Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Zgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Protest przeciwko powstaniu deptaka na ul. Bohaterów Westerplatte we Wschowie. Interweniowały służby (2022)



Ocena: 2.2 (56 głosów)


Komentarze (190)  

 
#1 kkk 2022-01-13 18:05
Przedsiębiorcy stale źle w tym kraju , musi płacić pensję źle , dać urlop źle.
W niedalekim mieście już od 10 lat zamykają , a na deptaku najlepsze miejsce.Ani jednego wolnego lokalu nie ma. Blokowanie miejsc to jest przez tych co mają 300 metrów do sklepu i po papieroski i bułkę jadą autem, bo za ciężko pieszo.
 
#2 Fx 2022-01-13 18:06
Już od dawna chodzą słuchy ze mieszkańcy Wschowy są dziwni , z tego co tu widzę to oni są naprawdę odklejeni od rzeczywistości
 
#3 Zizi 2022-01-13 18:10
Dlaczego milicja i straż wiejska staje przeciwko zwykłym obywatelom, którzy są utrzymywani z ich podatków!!!! (...)
 
#4 Ja 2022-01-13 18:21
Tak właśnie wygląda arogancja władzy.Owszem to była obietnica wyborcza ale jak się zaczyna temat od " d... strony" to rodzi to sprzeciw i bunt. Do tego widać rozpasanie tej władzy i nieliczenie się z niczym i z nikim no i mamy efekt.
 
#5 Ewa 2022-01-13 18:24
Radni opozycji owoc kochanska juskiewicz i czopek zrobią wszystko by zaszkodzić jakimkolwiek zmianom we Wschowie protestowali też przeciw lodowisku a po kochanskiej zostało nam kino
 
#6 Marek 2022-01-13 18:26
Popaprańcy inaczej nie można tego nazwać, wiecznie źle wiecznie źle. Ogarnijcie się i dajcie spokój mieszkańcom. Deptak to szansa na rozwój m.in goplany, która będzie mogła mieć swój ogródek, szarlotki. Będzie więcej mieszkańców niż do tej pory to tylko kawałek od najbliższego parkingu
 
#7 Wschowa 2022-01-13 18:29
Halo policja obostrzenia COVID-19 zostały publicznie złamane czy zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tych osób?
 
#8 Deptak 2022-01-13 18:32
Panie "organizatorze" gdyby Pan jeszcze miał co oferować w tym swoim sklepiku konkretnego to bym się zgodziła. Tak dla deptaka nie dla zagubionej we mgle radnej i jej poleczników
 
#9 jacek 2022-01-13 18:49
dodatkowo - nie dla marnowania pieniędzy, milionów na deptak kiedy potykamy się na krzywych chodnikach i jeździmy po dziurawych drogach,!!!!!!! ludzie na zaciszu i w kilku innych miejscach miasta nie mają normalnej drogi dojazdowej a o wsiach nie wspominając!!!! NIE DLA POMYSŁÓW BURMISTRZA I JEGO MARNOWANIU PIENIEDZY MIESZKANCOW
 
#10 Obserwator 2022-01-13 18:56
Niech w końcu burmistrz Antkowiak ustąpi. Większość obywateli tej gminy ma go dość.
 
#11 jar 2022-01-13 19:01
na zdjeciu nr 8 straz miejska stoja jak bambry rece w kieszeni
 
#12 pks 2022-01-13 19:05
Po raz kolejny potwierdza się że Wschowa to stan umysłu.
 
#13 Wschowianka 2022-01-13 19:06
Rynek jak skansen, witryny ruina i bieda czy tego chcecie dla miasta. Niech burmistrz zrobi deptak na wymarłym od handlu rynku i sam otworzy biznes ,,kawiarniany bajer,, w lokalu po sklepie rybnym. Dajcie ludziom spokojnie pracować na chleb.
 
#14 Marek 2022-01-13 19:07
A reszta mieszkańców Wschowy ma dość mieszkańców Zacisza, którzy za grosze kupują działki i wymagają potem od Gminy kosztem pozostałych mieszkańców.
 
#15 WSCHOWI ANKA 2022-01-13 19:10
W Tylewicach ponoć burmistrz nie ma na kanalizację którą obiecał ! Westerplatte jest po remoncie a w innych dzielnicach nie ma nawet lamp!!!
 
#16 Mieszkaniec Wschowy 2022-01-13 19:22
Po co we Wschowie deptak, po co lodowisko fakt radnym po 2,5 tysiąca diety to nie będą na namawiać do bojkotu.
 
#17 Danusia 2022-01-13 19:26
Znowu Ci sami zadymiarze z Miłoszem Czopkiem w tle (niby tylko obserwuje?), Juśkiewicz, Kochańska, a... widzę Danutę Patalas- radną powiatową - przypadek nie sądzę. I tak powiem rodzinnie. Więcej obserwujących i mundurowych niż strajkujących z tej ulicy - przypadek? -nie sądzę. Przecież to już jest nudne.Przy każdej zadymie te same twarze?! Zlitujcie się i dajcie spokój, mieszkańcy nie dadzą się już nabrać na krzykaczy. Pani radnej Kochańskiej przypominam, że były burmistrz Czopek zachęcał ją żeby dała już spokój i jako członkini Czasu Art odpuściła ciągłe żale, które wygłaszała na sesjach rady miasta. A teraz razem ? wspólny wróg łączy? nie ładnie przecież tego nie można już oglądać.
 
#18 Do kom.14. Marek czy to vice Marek 2022-01-13 19:27
No tak jak płyną skargi na burmistrza to najlepiej powiedzieć, że ma się kogoś dość. I proszę o namiar na działkę za grosz. Biorę hurtem Mareczku
 
#19 DoktorHouse 2022-01-13 19:27
Ale halo! Burmistrz teraz wrzuca na FB zdjęcia jak pozuje za kółkiem wozu strażackiego. Dlaczego nie dacie mu się cieszyć chwilą. Każdy przecież chciałby takim wozem pojeździć a wy zero empatii i jakieś protesty. Dajcie żyć chłopu. Dajcie się nacieszyć. Igrzysk panie burmistrzu! Nie chleba!
 
#20 Do kom.10 2022-01-13 19:29
Popieram! I coraz częściej słyszę że dość już tego ,, jestem ze Wschowy,,
 
#21 Obserwatorka 2022-01-13 19:33
Deptak raczej przyciągnie klientów do sklepików.
Taką uliczką chętnie się spaceruje, więcej na sklepy się zwróci uwagi. A teraz prawie nigdy nie ma miejsa parkingowego, a jak ktoś juz gdzieś zaparkuje to leci do konkretnego sklepu i spowrotem.
A tak spacer przyjemny i zdrowo. Ogródki się otworzą.
Ja w tym pomyśle zagrożenia nie widzę, wręcz szansę dla Wschowy
 
#22 Wschowa 2022-01-13 19:39
W całej Europie zamyka się ulice w centrach miast i tworzy deptaki, ścieżki dla rowerów, sadzi zieleń, a we wschowie chcą wjechać autem do sklepu i zawalić miasto samochodami
 
#23 Przybysz 2022-01-13 19:39
Wschowa to fajne miast.Taki deptak spacerowy to fajne rozwiązanie.Wzdłuż jakieś ławeczki klomby.Z przyjemnością bym przyjechała wtedy na zakupy.Parkingi nie dość że zatruwają miasto to trzeba lawirowac między autami.Warto przemyśleć. W moim mieście był piękny deptak.Mozna było sobie posiedzieć a teraz? Znowu zrobili parking gdzie większość aut to właścicieli sklepów. Jest źle, miasto wymarło. Pomyslcie
 
#24 Bacha 2022-01-13 19:41
Podejrzewam że większość aut to właściciele sklepow
 
#25 Tylko spokoj 2022-01-13 19:45
Z tego co tu piszą to niezadowoleni, że ma tu być deptak są sklepikarze którzy płacą podatki a o tym każdy burmistrz musi pamiętać. Czy inne miejsca gdzie powstał deptak lepiej prosperują? Chyba nie. Strata przedsiębiorcy i jego podatków to strata dla miasta. Przecież czy nie lepiej oddać puste sklepy za niski wynajem aby coś w nich powstało.? Rynek nie może być deptakiem? Czy ta inwestycja deptak i więcej zieleni wzbogaci Wschowe? Będzie więcej podatków w kasie miejskiej? Żeby przyciągnąć biznes trzeba przygotować drogi dojazdowe umożliwic warunki itp. Nie można sobie skakać do oczu tylko politycznie, .lepiej współpracować i tworzyć wspólne pomysły. Po co te kłótnie? Trzeba chodzić żeby dopiero burmistrz zwoływał na rozmowę kiedy już pieniądze częściowo wydane na plany. Żal i jeszcze raz jak ta Wschowa upada.
 
#26 Były klient 2022-01-13 19:48
"Przedsiębiorcy" pokazali w jak głębokim poważaniu mają swoich klientów. Moja (i nie tylko) noga już więcej nie stanie w żadnym z tych pożal się boże "przedsiębiorstw "
 
#27 Mieszkaniec 2022-01-13 19:51
Po tym deptaku to tylko sam burmistrz z nierobami wschowskim będzie spacerował. Bo wszystkie sklepy padną. Brawo dla niego. To nie wroclawl!!!!
 
#28 Wstyd 2022-01-13 19:51
Do większości tych sklepów nie ma i tak po co wchodzić, bo asortyment marny a ceny jakby pozłacali te swoje asortymenty
 
#29 Ola 2022-01-13 19:59
wszystko zaczyna














Marnowanie pieniedzy na jakis bzdurny kawalek deptaku ktory moze zmienic Wschowe ale tylko na gorsze! gdyby tam byly restauracje kawiarnie puby bary itp i ludzie tlumnie miejsca by odwiedzali to moze tak, ale jest jedyna kawiarenka , tłumów tam nie widać. A tych nielicznych handlowcow majacych tam swoje sklepy trzeba szanowac bo jest ich coraz mniej, a brak parkingu i dojazdu spowoduje ze miejsce bedzie omijane szerokim łukiem., bo dzis na zakupy kazdy chce podjechac jak najblizej i takie miejsca wybiera. A spacerowac po Westerplatte? po co jak nie bedzie sklepow?
 
#30 Mirosław 2022-01-13 20:00
Ulica Westerplatte podzieli los rynku w niedalekiej przyszłości . Tylko deptak stwarza nadzieję na odmienny los , ale to trzeba swoim mózgiem objąć . Niestety osób myślących na tym proteście nie widziałem . Jedynie zgraję niezdyscyplinow anych Warchołów z prowodyrkami na czele . Mamy was dość . Swoim postępowaniem doprowadzacie do niechęci mieszkańców do tych słabych sklepikarzy z Westerplatte. A Panu Bielakowi prędzej mole zeżrą pańskie towary niż nasza nogą postanie w jego sklepie .
 
#31 Mieszkaniec 2022-01-13 20:02
Po tym deptaku to tylko sam burmistrz z nierobami wschowskim będzie spacerował. Bo wszystkie sklepy padną. Brawo dla niego. To nie wroclawl!!!!
 
#32 Szopka jak zwykle w wykonaniu KOK 2022-01-13 20:03
Wstyd. Mieszkańcy Wschowy współczuję Wam. Jak już Wasi radni robią Wxm utrudnienia, by zaistnieć w mediach. Szczególnie KoK która tylko u.ow krzyczeć, bo niczym innym się nie umie wykazac.
 
#33 Mieszkaniec 2022-01-13 20:04
Szkoda że ta policja jest taka cfana do obywateli którzy płacą na nich podatki. A bandytów i złodziei się boją . Śpią nad ranem na obwodnicach.
 
#34 Kolo 2022-01-13 20:05
Ludzie co tak się napinacze za trzy lata wchodzi ustawa czyste powietrze do miasta będą mogły wiedząc tylko auta elektryczne a spalinowe to tylko urzedasow radnych itp.a reszta społeczeństwa z buta tak państwo uni zdecydowało a jak ktoś bardo będzie chciał to opłata oklo 500zl abonamentu miesięcznego do zapłaty dla gminy.tak więc zaczyna się unia zabierać za nasze portfele.pozdrawiam
 
#35 Dosc 2022-01-13 20:05
Jak zawsze tylko kilka osób ze stałymi zadymiarza mi: Owoc - Kochanka, Stanek - Juskiewicz i Czopek. (...) Dosc już tej kliki która zawsze narzeka
 
#36 Wschowa 2022-01-13 20:05
Precz z deptakiem i burmistrzem
 
#37 Się polepszy gdy 2022-01-13 20:06
W tej Wschowie się polepszy, gdy wybierzecie burmistrza, który będzie łączył ludzi a nie dzielił. Burmistrza, który nie będzie wywalał kadry aby przyjąć swoich znajomych. Polepszy sie, gdy burmistrzem zostanie czlowiek, który nie będzie zabraniał kolegować się czy siadać czy zapraszać konkurenta czy innej "opcji" polepszy się gdy burmistrz będzie rozumiał że każdy chce zarobić i każdy chce godnie żyć bez hejty i obrażania. Jest taki kandydat?
 
#38 Xxx 2022-01-13 20:08
Precz z deptakiem
 
#39 Wyborca 2022-01-13 20:09
Wynocha marni sklepikarze z Westerplatte. Ten wygląd ulicy obskurnej z krzywym chodnikiem i zaplamioną ulicą starym spalonym olejem z cieknących niesprawnych silników samochodowych to wasze dzieło . Zrobiliście niechluje z tej ulicy Białoruś . Ulica Westerplatte należy do wszystkich mieszkańców , a większość chce deptaka .
 
#40 Hdrgf 2022-01-13 20:09
Panowie mundurowi,Pan Chu*zik i Biel*k (z filmiku) na dołku powinni siedzieć za niezachowanie dystansu społecznego i obrazę funkcjonariuszy na służbie. A jak ich tak boli to, że ich przeogromne podatki przeznaczane są też na działalność służb to droga wolna, Prypeć ma jeszcze parę wolnych kwater. Tylko tam nie ma przeciw komu krzyczeć i protestować.
 
#41 Polak 2022-01-13 20:15
Bo mają upaść takie jest zadanie władzy .mają tylko funkcjonować niemieckie .a jak wasze upadną to wrócą do prawdziwego właściciela za zachodniej granicy ludzie wy nie widzicie co się dzieje. Kupujcie dalej w niemieckim sklepie ich produkty jeździjcie ich autami to takie podziękowanie za to co robili z waszymi rodzinami w 39r.a polska trzoda ma tylko asf a duńskie świnki już zdrowe.
 
#42 Ewa 2022-01-13 20:20
Ma rację kom.25. Pytam też- na jakim etapie zwłaszcza pod względem finansowym przygotowania gruntów pod wykup z przeznaczeniem pod chodnik? Bo jakoś cicho w tej sprawie i burmistrz nie staje do zdjęć...
 
#43 Zdjęcie nr 22 2022-01-13 20:26
Zdjęcie nr 22 to cała prawda o tym proteście i radnej Owoc-Kochanskiej- nagrywamy policję, pokrzykujemy i robimy zadymę, byleby uderzac we wszystkich. Szkoda że ludzie głosowali na takiego awanturnika, wstyd dla miasta...
 
#44 Do kom.powyzej 2022-01-13 20:30
Na szczęście radna szybko poznała się na naszym drogim burmistrzu i odeszła z jego ekipy. Zresztą nie tylko ona. A kto pracował w urzędzie ten może sporo powiedzieć.
 
#45 Mieszkanka 2022-01-13 20:33
Na ulicy Westerplatte są bardzo dobrze zaopatrzone sklepy w których często robię zakupy a towar jest bardzo dobrej jakości.Nie zgadzam się z wypowiedzią [Wstyd]
 
#46 Klient 2022-01-13 20:40
Od dzisiaj omijam szerokim łukiem sklepy na Boh. Westerplatte - i tak samochodem nie ma gdzie stanąć, bo miejsca zajmują właściciele sklepów i mieszkańcy ulicy.
 
#47 Edgar 2022-01-13 20:40
Mieć burmistrza wizjonera to dopiero jest kariera. Każdy pomysł z innej bajki aż przechodzą mnie tu ciarki. Kto zrozumie wizjonera tego czeka tu kariera. Rzesze chętnych ciągną do ratusza w końcu przebudowa rusza. Budują, budują i ulice nam rujnują. Ludzie krzyczą, ludzie płaczą radni na to wszystko patrzą.
 
#48 X 2022-01-13 20:42
Zamknąć wszystkie ulice starego miasta . Nie ma sensu naprawiać elewacji kamienic w starym mieście wcześniej niż wyprowadzi się kopcące samochody z centrum miasta . To oczywiste .
 
#49 Pacan3k 2022-01-13 20:45
Parking ... na którym parkują glownie mieszkańcy/właściciele kamienic, a klienci to muszą dojść albo zaparkować na innych ulicach.
 
#50 Eleonora 2022-01-13 20:47
Miasto potrzebuje inicjatyw rozwojowych, a nie mrzonek. Miasto potrzebuje inwestycji uzbrajania terenów a nie malowania trawy na zielono. Czas skończyć z dyrdymałami i zabrać się za rzetelną prace. Dobry lider potrafi się spotkać ze swoimi wyborcami i z nimi rozmawiać. Tym liderom brakuje charyzmy i podstawowej wiedzy. Tylko ignorant przebudowuje historyczna cześć miasta, tak naprawdę skazuje ja na unicestwienie. Sami sobie odpowiedzcie na pytanie do czego to wszystko prowadzi i jaka czeka nas przyszłość.
 
#51 Anna 2022-01-13 20:47
Jaskiniowcy ze Wschowy. Dobrze, że się przyłączyli do lubuskiego, bo tam pasują. Pisowcy.
 
#52 do kom. 30 2022-01-13 20:50
Pan Bielak nie prowadzi działalności na Westerplatte i na pewno żaden sklep nie jest jego.
 
#53 Wyborca 2022-01-13 20:54
A czy sklepikarze , mówię sklepikarze bo przecież kiedy odsłuchałem ich wypowiedzi , to niestety ręce mi opadły słysząc ich bełkot . Nie można nazwać tych państwa przedsiębiorcam i . Są trochę niedouczeni w kwestii ustawy czyste powietrze . Już niedługo ruch na ul Westerplatte I innych ulic starych miast będzie zamknięty dla samochodów spalinowych , ale wtedy inwestycja teraz odrzucona nie znajdzie chętnego do jej kontynuacji. Zostaniecie beż deptaka a i tak z zakazem przejazdu oraz parkowania . Szkoda ,że P radna Juśkiewicz czytając swoją wypowiedź nie raczyła o tym wspomnieć.
 
#54 Do 39 2022-01-13 21:03
Do niedawna to była ulica powiatowa.Starosta pozbyl
się kłopotu bo ona wymaga gruntownego remontu wraz z wymianą sieci i grubych wydatków.Burmistrz myśli, że przykryje płytami, postawi parę kwietnikow i dwie ławeczki i już ta betonoza pokaże jaka ta Wschowa nowoczesna.
 
#55 Żal 2022-01-13 21:05
Ja jestem za deptakiem, wszyscy moi znajomi i rodzina również. Ale nasze zdanie tych marnych pszedsiembiorcu f nie interesuje, ich interesuje tylko żeby mogli sobie pod samymi drzwiami zaparkować
 
#56 Niepelnosprawny 2022-01-13 21:11
A jak mam obebrac listy z poczty jak będzie deptak
 
#57 Do54 2022-01-13 21:40
Jakoś Starostwo nie kwapiło się z remontem infrastruktury podziemnej na ul Westerplatte. Gdybyś był doczytany wiedziałbyś , że remont ulicy i adaptacja tejże na deptak przewiduje naprawę lub w razie potrzeby wymianę uzbrojenia kanalizacyjnego , wodnego itd. Oczywiste zatem jest , że przed położeniem nawierzchni nie pominie się prac poprzedzających , ale skąd możesz znać prawo budowlane skoro wypisujesz takie bzdety . Pewnie nikt z demonstrujących nie posiada wykształcenia technicznego , dlatego powinni powstrzymać się przed durnymi komentarzami, a skupić się na tym aby na spotkaniu z Antkowiakiem pojawił się jego zastępca inżynier znający te zagadnienia.
 
#58 Do 53 2022-01-13 21:41
Za kilka lat nie zarejestrujesz samochodu spalinowego- w kwestii ustawy czyste powietrze przedsiębiorcy mają i wiedzę i wyobrażnię. Czy zdajesz sobie sprawę jaki smog we Wschowie wytworzą kierowcy samochodów zmuszeni jeździć wielokilometrow ymi objazdami? Z pewnością będziesz miał we Wschowie czyste powietrze
 
#59 Obserwator 2022-01-13 21:44
Trolle Antka ruszyły do boju
 
#60 Do 53 2022-01-13 21:44
Za kilka lat nie zarejestrujesz samochodu spalinowego- w kwestii ustawy czyste powietrze przedsiębiorcy mają i wiedzę i wyobrażnię. Czy zdajesz sobie sprawę jaki smog we Wschowie wytworzą kierowcy samochodów zmuszeni jeździć wielokilometrow ymi objazdami? Z pewnością będziesz miał we Wschowie czyste powietrze
 
#61 Do 53 2022-01-13 21:51
Pani radna Juśkiewicz odczytywała tekst swojej koleżanki radnej O.K. z kartki . Nie zna ustawy czyste powietrze gdyby znała nie udaremniła by przecież z koleżankami i kolegami radnymi w 2019 roku dotacji na wymianę starych pieców . Ta pani potrafi tylko i to z kartki głosić populistyczne slogany bez sensu.
 
#62 Do Eleonory 2022-01-13 21:57
Nie ma Pani racji . Wszystkie inwestycje przewidują naprawę infrastruktury podziemnej . Żaden nadzór nie zezwoli na inną procedurę . Dziwi mnie Pani wypowiedź w kwestii budowlanej , przecież nie radzi sobie Pani w swojej dziedzinie , a chce Pani być chłopskim ekspertem . Proszę fachowo pilnować swojej domeny .
 
#63 987 2022-01-13 21:59
Ten burmistrz niczego nie osiągnie poza oczywiście wzbogaceniem swojego konta. Dlaczego? Bo ten cz
wizjoner dzieli jako burmistrz i dzieli jako człowiek, nie potrafi wokół siebie zjednoczyć ludzi. Jest tu tylko i wyłącznie dla forsy.
 
#64 Jagi 2022-01-13 22:05
A co z konserwatorem zabytków jak jak były kładzione aswalty to na Westerplatte nie można było bo ulica zabytkowa i co z dojazdami do posesji bo tylko ulicą Westerplatte można dojechać w Garbarską, Nową i Pocztową.
 
#65 Do 55 2022-01-13 22:06
Nawet jak będzie deptak to do sklepu z towarem dojedzie.
 
#66 Mieszkanka 2022-01-13 22:16
Jest mi wstyd za takich radnych .Niczego nie potrafią tylko skłócają mieszkańców.W wielu miastach są deptaki i życie tam tętni ,sklepy funkcjonują .U nas we s we Wschowie z nienawiści do burmistrza organizuje się protest .Wstyd .
 
#67 Do Pani Eleonory 2022-01-13 22:20
Pani Eleonoro pisze Pani jak tribunus plebis . Populistycznie , bez dogłębnej znajomości tematu . Takie tam - mówię , bo wydaje mi się , że wiem . Ale czy Pani wie o czym pisze ? Ma Pani fakultet z budownictwa a może ukończyła Pani historię sztuki lub jest Pani ekspertem od konserwacji zabytków? Nie sądzę ! Po co więc te wypociny .
 
#68 Do 56 2022-01-13 22:51
56 a teraz wjeżdżasz autem do budynku poczty?
 
#69 Do 52 2022-01-13 22:53
Do 52
Pan Bielak oczywiście prowadzi działalność w postaci sklepiku na ulicy Westerplatte, proszę nie pisać bzdur
 
#70 Antoni 2022-01-13 22:58
Czas najwyższy zrobić drogę ze Wschowy do Zbarzew, tam poprostu tragedia!!!!!
 
#71 Mieszkaniec 2022-01-13 23:00
Proponuję zmianę nazwy ulicy Westerplatte na ulicę Jaskiniowców ., ponieważ myślenie mieszkańców tej ulicy oscyluje w tamtych latach . Nie trzeba być wizjonerem aby wiedzieć , że deptak nikomu nie zaszkodzi , a cała ta niedołężna szopka radnej jest tylko po to żeby robić na przekór tym ,którzy cieszą się z możliwości powstania deptaka . Radna niespełna 2lata wstecz , podczas budowy drogi 17 Pułku Ułanów z sobie tylko znaną satysfakcją doniosła do Gminy Żydowskiej o pracach w rejonie tej ulicy . Gdyby nie było donosu ulica wybudowana by została zgodnie z projektem . Niestety po donosie radnej gdyby Rabin nawet nie chciał zareagować to musiał to zrobić . Z podobną satysfakcją o wiele wcześniej radna wpisała kino Hel do rejestru zabytków . Jej działania spowodowały zwężenie ul 17 Pułku Ułanów do wąskiej kiszki ,mało brakowało a gmina straciłaby dotację na tę drogę i oto tej Pani chodziło. Wpisanie kina Hel spowodowało natomiast może już na zawsze możliwość sprowadzenia jakiegokolwiek inwestora z zewnątrz . Dziwi mnie , że sklepikarze z ul Westerplatte ślepo wierzą wichrzycielce porządku publicznego i gospodarczego we Wschowie
 
#72 Antoni 2022-01-13 23:01
Czas najwyższy zrobić drogę ze Wschowy do Zbarzew, tam poprostu tragedia!!!!!
 
#73 Do 58 2022-01-13 23:44
Na jakiej podstawie wysnuwa Pan stwierdzenie , że samochody zmuszone objeżdżać Wschowę obwodnicą wytworzą większy smog niż obecnie . Nie stworzono dotychczas urządzenia które mierzy stężenie pyłów zawieszonych , a także lotnych związków organicznych umożliwiającego dostęp do przyszłych pomiarów , jedynie są urządzenia umożliwiające dostęp do historii pomiarów . Co może jest pan jakimś prorokiem amatorem , a może nawiedzonym jak ta zadymiara z protestu ?
 
#74 Tomek 2022-01-13 23:51
Szczerze powiedziawszy, to obciach brać udział w takim proteście, w takim towarzystwie...
 
#75 Mieszkaniec 2022-01-14 00:27
Pań Bielak prowadzi podobno jakąś działalność przy ulicy Westerplatte. Zastanawia nas ,czy Pan Bielak jest właścicielem lokalu w którym odbywa się jego działalność . Jeśli nie to zmienia zasadniczo jego możliwości prawne do dyskusji na temat deptaka . Tylko Właściciel lokalu ma prawo zabierać głos w sprawach dotyczących jego posesji , a nie jakiś tam najemca , który najemcą dzisiaj jest , a jutro niekoniecznie. W interesie właściciela lokalu jest aby deptak powstał , ponieważ lokal zwiększy walory i wartość w pięknym otoczeniu .Natomiast najemca ma to w nosie , często nawet po wygaśnięciu umowy najmu najemca zwraca lokal w pogorszonym stanie . A ta Pani ze sklepu z akcesoriami z zachodu , która biegała przez przejścia dla pieszych jakby ktoś ją gonił (może przed radną uciekała?), jest właścicielką lokalu . Ile osób z ul Westerplatte uczestniczących w tej burdzie jest właścicielami lokali uprawnionymi do zabierania głosu . Zaznaczam zabierania głosu ,a nie wszczynania burd ulicznych i tamowania ruchu
 
#76 Michał 2022-01-14 07:36
Brawo panie burmistrzu, brawo! Jesteś z siebie dumny? Kiedyś mieszkańcy Cię wybrali a teraz zaczynają nienawidzić.
 
#77 Dch 2022-01-14 07:43
We Wschowie lezy problem w radzie miejskiej, już od paru kadencji radni zawsze próbują zatrzymać kazdy pomysł . Próbują skłócić mieszkańców i pokazać że to oni są najlepsi
 
#78 Gość 2022-01-14 07:51
Niestety, to kolejny mały krok w celu likwidacji przedsiębiorczo ści. I to dotarło do takiego miasta jak Wschowa. Mamy być biedni, posłuszni władzy bez decydowania o własnym losie, bo zawsze jest ktoś kto wie lepiej jak nam układać życie. Ale to od nas samych zależy co będzie nie od urzędników, walczcie o swoje.
 
#79 do 72 2022-01-14 07:54
i z powodu kina Hel nie wybudowano nowego budynku handlowego przy ulicy Wolsztyńskiej gdzie jest KIK i Delikatesy Centrum
 
#80 NOWY ŁAD 2022-01-14 08:39
SONDAŻ DOKŁADNIE PÓŁ NA PÓŁ TO TRZEBA WYBRAĆ ZMIANY I NOWOCZESNOŚĆ CZYLI DEPTAK !!!
 
#81 mieszkaniec 2022-01-14 09:25
Zdaje się, że Bielak tylko mieszka na Westerplatte i żadnego interesu tam nie prowadzi.
 
#82 mieszkaniec 2022-01-14 09:28
do 69. Przestań pan pisać takie bzdury. Sprawdź sobie
 
#83 ŁUKASZ 2022-01-14 10:25
Nie robią nic ¬LE. Jak coś robią też ¬LE. Jak ludzie nie mają problemów to na siłę ich szukają.
 
#84 depTAK 2022-01-14 10:25
depTAK
 
#85 asd 2022-01-14 10:40
i kto po tym deptaku będzie chodzić?
młodzi uciekają na ulicach zaraza...
 
#86 Liczymy na mądrość Mieszkańców Wschowy 2022-01-14 11:14
Przedsiębiorcy z Bohaterów Westerplatte są za budową deptaka ale w innej lokalizacji Wschowy
Marnotrawienie kilkadziesiąt milionów złotych na budowę kilkadziesiąt metrów chodnika i tylko wyłącznie chodnika- bez inwestycji w "deptakową"gastronomię jest niegospodarnośc ią, za którą należy Burmistrza rozliczyć
 
#87 Mieszkaniec - obserwator 2022-01-14 11:19
Pani radna tak jak ma w zwyczaju znowu wywołuje gówn()burzę, aby o niej było głośno... żeruje na skłócaniu innych.
 
#88 Liczymy na mądrość Mieszkańców Wschowy 2022-01-14 11:23
Przedsiębiorcy z Bohaterów Westerplatte są za budową deptaka ale w innej lokalizacji Wschowy
Marnotrawienie kilkadziesiąt milionów złotych na budowę kilkadziesiąt metrów chodnika i tylko wyłącznie chodnika- bez inwestycji w "deptakową"gastronomię jest niegospodarnośc ią, za którą należy Burmistrza rozliczyć
 
#89 Do kupców z Westerplatte 2022-01-14 11:44
Jak za parę lat będziecie zwijać interesy pretensje miejcie do siebie .Ja swoje złotówki kończę zostawiać u Was .Nie tylko ja .Wy sobie słuchajcie Kochańskiej, Czopka ,Juśkiewicz .Zapłaczecie jeszcze i to bardzo.Jest internet ,są markety.Nie będziecie decydować razem z tą wichrzycielką jak ma to miasto wyglądać .
 
#90 X 2022-01-14 11:53
Macie przykład z kinem Hel.Chcecie ,żeby całe miasto tak wyglądało?Nie kupuję na Westerplatte!Je szcze się przekonacie ,że nie opłaca się wchodzić w żadne układy z Kochańską .To wy sklepikarze będziecie ofiarami tego bałaganu .Dzwonią do mnie znajomi i śmieją się z tego cyrku który Kochanska robi przy waszej pomocy .Kino Hel bis.
 
#91 Wyprowadzam się do Sławy 2022-01-14 12:27
Sprawa jest bardzo prosta . Wycofać pieniądze z programu deptak . Kupować towar w internecie , Lidlu , Biedronce , Dino i innych marketach , a oporni z Westerplatte za niedługi czas na kolanach będą prosić co łaska . Wtedy wskażemy im kierunek - strefa przemysłowa w Nowej Soli , Leszna , sławy , podkasać rękawy i do prawdziwej pracy. Tylko czy wy krzykacze potraficie cokolwiek dobrze robić ? Istnieje obawa ,że zostaniecie na garnuszku podatników pobierając nienależne zasiłki. I do tego sprowadza się w perspektywie działalność takich podżegaczy jak niewydarzona prowodyrka hejtu i nienawiści we Wschowie . Znam tą osobę osobiście i gwarantuję , że we Wschowie za jej przyczyną niejedno kino Hel powstanie . Kibli też nie warto stawiać . Sława chętnie przyjmie i postawi przy nowowybudowanej promenadzie z dotacji . We Wschowie natomiast na wszystkich plantach wykopać doły kloaczne z deską żeby się niepotopili .
 
#92 Zorro 2022-01-14 12:49
Pragnę uspokoić i jednych i drugich. Ta inwestycja to wielki pic, wymyślony tylko i wyłącznie dla potrzeb medialnych. Przecież takie przedsięwzięcie przerasta Ich umiejętności, zarówno organizacyjne jak też możliwości finansowe. A tak na marginesie, kto by miał bezpośrednio się tym zająć ?
Z - ca ? - pomysłodawca poczekalni na stacji PKP - bez jaj.
 
#93 wschowianin 2022-01-14 12:55
jeszcze w maskach chodzą na świeżym powietrzu bo milicja stoi hahahahahahahah ahaha
 
#94 Proponuję 2022-01-14 12:59
Ktoś tu w tej zbieraninie różnych komentarzy pisze o wspieraniu przedsiębiorczo ści . Chyba nie ma na myśli tych osób z ul Westerplatte , którzy uczestniczyli wczoraj w burdzie ulicznej . Słuchając niektórych z nich uważam , że powinni zająć się inną profesją , poziom ich rozumowania wyklucza te osoby z możliwości nazywania siebie przedsiębiorcą . Panie Antkowiak mam propozycję , zamiast przeznaczać pieniądze na piękny deptak , na który Wschowa nie zasługuje , proszę za te pieniądze uruchomić kursy na wózki widłowe , spawaczy , ślusarzy i niech potem w zakładach ościennych miast nauczą się solidnej pracy i przede wszystkim kultury. Nie można na siłę tkwić i robić coś czego się nie potrafi . W Nowej Soli są jeszcze wakaty na stanowiska spawaczy .
 
#95 studentka III w 2022-01-14 13:36
Deptak Antkowiak wymyślił żeby przykryć brak pieniędzy na inwestycje drogowo-kanalizacyjne w Tylewicach.Zresztą Wschowa pod rządami Antkowiaka na nic nie ma pieniędzy oprócz PR i podwyżek dla siebie.
 
#96 Wschowa 2022-01-14 13:49
Co to za komentarz, w którym idiotycznie ktoś opisuje zdjęcie Antkowiaka w wozie strażackim . Jest strażakiem , pozyskali ogromną dotację na zakup wozu strażackiego mają powód do radości . Czy ten komentujący ma jakieś braki intelektualne? W gminie Wschowa odnotowano dziesiątki pożarów spowodowanych zapaleniem się sadzy kominowej i z innych powodów . Czy wg was nie powinniśmy cieszyć się z pozyskania takiego wspaniałego sprzętu strażackiego . Jeśli nie to dlaczego większość Wschowiaków chwali się różnymi swoimi nabytkami na Facebooku ? A propos pożarów spowodowanych zapaleniem się sadzy kominowej . Na burdzie ulicznej na ul Westerplatte widziałem 4 osoby z owpozycji Rady Miasta z radną O.K. na czele , które pośrednio , a może bezpośrednio są odpowiedzialne za tego typu zapalenia w kominach sadzy i pożary z tym związane . Przecież to oni uciekli z sesji w 2019 r i to przez nich przepadła dotacja około 0.5 mln zł na wymianę pieców wytwarzających sądzę. Jakim hipokrytą musi być komentator ,który wyśmiewa wóz strażacki , a broni osobę której świństwo doprowadziło , że taki sprzęt jest bardziej potrzebny niż powinien . Ludzie opamiętajcie się z kim przystajecie .
 
#97 Yy 2022-01-14 14:08
A ja się pytam, co jest ważniejsze: kanalizacja i chodnik w Tylewicach czy deptak we Wschowie, bo dwóch tak dużych inwestycji nie da się udźwignąć.Dla mnie odpowiedź jest jedna.
 
#98 Do studentki 2022-01-14 14:57
Takie argumentowanie jest bardzo słabe słabsze niż powinno wynikać z nagłówka studentka i bardzo nieprawdziwe . Chciałaś pewnie aby Twoje stwierdzenie nas wszystkich poraziło abyśmy też tak poczuli. Ale prawda jest taka , że przeżyliśmy kampanię wyborczą Antkowiaka i znamy genezę pomysłu na deptak . W tej kampanii wyborczej wspierała ten pomysł tak bardzo obecna radna O.K. była wtedy w tym szczęściu iradości tak bardzo razem . Dziesiątki baloników z życzeniem spełnienia się budowy deptaka w niebo wypuściła , bardzo jej to pomogło otrzymać wymarzone miejsce w Radzie Miasta . Dziś paradoksalnie wysługuje się takimi jak ty aby nie przeżywać samotnie koszmaru z powodu totalnego zniszczenia miasta , którego jest powodem.
 
#99 jan 2022-01-14 15:35
niektórzy mają sprzęgło zamiast mózgu
 
#100 dodane do dodanych ( Wschowski Skansen)!!!, 2022-01-14 15:45
Ktoś tu odleciał !!!!!, Wschowa, najbardziej obskurne miasteczko w okolicy - pobiła swoim zacofanie taka Górę, wystarczy tylko popatrzeć na te ruiny po b. Mleczarni, b. Kinie , b. Kotłowniach i ten obskurny Ośrodek Sportu i ta obskurna ich ulica Ks, Kostki z szopami na zapleczu kamienic ---- ISNY SKANSEN XXI Wieku !!!!!!. A im się zamarzył deptak w centrum komunikacyjnym tego miasta !!!!!. To jakoby Baba Jadze zamarzyło się być Księżniczką !!!!!!. Szok !!!!!!
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama