym punktem Holandii jest depresja znajdująca się na dnie Polderu Księcia Aleksandra, która leży 6,7 m p.p.m. Tereny wyniesione do jednego metra stanowią 35% państwa, a 27% to ziemie wyniesione do 10 m n.p.m. Najwyższe wzniesienie w kraju, góra Vaalserberg, ma zaledwie 322 m n.p.m. Leży w południowej Limburgii w Ardenach Niskich, na trójstyku granic Holandii, Belgii i Niemiec.

I też jakoś muszą żyć.
 
#8 Urzędnik 2021-02-28 13:39
Z jednej stoniy wszyscy mają rację.Dobrze wiedzieli, że Wschowa nie jest singapurem i powinni zachowywać się raczej jak zdobywcy dzikiego zachodu a nie jak rozkapryseni terroryści
 
#9 Marian 2021-02-28 13:41
nie wiedzieliście gdzie się budujecie były właściciel działek nie zrobił drogi
 
#10 Ela 2021-02-28 13:45
Cóż kupili działki w polu od prywaciarza a teraz z naszych podatków natychmiast żądają drogi my na 17 pułku czekaliśmy na doge kilkanaście lat
 
#11 analityk 2021-02-28 13:46
używana lada niva 4x4 już od 15 000 zł, daję radę nawet na Syberii
 
#12 Lumi 2021-02-28 13:53
Po co się tam budowali i teraz narzekają działka lub dom byl Napewno trochę tanszy niż w innej części. Siostra kupiła dom okolice leszna trochę taniej niż ja i ma to samo.
 
#13 Dodo 2021-02-28 13:59
A kto kazal budować się na 2i3 klasie ziemi
 
#14 M52 2021-02-28 14:00
po remoncie na Szkolnej w Osiecznej tak samo
 
#15 Eee 2021-02-28 14:14
Eee nie jest tak źle. Może gdzie nie gdzie jest jakaś nierówność, ale bez przesady. Dla mnie to niczym nie odbiega ta droga od niektórych powiatówek. Głowa do góry będzie tylko lepiej. No chyba że zacznie padać to może być gorzej. I tak proszę zauważyć że skoro może być gorzej to jak widać nie jest tak źle :)
 
#16 He he 2021-02-28 14:51
.. W Plutyczach Genek i Andrzej daję radę ale obuwie trzeba dostosować do warunków terenowych
 
#17 mig 2021-02-28 15:16
Dla osób tak chętnie komentujących, to gdzie ci ludzie mają się budować ? w centrach miast nie ma miejsca na nowe domu więc ludzie budują się na obrzeżach na działkach wyznaczonych w planie zagospodarowani a. To normalna normalność. Komentarze z testami że kupili tanio działki.... ludzie działki kosztują ponad 100tys, czyli prawie tyle ile mieszkania cebularzy tu krytykujących. Ostatnio był ten sam problem z osiedlem w rawiczu, komentarze że wybudowali się nowobogole na polu.... ale z tego co wiem to to osiedle w rawiczu powstało 10lat temu więc przez ten czas miasto chociaż w małym stopniu mogło by poprawić komfort mieszkańców. pytania po co się budowali, może mieli dosyć patoli i cebularzy z bloków, chociaż coś od życia trzeba mieć.
 
#18 greg 2021-02-28 15:24
Troche inicjatywy i utwardzcie ja sobie w miare i tyle. Jak mnie irytują roszczeniowcy w każdej dziedzinie.
 
#19 lechwoj 2021-02-28 15:40
brawo burmistrz tak trzymaj i zaoraj wschowę. chcieli wschowiacy burmistrza z dużego miasta to mają
 
#20 Do wszystkich mądrych wynajmujących 2021-02-28 15:42
Proszę mi sprzedać działkę blisko rynku pod budowę domku jednorodzinnego , jest taka to chętnie kupię, a mądrale i zazdrośnicy co twierdzą że wybudowali się w polu to gdzie pytam się? Któryś madry odpowie, myślenie tych ludzi na poziomie dzisiejszych polityków wybudowali się w polu to ich problem. Oczywiście miasto się nie powiększa w ten sposób tak czy nie barany na wynajmie i etacie
 
#21 Lw 2021-02-28 15:45
A Marek jak Jarek rządzi z tylnej kanapy ale drogę do swojego domu zrobił. Zuch
 
#22 Darek 2021-02-28 15:49
Zapraszamy do stolicy województwa leszczyńskiego. Mamy takie same ulice
 
#23 Bogacz 2021-02-28 15:49
Ej bidule z wynajmu a ja mam tam hacjende za bańke i chelikopter i nie place podatku oraz nie jeżdżę komunikacja miejską, pozdrawiam sfrustrowanych opalaczy pieców kaflowych z socialu których stać jedynie na komentarz na elce hahaha
 
#24 Do 23 2021-02-28 16:11
Analfabeta ale bogacz. Nie zazdroszczę.
 
#25 Jrek 2021-02-28 16:16
Tym ludziom to chyba chodzi o to, aby mieli warunki do przejścia. Jeśli studzienki wystają ponad powierzchnie drogi, ktora aż tak się zapada, to chyba jest coś nie tak. A z tego co wiem drogi są gminne a nie prywatne. Wszystkim tak latwo i lekko komentującym i plującym jadem proponuje spacer tamtendy podczas deszczu. Nie wiem, czy niektorym az tak zal wiadomo co sciska, ze ktos chce zyc normalnie...
 
#26 ?? 2021-02-28 17:04
pretensje mijcie do siebie. po co sie tam budowaliscie?
 
#27 zirytowany 2021-02-28 17:09
100 m drogi asfaltowej 42 tys. Dopiero co robiłem w polu dojazd do działki ( ceny są inne niż dla samorzadow) Zrzućcie się w jakiejś części, podzielcie to na liczbę domów, miasto napewno wyjdzie na taką inicjatywę cos dołoży moze z polowe, Po te parę tysięcy znajdziecie skoro stać was na nowe domy, działki itd. Mniej lamentu wiecej działania i samodzielności bo inaczej to żałosne. Dorośli ludzie a niedojdy.
 
#28 Zabłocie 2021-02-28 17:19
Proponuję postawić tam jakąś kapliczkę, a drogę zaraz wybudują
 
#29 Zjadliwe polaczki 2021-02-28 18:03
Zobaczcie co z wami zrobiła telewizja i internet zjadliwe polaczki. Napuścili was na siebie politycy i są mega szczęśliwi, że udało się społeczeństwo podzielic. A wy jak takie wściekłe pieski szczekacie jeden na drugiego byle by swoje kompleksy i żale tu wyłożyć.
A sprawa jest prosta. Jedzie koparka robi koryto na 20cm, później przyjeżdża tłuczeń albo rozdrobniony gruz i jest po problemie. Przejezdność będzie. I nie są to niebotyczne koszty. Tir gruzu kosztuje 1000zl. Każdy z mieszkańców da po 1000zl i mają drogę jak tralala.
 
#30 Po nas potop 2021-02-28 18:08
Najpierw rada Gminy Wschowa uchwaliła zmianę miejscowego planu zagospodarowani a przestrzennego i zmieniła funkcję działki z terenów rolnych na tereny przeznaczone pod budownictwo jednorodzinne. cena gruntu automatycznie wzrosła. Chłop podzielił więc działkę rolną na działki budowlane i sprzedał. Od sprzedaży odprowadził należne podatki, w tym opłatę planistyczną do gminy. Było to sporo pieniędzy. Gmina mogła te działki uzbroić i doprowadzić do nich utwardzone drogi i pobrać od właścicieli tych działek opłatę adiacencką. To też byłoby niemało pieniędzy. Teraz gmina pobiera pieniądze w formie podatku od nieruchomości od działek budowlanych i budynków. To też niemało pieniędzy. W zamian za to nie robi nic. Taka gmina, a na Szwedzkiej potop. I co pan na to panie Burgemajster? Latającego Holendra pytam, o sens jego wpisu. W tym tonie mógłbym o Inuitach, że maja zimno i o Arabach, ze mają sucho, ale co to ma do rzeczy?
 
#31 martin 2021-02-28 18:11
Oto mentalność Polaka domy za pół miliona budują a 1 tyś na wspólne drogi nie wyłożą żenada
 
#32 w imię społecznej sprawiedliwości 2021-02-28 18:20
A mnie się wydaje, by była sprawiedliwość społeczna, to nie gmina a ten co zgarnął wielkie pieniądze, powinien coś zrobić w tym kierunku. Wiem że prawo stanowi inaczej ale dlaczego on pieniądze, a my wszyscy ogromne koszty?
 
#33 Cwaniaki 2021-02-28 18:27
Gminy mają obowiązek utrzymania czystości i porządku na należących do nich drogach publicznych. Adresatem obowiązków jest zarząd drogi. Zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach czynności te należą do obowiązkowych zadań własnych gminy. Zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kto nie wykonuje obowiązków związanych z usuwaniem błota, śniegu i innych nieczystości, podlega karze grzywny. Wprawdzie przepis dotyczy właścicieli nieruchomości, ale nie może budzić wątpliwości, że obowiązek utrzymania czystości i porządku na drogach publicznych dotyczy zarządców dróg. W konsekwencji w przypadku naruszenia obowiązku utrzymania czystości lub porządku na gminnej drodze publicznej, zarząd drogi popełnia wykroczenie. Przy czym ze względu na to, że obowiązek ten ciąży na zarządzie drogi jako jednostce organizacyjnej, odpowiedzialny za wykroczenie będzie wyznaczony pracownik zarządcy drogi koordynujący realizację tego obowiązku.
 
#34 obiekt 2021-02-28 18:30
jak się działkę kupowało za cenę frytek to było miło a teraz płacz i lament, niestety budują się bambry na polach więc polne drogi mają i nikt nie powinien mieć do nikogo pretensji wiedziały gały co brały, było kupić pustą działkę przy drodze asfaltowej za 300 tyś i się budować a nie za grosze i się pluć...
 
#35 Życie 2021-02-28 18:52
W polu się budują a potem problem jak jest droga nieprzejezdna. Z pustego i Salomon nie naleje. Proponuję kościółek, to droga będzie wcześniej. Wszystkie media już chcą, przyłącza też same się nie zrobią. Zebrać się i w czynie społecznym zrobić sobie drogę.
 
#36 do kom. 33 2021-02-28 18:55
Tyle w teorii, w praktyce, w kartonowym kraju, milicjant, który łamie prawo, nęka obywatela, zabrania wolności, dostaje pochwałę od przełożonego. Możesz sobie pisać na zarządcę, prędzej Twój pies dostanie mandat z zrobienie kupy na chodniku, co też graniczy z cudem, niż karę dostanie jakiś urzędas.
 
#37 do kom.32 2021-02-28 19:07
Gmina pobiera opłaty planistyczne, a jeśli jeszcze nie pobrała, to zaraz to zrobi.
 
#38 Pj 2021-02-28 19:22
W innych miejscach Wschowy ludzie już mieszkają kilkanaście lat i mają drogi gruntowe. A u was jeszcze wiecha dobrze nie zawisła a już asfalt chcecie. Cierpliwości mieszkańcy. Cierpliwości...
 
#39 BJ 2021-02-28 20:38
Dlaczego Wy się (...) dziwicie!!! Mróz odpuścił i to jest normalne. (...) kupiliście działkę i nie widzieliście gdzie kupujecie???!!!
 
#40 #AntkowiakNowyzespół 2021-02-28 20:39
Trzeba było tam POjechać z Sutrykiem na spacer. Coś by POmyślał w odróżnieniu od #AntkowiakNowyz esół
 
#41 sputnick 2021-02-28 21:34
Dlatego działka taka tania bo trzeba helikopter doliczyć.
 
#42 Kim Ir Antkowiak 2021-02-28 21:48
Mieszkają tam w większości wyborcy Antkowiaka, I co teraz?Dalej głosujecie na tego cepa.
 
#43 Tomek 2021-02-28 22:55
Są mieszkańcy Zacisza, którzy mieszają 10, 20 lat i też się nie doczekali drogi. Wystarczyłoby zwolnic specjalistę do spraw mediów i już by było trochę kasy na utwardzenie drogi.
 
#44 gtrghhhhhh 2021-03-01 00:19
Wybrali sobie miejsce do budowy pośrodku pola to niech się nie dziwią że mają błoto.
 
#45 OBYWATEL 2021-03-01 06:46
tak się dzieje w powiecie Wschowskim !!!!!!!!!!!.................głosowaliście na nich...........
 
#46 arek 2021-03-01 08:15
no sorry , budujesz się w szczerym polu to czego oczekujesz?? że od razu gmina ci drogę asfaltową zrobi? trzeba było myśleć zanim się działkę kupiło
 
#47 Masza 2021-03-01 09:20
No jak się sprzedaje/kupuje działki rolne pod budowę domów to tak jest....niech Gmina nie wydaje decyzji o zabudowie na działkach rolnych !
 
#48 ciekawy 2021-03-01 09:41
Ciekawy jestem kto to jest ten co zarobił krocie na działkach a teraz za nasze podatki gmina ma zrobić drogi? Ten co sprzedał i się obłowił, niech drogi buduje.
 
#49 Maciej 2021-03-01 10:01
Wina mieszkańców, następnym razem niech się wybudują na Saharze i narzekają na brak drogi, za ciepłe dni i za chłodne noce, brak supermarketów i żłobka.
 
#50 ???!!! 2021-03-01 10:36
Najpierw budują się w polu, a potem zdziwionko i krzyk, że nie ma drogi ???!!!
Wolny wybór !!!!!
 
#51 Robert 2021-03-01 10:54
pierwsze pytanie: kto sprzedawał działki? jeśli nie miasto/gmina to trzeba grzecznie poczekać na swoją kolej, a zdecydowanie lepiej i szybciej zrobić sobie dojazd z gruzu
 
#52 ? 2021-03-01 12:28
SPRZEDAWAĆ WSZYSTKO MOŻNA LECZ KTO TO KUPUJE ?
LUDZIE CZY MACIE CHOĆ TROCHÊ WYOBRA¬NI ????
 
#53 ? 2021-03-01 12:37
SPRZEDAWAĆ WSZYSTKO MOŻNA LECZ KTO TO KUPUJE ?
LUDZIE CZY MACIE CHOĆ TROCHÊ WYOBRA¬NI ????
 
#54 Zabłocki 2021-03-01 15:35
W cywilizowanym europejskim kraju najpierw buduje się infrastrukturę, a potem domy. A że my Polacy lubimy po swojemu, więc mamy jak mamy. Na Zaciszu stoją również domy na działkach kupionych od gminy i problem jest ten sam
 
#55 :/ 2021-03-01 18:17
A ja się dziwię jak można kupować kota w worku i pewnie będziecie to spłacać do końca życia :/
 
#56 Xxx 2021-03-01 18:45
Proponuję zrobić tak jak gmina zrobila to mieszkańcom Buczyny. Przywieźli im tłuczen i mieszkańcy muszą sobie utwardzic drogę na swój koszt, gdyż gmina nie ma pieniędzy żeby wynająć sprzet i naprawić 150 m drogi.
 
#57 Ewa 2021-03-01 20:50
Ożywiona dyskusja, temat widać bardzo gorący, szczególnie dużo mają do powiedzenia ci co pewnie z socjalu żyją i zal im ściska cztery litery że inni się budują . A miasto skoro daje pozwolenia na budowę to pewnie ma obowiązek dbać o infrastrukture. Proponuję nie przekształcać innych pół na działki budowlane zanim nie będzie tam mediów i dróg .
 
#58 Elka 2021-03-02 00:40
Gmina zagarnęła grunty pod drogi i od lat nie wypłaciła właścicielom należnych im pieniędzy.Faktycznie jak na dzikim zachodzie ale to się już skończy.
 
#59 Krzysiek 2021-03-02 00:54
Kupić tanio działkę na środku pola to jedno. Ale teraz niech mi zrobią asfalt na środku pola... Ulica Wolsztynska dziurawa jak ser a u was tylko błoto na środku pola
 
#60 Kolo 2021-03-02 09:48
Pamiętam jak się na wsi bodowałem to bizzmessmeny za cisza się śmiali a ja po pierwsze nie mam żadnego debila sąsiada działka 50ar 350m kostki czysto sucho nikt na płocie nie wisi sąsiad co tam!? jaram się cisza i spokojem a po płocie jeżdżę dla przyjemności of rod jest spoko
 
#61 Mumia Leszno 2021-03-02 10:00
Gdzie my żyjemy, w trzecim świecie? Wygląda na to, że tak. Pieniądze wydane na milion urzędników, zabrakło na kawałek ulicy.(...) W Sławie jakoś dało się pobudować ulice z kostki.
 
#62 sroki 2021-03-02 10:59
Wybaczcie ale większość tej drogi uszkodziły auta, które wam dowoziły materiały i wykonywały usługi. A po drugie sami mogliście o tym pomyśleć przed budową i zakupem działek.
 
#63 Oooo 2021-03-02 12:52
Biedni pseudo biznesmeny i celebryci na skargę do radia biegli jak małe dzieci w przedszkolu jesteście żałośni we Wschowie uważacie się za bogów a z drogą nie potraficie sobie poradzić a jak posłuchasz Jednego i drogiego to już pół Polski kupili .
 
#64 Xx 2021-03-02 13:36
Jedzenie na wynos?!?! Siedzicie w błosie i nie chce wam się gotować?
 
#65 Elka 2021-03-02 14:29
Gmina zagarnęła grunty pod drogi i od wielu lat nie zapłaciła właścicielom.Wpisala owe drogi do swoich ksiąg wieczystych ale pieniędzy nie wypłaciła.Oplaty typu adiacencka i planistyczna są bardzo wysokie i do zapłacenia na już.Nam nalicza się odsetki ale ich odsetki nie obowiązują.Jednak mam nadzieję że to się już skończy.
 
#66 do kom.65 2021-03-02 21:47
Te sprawy załatwiają najwierniejsze z wiernych, fan-club, więc co się dziwisz. Obstawiają się durnymi pismami, z których nica a nic nie wynika.Sprawa stoi w miejscu jak stała. Ja też mam nadzieję, ze to się wkrótce skończy.
 
#67 do Elki 2021-03-02 21:53
Nie odpuszczaj kobieto, to się musi kiedyś skończyć. Te sprawy załatwiają tak żeby nie załatwić, czyli pismo i znów pismo-a wszystko o niczym, bo dalej tkwisz w tym samym punkcie,tzw, działania pozorowane, a te tam siedzą jak na tureckim kazaniu.
 
#68 Tomek 2021-03-02 23:56
Mieszkańcy nie mogą sami utwardzać dróg, bo są to drogi gminne. Za utwardzenie takiej drogi można zapłacić karę.
 
#69 Ala 2021-03-03 16:25
Jest kładka to na kawkę można biegać bo co tam robić innego ? W polu piach
i brud i kurz jedynie zimą pięknie pod warunkiem że śnieg będzie
 
#70 Elka 2021-03-04 00:11
Pisma są specjalnie źle formułowane żeby grać na zwłokę i żeby czekać w nieskończoność.
 
#71 Do kom 17 2021-03-06 08:38
Obrzydliwy komentarz pełen jadu, okropne poniżanie ludzi nie mieszkających na osiedlach domków jednorodzinnych , na których jak widać po Tobie również mieszkają "cebularze". Jak dobrze, że w moim bloku mam sąsiadów z wyższym poziomem kultury. Co do mieszkańców os. Europejskiego miejmy nadzieję, że niedługo sytuacja tych dróg się zmieni bo jak widać na zdjęciach jest trudna.
 
#72 Do 57 2021-03-06 08:45
Budują na kredycie praktycznie dożywotnim wyłudzonym fałszywym oświadczeniem hehehe BOGACZE hehehe
 
#73 Wschowa rulez 2021-03-06 12:10
Nie rozumiem problemu... jak ma wyglądać droga gruntowa na polu o tej porze roku, gdzie przeprowadzane są prace budowlane związane z kanalizacją itd oraz nowi sąsiedzi się budują i wciąż wjeżdża tam sprzęt ciężki. Warunki dla mieszkańców są koszmarne to jasne ale w obecnej sytuacji utwardzanie czymkolwiek drogi, która jest w ciągłym rozryciu mija się z celem. Na drogę asfaltową to niestety trzeba będzie poczekać dobrych kilkanaście lat, takie są realia i trzeba się z tym pogodzić i uzbroić w cierpliwość. Jeśli ktoś decyduje się na budowę domu w takim miejscu jest tego zapewne świadomy. Utwardzenie nawierzchni nastąpi po zakończonych pracach budowlanych na drodze. Fakt, że takie prace będą miały miejsce w terminie niezależnym od budowy domu też jest powszechnie wiadomy no chyba, że ktoś chce mieć na nowym osiedlu w polu dom bez mediów. Zawsze można zakupić działkę i rozpocząć budowę dopiero gdy nasze warunki otoczenia będą dla nas odpowiednie lub też kupić działkę w innym miejsce z lepszą infrastrukturą we Wschowie takowe istnieją (nie w centrum miasta choć zdarza sięi to). Ogólnie ludzie więcej zrozumienia i życzliwości dla siebie nawzajem. Po co te wyzwiska, obrażanie się, docinki, cieszenie się z czyjegoś nieszczęścia? Fakty są takie a nie inne a mieszkańcom osiedla życzę szybkiego utwardzenia drogi.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama